Suomen turhat julkkikset ja niiden edesottamukset

Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 903
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Suomen turhin "julkkis" lynkkaa julkisesti tavallista työssäkäyvää ihmistä, ja totuuden tultua ilmi pakenee häntä koipien välissä.

Sara Siepin vaivaannuttavat hetket lentokoneessa - kanssamatkustaja salakuvasi herkeämättä: ”Teit olostani erittäin epämukavan”
Nyt puhuu Sara Siepin salakuvauksesta syytetty ”raitapaita”: ”Otin kuvia itsestäni, en kenestäkään muusta”

Toivottavasti Karma tekee jossain vaiheessa tehtävänsä.
Mitä vittua nyt? "Raitapaita" oli pelkkä raitapaita kunnes tuli itse julkisuuteen. Jutusta päätellen mies hädin tuskin tunnisti itsensä uutisesta hetken kelailtuaan.

Kovasti mennyt tunteisiin mutta saipa selfiensä iltikseen.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
489
Tyhmä bimbo elää sillä että on lööpeissä. Ilman turhaa huomiohuorausta ei tule leipä pöytään. Kaikkea pitää keksiä että riittää tarinaa, setämiehet ahdistelee lentokoneissa ja kaikkea.
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
334
Tuo julkkisten salakuvaus on kyllä älyttömän yleistä, ei yllättäisi vaikka Siepilläkin loputtomasti huonoja kokemuksia. Tuttu pääsi joskus vuosia sitten Idolsissa siihen talovaiheeseen, eli täysin turha julkkis, ja jo tuon kanssa törmäsi noihin salakuvaajiin. Ei se tietty kauaa kestänyt, mutta vähän WTF istua bussissa kun pellet ottaa olan yli "selfieitään".
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 065
Itse olin vuosia vuosia sitten kilpailemassa eräässä tv -visassa. Pari viikkoa kävi flaksi naismaailmassa kun olin "julkkis".:vihellys:
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
No Sieppi turhistelee mutta voi vaan kysyä, montako lisäklikkiä siitäkin tuli, että viimeiset turhistelut tänne postattiin. Ihmisiä jostain hiton syystä kiinnostaa. Ja toi tyyppi, jota kukaan ei olisi tunnistanut instapostauksesta ja joka omin sanoin ei turhiksia seuraa somessa, luki kuitenkin itsekin Sieppiä koskevaa uutisointia, tunnisti lennolta (minä en olisi luultavasti tunnistanut) ja lähetti vielä omat selfiensä iltapuluun.

Onko tässä voittajia? Kaikki sai huomiota ainakin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 065
Nyt Maisalle ja Jari-Matille on tullut bänksit.
Maisan mukaan se ei kuitenkaan johdu siitä että Maisa kävi Jari-Matin työmatkojen aikana jakamassa tuss.. eikun siis vahtimassa lapsia vaan median ajojahdista.
Maisa Torppa vahvistaa: Ero Jari-Matti Latvalasta totta! Kieltää kolmannet osapuolet
Oleellinen tuossa jutussa kiteytettiin viimeiseen lauseeseen.
"Maisa Torppa on pitkän linjan ammattijulkkis. Hänen julkisuusuransa alkoi jo 18-vuotiaana".
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Torppa on pitkän linjan ammattijulkkis
Jep, plus perus nyyh nyyh, rakastamme, olemme ystäviä, julkisuuden paineet, tavallinen arki. Jepa. Max. kuukausi ja Torpalla on joku hunksi kainalossa Seiskan kuvissa, koska rakastaa ja julkisuus ja paineet. Mitä näitä nyt on.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Kyllä se on lahjakas:geek: Oppii se vanhakin lehmä uusia temppuja, Tuksun eroottiset bingot:darra:
 
Liittynyt
21.01.2017
Viestejä
89
Tukiaisen meno on kohtalaisen harhaista.

Se on sitä aina toki ollut, mutta nyt kun ottaa vielä huomioon nykyisen "julkisuuskuvan" tosiuskovaisena, niin seuraavana avaatkin jonkun klipin missä se ähkii tonttuasu päällä mikrofoniin, sen oloisena kun olisi vahva bentsolääkitys päällä - ei voi kuin ihastella.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
Tämäkin julkkis olisi voinut sairastaa läheisten seurassa, ilman että jokaisesta käänteestä olisi pitänyt tehdä iso haloo medialle.

Ikävä homma sairastuminen kuitenkin ja jokainen taplaa tyylillään.

