Rage 2

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 578
Kaikki muut pelit joita pelaan toimivat moitteetta. Ongelmia on vain tuossa Rage 2:ssa
Onko GPU usage tapissa? Jos ei, niin jotain häikkää sitten.

On tää suht raskas peli, mutta aika kevyt CPUlle kyllä. Oma 1080Ti jaksaa pyörittää juuri ja juuri ultra asetuksilla 3440*1440 resolla.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 649
Onko GPU usage tapissa? Jos ei, niin jotain häikkää sitten.

On tää suht raskas peli, mutta aika kevyt CPUlle kyllä. Oma 1080Ti jaksaa pyörittää juuri ja juuri ultra asetuksilla 3440*1440 resolla.
Joo, jotain outoa tässä nyt on. Jos laitan AMD performance overlayn päällä, että näen GPU käytön yms. niin fps nousee kolmellakymmenellä ja nykiminen katoaa kokonaan. Jos overlayn ottaa pois päältä, niin nykii ja fps laskee sen 30
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 578
Tää on taas näitä pelejä, mitkä pääosin helpottuu, mitä pidemmälle pelaa. Alussa Hard tasolla aseet tuntu ihan onnettomille herenpyssyköille ja perusmörrienkin kanssa sai olla aika tarkkana. Varsinkin jos panostaa damage augmentationiin (itsellä nyt jo 8/10), niin alkaa vihut putomaan todella nopsaan. Tohon vielä skillien ja aseiden boostit päälle, niin perusmosat tippuu hetkessä. Tosin en ole vielä pääjuonta hirveen pitkälle pelannu (siellä suolla menen), että tuleehan tässä noita kovempia vihujakin vielä varmaati enemmän. 8 lvl Authority torni alko olla jo vähä kettumainen kyllä... :D
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 416
Tää on taas näitä pelejä, mitkä pääosin helpottuu, mitä pidemmälle pelaa. Alussa Hard tasolla aseet tuntu ihan onnettomille herenpyssyköille ja perusmörrienkin kanssa sai olla aika tarkkana. Varsinkin jos panostaa damage augmentationiin (itsellä nyt jo 8/10), niin alkaa vihut putomaan todella nopsaan. Tohon vielä skillien ja aseiden boostit päälle, niin perusmosat tippuu hetkessä. Tosin en ole vielä pääjuonta hirveen pitkälle pelannu (siellä suolla menen), että tuleehan tässä noita kovempia vihujakin vielä varmaati enemmän. 8 lvl Authority torni alko olla jo vähä kettumainen kyllä... :D
Eikä kannatta pitää pääjuonen kanssa kiirettä, kun olet hoitanut ne kolme aluetta niin käytännössä koputat loppiksen ovea.
 
Liittynyt
23.01.2018
Viestejä
351
Rise of The Ghosts DLC tuli tänään lataukseen. Uutta tarinaa, uusi fraction, uusi alue tutkittavaksi. Bethesda -launcherilla päivityksellä on kokoa 34,89 GB

sshot-15.png


Bethesdan tiedotus ranskalaisilla viivoilla sanoi:
The Rise of the Ghosts Expansion includes:
  • New story
  • New enemy faction – Ghosts
  • New region to explore – Overgrown City
  • New weapon – Feltrite Laser Launcher
  • New Ability – Void
  • New Vehicle – Ghost Motorcycle
Rise of the Ghosts Bethesda.net

Asekiekko tuntuu jo nyt olevan aika täynnä (BFG 9000 ja Settlers pistooli) niin saa nähdä kuinka kaposeksi kiekon sektorit menevät Feltrite laser launcherin kanssa.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 578
Rise of The Ghosts DLC tuli tänään lataukseen. Uutta tarinaa, uusi fraction, uusi alue tutkittavaksi. Bethesda -launcherilla päivityksellä on kokoa 34,89 GB




Rise of the Ghosts Bethesda.net

Asekiekko tuntuu jo nyt olevan aika täynnä (BFG 9000 ja Settlers pistooli) niin saa nähdä kuinka kaposeksi kiekon sektorit menevät Feltrite laser launcherin kanssa.

Saako tota weapon wheeliä käyttöön, kun padilla? En ainakaan mitään keybindia sille ole löytänyt... :bored:

Itse tykkään käyttää noita wheelejä myös hiirinäppis pelailussa.
 
Liittynyt
23.01.2018
Viestejä
351
@P c L A Y E R

Itse myös tykkään käyttää asekiekkoa hiiri-näppiksellä. Jotenkin suoraviivaisempi, kuin kurkotella numeropainikkeisiin ja/tai funktionappeihin. Peli menee samalla paussille niin siinä saa arpoa ihan rauhassa minkä tykin seuraavaksi valitsee.

Keybind kiekkoon löytyy "Switch Weapon" kohdasta.

Rage2 2019-09-27 11-15-38-220.png

Ja on toi asekiekko aika populoitu 11. aseen kera :D

Rage2 2019-09-27 11-25-48-796.png

Tässä vielä spoilereihin mistä uusi ase ja ability löytyvät:
Void ability löytyy pohjaispuolen ARK:sta ja Feltrite Laser Launcher eteläisemästä ARK:sta
arkit.png
 
Liittynyt
20.03.2017
Viestejä
340
Oli se kivaa niin kauan kuin sitä riitti mutta peli kyllä johdatteli itsensä hyvin nopeasti maaliin. Puhun siis tästä uudesta DLC:stä, yhteensä peliaikaa vähän alta 3h ja se oli läpi.

Pelailin sen uuden hubin tuntumassa tehtäviä eikä tullut edes käytyä niissä uusissa arkeissa. Sitten tuli niitä että "mene käymään tuolla" tehtäviä ja niitä tein sitä mukaa kun tipahteli ja hups peli olikin läpi :D Toki tutkin ja koluan saaren nyt "end-gamessa" läpeensä vielä.

Hardilla pelasin, enkä tainnut kuolla kertaakaan, pari defibiä kyllä. Aseina peruskampanjan haulikko+assault rifle palvelivat vallan hyvin edelleen, dash+slam abilityt hiireen bindattuina eikä sitä muuta tarvita.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 578
@P c L A Y E R

Itse myös tykkään käyttää asekiekkoa hiiri-näppiksellä. Jotenkin suoraviivaisempi, kuin kurkotella numeropainikkeisiin ja/tai funktionappeihin. Peli menee samalla paussille niin siinä saa arpoa ihan rauhassa minkä tykin seuraavaksi valitsee.

Keybind kiekkoon löytyy "Switch Weapon" kohdasta.



Ja on toi asekiekko aika populoitu 11. aseen kera :D



Tässä vielä spoilereihin mistä uusi ase ja ability löytyvät:
Void ability löytyy pohjaispuolen ARK:sta ja Feltrite Laser Launcher eteläisemästä ARK:sta
Ok. Ite luullu koko ajan, että toi vaihtaa 2:n viimeisimmän aseen välillä. :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
380
Tässä pelissä olis ihan jäätävä määrä potentiaalia, mutta kun pelattava loppuu kesken. Ei niitä samoja campeja jaksa loputtomiin vedellä uudestaan, kun se ei edistä oikeastaan mitään. Tää tuorein DLC oli vähän pettymys myös. Ainoa positiivinen juttu oli tuo uus ability, jota on ihan hauska käyttää. Ghostit on vihollisina ihan jees, mut silti jotenkin liian helppoja. Ja tosiaan, ihan hirveen lyhyt DLC tarina, jotenkin tuntuu, että siitä olis saanut aika paljon enemmän irti.

Esim:
Meni jotenkin ohi, että oliko sillä tyypillä jotain merkitystä, jonka noteja löyty eri paikoista ja joka liikuskeli niiden mukaan melko huomaamattomasti paikasta toiseen. En nyt muista, millä nimellä ne oli allekirjoitettu. Tuntuu, että tosta olis saanut irti ainakin jotain. Metro station oli myös aika passiivinen paikka lopulta. Itse pääpahis Iris oli myös pettymys, menin tekemään sen virheen, että latasin siihen pari laukausta BFG:llä kun odotin kovempaa vääntöä, mut sen jälkeen se oli hyvin pitkälle valmista kamaa ekassa yhteenotossa. Lopputaistelussa räimin haulikolla aika pitkälle, ja tuntui toimivan.

Noh, ehkä pitää vaan alottaa new game+, koska itse ammuskelu on ihan hauskaa. Tai teen samoin ku nyt, että pidän taukoa sinne marras-joulukuulle, kun seuraava story DLC pitäis ehkä tulla. Ei sinänsä luulis olevan vaikeeta tehdä edes enemmän sivutehtäviä tai jotain, missä ei montaa riviä ääninäyttelyäkään tarvita.
 
Liittynyt
20.03.2017
Viestejä
340
Olen niin samoilla linjoilla Trespasserin kanssa kyllä, kivaa tuon pelaaminen on niin kauan kuin sitä järkevästi kestää. Tutkailin saaren nurkkia lopuksi aikani mutta kyllä sekin alkoi maistua puulta pian kun ei siitä saanut mitään uutta irti. Löytyyhän sieltä niitä tavaralähetyksiä, torneja suojeltavaksi ja ghostien sanctuaryja tyhjennettäväksi mutta kuten edellä sanottua ei niillä tunnu olevan niin merkitystä kun peli on jo läpi, ne eivät vie tarinaa eteenpäin (enää).

Laitan tämän seuraavan nyt spoiler tägien sisään mutta periaatteessa tässä puhutaan vain pelimekaniikasta.

Tavallaan kaava muutenkin miten tarinaa viedään eteenpäin: tietyt tehtävät alussa jotka tarvitsee tehdä, sitten pitää vaan puuhailla mitä sattuu vastaan tulemaan kunnes periaatteessa riippumatta siitä mitä olet tehnyt, kunhan olet tehnyt - nytkäyttää tarinaa eteenpäin tuoden taas nipun "kiinteitä" tehtäviä esille. Teet ne niin taas grindaamaan niitä kysymysmerkkejä kartalta auki kunnes boss-paikka aukeaa.

Eteneehän se näinkin kyllä ja varmasti tälläiseen open world fps-peliin haastavaa muutenkin rakentaa toimivasti. Kun pääpaino on asetettu sille räiskinnälle. Laajemmat sivutehtävät kuin että "käy paikassa X, tapa vihut, kerää mahdolliset rahat ja feltritet, palaa takaisin ja kuittaa se tehdyksi" tekisi jo kummia. Siis näitä mitä tulee kun juttelee ihmisten kanssa hubeissa. Ja lopunperin nekin ovat vain merkkejä kartassa lisänä niihin mitä sinne muutenkin ilmestyy - eivät tunnu sen kummemmilta suorittaa.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 578
Itsehän pelaan näitä open world oelejä juuri niin, että teen mahdollisimman paljon sivurrhtäviä ja haahuilen ympäriinsä. Välillä sitten tekee aina jonkun main questin, että saa auki uutta aluetta ym. Sillä tavalla se juoni ei ns. lopu kesken.
 
Liittynyt
20.03.2017
Viestejä
340
Samaa minäkin teen kyllä mutta se ettei niitä sivutehtäviä ole tehty sen syvemmiksi alkaa harmittaa itseäni ainakin aika pian, kyllähän niitä pelaa mutta alkavat ne jokseenkin toistaa itseään. Muuttuvat jokseenkin merkityksettömiksi ja vain yksiksi kysymysmerkeiksi kartalla muiden seassa.

Ja tästä pääsenkin siihen että se on oikeastaan ihan sama koluaako niitä end-gamessa vai tarinan ohessa, tulos on tavallaan lopulta sama. Eivät ne siinä tarinankaan ohessa tunnu suoranaisesti kuljettavan sitä eteenpäin, kun ei niitä hyödynnetä. Ne ovat vain välttämätöntä "level uppia" jotta seuraava etappi aukeaa. Olisikin niin eri asia jos edes jotkut niistä sivutehtävistä nivoutuisivat jollain tapaa yhteen.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 578
Samaa minäkin teen kyllä mutta se ettei niitä sivutehtäviä ole tehty sen syvemmiksi alkaa harmittaa itseäni ainakin aika pian, kyllähän niitä pelaa mutta alkavat ne jokseenkin toistaa itseään. Muuttuvat jokseenkin merkityksettömiksi ja vain yksiksi kysymysmerkeiksi kartalla muiden seassa.

Ja tästä pääsenkin siihen että se on oikeastaan ihan sama koluaako niitä end-gamessa vai tarinan ohessa, tulos on tavallaan lopulta sama. Eivät ne siinä tarinankaan ohessa tunnu suoranaisesti kuljettavan sitä eteenpäin, kun ei niitä hyödynnetä. Ne ovat vain välttämätöntä "level uppia" jotta seuraava etappi aukeaa. Olisikin niin eri asia jos edes jotkut niistä sivutehtävistä nivoutuisivat jollain tapaa yhteen.
Juu ei tietenkään sen kummemmaksi muutu ne, mutta itselle ainakin lähtee niistä se mielenkiinto, kun tarina on läpi. Jotenki sitä ajattelee, että tekee niitä sen tarinan eteen, vaikka ne ei siihen suoranaisesti liittyisi mitenkään. Joku psykologinen vaikutus sillä vaan on, että noita jaksaa tehdä ihan eri innolla, kun pääjuoni vielä kesken.

Ragessa on kuitenkin omasta mielestä aika vaihtelevia nuo lisätekemiset. Sentryt, convoyt, bandit denit, Mutant nestit ym, vaativat kuitenkin aika erityyppistäkin pelaamista. Itteä ei oo yhtään kyllästyttäny nuo ainakaan vielä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
380
Juu ei tietenkään sen kummemmaksi muutu ne, mutta itselle ainakin lähtee niistä se mielenkiinto, kun tarina on läpi. Jotenki sitä ajattelee, että tekee niitä sen tarinan eteen, vaikka ne ei siihen suoranaisesti liittyisi mitenkään. Joku psykologinen vaikutus sillä vaan on, että noita jaksaa tehdä ihan eri innolla, kun pääjuoni vielä kesken.
Mä siis pelasin käytännössä kaikki sivupaikat ennen pääjuonta, tyhjentelin sanctuaryt, hain supply dropit yms. Ja siihen oli ihan syykin. En kiinnittänyt ihan riittävän tarkkaa huomiota dialogiin alussa, ja ihmettelin, miksei Metro Stationilla ole mikään kauppa auki. Muistelin vaan, että joku hahmo höpisi supply dropeista ja toinen antenneista, joten hoitelin ne pois alta. Loogisesti tää olis ollut ihan hyvä merkitys sivutehtäville, mut eihän se kauppiaiden ilmestyminen ollutkaan noista kiinni, vaan ilmeisesti päätarinan etenemisestä. Antennit tosin aiheutti välillä hämmennystä. Tossa saarela oli usein nopeampi vaan juosta kysymysmerkiltä/kohteelta toiselle, ja siinä sit tuli ammuskeltua viholliset matkalla. Ainakin kerran kävi niin, että antennin puolustuksessa ei enää tullutkaan hyökkäystä, joten seisoskelin siinä sit ja odottelin, että aika tulee täyteen.

Mun mielestä esim. Borderlands2:ssa on aika hyvät sivutehtävät, vaikka avoimen maailman peli sekin on. Samoin DLC:t on ihan eri planeetalta (noh, ei kaikki, mut osa). Sen takia ehkä raivostuttaa tää Rage2, kun näen tässä jonkinlaisen mukavan yhtymäkohdan Doomia ja BL:ää (ei perustu mihinkään paitsi perstuntumaan), jota vois tahkota varmaan satoja tunteja, aina sellasissa pienissä pätkissä, jos tekemistä olis vastaavalla tavalla. Vaan onhan tässä vielä vähän toivoa jäljellä, kun jotain lisäsisältöä sentään on luvassa.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 578
Omasta mielestä rynkky, haulikko, sinko ja ehkä se "snipu" on tän käytettävät aseet. Ne 3 muuta on kyllä ihan turhia leluja.

Revolveri ja dart gun ei omasta mielestä sovi yhtään kovemmille vaikeustasoille, kun ne ei tee suoraa damagea. Iteltä lähtee henki, ennen ku saa alotettua damagen teon. Sitte se charged pulse cannon on vaan ihan liian tehoton omasta mielestä.

Doomissa kaikki aseet oli hyviä ja niillä oli selkeät käyttökohteet.

Alottelin new game+:a, mutta saa nähä jaksaako sitä. Ghosts lisäri ei vissiin ole vörtti?

Olishan tässä Borderlands 3 tai Control aikaa vetästä ennen RDR2 PC -versiota. :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.01.2018
Viestejä
351
Minusta Charged Pulse Rifle (se ylikuumeneva), rynkky, haulikko, grav dart launcher, smart rocket launcher ja firestorm revolver on niitä lemppareita. Toki tuo BFG myös (deluxe editionin matkassa), jolla saa nuo 10 levun pääkallo -authority centryt ja jotkut pahat bossit matalaksi sen taivaallista ihmettelemättä.

Mulla juuri menossa prestige 1, eli newgame plus:n eka kierros ja kartta on nyttemmin koluttu läpi paria viimosta päätehtävää ja Dune Sea:ta lukuunottamatta. Save file näyttää, että takana ois 127 tuntia.

Ghost laajennus oli mielestäni ihan piristävä ja mukavaa viihdettä. Saaren vihut on haastavampia kun niillä samoja taitoja mitä pelaajallakin. Lisärin mukana tulee myös autopilot Pheonix -ajoneuvolle sekä Void skilli, joka on nykyisin täpötettynä yksi lemppareistani: Voidilla pystyy lataamaan healthia ja overdrivea, sekä heitellä vihuja ympäri tannerta/toisiinsa. Poksahtavat lopussa :D

 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 067
TerrorMania introduces:
  • New Location: The Deadlands – Explore an alternate reality version of the wasteland. Once you complete the DLC story, you’ll be able to return to each location in the Deadlands and experience them again.
  • New Enemy: Army of the Dead – Face off against the undead versions of familiar factions like the Goon Squad, Immortal Shrouded, River Hogs and Abadon Muties.
  • New Weapon: Sword of Transitus – The Wasteland Wizard goes on and on about how the Sword of Transitus is an ancient relic of unspeakable power, capable of unlocking pathways between worlds… but it’s totally also a really cool sword you can stab people with, and that’s way more important. Charge up the Sword of Transitus to unleash an arc of devastating force.
 
Liittynyt
23.01.2018
Viestejä
351
TerrorMania laajennus julkaistaan viikon kuluttua 14.11.2019. Ja vähän jänskättää kuinka ahtaaksi weapon wheel menee miekan myötä kun sekin tungetaan tuonne. Weapon wheel tuntuu jo nyt hieman ahtaalta :D

Hintaa laajennukselle ois sen $5 eli 500 rage coinia, Deluxe versio puolestaan $17.50 eli 1750 rage coinia.

Bethesda striimasi tuosta laajennuksesta jo pätkän (löytyy heidän twitchistä) ja heidän striimissä olevasta weapon wheelistä puuttuu nyt Deluxe Editionin mukana tulleet settlers pistooli ja BFG. Ghost DLC:n mukana tullut Feltrite Laser Launcher heiltä löytyykin.

Striimistä kuvakaappaus:
sshot-20.png

Aloitin viikonloppuna kolmannen 100% läpipeluun (eli toinen NewGame+ tulilla) ja nyt Prestige taso 2. Jokanen NG+ tekee vihollisista aiempaa vaikeampia ja nyt kaikki vihut on niitä pääkallo 10:ejä ja peli täällä päässä ruutua muuttunut aiempaa haastavammaksi.

Savefilukan pelikello sanoisi nyt, että takana olisi 153h peluuta. Vihuja tapettuna 21 081 kpl ja ajoneuvolla ajettu 3 265 km ja oon kuollu 31 kertaa - enimmäkseen kun oon tipahtanu auton kanssa kalliolta tyhjyyteen :D

sshot-32.png
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 067
15 gigan päivitys tuli, ei nyt vaa ole mitään käsityst miten tonne uuteen paikkaan pääse. @nukkesoturi ootko jo päässy sinne?
 
Liittynyt
23.01.2018
Viestejä
351
15 gigan päivitys tuli, ei nyt vaa ole mitään käsityst miten tonne uuteen paikkaan pääse. @nukkesoturi ootko jo päässy sinne?
Bethesdan launcherilla päivityksellä oli kokoa 24.97 Gb. Luultavasti 'pakkaamatomana' tai 'löyhemmin pakattuna' tulee B-launcherilla. Mulla on TerrorManiasta se Deluxe versio.

sshot-20.png


Saat missionin auki kun menet johonkin kaupunkiin ja ajat pois. Mangoo ottaa radiolla yhteyttä ja saat nav-pointin karttaan. Eli samaan tapaan kuten Cult of the Death God -startti ja tuo Ghosts lisäri. Itse fast-travelasin Wellspringiin ja Pheonixilla ajelin vähän kauemmas kaupungin rajalta. Pitäs tulla puhelu Mangoolta ja tehtäväksi "investigate the cabin".

sshot-22.png
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 067
Bethesdan launcherilla päivityksellä oli kokoa 24.97 Gb. Luultavasti 'pakkaamatomana' tai 'löyhemmin pakattuna' tulee B-launcherilla. Mulla on TerrorManiasta se Deluxe versio.



Saat missionin auki kun menet johonkin kaupunkiin ja ajat pois. Mangoo ottaa radiolla yhteyttä ja saat nav-pointin karttaan. Eli samaan tapaan kuten Cult of the Death God -startti ja tuo Ghosts lisäri. Itse fast-travelasin Wellspringiin ja Pheonixilla ajelin vähän kauemmas kaupungin rajalta. Pitäs tulla puhelu Mangoolta ja tehtäväksi "investigate the cabin".

Ei toi mulla.
 
Liittynyt
23.01.2018
Viestejä
351
@Derion pitäsköhän tossa project Daggerissa olla tarpeeksi levuja ja edetä päätehtävässä johonkin tiettyyn pisteeseen? Itse olen pääjuonessa siinä vaiheessa että lopputappelu tulossa ja tuo TerrorMania lävähti heti käyntiin kun kävin kaupungissa. TM DLC on 'tavanomaista' haastavampi, niin jos tolla progressiolla/missä vaiheessa tarinaa ollaan varmistetaan, että hahmo olisi sopivalla levulla?

Rage2 2019-11-14 20-21-22-628.png

Bethesda ei ole laittanut tarkempaa infoa missä vaiheessa tuo tulee. Ghost DLC:n kanssahan juttu meni:

Rise of the Ghosts: The DLC can be accessed as soon as the player has completed “The Ranger” mission and visits any of the trade towns in the main game. The player will receive a radio call when leaving any trade town, which marks the location of the ark that starts the first mission for the DLC. Completing the “Captive” mission will give the player full access to the Overgrown City region.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 067
@Derion pitäsköhän tossa project Daggerissa olla tarpeeksi levuja ja edetä päätehtävässä johonkin tiettyyn pisteeseen? Itse olen pääjuonessa siinä vaiheessa että lopputappelu tulossa ja tuo TerrorMania lävähti heti käyntiin kun kävin kaupungissa. TM DLC on 'tavanomaista' haastavampi, niin jos tolla progressiolla varmistetaan, että hahmo olisi sopivalla levulla?



Bethesda ei ole laittanut tarkempaa infoa missä vaiheessa tuo tulee. Ghost DLC:n kanssahan juttu meni:
Mulla seuraava mission on "get insidethe authority headquarters" ihan hyvä olis jos kertois vaatimuksista saadakseen dlc auki.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 067
Eikös ton terrormanian pitäis kuulua delukseen? :confused: Rage2 store sanoo että pitä ostaa 500 rage coinnilla.
 
Liittynyt
23.01.2018
Viestejä
351
Minusta tuo weapon wheel meni suht ahtaaksi, mutta on edelleen ok käytettävä. Aika Doom2016 vibat tuli noista muutamasta Bonetower arenasta. Huikeata menoa tuon miekan kanssa. Toivottavasti nuo Bonetowerit ovat uudelleen pelattavia.

Menossa siis kolmas läpipeluu ja vihujen vaikeustaso on noussut Prestige2:sen myötä (NewGame+). Pääkallo lvl10 nuo kaikki ovat, mutta hienosti siellä pärjää. Miekka lataa overdirvea muita aseita nopeammin, niin käytännössä tuolla voi olla overdrivella miltein nonstop.

 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 067
Minusta tuo weapon wheel meni suht ahtaaksi, mutta on edelleen ok käytettävä. Aika Doom2016 vibat tuli noista muutamasta Bonetower arenasta. Huikeata menoa tuon miekan kanssa. Toivottavasti nuo Bonetowerit ovat uudelleen pelattavia.

Menossa siis kolmas läpipeluu ja vihujen vaikeustaso on noussut Prestige2:sen myötä (NewGame+). Pääkallo lvl10 nuo kaikki ovat, mutta hienosti siellä pärjää. Miekka lataa overdirvea muita aseita nopeammin, niin käytännössä tuolla voi olla overdrivella miltein nonstop.

Onko sulla mitään hajua tosta tyypistä mikä on kartassa merkattu punasela ympyrällää, se ei nimittäin kuole millään ja opn tappanu mut joku 10 kertaa. Sellanen sininen, hohtava ja hakkaa torvella.


Tonne metsään kun menee ja häiritsee niitten palvomista.
 
Liittynyt
23.01.2018
Viestejä
351
Onko sulla mitään hajua tosta tyypistä mikä on kartassa merkattu punasela ympyrällää, se ei nimittäin kuole millään ja opn tappanu mut joku 10 kertaa. Sellanen sininen, hohtava ja hakkaa torvella.


Tonne metsään kun menee ja häiritsee niitten palvomista.
Pitääkin käydä kurkkaamassa. Yksi Bonetower jäljellä ja oon suht likellä merkkaamaasi aluetta.

Rage2 2019-11-14 22-40-23-477.png


Jotenkin kuulostaisi, että joko kyseessä on bugi, tai sen saisi tapettua kun kaikki shradit on kerätty?
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 067
Pitääkin käydä kurkkaamassa. Yksi Bonetower jäljellä ja oon suht likellä merkkaamaasi aluetta.



Jotenkin kuulostaisi, että joko kyseessä on bugi, tai sen saisi tapettua kun kaikki shradit on kerätty?
Käy vilkasee ja kerro mielipide. Tiedät että löysit oikean jos sen lyönnistä lennä ihan saatanan korkeelle ja kun laskeudut se teleporttaa sun naaman eteen.
 
Liittynyt
23.01.2018
Viestejä
351
Käy vilkasee ja kerro mielipide. Tiedät että löysit oikean jos sen lyönnistä lennä ihan saatanan korkeelle ja kun laskeudut se teleporttaa sun naaman eteen.
Kiitos varoituksesta! Otin saven ennen tota ja kyllä se 5 min taistelun jälkeen sai mut hengiltä. Kuolematon pillipiipari se siellä torvensa kanssa juhlimassa nuotion äärellä muitten skeletorien kanssa. Ei sitä saanu hengiltä edes BFG:llä. Uskoisin että tohon on joku mekaniikka esim. sen jälkeen kun shradit on kerätty ?

Tosta Bethesdan TerrorMania sneak peak -videosta näkyi yksi miekkaskilli, joka läväyttää projektiilin jota en oo vielä saanut aikaseksi. Ne puhui "Golf Swing Attack":stä eli alhaalta ylöspäin miekkaläväytys pinkkien aaltojen kera:



Näköjään miekka on upgreidittavissa niin vois kokeilla josko tuo saisi jotain aikaan (Gravity Wave) ? Tosin, mulla se on harmaana tuo viimonen upgreidi. Veikkaisin kuitenkin että tuon pillipiiparin kimppuun kannattaa hyökätä/kokeilla vasta sitten kun kaikki shradit kerätty ja saa miekkaan tuon viimosen ominaisuuden jolla voi stunnata vihuja.
sshot-23.png
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 067
Kiitos varoituksesta! Otin saven ennen tota ja kyllä se 5 min taistelun jälkeen sai mut hengiltä. Kuolematon pillipiipari se siellä torvensa kanssa juhlimassa nuotion äärellä muitten skeletorien kanssa. Ei sitä saanu hengiltä edes BFG:llä. Uskoisin että tohon on joku mekaniikka esim. sen jälkeen kun shradit on kerätty ?

Tosta Bethesdan TerrorMania sneak peak -videosta näkyi yksi miekkaskilli, joka läväyttää projektiilin jota en oo vielä saanut aikaseksi. Ne puhui "Golf Swing Attack":stä eli alhaalta ylöspäin miekkaläväytys pinkkien aaltojen kera:



Näköjään miekka on upgreidittavissa niin vois kokeilla josko tuo saisi jotain aikaan (Gravity Wave) ? Tosin, mulla se on harmaana tuo viimonen upgreidi. Veikkaisin kuitenkin että tuon pillipiiparin kimppuun kannattaa hyökätä/kokeilla vasta sitten kun kaikki shradit kerätty ja saa miekkaan tuon viimosen ominaisuuden jolla voi stunnata vihuja.
Ootko keksiny miten se haamu tapetaan? Vetäny ton läpi, ei auta miekka oleenkaan. Sinne pääsee autolla, se ei hyökkää autoon mutta luodit kimpoaa sittä.
 
Liittynyt
23.01.2018
Viestejä
351
Ootko keksiny miten se haamu tapetaan? Vetäny ton läpi, ei auta miekka oleenkaan. Sinne pääsee autolla, se ei hyökkää autoon mutta luodit kimpoaa sittä.
En oo saanu tapettua. Tosin, annoin sen pillipiiparin ajaa mut pois sieltä metsästä, niin se katosi tuhkana tuuleen enkä oo löytänyt sitä sen jälkeen. Se respawnaa kaveriensa takaisin kun lataa kentän/saven.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 067
En oo saanu tapettua. Tosin, annoin sen pillipiiparin ajaa mut pois sieltä metsästä, niin se katosi tuhkana tuuleen enkä oo löytänyt sitä sen jälkeen. Se respawnaa kaveriensa takaisin kun lataa kentän/saven.
Voisko olla mahdollista että se pitää jahdata? Jos se meni muualle ja nyt se pitää löytää uusiks sulla?
 
Liittynyt
23.01.2018
Viestejä
351
Voisko olla mahdollista että se pitää jahdata? Jos se meni muualle ja nyt se pitää löytää uusiks sulla?
Pitäs varmaan kysyä Bethesdalta/Avalanche Studios:lta suoraan niitten foorumeilta kun ehdin :D Uskoisin että joku on keksinyt että onko se esim. puhdas easter eggi ilman sen kummempaa mekaniikkaa.

Edit: kyssäriä heitetty. Katsotaan tuleeko vastausta.

Edit2: Ei ole toistaiseksi tullut mitään lisäinfoa tuosta kuolemattomasta skeletonista.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 799
28 tuntia nyt tullut tätä pelattua puolentoista viikon ajan. Ostin 17eurolla livekortti.fi:stä. Hyvin malttanut tällä odotella RDR2 Steam julkaisua (ja kilpailun mukana vaihtoehtoisesti tulevia tarjouksia).

Ihan hyvä "hinta-kulutettu tunti"-suhde tästä tulee muodostumaan. Yli 30euroa olisi tosin ollut likaa, sillä Mad Max on säännöllisesti jossain alessa alle 5 euron (Jota sillä hinnalla tullut pellattua 43 tuntia).
 
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
270
Xbox (Beta) apin kautta ladattuna peli kaatuu heti kun pääsee alku menuun. Rage 2 has stopped working. Kaikki googlen kikat kokeiltu mutta mikään ei auta. Apuva!
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 416
Kannattaa ottaa Bethesda tai steam versio niin pelit voikin toimia.
Win Store versiossa joskus tarvitsee tietyn win10 päivityksen tietty peli ja että on tähtien asennot oikeassa jne.

Edit:
Kävin nopeasti katsomassa steam keskusteluita niin näemmä sielläkin kaatuilee peli niin kokeile tätä kikkaa:

t's the game connecting to the game store that's crashing the game. Go offline either by using steam in offline mode or unplugging your internet then starting the game and you can then turn your internet back on.

Honestly, it's a pretty embarrassing bug to have... your own in-game store full of MTX is killing your game. Oh sweet irony.
 
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
270
Kannattaa ottaa Bethesda tai steam versio niin pelit voikin toimia.
Win Store versiossa joskus tarvitsee tietyn win10 päivityksen tietty peli ja että on tähtien asennot oikeassa jne.

Edit:
Kävin nopeasti katsomassa steam keskusteluita niin näemmä sielläkin kaatuilee peli niin kokeile tätä kikkaa:
Joo en mä koko Xbox appia käyttäiskään ellei olis prossun mukana tullutta 3kk Game Pass aikaa. Nyt peli lähti kuitenkin toimimaan kun uninstasin ja latasin koko paskan uudestaan... mystistä.
 
Liittynyt
12.08.2018
Viestejä
451
Tulipa pelattua tämäkin läpi ku game passista löytyi. Lyhyt kuin mikä ja silti tuntui, että väkisin pitää vääntää. Harvinaisen jonninjoutava tekele.. vaikka räiskintä, abilityt on pelattavuudeltaan jees, niin kaikki touhu toistaa itseään ja kenttäsuunnittelu on olematonta.
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
76
Itselläni kävi vähän samalla tavalla. Luin ennen aloitusta, että ilmeisesti aika lyhyt peli kyseessä. Tuon vuoksi teinkin aika hitaasti juonitehtäviä, enemmänkin kaikkea sivujuttuja. Nämä alkoivat sitten kyllästyttämään ja toistamaan niin paljon itseään, että ei enää pystynyt. Koitin siirtyä pääjuoneen ja mennä vain äkkiä läpi, mutta eipä tuota innostusta enää löytynyt
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Kyllä tätä ilmaiseksi pelailee nykyraudalla kun Epicistä pelin sai. Mutta: Miten hitossa noi kranaatit vaihdetaan käyttöön :D

Q pohjaan niin aukeaa weapon wheel mutta kranaatit ja se bumerangi (jolla en osu mihinkään) on siellä vasemmalla enkä keksi miten vaihdetaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 251
Kyllä tätä ilmaiseksi pelailee nykyraudalla kun Epicistä pelin sai. Mutta: Miten hitossa noi kranaatit vaihdetaan käyttöön :D

Q pohjaan niin aukeaa weapon wheel mutta kranaatit ja se bumerangi (jolla en osu mihinkään) on siellä vasemmalla enkä keksi miten vaihdetaan.
Olikohan se X
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Toistaiseksi kyllä ollut hauskaa väännettävää. Omaan makuun tämä on hyvällä tavalla erilainen Borderlands kun ei ole sitä jatkuvaa varusterunkkausta ja inventaarion hallintaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 682
Viestejä
4 188 767
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom