Samsung Galaxy S10-sarja

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
276
En näkisi minkäänlaiseksi vaihtoehdoksi merkkiledille monen sadan euron älykelloa. Kyllähän tuota kaipailee, kun edellisessä puhelimessakin oli. Ainoa miinus tähän mennessä omaan makuun S7:sta S10:een päivittäneenä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
458
En näkisi minkäänlaiseksi vaihtoehdoksi merkkiledille monen sadan euron älykelloa. Kyllähän tuota kaipailee, kun edellisessä puhelimessakin oli. Ainoa miinus tähän mennessä omaan makuun S7:sta S10:een päivittäneenä.
No ei toki niin, että pelkästään siksi lähtisi älykelloa ostamaan, mutta esim. itselläni Galaxy Watch oli jo S10+:n hankkiessani, niin lediä ei ole samoin osannut kaivata kuin ehkä ilman kelloa kaipaisi. Note 8:in aikana tuo ledi taas meni vähän hukkaan kellon takia.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 202
En näkisi minkäänlaiseksi vaihtoehdoksi merkkiledille monen sadan euron älykelloa. Kyllähän tuota kaipailee, kun edellisessä puhelimessakin oli. Ainoa miinus tähän mennessä omaan makuun S7:sta S10:een päivittäneenä.
Tuollaisen älyrannekkeen saa jollain reilulla parilla kympillä, ettei se ainakaan rahasta jää kiinni.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
276
Tuollaisen älyrannekkeen saa jollain reilulla parilla kympillä, ettei se ainakaan rahasta jää kiinni.
No ei, mutta kun kädessä on oikea kello, niin ei viitsi toiseen hankkia mitään ranneketta enää. Kun puhelinta pitää vaikka pöydällä, niin tuo yksi ainoa ledi olisi niin yksinkertainen ratkaisu ilmoituksille, että en ymmärrä miksi ihmeessä se on jätetty huippumalleista pois.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 132
No ei, mutta kun kädessä on oikea kello, niin ei viitsi toiseen hankkia mitään ranneketta enää. Kun puhelinta pitää vaikka pöydällä, niin tuo yksi ainoa ledi olisi niin yksinkertainen ratkaisu ilmoituksille, että en ymmärrä miksi ihmeessä se on jätetty huippumalleista pois.
Itseä harmittaa myös edelleen fm-radion poisjättö. Huonon 3G/4G-kentän alueella joskus kaipaillut.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 210
Häröileekö muilla AOD tuon Holey Light takaa? Tuohan siis pyysi asennuksessa laittamaan jonkin random pystykuvan AOD:ksi, jonka tuo Holey Light sitten korvaa, mutta se oikea AOD-ruutu häröilee välillä taustalla.

Edit:

Tämä S10e vaikuttaa erinomaiselta luurilta, tuo virtanapin sormenjälkitunnistin on parasta mitä olen puhelimissa kehitystä huomannut viimeisiin vuosiin ja ainakin itselle juuri sopivassa kohdassa. Tällainen miinuspuoli tuli kuitenkin vastaan, kaiuttimella puhuessa puhelimen näyttöä ei saa millään heräämään, jos vaikka joutuu selaamaan luuria puhelun aikana. Onko tuohon jokin ratkaisu?

Edit: Tyhmä minä, näytön kaksoisnäpäytys näemmä herättää näytön.:D:tup:
 
Viimeksi muokattu:

Corsten

Tukijäsen
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
1 245
Kyllä tää Allways On näyttö niin hyvä kuin olen vuosia N9:n jälkeen odottanut. Edge Lightingin kanssa on kyllä haasteita, en oikein saa sitä toimimaan haluamallani tavalla. Haluaisin sen välähtävän aod:in päällä ollessa nopeasti ja jatkuvasti esim parin minuutin ajan. Nyt se on päällä sen sekunnin ja menee pois. Vähän kauempaa ei sit aod:in ruudusta erota, onko tullut notifikaatioita.

Toinen ongelma on push sähköpostit. Ei toimi vakaasti sampan omalla eikä kehutulla bluemail äppillä. Välillä ne tulee pushina, mutta esim aamulla yön jälkeen napsahti 3 sähköpostia vasta kun aukaisin bluemailin. Netistä yrittäny etsiä ratkaisua ja tehnyt virransäästöön liittyviä ratkaisuja, mutta ongelma liittynee androidin doze ominaisuuteen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 132
Kyllä tää Allways On näyttö niin hyvä kuin olen vuosia N9:n jälkeen odottanut. Edge Lightingin kanssa on kyllä haasteita, en oikein saa sitä toimimaan haluamallani tavalla. Haluaisin sen välähtävän aod:in päällä ollessa nopeasti ja jatkuvasti esim parin minuutin ajan. Nyt se on päällä sen sekunnin ja menee pois. Vähän kauempaa ei sit aod:in ruudusta erota, onko tullut notifikaatioita.

Toinen ongelma on push sähköpostit. Ei toimi vakaasti sampan omalla eikä kehutulla bluemail äppillä. Välillä ne tulee pushina, mutta esim aamulla yön jälkeen napsahti 3 sähköpostia vasta kun aukaisin bluemailin. Netistä yrittäny etsiä ratkaisua ja tehnyt virransäästöön liittyviä ratkaisuja, mutta ongelma liittynee androidin doze ominaisuuteen.
Tuohon sähköpostiin en osaa mitään sanoa kerta en sähköpostia puhelimella käytä mutta Edge valoon ei ainakaan tietääkseni valitettavasti ole mitään asetusta millä saisi välkkymään pidempään.
 

Corsten

Tukijäsen
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
1 245
Sain push sähköpostit toimimaan käyttämällä gmail äppiä. Siihen saa rinnalle minkä vaan toisen mailin myös (työmaili o365 edu). Nyt tulee pushina samantien postit perille.

Kokeilin myös 3rd party aod äppejä, mutta ei ne oikein vakaita ollut. Seuraavaksi tutkin, saako tohon sampan oman aod:in rinnalle jonkun notifikaatio äppin toimimaan, esim toi etukameran linssirenkulan.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 210
Tuli hommattua S10e luurin Spigen Liquid Air-kuori mutta tuon kanssa Apps edge on lähes käyttökelvoton, kuori tulee sen verran reunalta ylös ettei tuota valikkoa saa avattua kuin todella tarkasti yrittäessä, tähän toki osasyy tuo näytön kaarevuuden puuttuminen. Oisko suosituksia hyvistä kuorista jotka ei nouse kovin korkealle näytön reunoilla? Spigen mielellään, parhaita kuoria kun ovat.

Edit: Spigen Thin Fit olisi sellainen, mutta saisi olla nuo toisen laidan napit peitossa.

https://www.spigen.com/collections/...xy-s10-e-case-thin-fit?variant=12074244243503
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 132
Tuli hommattua S10e luurin Spigen Liquid Air-kuori mutta tuon kanssa Apps edge on lähes käyttökelvoton, kuori tulee sen verran reunalta ylös ettei tuota valikkoa saa avattua kuin todella tarkasti yrittäessä, tähän toki osasyy tuo näytön kaarevuuden puuttuminen. Oisko suosituksia hyvistä kuorista jotka ei nouse kovin korkealle näytön reunoilla? Spigen mielellään, parhaita kuoria kun ovat.

Edit: Spigen Thin Fit olisi sellainen, mutta saisi olla nuo toisen laidan napit peitossa.

Galaxy S10e Case Thin Fit
Eikö Samsungin omat kuoret ole hyvät? S10+:lla itsellä Samsungin silikoni- ja nahkakuoret.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 210
Eikö Samsungin omat kuoret ole hyvät? S10+:lla itsellä Samsungin silikoni- ja nahkakuoret.
Juuri äsken laitoin tilaukseen Amazonista tuon Samsungin oman silikonikuoren, siinä kun ei ole virtanapin kohdalla reunusta.:tup: Mukaan lähti myös Samsung EVO Plus 64GB muistikortti sekä langaton laturi. 32€ koko könttä.
 
Viimeksi muokattu:

Corsten

Tukijäsen
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
1 245
Seuraavaksi tutkin, saako tohon sampan oman aod:in rinnalle jonkun notifikaatio äppin toimimaan, esim toi etukameran linssirenkulan.
Sain edge notikaation toimimaan aod:n kanssa kivasti, kun latasin apk mirrorista Samsungin omat äpit nicelock ja edge lighting+ . Tuo jälkimmäinen tukee natiivisti siis esim etukameran ympäri palavaa notifikaatioita. Muutama uusi edge notifikaatio löytyy tuota kautta myös.

Harmi, että tuota notifikaatioita ei saa välähtämään toistuvasti, mutta asetuksissa on kohta ilmoitusmuistutukset. 3min on pienin intervalli, eli puhelin ilmoittaa värinällä ja äänellä 3min välein kaikista lukemattomista viesteistä. Whatsup mulla äänettömällä, tämän 3min muistuksen kanssa ei mene ilmoitukset sit ohi. Edge notifikaatiota se ilmoitusmuistutus ei aktivoi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 132
Sain edge notikaation toimimaan aod:n kanssa kivasti, kun latasin apk mirrorista Samsungin omat äpit nicelock ja edge lighting+ . Tuo jälkimmäinen tukee natiivisti siis esim etukameran ympäri palavaa notifikaatioita. Muutama uusi edge notifikaatio löytyy tuota kautta myös.

Harmi, että tuota notifikaatioita ei saa välähtämään toistuvasti, mutta asetuksissa on kohta ilmoitusmuistutukset. 3min on pienin intervalli, eli puhelin ilmoittaa värinällä ja äänellä 3min välein kaikista lukemattomista viesteistä. Whatsup mulla äänettömällä, tämän 3min muistuksen kanssa ei mene ilmoitukset sit ohi. Edge notifikaatiota se ilmoitusmuistutus ei aktivoi.
Laitatko linkkiä tännekin. Nice lock ollut S8:ssa ja S6:ssa aiemmin.
 

Corsten

Tukijäsen
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
1 245
Sain edge notikaation toimimaan aod:n kanssa kivasti, kun latasin apk mirrorista Samsungin omat äpit nicelock ja edge lighting+ . Tuo jälkimmäinen tukee natiivisti siis esim etukameran ympäri palavaa notifikaatioita. Muutama uusi edge notifikaatio löytyy tuota kautta myös.
Eipä toimi enää yön jälkeen. Onpas nyt vaikeaa saada tämä toimimaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 712
Mutta kun ei löydy. Siksi kysyinkin täällä.
@Corsten lienee jossain muualla kuin Suomessa. Noi Samsungin paremmat sovellukset on geoblokattu, ja ainakin Galaxy Storesta ne saa asennettua vain jos ottaa SIM-kortin pois luurista ja VPN:llä menee esim. jenkkien kautta. Myös osa noista sovelluksista itsessään tarkastaa että missä maassa on kun ekaa kertaa käynnistää, ja sama kikka toimii tuon eston kiertoon.
 

tsikakoon

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.11.2018
Viestejä
62
Taas tuli päivitys, tällä kertaa reilun 100 megaa.

Tietoturvatason 1.10. ainakin ja jotain taas muutakin.
 
Liittynyt
17.04.2017
Viestejä
109
Tällä hetkellä S10, S10+ ja Note10-sarjan laitteiden omistajien kannattaa kytkeä sormenlukija pois käytöstä, koska puhelimen voi avata kuka tahansa laittamalla silikoonisen suojakotelon sormenlukijan päälle.

Samsung on vahvistanut The Sun-lehdelle ongelman ja aikoo toimittaa korjauksen ohjelmistopäivityksen muodossa.



We have tested the phenomenon of the Galaxy S10 and Note 10 silicon case fingerprint recognition, which is becoming an issue.

Edit: Samsung sanoo julkaisevansa korjauksen pian:
 
Viimeksi muokattu:

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 787
No sepä ois saavutus kun ei se lue omaakaan sormee noiden kalvojen läpi.. Ehkä otan sen riskin että kohtaan kalvolla varustautuneen rosvon.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 154
Tällä hetkellä S10, S10+ ja Note10-sarjan laitteiden omistajien kannattaa kytkeä sormenlukija pois käytöstä, koska puhelimen voi avata kuka tahansa laittamalla silikoonisen suojakotelon sormenlukijan päälle.

Samsung on vahvistanut The Sun-lehdelle ongelman ja aikoo toimittaa korjauksen ohjelmistopäivityksen muodossa.

Eiköhän tuo mene sillä tavalla, että jos olet rekisteröinyt sormenjälkesi moisen silikoonisen suojakalvon kanssa niin silloin puhelin hyväksyy minkä tahansa sormenjäljen, koska se lukee itseasiassa sen suojakalvon eikä sormenjälkeä. Jos sen sijaan et käytä mitään suojakalvoja sormenjälkilukija toimii ihan oikein.
 
Liittynyt
17.04.2017
Viestejä
109
Eiköhän tuo mene sillä tavalla, että jos olet rekisteröinyt sormenjälkesi moisen silikoonisen suojakalvon kanssa niin silloin puhelin hyväksyy minkä tahansa sormenjäljen, koska se lukee itseasiassa sen suojakalvon eikä sormenjälkeä. Jos sen sijaan et käytä mitään suojakalvoja sormenjälkilukija toimii ihan oikein.
Ei sillä näyttäisi olevan väliä onko sormi rekisteröity kalvon kanssa vai ilman. Tuossa videolla käyttäjä rekisteröi oman sormensa paljaalla näytöllä ja avaa sen toisella sormella silikoonisen kalvon kanssa. Tarkempia testejä ja Samsungin virallinen lausunto tulee varmaan lähipäivinä, mutta ottaisin kuitenkin sormenlukijan pois käytöstä korjauksen julkaisuun asti.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
819
Ei ainakaan puolison s10+ vakiosuojalla aukea mun sormella. Omassa s10 ei kalvoa ole.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 132
Ei ainakaan puolison s10+ vakiosuojalla aukea mun sormella. Omassa s10 ei kalvoa ole.
Kyse on siis tuollaisen lerpake suojakuoren käytöstä näytön päällä eikä suojakalvon. Testasin kuorella niin herjasi vain että "cover the entire sensor" eli ei saanut luettua oikein mitään.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 714
Ei sillä näyttäisi olevan väliä onko sormi rekisteröity kalvon kanssa vai ilman. Tuossa videolla käyttäjä rekisteröi oman sormensa paljaalla näytöllä ja avaa sen toisella sormella silikoonisen kalvon kanssa. Tarkempia testejä ja Samsungin virallinen lausunto tulee varmaan lähipäivinä, mutta ottaisin kuitenkin sormenlukijan pois käytöstä korjauksen julkaisuun asti.
Ensinnäkään se ei ole kalvo vaan puhelimen takapolelle tarkoitettu suojakuori ja toisekseen vahvasti epäilen sen olevan valmistettu silikoonista vaan jostain TPU muovista ennemmin.
 
Liittynyt
17.04.2017
Viestejä
109
Ensinnäkään se ei ole kalvo vaan puhelimen takapolelle tarkoitettu suojakuori ja toisekseen vahvasti epäilen sen olevan valmistettu silikoonista vaan jostain TPU muovista ennemmin.
Alkuperäisessä lähteessä (The Sun) mainittiin silikoninen kotelo, joka peittää laitteen jokaiselta puolelta. Tuossa Twitter-videossa on sitten ilmeisesti TPU-muovinen tai silikooninen kotelo. Samsung on sanonut julkaisevansa korjauksen aikaisintaan ensi viikolla.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
907
s10 ollut nyt käytössä pari päivää. Ihan yes peli. Akunkesto kuitenkin korkeintaan s8 tasolla joka oli mulla aikaisemmin vajaa pari vuotta.
Helppo testata kun sovellukset ja asetukset kopioitu edellisestä puhelimesta Smart switchillä.
 

GadnenMulkoSilmä

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.11.2018
Viestejä
294
Näköjään Galaxy A50:lle ei omaa ketjua, joten kysäistään täältä.
Whatsapp, gmail, ja parit muut sovellukset ilmoittaa saapuneista vasta kun sovelluksen aukaisee itse.
FB:n ilmoitukset näyttää kyllä toimivan vaikka kiinnosta v*ttuakaan:D

Kaikki virransäästöt+käyttöoikeudet tsekattu, pois ja ok. Päivitykset kunnossa.

OneUi 1.1 & Android 9 lokakuun päivityksillä.

Ilmeisesti vanhempi Whatsapp-versio futaa paremmin, jos jollain apk:ta linkata, niin kokeillaan. Se tässä eniten ongelmana.

E:
Ilmeisesti Notessa + s10:ssä ollut vähän samaa ongelmaa.
 
Viimeksi muokattu:

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 787
Joo, mulla on ajoittain S10 + gmailin kanssa tuo sama ongelma, mutta kun ei edes aina. Tosin mun mielestä riittää kun nappaa sen luurin käteen ja avaa näytön niin johan rupee puskee notifikaatioo saapuneista maileista jotka olen jo vieressä olevalta läppäriltä lukenutkin. Kumma deja vu tuli tästä postauksesta kun johonkin kirjuutin ihan saman jutun tänään, piti ihan selata ketjua mut taisikin olla sit kännyfoorumilla.
 

GadnenMulkoSilmä

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.11.2018
Viestejä
294
Joo, mulla on ajoittain S10 + gmailin kanssa tuo sama ongelma, mutta kun ei edes aina. Tosin mun mielestä riittää kun nappaa sen luurin käteen ja avaa näytön niin johan rupee puskee notifikaatioo saapuneista maileista jotka olen jo vieressä olevalta läppäriltä lukenutkin. Kumma deja vu tuli tästä postauksesta kun johonkin kirjuutin ihan saman jutun tänään, piti ihan selata ketjua mut taisikin olla sit kännyfoorumilla.
Juuh, eipä tämä viikkoa pidempään ollut käytössä, voi olla että tosiaan lukituksenkin avaamalla tulee viestiä joka suunnasta:D
Mutta aika ongelmallista kumminkin, kun jo varaluuri Nokia 5 näyttää kaikki asap. Ja Droid 9 siinäkin käytössä :cigar2:
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 787
Mä oon kans olevinaan kaikki asetukset tsekkaillu about kaheksaan kertaan, ja kun tuota ei tapahdu aina, ehkä kerran pari viikossa mutta sekin riittää ajamaan ihmisen aivoverenvuodon partaalle ja miettimään puhelimen loppusijoituspaikkaa välimeressä.
 

Corsten

Tukijäsen
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
1 245
Mä sain rukattua kyllä notifikaatiot toimimaan pushina.
- Mobiilidata asetuksista "datan käyttö" ja sieltä datan säästö pois
- ylläpito, akku, asetukset , lepotilassa olevat sovellukset listassa ei saisi olla mitään ilmoitussoftia
- samasta paikasta "mukautuva akku" ja "optimoi asetukset" pois päältä ja "ilmoitukset" päällä.
- jokainen äppi erikseen, sieltä akku ja "salli taustatoiminot" pitäis olla päälle ja optimoi akun käyttö pitäis olla "optimoimatta". Jos on optimoitu, käy poistamassa.
- käytössä Allways on display, silläkin voi olla vaikutusta että push ilmoitukset tulee heti perille.
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 787
Uskaltaisin väittää että noi oon tsekannu, mä oon jo vähän niinko luovuttanu asian kanssa kun ei siitä oo varsinaista haittaa, lähinnä pelkkä ärsytys. Ehkä jonain päivänä jaksan taas paneutua asiaan, en kyllä juur nyt.
 

GadnenMulkoSilmä

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.11.2018
Viestejä
294
Mä sain rukattua kyllä notifikaatiot toimimaan pushina.
- Mobiilidata asetuksista "datan käyttö" ja sieltä datan säästö pois
- ylläpito, akku, asetukset , lepotilassa olevat sovellukset listassa ei saisi olla mitään ilmoitussoftia
- samasta paikasta "mukautuva akku" ja "optimoi asetukset" pois päältä ja "ilmoitukset" päällä.
- jokainen äppi erikseen, sieltä akku ja "salli taustatoiminot" pitäis olla päälle ja optimoi akun käyttö pitäis olla "optimoimatta". Jos on optimoitu, käy poistamassa.
- käytössä Allways on display, silläkin voi olla vaikutusta että push ilmoitukset tulee heti perille.
Näköjään salainen Samsung-valikko löysikin lisäkäyttöoikeudet ja optimoinnin jostain lisäksi. Eli katsellaan auttaako.
Eli en ymmärtänyt, mutta luin näköjään :btooth:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
571
Onko s10e:n omistajilla jotain moitittavaa löytynyt luurista? Lähinnä haen että haittaako ne mun käyttöä.
Kameraan oletteko ollut tyytyväisiä, ja mitä vertailupohjaa on?
 
Liittynyt
11.06.2018
Viestejä
178
Onko s10e:n omistajilla jotain moitittavaa löytynyt luurista? Lähinnä haen että haittaako ne mun käyttöä.
Kameraan oletteko ollut tyytyväisiä, ja mitä vertailupohjaa on?
Sormenjälkilukija on huonompi kun vanhemmassa ja halvemmassa sonyssä. Siinäkin oli vastaavasti virtanapissa.
Samsungin softassa on ihan hämyjä suunnitteluratkasuja, mutta se varmaan olikin tiedossa kun samppaa kattelee yleensäottaen.

Valitettavasti tuossa kokoluokassa ei ole kilpailua muuta kuin myöskin samsung, A40 ja kuvittelin siihen nähden ostavani käytettävämmän sormenjälkilukijan tällä S-sarjalaisella, mutta eipä osunu... Nyt jos pitäs päättää uusiks ni saattasin kallistua kuitenkin halppikseen. Kameralla ei itselle mitään väliä. Ihan jees kuvia se ottaa, mutta ei pärjää järkkärille :)
 

Corsten

Tukijäsen
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
1 245
Mun ainut haukku on virtanäppäimen huono sijainti sormenjälkiluvun kannalta. Xz1 compactissa se oli loistava peukulle. Nyt tulee myös otettu vahinko screenshotteja huonon äänenvoimakkuusnappien sijoittelun takia.
 
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
571
Sormenjälkilukija on huonompi kun vanhemmassa ja halvemmassa sonyssä. Siinäkin oli vastaavasti virtanapissa.
Samsungin softassa on ihan hämyjä suunnitteluratkasuja, mutta se varmaan olikin tiedossa kun samppaa kattelee yleensäottaen.

Valitettavasti tuossa kokoluokassa ei ole kilpailua muuta kuin myöskin samsung, A40 ja kuvittelin siihen nähden ostavani käytettävämmän sormenjälkilukijan tällä S-sarjalaisella, mutta eipä osunu... Nyt jos pitäs päättää uusiks ni saattasin kallistua kuitenkin halppikseen. Kameralla ei itselle mitään väliä. Ihan jees kuvia se ottaa, mutta ei pärjää järkkärille :)
Kiitoksia. Itselläni siis xz1 zcompact tällä hetkellä, ja siinäkin tuo sormenjälkilukija virtanäppäimessä. Samsungia en ikinä oo omistanut, muuta kun tabletin s5e. Onko luurissa mitenkään erilaiset nuo hämyt suunnitteluratkaisut kuin tabletissa?
Mun ainut haukku on virtanäppäimen huono sijainti sormenjälkiluvun kannalta. Xz1 compactissa se oli loistava peukulle. Nyt tulee myös otettu vahinko screenshotteja huonon äänenvoimakkuusnappien sijoittelun takia.
Juu siis onko se tuossa oikeassa reunassa kumminkin, ilmeisesti ylempänä kuin sonyssa? Siitäkö se ottaa shotinki?
 
Liittynyt
11.06.2018
Viestejä
178
Kiitoksia. Itselläni siis xz1 zcompact tällä hetkellä, ja siinäkin tuo sormenjälkilukija virtanäppäimessä. Samsungia en ikinä oo omistanut, muuta kun tabletin s5e. Onko luurissa mitenkään erilaiset nuo hämyt suunnitteluratkaisut kuin tabletissa?


Juu siis onko se tuossa oikeassa reunassa kumminkin, ilmeisesti ylempänä kuin sonyssa? Siitäkö se ottaa shotinki?
Virtanappi on ihan oikeessa yläreunassa ja koska puhelin on reilusti korkeempi kun tuo xz1 compact ni saahan sitä vähän kurotella.
Äänenvoimakkuus nappi on toisella puolella. Sen kanssa ei oo itellä ollu ongelmia.

Jos on valmis luomaan samsung tilin ni sit ei varmaan pahasti töki vastaan softa, mutta ite en saanu itselleni perusteltua miks mulla pitäs androidissa olla googlen tilin rinnalla toinen tili mikä näytti tekevän ihan samaa asiaa, mutta jumittuneena yhteen valmistajaan, ni joutu vähän säätämään käyttöönotossa...
Tämän takia se vasemmassa reunassa oleva mystinen bixby nappi jäi esim pois käytöstä, koska sitä ei pääse konffaamaan ennen kun sen bixbyn ottaa käyttöön ja se taas vaatii sen samsung tilin...... En oiskaan halunnu kameraa avata tupla painalluksella siitä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 133
Viestejä
4 196 725
Jäsenet
70 854
Uusin jäsen
rata-mestari

Hinta.fi

Ylös Bottom