- Liittynyt
- 15.09.2018
- Viestejä
- 1 377
Muistanko väärin mutta eikös noissa 3.2fsi koneissa ollut ongelmana jakoketjun kestävyys, ei rallata tai varoittele etukäteen vaan napsahtaa kerrasta poikki.
Vähän pintaruostetta. Hionta ja uutta maalia pintaan Tänään näköjään laskettu hintaakin2008 ja aika ikävästi alkanut ruostekin kukkia. Onko tuo sitä "teknistä etumatkaa"?
Kivethän ne tuosta edestä syö jollei ole roiskeläppiä / muovihärpäkkeitä. Omassa A6:ssa oli samaa vikaa takana -> muovipuskurista lakat pois päältä kivisuihkussa (takanakin kun vetää niin välillä roiskuu vähän enemmän ).2008 ja aika ikävästi alkanut ruostekin kukkia. Onko tuo sitä "teknistä etumatkaa"?
Ajetaanko tuollaisilla Audeilla hiekkateitä koko käyttöikä? Omassa -07 yli 300tkm rullatussa bemarissa ei ole ruostetta/lakka irronnut noissa kohdin, eikä tosin missään muuallakaan korissa. Etupuskurissa kilometrit kyllä näkyy selvästi, hiekkapuhalletun näköinen pinta siellä missä lumiaurana toimiminen ei ole pintaa paskonut.Kivethän ne tuosta edestä syö jollei ole roiskeläppiä / muovihärpäkkeitä. Omassa A6:ssa oli samaa vikaa takana -> muovipuskurista lakat pois päältä kivisuihkussa (takanakin kun vetää niin välillä roiskuu vähän enemmän ).
Mutta onhan noissa A4:ssa varsinkin ollut tuota ruostevikaa esim. juuri takaluukussa jo monen sukupolven aikana 2000-luvulla; B7 ja B6 sieltä pahimmasta päästä.
Kai se riippuu autosta, tiedän useammankin kalliimman auton (esim. ML- / E-mersua) joilla ajetaan 95% ajosta vuodessa hiekkateillä.Ajetaanko tuollaisilla Audeilla hiekkateitä koko käyttöikä? Omassa -07 yli 300tkm rullatussa bemarissa ei ole ruostetta/lakka irronnut noissa kohdin, eikä tosin missään muuallakaan korissa. Etupuskurissa kilometrit kyllä näkyy selvästi, hiekkapuhalletun näköinen pinta siellä missä lumiaurana toimiminen ei ole pintaa paskonut.
Vaikka nuo rinkelikeulat on suht tuttuja, niin oli kyllä ihan uutta tietoa että tuollainenkin moottori on saatavanaNäissä V6 ei vissiin ollut sitä öljynsyöntiongelmaa mutta pintaruoste alkaa vaivaamaan Audi A4 Sedan 3.2 V6 FSI Business quattro - *Juuri huollettu* RAHOITUS MAHD.* Porrasperä 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto
Miksi sitten rekisterinumerolla tulee ensirekisteröinti pvm 5/09? Jos olisi tuotu 2011 niin se lukisi tiedoissaEiköhän se ole tuotu saksasta 2011 ja ensirekisteröinti Suomessa on 3/11?
Jos joku on ehta Suomi-auto, niin se on kyllä tuo. Ei varmaan automaatin lisäksi ole yhtään mitään ruksittu varustelistaltaJa ei kukaan tuo Saksasta tuollaista karvalakkia
Monitoimiratti on sentään Mutta en ole ennen nähnyt B8 ilman Xenoneita, luulin että ne kuuluvat jo vakiovarusteisiinJos joku on ehta Suomi-auto, niin se on kyllä tuo. Ei varmaan automaatin lisäksi ole yhtään mitään ruksittu varustelistalta
Onhan siinä muovijalopuulistat ja monitoimiratti. Kumpikaan ei oletusarvoisesti ole vakiovarusteJos joku on ehta Suomi-auto, niin se on kyllä tuo. Ei varmaan automaatin lisäksi ole yhtään mitään ruksittu varustelistalta
Jossei itse pysty tekemään niin äkkiä menee 7000-8000e korjaukseen. Yhdellä tutulla meni paljon pienemmästäkin keulakolarissa 4000e kun teetti kaiken autoliikkeessä. Esimerkiksi pelkkä konepelti maalattuna 1000eAudi A4 Sedan 1,8 TFSI 118 quattro 30v Porrasperä 2010 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tässäpä AUDI, eikös noilla kilsoilla pitäis olla jo öljynkulutusta tiedossa, ei ole mainittu, eikä ole ainakaan DSG jos jotain hyvää
Jengi tuo myös noita ihan karvalakkeja jostain syystä. Olen nähnyt mm. B7 Passatin saksantuontina niin spartalaisena ettei mitää järkeä, tuskin on Suomesta edes uutena sellasena saanut. Mm tuollanen halvempi soitin pikkunäytöllä. Jokanen voi katsoa nettiautosta kuinka harvasta 2011+ vuotisesta Passatista löytyy tuollanen soitin, tuskin yhdestäkään vaikka suomiautokin on usein karvalakin synonyymi.Miksi sitten rekisterinumerolla tulee ensirekisteröinti pvm 5/09? Jos olisi tuotu 2011 niin se lukisi tiedoissa
Ja ei kukaan tuo Saksasta tuollaista karvalakkia
5v vanhat Passatit näyttäis olevan alkaen just alle 10k €, eli varmaan samaa luokkaa rahdin ja veron jälkeen. Paljon rullatun taksin saa jo alle 7k€. Itse en rahtaisi Saksasta mitään karvalakkimallia koska hintaero hyvin varusteltuun on käytännössä olematon. Monet "Trendline" mallit on myös vanhoja vuokra-/leasingautojä tai itä- ja etelä-Euroopan tuonteja. Varsinkin Berliinin tienoilla on paljon puolalaisten tuomia autoja joita ei ole välttämättä koskaan edes katsastettu Saksassa, etelämmässä sitten bulgarialaisia ja romanialaisia, mutta ne on pääosin ei-saksalaisia merkkejä kuten Daciaa ja Renaultia.Ainakin noita B8 A4 sai noin viisi vuotta sitten, muutaman vuoden ikäisenä karvalakkeina Saksasta hyvinkin edukkaasti, luokkaa alle 15k Suomeen rekattuna.
Tossahan on hyvä kikka päästä eroon noista öljynkulutusaudeista. Ottaa jonkun peruskaskon alle ja vetäsee vain suoraan lunarikuntoon, nostaa rahat autosta vittuun ja kävelee auringonlaskuun.Audi A4 Sedan 1,8 TFSI 118 quattro 30v Porrasperä 2010 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tässäpä AUDI, eikös noilla kilsoilla pitäis olla jo öljynkulutusta tiedossa, ei ole mainittu, eikä ole ainakaan DSG jos jotain hyvää
Ketjukone (ei jakohihna huolia)! No niin varmaan. Tuosta on ketju ihan just kaputt noilla kilometreillä.Siitä tyylikästä lumiauraa talveksi. Ensimmäistä kertaa näen autoliikkeen ilmoituksessa, että "VAIHTOHINTAERI!".
Opel Vectra 2.2i Elegance 4d Leimaa 04/2020asti! 2xalut+ renkaat! Siisti! Huoltokirja! Tuning! Aj.238tkm Porrasperä 2002 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tuo perä vielä menee mutta edestä katsottuna niin tuo korisarja on lähinnä karmea vakiomaskilla ja konepellillä.Siitä tyylikästä lumiauraa talveksi. Ensimmäistä kertaa näen autoliikkeen ilmoituksessa, että "VAIHTOHINTAERI!".
Opel Vectra 2.2i Elegance 4d Leimaa 04/2020asti! 2xalut+ renkaat! Siisti! Huoltokirja! Tuning! Aj.238tkm Porrasperä 2002 - Vaihtoauto - Nettiauto
Ja lienee vielä m32 vaihteistokin suht potentiaalisena poikimaan..Ketjukone (ei jakohihna huolia)! No niin varmaan. Tuosta on ketju ihan just kaputt noilla kilometreillä.
"Ajettu vain 238tkm!"Ketjukone (ei jakohihna huolia)! No niin varmaan. Tuosta on ketju ihan just kaputt noilla kilometreillä.
#vainsuomijutut"Ajettu vain 238tkm!"
Todennäköisesti ei, jos on vielä pitkään myynnissä.Oliskohan kolmas tai neljäs kerta kun sama volvo postataan tänne, joko riittäis?
Nettiauton Id:n kun laittaa foorumin hakuun niin näkee vaikka puhelimella selaten noin viidessä sekunnissa onko aiemmin linkattu.Todennäköisesti ei, jos on vielä pitkään myynnissä.
Sori vaan, mutta ei ollut edes edellisellä sivulla, en nyt ihan hirveästi viitsi tämän tyyppistä ketjua lukea varmuuden vuoksi taaksepäin.
Lisäksi auto on ehjän yksilön täydessä hinnassa.Audi A4 Sedan 1,8 TFSI 118 quattro 30v Porrasperä 2010 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tässäpä AUDI, eikös noilla kilsoilla pitäis olla jo öljynkulutusta tiedossa, ei ole mainittu, eikä ole ainakaan DSG jos jotain hyvää
Mistä saa ehjän alle viiteen tonniin - voisin ostaa vaikka heti kakkosautoksi. Näyttäis 8-9 tonnia olevan ~200tkm ajettujen pyynnit...Lisäksi auto on ehjän yksilön täydessä hinnassa.
Suomessa maksaa mansikoita ja hunajaa tuon korjaaminen, jenkeissä saat vuoden kaksi vanhaan Priukseen koko uuden akun kotiovelle kannettuna 2800 dollarilla (saat halvemmalla jos kasaat kennot itse) joten ei varmaan siellä Volvonkaan akut maltaita maksa, mutta täällä kyllä osataan rahastaa.Volvo V60 D5 AWD Business Summum aut Plug in hybrid Farmari 2014 - Vaihtoauto
Siitä halpa pluggari ruuvattavalsi. Hyi <rumasana> noisen akkujen hintoja, saa nähdä mihin tämä puoli kehittyy kun noita sähkövehkeitä alkaa olla enemmän iäkkäinä.
Tarkoitatko nyt plugin-hybrid Priusta vai ihan tavallista? Käsittääkseni tavallisissa on akkujen kapasiteetti luokkaa 1/10 pistokeladattavista joten tuskin ihan tuohon hintaan irtoaa akustoa.Suomessa maksaa mansikoita ja hunajaa tuon korjaaminen, jenkeissä saat vuoden kaksi vanhaan Priukseen koko uuden akun kotiovelle kannettuna 2800 dollarilla (saat halvemmalla jos kasaat kennot itse) joten ei varmaan siellä Volvonkaan akut maltaita maksa, mutta täällä kyllä osataan rahastaa.
Kieltämättä hassua että autona on hieman arvokkaampi ja tehokkaampi peli ja renkaina paskimmat mahdolliset kumit. Unohtamatta tuota ilmastointia. Eli ei ole varmaan sitten lähtenyt pelkällä täytöllä toimimaan, pääasia että on kunnon poppivehkeet.Ja toinen jonne myy melkein 20 000e autoa jossa ei toimi edes ilmastointi!! BMW 335 E93 Cabrio Avoauto 2007 - Vaihtoauto - Nettiauto
"Kaikki muu toimii loistavasti paitsi ilmastointi. Kesällä voi laskea toki katon alas, jos sattuu niin kuuma olemaan."
Ei ole mitenkään outoa, että juuri joutunut ostamaan uudet kumit ja ei ole ollut intressejä sijoittaa paljoa jos on ollut aikomus kohta luopua autosta. Jos menisi esim liikkeeseen niin ne ei maksa senttiikään siitä että olisi Michelinit vs. ninkangitKieltämättä hassua että autona on hieman arvokkaampi ja tehokkaampi peli ja renkaina paskimmat mahdolliset kumit. Unohtamatta tuota ilmastointia. Eli ei ole varmaan sitten lähtenyt pelkällä täytöllä toimimaan, pääasia että on kunnon poppivehkeet.
Mutta autoliikekin varmasti arvostaa toimivaa ilmastointia. Eikai sen korjaus voi älyttömiä maksaa?Ei ole mitenkään outoa, että juuri joutunut ostamaan uudet kumit ja ei ole ollut intressejä sijoittaa paljoa jos on ollut aikomus kohta luopua autosta. Jos menisi esim liikkeeseen niin ne ei maksa senttiikään siitä että olisi Michelinit vs. ninkangit
Edellisestä autosta oli aiempi omistaja korjauttanut niin touhutonni oli mennyt kuittien mukaan. Kompura oli leikannut.Mutta autoliikekin varmasti arvostaa toimivaa ilmastointia. Eikai sen korjaus voi älyttömiä maksaa?
No kuten tuossa esimerkkiautossa, jossa pyynti oli 19 000e, niin luulisi kannattavan vielä vaikka tonni uhrata siihen. Jossain parin tonnin autossa ei kannattaisi.Edellisestä autosta oli aiempi omistaja korjauttanut niin touhutonni oli mennyt kuittien mukaan. Kompura oli leikannut.
Järkyn kallis kompura on jostain haalittu. Myyntipokaan varmaan passais joku hinnat alkaen malli AutodociltaEdellisestä autosta oli aiempi omistaja korjauttanut niin touhutonni oli mennyt kuittien mukaan. Kompura oli leikannut.
Marmorin hinnat, mutta oli siitä jotain muutakin vaihdettu samalla ettei toki pelkkä kompura. Mutta täytyy sanoa että ehkä saitaa olla korjaamatta 19k€ autoon ilmastointia. Toisaalta voisin ymmärtää että jollain voinut mennä kamelin selkä jos jo muutenkin auton vaihto mielessä.Järkyn kallis kompura on jostain haalittu. Myyntipokaan varmaan passais joku hinnat alkaen malli Autodocilta
Jonnella varmaan menee kaikki rahat lyhennyksiin niin ei varaa korjata. Renkaatkin näyttää olevan halvinta, mitä kaupasta saaNo kuten tuossa esimerkkiautossa, jossa pyynti oli 19 000e, niin luulisi kannattavan vielä vaikka tonni uhrata siihen. Jossain parin tonnin autossa ei kannattaisi.
No ei todellakaan ole paskimmat mahdolliset kumit, eivätkä nuo edes ole järin "halvat" jos katsoo listalta kaikki mahdolliset tuon koon renkaat läpi. Entisessä bemarissani takakumit olivat 275 ja 19', profiili muistaakseni 30, ja jos halusi ostaa parasta, niin yhden renkaan hinnaksi tuli jotakuinkin 300-350e. Saa olla aikamoinen ratamake, että hyötyy "parhaista" renkaista. Tulin vaihdon aikaan itsekin siihen tulokseen, että otanpa mielummin jotkut edullisemmat ja kehutut nankangit löysivät omankin auton alle. Hintaa oli muistaakseni 140e kipale, eli ei mitkään superhalvat nuokaan olleet, netistä tilattuna.Kieltämättä hassua että autona on hieman arvokkaampi ja tehokkaampi peli ja renkaina paskimmat mahdolliset kumit. Unohtamatta tuota ilmastointia. Eli ei ole varmaan sitten lähtenyt pelkällä täytöllä toimimaan, pääasia että on kunnon poppivehkeet.