Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 037
Tarjoukset on on ollut viimeiset 2 vuotta, no huonoja. Eli tuskin s10:iä alle 499:n saa ;) Toi on kyllä aika hyvä hinta tuosta puhelimesta, vaikka itse käytänkin huaweita
Ei nyt kannata housuihin tulla. Seuraa ihan normaalia hinnan kehitystä Samsungin luureilla. S9 ollut saman 599€ ~9kk julkaisusta ja viime vuoden black fridayssa 499€. Siitä tasaisesti hinta pysyi laskussa, kunnes tänä kesänä myytiin varastot tyhjäksi 379€.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 053
Juu, tarkoitinkin yleisesti kaikkia tarjouksia. Vaikka olisikin huonoja BF/CM, niin kannattaa silti odottaa mitä sieltä tulee. Kyllä joka vuosi hyviäkin on ollut. Riippuu paljon tuotteesta.
Se on vähän miten sen ottaa; lopulta kuitenkin ne merkittävät BF-tarjoukset osuu varsin epätodennäköisesti juuri niihin tuotteisiin joita oli harkinnut, ja sitten tulee helposti ostettua jotain huonompaa tai laaduttomampaa kuin oli aikonut tai muuten vain harkitsemattomammin, kun on tietoisesti säästellyt sitä viikonloppua varten. Eli ainakin itsekuria siinä tarvitaan.

Digitaaliset palvelut sen sijaan ovat oma juttunsa, ja niitä saattaa jopa kannattaa odottaa. Esim VPN:issä on ollut viime vuosina hyviä BF-diilejä (tyyliin vuoden paras hinta).

Lisäksi toki vaikka joululahjoja on silloin paras aika katsella.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Varsin hyvä tarjous tuo Verkkiksen 499,- LG:n monitorista, etenkin kun se on vielä G-syncillisestä mallista. Voisi kuvitella, että lähitulevaisuudessa Freesyncillisen mallin saisi 50-100 euroa halvemmalla.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 538
Varsin hyvä tarjous tuo Verkkiksen 499,- LG:n monitorista, etenkin kun se on vielä G-syncillisestä mallista. Voisi kuvitella, että lähitulevaisuudessa Freesyncillisen mallin saisi 50-100 euroa halvemmalla.
31,5" on vaan vähän liian iso WQHD resoluutiolle, kaipaisi 4K:ta ettei pikselit näy.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Varsin hyvä tarjous tuo Verkkiksen 499,- LG:n monitorista, etenkin kun se on vielä G-syncillisestä mallista. Voisi kuvitella, että lähitulevaisuudessa Freesyncillisen mallin saisi 50-100 euroa halvemmalla.
LG 32GK850B-F oli noin 1,5kk sitten gigantissa tarjouksessa hintaan 449€ jolloin ostin tämän oman. Mutta jotenkin olen epätyytyväinen mustasta valkoiseen siirtymän vasteajassa siksi nyt on vielä tuloillaan testiin se viime viikonlopun gigantin tarjousnäyttö Asus tuf 32" 1440p 144Hz. Ensi viikon maanantai olisi viimeinen palautuspäivä tälle nykyiselle. Ja itse olen ollut ihan tyytyväinen tähän pikselitiheyteen.

Edit. Ja tiedän että kaikissa VA-paneelisissa näytöissä on tämä sama ongelma, haluan vaan näytön jossa se olisi jotenkin mahdollisimman siedettävä ja tämän nykyisen näytön pitäisi olla sieltä parhaimmasta päästä
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.06.2017
Viestejä
313
31,5" on vaan vähän liian iso WQHD resoluutiolle, kaipaisi 4K:ta ettei pikselit näy.
Pikselitiheys on jossain määrin makuasia ja toisaalta sen vaikutus riippuu käytöstä. Itsellä on tällä hetkellä 1440p 27"-näyttö ja olen tyytyväinen tarkkuuteen ilman, että tarvii win 10:ssä tekstiä skaalata, kun silmät ovat 30cm päässä ruudusta.
Yhtälailla myös tuo 32" 1440p näyttää mielestäni hyvältä, kun katseluetäisyys on jotain 45cm tai enemmän ja sellaiseen käyttöön itselleni myös tuon tilasin.

LG 32GK850B-F oli noin 1,5kk sitten gigantissa tarjouksessa hintaan 449€ jolloin ostin tämän oman. Mutta jotenkin olen epätyytyväinen mustasta valkoiseen siirtymän vasteajassa siksi nyt on vielä tuloillaan testiin se viime viikonlopun gigantin tarjousnäyttö Asus tuf 32" 1440p 144Hz. Ensi viikon maanantai olisi viimeinen palautuspäivä tälle nykyiselle. Ja itse olen ollut ihan tyytyväinen tähän pikselitiheyteen.
Tämä G-Sync-malli taitaa olla hieman parempi vasteajassa ainakin PCMonitors arvostelun(Freesync malli) mukaan, mutta mielenkiinnolla odotan huomaanko ihmeempää eroa tähän MG279Q:n verrattuna. Kaarevat näytöt poissuljin vaihtoehdoistani, koska niissä tuppaa olemaan heikompi paneelin kirkkauden yhtenäisyys.
 
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
182
Tuote: Vitamin Well Defence -juoma
Hinta: Ilmainen
Kauppa: R-kioski
Voimassa: Kunnes koodit loppuvat?
Linkki: R-kioski
Kävin wellness drinkin hakemassa duunimatkalla ja ihan juotava olikin verrattuna edellisiin batteryihin, mutta veloittivat kuitenkin 20 senttiä eli pantin verran erikseen. Kuulemma monet myyjät ei tiedä, että tämä pitäisi veloittaa ja pantin maksaa kauppias loppupeleissä(?). Ei nyt jaksanut 20 sentin takia alkaa vääntämään kassalla ja maksoinkin kiltisti. Pitääköhän juristille kilauttaa! :vihellys:
 
Liittynyt
31.01.2017
Viestejä
1 050
Ite maksanut mitään pantista :D
Laitoin parille kaverille kanssa vettä menemään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
656
Kävin wellness drinkin hakemassa duunimatkalla ja ihan juotava olikin verrattuna edellisiin batteryihin, mutta veloittivat kuitenkin 20 senttiä eli pantin verran erikseen. Kuulemma monet myyjät ei tiedä, että tämä pitäisi veloittaa ja pantin maksaa kauppias loppupeleissä(?). Ei nyt jaksanut 20 sentin takia alkaa vääntämään kassalla ja maksoinkin kiltisti. Pitääköhän juristille kilauttaa! :vihellys:
Tämä on kyllä päivänselvästi täysin kohtuutonta - tämän ymmärtää jokainen terveellä järjellä ajatteleva. Jos kampanjassa mainostetaan maksutonta juomaa sen tarkemmin panttia mainitsematta tai muuten tarjousta määrittelemättä, kyllä juoma silloin pitää saada maksutta pulloineen. On tapahtunut virhe myyjän ja mainostavan tahon välillä, kauppias on ahne, kauppiaan ja myyjän välillä tieto ei ole kulkenut, väärinymmärrys tms.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 037
Käyköhän tuohon Elisan kapulan vaihtoon / yleisesti näihin kampanjoihin lasirikkoinen puhelin? Olisi vanha iPhone 5 tarjota.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
LG 32GK850B-F oli noin 1,5kk sitten gigantissa tarjouksessa hintaan 449€ jolloin ostin tämän oman. Mutta jotenkin olen epätyytyväinen mustasta valkoiseen siirtymän vasteajassa siksi nyt on vielä tuloillaan testiin se viime viikonlopun gigantin tarjousnäyttö Asus tuf 32" 1440p 144Hz. Ensi viikon maanantai olisi viimeinen palautuspäivä tälle nykyiselle. Ja itse olen ollut ihan tyytyväinen tähän pikselitiheyteen.

Edit. Ja tiedän että kaikissa VA-paneelisissa näytöissä on tämä sama ongelma, haluan vaan näytön jossa se olisi jotenkin mahdollisimman siedettävä ja tämän nykyisen näytön pitäisi olla sieltä parhaimmasta päästä
Hyvä tietää. Joulukuun alkupuolella on myös ollut parina viime vuonna ilmeisesti hyviä näyttötarjouksia.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 853
Erikoista jos joku R-kioski veloittaa pantin! En ole käynyt vielä Vitamin Well -pulloa mutta noin viikko sitten käydessäni ohjelmassa pantin hinnalla tarjotun Novellen aloin kaivaa kolikkoa lompakosta mutta myyjä sanoi ettei tarvitse maksaa että se on jo koodissa mukana. Aiemmin jonkun ilmaisnäytteen hakiessani satuin katsomaan kassaa, tuotteen hinta oli esim. 2,49 e ja koodi näkyi maksettu 2,50 e, takaisin 0,01 e. Ellei kyseisen kioskin kauppias pidä yleisestikin hintoja korkeampina ja sen seurauksena em. tavalla toimiva koodi ei riittäisi.
 

TKR

Liittynyt
08.04.2018
Viestejä
204
Jos joku nyt käy noita juomia lunastamassa Ärrältä. Niin mukaan saa vielä Noccon 33cl hintaan 0,15€ ja Coca-Colan 0,5l hintaan 1€, kun näyttää R-kioski -sovellusta kassalla.
Hyvä lisäys!

Latasin sovelluksen ensimmäisen kerran ja se tarjoaa myös seuraavaa "Ilmainen kahvi. Kupongin voi käyttää kerran. Voit valita pienen, normaalin, ison tai erikoiskahvin." Ei kielletä kuponkien yhdistämistä.

Kerrankin syy käydä Ärrällä, tai siis monta syytä...
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
98
Tuli tartuttua tuohon Gigantin PS4 Pro + COD:MW bundleen. Eikös tuo 329 ole suht hyvä hinta tuosta, onko edes pelkkää prota saanut Suomesta tuohon hintaan? Voisi kuvitella loppuvuoden tarjouksissa olevan 299.

Onhan PS5 toki tulossa, että aikakin hinnanlaskulle.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 114
Tuli tartuttua tuohon Gigantin PS4 Pro + COD:MW bundleen. Eikös tuo 329 ole suht hyvä hinta tuosta, onko edes pelkkää prota saanut Suomesta tuohon hintaan? Voisi kuvitella loppuvuoden tarjouksissa olevan 299.

Onhan PS5 toki tulossa, että aikakin hinnanlaskulle.
Eiköhän, itse ostin Pro:n bundlen joskus taannoin 369 ja sitä halvemmalla en ole tainnut nähdä, kuin tuon nyt... Saattaa tietenkin olla, että joku on mennyt ohi ;)
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
6 461
''Ole tarjolla?'' Vr:n puolelta vai tykkipuolelta? Kyllähän Pimax myy 8k vr laseja (4k+4k, eli 4k per silmä). Ja näkyy olevan kans 8k tykkejäkin olemassa, vai kuinka suuren resoluution sä tarviit?
Jokseenkin kaukaa haettua verrata 200€ (ketjussa mainittu led projektori) ja 1300 VR-laseja keskenään. Viittasin nimenomaan siihen ettei VR lasit vielä ole varteenottava vaihtoehto elokuvakäytössä. Edes nuo 8K lasit eivät todellisuudessa tarjoa mitenkään tajunnan räjäyttävää kuvanlaatua, kun kuva on suoraan silmän edessä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 691
Jokseenkin kaukaa haettua verrata 200€ (ketjussa mainittu led projektori) ja 1300 VR-laseja keskenään. Viittasin nimenomaan siihen ettei VR lasit vielä ole varteenottava vaihtoehto elokuvakäytössä. Edes nuo 8K lasit eivät todellisuudessa tarjoa mitenkään tajunnan räjäyttävää kuvanlaatua, kun kuva on suoraan silmän edessä.
... Puhumattakaan siitä että parin kaverin kanssa 200 euron tykki on mukavampi kuin 3600 euron edestä VR-laseja (jos niitä nyt saisi edes samaan aikaan kiinni mihinkään)... ;)
 
Liittynyt
26.09.2017
Viestejä
614
Tuote: SanDisk Ultra Fit 256 GB
Hinta: 35,00e + Suomi-alv
Kauppa: Amazon.de
Voimassa: ?
Linkki: https://www.amazon.de/dp/B07857Y17V/

Tästä kaveriksi pieni USB-tikku, jolle voi laittaa sd:n backupit ja muut mediasisällöt. Paketti maksoi suomialveineen yhteensä 78,46 €.[/QUOTE]

Tämä kannattaa skipata. Kirjoitusnopeus hidas ja kuumenee. Lukekaa arvostelut ennenkuin tilaatte.
 
Liittynyt
07.10.2018
Viestejä
141
Mikä homma toi lisähyvitys/vaihtohyvitys on kun ei siitä lue missään (eli siis en itse löytänyt). Mietin jos mamman vanhan one+2 veisi vaihdossa mutta kapulanvaihto anto 25€ hyvityksen siitä :confused:
 
Liittynyt
15.06.2017
Viestejä
87
Miksi sitä pitää erikseen kysellä? Vaihtokapula kourassa marssii liikkeeseen ja kyselee onko S10 varastossa, jotta saisit sen heti mukaasi.
Niin teinkin, mutta vanhasta huihaista sanoivat etteivät ota ollenkaan ja s7 tarjosivat 80, tämän jälkeen kysyin lisähyvityksestä johon vastasivat kieltävästi.
 
Liittynyt
15.06.2017
Viestejä
87
Mikä homma toi lisähyvitys/vaihtohyvitys on kun ei siitä lue missään (eli siis en itse löytänyt). Mietin jos mamman vanhan one+2 veisi vaihdossa mutta kapulanvaihto anto 25€ hyvityksen siitä :confused:
Aikasemmin elisan sivuilla luki ainakin s10 kohdalla, että vanhasta luurista 100e lisähyvitys, mutta sekin teksti on nyt poistunut sieltä.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
714
Tuote: SanDisk Ultra Fit 256 GB
Hinta: 35,00e + Suomi-alv
Kauppa: Amazon.de
Voimassa: ?
Linkki: https://www.amazon.de/dp/B07857Y17V/

Tästä kaveriksi pieni USB-tikku, jolle voi laittaa sd:n backupit ja muut mediasisällöt. Paketti maksoi suomialveineen yhteensä 78,46 €.
En tiedä toimivatko uudet Ultra Fitit paremmin kuin vanhat, mutta oma 32GB versioni on käyttökelvoton. Se kuumenee isomman siirron aikana tulikuumaksi ja lopulta koko tikku katoaa, kunnes sen kytkee uudelleen kiinni. En ostaisi toista kertaa, ellen ensin näe isoa kasaa ylistäviä arvosteluita.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 049
En tiedä toimivatko uudet Ultra Fitit paremmin kuin vanhat, mutta oma 32GB versioni on käyttökelvoton. Se kuumenee isomman siirron aikana tulikuumaksi ja lopulta koko tikku katoaa, kunnes sen kytkee uudelleen kiinni. En ostaisi toista kertaa, ellen ensin näe isoa kasaa ylistäviä arvosteluita.
Ahaa, mulla on autossa kans varmaan 32GB versio MP3-varastona ja välillä soitin lakkaa soittamasta. Auttaa kun ottaa tikun irti ja pistää takaisin. Välillä se on kyllä tosi kuuma.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 691
En tiedä toimivatko uudet Ultra Fitit paremmin kuin vanhat, mutta oma 32GB versioni on käyttökelvoton. Se kuumenee isomman siirron aikana tulikuumaksi ja lopulta koko tikku katoaa, kunnes sen kytkee uudelleen kiinni. En ostaisi toista kertaa, ellen ensin näe isoa kasaa ylistäviä arvosteluita.
Ei ole mikään "korjaus", mutta ilmeisesti USB2 porttiin kytkettynä se pienempi (500mA) virta mikä sieltä tulee auttaa. Tietenkin nopeus on persiistä.

Toisaalta jos tuo kuumetessaan lopettaa toimintansa, niin saattaisi mennä takuuseen, noissa on 5 vuoden takuu:
Warranty Table

Itse laitoin tuonne juuri yhden read-onlyksi menneen tikun ja nätisti menee Sandiskin laskun UPSilla mennen tullen kun tekee RMA-pyynnön sivuilla.

Itse välttäisin kaikkia noita "pätkätikkuja", varsinkin USB3:na koska ne tosiaan kuumenevat oli kyseessä sitten Sandisk tai Cruzer, tms.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
Itse välttäisin kaikkia noita "pätkätikkuja", varsinkin USB3:na koska ne tosiaan kuumenevat oli kyseessä sitten Sandisk tai Cruzer, tms.
Samsungin "pätkätikku" (FIT) on ainakin omassa käytössäni toiminut ilman huomattavaa kuumenemista, sen takia siihen aikoinaan päädyinkin vrt. Sandisk yms.
 

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Kävin wellness drinkin hakemassa duunimatkalla ja ihan juotava olikin verrattuna edellisiin batteryihin, mutta veloittivat kuitenkin 20 senttiä eli pantin verran erikseen. Kuulemma monet myyjät ei tiedä, että tämä pitäisi veloittaa ja pantin maksaa kauppias loppupeleissä(?). Ei nyt jaksanut 20 sentin takia alkaa vääntämään kassalla ja maksoinkin kiltisti. Pitääköhän juristille kilauttaa! :vihellys:
Taisi kusettaa sinua. Ei tuota panttia kuulu veloittaa koska tuote on ilmainen. Itse lunastin kanssa eikä panttia veloitettu. Ikinä ei ole näissä ilmaisissa juomatarjouksissa veloitettu mitään.
 
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
182
Taisi kusettaa sinua. Ei tuota panttia kuulu veloittaa koska tuote on ilmainen. Itse lunastin kanssa eikä panttia veloitettu. Ikinä ei ole näissä ilmaisissa juomatarjouksissa veloitettu mitään.
Juu, laittelin Ärrälle tiedoksi tuon keissin, niin ei muut ainakaan joudu toivon mukaan samaan. Itselläkin nuo aina ennen olleet ilmaisia, jopa samalla kiskalla.

<Offtopic> jos ostaisi vaikka tuhat prepaidiä ja alkaisi tienaamaan panteilla näissä kampanjoissa. :cigar2:</Offtopic>
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 573
Ei sitten tullut niin mitään tekstaria tästä R-kiskan Vitamin Well Defence -kampanjasta vaikak eilen päivällä sen kupongin netissä täytin. Ja kyllä, laitoin puhelinnumeron ihan oikein kv-muodossa kuten ohjeissa luki.

Pitäkööt vitamiinivetensä. :D
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 435
Viestejä
4 161 652
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom