Samsung Galaxy S10-sarja

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 069
Niin mutta tarkoitan että miten sen saa naarmuille? Pidetäänkö sitä avaimien/kolikoiden kanssa samassa taskussa tjs?
Mikronaarmuja tulee ihan perus pölystä jne roskasta mitä taskuissa pyörii. Ei se kaikki ole vain pehmeää kangasperäistä vaan pientä hiekkaa jne.
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 619
Tässä arvon pitäisikö vaihtaa S8+ - S10+. Tarvitsisin tupla sim, mutta tuo koko. Pienempi kuin nykyinen saisi olla.
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 750
Tässä arvon pitäisikö vaihtaa S8+ - S10+. Tarvitsisin tupla sim, mutta tuo koko. Pienempi kuin nykyinen saisi olla.
s10+ on jokseenkin samoissa mitoissa kuin s8+ eli jos pienempää kaipaat, niin sitten se s10.
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 619
Tää 8+ on aika rajoilla kun puhelinta pitää pitää taskussa töissäkin. Verkkokaupasta tilasin S10+ 699€ ja nyt vähän arvon miten tekis. Hinta kuitenkin ihan OK
LaDexin linkki antaa hyvä kuvan eli samoissa mutta mennääkö rajoilla suojakuorien kanssa
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 069
Tää 8+ on aika rajoilla kun puhelinta pitää pitää taskussa töissäkin. Verkkokaupasta tilasin S10+ 699€ ja nyt vähän arvon miten tekis. Hinta kuitenkin ihan OK
LaDexin linkki antaa hyvä kuvan eli samoissa mutta mennääkö rajoilla suojakuorien kanssa
Millaisia pillifarkkuja siellä on työvaatteina? Kyllähän tuo nyt vielä normaalien housujen taskuun menee ihan hyvin :S
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 619
Makuasioita... Pitää yrittää huomenna käydä hiplailee jossain ja tehdä päätöksiä. Tuolla nyt pitäs sit muutama vuosi pärjätä
 

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 395
Se suojalasi on yllättävän paljon halvempi vaihtaa, jos haluaa naarmuttoman kokemuksen uudelleen, kun koko näyttö. :)
S10e näytönvaihto on 250€ jouduin vaihtamaan kun kolhaisin puhelimen ja tuo turhanpäiväinen bixby nappi jäi pohjaan.
Ainakin S10e panssarilasi ei kestä olen koittanut 4 eri versiota ja kaikki alkaa halkeilemaan reunoista ja myös osalla suojista on mustat reunat mitä peitää näytön reuna ilmoitukset.
Siirryin takaisin samsung suojakalvoon ja hyvin on kestänyt
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
1 236
Otin tänään videon konserttihallissa. Mä en tykkää kyllä yhtään tuosta ultra-wide linssistä. Onko tuohon jotain fixiä, että saisi tuon efektin katoamaan. Ihan kuin katsoisi 360 asteen videota ja mun silmään se näyttää huonolta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 069
Otin tänään videon konserttihallissa. Mä en tykkää kyllä yhtään tuosta ultra-wide linssistä. Onko tuohon jotain fixiä, että saisi tuon efektin katoamaan. Ihan kuin katsoisi 360 asteen videota ja mun silmään se näyttää huonolta.
Minkä efektin?
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 183
Otin tänään videon konserttihallissa. Mä en tykkää kyllä yhtään tuosta ultra-wide linssistä. Onko tuohon jotain fixiä, että saisi tuon efektin katoamaan. Ihan kuin katsoisi 360 asteen videota ja mun silmään se näyttää huonolta.
No miksi sitten ylipäätään kuvaat sillä ultra-wide linssillä, etkä sillä normaalin polttovälin linssillä?
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 772
Onko sulla nyt ihan ymmärrys siitä mikä se ultra-wide on ja mikä tuhannen tulenpalava pakko sitä on käyttää jollet siitä kerran tykkää?
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Miten sen saa pois?
Koska kyseessä on ultralaajakulma niin siinä on niin iso kulma että tulee reunoille vääristymiä. Kameran asetuksissa on erillinen asetus joka korjaa tuota efektiä pois automaattisesti mutta en tiedä toimiiko se videokuvauksessa.

Jos häiritsee niin älä käytä. Sama "ongelma" on kaikissa noin laajoissa uw-kameroissa
 
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
1 236
Jos häiritsee niin älä käytä. Sama "ongelma" on kaikissa noin laajoissa uw-kameroissa
Eli jos en tykkää, en videoi. Tuo nyt ei ole sinänsä ratkaisu, koska otan kännykällä päivittäin videoita. En löytänyt asetuksista kyllä mitään ultra wide linssiin liittyvää asetusta. Yksi vaihtoehto on kuvata 4k resolla ja zoomata 1.5 kertaisena. Tai käyttää kuvanvakautusta.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Eli jos en tykkää, en videoi. Tuo nyt ei ole sinänsä ratkaisu, koska otan kännykällä päivittäin videoita. En löytänyt asetuksista kyllä mitään ultra wide linssiin liittyvää asetusta. Yksi vaihtoehto on kuvata 4k resolla ja zoomata 1.5 kertaisena. Tai käyttää kuvanvakautusta.
Sitten tuota korjausta ei ole saatavissa videotilassa, normaalilaajiksella kun kuvaa kuvia niin asetus pitäisi löytyä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 069
Eli jos en tykkää, en videoi. Tuo nyt ei ole sinänsä ratkaisu, koska otan kännykällä päivittäin videoita. En löytänyt asetuksista kyllä mitään ultra wide linssiin liittyvää asetusta. Yksi vaihtoehto on kuvata 4k resolla ja zoomata 1.5 kertaisena. Tai käyttää kuvanvakautusta.
Tai sitten kuvaat ihan sillä normaalilinssillä eli 1x tai isommalla zoomilla. Se ultra widehän on käytössä jos pidät alle 1x zoomia. Niistä "puun" kuvistahan tuo valitaan että mikä kamera käytössä.
 

Rene

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.08.2019
Viestejä
41
Tai sitten kuvaat ihan sillä normaalilinssillä eli 1x tai isommalla zoomilla. Se ultra widehän on käytössä jos pidät alle 1x zoomia. Niistä "puun" kuvistahan tuo valitaan että mikä kamera käytössä.
Mää valittamassa ultrawidestä kun itse valinnut sen :facepalm:
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 750
Eli jos en tykkää, en videoi. Tuo nyt ei ole sinänsä ratkaisu, koska otan kännykällä päivittäin videoita. En löytänyt asetuksista kyllä mitään ultra wide linssiin liittyvää asetusta. Yksi vaihtoehto on kuvata 4k resolla ja zoomata 1.5 kertaisena. Tai käyttää kuvanvakautusta.
Ei, vaan älä käytä sitä ultra wide -linssiä. Siellä on kaksi muuta linssiä valittavissa. Siinä keskellä ruutua ne puiden kuvat.

edit. jaa olikin jo vastauksia tullut.
 
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
1 236
Tuo ultrawide pitää vielä itse tuosta valita käyttöön joka kerta kun kameran avaa niin vähän hassua miten tämä ongelma on saatu edes aikaan :)
Varmaan siinä vahingossa tullut painettua ,kun vaihtanut skrollatessa kameran ja videon välillä.
 

druidi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.10.2017
Viestejä
271
Ensimmäistä kertaa huomasin, että. Siis kun laitoin tekstitiedoston puhelimeen ja olin sitä aukaisemassa niin aukaisikin Microsoft Wordiin. Siis onko tuo ihan ilmaiseksi tuohon kuuluvaksi laitettu vai onko se auki vain tietyn ajan jonka jälkeen menee lukkoon ellei maksa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 658
Ensimmäistä kertaa huomasin, että. Siis kun laitoin tekstitiedoston puhelimeen ja olin sitä aukaisemassa niin aukaisikin Microsoft Wordiin. Siis onko tuo ihan ilmaiseksi tuohon kuuluvaksi laitettu vai onko se auki vain tietyn ajan jonka jälkeen menee lukkoon ellei maksa?
Se perusversiohan noista Office-ohjelmista on ilmainen asennettavaksi suoraan Play-storestakin, ja toimii kyllä ikuisesti (ainakin tällä hetkellä). Mutta jos haluaa O365-ominaisuuksia tms. käyttää niin niistä pitää maksaa.
 

druidi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.10.2017
Viestejä
271
Se perusversiohan noista Office-ohjelmista on ilmainen asennettavaksi suoraan Play-storestakin, ja toimii kyllä ikuisesti (ainakin tällä hetkellä). Mutta jos haluaa O365-ominaisuuksia tms. käyttää niin niistä pitää maksaa.
Jaah, siis ei mitään tarvetta luurilla tehdä mitään muuta kuin aukaista tiedosto näkyväksi. Kun tähän asti on aina auennut ColorNotella ja teksti on näyttänyt hirvittävältä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 069
Meinasin tarkistaa omalle mutta toimiikohan tuossa sitten Good Lockin kilkkeet?
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 772
S10 näkyy olevan Android 10 tyrkyllä, omaan asentuu juuri.
 
Liittynyt
04.01.2018
Viestejä
608
Asentu tännekin, nyt on suurin osa sovelluksista kadonnut johonkin, ei löydy kuin kolme sivua aloitus näkymässä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.12.2016
Viestejä
178
Näkyy olevan omassakin S10:ssä päivitys saatavilla, pitää illalla asentaa.
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 772
Mulla oli ja on edelleenkin helvetisti turhia appeja tossa puhelimessa, mutta en äkkiseltään huomannu yhdenkään hävinneen, eikä oo viel tullu toimimatontakaan vastaan.
 
Liittynyt
04.01.2018
Viestejä
608
Mulla oli ja on edelleenkin helvetisti turhia appeja tossa puhelimessa, mutta en äkkiseltään huomannu yhdenkään hävinneen, eikä oo viel tullu toimimatontakaan vastaan.
Kyllä ne sieltä löyty piti vaan kaivaa sovellusten kuvake näkyviin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
151
Tuli äsken päivitettyä S10 uusimpaan Androidiin. En tiedä kuvittelenko, mutta sormenjäljenlukija tuntuisi olevan paljon nopeampi kuin ennen? Pidän myös tarkemmista sijaintimääritelmistä: Pystyy app-kohtaisesti määrittelee, onko sijainti aina päällä, ainoastaan aktiviinen kun itse app on auki vai kokonaan kielletty. Mutta vasta 30min käyttöä takana, tarvii toivoa ettei tule mitään suurempia ongelmia vastaan.
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 750
Päivityksen jälkeen kamera kysyy joka kerta avattaessa otetaanko puheohjaus käyttöön. Ei en halua ottaa sitä käyttöön. Mitenhän tuon saa lopettamaan kyselemisen?
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 183
Mikähän on mun muistikortti lopetti toimintansa päivityksen jälkeen...?
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 772
Ainahan se ainakin hetkellisesti nousee, äsken nappasin luurin käteen ni "79 apps updated". Päivä-pari ni asiat normalisoituu, sit voi ruveta ihmettelemään tarkemmin jos kulutus tuntuu rajulta.
 
Liittynyt
16.01.2019
Viestejä
713
Tänne ilmestyi Android 10 ladattavaksi :tup: välittömästi lataukseen koska kaipailen parempia gestureita kuin nykyiset ja tämän päivityksen pitäisi niitä tarjota one ui 2.0. myötä

Galaxy S10 kyseessä
 

Tollo Peloton

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.12.2019
Viestejä
22
2 gigan päivityspaketti. Enpä nyt tiedä onko tässä mitään eroa Android 9:iin huomannut. Kuin tuon animaation kun sovellusta aukaisee/sulkee.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
594
Miten estän kaikki automaattiset päivitykset? Olen Play-kaupan asetuksista laittanut manuaaliset päivitykset päälle, mutta silti saan ilmoituksia, että "Facebook Messenger päivitettiin onnistuneesti" tai "Instagram päivitettiin onnistuneesti".

Haluan päivittää maltillisesti sovelluksia, omaan tahtiin

Luurina Samsung Galaxy S10e.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 418
Viestejä
4 160 576
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom