Myyty Xonar DGX PCI-e -äänikortti *HKI

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 332
Myytävä tuote: Xonar DGX -äänikortti
Hinta: 20€ (+postit)
Tuote ostettu (mistä ja milloin): -
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa: pelkkä äänikortti mukaan. DGX eli PCI-e versio. Olen itse käyttänyt Daniel_k:n faniajureilla ja toiminut hyvin myös Win10. ASUS XONAR DGX, hinta 47€


Sijainti: Helsinki 00590
Toimitustapa: nouto, smartpost
Maksutapa: käteinen, tilisiirto, mobilepay


Kuva:-
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Sorry ot mutta itsellä sama äänikortti. Mitä eroa on noilla daniel_k:n ajureilla ja normaaleilla asuksen ajureilla. Itsellä toimii vallan hyvin tämä ihan asuksen ajureilla uusimmalla win 1909 versiolla. Saako noilla daniel_k ajureilla jotain lisäherkkuja käyttöön vai mikä on homma?
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
13
Moi,

Onnistuisiko Matkahuollon kautta lähetys? Postiin en oikein luota tällä hetkellä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 332
Moi,

Onnistuisiko Matkahuollon kautta lähetys? Postiin en oikein luota tällä hetkellä.
Kyllä onnistuu:kippis:En ole ihan varmas matkakuluista tällöin, mutta jos sanotaan vaikka 3e?

Sorry ot mutta itsellä sama äänikortti. Mitä eroa on noilla daniel_k:n ajureilla ja normaaleilla asuksen ajureilla. Itsellä toimii vallan hyvin tämä ihan asuksen ajureilla uusimmalla win 1909 versiolla. Saako noilla daniel_k ajureilla jotain lisäherkkuja käyttöön vai mikä on homma?
Joillain on aina välillä ollut Win 10 kanssa häiriöitä virallisilla ajureilla. Vuosia sitten siirryin itse asentamaan faniajurit vaan suoriltaan Asuksen korttien kanssa. Jos muuten muistan eron oikein, niin noilla saa ainakin hallintapaneelin eri ominaisuuksia selkeämmäksi, tämä toki subjektiivista.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 596
Viestejä
4 195 939
Jäsenet
70 753
Uusin jäsen
1lallu

Hinta.fi

Ylös Bottom