Borderlands 3

D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
Mm... ihan hyvä idea... kannattaako tuo tehdä vaikka mielummin vielä niin, että menee siihen Vault Hunter Modeen... ja siellä kun pääsee ilmesesti siihen alukseen niin voi laittaa sitten tuon mayhemin?
True Vault Hunter Mode (eli TVHM) saa päälle vasta kun on kerran läpäissyt pelin päätarinan. Samoin Mayhem modet saa vasta silloin päälle.

True vault hunter modessa sanctuary3 pystyy sitten laittamaan tuon mayhem moden päälle.
Jos haluaa, niin pelin läpäisyn jälkeen voi käydä laittamassa jonkin mayhem moden päälle. Sen jälkeen aloittaa pelaaminen TVHM niin se on heti alusta asti valitulla mayhem modella.
 

MrM

Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
178
Väittäisin edelleen että sactuaryyn asti pitää pelata TVHM että mayhem modet saa päälle.

Edit: Testattu ukolla millä esimmäinen läpipeluu pelattu ja pistetty mayhem mode päälle, aloittaa TVHM ja mayhem mode ei ole päällä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
11
Je, mutta hyvä juttu silti... Oliko jossain tarkempaa tietoa mitä tuo TVHM tekee vihuille? Muuta kun vihut ja lootit taitaa aina olla omaa levua vastaava... mutta mahtaako olla jotain lisä helaa tai damagea annettu myös, tiedä näistä. Pitää varmaan aloittaa alusta uudella hahmolla viimeistään sitten kun patchi tekisi sen, että nuo välivideot voi skipata. :p Muistan ainakin lukeneeni muidenkin rutinaa aiheesta... että kaipa moinen jossain välissä on tulossa.
 
D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
Pitää varmaan aloittaa alusta uudella hahmolla viimeistään sitten kun patchi tekisi sen, että nuo välivideot voi skipata. :p Muistan ainakin lukeneeni muidenkin rutinaa aiheesta... että kaipa moinen jossain välissä on tulossa.
Toivottavasti ainakin, jaksaa ne kattoa sen ekan kerran, mutta tokalla läpipeluulla pitäis olla mahdollisuus jo skipata ne. Ja ne kohdat missä jotain NPC:tä pitää seurata questia varten jonkun 10 minuuttia kun se kävelee eikä tapahdu mitään :sdarra:

Edit: Testattu ukolla millä esimmäinen läpipeluu pelattu ja pistetty mayhem mode päälle, aloittaa TVHM ja mayhem mode ei ole päällä.
Voi olla, että muistan väärin. Ei se siltikään kovin kaukana ole, että pääsee Sanctuaryyn laittamaan Mayhem moden päälle.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Tuossa kun pelailin pelin hitaasti läpi niin onko muilla sellaista fiilis pohjaista ongelmaa että kun tarina on koettu niin inspiraatio peliin katoaa.
Jäljellehän jää lähinnä vain loottaamista ja hahmon kehitystä mutta todellinen syy miksi näin tehdä kun peli on kuitenkin läpi ja vika bossi kukistettuna on hieman hataralla pohjalla eikä motivoi.

Mulla sinänsä on sama ongelma ollut kaikissa peleissä joissa sama NewGame + tms. systeemi.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
699
Tuossa kun pelailin pelin hitaasti läpi niin onko muilla sellaista fiilis pohjaista ongelmaa että kun tarina on koettu niin inspiraatio peliin katoaa.
Jäljellehän jää lähinnä vain loottaamista ja hahmon kehitystä mutta todellinen syy miksi näin tehdä kun peli on kuitenkin läpi ja vika bossi kukistettuna on hieman hataralla pohjalla eikä motivoi.

Mulla sinänsä on sama ongelma ollut kaikissa peleissä joissa sama NewGame + tms. systeemi.
Vähän sama ongelma mulla. Mutta saa siitä hupia irti silti, sitten palaa pelin pariin kun kaikki DLC on ulkona. :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
659
Tuossa kun pelailin pelin hitaasti läpi niin onko muilla sellaista fiilis pohjaista ongelmaa että kun tarina on koettu niin inspiraatio peliin katoaa.
Jäljellehän jää lähinnä vain loottaamista ja hahmon kehitystä mutta todellinen syy miksi näin tehdä kun peli on kuitenkin läpi ja vika bossi kukistettuna on hieman hataralla pohjalla eikä motivoi.

Mulla sinänsä on sama ongelma ollut kaikissa peleissä joissa sama NewGame + tms. systeemi.
Itse koen, että Borderlandsit alkavat vasta todella sen ensimmäisen läpipeluun jälkeen, tai kun on saavutettu maksimileveli. Palkitsevinta tässä ja muissa looter shoottereissa yleensä on se buildin hiominen (=parhaan lootin metsästys) ja isoimpien ja pahimpien möllien tuhoaminen.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Itse koen, että Borderlandsit alkavat vasta todella sen ensimmäisen läpipeluun jälkeen, tai kun on saavutettu maksimileveli. Palkitsevinta tässä ja muissa looter shoottereissa yleensä on se buildin hiominen (=parhaan lootin metsästys) ja isoimpien ja pahimpien möllien tuhoaminen.
Juu se kyllä on mukavaa mutta en tiedä mistä saa sen syyn minkä vuoksi täytyy saada entistäkin kovempi hahmo.
Jos siellä olisi jotain uusia kovia bosseja joita kukistaa niin voisin saada siitä sen syyn hahmon viilaamiseen.
Nyt se syy saattaisi olla tulevat DLCeet mutta todennäköisesti ne on niin helppoja ettei varsinaista timanttista buildia ehkä tarvita.

Mutta antaa kytee hetken ja katsoo viikonpäästä löytyisikö inspiraatio 2.peluu kerralle.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
328
Niin mitä tuo TVHM konkreettisesti ottaen lisää peliin? Kaikkialla sanotaan vaan että lisää vähän kaikkea mutta onko esim. tavaroita jotka voivat pudota vain TVHM:ssä, onko tavaroiden level cap/score kasvanut vai mitä on tapahtunut? Mistään ei tunnu saavan tarkkaa tietoa.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Tämä on kyllä peli joka täytyisi voida heti päästä aloittamaan lvl50 ja TVHM päällä, tai edes TVHM modessa ilman leveleitä.
Olisi kunnon Lvl skaalaus ja sivutehtävissäkin olisi jotain järkeä sekä sitä haastetta.(TVHM skaalaa kaiken)

Nyt kun pelaat normaalilla sivutehtävät niin menee peli sitten ihan perseelleen kun viholliset on useamman levelin matalempia,lootti on matalemmille ja haaste tasan 0. (Normal ei skaalaa leveleitä)

Eli peli menee pilalle osittain kun sitä pelaa Normaalilla sillä juoni ja viholliset koettu ja peli"alkaa" vasta TVHM kun kaikki on melkein jo nähty.

Tämä on siis mielestäni kaikista isoin miinus minkä pelille annan.

Jos voisin tehdä kaiken uudestaan, koodaisin tms. että saisin TVHM heti alkuun ja aloittaisin sillä pelaamisen todellisen haasteen kera,enkä pilaisi peliä turhalla normal modella.


Joku tuossa aikasemmin valitteli vaikeustasosta ja olen samoilla linjoilla itse... ei ole koskaan mitkään New Game plussat kiinnostanut... voi kun voisi aloittaa pelin alusta... taas 1 levelistä siis, mutta paljon haastavampana... ja josko sitten jopa vihut ja lootti skaalautuisi oman levun mukaan. Mitä ei tapahdu kokoajan kun peliä läpi pelailee. Niinkun vähän aijemmin jo totesinkin, niin homma kusi taas vanhojen borderien tapaan kun teki liikaa sidequesteja... vähän väliä vihut ovat 3-5 leveliä oman levun alle ja samoin siis lootti. Peli... missä pointtina on vain ja ainoastaan lootti ja paremman sellaisen löytäminen menettää täysin pointtinsa jos tiedät ettei seuraavasta neljästä missionista voi saada mitään parempaa jo pelkästään tuon perusteella, että vihut ovat alempana sun levelistä. Ton kun saisivat "korjattua" niin alottaisin pelin heti alusta uudella hahmolla. Mutta taitaa olla aina tuo ollut bortderien ominaisuus... ja mitä täälläkin lukenut ihmisten kommentteja niin kauhean moni ei ole mukamas moista edes huomannut, eli kaipa se sitten häiritsee vain itseä. :D Ja mitä tulee just näihin Mayhem modeihin jne, niin ihan kiwoja lisiä... mutta perus juonen jälkeen ei ole oikeen mitään tavoiteltavaa enää... ja ei jaksa hakata uusiksi ja uusiksi samoja bosseja sen toivossa että saisi parempia aseita... ja mihin näitä parempia aseita sitten käyttää kun ei ole oikeen mitään kunnon end gamea... ehkä joskus vielä. :)
:tup:
Täysin samaa mieltä!

Joskus pentuna saatoin hakata päättömänä pelejä pelkän paremman lootin toivossa, nyt useita vuosia myöhemmin sellainen ei jaksa kiinnostaa ellei pelissä ole jotain minkä takia niitä kerätä.

Täytyisi olla joku tarkoitus sille touhulle, pahoja End game mappeja/ uusia bosseja tms. joka motivoi keräämään parempaa kamaa jotta pystyisi näille pärjäämään.
Se että ukko on 100x parempi ei yksistään motivoi enään.
Eli pelin End game sisältö on tasan 0 samalla kun pelin end game hahmon kehitys on todella hyvä.
 
Viimeksi muokattu:

OD.

Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
1 311
TVHM ei tuo peliin muuta kuin lisää vaikeutta (pl. mayhem) ja määrällisesti enemmän loottia. Kamat ovat samalla levelillä ja rankilla kuin normal modessakin. Normal mode + mayhem 3 on kuitenkin paljon vaikeampi kuin pelkkä TVHM, joten se tavallaan toimii itseään vastaan. En ymmärrä miksi mayhem modet tulee pelattavaksi jo normal moden läpäisyn jälkeen? Miksi jatkaa TVHM kun voit pelata vaikeampaa ja palkitsevampaa (loot) normal+mayhem 3:a eikä sinun tarvitse pelata pääjuonta uudelleen. Mayhem mode olisi kannattanut säästää TVHMn jälkeiseen aikaan, jolloin se olisi tarjonnut jotain uutta tavoiteltavaa.

Eilen vielä jaksoin pelailla hetken, mutta alkoi tulla mitta täyteen. Reppu ja pankki ääriään myöten täynnä lvl 50 legendaryjä, kaikki SDUt ostettu eikä pelissä ole sisältöä, jota varten varustautua. TVHM on vielä kesken, mutta kuten aiemmin sanoin niin mitään etua sen pelaamisesta ei saa. Ehkä tulevat dlct nostaa vain TVHMn level cappia tai tuo siihen jotain mitä ei normal modessa saa? Sitä odotellessa taidan pitää pelaamisesta taukoa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
460
Itse tein save game-tiedostoista kopiot, jotka nimesin uudelleen. Täten se teki peliin saman pelatun hahmon kopion. Tältä vaan kaikki kamat pois, ja voin pitää tätä kopio-hahmoa "pankkina" tavaroille. Katsoo vaan, että kopiotavalla hahmolla on jo reppu maksimikoossa. Ei tarvitse myöskään huolehtia, että oikea pankki tyhjenee taas yhtäkkiä. Sitä käytän vain tavaroiden siirtämiseen hahmolta toiselle.
 

OD.

Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
1 311
Itse tein save game-tiedostoista kopiot, jotka nimesin uudelleen. Täten se teki peliin saman pelatun hahmon kopion. Tältä vaan kaikki kamat pois, ja voin pitää tätä kopio-hahmoa "pankkina" tavaroille. Katsoo vaan, että kopiotavalla hahmolla on jo reppu maksimikoossa. Ei tarvitse myöskään huolehtia, että oikea pankki tyhjenee taas yhtäkkiä. Sitä käytän vain tavaroiden siirtämiseen hahmolta toiselle.
Tää on hyvä vinkki. Toivoisin kuitenkin että Gearbox kasvattaisi pankin kokoa. Nyt 50 slotin pankki on jaettu saman tilin kaikkien hahmojen kesken. Se ei riitä mihinkään varsinkaan useamman hahmon kohdalla.

Edit: tosin toi menee vähän "dupettamisen" puolelle, koska kopioinnista saa hyötyä ilmaisten SDUn ja kamojen myötä. Oletan siis että nekin kopioituu? Jos haluaa tätä välttää, niin voinee juosta tuoreen hahmon Sanctuaryyn ja käyttää/kopioida sitä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
Ihan mielenkiinnosta että mihin te sitä pankkia käytätte? Kakkosessakin semmonen oli ja sinne jos laitto jotain kamaa niin hetken päästä sillä ei tehny enää mitään koska leveli noussu ja ase pankissa on jo tuhnu..
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
460
Ihan mielenkiinnosta että mihin te sitä pankkia käytätte? Kakkosessakin semmonen oli ja sinne jos laitto jotain kamaa niin hetken päästä sillä ei tehny enää mitään koska leveli noussu ja ase pankissa on jo tuhnu..
Kyllä level 50 geari on ihan validia, kun hahmojen Max level on 50 tällä hetkellä. Kaikki hahmot on siis pelattu jo tasolle 50
 
  • Tykkää
Reactions: MrM
D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
Joskus pentuna saatoin hakata päättömänä pelejä pelkän paremman lootin toivossa, nyt useita vuosia myöhemmin sellainen ei jaksa kiinnostaa ellei pelissä ole jotain minkä takia niitä kerätä.

Täytyisi olla joku tarkoitus sille touhulle, pahoja End game mappeja/ uusia bosseja tms. joka motivoi keräämään parempaa kamaa jotta pystyisi näille pärjäämään.
Se että ukko on 100x parempi ei yksistään motivoi enään.
Eli pelin End game sisältö on tasan 0 samalla kun pelin end game hahmon kehitys on todella hyvä.
Mä kyllä näen tässä varsinaisena ongelmana sen, että sitä loottia tippuu niin paljon. Jossain vaiheessa aika nopeesti alkaa olla sellanen kasa keltasia, että millä tahansa hahmolla ja millä tahansa buildilla end-game eli slaughter shaftit tai bossien farmaily TVHM ja Mayhem 3 päällä alkaa olla helppoa.

Ton pisteen jälkeen uus lootti ei enää tarjoa mitään.

Itellä kesti oikeeta elämää semmonen 1½ viikkoa, että Amara oli lvl 50 ja siitä ehkä noin viikko lisää, että rupes olemaan kultasia niin paljon, että niitä pitää jo jättää nostamatta.
Nyt ainoo hupi on ollu kavereiden kanssa pelaaminen. Bossien farmailu, slaughter shaftit ja muut ei enää tarjoa mitään.
Eli 2½ viikkoa ilman mitään 10h pelipäiviä niin peli on tavallaan "nähty".

Pelaan varmaan joskus lähiaikoina toisen hahmon lvl 50, mutta jotenkin vaikee nähdä, että silläkään tulee kovin kauaa hakattua end-gamea kun Amaran ansiosta pankki on jo sillekin täynnä erilaisia legendaryjä niin sillä ei tarvii ees farmailla niitä enää.

Ainoo kama, mitä enää "tarttis" olis legendaryt, jotka olis sopivasti annointed esimerkiks Amaran melee-buildille. Mutta ei niillekään oikeaa tarvetta ole kun nykyisilläkin kamoilla peli vaikeimmillaan on jo suht helppo.
 

OD.

Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
1 311
Tänään alkaa/alkoi uusi eventti eli Rare Spawn Hunt!. Varmaan tulee kokeiltua, onpahan jotain vaihtelua Gravewardin tahkoamiseen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
222
Noniin, story pelattu läpi. Loppua kohden kyllästytti jo aika paljon, aiemmin mainitsemastani helppoudesta johtuen.

Tyreen oli ihan älyttömän helppo boss-fight. Olin ihan hämmentyny kun ei tarvinu tehdä oikein mitään muuta ku losauttaa shotgunilla pari kertaa ja kiivetä selkään ampumaan sitä jättimäistä weakspottia. Aikamoinen pettymys. Troy oli paljon haastavampi, siinä vaiheessa ei ollut vielä NIIN tehokkaita aseita ja sai ampua aika kauan että henki lähti.

Mutta jooh, kyllä kai tässä tulee hakattua nyt Mayhem-modella noita loppuja sidequesteja pois.

EDIT:
Tämä oli kyllä ihan naurettava pyssy, aika lopussa sain tämän joltain Loot Tinkiltä.

oozing.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
En tiedä miten lähellä loppua olen mutta rikkoikohan tuo circle of slaughter nyt vähän mun pelin? Pandoralla törmäsin ekaa kertaa siihen slaughter shaft tjsp. mestaan ja olinkohan tasolla 37. 3-4 kierrosta heitin siellä ja heittäen tasolla 47, melkein 48.

Aika juustoista että saa loputtomasti tuollaisia tehtäviä, joiden taso on oma sen hetkinen taso ja joista saa paljon expiä ja ihan kohtuullisia droppeja. Muutenkin Mozella helppoja kun voi ampua yhtä soittoa vaikka sniperilla ja wavet on aina samat. Goliatheilta vaan pää irti ja enrage niin hoitelevat toinen toisiaan :D

EDIT:
Tämä oli kyllä ihan naurettava pyssy, aika lopussa sain tämän joltain Loot Tinkiltä.

Onko tossa joku bugi? Noi numerot näyttää kertaluokkaa liian kovilta vaikka olen itse melkein kymmenen tasoa edellä tuosta aseesta.

edit: Okei, 4 ammo per shot mutta silti. Moze ampuisi tuollakin loputtomiin.
 

OD.

Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
1 311
Peli on suunniteltu pelattavaksi uudelleen ja uudelleen. Ekalla pelikerralla oma leveli nousee heittämällä yli vihulaisten, jos teet yhtään sivutehtäviä/grindailet. Näin se vaan menee. TVHMssä vihulaiset skaalaa sun levelille, jolloin samaa "ongelmaa" ei ole.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Peli on suunniteltu pelattavaksi uudelleen ja uudelleen. Ekalla pelikerralla oma leveli nousee heittämällä yli vihulaisten, jos teet yhtään sivutehtäviä/grindailet. Näin se vaan menee. TVHMssä vihulaiset skaalaa sun levelille, jolloin samaa "ongelmaa" ei ole.
Mutta 50 on siis level cap niin hahmolle kuin aseille ja varusteillekin? Vai voiko tuo Item Score vielä nousta riippumatta lvl req. -arvosta?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
659
Mutta 50 on siis level cap niin hahmolle kuin aseille ja varusteillekin? Vai voiko tuo Item Score vielä nousta riippumatta lvl req. -arvosta?
Level cap on myös varusteille tuo 50. Item score taitaa parhaimmillaan olla 600-620.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Level cap on myös varusteille tuo 50. Item score taitaa parhaimmillaan olla 600-620.
No kylläpä onkin peliä vielä jäljellä sen jälkeen kun pari tuntia grindasin sinne 50 tasolle. Meni melkoiseksi putkijuoksuksi kun suosikkiaseena Dahlin sniper rifle ja golden key antoi class modin, jolla saa isot prosentit lisävahinkoa sekä sniper riflen criticaleihin, että Dahlin aseisiin. Guardianit ja armored Maliwan-mosat tippuu yleensä semi autolla yhdestä osumasta mihin vaan ja bosseille ja supermosille burst tähdättynä päähän riittää yleensä.

Esineet, joita Sanctuaryn automaateissa ja kultaisessa arkussa on, ovat nyt jossain max 590 tasolla. Onko tämä tason 50 kaman osalta kuitenkin niin sanottu maksimi eli tän parempaa ei enää tule ja tuo 620 on ihan tuurista kiinni? Eli sama vaikka nyt paukuttaisi kaikki avaimet ja ostaa automaateista eridiumillakin jos edes vähän käytössä olevia parempia löytyy?
 
Liittynyt
13.08.2017
Viestejä
293
Normaali oranssit jää varmaankin tuohon 590 tasolle. Anointed tavarat on niitä missä se score menee yli 600. Ne tunnistat tekstistä kuvauksessa ja kuvauskortissa aseen harvinaisuuden värin taustalla olevasta kennomaisesta muodosta. Anointed aseita on myös sellaisia jotka ovat yleisiä ja sellaisia jotka parantavat tietyn hahmoluokan action skilliä. Itsellä ei ole yhtään oranssia anointed asetta 50 levelitä. Pari purppuraa on jotka ovat 600+ scorella fl4n:lle.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Normaali oranssit jää varmaankin tuohon 590 tasolle. Anointed tavarat on niitä missä se score menee yli 600. Ne tunnistat tekstistä kuvauksessa ja kuvauskortissa aseen harvinaisuuden värin taustalla olevasta kennomaisesta muodosta. Anointed aseita on myös sellaisia jotka ovat yleisiä ja sellaisia jotka parantavat tietyn hahmoluokan action skilliä. Itsellä ei ole yhtään oranssia anointed asetta 50 levelitä. Pari purppuraa on jotka ovat 600+ scorella fl4n:lle.
Joo, Anointed kama on tuota, mitä eridiumilla saa ostettua automaatista. Yhtään droppia ei ole vielä näkynyt. Ei myöskään yhtään oranssia missään automaatissa. Toki eridium-kamat sen verran kalliita, että tuskin olisi varaa ostaakaan. Ne anointed skillit vaan on Mozella etenkin aika turhia. Joku health regen Iron Bearin jälkeen ehkä hyödyllisin mihin törmännyt. Tosin en tiedä voisiko noista ola hyötyä, jotka antaa vaikka kahteen seuraavaan lippaalliseen damage boostin Iron Bearin jälkeen kun en oikeastaan koskaan vaihda lipasta :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
295
Tasan yksi normaali 600+ oranssi on tullut vastaan ja se on edelleen käytössä. Eipä noita 600 scoren kamoja ole kyllä muutenkaan mitään muita löytynyt, maksimit mitä silloin tällöin satunnaisesti löytää on se 590, muuten tavallinen kamojen score on jotain 540.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Moze alkaa olemaan aika kovissa kantimissa kun class mod antaa sniperiin +31% damagea, kriittisiin Dahl hitteihin +45% damagea, löytyi legendaarinen shieldi, joka pudottaa healthin yhteen (mutta säilyttää maksimitason ja tuplaa shieldin sekä nopeuttaa sen latautumista) jolloin Mozen siitä desperate measures skillistä saa +50% damagea. Miten noi mahtaa kumuloitua? Siihen vielä pari kill stack skilliä. Vielä kun löytyisi hyvä Dahlin sniperi, joka antaa action skillin jälkeen seuraaviin lippaallisiin jonkun naurettavan bonuksen...
 
Viimeksi muokattu:

Kapteeni_kuolio

⚓Ledimestari⚓
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 797
Ensimmäinen lisäsisältö tupsahtaa kohta peliin, eli halloween eventti ja kapteeni Haunt, Trauntin epäkuollut versio.

Eventti kestää joulun nurkille, ja uudet vihut droppaa luuttia jota voi saada vain eventissä.

Loppuvuoden aikana pitäis vielä vissiin tulla eka DLC ja eka raidi, ja vissiin nämä pienet synttäritapahtumat jatkuu pari viikkoa. Tänään tai huomenna pitäis alkaa streamer eventti, josta puheenollen tosta mun sigusta löytyy linkki mun twitchiin jossa striimailen echo cast (katsojat voi osallistua ja saada luuttia) päällä BL3:sta pari kolme kertaa viikossa.

*edit*

Unohdin aamusella laittaa linkin ja trailerin

Watch Now! Bloody Harvest Trailer

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
424
Eilen napsahti story läpi, lvl42 mittarissa Fl4k:in pet buildilla. Viimeiset tehtävät vähän läpijuoksua kun suurin osa vihollisista oli jotain 33-35 levelisiä ^^ Pelatessa tuli koluttua alueita paljon läpi ja vain muutama side quest jäi tekemättä. Nyt mayhem modea tulille ja loput side questit + lvl50 mittariin.
 
Liittynyt
18.08.2017
Viestejä
519
Eilen napsahti story läpi, lvl42 mittarissa Fl4k:in pet buildilla. Viimeiset tehtävät vähän läpijuoksua kun suurin osa vihollisista oli jotain 33-35 levelisiä ^^ Pelatessa tuli koluttua alueita paljon läpi ja vain muutama side quest jäi tekemättä. Nyt mayhem modea tulille ja loput side questit + lvl50 mittariin.
Loppuajasta ei ite tarvinnut itse paljoa kuteja käyttää, kun tuo lemmikki tahtoi hoitaa suurimman osan työstä.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
424
@Niksi Aika tehokkaasti kyllä toimi juu :) Itse käytän Skagia gammaburstilla ja kaikkien cooldown reductionien + muiden on kill-skillien kanssa aikamoista räjähtelyä tuo on ja saa spammata taaisteluissa melkosen usein pettiä.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
Peli on näköjään saatavilla myös epävirallisia kanavia pitkin, 46 päivää se Denuvo kesti :smoke:
 

Kapteeni_kuolio

⚓Ledimestari⚓
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 797
Peli on näköjään saatavilla myös epävirallisia kanavia pitkin, 46 päivää se Denuvo kesti :smoke:
Toimiiko moninpeli? :eek:

Tänään alko synttärihulinoiden "loppuhuipennus", odotin että sieltä ois tullu joku kiva viikkospesiaali mitä grindailla, noi aikaisemmat on ollu ihan OK viikkohulinoita ja on saanu yhden peli-illan huvin kun on käyny grindailemassa.

Noh tuli sitten shift-koodi jolla saa neljä hattua. Ei tartte logata ees peliin. Että semmonen.


Ja vinkiksi muuten, jos kiinnostaa helppo buildi Mozelle (tai melkein mille tahansa hahmolle). Tedioren haulikoita voi heitellä niin että ne tekee jopa 500k damagea per hitti. Oon pelannu tota nyt Mozella tovin ja on ehkä pelin tehokkain "yleisbuildi" koska voi tappaa bosseja erittäin nopeasti ja toisaalta toimii lähes god-modena jos pitää mopata paljon vaikka cistern of slautteria. Vaatii cutpurse affixilla olevan artefaktin josta mulla on cutpurse deathless variantti. Vaatii myös face-puncher nimisen lege haulikon. Cutpurse antaa ominaisuuden että melee vahinkoa tehdessä saa ammoa takaisin, ja facepuncher tekee melee vahinkoa = yhdellä laukauksella saa 1->230 haulikon ammukset. Haulikot joita heitellään on tedioren fastblast++ tai muu tedioren heitettävä haulikko jossa korkea damage. Nämä on todella yleisiä pinkkejä ja siniäsiä, ja löytyy vaikka crazy earlin automaatista. Heitetyn haulikon statseissa tärkeintä on damage-rolli, siinä basedamage ois hyvä olla yli 200 ja kerroin yli 20, mulla on esim. super fastblast++ 238x18 ja super supercharged fastblast++ 200x16. Tämän lisäksi sen haulikon 'tediore-ominaisuuden' pitää olla että räjähtää heittäessä tai räjähtää mirveiksi heittäessä. Noita haulikoita löytyy todella helposti, eilen yhdestä slautterista viisi joista kolme oli upgreidejä.

Buildin hyvät puolet:

  • Voi spämmää kranuja koska ase-heitto-kranaatit regenaa hulluna ammoa/kranuja.
  • Ei tartte tähdätä muutakuin jos haluaa osuaa niillä "initial blast":eilla
  • Ammo ei lopu koskaan, ihan kirjaimellisesti. Jos ammut haulikot täysin tyhjäksi, mene ja lyö vihua niin saat jotain 20-50 kutia, lataa facepuncher, ammu kerran ja haulikon ammot on täynnä.
  • Onhan se hauskaa kun super-badassit, annointed viholliset, titaanit ja muut räjähtää kerrasta mayhem3:ssa paskoilla modifiereilla.
  • Erittäin nopeaa clearaamista

Nämä "lentävät haulikot" saa pohjadamagensa weapondamagesta (shotguns) sekä siitä miten iso lipas aseessa on ja kuinka monta kutia on tallella. Eli ammu kerran, paina reload ja ase lentää.

Tappaa mayhem3 tasolla badasseihin asti kaiken one-shotilla, tekee aika ison AOE:n. Isoin paukku on 'alkuräjähdys' kun heitetty ase osuu tonttiin/mobiin, ne voi olla mulla criteissä jopa 500k. Sitten lähtee ne mirvit eli hakeutuvat lisäkranut, ne tekee jotain 40-200k riippuen onnenkantamoisista.

Mulla on se perus-spekki punasesta ja sinisestä puusta, sama millä aoe-kranubuildi toimi. Ei tartte vampiiria paria pinnaa enempää, eikä lisäkranuja, voi sieltä punasesta puusta pumpata maksimit weapondamagea.

Esim. näin:

 
Viimeksi muokattu:

Kapteeni_kuolio

⚓Ledimestari⚓
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 797
Vaatiiko tämä jotain tiettyä skillibuildia?
Ei oikeastaan. Hyötyy weapondamagesta, haulikkodamagesta, aoe:sta, kranaattidamagesta, isommista lippaista, elementtidamagebuusteista jne.

Sen takia toi on universaali kaikille klasseille: cutpurse amuletti ja facepuncher haulikko on ainoita vaatimukset itse heittely haulikoiden lisäksi.

Mä rakensin tohon ihan normaaliin 1hp moze-buildiin pienillä muutoksilla. Maksimit weapondamagea ja sinisestä puusta aoe:ta ja pari pojoo vampireen.

Kannattaa olla ihan hyshys, Gearbox nerffaa ton helvettiin heti jos joku postaa redditiin tms. :lol::D
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
328
Jees, pitää testailla tuota. Moze on muuten hauska ollut pelata mutta ai helvetti miten turha tuo action skill eli se mech on. Jos sen voisi kutsua nappia painamalla niin että se alkaa suoraan omatoimisesti rähisemään niin silloin sitä tulisikin käytettyä. Nyt kun Moze automaattisesti hyppää sen sisään niin käytännössä se tarkoittaa vaan hemmetillistä droppia DPS:ssä ja taistelun flown katkeamista kun ensin tulee sisäänkiipeämisanimaatio ja sitten odotellaan hetki että päästään ulos.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Jees, pitää testailla tuota. Moze on muuten hauska ollut pelata mutta ai helvetti miten turha tuo action skill eli se mech on. Jos sen voisi kutsua nappia painamalla niin että se alkaa suoraan omatoimisesti rähisemään niin silloin sitä tulisikin käytettyä. Nyt kun Moze automaattisesti hyppää sen sisään niin käytännössä se tarkoittaa vaan hemmetillistä droppia DPS:ssä ja taistelun flown katkeamista kun ensin tulee sisäänkiipeämisanimaatio ja sitten odotellaan hetki että päästään ulos.
Hengenpelastajanahan sitä kuuluukin käyttää. Tiukan paikan tullen mechiin, hallittu perääntyminen tai uudelleen sijoittuminen, ulos shieldit täynnä kun itselle sopii. Ja kyllä se siinä sivussa aina kourallisen perusmobeja niittää.

Muutenkin tää peli oli aika helppo Mozella ilman mitään ihmeempiä meta buildeja vielä TVHM Mayhem 3.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
328
Hengenpelastajanahan sitä kuuluukin käyttää. Tiukan paikan tullen mechiin, hallittu perääntyminen tai uudelleen sijoittuminen, ulos shieldit täynnä kun itselle sopii. Ja kyllä se siinä sivussa aina kourallisen perusmobeja niittää.
Hyvin harvoin tuolle tulee tarvetta hengenpelastajana. Nyt jää useat noista action skilleistä aktivoituvat bonuksetkin käyttämättä kun ei vaan jaksa alkaa hyppiä sisään ja ulos tuosta prkl mechistä. Jos se oikeasti toimisi niin että näpäyttämällä nappia se tippuisi alas ja alkaisi itsenäisesti rähisemään ja pitemmällä painalluksella suoraan sisään niin tuolla tekisikin jotakin.
 

Kapteeni_kuolio

⚓Ledimestari⚓
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 797
Hyvin harvoin tuolle tulee tarvetta hengenpelastajana. Nyt jää useat noista action skilleistä aktivoituvat bonuksetkin käyttämättä kun ei vaan jaksa alkaa hyppiä sisään ja ulos tuosta prkl mechistä. Jos se oikeasti toimisi niin että näpäyttämällä nappia se tippuisi alas ja alkaisi itsenäisesti rähisemään ja pitemmällä painalluksella suoraan sisään niin tuolla tekisikin jotakin.
Gearbox kertoi että niillä on 'petti-revamppi' tulossa, ja siihen oli ensiapuna toi mekin ja zanen kloonin hipareiden nosto viikko sitten. Haluavat että mekki, flakin petit ja zanen klooni olisi "absolutely endgame viable" ja ei ole tarkoitus että pelaajat rakentaa endgame buildit niin ettei noille peteille ole mitään käyttöä, vaan niiden tulisi olla 'buildien ydin'. Saa nähdä mitä sieltä vielä ton tiimoilta tulee :)
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tekeekö nuo mechin anointed skillit yhtään mitään muutenkaan? Auto bearia en käytä joten se on turha ja noista kahdelle seuraavalle lippaalliselle boostin antavista tulee sellainen vaikutelma, että joko ne ei toimi bottomless mags buildilla kun ei juuri koskaan lipasta edes vaihda (ja boosti jäisi näin ollen päälle pysyvästi) tai ovat hyödyttömiä vaikkapa nopeuttaen aseen lataamista.

Muuten kyllä hyvä, että fiksailevat pelin tasapainoa. Nerffaus-itku on jotain käsittämätöntä tosin kun eniten vapaa-aikaa omaavat testaa buildeja, joilla pelimekaniikan saisi rikki ja sitten urpot laumana grindaa samoja kamoja, että voisi omankin pelinsä rikkoa. Ylläri, että ne fiksataan kun pelille on vielä kaikki DLC:tkin julkaisematta ja sisältää online-elementin :btooth:
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
86
Tuli tämäkin hankittua tuossa lauantai-illalla kun hinta alkoi olla kohdillaan (38€).

Kyllähän meno maittaa ja mitään suorituskykyongelmia en ole havainnut vaikka niistä on paljon puhetta ollut. Ehkä on sitten saatu ajureita ja peliä tässä vajaan parin kuukauden aikana viilattua. Läppärinä 2,5 v vanha HP OMEN Gtx1070 näyttiksellä ja DirectX 12 -versiona pysyy 60 FPS sulavana.

Promethealla on parit ekat juonikuviot nyt takana ja hieman on haastettakin taisteluissa (Hardilla mennään Fl4k hahmona). Huumori on ollut sopivan huonoa toistaiseksi, nyt näyttää olevan Battle Royalea edessä ja varmaan kyseenalaisempaa osastoa tulossa :)

Tällaisena perheellisenä ja kiireellisenä tämä peli sopii kuin nyrkki silmään kuten tuo Outer Worldkin. Kaikki toimii eikä ole mitään rasittavia mekanismeja mukana kuten Metro-sarjan kaasunaamarit ja pumpattavat aseet yms. tai pakollinen syöminen ja juominen jossain peleissä "immersion" lisääjänä. Puhdasta räimettä ja loottihumalaa vaan ja sellaisena toimii hienosti.
 
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
460
Tuli tämäkin hankittua tuossa lauantai-illalla kun hinta alkoi olla kohdillaan (38€).

Kyllähän meno maittaa ja mitään suorituskykyongelmia en ole havainnut vaikka niistä on paljon puhetta ollut. Ehkä on sitten saatu ajureita ja peliä tässä vajaan parin kuukauden aikana viilattua. Läppärinä 2,5 v vanha HP OMEN Gtx1070 näyttiksellä ja DirectX 12 -versiona pysyy 60 FPS sulavana.

Promethealla on parit ekat juonikuviot nyt takana ja hieman on haastettakin taisteluissa (Hardilla mennään Fl4k hahmona). Huumori on ollut sopivan huonoa toistaiseksi, nyt näyttää olevan Battle Royalea edessä ja varmaan kyseenalaisempaa osastoa tulossa :)

Tällaisena perheellisenä ja kiireellisenä tämä peli sopii kuin nyrkki silmään kuten tuo Outer Worldkin. Kaikki toimii eikä ole mitään rasittavia mekanismeja mukana kuten Metro-sarjan kaasunaamarit ja pumpattavat aseet yms. tai pakollinen syöminen ja juominen jossain peleissä "immersion" lisääjänä. Puhdasta räimettä ja loottihumalaa vaan ja sellaisena toimii hienosti.
Ollut jo aiemmin puhetta, että hankalinta on päälle 60fps toistettaessa. Grafiikka-asetuksista et tainnut mainita, mutta raportoi sulavuudesta, kun nyt ensin pääset Eden-6 planeetalle asti.
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
86
Ollut jo aiemmin puhetta, että hankalinta on päälle 60fps toistettaessa. Grafiikka-asetuksista et tainnut mainita, mutta raportoi sulavuudesta, kun nyt ensin pääset Eden-6 planeetalle asti.
Kyllä kyllä, tarkastetaan tilanne sitten uudestaan. Taisi jotkut Nvidian uudet ajuritkin juuri pamahtaa, katsotaan meneekö parempaan vai pahempaan.

Oletusasetuksiin en kajonnut ja ihan 1920x1080 resolla mennään. 60 FPS cap on päällä.
 
Liittynyt
17.02.2018
Viestejä
1 009
Joku tuossa aikasemmin valitteli vaikeustasosta ja olen samoilla linjoilla itse... ei ole koskaan mitkään New Game plussat kiinnostanut... voi kun voisi aloittaa pelin alusta... taas 1 levelistä siis, mutta paljon haastavampana... ja josko sitten jopa vihut ja lootti skaalautuisi oman levun mukaan. Mitä ei tapahdu kokoajan kun peliä läpi pelailee. Niinkun vähän aijemmin jo totesinkin, niin homma kusi taas vanhojen borderien tapaan kun teki liikaa sidequesteja... vähän väliä vihut ovat 3-5 leveliä oman levun alle ja samoin siis lootti. Peli... missä pointtina on vain ja ainoastaan lootti ja paremman sellaisen löytäminen menettää täysin pointtinsa jos tiedät ettei seuraavasta neljästä missionista voi saada mitään parempaa jo pelkästään tuon perusteella, että vihut ovat alempana sun levelistä. Ton kun saisivat "korjattua" niin alottaisin pelin heti alusta uudella hahmolla. Mutta taitaa olla aina tuo ollut bortderien ominaisuus... ja mitä täälläkin lukenut ihmisten kommentteja niin kauhean moni ei ole mukamas moista edes huomannut, eli kaipa se sitten häiritsee vain itseä. :D Ja mitä tulee just näihin Mayhem modeihin jne, niin ihan kiwoja lisiä... mutta perus juonen jälkeen ei ole oikeen mitään tavoiteltavaa enää... ja ei jaksa hakata uusiksi ja uusiksi samoja bosseja sen toivossa että saisi parempia aseita... ja mihin näitä parempia aseita sitten käyttää kun ei ole oikeen mitään kunnon end gamea... ehkä joskus vielä. :)
Tämä on täysin päinvastoin miten itse nään asian. Mikään ei ole enemmän perseestä kuin se että vihut ovat aina yhtä vaikeita. Mitä järkeä hahmonkehityksessä ja paremmissa aseissa on silloin?

Kokeilin joskus ESOa ja se oli todella kurjaa kun kehittymisestä ei hyötynyt millään tavalla. Tappoi peli-innon tunnissa. Ihan sama mihin meni, oli peli yhtä vaikea. Alun vihut yhtä vaikeita korkealla levulla ja tukkaan ei tule vaikka kuinka vaaralliseen paikkaan työntäisi nobonenänsä.

Pitkään mietin onko tuo oikeasti jonkun mielestä parempi ratkaisu ja ainoa joka tuli mieleen on pienet lapset jotka ovat kärsimättömiä.
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Joo ei kyllä voi itekään ymmärtää skaalautuvia vihuja. :tdown:
 
Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
11
Suurempi pointti itselleni oli kyllä tuo lootti mistä tuossa selitinkin... eli kun olet useamman levelin korkeammalla tasolla kun tehtävät... ja näin ollen vihut... niin et voi käytännössä saada mitään parempaa loottia mistään... koska tietääkseni loottikin on sen levuista mitä vihut ovat... joten tuntuu turhalta pelata monen monta sidequestia kun tietää ettei mitään kannata edes nostaa. :( Ja tosiaan kun pelin pointti on se paremman lootin kerääminen niin miksi tehdä näitä low lvl missioneita sitten lainkaan ennen kun pääsee siihen new game + settiin ja kaikki skaalaa oman levun mukaan. Se, että vihut ovat kokoajan sun tasolla ei tarkoita sitä, että peli on kokoajan yhtä haastava... siinä sen lootin eron juuri huomaisi... jos on paskat kamat niin on vähän ikävää, mutta heti kun sattuu löytämään jotain parempaa niin sen kyllä huomaa ja menee hauskaksi. But... that´s just me. :)
 
Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
11
Ja semmoinen lisäys vielä, että itse ainakin tahdon, että peli helpoittuu silloin kun satun pullamunkilla löytämään jonkukn 300% tehokkaamman aseen kun mitä mulla sillä hetkellä on, kun se, että joutuisin grindaamaan levua vihujen yli ja vain tästä syystä pärjäisin paremmin. :p
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Onko tässä noi aseiden bonus damaget (vaikka joku +40% tms.) jo laskettu tuohon näkyvään damage-lukemaan mukaan, vai tuleeko ne vielä siihen päälle?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 174
Onko tässä noi aseiden bonus damaget (vaikka joku +40% tms.) jo laskettu tuohon näkyvään damage-lukemaan mukaan, vai tuleeko ne vielä siihen päälle?

Samaa pähkäilin joskus itsekin ja pienen googlailun jälkeen jäin vahvasti käsitykseen että tuo prosenttiosuus on laskettu jo näkyvään base damageen.

edit: Tuo epic store on itselleni aika uusi tuttavuus ja siellä näkyy olevan ruksitettuna mulla tuo enable cloud saves. Onko porukalla mitään kokemuksia sen käytännön toimivuudesta? Tässä pitäisi asentaa windowsista lähtien kaikki uusiksi koneelle ja mietin että pitääkö alkaa ottamaan jotain save kansiota talteen vai voiko tuohon cloudiin luottaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 562
Viestejä
4 166 508
Jäsenet
70 423
Uusin jäsen
ngocminh247

Hinta.fi

Ylös Bottom