Battlefield V

Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
514
Kyllä se niin on, että nyt tuli mitta täyteen! Olen pelaillut viimeisten kuukausien aikana 100% tuota firestormiä, mutta kyllä nyt lähti tuo paska poistoon. En saatana tiedä tekeekö dice jotain kokeita aivokuolleiden koomapotilaiden kanssa mutta ei jumala*ta voi olla näin, että matseista 99.8% on sellaisia että oma tiimi joutaisi saippuatehtaalle raaka-aineeksi. En kyllä jumalauta suosittele kenellekään tätä roskaa. Oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen battlefield minkä omilla euroillani ostan. Codeistakin on ollut enemmän viihdettä vaikka nekin ovat sellaista ripulia että oksat pois, mutta tämä veti kyllä pohjat.

Ihan oikeasti kyllä se jostain kertoo, kun arkisinkin duunin jälkeen yrittää pelailla ja kaikesta tähän peliin liittyvästä jää puhdas paskan maku suuhun. Keskittykää vain dicen koodarit siihen grafiikkaan kun itse peli on niin käsittämätöntä ripulia että ei saatana enää akuisten oikeasti pysty.

Jaahas. Mitähän sitten... Siegeä?
 

dea

Liittynyt
09.09.2018
Viestejä
256
Jaahas. Mitähän sitten... Siegeä?
Itse pelannu aikalailla pelkästään tuota Hell Let Loosia sen jälkeen kun se julkastiin Early Accessiin. Kaikki mikä nyppii bäfässä, toimii HLL:ssä. Toki keskeneräinen ja ei täydellinen mutta pelaaminen 10 kertaa nautinnollisempaa kun bäfässä nykyään.
 
Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
39
Tuo "metro" on kyllä parhaimmillaan todella viihdyttävää asemasotaa, mutta huonon tiimin vaikutus korostuu kyllä moninkertaisena. Olisin melkeen toivonu vielä pidempää tunnelia ja kapeampaa kenttää. Jostain masokistisesta syystä alkuperäinen metro oli mukava paikka käydä tasasin väliajoin keräämäs kuolemia. Tässä saksan versiossa on liiankin helppo kiertää vihollisen taakse ja tappaa kaikki. Jokatapauksessa hyvä lisä, jos haluaa joskus pelata vähän nopea tempoisempaa peliä, ilman kilometrin seikkailua.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 995
Mä en oikeen ymmärrä miten toi autobalance toimii (ei toimi). Eka voitetaan peli helposti, sitten peli vaihtaa squadin (täys squadi) häviäjien puolelle ja sitte häviäjien puolelta porukka lähtee pois ja sitte seuraava peli alkaa tyylii 14v32 ja sitte joko koko euroopasta ei löydy pelaajia sille servulle tai peli ei päästä pelaajia sille servulle. Breakthroughssa varsinkin jos peli alkaa noin, ni peli on suoraan hävitty ku vihollinen pääsee heti vyöryttää.

Voi taas miettiä minkä takia tossa pelissä ei oo niin yksinkertaista juttua ku shuffle minkä se tekee ennen kun kierros alkaa, ettei se peli ala 14vs32. Ja kun porukkaa huomaa ton, ni kohta siellä on 8 pelaajaa tiimissä, eikä uusia pelaajia tule... tai tulee ehkä joskus, mutta sitten se onkin jo myöhästä.
edit: ja ne jotka joinaa siihen peliin ja huomaa, että siellä on 8 pelaajaa puolella tuskin jää sinne vaan vaihtaa servua taas.

Ja kun tietää miten paska toi pelin autobalance on, niin dicen pitäis lopettaa kokonaan niitten omien algoritmien käyttäminen ja randomella laittaa squadit vastakkain.

edit: ja tässä kartassa taas oikein korostuu pelaajien putkiaivoisuus, kun conquestissa pystyy juosta monesti sivureittejä suoraan A:lle tai C:lle. Kaikki painaa siinä B:llä ja reunat on vapaita. Toki se on hyvä varsinkin jos vastustajien puolelle osuu ne 32 putkiaivoa.

edit: ei nyt liity bäfään, mutta iso kartta tai pieni kartta, niin porukka on samassa klimpissä eikä mitään hajua että vois kiertää sivuista, ni haluisin tehä psykologisia kokeita ihmisillä ja tehä vielä pienempiä karttoja ja kattoo kuinka pieneen tilaan ihmiset änkee ittensä ilman että ne tajuaa että vois flankkaa sivuista. :D

edit: balance kyllä toimii näköjään vaan siihen suuntaan, että jos on voittajien puolella ni balansoi häviäjien puolelle, mutta jos on häviäjien puolella, ni on sitten vaikka 6 tuntia putkeen häviäjien puolella jos on sillä servulla. Käsittämätöntä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
542
Kyllä se niin on, että nyt tuli mitta täyteen! Olen pelaillut viimeisten kuukausien aikana 100% tuota firestormiä, mutta kyllä nyt lähti tuo paska poistoon. En saatana tiedä tekeekö dice jotain kokeita aivokuolleiden koomapotilaiden kanssa mutta ei jumala*ta voi olla näin, että matseista 99.8% on sellaisia että oma tiimi joutaisi saippuatehtaalle raaka-aineeksi. En kyllä jumalauta suosittele kenellekään tätä roskaa. Oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen battlefield minkä omilla euroillani ostan. Codeistakin on ollut enemmän viihdettä vaikka nekin ovat sellaista ripulia että oksat pois, mutta tämä veti kyllä pohjat.

Ihan oikeasti kyllä se jostain kertoo, kun arkisinkin duunin jälkeen yrittää pelailla ja kaikesta tähän peliin liittyvästä jää puhdas paskan maku suuhun. Keskittykää vain dicen koodarit siihen grafiikkaan kun itse peli on niin käsittämätöntä ripulia että ei saatana enää akuisten oikeasti pysty.

Jaahas. Mitähän sitten... Siegeä?
Ei tuota kannata randomien kanssa pelata. Ainakin kolme suomalaista discord kanavaa löytyy missä on järkeviä tiimikavereita tarjolla.

E: PC:llä siis
 
  • Tykkää
Reactions: dea
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
1 067
edit: balance kyllä toimii näköjään vaan siihen suuntaan, että jos on voittajien puolella ni balansoi häviäjien puolelle, mutta jos on häviäjien puolella, ni on sitten vaikka 6 tuntia putkeen häviäjien puolella jos on sillä servulla. Käsittämätöntä.
Tässä lauseessa ei ole mitään järkeä. Jos voittajat siirrettäisiin häviäjien puolelle ja häviäjät voittajien puolelle, niin olisiko tiimit siinä tapauksessa muuttuneet mihinkään? Ja ei, en ole eri mieltä balansoinnin toimimattomuudesta, mutta eihän tuo nyt ihan väärältä logiikalla kuulosta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 995
Tässä lauseessa ei ole mitään järkeä. Jos voittajat siirrettäisiin häviäjien puolelle ja häviäjät voittajien puolelle, niin olisiko tiimit siinä tapauksessa muuttuneet mihinkään? Ja ei, en ole eri mieltä balansoinnin toimimattomuudesta, mutta eihän tuo nyt ihan väärältä logiikalla kuulosta.
Eh... tarkotin, että jos pelaa voittajien puolella (pelas ite miten hyvin tahansa), niin aina peli balansoi hävjiäjien puolelle.
Sit jos pelaa häviäjien puolella (pelas miten hyvin tahansa), niin sitä häviää sitten vaikka 42 peliä putkeen.

Ei niitä kaikki tarvii vaihtaa. Enkä tiiä onko tää vaan jotenkin mulla ja tällä porukalla millä pelaan, jos muilla ei oo sit sellasia ongelmia.

Esim tänään pelasin kaverin kaa ja voitettiin eka peli ni bam, peli balansoi silleen, että loput pelit pelattiin easy level bottien kanssa.
Sit myöhemmin pelasin suoraan easy level bottien kanssa ja en tiiä miten se balansoi, mutta kaikki pelit oli hävitty.

Ja taas kun katto karttaa, ni omat oli siin keskellä. Ihan sama mitä tapahtu ni omat oli keskellä. Oma pää lähtee, ni omat istuu keskellä. Sivut vuotaa kun seula, omat istuu keskellä.

edit: lisätään nyt vielä, että tässä pelissä 7 peliä putkeen häviäjien puolella taitaa olla oma ennätys. Halusin nähä monta peliä putkeen siinä onnistuu, mutta en jaksanu enää pidempään kattoo ja lopetin siihen (sinä päivänä). :lol:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
542
Jos balanceri toimisi täydellisesti, jokaisen pelaajan voittoprosentti olisi noin 50%. Eli mitä parempi pelaaja olet, sitä huonompien tiimikavereiden kanssa joudut pelaamaan. Itse ainakin toivon niitä tasaisia pelejä. Lopputuloksella ei ole niin suurta väliä.
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
3
Lopetin bäfä vitosen naputtamisen, kun alkoi tuntumaan etten muuta tee ku otan selkään ja ootan parempaa tiimiä.
Eli joko olen todella hyvä, tai sitten TODELLA huono pelaaja :D
 
Liittynyt
31.01.2017
Viestejä
265
Onko vieläkään tietoa onko tulossa Custom servereitä? Joudun hakkaamaan vain BF4:sta, josta sentään löytyy kunnollisia servereitä vielä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
308
Onko vieläkään tietoa onko tulossa Custom servereitä? Joudun hakkaamaan vain BF4:sta, josta sentään löytyy kunnollisia servereitä vielä.
Viimeisin tieto sen tilanteesta taitaa olla tämä:
Private Games - Our September update will not enable Private Games as we had hoped. It’s absolutely coming to Battlefield V but we have slowed our progress here in order to keep our focus on fixing issues, and ensuring that you're receiving the right standard of quality with each update. Our next Blog from the development team will be detailing the full feature set that we’re expecting with the first release of Private Games. This feature is now planned to release during Chapter 5.

Eli ensi kuussako se sitten tulisi eli tämän nyt menossa olevan Battlefestin jälkeen. :nb:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 995
Battlefield oli tällä viikolla täydellinen peli. Pysty pelaa sitä metro karttaa looppina jos halus. Nyt sitäkää ei voi sitte enää tehä. :tup: Nyt sitte tää onkin taas paskaa.
Vai voiko jotenkin pelaa yhtä karttaa putkeen jos niin haluaa?

edit: nooo, ehkä sit jatkuu taas ku saa tehtyä oman servun, että ei tarvii pelaa noita paskamappeja.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
157
Mä oon jo pitkin syksyä ihmetellyt pitkiä latausaikoja jo alkaen työpöydältä kun käynnistää pelin niin varmaan pari minuuttia ruutu mustana, ainoastaan Bf latauskuvake pyörii oikeassa ylänurkassa. Samoin matsien alkaminen tuntuu kestävän huomattavasti pidempään kuin ennen. Onko muilla sama tilanne?
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 006
Mä oon jo pitkin syksyä ihmetellyt pitkiä latausaikoja jo alkaen työpöydältä kun käynnistää pelin niin varmaan pari minuuttia ruutu mustana, ainoastaan Bf latauskuvake pyörii oikeassa ylänurkassa. Samoin matsien alkaminen tuntuu kestävän huomattavasti pidempään kuin ennen. Onko muilla sama tilanne?
Ajastinpa huvikseni: ~26sec kesti latautuminen pelin menuun, kun klikkasin pelin käyntiin originista. Asennettuna NVME ssd:llä, 2700X prossu.

Mutuilisin, että aikalailla yhtä kauan kesti aiemmissa versioissakin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
157
Kiva, just kokeilin itsekin, 3 min 45 sec. Peli asennettu ssd:lle, peli on korjattu, ssd:n nopeus testattu ok ja kaikki muu toimii normaalisti.
 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
514
Mä oon jo pitkin syksyä ihmetellyt pitkiä latausaikoja jo alkaen työpöydältä kun käynnistää pelin niin varmaan pari minuuttia ruutu mustana, ainoastaan Bf latauskuvake pyörii oikeassa ylänurkassa. Samoin matsien alkaminen tuntuu kestävän huomattavasti pidempään kuin ennen. Onko muilla sama tilanne?
Voisiko dx12 aiheuttaa tuollaista? Itse kun napsautin kyseisen asetuksen päälle taannoin niin oli kyllä käynnistymisen kanssa ihmeellisiä ongelmia. Tai sitten tee kuten itse tein ja poista tuo koko pa*ka peli. Elämästä tulee kertalaakista huolettomampaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
157
Ootko kokeillut originista repairia? Eli oikeeta clickiä pelin kuvakkeen päällä ja repair.
Joo oon parikin kertaa koittanut tuota eikä vaikutusta.

Voisiko dx12 aiheuttaa tuollaista? Itse kun napsautin kyseisen asetuksen päälle taannoin niin oli kyllä käynnistymisen kanssa ihmeellisiä ongelmia. Tai sitten tee kuten itse tein ja poista tuo koko pa*ka peli. Elämästä tulee kertalaakista huolettomampaa.
Mielestäni mulla on tuo Dx12 ollu päällä koko ajan mutta tarvii sekin testata päälle/pois. Ei viitsi poistaa kun on kuitenkin mielestäni paras tämän hetkinen pyssyhippa mitä on tarjolla.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
157
No joo selvisi tämäkin, mulla oli asetuksissa tuo Dx12 päällä ja muutin sen nyt Dx11 niin latausajat on ns. normaalit. Aiempi näytönohjain oli Vega 56 ja viikko sitten vaihtui kortti RX5700 XT:hen. Vegalla tuo Dx12 on toiminut alusta asti ihan ok.
 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
514
No joo selvisi tämäkin, mulla oli asetuksissa tuo Dx12 päällä ja muutin sen nyt Dx11 niin latausajat on ns. normaalit. Aiempi näytönohjain oli Vega 56 ja viikko sitten vaihtui kortti RX5700 XT:hen. Vegalla tuo Dx12 on toiminut alusta asti ihan ok.
No hyvä että selvisi :tup:. Itsellä rx 580 ja kait tuon silläkin "pitäisi" toimia :tdown:
 

klasunen

Haluamani titteli on asiaton
Liittynyt
12.11.2018
Viestejä
164
Useamman kerran joutunut exitoimaan kun syntyminen ei onnistu kuoleman jälkeen. Pääsee valikkoon ja äänet kuuluu mutta ei tule deploy valikkoa. Mikä tuohon auttaa tahi voiko sitä välttää?
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
191
Mikähän idea tuossa on, että Rush ei voi olla pysyvä pelimuoto? Itse olen aina pitänyt siitä. Uskoisin, että aika moni muukin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 995
Toi rush... Pelaajia lähtee pois ja sit kukaan ei joinaa peliin ja peliä joutuu vääntää 8vs16. Onko se ihan normaalia, ettei euroopasta löydy yhtään pelaajaa joinaamaan siihen servuun vai meneekö ne servut jotenkin lukkoon, ettei sinne voi joinata kesken pelin?
 

Hesiodos Foinix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2018
Viestejä
33
Toi rush... Pelaajia lähtee pois ja sit kukaan ei joinaa peliin ja peliä joutuu vääntää 8vs16. Onko se ihan normaalia, ettei euroopasta löydy yhtään pelaajaa joinaamaan siihen servuun vai meneekö ne servut jotenkin lukkoon, ettei sinne voi joinata kesken pelin?
Itse liityn aina peliin josta puuttuu 1 tai 2 pelaaja. Ikinä en käytä sitä automaattista vaihtoehtoa. Eiköhän suurin osa näin myös toimi joten johtuu varmaan siitä.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
3 968
Mistähän johtuu järkyttävä lagiminen roundin alussa? Eli kun kartasta siirtyy itse peliin, niin tökkii kuin diaesitys ja aluksi FPS on jossain 40 tuntumassa nykimisien kera, kunnes hiljalleen nousee normaaliin 120 paikkeille. Jos spawnaa suoraan rähinän keskelle, niin varma kuolema. Viime päivityksissä tullut tuo ongelma ja aiemmin DX12 toimi paremmin, mutta nyt DX11 auttoi tuohon ongelmaan hieman. Peli on asennettu NVME SSD:lle, eli siitä ei ainakaan pitäisi olla kiinni.

Aikanaan täysin eri kokoonpanolla oli myös BF1:ssa vähän samaa ongelmaa :think:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 320
Mistähän johtuu järkyttävä lagiminen roundin alussa? Eli kun kartasta siirtyy itse peliin, niin tökkii kuin diaesitys ja aluksi FPS on jossain 40 tuntumassa nykimisien kera, kunnes hiljalleen nousee normaaliin 120 paikkeille. Jos spawnaa suoraan rähinän keskelle, niin varma kuolema. Viime päivityksissä tullut tuo ongelma ja aiemmin DX12 toimi paremmin, mutta nyt DX11 auttoi tuohon ongelmaan hieman. Peli on asennettu NVME SSD:lle, eli siitä ei ainakaan pitäisi olla kiinni.

Aikanaan täysin eri kokoonpanolla oli myös BF1:ssa vähän samaa ongelmaa :think:
Pelistä. Ollut julkaisusta asti noin vaikka olisi mikä nasan tietokone.
 

a85

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 009
Ilmaisena viikonloppuna tuli testattua tämä ja huomio kiinnittyi tehontarpeisiin. 1440p resolla FPS:st pyöri siinä 60-80fps tuntumassa Ultra asetuksilla. Näyttiksenä MSI GTX 1080 Gaming X. Prossuna i7-4790K, joka oli koko ajan 100% pelatessa. Kokeilin kaikki twiikit DX12, future frame jne, mutta en saanut tuota prossun kuormitusta laskemaan. Selkeä pullonkaula siis? :think:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 320
Ilmaisena viikonloppuna tuli testattua tämä ja huomio kiinnittyi tehontarpeisiin. 1440p resolla FPS:st pyöri siinä 60-80fps tuntumassa Ultra asetuksilla. Näyttiksenä MSI GTX 1080 Gaming X. Prossuna i7-4790K, joka oli koko ajan 100% pelatessa. Kokeilin kaikki twiikit DX12, future frame jne, mutta en saanut tuota prossun kuormitusta laskemaan. Selkeä pullonkaula siis? :think:
Itsellä i7-6700k ja pyörii kokoajan siellä +70 prossaa. Ei kauheen optimoitu prossulle :tdown:
 

Ho Lee Fuk

Team R&T
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
849
Mites toi classin customointi? Joskus varmaan kuukausi takaperin, ylitsekin, tuli jokin pätsi jonka jälkeen kaikki classit olivat samalla "hahmolla". Eli tismalleen samat ulkoiset asuvalinnat. Ajattelin tuon olevan jonkinsortin bugi mutta nyt näen kuinka squadkaverit vaihtelee kesken matsin lataamisen classejaan niin niillä vaihtuu myös asut.

Mullapa ei vaihdu. Kokeilin viimeksi äsken vaihdella Assaultin vaatteita niin kappas, sama asu tuli kaikille kolmelle muullekin classille.

Vissiin jotain on pahemman kerran viturallaan?
 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
1 263
Onko vieläkään tietoa onko tulossa Custom servereitä? Joudun hakkaamaan vain BF4:sta, josta sentään löytyy kunnollisia servereitä vielä.
Ei tartte varmaan ihan heti ootella. Tämä peli tyhjenee enivei ens perjantain jälkeen kokonaan...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 995
Onko muilla sellasta bugia, kun koittaa laittaa orderia ni se valikko ei oo jotenkin aktivoitunut ja sit pitää painaa hiiren ykköstä, että se aktivoituu?

Sika ärsyttävä ja miina kädessä se hiiren ykkönen ei tietenkää toimi, vaan pitää olla se kädessä ja siinä menettää sitte aina suoraan yhden panoksen, kun haluaa laittaa orderin.

Toinen ärsyttävä bugi(?) on kun lataa spottiflaren ja koittaa ampua, ni se vaan nykii sitä asetta hetken eikä flare lähe.

edit: hauska huomata miten iso vaikutus tossa metro kartassa voi olla kolmella tai neljällä pelaajalla tossa breakthrough moodissa. En ees muista millon viimeks ollaan hävitty siinä.

Sit tänään conquestissa mentiin omalta A:lta vihollisen C:lle ja laskettiin aikaa, niin lähemmäs kaks minuuttia meni, että eka vihollinen tajus tulla C:lle. :lol: Miten voi olla niin pitkät piuhat.

Jotain kyllä tehdään oikein, kun conquestissa paras pistemäärä on ollu täydellä servulla oli yli 30000 pistettä enemmän kun seuraavaks parhaalla squadilla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.06.2017
Viestejä
169
Jaahas onkos muilla ongelmaa että bfv nollaa kaikki asetukset ja nyt vaikka kaikki pitäis olla samat niin FPS on 50fps pienempi kuin ennen?

Edit. Tänä aamuna oli nollaantunut
Edit2. Ennen oli cpu ja gpu käyttö 80-100% nyt pyörii siinä 50-60 huitteilla

7700k@5.1ghz ja 1080ti...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.10.2017
Viestejä
64
Jaahas onkos muilla ongelmaa että bfv nollaa kaikki asetukset ja nyt vaikka kaikki pitäis olla samat niin FPS on 50fps pienempi kuin ennen?

Edit. Tänä aamuna oli nollaantunut
Edit2. Ennen oli cpu ja gpu käyttö 80-100% nyt pyörii siinä 50-60 huitteilla

7700k@5.1ghz ja 1080ti...
Täällä ainakin kaikki asetukset on pysyny samana.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Tekispä ne pelejään edes lähes yhtä hyvin kun noita trailereita... :facepalm: Nyt oli niin hyvä suoritus että jos tuo 2 minuutin kohdalla näkyvä miekkascene on toistettavissa oikeasti muutenkin kuin että miekka toimii puukon tyyliin niin peli lähtee taas lataukseen.
 
Liittynyt
22.03.2018
Viestejä
146
Onko täällä xboxilla pelaajia? Tarvittaisiin pari pelaajaa squadiin, enimmäkseen firestormia tulee pelailtua! Todella hankala voittaa nykyisin kun tuntuu että kaikki muut pelaajat ovat jotain klaanilaisia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
All You Need to Know About Chapter 5: War in the Pacific

Tuolta tarkempaa tietoa Chapter 5 / Pacific sisällöstä. Hyvältä vaikuttaa ja nyt traileri näytti jopa kunnolliselta ja uskottavalta WW2 peliltä. Olisipa ollut heti alusta tuohon tyyliin trailerit ja sisältö.

Nyt oli niin hyvä suoritus että jos tuo 2 minuutin kohdalla näkyvä miekkascene on toistettavissa oikeasti muutenkin kuin että miekka toimii puukon tyyliin niin peli lähtee taas lataukseen.
Ainakin tuolla on katana on battle pickupina, että siinä mielessä voisi olettaa sen olevan aika tehokas ja eroavan puukoista.
 

dea

Liittynyt
09.09.2018
Viestejä
256
Harmi että sitten gameplay ei näytäkään yhtään ww2 peliltä. Hieno traileri toivottavasti mapit on myös hyviä.
 
Liittynyt
06.01.2019
Viestejä
155
All You Need to Know About Chapter 5: War in the Pacific

Tuolta tarkempaa tietoa Chapter 5 / Pacific sisällöstä. Hyvältä vaikuttaa ja nyt traileri näytti jopa kunnolliselta ja uskottavalta WW2 peliltä. Olisipa ollut heti alusta tuohon tyyliin trailerit ja sisältö.



Ainakin tuolla on katana on battle pickupina, että siinä mielessä voisi olettaa sen olevan aika tehokas ja eroavan puukoista.

Traileri oli upea.
Todella tervetullu tuo tyynenmeren chapteri. :drool::drool:Siitä onki aikaa ku viimeksi pelannu Fps peliä jossa miljöönä tyynenmeren taistelut. Tais olla viimeksi allekirjottaneella Medal of honor Rising sun vuonna 2004:tup:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Ainakin tuolla on katana on battle pickupina, että siinä mielessä voisi olettaa sen olevan aika tehokas ja eroavan puukoista.
Toivotaan näin. Pohjaa löytyy jo valmiiksi Star Wars Battlefronteista, jotain vastaavaa ois todella siistiä nähä. Koska muutenhan tuo on aivan turhake kun sut keretään ampumaan ennenkun pääset edes lähelle. (Olettaen että vihollinen osaa vähääkään pelata peliä)
Tais olla viimeksi allekirjottaneella Medal of honor Rising sun vuonna 2004:tup:
Ah, loistava peli. :cigar:
 
Liittynyt
19.12.2018
Viestejä
1 423
Jaahas onkos muilla ongelmaa että bfv nollaa kaikki asetukset ja nyt vaikka kaikki pitäis olla samat niin FPS on 50fps pienempi kuin ennen?

Edit. Tänä aamuna oli nollaantunut
Edit2. Ennen oli cpu ja gpu käyttö 80-100% nyt pyörii siinä 50-60 huitteilla

7700k@5.1ghz ja 1080ti...
Kokeile future frame rendering on/off. Dx11 mulla on se päällä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 358
Viestejä
4 158 284
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom