• Klo 11 alkaen tietokanta-ajoon liittyvä ongelma, joka aiheuttaa palvelinvirhettä viestejä lähettäessä. Viestien kirjoittaminen pois käytöstä väliaikaisesti. Pyrimme saamaan ongelman korjattua mahdollisimman pian. Pahoittelut häiriöistä.

DAC / AMP -yleisketju

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 792
SBX G6 ja Audioengine D1 testattu. Ei yllätyksiä. Peleissä G6 parempi, mutta musahommissa ottaa D1:ltä pataan 100-0.
 
Liittynyt
27.06.2018
Viestejä
564
Mun kokemuksien mukaan dac:ien äänissä ei ole kovin isoja eroja, joku muu voi kyllä kokea toisin. Testattu lähikenttämonitoreilla ja kohtalaisilla kuulokkeilla. Nuo tarvisi muutenkin saada lennosta vaihdettua kesken kuuntelun jotta voisi vertailla kunnolla. Vahvistinpuolella eroja sitten kyllä löytyy helpommin.

Dacin valinnassa olennaisinta taitaa olla että liitännät, ominaisuudet ja hinta kohtaa oman käyttötarkoituksen.
Itse en eroa löytänyt vasta kuin 1000€ Hifiman ananda:n ja 1000€ DAC/AMPin kanssa. Nyt tosin tuolla 400€ THX AAA:lla DAC:ien eroa kuulee myös.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 481
Ranskalainen Audiophonics näköjään listannut SMSL SP200 THX -vahvistimen hintaan 299€.
Sama vahvistin irtoaisi myös hintaan 255 USD (~230€) + ALV Kiinasta tilaamallla Ebayn kautta (Shenzhen Audio Storen myyjä).
Eli Kiinasta tilaamalla tulisi hintaa noin 285€ ja Ranskasta tilaamalla 314€. Ranskasta saisi kuitenkin kahden vuoden takuun.

Linkit:
SMSL SP200 Balanced Headphone Amplifier THX AAA-888 2x 3W 32 Ohm Black - Audiophonics
SMSL SP200 THX AAA 888 technology Headphone Amplifier Balanced Headphone Output | eBay
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 888
vaikeehan se on kuunnella tästäkin läpi kuuleeko eroja

 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 538
Kyllä tuosta itse pieniä eroja kuuli kaiuttimien kautta kuunneltuna. Kaksi ekaa kuulosti omalla setillä paremmalta. Viimeinen tuntui hiljaisemmalta ja pehmeämmältä korostaen entisestään kaiuttimieni anteeksiantavaa luonnetta. Viimeinen olikin sitten joku kallis laite näköjään... saattaa toimia hyvin oikeassa setissä.
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
1 741
Schiit on jossain välissä julkaissut kaikenlaista uutta. Fulla 3 ja uusi Hel sisältää mikki oton mikä on varsin mielenkiintoista. Lisäksi Asgaard 3 on ihan kiinnostava ja melkoisen tehokas ei balansoiduksi.
 
Viimeksi muokattu:

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 888
ite tosta kuulevinani, et smls on heiveröisesti kirkaampi kuulu selkeämmin ss, muuten aikasamanlainen ku d50. ares pehmosempi ja tuli joku matalempi basso esille jota ei kahessa edellisessä kuullu. kaiuttimilla kuunnellessa. kaipase pitänee toi d50 laittaa tilaten
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
801
Ranskalainen Audiophonics näköjään listannut SMSL SP200 THX -vahvistimen hintaan 299€.
Sama vahvistin irtoaisi myös hintaan 255 USD (~230€) + ALV Kiinasta tilaamallla Ebayn kautta (Shenzhen Audio Storen myyjä).
Eli Kiinasta tilaamalla tulisi hintaa noin 285€ ja Ranskasta tilaamalla 314€. Ranskasta saisi kuitenkin kahden vuoden takuun.

Linkit:
SMSL SP200 Balanced Headphone Amplifier THX AAA-888 2x 3W 32 Ohm Black - Audiophonics
SMSL SP200 THX AAA 888 technology Headphone Amplifier Balanced Headphone Output | eBay
Edelleen amazon.de 289e. Tällä kertaa lähti Singaporesta. Myyjä sama Shenzhen Audio. Tilasin tiistaina.

Tähän liittyen, minulla saattaa olla ylimääräisenä muutaman tunnin käytetyt Topping D50s ja Atom Amp jos jotakuta kiinnostaa tarjota. ;)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 048
SBX G6 ja Audioengine D1 testattu. Ei yllätyksiä. Peleissä G6 parempi, mutta musahommissa ottaa D1:ltä pataan 100-0.
G6:n omistajana tämä ei yllätä minua.

G6 on kuitenkin normaalikäytössäkin tietokoneella minulle riittävä. Omat kuulokkeet on hintaluokassa 100-200€, jos sillä on merkitystä mutuni arvoon :)

G6 tuntuu myös parantavan late night PS4-pelaamisen äänimaailmaa kuulokkeilla.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 481
Edelleen amazon.de 289e. Tällä kertaa lähti Singaporesta. Myyjä sama Shenzhen Audio. Tilasin tiistaina.

Tähän liittyen, minulla saattaa olla ylimääräisenä muutaman tunnin käytetyt Topping D50s ja Atom Amp jos jotakuta kiinnostaa tarjota. ;)
No jos saat jotenkin myyjältä alv:t kikkailtua takaisin, niin mikäs siinä.
Valaise toki, miten olet asian myyjälle esittänyt, niin sitten osataan mekin. :)

Mutta tosiaan tulee itsekin tuo mahdollisesti hankittua ns. puhtaaksi vahvistimeksi nykyisen putkivahvistimen soundia muistuttavan Project Polariksen rinnalle.

Tästä Polariksestakin on vihdoin saatu mittaukset:
Review and Measurements of Project Polaris HP Amp

Osalla teistä varmaan tulee oksennus suuhun näitä käyriä katsellessa, mutta minun mielestäni tämä on hauska laite. :D
MrSpeakersin Ether CX:t on tälle treblen osalta aika nirsot, mutta LCD-2 Classicit toimii hyvin lämpimämmän soundinsa ansiosta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
801
Maksat normaalisti tullit ja lähetät kopion kuitista amazonin messagecenterin kautta. Ei ole ollut ongelma minulle ainakaan.

edit. Tässä vielä viesti heiltä kun kysyin asiasta:

Hello,
Please don‘t worry about the customs and VAT. Our price includes it. After you pay it, just send us the certification.
Then we will refund you the customs and VAT.
Best Regards
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 481
Maksat normaalisti tullit ja lähetät kopion kuitista amazonin messagecenterin kautta. Ei ole ollut ongelma minulle ainakaan.

edit. Tässä vielä viesti heiltä kun kysyin asiasta:

Hello,
Please don‘t worry about the customs and VAT. Our price includes it. After you pay it, just send us the certification.
Then we will refund you the customs and VAT.
Best Regards
Tilasinpa nyt itsekin Amazonin kautta. Audiophonicsin takuusta olisi voinut maksaa hieman extraa, mutta toimitusaika oli epäselvä. Laite pitäisi saada joulukuun reissujen vuoksi käsiin tämän kuun puolella, joten parempi saada se nopeasti liikkeelle Kiinasta. :)
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
69
Tuli hankittua tuossa puoli vuotta sitten Beyerdynamicin DT 770 Pro 80ohm kuulokkeet ns. "pelikuulokkeiden" tilalle kun hajosivat, samalla tuli päivitettyä mikrofoni hieman laadukkaampaan USB-liitäntäiseen versioon. Mitä olen hieman asiaan perehtynyt niin 99.8% ihmisistä on samaa mieltä että nuo kuulokkeet kuulostavat huomattavasti paremmalta jos niiden kanssa käyttää erillistä vahvistinta, vaikkakin esimerkiksi bassontoisto parani mielestäni huomattavasti verrattuna 100€ pelikuulokkeisiin mitä käytin ennen. Tällä hetkellä harkinnassa olisi joidenkin arvostelujen perusteella.

Creative Sound BlasterX AE-5, sisäinen äänikortti + DAC, PCIe - 144,90€ Tällainen jonneled-kortti jota on kuitenkin ylistetty useammassa arvostelussa hyväksi ratkaisuksi, tuossa ilmeisesti olisi DAC/AMP samassa paketissa. Osassa arvosteluista tosin arvostellaan että sisäinen kortti olisi häiriöalttiimpi kun signaali prosessoidaan kotelon sisällä? Meneekö tämäkin ihan hifistelypäähän vai onko moisessa ongelmassa perää?

Toisena vaihtoehtona useassa ketjussa kehutaan Schiit Audio, Headphone amps and DACs made in USA. Tällaista kampetta hyvänä vaihtoehtona, mutta tämähän toki on "vain" vahvistin.

Olisiko tuosta oikeasti käytännön hyötyä jos hommaisin tuon sisäisen äänikortin, parantaisiko äänenlaatua ihan huomattavasti peli/musiikkikäytössä? Vai onko nuo "rahat pois ledihelvetillä" tyyppisiä ratkaisuja vielä tuossa hintaluokassa ja emolevyn oma on riittävä kunhan siihen laittaa vahvistimen perään?

Ehdotuksia ja ideoita otetaan vastaan, näissä hommissa olen suhteellisen noviisi :smoke:
 
Liittynyt
23.12.2016
Viestejä
144
Olisiko tuosta oikeasti käytännön hyötyä jos hommaisin tuon sisäisen äänikortin, parantaisiko äänenlaatua ihan huomattavasti peli/musiikkikäytössä? Vai onko nuo "rahat pois ledihelvetillä" tyyppisiä ratkaisuja vielä tuossa hintaluokassa ja emolevyn oma on riittävä kunhan siihen laittaa vahvistimen perään?

Ehdotuksia ja ideoita otetaan vastaan, näissä hommissa olen suhteellisen noviisi :smoke:
Ottaisin AE-5:n ihan jo surround simulaation takia. Vaikka ei pelaisikaan niin pieni prosessointi tuo todella kovan parannuksen ääneen vs. pelkkä USB DAC.
 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 538
AE-5 löytyy täältä. Hyvälaatuinen DAC kuulokkeille ja vahvistimessakin on riittävästi potkua 95% luureista. Ei todellakaan mitään häiriöitä. Ajurit on tuttua SB ripulia, mutta ei auta kuin diilata sen kanssa.
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
1 246
Minulla on KGUSS DAC-K3. Edullinen kiinalainen dac. Äänisignaalin saa sisään USB/OPT/COA ja ulos 2xRCA. Volumepotikka säätää kuulokkeiden lisäksi myös RCA -lähdön äänenvoimakkuutta, joten sopinee myös aktiivikaiuttimien kaveriksi.
Itsellä on kiinalainen minivahvistin dac:n perässä, missä kiinni pari passiivisia hyllykaiuttimia. Ihan riittävä systeemi PC:n kanssa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 130
Minullakin on ollut AE-5 nyt noin kaksi vuotta lähinnä kuulokekäytössä enkä keksi mitään isompaa valitettavaa. Softa on tosiaan melko kuraa mutta eipä siihen onneksi tarvitse usein koskea jos tuota käyttää vain puhtaana dac/ampina. Surinat ja sirinät saattaa kuulua joskus joillakin herkemmillä napeilla kuunnellessa mitä ei tule tosin koneen ääressä kovinkaan usein harrastettua. Jollei välttämättä halua ulkoista laitetta tai löydy jotain pelibrändiallergiaa niin kyllä tätä uskaltaisi suositella perusvahvistimeksi.
 
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
412
Jos taasen ei ole ulkoisen laitteen allergiaa niin suosittelen Sound BlasterX G6. Tuolla säästäisi muutaman euron.
Ainut miinuspuoli itselle tuossa laitteessa on ollut se ettei audio/chat balancea saa lennosta säädettyä.
 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 538
Minullakin on ollut AE-5 nyt noin kaksi vuotta lähinnä kuulokekäytössä enkä keksi mitään isompaa valitettavaa. Softa on tosiaan melko kuraa mutta eipä siihen onneksi tarvitse usein koskea jos tuota käyttää vain puhtaana dac/ampina. Surinat ja sirinät saattaa kuulua joskus joillakin herkemmillä napeilla kuunnellessa mitä ei tule tosin koneen ääressä kovinkaan usein harrastettua. Jollei välttämättä halua ulkoista laitetta tai löydy jotain pelibrändiallergiaa niin kyllä tätä uskaltaisi suositella perusvahvistimeksi.
Hmm, tosi outo, mulla on aivan 'dead silent' vaikka olisi miten kovalla. Välillä sitten on buutissa a) täysin kuollut (väärä output) b) joku ihmeellinen taajuusvaste c) väärä impedanssi d) ties mitä muuta sekoilua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 130
Hmm, tosi outo, mulla on aivan 'dead silent' vaikka olisi miten kovalla. Välillä sitten on buutissa a) täysin kuollut (väärä output) b) joku ihmeellinen taajuusvaste c) väärä impedanssi d) ties mitä muuta sekoilua.
En ole ihan satavarma mistä ne äänet ovat peräisin. Kuuntelen nappeja koneen ääressä usein niin että napit on isketty kiinni näppikseen jonka pystyy yhdistämään 3,5mm piuhalla suoraan korttiin kiinni, voihan se olla että ne on näppiksestä.

Mulla tuo alkoi jossakin vaiheessa tekemään niin että default modeen mennessä menee joku hirveän kuuloinen efekti/eq-asetus automaattisesti päälle jota ei tunnu saavan millään ilveellä pois, en nyt onneksi ole tarvinnut defaultissa muuta kuin taajuuskorjainta joten eipä sekään maailmaa kaada. Hieman vain ärsyttää kun tuo SB Commandin korjain on kuitenkin käytännöllinen.
 
Liittynyt
23.12.2016
Viestejä
144
surround simulaatiot on täyttä kuraa, parempi hommata vain kunnon kulokeet.
HD800:ssa on parempi surround kuin missään noissa prosessoineissa.
Mites ois kunnon kuulokkeet + se surround simulaatio? HD800 S lienee kunnon luurit, mutta näinpä vaan jäävät pahasti jalkoihin pelkän OPPO HA-1:n perässä vs sama laite Creative AE-5:n jatkeena.

Jos joku hyvä puoli pitää keksiä, niin ilman erillistä äänikorttia ei tarvii säätää Creativen softan kanssa. Ei voi käsittää kuka niillä tekee käyttöliittymiä. Toisaalta kun softan saa kerran toimimaan niin eipä siihen tarvii enää sitten koskea.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
69
Jes, kiitän vastauksistanne! Näiden pohjalta uskaltauduin laittamaan AE-5:sen tilaukseen, saas nähdä jos loppuviikosta pääsisi testailemaan :)
 
Liittynyt
07.10.2017
Viestejä
1 100
En ole ihan satavarma mistä ne äänet ovat peräisin. Kuuntelen nappeja koneen ääressä usein niin että napit on isketty kiinni näppikseen jonka pystyy yhdistämään 3,5mm piuhalla suoraan korttiin kiinni, voihan se olla että ne on näppiksestä.

Mulla tuo alkoi jossakin vaiheessa tekemään niin että default modeen mennessä menee joku hirveän kuuloinen efekti/eq-asetus automaattisesti päälle jota ei tunnu saavan millään ilveellä pois, en nyt onneksi ole tarvinnut defaultissa muuta kuin taajuuskorjainta joten eipä sekään maailmaa kaada. Hieman vain ärsyttää kun tuo SB Commandin korjain on kuitenkin käytännöllinen.
Itte en ainakaan enää sisäsiin äänikortteihin koske noitten koneen sisältä tulevien häiriöiden takia, jotka kuuluvat surinana luureista. Ihan kuraa.
 

Tup3x

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 332
Itte en ainakaan enää sisäsiin äänikortteihin koske noitten koneen sisältä tulevien häiriöiden takia, jotka kuuluvat surinana luureista. Ihan kuraa.
Jos surinat kuuluu niin silloin on jokin perustavan laatuinen ongelma. Silloin ei välttämättä ulkoinenkaan auta jos on USB:llä kiinni. Omasta ei kuulu yhtään mitään surinoita.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 472
@Lightfall soundblaster G6 ois myös hyvä vaihtoehto ja vähemmän taipuvainen sisäisen äänikortin häiriöille.

Mulla on ollut AE5 ja G5, molemmat toimi tosi hyvin dt990pro ja fidelio X2 kuulokkeiden kanssa, pelkkä direct tila käytössä. Äänenlaadullisesti lähes samalla viivalla kuin odac/o2 revB erillislaite.

Molemmat (ae5 & g5) testasin myös aktiivikaiuttimilla, ae5 kanssa oli enemmän ground loop hurinoita. Tosin nekin sai eliminoitua poistamalla maadoituksen kaiuttimilta. Kuulokkeiden kanssa molemmat oli häiriöttömiä.
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
1 246
se on hyvä et pärjää edullisilla vehkeillä, ei kannata kuunnella parempia. lähtee vielä homma ihan lapasesta
No, on minulla kuulokkeina sentään AKG K612 ja kaiuttimina Chorus Compact 662 -pari eli ei nyt ihan koko ketju ole aivan edullisemmasta päästä :)
Mutta dac/vahvistin osoatolla minun mielestäni ei ole järkeä laittaa laitteisiin kiinni satamäärin euroja, koska loppujen lopuksi korvin kuultavat erot ovat pieniä (tai ainakaan minä en niitä kuule) IMO. Tuo minun dac maksoi noin 60 euroa ja vahvistin oli hieman kalliimpi ja olen lopputulokseen täysin tyytyväinen.
 
Liittynyt
02.01.2018
Viestejä
606
No, on minulla kuulokkeina sentään AKG K612 ja kaiuttimina Chorus Compact 662 -pari eli ei nyt ihan koko ketju ole aivan edullisemmasta päästä :)
Mutta dac/vahvistin osoatolla minun mielestäni ei ole järkeä laittaa laitteisiin kiinni satamäärin euroja, koska loppujen lopuksi korvin kuultavat erot ovat pieniä (tai ainakaan minä en niitä kuule) IMO. Tuo minun dac maksoi noin 60 euroa ja vahvistin oli hieman kalliimpi ja olen lopputulokseen täysin tyytyväinen.
Hommahan on siinä, että mitä kalliimmat luurit talossa on, sitä helpommin erot dac/amp-hommissa huomaa.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 472
Hommahan on siinä, että mitä kalliimmat luurit talossa on, sitä helpommin erot dac/amp-hommissa huomaa.
Tämä on totta, toisaalta kuulokkeisiin panostamalla saa kuitenkin lähes aina enemmän vastinetta rahoilleen äänenlaadun muodossa. Jos siis lähdetään siitä liikkelle että käytössä on kohtalainen 100-200$ dac/amp käytössä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 130
Itte en ainakaan enää sisäsiin äänikortteihin koske noitten koneen sisältä tulevien häiriöiden takia, jotka kuuluvat surinana luureista. Ihan kuraa.
Tuota esiintyykin minulla vain muutamien yksittäisten nappien kanssa, kuulokkeita käyttäessä täysin häiriötön. En sitten tiedä miksi ne tulee ilmi vain niillä. Hieman omituista.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.06.2018
Viestejä
564
Mites ois kunnon kuulokkeet + se surround simulaatio? HD800 S lienee kunnon luurit, mutta näinpä vaan jäävät pahasti jalkoihin pelkän OPPO HA-1:n perässä vs sama laite Creative AE-5:n jatkeena.

Jos joku hyvä puoli pitää keksiä, niin ilman erillistä äänikorttia ei tarvii säätää Creativen softan kanssa. Ei voi käsittää kuka niillä tekee käyttöliittymiä. Toisaalta kun softan saa kerran toimimaan niin eipä siihen tarvii enää sitten koskea.
Hd800 täällä ja on testattu kaikki surroundit, ei mitään jakoa. keinotekoinen on aina keinotekoinen, ei kuvasta oikeaa soundstagea. Ei sitten millään. Muutama toiminta tonni näihin uponnut matkan varrella ja jokaisella sama juttu:
37931412_10215578337958858_796698038063071232_n.jpg
 
Viimeksi muokattu:

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 107
SP200:n pikaista esittelyä videon muodossa:




ps. @Terozzz laittaisitko jatkossa nuo samat ja ylisuuret kuvat Spoiler-tagien taakse kiitos.
 

Cuthalu

Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 406
Ottaisin AE-5:n ihan jo surround simulaation takia. Vaikka ei pelaisikaan niin pieni prosessointi tuo todella kovan parannuksen ääneen vs. pelkkä USB DAC.
Millaisilla kuulokkeilla, asetuksilla ja peleillä? G6:lla tuo simulaatio tuntuu omien havaintojen mukaan pikemminkin vääristävän ääntä keinotekoisilla tilatuunauksilla, eikä tuo mitään lisäetua havainnointiin. Kokeiltu Overwatchilla HD598 ja HD58X Jubileella 2.0 tilassa. Taustamusiikin tuo sotkee pahanpäiväisesti.
 
Liittynyt
23.12.2016
Viestejä
144
Millaisilla kuulokkeilla, asetuksilla ja peleillä? G6:lla tuo simulaatio tuntuu omien havaintojen mukaan pikemminkin vääristävän ääntä keinotekoisilla tilatuunauksilla, eikä tuo mitään lisäetua havainnointiin. Kokeiltu Overwatchilla HD598 ja HD58X Jubileella 2.0 tilassa. Taustamusiikin tuo sotkee pahanpäiväisesti.
HD800 S ja OPPO HA-1, pelinä lähinnä BFV. Gaming profile, surround 67%, bass 20% ja loput disabloituna. Kantsii kahtoo että Smart Vol on oikeasti disabloitu, vaikka sen efektin laittaa nollaan niin se jää silti päälle sotkemaan. Totta että ei tuo surround havainnointiin kauheaa hyötyä anna (kyllä sen äänen suunnan kuulee ilmankin), enemmänkin kaikki vain kuulostaa miellyttävämmältä kun ääni "tulee" enemmän edestä eikä pään sisältä.

Liekö sitten mielipidejuttuja tai tottumiskysymyksiä kuten tuossa yllä @Terozzz viestistä käy myös ilmi. Tässä testailin mielestäni objektiivisesti direct mode on/off ja en vain keksi mitään syytä jättää tuota pois. Jos joku on Varkaudesta niin voi tulla testaamaan :tup:
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
76
Kuulokevahvistin hakusessa, mutta pienellä tutkimisella tulee niin paljon uutta, että ei oikein tiedä mihin kannattaa panostaa. Kuulokkeet Sennheiser HD 650. Mitä lähtisitte tuolle suosittelemaan kaveriksi? Lähtöjä käytännössä en tarvitse muuta, kuin tuon lähdön kuulokkeille. Vahvistin tulisi kiinni tietokoneeseen, emolevy z390-f. Ilmeisesti usb:llä? Hinta saisi olla siinä 300e paikkeilla, tarvittaessa jokunen kymppi päälle.
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
1 741
Kuulokevahvistin hakusessa, mutta pienellä tutkimisella tulee niin paljon uutta, että ei oikein tiedä mihin kannattaa panostaa. Kuulokkeet Sennheiser HD 650. Mitä lähtisitte tuolle suosittelemaan kaveriksi? Lähtöjä käytännössä en tarvitse muuta, kuin tuon lähdön kuulokkeille. Vahvistin tulisi kiinni tietokoneeseen, emolevy z390-f. Ilmeisesti usb:llä? Hinta saisi olla siinä 300e paikkeilla, tarvittaessa jokunen kymppi päälle.
Esmerkiksi suosittuja yhdistelmälaitteita taitaa olla Topping DX3 pro, Fiio 5K pro, Drop O2/SDac. Schiitillä on myös lukuisia laitteita monissa hintaluokissa.
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
76
Vahvistimista Schiit Magni 3 tai Vali 2 ainakin kiinnostaisi. Asgard 3 saisi vaihtoehtona lisäksi DAC-kortin, mutta koko laatikko euroopan sivujen mukaan loppu. Ei huvittaisi ostaa kylkeen tuota Modi 3-muunninta ylimääräisten johtojen ja tilan takia. Kuinkahan laadukkaita DA-muuntimet nykyään emolevyissä ovat? Jos harkitsisikin pelkän kuulokevahvistimen hankkimista.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Onkos kukaan löytänyt hyvää Singles Day -tarjousta Topping MX3:sta?
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 107
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 481
SMSL SP200 olisi tuloillaan Saksan Amazonin kautta, mutta 4.11. postitetun paketin seuranta sanoo näin viikkoa myöhemmin vain että paketti on postitettu. Royal Mailin RS-alkuinen ja GB-loppuinen seurantakoodi ei ole vielä edes kirjautunut Royal Mailin omaan järjestelmään. Saapa nähdä, tuleeko tuo koskaan...

Joka tapauksessa pitäisi näköjään olla alle 300€ laitteeksi oikein riittävä vaikkapa loppuiäksi.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Onkos tuo optinen/TOSLINK ainoa tapa liittää PC parhaalla äänenlaadulla vahvistimeen?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 584
Viestejä
4 191 454
Jäsenet
70 772
Uusin jäsen
PaulusKaita

Hinta.fi

Ylös Bottom