Syöpää sairastava Janita Lukkarinen, 26, siirrettiin ambulanssilla saattohoitoon: ”Ei musta näy päällepäin, että teen kuolemaa”
Parin vuoden ajan imusolmukesyöpää sairastanut Janita Lukkarinen on viety saattohoitoon.

Parantumatonta syöpää sairastava Janita Lukkarinen, 26, kertoo Instagram-tilinsä Tarina-osiossa, että hänet siirrettiin keskiviikkona saattohoitoon.

Lukkarinen kertoo julkaisemillaan videoilla, että hänet kyydittiin ambulanssilla syöpäosastolla Helsingissä sijaitsevaan Terhokotiin.

– Terhokoti on seuraava osoite, mihin mennään. Nyt on pakkaukset käynnissä ja ambulanssikuskit on tullut, Lukkarinen kertoo videollaan.

Terhokoti on sen nettisivujen mukaan on tarkoitettu pitkälle edenneestä sairaudesta kärsiville potilaille heidän elämänsä loppuvaiheessa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
Tämäkin julkkis olisi voinut sairastaa läheisten seurassa, ilman että jokaisesta käänteestä olisi pitänyt tehdä iso haloo medialle.

Ikävä homma sairastuminen kuitenkin ja jokainen taplaa tyylillään.

Syöpää sairastava Janita Lukkarinen, 26, siirrettiin ambulanssilla saattohoitoon: ”Ei musta näy päällepäin, että teen kuolemaa”
Miksi ei saisi olla julkisuudessa? Toi saattaa herätellä ihmisiä tutkituttamaan itsensä ajoissa ja levittää tietoa siitä kuinka hirveä asia syöpä on.
Jokainen joka tietää kuolevansa viettäköön viimeiset hetket kuten haluaa. Ei se tarkoita sitä että pois silmistä pois mielestä.
Ei tota oikein voi sanoo huomiohuoraukseksi kun toi kuolee lähiaikoina ja siirretty jo saattohoitoon.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
Toki saa olla julkisuudessa ja yllä oleva oli oma mielipide asiasta.

Ehkä luen liikaa uutisia ja olen huomannut, että lehdet kirjoittavat tapauksesta vähintään 2-3 kertaa viikossa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Toki saa olla julkisuudessa ja yllä oleva oli oma mielipide asiasta.

Ehkä luen liikaa uutisia ja olen huomannut, että lehdet kirjoittavat tapauksesta vähintään 2-3 kertaa viikossa.
Ainakin sen rahankeräykselle on pistetty stoppi. 1600€ sai vissiin kerättyä, mitätä tätäkin uskomatonta casea tullut seurattua:facepalm:

Edit: etsi ilmeisesti jotain ihmelääkettä kun suomesta ei löydy, ja oliko jotain hautajaisiin. Kyllä sitä jaksaa ratsastaa vielä kun on kohta vainaa. Ei sinne hautaan paljoa mukaan saa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 746
Toki saa olla julkisuudessa ja yllä oleva oli oma mielipide asiasta.

Ehkä luen liikaa uutisia ja olen huomannut, että lehdet kirjoittavat tapauksesta vähintään 2-3 kertaa viikossa.
Eiköhän tuo kohta lopu. Mitä itse olen jututtanut useampiakin vuosikymmeniä saattohoito-osastolla työskennelleitä, niin yhtään ainutta ihmeparanemista he eivät ole siellä vuosikymmenten aikana nähneet vaan joka ikinen sinne tullut potilas on kuollut. Ainoat poikkeukset olivat olleet jotain sellaisia että sairaan omaiset olivat olleet sitä mieltä ettei se oma mummu tms. ole oikeasti kuolemansairas ja raahanneet hänet sitten pois sieltä jonnekkin muualle eikä hänen myöhemmistä vaiheista ollut tietoa.

Useimmiten saattohoitopaikassa se vaihe kestää sen viikon pari. Osa on sitkeämpiä ja saattaa kuukausia siellä viettää ennen kuin kuolema tulee. Osa taas menehtyy päivässä parissa.

Vaikea sitä on etukäteen tietää miten kauan elonpäiviä vaikka kyseisellä julkkiksella on edessä siellä Terho-saattohoitokodissa. Joka tapauksessa hyvin rajallinen se aika on siinä vaiheessa kun sinne siirretään.

Pakko nostaa hattua niille hoitajille ja lääkäreille ja muulle henkilökunnalle joka tekee työtä saattohoitokodeissa ja -osastoilla. Itse en varmaan sellaista työtä jaksaisi kun liian henkilökohtaisesti ottaisin sen kun kaikki potilaat aina kuolevat ja hyvinkin nuoria kuolevia potilaita tulee välillä vastaan. Toivoisin että tuollaiseen hoitotyöhän saataisiin lisääkin resursseja ja rahaa Suomessa.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
Äidinkin tekisi mieli ottaa kädestä kiinni ja ajaa yhdessä autolla päin kalliota.

Syöpää sairastava Janita Lukkarinen sai sokkiuutisen lääkäriltä: ”Olen todennäköisesti kuollut puolen vuoden päästä!”
Seiska uutisoi alle kuukausi sitten Janita Lukkarisen syöpäkamppailun dramaattisesta käänteestä: jo selätetyksi luultu tauti oli salakavalasti palannut ja levinnyt lisämunuaisiin.

Viikko ennen jouluaattoa tosi-tv-kaunotar sai puhelimitse lisää sokkiuutisia lääkäriltään.

Lue myös: Syöpäsairaan Janita Lukkarisen epätoivo: Minulla halutaan tehdä ihmiskokeita!

Janita oli tiistaina 17.12. äitinsä kanssa matkalla Savoon, kun syöpälääkäri soitti.

– Tarkemmissa kuvissa näkyi, ettei syöpä olekaan paikallinen, vaan se on levinnyt vatsalaukkuun.

Janita kertoo romahtaneensa uutisesta täysin.

– En enää tiedä, mitä järkeä missään on. Olen todennäköisesti kuollut puolen vuoden päästä. Äitikin sanoi, että hänen tekisi mieli vaan ottaa minua kädestä kiinni ja ajaa yhdessä autolla päin kalliota, Janita kuvailee dramaattisen puhelinsoiton vaikutuksia.
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 851
Tukiaisen meno on kohtalaisen harhaista.

Se on sitä aina toki ollut, mutta nyt kun ottaa vielä huomioon nykyisen "julkisuuskuvan" tosiuskovaisena, niin seuraavana avaatkin jonkun klipin missä se ähkii tonttuasu päällä mikrofoniin, sen oloisena kun olisi vahva bentsolääkitys päällä - ei voi kuin ihastella.
Tuli tuksulta sellaista juttua Facessa yksityisviestillä taannoin, että olisi pitänyt rahaa saada ensin lekuriin sekä lääkkeisiin, ruokaan ja sitten hajuvesiin lomalla. Mä en todellakaan lähteny antamaan.
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 851
Eiköhän tuo kohta lopu. Mitä itse olen jututtanut useampiakin vuosikymmeniä saattohoito-osastolla työskennelleitä, niin yhtään ainutta ihmeparanemista he eivät ole siellä vuosikymmenten aikana nähneet vaan joka ikinen sinne tullut potilas on kuollut. Ainoat poikkeukset olivat olleet jotain sellaisia että sairaan omaiset olivat olleet sitä mieltä ettei se oma mummu tms. ole oikeasti kuolemansairas ja raahanneet hänet sitten pois sieltä jonnekkin muualle eikä hänen myöhemmistä vaiheista ollut tietoa.

Useimmiten saattohoitopaikassa se vaihe kestää sen viikon pari. Osa on sitkeämpiä ja saattaa kuukausia siellä viettää ennen kuin kuolema tulee. Osa taas menehtyy päivässä parissa.

Vaikea sitä on etukäteen tietää miten kauan elonpäiviä vaikka kyseisellä julkkiksella on edessä siellä Terho-saattohoitokodissa. Joka tapauksessa hyvin rajallinen se aika on siinä vaiheessa kun sinne siirretään.

Pakko nostaa hattua niille hoitajille ja lääkäreille ja muulle henkilökunnalle joka tekee työtä saattohoitokodeissa ja -osastoilla. Itse en varmaan sellaista työtä jaksaisi kun liian henkilökohtaisesti ottaisin sen kun kaikki potilaat aina kuolevat ja hyvinkin nuoria kuolevia potilaita tulee välillä vastaan. Toivoisin että tuollaiseen hoitotyöhän saataisiin lisääkin resursseja ja rahaa Suomessa.
Tuosta tulikin mieleen, että aikanaan Lemmy Kilmisterille annettiin se maksimissaan muutama kk elinikää vaikka mies lähti 2päivän jälkeen saatuaan lekurilta tiedon. Herrahan ei ehtinyt nähdä saattohoitoa, mutta sai viimeiset hetket olla ihan kotonaan.

Miten Lemmy Kilmisterin syöpäkuolema 2 päivässä oli mahdollista? Ylilääkäri ja professori vastaavat
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
17 951
Eiköhän tuo kohta lopu. Mitä itse olen jututtanut useampiakin vuosikymmeniä saattohoito-osastolla työskennelleitä, niin yhtään ainutta ihmeparanemista he eivät ole siellä vuosikymmenten aikana nähneet vaan joka ikinen sinne tullut potilas on kuollut. Ainoat poikkeukset olivat olleet jotain sellaisia että sairaan omaiset olivat olleet sitä mieltä ettei se oma mummu tms. ole oikeasti kuolemansairas ja raahanneet hänet sitten pois sieltä jonnekkin muualle eikä hänen myöhemmistä vaiheista ollut tietoa.

Useimmiten saattohoitopaikassa se vaihe kestää sen viikon pari. Osa on sitkeämpiä ja saattaa kuukausia siellä viettää ennen kuin kuolema tulee. Osa taas menehtyy päivässä parissa.

Vaikea sitä on etukäteen tietää miten kauan elonpäiviä vaikka kyseisellä julkkiksella on edessä siellä Terho-saattohoitokodissa. Joka tapauksessa hyvin rajallinen se aika on siinä vaiheessa kun sinne siirretään.

Pakko nostaa hattua niille hoitajille ja lääkäreille ja muulle henkilökunnalle joka tekee työtä saattohoitokodeissa ja -osastoilla. Itse en varmaan sellaista työtä jaksaisi kun liian henkilökohtaisesti ottaisin sen kun kaikki potilaat aina kuolevat ja hyvinkin nuoria kuolevia potilaita tulee välillä vastaan. Toivoisin että tuollaiseen hoitotyöhän saataisiin lisääkin resursseja ja rahaa Suomessa.
Oulun lennonjohdon ex. päällikkö Pietari Vanhala, joka kävi myös YLE:n Aamusydämellä -ohjelmassa vuonna 2015, kävi saattohoitokodissa kahdessa erillisessä "hoitojaksossa" ja vietti välissä jotain vuoden verran kotona ja kirjoitti kirjaa... Syöpä ei edennytkään odotetulla vauhdilla ja vointi vähän parani siinä välissä.
 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 532
Tuli tuksulta sellaista juttua Facessa yksityisviestillä taannoin, että olisi pitänyt rahaa saada ensin lekuriin sekä lääkkeisiin, ruokaan ja sitten hajuvesiin lomalla. Mä en todellakaan lähteny antamaan.
No mutta saitko silti?
 
Liittynyt
21.01.2017
Viestejä
89
Jaha. Sitä on nyt sitten suututtu "ystävälle", jonka puolesta rukoiltiin ja jota suitsutettiin someissa vuosi sitten.

Tukiainen vaikuttaa kyllä aivan mahdottoman ystävälliseltä ja empaattiselta ihmiseltä.

On kyllä luotaantyöntävin uskovainen jota olen hetkeen tavannut, ja tuolla teennäisellä julistamisellaan, tekee hyvin hallaa uskovaisuudelle.

Olen vahvemmin sillä kannalla, että Uskontojen Uhrien tuki ry tekee arvokasta työtä.

En tiedä mikä tuossa Tukiaisessa sinällään kiehtoo, kun en muuten seuraa mitään julkkiksia. Enkä nyt Tuksuakaan varsinaisesti, mutta jos osuu silmään niin luen haastattelut sun muut. Tuota sekopäistä koheltamista on jotenkin viihdyttävä seurata, enkä minä jaksa siitä varsinaisesti häpeää tuntea.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Mitä tuossa facebook videossa siis on, mikä ei ainakaan mulle näy? Erehdyin katsomaan lukkarisen viiden minuutin vuodatuksen missä ei nyt ollut mitään:facepalm:

Edit: näkyihän se video kun klikkasin Gubarin lainauksen auki. Vittu toi Tuksu on kypsä:D Sillä on sama levy juuttunut päälle jo useamman vuoden ajaksi, ei kyllä jaksa yhtään koko ämmää.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.08.2018
Viestejä
667
Jaha. Sitä on nyt sitten suututtu "ystävälle", jonka puolesta rukoiltiin ja jota suitsutettiin someissa vuosi sitten.

Tukiainen vaikuttaa kyllä aivan mahdottoman ystävälliseltä ja empaattiselta ihmiseltä.

On kyllä luotaantyöntävin uskovainen jota olen hetkeen tavannut, ja tuolla teennäisellä julistamisellaan, tekee hyvin hallaa uskovaisuudelle.

Olen vahvemmin sillä kannalla, että Uskontojen Uhrien tuki ry tekee arvokasta työtä.

En tiedä mikä tuossa Tukiaisessa sinällään kiehtoo, kun en muuten seuraa mitään julkkiksia. Enkä nyt Tuksuakaan varsinaisesti, mutta jos osuu silmään niin luen haastattelut sun muut. Tuota sekopäistä koheltamista on jotenkin viihdyttävä seurata, enkä minä jaksa siitä varsinaisesti häpeää tuntea.
Ei muakaan kekään julkkis kiinnosta mitenkään enkä edes tunnista lähes ketään, mutta Tukiaisen edesottamukset on kuin jonkun foorumille linkatun gorelinkin klikkaamista: kun asiat on niin väärällään ettei edes haluasi tietää, niin uteliaisuus toiseen maailmaan kasvaa...
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 903
Kyseisen mäkisankarin viimeisin meriitti on vuodelta 1992, jolloin tyypillä oli ikää hurjat 16 vuotta. Sen jälkeen uraa on "edistetty" lähinnä keltaisen lehdistön puolella.
 

rusina666

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
569
Kyseisen mäkisankarin viimeisin meriitti on vuodelta 1992, jolloin tyypillä oli ikää hurjat 16 vuotta. Sen jälkeen uraa on "edistetty" lähinnä keltaisen lehdistön puolella.
Jos pilkkua viilataan, niin vuonna 1994 hän hyppäsi ensimmäisenä yli 200 metriä.
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Oli kyllä hieno iltalehen kansi. Ihan vahingossa latvalan ja torpan kuvat vierekkäin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Kukahan tuo salaperäinen it-johtaja Mikko mahtaa olla? Toivottavasti on avioehto tehtynä tai Mikolle käy huonosti.

Tjaa, olipas helppo löytää tuo sulhon nimi, en nyt tähän viitsi laittaa onnettomuuden uhrin nimeä:rolleyes:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 065
Kukahan tuo salaperäinen it-johtaja Mikko mahtaa olla? Toivottavasti on avioehto tehtynä tai Mikolle käy huonosti.

Tjaa, olipas helppo löytää tuo sulhon nimi, en nyt tähän viitsi laittaa onnettomuuden uhrin nimeä:rolleyes:
Spoileriin..?
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Latvala oli sentään ab mies. Ei mikään ringin kiertäjä
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 903
Mikä helvetin IT-miljonääri ja johtaja? Tyyppihän tienaa reilusti alle 100k vuodessa. ja ihan perus ylempi toimihenkilö. Ehkä raharikkaaksi voi sanoa jossain paskalehdistössä, kun verrataan tulotasoa varattomaan silikoni-pissikseen.

Ps. Onko rallikuskilla päässyt Matti kukkaroon Maisan jälkeen, kun herra joutuu kinuamaan Tommi Mäkiseltä alennusta ralliauton vuokrasta?
 
Viimeksi muokattu:

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Hahahaha, vittu että voi olla tyhmä tuo äijä. Latvalasta erottu 4kk sitten ja nyt pikahäät, mahtoikohan äijä tehdä edes avioehtoa ottaessaan tuon kiertopalkinnon vaimokseen.
No riippuu miten mies on asiat järjestänyt, esim avioehto. Eiköhän hän ole pimpin ja tissien perässä liikkeellä.
 
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
1 503

Onhan tuo Torppa melkoinen ilmestys. "Ei tällaisia häitä Kämpissä vietetä alle 20000€" noin vapaastilainaten. Ja sitten Alpeille häämatkalle. No ei siinä, kukin taaplaa tavallaan, positiivisella psykologialla tai ilman.
Minkälainen torppahirmu onkaan, en edes halua kuvitella...
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 746
Ei silleen että yhtään kiinnostais tämän gold diggerin jutut mutta oli tuli heti silmiin kun klikkasin il:n sivua.
Kaikkea kivaa sillä karvalompakolla varmaan saa...

Neljä kuukautta sitten oli kihloissa ja menossa toisen miehen kanssa naimisiin ja hehkutti onneaan lehtien palstoilla.

Toivottavasti uusi aviomies, joka oli morsiammen mukaan perhetuttu entisen ukon kanssa, tajusi sentään avioehdon tehdä.

Joku vedonlyöntitoimistohan voisi alkaa tarjota kohteena milloin ero tulee.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 565
Viestejä
4 166 550
Jäsenet
70 423
Uusin jäsen
ngocminh247

Hinta.fi

Ylös Bottom