Big Brother 2019

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
213
Tätä seuratessa huomaa kuinka sitä itsekin vanhenee ja "kalkeutuu". Tuntuu vain niin edesvastuuttomalta juottaa tuota krisua. Villekin vanhana alkkiksena osasi toisen tunnistaa. Kun viinan makuun on päässyt niin pakko saada lisää.

En tiedä tuota kimmon ja jukan antamaa puhuttelua, oliko sitten oman sikarikerholaisten selänpesua, ettei krisu joutuis äänestykseen vai joko heilläkin on hermo menossa kaveriin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
737
Kahvitahraan tarttunu palikka oli aika uskomaton. Peilihuoneessa oli aika monta vaaranpaikkaa, mutta vain yhdessä kohtaa stoppas. Keittiön stoppi oli kyllä huonoa tuuria, oli aika lähellä että se olis jatkunu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Melkoinen suoritus tuollaisen radan rakentaminen. Plazalta luin että eka kuulutus oli vain "tehtävä on epäonnistunut" eikä "tehtävä on päättynyt", ja sen jälkeen sitten ne odottelut. Jos äänistudiossa joku kämmäs kuulutusten kanssa, niin kai se sitten oli epäonnistunut, eikä muuksi voi muuttaa. Hieman kohtuutonta imo.
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 877
krisukin tokas jokupäivä yhdessä keskustelussa, että kun täältäpääsee pois niin täytyy opetella uudestaan ryyppäämään. alkohoolit vain mielessä kokoajan
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
737
Krisu voitti taas katsojan valinnan. En nähnyt esityksiä, mutta vaikuttaa hyvältä voiton kannalta nämä tulokset. Eikös Krisun äänet viimeviikon häätöön ollu jossain 1% paikkeilla?
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
Harmittaa, että ei tullut asukasvaihtoa ulkomailta ja sitä, että kerralla olisi lähtenyt useampi ja tullut uusia asukkaita.
 

Cojin de Raton

Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 615
Hyvä päivätehtävä. :smoke:

Saas nähdä miten pitkään Krisun kasetti kestää tota Villen suunsoittoa. :smoke:
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 877
lähteeköhä ville ja jukka tänää. villen lähön seurauksena ois mukava katella miten paskasta tuolla kämpässä tulee olee
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 524
lähteeköhä ville ja jukka tänää. villen lähön seurauksena ois mukava katella miten paskasta tuolla kämpässä tulee olee
Piti tarkistaa noiden nimet. Toivottavasti Milla lähtee. Jotenkin ärsyttävä. Niin ja toivottavasti Ville jatkaisi vielä viikon.
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 877
millan en oo nähny pitkään aikaan twerkaavan
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Anu on tosiaan toinen turha. Ainut että Helmerin kannattajat saattaa äänestää Anua.
Toisaalta Jukka kun pani menemään Eeviksen kanssa, niin Eevis sai lähdöt aika nopsaan. Sitten Jukka taas on ollut melkein joka äänestyksessä mukana. Ei tuollaista pariutumista välttämättä hyvällä katsota, kun siinä ei mitään viihdearvoa niin ole. Ja Anu on vaan tylsä imo.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 524
Toisaalta Jukka kun pani menemään Eeviksen kanssa, niin Eevis sai lähdöt aika nopsaan. Sitten Jukka taas on ollut melkein joka äänestyksessä mukana. Ei tuollaista pariutumista välttämättä hyvällä katsota, kun siinä ei mitään viihdearvoa niin ole. Ja Anu on vaan tylsä imo.
Jep. Anu on noista tylsin. Itse äänestäisin Villeä ja Anu tai Milla tippuisi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Jep. Anu on noista tylsin. Itse äänestäisin Villeä ja Anu tai Milla tippuisi.
Villellä kyllä on kestämistä tuolla Krisun kanssa:D, sehän varmaan haluaisi oikeasti ulos, mutta uskon että finaaliin saakka voi jopa selvitä. Anu vaan pihalle, Milla jotenkin ei ole itseä ainakaan ärsyttänyt mitenkään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
737
Ville on ollu tympeentyneen näkönen tällä viikolla, joten sais jäädä vielä kärtyämään. Anu on tylsä ja rajoittaa Helmeriä -> ulos. Milla on aika neutraali, mutta mielenkiitoisempi ku Anu.
 
Liittynyt
14.05.2017
Viestejä
4 809
Anu räyhäsi että miehet äänestää naisia ulos. Samaan aikaan itse antoi pisteitä Millalle.

Sikarikerho muka äänestää naiset ulos. Kerhosta Emman nimesi Jukka, Eevistä ei kukaan, Tarinan Krisu, Jukka ja Kimmo ja Nyt Millan Hemmi ja Kimmo.

Tällä viikolla Jukka antoi äänen Krisulle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Ens viikolla "autoillaan" Leville. Kuulostaa hauskalta, jos vaan on tehty hyvin. Odotettavissa hyvää hajoilua.
Kuulostaa tutulta. Jollain kaudella niillä oli "bussi" ja silloin tais olla jotain valvomista ulkosalla tyyliin 12h ja kuskin vaihtoa.

Mutta en oo kattonut noita viimeisiä kausia, joten voi olla vanhakin juttu.

Jossain siellä oli kanssa sellainen juttu että saivat jonkun Subarun tai Evon käyttöön, kunhan ei irroita kättä autosta, joku kusi housuun sen takia, ja muitakin kauppoja siinä oli:jd: Nää mun takautumat..:bored:
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 469
Ahaa... mä siis oon koko ajan kuvitellut että se olis tosiaan jossain korkeuksissa. Se hissi ja kaikki, tosin kun en ole koskaan Redissä käynyt niin ei mitään käsitystä missä ja miten.
Tuo tehtäväalue on redin katolla. Toisesta suuntaa näkee korkeuden. Rinkulan keskellä redi ja sen katolla tuo tehtäväalue. Rinkulan vasemmassa reunassa bb talo. Toiselta puolen vain maastollisesti sellainen, että autolla pääsee ajamaan ”taloon”.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Tuo tehtäväalue on redin katolla. Toisesta suuntaa näkee korkeuden. Rinkulan keskellä redi ja sen katolla tuo tehtäväalue. Rinkulan vasemmassa reunassa bb talo. Toiselta puolen vain maastollisesti sellainen, että autolla pääsee ajamaan ”taloon”.
Tämähän selventää, mä luulin että redi olis toi korkeampi tönö tuossa takana :D:vihellys:
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
Onko tämä hauska tehtävä, vai edellisten vuosien toistamista?

Vielä on tulematta Stenan kierratystehtävä ja ihan varmasti tulee koska on sponsorina.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
292
Ahaa... mä siis oon koko ajan kuvitellut että se olis tosiaan jossain korkeuksissa. Se hissi ja kaikki, tosin kun en ole koskaan Redissä käynyt niin ei mitään käsitystä missä ja miten.
Ootte molemmat tavallaan oikeassa, se talo on sekä katolla (n. 3. kerroksen korkeudella) että sinne pääsee autolla, kun on kuitenki rakennustyömaa ni sinne on rampit vedetty sitä varten.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 469
Ootte molemmat tavallaan oikeassa, se talo on sekä katolla (n. 3. kerroksen korkeudella) että sinne pääsee autolla, kun on kuitenki rakennustyömaa ni sinne on rampit vedetty sitä varten.
Siksi laitoinkin kuvat molemmin puolin taloa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Se oiski ollu kiva nähdä kun mersu ois sinne nostettu nelosen bb budjetilla. Asukkaat ois vinssannut ite sen. :D
Toisaalta, kun oli tuo hiihtotehtävä vai mikä olikaan, niin olishan se vinssaten jotenkin tosiaan noussut:D
Ja joo, noiden budjetti, voittajalle 30ke, joskus ollut satku:psmoke:

Ootte molemmat tavallaan oikeassa, se talo on sekä katolla (n. 3. kerroksen korkeudella) että sinne pääsee autolla, kun on kuitenki rakennustyömaa ni sinne on rampit vedetty sitä varten.
Jep, eka kuva ei ihan avannut vielä, mutta seuraavasta alkoi selviämään. Hetken luulin että ne olis jossain maan tasalla:kippis:
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 469
Toisaalta, kun oli tuo hiihtotehtävä vai mikä olikaan, niin olishan se vinssaten jotenkin tosiaan noussut:D
Ja joo, noiden budjetti, voittajalle 30ke, joskus ollut satku:psmoke:
Noilla ollut todella surkeat budjetit kautta linjan näissä tehtävissä ja ihan mikrofoneista lähtien jne. Tuntuu et nelonen vetää tän läpi niin halvalla kun pystyy. Sama meno jatkunut tekniikan laadun osalta myös koostelähetyksessä.
Ilmeisesti itse bb formaatti maksaa niin paljon, ettei rahaa ole tuotantoon.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Noilla ollut todella surkeat budjetit kautta linjan näissä tehtävissä ja ihan mikrofoneista lähtien jne. Tuntuu et nelonen vetää tän läpi niin halvalla kun pystyy. Sama meno jatkunut tekniikan laadun osalta myös koostelähetyksessä.
Ilmeisesti itse bb formaatti maksaa niin paljon, ettei rahaa ole tuotantoon.
Onhan suuri osa sisustuksesta tehty ihan kierrätystavarasta, mikä on vähän ironista. No ehkä se oli vaan joku idea ettei turhan steriiliä vaikutelmaa. Itse jopa pidän tuollaisesta dekadentistä tyylistä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Ei toki. Google earthissä kurvailemalla näkee hyvin, en tiiä miten sain korkeusvaikutelman näkyvii vilmille, mut tosa:

Ihan hyvin sai selvää, pitää itsekin vilkaista tarkemmin jossain kohtaa. Nimittäin tällä viikolla katselin oman seudun kuvia, mitkä päivitetty näköjään tälle vuodelle, mutta mitään noin tarkkaa ei ollut kyllä tarjolla. Hesen kuvat näköjään paremmalla laadulla. Ja siitä on muutama vuosi kun viimeks tullut tuota käytettyä.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
292
Kun varmaan monelta jäi mörököllin visiitti näkemättä, ni tiivistin nelisen tuntia kolmeen varttiin, Silent Hillin äänimaailmalla. Oli hauskaa tota väsätessä.



En nyt jaksa "kohokohtia" listata kovin tarkkaan, eka visiitti on aika tapahtumaköyhä, loppuu n. 17:30.

Eka (anun) säikähdys n. 22:00 alkaen. Kevinin vessareissu n. 31:00 alkaen. Toinen (anun) säikähdys n. 35:00 alkaen. Kolmas (anun) säikähtäminen n. 39:00 alkaen. Kaikki muu on vaa tommosta tunnelman luontia.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 525
Viestejä
4 165 465
Jäsenet
70 420
Uusin jäsen
TuplaT

Hinta.fi

Ylös Bottom