Red Dead Redemption 2

Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
116
Mistä onlinessa saa kultaa hommattua, että voisi alkaa tekemään esim. bounty hunter tehtäviä? Tunteja alkaa olla takana online mutta kulta kerääntyy todella hitaasti, luottokortilla saisi lisää mutta se ei ole vaihtoehto.
 
Liittynyt
12.08.2019
Viestejä
137
Nyt on ilmeisesesti r* vähän optimoinut rdr2, ennen average fps oli 65 paikkeilla nyt on 100 average:)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 168
Saako juonenkuljetuksen mustia palkkeja mitenkään pois? Näyttää vaan hieman.. kököltä kun ultrawidellä pelatessa on sitten palkit joka puolella kun juonta kuljetetaan. Itselläni ei mitään teknisiä ongelmia tämän lisäksi kun aamulla pelin ostin. Hardwareunboxedin asetukset ja 3440x1440 resolla omalla kokoonpanolla pyörii melko stabiilisti capattuna 60fps.
 
Liittynyt
09.12.2018
Viestejä
154
Olen 15h pelannut ilman yhtään ongelmaa
Niin pystyi konsolillakin ja jopa paljon enemmän...

kaikki asetukset hight/ultra
Prolla pelatessa tämänkin sai luultavammin saavutettua... Vaikka grafiikoita ei tarvinnut säädellä. Oli ihan hyvät vakio asetuksilla.

Hmmm.... Ei. Luultavammin vain n. puolet tästä.

Pystyykö se sun jumalkonsoli samaan?
Kaksi kolmesta on aika hyvin :tup: vaikka minulla ei kaiketi mitään jumalkonsolia olekaan.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
1 587
Niin pystyi konsolillakin ja jopa paljon enemmän...



Prolla pelatessa tämänkin sai luultavammin saavutettua... Vaikka grafiikoita ei tarvinnut säädellä. Oli ihan hyvät vakio asetuksilla.



Hmmm.... Ei. Luultavammin vain n. puolet tästä.



Kaksi kolmesta on aika hyvin :tup: vaikka minulla ei kaiketi mitään jumalkonsolia olekaan.
1 kolmesta ei huono:tup: ei ne high asetuksilla konsoleilla ole, kun ei tykki xone xlläkään.
Tänään hommana metsästystä tuli hommattua kiväriin kiikari.:geek:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
Niin pystyi konsolillakin ja jopa paljon enemmän...

Prolla pelatessa tämänkin sai luultavammin saavutettua... Vaikka grafiikoita ei tarvinnut säädellä. Oli ihan hyvät vakio asetuksilla.

Hmmm.... Ei. Luultavammin vain n. puolet tästä.

Kaksi kolmesta on aika hyvin :tup: vaikka minulla ei kaiketi mitään jumalkonsolia olekaan.
Jos ei ole mitään fiksua sanottavaa, niin voit lähteä takaisin räbän puolelle trollaamaan.

Digital Foundryn löydökset: "However, after extensive granular analysis of the game's vast array of graphics options, what's clear is that the existing Xbox One X version - an outstanding technical achievement of this generation - is running using a mixture of settings across the board, with many of the effects actually running 'lower than low'."

Ei se konsoleilla pyöri yli 30 fps eikä asetukset todellakaan ole high/ultra -sektorilla pääosin. Aivan yhtä lailla PC:lläkin pyörii perusasetuksilla hyvin, joka tapauksessa paljon paremmilla grafiikoilla ja ruudunpäivitysnopeudella kuin konsolilla. PC:llä pääsee sitten vielä halutessaan säätämään asetuksia, mikä taas ei ole mahdollista konsolilla.

 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 494
Oliko jotain asetta/luotia mitä kannatti käyttää metsästykseen? Vai onko joka elukalle vähän eri? Perfect nahkojen huntissa siis.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 006
Oliko jotain asetta/luotia mitä kannatti käyttää metsästykseen? Vai onko joka elukalle vähän eri? Perfect nahkojen huntissa siis.
Eri elukoihin eri aseet.

