Red Dead Redemption 2

Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
30h ja yksi kaatuminen koko aikana joka varmaan johtui omasta Asetus/testi sekoilusta.

Hyvin mennyt sen 80-100fps 4K.lla kun vähän säädellyt.
Lämmöt 2080Ti waterforcella 53c 2115mhz kelloilla ja 9900K ei tunnu kummoisesti pelissä edes rasittuvan.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
1 587
kannattaa muuten kokeilla taa ja fxaa komboa siivoaa vähän tuota taa suttua reunoista
 
Liittynyt
17.04.2017
Viestejä
439
Rockstarin tuoreen fb -päivityksen mukaan care packagea tulossa pahoitteluiden mukana. En itse vaan näe, että prieto poncho ja vähän panoksia kylkeen paljoa lämmittää niitä, joilla launchista asti ollut ongelmia pelissä...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 272
Rockstarilla on rahaa kuin roskaa, mutta silti laadunvalvonta kusee :facepalm:
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
699

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 893
Rockstarin tuoreen fb -päivityksen mukaan care packagea tulossa pahoitteluiden mukana. En itse vaan näe, että prieto poncho ja vähän panoksia kylkeen paljoa lämmittää niitä, joilla launchista asti ollut ongelmia pelissä...
Näkyi lahjukset olevan jo postissa.
 
Liittynyt
12.02.2018
Viestejä
7
Mulla on ilmeisesti käynyt aika satumainen tuuri, kun pelin kanssa ei ole ollut missään vaiheessa pienintäkään ongelmaa. Launcher on toiminut alusta asti, peli ei ole kaatunut kertaakaan yli 20h aikana, eikä ole ollut kertaakaan minkäänlaista töksähtelyä tai stutterointia.
Mulla on kaiken lisäksi ollu koko ajan vanhat Nvidian ajurit, enkä ole mitään muutakaan päivitellyt tätä peliä varten. Jos olisin ollut viikon uutispimennossa, voisin luulla että tämä peli julkaistiin lähes täydellisessä kunnossa.

Ei ole kuitenkaan menny nallekarkit tasan...
Täytyy kyllä kompata, joskin peli on noin 27 tunnin seikkailujen aikana kaatunut kaksi kertaa. Kumpikin kaatuminen tapahtui tehtävän cutscenen aikaan ja korjaantui vaihtamalla DX12 -> Vulkan.

Suorituskyvyssäkään ei ole ollut moittimista, suurin osa asetuksista ultralla ja hyvin toimii. Jos ei tosiaan tulisi seurattua uutisia tai muita foorumeja niin olisin myös varmaan olettanut että Rockstar on taas tuottanut yhden timantin myös PC-pelaajien iloksi.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 880
30h ja yksi kaatuminen koko aikana joka varmaan johtui omasta Asetus/testi sekoilusta.

Hyvin mennyt sen 80-100fps 4K.lla kun vähän säädellyt.
Lämmöt 2080Ti waterforcella 53c 2115mhz kelloilla ja 9900K ei tunnu kummoisesti pelissä edes rasittuvan.
Millasilla settingseillä ihan mielenkiinnosta? Itekki 4klla väännän, mutta en kyllä saa tuosta kun 60-70fps. Lämmöt 45c 2130mhz ja sama prossu. Asetukset aikalailla noi mitä hw unboxed summaa noilla videoilla.

Vai vaikuttaako tuo sharpening fps? Siihen en ole koskenut.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Millasilla settingseillä ihan mielenkiinnosta? Itekki 4klla väännän, mutta en kyllä saa tuosta kun 60-70fps. Lämmöt 45c 2130mhz ja sama prossu. Asetukset aikalailla noi mitä hw unboxed summaa noilla videoilla.

Vai vaikuttaako tuo sharpening fps? Siihen en ole koskenut.
Kannattaa karsia alas raskaimmat ja osa kevyimmistä jättää High/Ultralle näin saa 80-100fps ja peli säilyy ihan hyvän näköisenä. Ruoho/vesi esim on minimissä.
Sitte prossusta ja näytönohjaimesta löysät vaan pois.

Netissä on ne testit mitkä asetukset ovat raskaimpia niiden mukaan säätelin ja toisesta koneesta nappasin heti alkuun nopeimmat ram muistit kun kulemma niillä nettoaa muutaman extra Fps lisää.

Sharpening ei näyttäisi vaikuttavan suorituskykyyn.
 
Liittynyt
27.01.2018
Viestejä
3
Osaako joku neuvoa mistä voisi kysyä rahojansa takaisin? Ostin launcheristä viikko sitten eikä toimi mitenkään 1060 näyttiksellä vaikka tuolla pitäisi.
 

WonderShare

Kahvimu Selänne
Köyhä
NOSTO
Liittynyt
05.10.2017
Viestejä
233
Online disconnectaa useamman kerran muutaman tunnin session aikana. Onko kuinka yleistä io-tekkiläisten peleissä?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Mulla 75% sharpening päällä, TAA täysillä ja FXAA pois.. näyttää kyllä nannalta.

Pasteboard - Uploaded Image
Pasteboard - Uploaded Image

EDIT:Nämä ovat siis Gayforce experiencen kanssa napattuja käsittelemättömiä screenshotteja, ei mitään photomode tai muutakaan kikkailuja.
Kun tuota sharpeningia säätää sillä liukukytkimellä niin mites se film grain arvo pitää laittaa, että on nollassa? Onko se nyt 0.0 vai 1.0?
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
RDR2 Title Update 1.14 Notes (PS4 / Xbox One / PC) - Rockstar Games Customer Support

Tärkeimpänä nostona:
We have identified an issue with certain NVIDIA graphics card drivers that cause significant stalls of several seconds on systems with 4-core and 6-core CPUs. While we work with NVIDIA to improve driver performance, a temporary work around can be added to the launch arguments of the game to re-balance workload on the CPU cores and avoid the conditions that cause this issue.
  1. Disable any custom workarounds for this issue, including Process Lasso or BES
  2. Start the Rockstar Games Launcher
  3. Select Settings
  4. Under My installed Games Select Red Dead Redemption 2
  5. Scroll down to Launch arguments
  6. Add the following command

    -cpuLoadRebalancing
  7. Select Games
  8. Launch Red Dead Redemption 2
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
120
Online disconnectaa useamman kerran muutaman tunnin session aikana. Onko kuinka yleistä io-tekkiläisten peleissä?
Jäätyileekö peli välillä? Se taitaa vaikuttaa siihen. Eilen tuli aluksi pelattua ilman prossun rajoitusta ja heti jäätymisen jälkeen disconnected. Tosin tuli se toisenkin kerran ilman jäätymistä, juuri olin butcherille viemässä 3 tähden nahkoja sun muuta ja juuri ennen myymistä disconnected. Sinne meni ne nahat :geek:
 
Liittynyt
01.12.2017
Viestejä
78
Kun tuota sharpeningia säätää sillä liukukytkimellä niin mites se film grain arvo pitää laittaa, että on nollassa? Onko se nyt 0.0 vai 1.0?
Vakio taisi olla 0.15, mutta itse käytän film grain 0.0 ja sharpening 70%. Aikalailla oman maun mukaan kannattaa säätää. 1.0 arvo tuossa film grainissa kumoaa koko sharpeningin vaikutuksen
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 006
Jaahas tämä uusi "tree tesselation" -asetus on melkoinen fps-murha.

Kokeilin tuossa chapter 3 leirin viereisessä metsässä ja fps putoaa 67 -> 55. Sama 55 tesselation quality lowlla että ultralla.

Tarjoaa myös hyvin vähän visuaalista eroa pikaisella mulkaisulla. Ei jatkoon.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 880
Jaahas tämä uusi "tree tesselation" -asetus on melkoinen fps-murha.

Kokeilin tuossa chapter 3 leirin viereisessä metsässä ja fps putoaa 67 -> 55. Sama 55 tesselation quality lowlla että ultralla.

Tarjoaa myös hyvin vähän visuaalista eroa pikaisella mulkaisulla. Ei jatkoon.
Joo just testailin samaa ja fps droppaa kyllä huolella.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Osaako joku neuvoa mistä voisi kysyä rahojansa takaisin? Ostin launcheristä viikko sitten eikä toimi mitenkään 1060 näyttiksellä vaikka tuolla pitäisi.
Ei käynnisty/kaatuu vai Fps on matala?

1080p Gtx1060 pitää laittaa kaikki Low , textuurit voi jättää Ultralle.
 

WonderShare

Kahvimu Selänne
Köyhä
NOSTO
Liittynyt
05.10.2017
Viestejä
233
Jäätyileekö peli välillä? Se taitaa vaikuttaa siihen. Eilen tuli aluksi pelattua ilman prossun rajoitusta ja heti jäätymisen jälkeen disconnected. Tosin tuli se toisenkin kerran ilman jäätymistä, juuri olin butcherille viemässä 3 tähden nahkoja sun muuta ja juuri ennen myymistä disconnected. Sinne meni ne nahat :geek:
Eilen jäätyi ensimmäisen kerran kun pelasin kaverin kanssa siellä isossa kaupungissa missionia missä pitää toimittaa vankkurit. Muuten online on toiminut aivan täydellisesti pl. disconnectit.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Tulipa muuten itselleni myös outo jäätyminen vastaan. Omassa leirissä eräs naisista puhui, että Valentinen apteekilla/tohtorilla tapahtuu jotain outouksia. Pistänpä loput spoilerien taakse.

Apteekin takana oli kysymysmerkki ja samalla kun kurkkasin ikkunasta näin nopeasti jonkun viestin koskien apteekkia/tohtoria mutta sitten peli kaatui. Nyt sitä kysymysmerkkiä ei enää näyt ja muistaakseni logissakaan ei näy mitään merkintää tästä tehtävästä. Osaako joku jeesata mitä tässä pitäisi seuraavaksi tehdä?
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 880
Tulipa muuten itselleni myös outo jäätyminen vastaan. Omassa leirissä eräs naisista puhui, että Valentinen apteekilla/tohtorilla tapahtuu jotain outouksia. Pistänpä loput spoilerien taakse.

Apteekin takana oli kysymysmerkki ja samalla kun kurkkasin ikkunasta näin nopeasti jonkun viestin koskien apteekkia/tohtoria mutta sitten peli kaatui. Nyt sitä kysymysmerkkiä ei enää näyt ja muistaakseni logissakaan ei näy mitään merkintää tästä tehtävästä. Osaako joku jeesata mitä tässä pitäisi seuraavaksi tehdä?
Meet sinne ja tutkit vähän paikkoja ;)

Viestissä lukenee jotai, että olet avannut mysteeritehtävän.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
1 215
Onko kukaan saanu kalastettua noita legendaarisia kaloja näppämistö+hiiri systeemillä?

Oon tässä jonnin aikaa yrittäny tässä putouksilla tuota lohen näköistä kalaa. Ei vaan millään saa työnnettyä hiirtä sen vertaa, että vapa pysyis ylhäällä... Ja tuo välilyöntikelaaminen on minusta melkoisen hidasta..

Oisko antaa tipsiä, että miten saan vejettyä ton mötkön tuolta ylös?

E: itse itselleni vastaten. Nosti hiiren senssit tappiin ni pysty paremmin vapaa kontrolloimaan, ei tarvinu koko pöytää käyttää heiluttamiseen.
Tänään juuri siinä sivutehtävässä missä pitää se yksi legendaarinen kala napata. Ainakin 50 kertaa yritin ja ei toivoakaan, että sitä olisi saanut napattua. Hermot meni jonka jälkeen ALT+F4 :D Nyt salille päästelemään savuja ja sitten uutta yritystä. Pitää kokeilla nostaa tuota hiiren senssiä siinä kohtaa, tällä hetkellä ollut pelin asetuksissa minimissä joka on voinut vaikuttaa tuohon kalastuksen hankaluuteen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Meet sinne ja tutkit vähän paikkoja ;)

Viestissä lukenee jotai, että olet avannut mysteeritehtävän.
Niin mietin vaan, että pitääkö mennä yöllä tutkimaan kun yöllä se kysymysmerkki ainakin näkyi. Päivällä marssin sinne sisään ja menin sinne takahuoneeseen niin se apteekkari alkoi huutamaan perään niin poistuin sitten sieltä liikkeestä. Apteekkaria ei pysty mitenkään uhkailemaan tai kiristämään tuon takahuoneen tilanteen tiimoilta.
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
732
Niin mietin vaan, että pitääkö mennä yöllä tutkimaan kun yöllä se kysymysmerkki ainakin näkyi. Päivällä marssin sinne sisään ja menin sinne takahuoneeseen niin se apteekkari alkoi huutamaan perään niin poistuin sitten sieltä liikkeestä. Apteekkaria ei pysty mitenkään uhkailemaan tai kiristämään tuon takahuoneen tilanteen tiimoilta.
Eikö muka anna vaihtoehtoa Apteekkarille normisti päivällä puhumalla 'Rob Back Room'? Pitäis kyl. Ite oon tehny ton sekä pleikalla että pc:llä niin että eka tsekkasin takaikkunasta sisään jotta selvis mitä hämäräbisnestä siel duunataan ja sit vaan apteekkariäiän puheille ja tuli tuo back room-valinta.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
Viimeisin päivitys resetoi näköjään graffa asetukset..
Hardwre Unboxedin asetuksilla pääsee jo aika pitkälle. Kyseisten asetusten tarkoituksenahan on "optimoida" asetukset siten, että saadaan lisää suorituskykyä liikaa karsimatta ulkonäöstä.


Jos ei suorituskyky riitä, niin sitten säätää pahimpia tehosyöppöjä hieman pienemmälle. Itselle (4690K, 2070) asetukset sopivat ihan hyvin 1440p resoluutiolla.

Videoissa on sitten käsitelty jokainen asetus yksityiskohtaiseksi, jossain välissä voisi varmaankin koostaa albumin niistä vertailusivuista helposti saataville.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Eikö muka anna vaihtoehtoa Apteekkarille normisti päivällä puhumalla 'Rob Back Room'? Pitäis kyl. Ite oon tehny ton sekä pleikalla että pc:llä niin että eka tsekkasin takaikkunasta sisään jotta selvis mitä hämäräbisnestä siel duunataan ja sit vaan apteekkariäiän puheille ja tuli tuo back room-valinta.
Juu ei näkynyt eilen mitään kun pelin latasin ja menin keskellä päivää sinne apteekkiin. Kurkkasin silloin yöaikaan sisälle ja siihen tuli joku ilmoitus, että pystyt ryöstämään apteekin tms ja samalla peli kaatui. Tämän jälkeen sitä kysymysmerkkiä ei näy. En tiiä onko se tehtävä "L" napin takana Logissa vai pitääkö taas mennä uudestaan hakemaan se tehtävä joltain sieltä Horseshoe overlookista vai mikä auttaisi. Ainoat puhemahdollisuudet tais olla se browse catalog ja exit mutta mitään ryöstöoptiota ei tullut näkyviin
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
Juu ei näkynyt eilen mitään kun pelin latasin ja menin keskellä päivää sinne apteekkiin. Kurkkasin silloin yöaikaan sisälle ja siihen tuli joku ilmoitus, että pystyt ryöstämään apteekin tms ja samalla peli kaatui. Tämän jälkeen sitä kysymysmerkkiä ei näy. En tiiä onko se tehtävä "L" napin takana Logissa vai pitääkö taas mennä uudestaan hakemaan se tehtävä joltain sieltä Horseshoe overlookista vai mikä auttaisi. Ainoat puhemahdollisuudet tais olla se browse catalog ja exit mutta mitään ryöstöoptiota ei tullut näkyviin
Eihän se ryöstöoptio tule esiin vasta kun olet oikeasti ryöstämässä sitä kauppaa. Laita maski naamalle, vedä ase esiin ja puhu apteekkarille. Vaihtoehtoina pitäisi olla kassan ryöstäminen tai takahuoneen ryöstäminen
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 334
Tullut ketjua luettua ja olen iloinen tästä spoilerien käytöstä! Kun ei vielä ole tullut hommattua ko. peliä, eikä täältä ole tullut mitään spoilereita muuta kuin ihan yleisellä tasolla.
Arvostan :tup:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Eihän se ryöstöoptio tule esiin vasta kun olet oikeasti ryöstämässä sitä kauppaa. Laita maski naamalle, vedä ase esiin ja puhu apteekkarille. Vaihtoehtoina pitäisi olla kassan ryöstäminen tai takahuoneen ryöstäminen
Okei. Enpä tiennytkään, että se toimii noin. Tuolla ei sitten vissiin ole vaikutusta, että se kysymysmerkki on poistunut sieltä apteekin takaa kartalta? Tuosta vissiin sitten nousee wanted leveli kun ryöstön tekee?
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 264
Hardwre Unboxedin asetuksilla pääsee jo aika pitkälle. Kyseisten asetusten tarkoituksenahan on "optimoida" asetukset siten, että saadaan lisää suorituskykyä liikaa karsimatta ulkonäöstä.
Peukku tälle :tup: Nämä asetukset + Nvidia sharpening käytössä. Näyttää nyt hyvältä eikä töki.
 
Liittynyt
04.01.2018
Viestejä
321
Tänään juuri siinä sivutehtävässä missä pitää se yksi legendaarinen kala napata. Ainakin 50 kertaa yritin ja ei toivoakaan, että sitä olisi saanut napattua. Hermot meni jonka jälkeen ALT+F4 :D Nyt salille päästelemään savuja ja sitten uutta yritystä. Pitää kokeilla nostaa tuota hiiren senssiä siinä kohtaa, tällä hetkellä ollut pelin asetuksissa minimissä joka on voinut vaikuttaa tuohon kalastuksen hankaluuteen.
Joo kyllä se senssi kannattaa nostaa tappiin. Sitä kelausta muuten voi nopeuttaa sillon ku kala ei hypi painamalla R:ää samalla ku kelaa välilyönnillä ja samalla kannattaa myös pumpata vapaa ylös-alas, silloin saa kelattua reilummin sitä kalaa lähemmäs alaspäin vapaa painaessa.

Yks vaihtoehto jos ei jaksa päivää hinata on, että heittää vaan semmosia muutaman metrin heittoja. Mulla ainakin se kala otti silläki matkalla kiinni. Piti käydä reenaa toisen kerran sen jälkeen ku matkalla trapperille oli pantteri hyökänny kimppuun ja perinteinen cinematic camera päällä :lol:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Tullut ketjua luettua ja olen iloinen tästä spoilerien käytöstä! Kun en vielä ole tullut hommattua ko. peliä, eikä täältä ole tullut mitään spoilereita muuta kuin ihan yleisellä tasolla.
Arvostan :tup:
Juu ajattelin pistää omat kyssärini spoilereihin kun tosiaan on vähän tehtäväkohtaista asiaa niin en sitten muita spoilaile ymmärtämättömyyttäni :D
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
699
Kun tuota sharpeningia säätää sillä liukukytkimellä niin mites se film grain arvo pitää laittaa, että on nollassa? Onko se nyt 0.0 vai 1.0?
Mulla taitaa olla film grain asetus defaultilla. Tuo on niin nopea kokeilla (pelin aikana ALT+F3) että sen kun testailemaan mikä omaa silmää miellyttää.
 
Liittynyt
01.01.2019
Viestejä
41
Voihan.... mulla oli tähän asti alun startti ongelmien jälkeen peli toiminut oikein mainiosti. En säätänyt alussa mitään asetuksia, vaan ne oli automaagisesti hyvät. Jotain ultraa, jotain high ja jotain medium. Niitä sen tarkemmin en katsonut. Peli oli todella nätti ja pyöri sulavasti 60-80 fps about. Välillä kävi toki allekin.
Mutta juuri äsken käynnistin launcherin ja eikös sieltä tule jotain useamman gigan (oliko n. 3 gigaa tjtn) päivitys ja grafiikka-asetukset oli heittäny härän pyllyä, puut näytti aivan oksennukselta eikä pyörinyt edes yhtä hyvin. Kiitos vaan Rockstar!

Nyt joutunee säätämään tuntikausia, että saisi edes jotenkin sinnepäin mitä aikaisemmin oli.
:rage:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Voihan.... mulla oli tähän asti alun startti ongelmien jälkeen peli toiminut oikein mainiosti. En säätänyt alussa mitään asetuksia, vaan ne oli automaagisesti hyvät. Jotain ultraa, jotain high ja jotain medium. Niitä sen tarkemmin en katsonut. Peli oli todella nätti ja pyöri sulavasti 60-80 fps about. Välillä kävi toki allekin.
Mutta juuri äsken käynnistin launcherin ja eikös sieltä tule jotain useamman gigan (oliko n. 3 gigaa tjtn) päivitys ja grafiikka-asetukset oli heittäny härän pyllyä, puut näytti aivan oksennukselta eikä pyörinyt edes yhtä hyvin. Kiitos vaan Rockstar!

Nyt joutunee säätämään tuntikausia, että saisi edes jotenkin sinnepäin mitä aikaisemmin oli.
:rage:
Kurkkaapa edelliseltä sivulta Hardware Unboxed tyypin antamat asetukset sieltä videon loppupäästä. Niillä alkuun ja part 2 videosta sitten loput. Itsekin säädän niiden mukaan kun pääsen kotio.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
308
Mulla taitaa olla film grain asetus defaultilla. Tuo on niin nopea kokeilla (pelin aikana ALT+F3) että sen kun testailemaan mikä omaa silmää miellyttää.
Tietääkseni nvidia control panelin manage 3d settinginsin kautta käytettynä image sharpening ei vie niin paljon tehoja? Itse ainakin siirryin sen käyttöön kun tuo GFE:n nvidia freestyle tuppaa lopettaa toimimisen ajuri päivityksien takia eli ei muka enää tunnista peliä vaikka se on tuettujen pelien listalle.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
875
Itse laitoin sen filmgrainin nollaan nvidian sharpening asetuksesta,sen verran häiritsi
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
699
Tietääkseni nvidia control panelin manage 3d settinginsin kautta käytettynä image sharpening ei vie niin paljon tehoja? Itse ainakin siirryin sen käyttöön kun tuo GFE:n nvidia freestyle tuppaa lopettaa toimimisen ajuri päivityksien takia eli ei muka enää tunnista peliä vaikka se on tuettujen pelien listalle.
Enpä itse huomannut mitään eroa suorituskyvyssä i7 8700k/gtx 1080 combolla. Käytin alunperin itsekin tuolta control panelin kautta.
 

Sothis

★★★
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
611
Laitoin myös nuo Hardware Unboxedin asetukset lukuunottamatta Grass Detailia, joka on mulla edelleen minimissä. Nyt itse asiassa pyörii aikas kivasti, ja voin keskittyä itse peliin paremmin. Kylillä pyöriessä fps laskee vähän, mutta muutoin on pysynyt hyvin 60:ssä. Resoluution skaalaus 0.667, koska ei tämä RTX 2070 jaksa 4k:ta pyörittää millään järkevillä asetuksilla. Prossuna 9900K.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 031
Paljonkas teillä on tuo pelinsisäinen TAA -sharpening asetus? Itse en näe ihan älytöntä eroa, sääti sitä miten vaan.

Kannattaisko mielummin käyttää sitä NVIDIA omaa asetusta kuitenkin?
 
Liittynyt
04.01.2018
Viestejä
321
Jaa-a.

Nyt se sitten rupesiki pelittämään...

Kerrotaan sitten niitä positiivisia seikkoja; :D

Aikasemmin konsolilla jaksoin pelata chapter 3:sen loppu puolelle... Nyt pari iltaa/yötä jauhanu pitemmän kaavan mukaan, aina vaan tulee se et vois vielä tuolla käyvä kattelee ja tuon käyvä metästämässä jne. Kyllä konsolilla se ampuminen oli kaukana nautinnosta, noh osaapa nyt nauttia kaksinverroin siitäkin hommasta.

Erityisesti metästyksestä nyt oon tykänny. Mukava ettiä ja kerätä täydellisiä nahkoja ja kuskata trapperille..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
409
Tässä vastaavasti Digital Foundryn asetukset joilla kuvanlaatu vastaa noin Xbox One X:ää.

 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 525
Viestejä
4 165 465
Jäsenet
70 420
Uusin jäsen
TuplaT

Hinta.fi

Ylös Bottom