ModMic Wireless

Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
193
Löytyykö palstalta kyseisen vehkeen omistajia? Omani saapui postissa ja vaikuttaa muuten erittäin lupaavalta, paitsi että päällä ollessaan siitä lähtee ääni jonka kuulee häiritsevästi kuulokkeiden läpi. Liekö muilla samaa ongelmaa? Puljun Discord-kanavan teknisestä tuesta vastattiin, että laitteen pitäisi olla käytännössä hiljainen.
 
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
11
Omani saapui tänään postissa ja ei kyllä kuulu ylimääräisiä ääniä. Kuuluuko se siis itse laitteesta vai kuulokkeista?

Tai jos tarkempia ollaan niin kun laitan modmicin lataukseen ja laitteen kiinni korvaan niin kuulen tuon oranssin ledin sykinnän, mikä on itsessään aika jännä. Mutta laitteen todellakin pitää olla kiinni korvakäytävässä eli normaalikäytössä ei tuota kuule.
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
193
Kuuluu siis laitteesta itsestään ja kuuloke voimistaa ääntä kun sulkee muut äänet korvan ulkopuolelle.

Antlionilta vakuuteltiin, että viallinen tuote ja laittoivat testatun kappleen postiin. Dustinilta olen saanut nyt kaksi kappaletta joissa molemmissa sama vika, tosin edelleen Antlionin vakuutteluuista huolimatta kuumottaa, että olen vain liian herkkäkorvainen

Plussaa molemmille firmoille erinomaisesta asiakaspalvelusta. Antlionilla erityisesti otetaan vastaan henkilönä eikä pelkkänä satunnaisena asiakkaana.
 
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
11
No nyt kun tässä taas enemmän kuuntelee laitetta niin sellanen tasainen surina sieltä kuuluu ja satunnaisesti korkeampia ääniä, muistuttaa kuin kuin jossain vahoissa elokuvissa kuuluu elektroniikan ääntä. Mutta vaatii tosiaan, että mulla tuo laite korvakäytävässä kiinni ja huoneessa muuten hiljaista.
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
193
Joo, yhdistäessä pitää sellaista korkeahkoa ”piippausta” ja yhteyden luotua sellaista melko tasaista surinaa. Itselläni kuitenkin tuon surinan kuulee vaikka kuuntelisi musiikkia kuulokkeilla.
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
193
Valmistaja lähetti testatun kappaleen jossa tuota ei pitänyt olla mutta sama homma siinäkin, elikkä olen vain herkkäkorvainen tai setupissani on jotain poikkeavaa. Harmi homma kun muuten hyvin pätevä vehje, mutta selkeästi ei minua varten.

Nyt olisi siis kaupan kaksi toimivaksi testattua mikkiä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 565
Viestejä
4 166 550
Jäsenet
70 423
Uusin jäsen
ngocminh247

Hinta.fi

Ylös Bottom