Näkyy siinä kun tähtää elukkaa ja painaa Q:ta (show info). Tämä tosin joskus haastavaa, esim. kun orava vipeltää ja sitä ei oikein kykene tähtäämään ja lukemaan tekstiboksia samaan aikaan. Tässä tapauksessa noita tietoja voi lukea myös pause menun kautta progression -> compendium -> animals jne. (ulkomuistista, saattoi mennä vähän väärin, mutta progressionin alla joka tapauksessa).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
308
Saako juonenkuljetuksen mustia palkkeja mitenkään pois? Näyttää vaan hieman.. kököltä kun ultrawidellä pelatessa on sitten palkit joka puolella kun juonta kuljetetaan. Itselläni ei mitään teknisiä ongelmia tämän lisäksi kun aamulla pelin ostin. Hardwareunboxedin asetukset ja 3440x1440 resolla omalla kokoonpanolla pyörii melko stabiilisti capattuna 60fps.
Red Dead Redemption 2 (PC-julkaisu 5.11.2019)
 
Liittynyt
28.08.2017
Viestejä
179
Kerkesin jo luulemaan, että viimeisin päivitys korjasi kaatuilut. Muutaman tehtävän sain pelattua ja sitten kaatui. Uskomatonta että näin keskeneräistä julkaistaan.
Viimeisimmät Nvidian ajurit korjasi melkein kaikki grafiikka-bugit, mutta välillä hiiren kursori ilmestyy ruutuun.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
699
Kerkesin jo luulemaan, että viimeisin päivitys korjasi kaatuilut. Muutaman tehtävän sain pelattua ja sitten kaatui. Uskomatonta että näin keskeneräistä julkaistaan.
Viimeisimmät Nvidian ajurit korjasi melkein kaikki grafiikka-bugit, mutta välillä hiiren kursori ilmestyy ruutuun.
Vaihda dx12->Vulkan jos et ole jo näin tehnyt. Korjasi omat kaatuilut täysin jo ennen patchia.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
20h takana ja chapter 3 alkoi juuri, montakos näitä tässä pelissä on? Olen yrittänyt tehdä sivutehtäviä mutta kaikkia en ole lähtenyt tekemään, esimerkiksi sitä Arthurin exää en auttanut.

Raha ei ole ongelma ja kaikkea pystyy ostamaan kun muistaa aina tutkia ruumiit ja myydä koruja ym. pois, etsintäkuulutukset olen maksanut heti pois niin ei tarvitse turhaan jännitellä palkkionmetsästäjiä ja oma "telttakylä" on loppuun asti päivitetty.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 168
Täällä ultrawiden & multimonitorien käyttäjille apuja jos mustat palkit häiritsee välivideoissa: Red Dead Redemption 2 ultrawide & multimonitor fix
Hienoa että ratkaisu on, vaikkakin kömpelömpi kuin rockstarin olisi pitänyt tehdä: Suoraan valinnaksi menuun. Eihän minua yleensä haittaa palkit tehokeinona (esim 2.35:1 kuvaa) tai sivuilla kuten peleissä jotka eivät tue 21:9 kuvasuhdetta, mutta palkkejen ollessa joka puolella menee helposti 34" näyttö hukkaan kun tuntuu että on jäljellä kuvasta max 22". :D Etenkin kun kuvasuhde on sama kuitenkin kuin rockstarin hakemalla palkkien muodostamisella välivideoissa.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
699
Täytyy vielä tuo Vulcan kokeilla. Ennen viimeisintä päivitystä kaatuili Vulcanilla ja dx12.
Kone on siis 8700k ja 1080ti.
Mulla 8700k ja 1080. Mulla kaatuili dx12 alusta alkaen, Vulkanilla vakaa kuin mikä. Mahtaa tän pelin kanssa olla jokaisella vähän omanlaiset kokemukset. :D
 

Peltsii

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.11.2017
Viestejä
937
Ei mitään ongelmia kertaakaan. Tosin raskashan se on kuin mikä, itsellä fps pyörii 45-60 välillä käytännössä. Ei tosin haittaa tämän pelin kanssa kamalasti, vaikka menisi raskaimmissa tilanteissa tuonne 45 pintaan.
 
Liittynyt
04.01.2018
Viestejä
321
I think I've just made a discovery about a big problem in the PC version of the game and what causes it and I can prove it : PCRedDead

henk. koht. keskityn nyt muihin peleihin ja odottelen että R* saa pätsättyä pelin kuntoon.

Katellaan Joulun tienoilla uusiksi.. :shifty:
Kuulostaapa hauskalta. Oon menossa chapter kolmosessa ja 35h takana. Fps ollu sen n. 60 keskimäärin. Eli perjaatteessa oon pelannu sen 70h :btooth:

Toivottavasti laittavat pikavauhtia päivitystä tuolle. Mukava ku loppu pelistä tekemisenä on koko ajan syödä, et kaveri pysyy edes hengissä :cigar2: Ihmetellytkin nyt, että miten kokoajan tuntuu olevan palkit vajaalla..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
226
Siis ei helvetti. Mulla meni julkaisun jälkeisenä päivänä totaalisesti hermot tähän, joten poistin pelin ja lähetin rockstar supportiin ticketin, jossa pyysin rahoja takaisin. Olin kuitenkin jo kerran konsolille tämän ostanut ja pelannut läpi, joten ei kiinnostanut antaa senttiäkään Rockstarille enää.No nyt vihdoin tuli vastaus: ei onnistu koska olen pelannut yli kaksi tuntia. Siis joo kyllähän tuo RDR2 ohjelma on ollut auki yli 2 tuntia, mutta siitä ajasta suurin osa meni settingsien säätämiseen ja benchmarkaamiseen.

Kävin oikein katsomassa Rockstar social clubista, ja tadaa pelattu 1h 38min. Ja tästäkin suurin osa vaan asetusten kokeilua.
Laitoin tuon kuvan ja selityksen vastauksena takaisin, saa nähdä saako rahoja.

rdr2 hours.PNG
 
  • Tykkää
Reactions: Hcc

Peltsii

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.11.2017
Viestejä
937
Eipä ole täälläkään mitään ongelmia pelin kanssa julkaisusta saakka, itse pelasin pelin Xbox one:llä läpi kertaalleen mutta +60fps pc:llä on kuin uusi peli.

Speksit: gtx strix 1080 , 6700k@4.7 ja DDR 4 16gb 3000mhz
Millä asetuksilla ja resolla saa yli 60fps tuolla setllä? Itse olen jumissa tuolla 45-60 välimaastossa, eikä tunnu oikein millään nousevan.
 
Liittynyt
28.02.2017
Viestejä
906
Millä asetuksilla ja resolla saa yli 60fps tuolla setllä? Itse olen jumissa tuolla 45-60 välimaastossa, eikä tunnu oikein millään nousevan.
1080p, tuossa linkissä on hyvät ohjeet. Tuo gtx strix 1080 on kellotettu tappiin saakka mitä ilmalla pääsen.
 

Peltsii

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.11.2017
Viestejä
937
1080p, tuossa linkissä on hyvät ohjeet. Tuo gtx strix 1080 on kellotettu tappiin saakka mitä ilmalla pääsen.
Nojuu itsellä 3440x1440..toisaalta myös tehokkaampi näytönohjain kellotettuna vesillä. Olisihan se mukavaa jos pyörisi yli 60fps, mutta ei viitsisi uhrata kaikkia silmäkarkkeja tässä sen tieltä.
 

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 202
Just tajusin että ne on vaihtunut loweiksi...perkele :D
Eikös se ole sama piettää asetukset lowilla jos et edes huomannut eroa aiempaan? :smoke: Tää jäi julkaisun aikaan kesken Xbone S:llä surkean kuvanlaadun ja FPS:n takia. Jospa tulee PC:lle ostettua alennuksesta :comp:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
479
Red Dead Onlinea pelatessa on tullut mieleen, että onkohan nuo GTAV:n mikromaksuistakin valittajat vaan ammattivalittajia.

Itseäni ei ainakaan huvittaisi pelata tippaakaan jos kaikki asiat olisi vain saatavilla ja mitään ei tarvitsisi tehdä. Mitä jää jäljelle? Liikkua kartalla ja ampua NPC hahmoja? Nyt kun tässä Onlinessä on noita eri ammatteja, joiden kanssa täytyy oikeasti tehdä työtä, Online on ollut erittäin miellyttävää.

Ensimmäiisenä esimerkiksi päätin alkaa säästämään jousipyssyyn, joka maksoi 120$. Sen jälkeen olen metsästänyt eläimiä ja kehittänyt omaa trader roolia, jonka kautta tienannut ihan kivasti rahaa. Ylimääräistä ollut sen verran, että ostin pumppuhaulikon ja nyt ostin isomman myyntivaunun. Välillä olen auttanut muita pelaajia isojen vaihtojen kanssa ja saanut 300$ per vaihto ja n. 1200xp. Missään välissä ei ole tullut edes pieneen mieleenikään ruveta käyttämään rahaa, että saisin esim. Leirin varustuksia päivitettyä tai ostettua uusia aseita. Ei herranen aika kukaan pakota ostamaan mitään mikromaksuilla.

En kyllä tällä hetkellä ymmärrä näitä R* on pilannut kaiken MTX jutuilla. Heidän Online on hulpppea elävä maailma, jossa pitää ansaita asioita. Itse mielelläni teen palkkion metsästystä, aarteen etsintää ja muuta vastaavaa ja ansaitsen rahaa sekä XP:tä. En ymmärrä miksi edes pelaisin Onlinea, jos minulla ei olisi mitään tavoiteita ja kaikki pelaajat olisi tasapaksua sakkia, samoilla aseilla. Nyt asevaihtoehtoja on niin paljon, että eri pelaajissa on huomatavia eroja. Tätäkin jotkut pitävät huonona asiana kun "Ei saa kaikkia aseita käytettyä!!"

Lähiaikoina tuntunut, että ylipäätään kaikki yhtiöviha (Blizzard, Epic, R*, EA) on täysin naurettavaa lapsellista itkua. Kaikkien yhtiöiden teot on ainakin ollut vain positiivista itselleni.
 
Liittynyt
28.02.2017
Viestejä
906
Red Dead Onlinea pelatessa on tullut mieleen, että onkohan nuo GTAV:n mikromaksuistakin valittajat vaan ammattivalittajia.

Itseäni ei ainakaan huvittaisi pelata tippaakaan jos kaikki asiat olisi vain saatavilla ja mitään ei tarvitsisi tehdä. Mitä jää jäljelle? Liikkua kartalla ja ampua NPC hahmoja? Nyt kun tässä Onlinessä on noita eri ammatteja, joiden kanssa täytyy oikeasti tehdä työtä, Online on ollut erittäin miellyttävää.

Ensimmäiisenä esimerkiksi päätin alkaa säästämään jousipyssyyn, joka maksoi 120$. Sen jälkeen olen metsästänyt eläimiä ja kehittänyt omaa trader roolia, jonka kautta tienannut ihan kivasti rahaa. Ylimääräistä ollut sen verran, että ostin pumppuhaulikon ja nyt ostin isomman myyntivaunun. Välillä olen auttanut muita pelaajia isojen vaihtojen kanssa ja saanut 300$ per vaihto ja n. 1200xp. Missään välissä ei ole tullut edes pieneen mieleenikään ruveta käyttämään rahaa, että saisin esim. Leirin varustuksia päivitettyä tai ostettua uusia aseita. Ei herranen aika kukaan pakota ostamaan mitään mikromaksuilla.

En kyllä tällä hetkellä ymmärrä näitä R* on pilannut kaiken MTX jutuilla. Heidän Online on hulpppea elävä maailma, jossa pitää ansaita asioita. Itse mielelläni teen palkkion metsästystä, aarteen etsintää ja muuta vastaavaa ja ansaitsen rahaa sekä XP:tä. En ymmärrä miksi edes pelaisin Onlinea, jos minulla ei olisi mitään tavoiteita ja kaikki pelaajat olisi tasapaksua sakkia, samoilla aseilla. Nyt asevaihtoehtoja on niin paljon, että eri pelaajissa on huomatavia eroja. Tätäkin jotkut pitävät huonona asiana kun "Ei saa kaikkia aseita käytettyä!!"

Lähiaikoina tuntunut, että ylipäätään kaikki yhtiöviha (Blizzard, Epic, R*, EA) on täysin naurettavaa lapsellista itkua. Kaikkien yhtiöiden teot on ainakin ollut vain positiivista itselleni.

Paras vaihtoehto olisi että ei ole p2w, esim ainoastaan kosmeettisia tavaroita olisi tarjolla... Mutta ei tämäkään ole maailmaa kaatavat systeemi koska ei tässä nyt hirveästi pelata toisia vastaan.

Tuota itkemistä itsekkin ihmettelen, harvoin porukka ehdottaa mitään vaihtoehtoista maksu systeemiä, eihän nuo serverit ja päivitykset ilmaisia ole.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 073
Paras vaihtoehto olisi että ei ole p2w, esim ainoastaan kosmeettisia tavaroita olisi tarjolla... Mutta ei tämäkään ole maailmaa kaatavat systeemi koska ei tässä nyt hirveästi pelata toisia vastaan.

Tuota itkemistä itsekkin ihmettelen, harvoin porukka ehdottaa mitään vaihtoehtoista maksu systeemiä, eihän nuo serverit ja päivitykset ilmaisia ole.
Älkää nyt viitsikö jollain Take-Two:lla on niin paljon rahaa että aivan sama. Kyse nyt vaan on siitä että koko ajan täytyy saada enemmän ja enemmän rahaa pienimmistäkin asioista koska osakkeen omistajille on luvattu poskettomia ja ahneus on pohjaton.
 
Liittynyt
28.02.2017
Viestejä
906
Älkää nyt viitsikö jollain Take-Two:lla on niin paljon rahaa että aivan sama. Kyse nyt vaan on siitä että koko ajan täytyy saada enemmän ja enemmän rahaa pienimmistäkin asioista koska osakkeen omistajille on luvattu poskettomia ja ahneus on pohjaton.
Jep, teet hyvää duunia ja ansaitset rahaa nyt sinun on jaettava se muille ilman mitään vastinetta ?

Näissä asioissa pitää vain äänestää lompakolla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 073
Jep, teet hyvää duunia ja ansaitset rahaa nyt sinun on jaettava se muille ilman mitään vastinetta ?

Näissä asioissa pitää vain äänestää lompakolla.
No tämä nimenomaan on se kysymysmerkki, peliteollisuus takoo rahaa enemmän kuin koskaan mutta pelien laatu varsinkin AAA luokassa on mennyt todella huonoksi Q&A on täyttä paskaa case Bethesda ja Fallout 76 eikä tämä RDR2 todellakaan loista PC version osalta. Aika kummallista kun peli on kuitenkin täysin valmis ja kyse on vain porttauksesta.

Puhumattakaan Madden ja NBA lisensseistä joita on nyhdetty yli 10vuotta.
 
Liittynyt
28.02.2017
Viestejä
906
No tämä nimenomaan on se kysymysmerkki, peliteollisuus takoo rahaa enemmän kuin koskaan mutta pelien laatu varsinkin AAA luokassa on mennyt todella huonoksi Q&A on täyttä paskaa case Bethesda ja Fallout 76 eikä tämä RDR2 todellakaan loista PC version osalta. Aika kummallista kun peli on kuitenkin täysin valmis ja kyse on vain porttauksesta.
En nyt väittäisi pelkästä "porttauksesta" pelin graffat on vedetty paremmaksi, vertauksia tuubi pullollaan. Täytyy muistaa että konsoleille optimointi on helpompaa kun kyseessä on sama laite kaikilla.

Early Access pelit on hyvä esimerkki kuinka pelien optimointi kestää esim Squad oli alkujaan ihan hirveä mutta vuosien saatossa oikein toimiva yksilö.

Ja mitä tulee AAA studion peleihin niin kyllä nuo epäonnistumiset näkyy myyntiluvuissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 073
En nyt väittäisi pelkästä "porttauksesta" pelin graffat on vedetty paremmaksi, vertauksia tuubi pullollaan. Täytyy muistaa että konsoleille optimointi on helpompaa kun kyseessä on sama laite kaikilla.

Early Access pelit on hyvä esimerkki kuinka pelien optimointi kestää esim Squad oli alkujaan ihan hirveä mutta vuosien saatossa oikein toimiva yksilö.

Ja mitä tulee AAA studion peleihin niin kyllä nuo epäonnistumiset näkyy myyntiluvuissa.
RDR2 kohdalla epäilen että ei näy tosin sisällöltäänhän tuo on timanttia.
 
Liittynyt
28.02.2017
Viestejä
906
RDR2 kohdalla epäilen että ei näy tosin sisällöltäänhän tuo on timanttia.
Varmasti näkyy jos ei peliä saada suurimmalle osalle kuntoon, olisi kiva nähdä jotain dataa kuinka monella peli ei toimi ollenkaan.

Esim GTA V tuo rahaa koko elinkaarensa ei ainoastaan ensimmäisellä parilla kuukaudella.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 590
Oma veikkaus, jos rauta on sopiva tälle pelille, niin 0%
Se vika ei taida olla raudassa vaan softassa, koska sitä saadaan toimimaan esim. bios päivityksillä tai pelin päivityspatcheilla (mitä ei tapahtuisi jos kyseessä olisi oikeasti rautapohjainen ongelma)...
 
D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
Se vika ei taida olla raudassa vaan softassa, koska sitä saadaan toimimaan esim. bios päivityksillä tai pelin päivityspatcheilla (mitä ei tapahtuisi jos kyseessä olisi oikeasti rautapohjainen ongelma)...
Tämä ja sitten kun lasketaan mukaan esimerkiksi fps lukemaan sidottu stamina, niin voidaan tosiaan miettiä missä päässä ne ongelmat ihan oikeasti ovat :smoke:

Tämä on paskin launch pc:lle pitkään aikaan vaikka kuinka olisi jeesuspeli kyseessä.
 
Liittynyt
15.11.2019
Viestejä
47
Tiedoksi. VPN Ukraina-lataus toimii edelleen ja pelikin käynnistyi normaalisti ilman kikkailuja.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
224
On niitä käyttäjiäkin millä ei ole ollut mitään ongelmia pelin kanssa (allekirjoittanut mukaanlukien). Eiköhän nuo kaikki ajan kanssa korjaannu, tietty ymmärrän että jotkut pahoittavat mielensä jos peli ei toimi ja ottavat refundin. Lompakollahan sitä voi äänestää.

(Omaa mutuilua: Onkohan näitä pelejä vaikea tehdä kun on niin paljon eri komponentteja, ohjelmistoja, ajureita yms mitä pitää ottaa huomioon. En tiedä pelin kehittämisestä mitään, joten vain omaa mutuilua. Kyllä tässä jokaisessa pelissä on jotain ongelmaa/kaatuilua ollut mitä tullut viimeaikoina pelattua, joten ei taida olla vain Rockstarssin ongelma).
 
Liittynyt
01.01.2019
Viestejä
41
Red Dead Onlinea pelatessa on tullut mieleen, että onkohan nuo GTAV:n mikromaksuistakin valittajat vaan ammattivalittajia.

Itseäni ei ainakaan huvittaisi pelata tippaakaan jos kaikki asiat olisi vain saatavilla ja mitään ei tarvitsisi tehdä. Mitä jää jäljelle? Liikkua kartalla ja ampua NPC hahmoja? Nyt kun tässä Onlinessä on noita eri ammatteja, joiden kanssa täytyy oikeasti tehdä työtä, Online on ollut erittäin miellyttävää.

Ensimmäiisenä esimerkiksi päätin alkaa säästämään jousipyssyyn, joka maksoi 120$. Sen jälkeen olen metsästänyt eläimiä ja kehittänyt omaa trader roolia, jonka kautta tienannut ihan kivasti rahaa. Ylimääräistä ollut sen verran, että ostin pumppuhaulikon ja nyt ostin isomman myyntivaunun. Välillä olen auttanut muita pelaajia isojen vaihtojen kanssa ja saanut 300$ per vaihto ja n. 1200xp. Missään välissä ei ole tullut edes pieneen mieleenikään ruveta käyttämään rahaa, että saisin esim. Leirin varustuksia päivitettyä tai ostettua uusia aseita. Ei herranen aika kukaan pakota ostamaan mitään mikromaksuilla.

En kyllä tällä hetkellä ymmärrä näitä R* on pilannut kaiken MTX jutuilla. Heidän Online on hulpppea elävä maailma, jossa pitää ansaita asioita. Itse mielelläni teen palkkion metsästystä, aarteen etsintää ja muuta vastaavaa ja ansaitsen rahaa sekä XP:tä. En ymmärrä miksi edes pelaisin Onlinea, jos minulla ei olisi mitään tavoiteita ja kaikki pelaajat olisi tasapaksua sakkia, samoilla aseilla. Nyt asevaihtoehtoja on niin paljon, että eri pelaajissa on huomatavia eroja. Tätäkin jotkut pitävät huonona asiana kun "Ei saa kaikkia aseita käytettyä!!"

Lähiaikoina tuntunut, että ylipäätään kaikki yhtiöviha (Blizzard, Epic, R*, EA) on täysin naurettavaa lapsellista itkua. Kaikkien yhtiöiden teot on ainakin ollut vain positiivista itselleni.
Ei itseäni haittaa, jos joku haluaa oikeaa rahaa laittaa pelin sisäisiin juttuihin, itse sitä en tee, mutta kyllähän tuo melkosta grindaamista tuntuu olevan online- puolella. Ei se haittaa, että rahaa pitää tienata, mutta tuota kultaa kertyy todella vähän. Vai onko mulla mennyt jotain ohi?

Vähän on puuduttavaa toistoa tehdä vaan noita stranger- missioita, kun bounty hunterin lupaan pitäis kerryttää 14 kultaa ja per tehtävä sitä tulee tyyliin 0.08. Samoin se mikä lie olikaan nimeltään- business sen omaa leiriä ylläpitävän hemmon kanssa maksaa 15 kultaa alottaa? Muutama aarrekin on löydetty, muttei niistäkään paljoa kultaa saa.
 
Liittynyt
13.01.2018
Viestejä
128
Tuli ostettua tämä Ukrainasta. Koneessa on MSI 450 gaming plus (bios viime kesältä), 2600x ja geforce 1070, reson muutin 1444p muuten oletus arvot. Virittely sitten myöhemmin. Ekat charterit pelatttu kokeeksi. Hyvin toimii.
kiitokset proton neuvoista. VPN:nää ei tarvitse pelatessa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 367
Viestejä
4 158 563
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom