Youtube keskustelu

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Onko Youtubesta mahdollista tallentaa videoita jotenkin kännykkään/tablettiin katseltavaksi offline tilassa? Ainakaan nopeasti katsottuna en kännyllä löytänyt kohtaa mistä sen pystyisi tekemään. Lähinnä ajatuksena esim lentokoneessa matkustukseen saada talteen jotain katseltavaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 009
Aika hyvää pohdintaa rahan vaikutusvallasta YouTubeen ja muihinkin isoihin tahoihin.
Musta aika tärkeä pointti on tuo, että mainostulojen evääminen ei ole sensuuria, niin kuin jotkut väittää, vaan se on vallankäytön väline. Sitten kun aletaan piilottamaan sisältöä, niin se on jo sensuuria.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 712
Näkyykö muilla tilatut kanavat tilatuissa kanavissa, mutta sitten kun avaa kanavan niin se ei muka olisikaan tilattu vaan näkyy tilaa nappi josta voi tilata uudelleen?!
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 938
Näkyykö muilla tilatut kanavat tilatuissa kanavissa, mutta sitten kun avaa kanavan niin se ei muka olisikaan tilattu vaan näkyy tilaa nappi josta voi tilata uudelleen?!
Väillä bugaa tolleen. Joskus näkyy suositelluissa videoissa sellaset mitkä pitäis näkyä tilatuissa, mutta kun menee tilattuihin niin ei näy. Tai ei näy myöskään että olis tilattuna kun menee kavanan etusivulle tms.
Unsub ja uudestaan sub toimii.
Tätä on ollu pidemmän aikaa jo.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 415
Kysytääs täältä jos joku tietäisi.
Otin videokuvaa omasta pelaamista nvidia experiencellä ja lopetin videon mutta jostain syystä youtube sanoo minun olevan vieläkin livessä.

Buuttasin koneen koska epäilin että nvdia sekoili jotain mutta vieläkin jatkuu, yritin poistaa mutta sitä mahdollisuutta ei livessä ole näemmä.

Laitoin palautetta tuosta tubeen mutta saapi nähdä miten nopeasti reagoivat.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
7 108
Rekkamiehen hymy liittyy läheisesti kaljamahaan.. Kun Angelika on kaljamahan kehittänyt ei enää sen hymynmetsästyskään ole enää niin kiehtovaa.
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
Mad lad Jörg Sprave teki YT-soveliaan videon jousiampumalaitteesta:

Ei näy tuhma pyssy, ettei vaan kellekkään tule paha mieli. :D
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 529
Mitäs ehmetin ehmettiä YouTuben etusivulle on nyt tehty? Näkyy peräti kolme videota rinnakkain ja puolet ruudusta tyhjää, lisäksi videoiden esikatseluikkunat on isoimpia kuin osan videoista natiiviresoluutio, ei tää 32" näyttö mikään ehmetin kännykkä ole :bored:

edit: olikin näemmä päivittynyt uudelleen, nyt niitä on sentään viisi rinnan, mutta edelleen kaipaan aiempaan kun ne olivat pieniä ja mahtui enemmän
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 282
Mitäs ehmetin ehmettiä YouTuben etusivulle on nyt tehty? Näkyy peräti kolme videota rinnakkain ja puolet ruudusta tyhjää, lisäksi videoiden esikatseluikkunat on isoimpia kuin osan videoista natiiviresoluutio, ei tää 32" näyttö mikään ehmetin kännykkä ole :bored:

edit: olikin näemmä päivittynyt uudelleen, nyt niitä on sentään viisi rinnan, mutta edelleen kaipaan aiempaan kun ne olivat pieniä ja mahtui enemmän
Itsellä näkyy 6 videota rinnakkain, eikä esikatselukuvat ole suurentuneet kyllä mihinkään. Voisko olla että selaimessa on zoom level yli 100%?

upload_2019-10-31_14-54-24.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 282
Todennäköisin vaihtoehto on sitten, että kuulut testiryhmään, joka näkee youtubetiimin kokeilemat muutokset. Ilmeisesti siitä voi antaa palautetta, mutta siitä ei voi kieltäytyä. Asia ilmeisesti varmistuu kirjautumalla tubesta ulos ja poistamalla keksit selaimesta, sen jälkeen pitäisi etusivun näyttää normaalilta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 805
Mulla kanssa muuttunu toi etusivu. Aivan helvetin ärsyttävä. Nyt saa olla kokoajan rullaamassa alas ku näkyy peräti yks video per rivi. Voi helvetti taas mitä touhuu.

Screenshot_2019-10-31 YouTube(1).png
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
31
Itsellä upea "mobiili" youtube etusivu, missä videot listattu vain päällekkäin.
Kerrassaan upean näköistä ja käytettävyys huipussaan työpöytäkäytössä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
774
mulla kanssa menny toi youtuben etusivu ihan paskaks...ennen oli samanlainen kun toi spoilerin kuvassa oleva layoutti nyt on ihan perseestä
usein just kattelin noita suosituksia ja valitsin jotain katsottavaa kun näky ainakin 20 videota samassa tilassa kun nyt näkyy 3 esikatselukuvaa
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 284
Itsellä upea "mobiili" youtube etusivu, missä videot listattu vain päällekkäin.
Kerrassaan upean näköistä ja käytettävyys huipussaan työpöytäkäytössä.
Mulla sama ja siitä olin tänne juuri tulossa napisemaan, että suositellut videot ovat nyt allekkain, eikä ruudukkonäkymänä.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 864
Eikä vain se että rikkoivat ulkoasun mutta nyt ensimmäinen suositus on joku blondi vloggaaja joka on otsikon mukaan leikannut 10 cm hiuksistaan seuraajien äänestyksen perusteella o_O Missä ne minun katselujen mukaiset suositukset on? :rage: Tosin käytän kirjautumatta mutta aika hyvin se on oppinut silti.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 284
Eikä vain se että rikkoivat ulkoasun mutta nyt ensimmäinen suositus on joku blondi vloggaaja joka on otsikon mukaan leikannut 10 cm hiuksistaan seuraajien äänestyksen perusteella o_O Missä ne minun katselujen mukaiset suositukset on? :rage: Tosin käytän kirjautumatta mutta aika hyvin se on oppinut silti.
Eipä ainakaan omalla kohdalla ilman kirjautumista nuo suositukset toimi mitenään järkevästi. Ehdotukset eivät liity katsottavan videon aihepiiriin mitenkään ja ovat yleensä niitä samoja biisejä, joita on tullut kuunneltua.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 864
@VonKaiser Riippuu ehkä vahvasti mitä katsoo,viime viikolla oli Googlen Android Dev Summit 2019, katsoin livestreamia niin heti alkoi tulla suosituksia tapahtumasta, sekä viimevuotisesta, kuvattuihin yksittäisiin esityksiin. No tosin oman firman tuotteesta kyse joten algoritmi voi toimia eri tavalla. Samoin kuuluisa kirjamessukohtaus alkoi tuottaa saman kuvaajan materiaalia. Musiikissa tosin sama artisti taitaa saada näkyvyyttä vaikka olisi järkevämpää nostaa esiin vaikka tyylilajia.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Eikä vain se että rikkoivat ulkoasun mutta nyt ensimmäinen suositus on joku blondi vloggaaja joka on otsikon mukaan leikannut 10 cm hiuksistaan seuraajien äänestyksen perusteella o_O Missä ne minun katselujen mukaiset suositukset on? :rage: Tosin käytän kirjautumatta mutta aika hyvin se on oppinut silti.
Katselujen mukaiset suositukset ei ole mulla ainakaan toiminut niin pitkään aikaan, että en enää edes muista milloin ne muka on toiminut.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 864
Katselujen mukaiset suositukset ei ole mulla ainakaan toiminut niin pitkään aikaan, että en enää edes muista milloin ne muka on toiminut.
Ehkä olen poikkeus tai sitten puhutaan eri asiasta, minulle riittää yläreunan kolme riviä joissa kussakin kuusi videota. Myöhemmin tulevat kanavasuositukset on pitkälti mitä sattuu kun harvoin skrollaan niitä läpi. Toki nyt Android Developers kanava melko alussa.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Ehkä olen poikkeus tai sitten puhutaan eri asiasta, minulle riittää yläreunan kolme riviä joissa kussakin kuusi videota. Myöhemmin tulevat kanavasuositukset on pitkälti mitä sattuu kun harvoin skrollaan niitä läpi. Toki nyt Android Developers kanava melko alussa.
Mä puhun vaikka siitä, että joskus kun etsi jotain 70-luvun musaa, niin kun oli yhden kipaleen kuunnellut, niin suosituksiin tuli aina jotain uutta kyseisestä genrestä ja vähän harhapolkuja sinne tänne. Pystyi siis ihan vaan suosituksia klikkaamalla sukeltamaan niin syvälle ennestään tuntemattomiin piiseihin kuin vain viitsi.
Nyt tuntuu, että suosituksissa ei ole kuin sitä samaa ja kiertää kehää. Ei toivoakaan, että pääsisi jonnekin eteenpäin. Tuntuu pätevän myös ihan kaikkeen muuhunkin kuin musaan.
Katselen vanhoja nyrkkeilyvideoita kohtuullisesti, todella huonosti tulee suosituksia mistään. Kyllä ne pitää ihan nimihaulla etsiä eli pitää tietää mitä on hakemassa.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 625
Ei liiemmin kiinnosta jakaa Googlelle videotottumuksia, joten poikkean valtavirrasta ja käytän Youtubea aina kirjautumatta.

Ei ole ilmennyt noita yllä listattuja ongelmia, mutta toisaalta sitten pitää tietää tarkemmin mitä haluaa, jotta pääsee ensin haluamaansa genreen ja sieltä sitten kliksuttelee related-listalta edelleen.
 

skiip

올드보이
Liittynyt
05.02.2019
Viestejä
234
Tietääkös kukaan kuinka saa tehtyä playlistin jonkun tekijän kaikista videoista kronologisessa järjestyksessä? Ongelmana on että katsottavaa on muutama sata videota, mutta Youtube yrittää näyttää ne aivan sekaisin vaikka olisi tärkeää nähdä ne aikajärjestyksessä. Pöytäkoneella tuo nyt jotenkuten onnistuu niitä katsoa vanhimmasta uudempaan erikseen klikkailemalla, mutta kun Androidilla yrittää Chromecastin kautta niin melko taisteluksi menee.

edit: No löytyipä kikkakolmonen. Tyhjensin "Watch Later"-listan ja painoin jokaisen videon yläkulmasta järjestyksessä Watch Later kuvaketta. Kun kaikki oli naputeltu tuohon listaan, niin sain tallennettua ne toiseen playlistiin. Kamala homma, pakkohan tuohon on joku parempikin temppu olla?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 004
Oon nyt tyhmä ja sokee. Jokaisessa videossa on päällä toi annotations. Mistä sen saa pois päältä kaikista videoista?
Joskus sen sai asetuksista, mutta nyt en enää löydä sitä.
 
Liittynyt
04.07.2019
Viestejä
3
Liittynyt
13.04.2018
Viestejä
417
Suositeltujen videoiden määrä putosi johonkin kolmannekseen tässä uudessa käyttöliittymässä.. pystyykö tuota jotenkin korjaamaan kunnes tajuavat olevansa idiootteja ja itse korjaavat sen?
 
Liittynyt
24.03.2019
Viestejä
700
Tämä oli taas varsin kiinnostavaa katsottavaa.
Ihmisten tilejä kaapataan ja kaikki nuo tilit on kaappaamisen jälkeen yhden ja saman käyttäjän nimissä ja jokainen niistä striimaa livenä kryptovaluutta huijaus videota ja tube ei tee mitään asialle.

 
Liittynyt
13.11.2019
Viestejä
20
klikkihuorauspaskaa. Otsikossa joku kova loukkaantuminen. Tämmöistä paskaa viitsi kukaan katsoa.

 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 196
Tuo jäätävä annotation-spämmi ja käyttöliittymän lukuisat huononnukset katkaisi kamelin selän! Nyt käytän YT-appsin sijasta selainversiota ja samalla mainokset katoaa kun käyttää Firefoxia ja adblockia. Seurataan nyt mitä tekevät vai pitääkö taas alkaa virittämään Youtuben korjaus-addoneja :mad:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 805
Tänks, paljon parempi kun toi naurettava ihmiskoenäkymä, jossa näytölle mahtuu jopa 3 ehdotusta riviin :D
Mitähän ne puljaa siellä ku itellä (ja monella täällä) oli viikko takaperin sama homma. Se kesti joitain tunteja ja palautui vanhaan. Luojan kiitos. Jotain säätöä siellä nyt on.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
4 599
Tätä olisi kaivannut jo aiemmin kun tuosta avauduin :D
Mutta - tuo pitää joka kerta muistaa lisätä osoitteen perään että pelaa
Tai sit vaan teet tosta kirjanmerkin tai esim firefoxissa uudella välilehdellä on paljon käytettyjä sivustoja niin muokkaa sinne ton linkin tms
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 529
Tai sit vaan teet tosta kirjanmerkin tai esim firefoxissa uudella välilehdellä on paljon käytettyjä sivustoja niin muokkaa sinne ton linkin tms
Ei tuokaan paljoa auta, tuo "disable_polymer=1" unohtuu heti, kun se ei ole mukana osoitteessa (ts ihan sama minne tuubissa menet, jollei ole tuota mukana se unohtuu heti - myös silloin kun olet mennyt sinne tuubiin tuo päällä)
 

a85

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 009
Pitääkö tuosta COPPA laista olla näin muutaman tubevideon ladanneena olla huolissaan? Melko epämääräinen hommeli koko juttu. Kuka lopulta tulkitsee onko video lapsille suunnattu vai ei?
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
4 599
Pitääkö tuosta COPPA laista olla näin muutaman tubevideon ladanneena olla huolissaan? Melko epämääräinen hommeli koko juttu. Kuka lopulta tulkitsee onko video lapsille suunnattu vai ei?
No eikai sua kukaan jenkki tuu suomeen oikeuteenkaan haastamaan. Itse en aio tehdä tolle mitään ja mun kanava varmaan meneekin ei-lapsille suunnatuksi, mutta who cares. Ton pääasiallinen vaikutus taitaa olla rahaa tienaaviin tubettajiin se, että niiden videot pitää olla "family friendly" tai mainostulot loppuu tulemasta.
 

a85

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 009
No eikai sua kukaan jenkki tuu suomeen oikeuteenkaan haastamaan. Itse en aio tehdä tolle mitään ja mun kanava varmaan meneekin ei-lapsille suunnatuksi, mutta who cares. Ton pääasiallinen vaikutus taitaa olla rahaa tienaaviin tubettajiin se, että niiden videot pitää olla "family friendly" tai mainostulot loppuu tulemasta.
No parin tubettaja (jenkkien ulkopuolella) videoita kattonu aiheesta niin kyllä siinä puhuttiin että ei ole rajoja tuolle haasteelle. Toki tähtäimessä varmasti suositut tubekanavat vs. tavis käyttäjän random tili.

Note that though COPPA is a US law, we are making changes to our practices globally. You need to consider your applicable legal obligations when evaluating whether your content may be made for kids, including how the age of a child is defined in your country. Consult legal counsel if you have additional questions.
Upcoming changes to kids content on YouTube.com - YouTube Help
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
4 599
No parin tubettaja (jenkkien ulkopuolella) videoita kattonu aiheesta niin kyllä siinä puhuttiin että ei ole rajoja tuolle haasteelle. Toki tähtäimessä varmasti suositut tubekanavat vs. tavis käyttäjän random tili.


Upcoming changes to kids content on YouTube.com - YouTube Help
Niin, mutta ei ne voi sua suomessa haastaa oikeuteen. En oo ihan varma tarvitseeko nyt vanhoillekin videoille määrittää tuo "lapsiystävällisyys" vai miten, itse en aio tuohon reagoida ainakaan mitenkään.

Tuossa on taustalla se, että lapsille ei näytetä ei-lapsiystävällisiä videoita, niin jos mitään et videoihin merkitse niin varmaan automaattitulkinta on sitten tiukempi, eli videot eivät sovellu lapsille tms.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 527
Viestejä
4 193 944
Jäsenet
70 746
Uusin jäsen
vateezz

Hinta.fi

Ylös Bottom