Yleinen nuuskalanka

Liittynyt
28.07.2017
Viestejä
873
Yhtä hirveää paskaa kuin odenssi :D myyntihän on laitonta o_O
Haaparannassa tosiaan kävin ja siellä kaikki vastaavat, offroad arctic explorer, jonnedens, r42 alle 15e torni.
Koska noita odensseja ja R42:ia yms "jätteitä" ostajat hakee, ei mitään erikoisempia ja laadukkaampia
Mä olen kyllä tykännyt siitä laimeimmasta R42:sta. Kihelmöi muttei liikaa ja ei valu oikeastaan koskaan. Tosin silläkin voi vetää överit vahingossa jos keskittyneesti tekee jotain ja tahti on huomaamatta liian kova :D
Odenssia ei kiitos. Viimeksi oli General One White ja ihan O.K sekin. Ei juurikaan kihise ja valumistakaan ei kovin nopeaan tapahdu.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 336
Ihan mielenkiinnosta: mikä tuosta Odenssista tekee niin kauheaa kuraa? Paljon kuulee sanottavan, mutta miksi?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 274
Mistä johtuu eri merkkien melkoinen hintaero "jälleenmyyjillä" ? Siis siinä missä R42 tolpat vaihtaa omistajaa 30-35€ hintaan niin esim. Lundgrens Skånella hinta on 60€ ? Kuitenkin nopeasti Googleteltuna R42=25€/tolppa ja Skåne=25€/tolppa ?
Varmaan on ihan kysynnän ja tarjonnan mukaan. R42 on ollut alusta asti tuossa 13€ hintaluokassa, mutta siinä ei ole kuin 10g/purkki nuuskaa. Skånessa näyttäisi olevan tuplasti enemmän eli kilohinta on aikalailla sama silloin.

Ihan mielenkiinnosta: mikä tuosta Odenssista tekee niin kauheaa kuraa? Paljon kuulee sanottavan, mutta miksi?
Odens on itselle ainakin ihan liian voimakkaan tuntuinen. Jos siihen tottuu niin varmaan muut nuuskat ei tunnu enään sen jälkeen missään.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
1 587
Eihän tuo Odense edes maistu/haise hammastahnalta vaan ydinjätteeltä:darra:
 
Liittynyt
11.10.2017
Viestejä
142
Voi pojat jos vielä jostain sais fiskars special:ia. Siinä ei palijo odenssien potkut tuntuis ku limakalvot ois rullalla.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 336
Te varmaan sieltä etelästä ostatte virolaisilta odenssinne ja tavara on sitä extreme cold white dryta. Pari salmiakinmaksuista testannut (extreme ja extra stark) ja hyvältä ne maistuvat.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 004
Te varmaan sieltä etelästä ostatte virolaisilta odenssinne ja tavara on sitä extreme cold white dryta. Pari salmiakinmaksuista testannut (extreme ja extra stark) ja hyvältä ne maistuvat.
Etelässä? Asun pohjanmaalla ja ostan nuuskani ruotsista, tai ruotsinlaivalta.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 004
Itse testaamissani odensseisa maku ja haju ovat samaa tasoa kuin käytännössä kaikissa muissakin nuuskissa. Tuntemus on kyllä vähän eri luokkaa. Kihelmöi enemmän kuin mikään muu testaamani.
Nuuskahan itsessään haisee ja maistuu tupakalle. Mitään kihelmöintiä en kyllä itse ole havainnut kuin kotitekoisissa jos karbonaatin määrä on liiallinen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
158
Itsellä toimii Offroad Frosted Portion ja Granit lös kombo. Ettania tullut vedettyä 90-luvulta asti, mutta tuo Granit toimii ihan hyvin ja siinä on parempi hinta/laatu suhde.
 
Liittynyt
11.10.2017
Viestejä
142
Jääkaapin alahylly tällähetkellä: Knoxin starkkia, LD starkkia, Öödens tummaa extreme lakua, general lös. Joku 6punttia taitaa kokonaisuudessa olla, noilla pitäs kärvistellä jonnekki elokuun lopulle ennenku kerkiää seuraavan kerran käyä ruottissa.
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
R42 vetää ainakin itsellä mahan sekaisin, enkä muutenkaan tykkää siitä yhtään. Joku kaveri puhui samaa Odensista, mutta itsellä se ei tee tuommoista ollenkaan, eikä muutkaan samantyyppiset Siberiat, Chainsawt jne. En osta enää R42 vaikka kuinka halvalla sais.

Yleensä tulee ihan perus white portioneita (Knox, GR yms.) käyteltyä ja niissäkin alkoi vältteleen tiettyjä merkkejä jotka on liian kuivia omaan makuun, kuten Granit.

Välillä sitten tolppa tai pari Odensia vaihtelun vuoksi. Onhan tuo sinänsä ihan OK tavaraa kun pussi pysyy sen 45min eikä tuo hammastahnan maku haittaa.

Skruff on omaan makuun parasta, sitä laivalta/Ruotsista aina tuo/tuliaisina.
 
Liittynyt
11.10.2017
Viestejä
142
R42 vetää ainakin itsellä mahan sekaisin, enkä muutenkaan tykkää siitä yhtään. Joku kaveri puhui samaa Odensista, mutta itsellä se ei tee tuommoista ollenkaan, eikä muutkaan samantyyppiset Siberiat, Chainsawt jne. En osta enää R42 vaikka kuinka halvalla sais.

Yleensä tulee ihan perus white portioneita (Knox, GR yms.) käyteltyä ja niissäkin alkoi vältteleen tiettyjä merkkejä jotka on liian kuivia omaan makuun, kuten Granit.

Välillä sitten tolppa tai pari Odensia vaihtelun vuoksi. Onhan tuo sinänsä ihan OK tavaraa kun pussi pysyy sen 45min eikä tuo hammastahnan maku haittaa.

Skruff on omaan makuun parasta, sitä laivalta/Ruotsista aina tuo/tuliaisina.
Ei kai nuo mitkään valakoset kuse oikiastaan ollenkaa? Itellä mennee valakoset pussit niin kauan huulesa ku alakaa tuntumaa että ei niistä mittää irtua... Vähän merkistä siis riippuen 1-2h. Öödenssi ja R42 vähän sama juttu että ne alakaa jo ½h jäläkeen tuntuu että nikotiinit meni jo, mutta tosiaan noilla "tavallisilla" toimii tuo 1-2h.. Jos valakosta itellä on niin ylleesä ne on one rapea tai granitin stark vittiä...
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 336
R42 vetää ainakin itsellä mahan sekaisin, enkä muutenkaan tykkää siitä yhtään. Joku kaveri puhui samaa Odensista, mutta itsellä se ei tee tuommoista ollenkaan, eikä muutkaan samantyyppiset Siberiat, Chainsawt jne. En osta enää R42 vaikka kuinka halvalla sais.

Yleensä tulee ihan perus white portioneita (Knox, GR yms.) käyteltyä ja niissäkin alkoi vältteleen tiettyjä merkkejä jotka on liian kuivia omaan makuun, kuten Granit.

Välillä sitten tolppa tai pari Odensia vaihtelun vuoksi. Onhan tuo sinänsä ihan OK tavaraa kun pussi pysyy sen 45min eikä tuo hammastahnan maku haittaa.

Skruff on omaan makuun parasta, sitä laivalta/Ruotsista aina tuo/tuliaisina.
Itsellä myös satunnaisessa käytössä Odensin Extreme laku/salmiakki. Tykkäsin myös G.3 Wirestä. Tuli hankittua noita G.3:n muitakin nuuskia testiin. Paras "perusnuuska" omaan makuun on Knoxin Stark White tai Skruf Tranbär White, vaikkakin tuo jälkimmäinen on hieman hintavampi.
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Ei kai nuo mitkään valakoset kuse oikiastaan ollenkaa? Itellä mennee valakoset pussit niin kauan huulesa ku alakaa tuntumaa että ei niistä mittää irtua... Vähän merkistä siis riippuen 1-2h. Öödenssi ja R42 vähän sama juttu että ne alakaa jo ½h jäläkeen tuntuu että nikotiinit meni jo, mutta tosiaan noilla "tavallisilla" toimii tuo 1-2h.. Jos valakosta itellä on niin ylleesä ne on one rapea tai granitin stark vittiä...
Kyllähän noi pääsääntöisesti hyvin vähän valuttaa jos ollenkaan. Ehkä hieman väärin artikuloin, 45min-1h on yleensä mitä tulee pidettyä ja sitten on fiilis ettei köntistä saa enää mitään irti. Tai tulee sitä joskus torkahdettuakin pussi huulessa ja harvoin on tyynylle valunut. :D
Itsellä myös satunnaisessa käytössä Odensin Extreme laku/salmiakki. Tykkäsin myös G.3 Wirestä. Tuli hankittua noita G.3:n muitakin nuuskia testiin. Paras "perusnuuska" omaan makuun on Knoxin Stark White tai Skruf Tranbär White, vaikkakin tuo jälkimmäinen on hieman hintavampi.
Joo itsellekin maistunut tuo G.3 ja muutenkin aikalailla samat "suosikit".
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 004
Kaikki hammastahna maustetut vetää täällä kans pakin sekaisin. Aamulla kahvi ja heittää jonku siberian huuleen niin ei kannata olla kaukana vessasta..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 089
Kaikki hammastahna maustetut vetää täällä kans pakin sekaisin. Aamulla kahvi ja heittää jonku siberian huuleen niin ei kannata olla kaukana vessasta..
Eikö nuo kaikki "hammastahna maustetut" ole aika vahvoja eli syy on nikotiini itsessään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
357
Vähän kessua on kasvamassa kaverin mökin pellolla. Saas nähdä saako nyt parempaan paikkaan lehdet kuivamaan kun viimekerralla osa homehtui.

Muutahan nuuskaan ei tartte kun kuivaa tupakkaa, vettä, suolaa ja pesusoodaa. Mausteita sitten mukaan
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
1 587
Nyt on ruotsista kotiuduttu. Mukaan tarttui 7 onyx, 2 xr rasberry liqurice, 2 xr rape tornia. Käly käy vielä loppuviikosta ja lupas tuoda sen kilon verran niin riittää about vuodeksi taas:tup:
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 736
Voi perkele suosikkinuuska R42 Green Mintissä näyttää laatu heittelevän. Tämän sanon toki vain pienellä 40 purkin kokemuksella. Yhdessä purkissa kaikki pussit olivat rikki ja satunnaisista purkeista huuli tulee yhtä kipeäksi kuin Odenssista.

Samanlaiseen laadun vaihteluun en ole näiden 5 vuoden aikana törmännyt mitä olen pussinuuskaa käyttänyt.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 274
Voi perkele suosikkinuuska R42 Green Mintissä näyttää laatu heittelevän. Tämän sanon toki vain pienellä 40 purkin kokemuksella. Yhdessä purkissa kaikki pussit olivat rikki ja satunnaisista purkeista huuli tulee yhtä kipeäksi kuin Odenssista.

Samanlaiseen laadun vaihteluun en ole näiden 5 vuoden aikana törmännyt mitä olen pussinuuskaa käyttänyt.
Itse vuosia tuota R42:sta käyttäneenä ei ole tullu vastaan yhtään purkkia jossa olisi kaikki pussit rikki, mutta on hyvin yleistä että muutama rikkinäinen pussi tulee vastaan 10-purkin tornissa.
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
321
Nyt on ollut uutuutena mulle käytössä Knox Strong vaalea pussi ja olen kyllä tykännyt. Muuten tulee g3 valkoista ja volttia pääasiassa käytettyä.

Killapodsit sekä ne vahvemmat zynit on kanssa käytössä, riippuen mitä milloinkin tulee vastaan.

Oikeastaan voisin siirtyä kokonaan noihin nikotiinipusseihin kun tuntuu että ne on hellempiä huulelle.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
1 587
Viikkarilla oli onyxin hinta pudonnut viime vuosista. Ei enään maksanut kuin 23.9€ torni. Ei tarvinut kauaa miettiä mitä sieltä ostaa
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
1 587
Siinä ollut hinta kohdillaan (virhe?) Kun normaalisti sen lähes 50€/torni
suottaapi olla tai sitten ei, kun tuo perus onyx on kohta onyx silver kun tuli uusi onyx gold niin myy nuo valmiiksi purkitetut halvalla pois niin saa uudet hyllyyn? oli miten oli mutta itse olen tyytyväinen:)
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
suottaapi olla tai sitten ei, kun tuo perus onyx on kohta onyx silver kun tuli uusi onyx gold niin myy nuo valmiiksi purkitetut halvalla pois niin saa uudet hyllyyn? oli miten oli mutta itse olen tyytyväinen:)
Joo no tolla hinnalla olisi itsekin tullut kaavittua.

Onko tuolla goldilla ja silverillä oikeasti jotain eroa?
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 336
Pitäis kohta käydä Hapiksessa mutka. Onko hyviä ehdotuksia, jos testais jotain uutta? Vitit on mun juttu. Omia lemppareita tähän asti:
- Knox (stark) white
- Skruf tranbär
- G.3 WIRE
- G.3 VOLT

Olisko jotain mitä kannattais näillä mieltymyksillä testata?
 
Liittynyt
05.04.2018
Viestejä
174
Pitäis kohta käydä Hapiksessa mutka. Onko hyviä ehdotuksia, jos testais jotain uutta? Vitit on mun juttu. Omia lemppareita tähän asti:
- Knox (stark) white
- Skruf tranbär
- G.3 WIRE
- G.3 VOLT

Olisko jotain mitä kannattais näillä mieltymyksillä testata?
Ota kapteenin extra strak whiteiä, itse käyttäny sitä jo vuosia eikä tarvinnut sen jälkeen muuta kokeilla
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
77
Pitäis kohta käydä Hapiksessa mutka. Onko hyviä ehdotuksia, jos testais jotain uutta? Vitit on mun juttu. Omia lemppareita tähän asti:
- Knox (stark) white
- Skruf tranbär
- G.3 WIRE
- G.3 VOLT

Olisko jotain mitä kannattais näillä mieltymyksillä testata?
General one white on kokeilemisen arvoista. Hinta noin 270 kruunua tolpalta.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
1 587
Pitäis kohta käydä Hapiksessa mutka. Onko hyviä ehdotuksia, jos testais jotain uutta? Vitit on mun juttu. Omia lemppareita tähän asti:
- Knox (stark) white
- Skruf tranbär
- G.3 WIRE
- G.3 VOLT

Olisko jotain mitä kannattais näillä mieltymyksillä testata?
General onyx
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 336
Ota kapteenin extra strak whiteiä, itse käyttäny sitä jo vuosia eikä tarvinnut sen jälkeen muuta kokeilla
Normi stark whitea en ole testannutkaan. Kaverilta joskus jonkun mintun otin. Pitääpä ottaa testiin.

General one white on kokeilemisen arvoista. Hinta noin 270 kruunua tolpalta.
Nämä molemmat on testattu. General one whiten mausta en tykännyt. En muista mikä siinä potki.

Sama homma oli Onyxin kanssa. Joku siinä maussa potki. Tyylikkäät pussit ja tyylikkäästi aseteltu, mutta ei vain ollut oma juttu. Pidin Onxyiä vähän ylihintaisena. Porukka varmaan mustista pusseista ja hienosta asettelusta osittain maksaa.


Kiitos suosituksista!
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
270
Pitäis kohta käydä Hapiksessa mutka. Onko hyviä ehdotuksia, jos testais jotain uutta? Vitit on mun juttu. Omia lemppareita tähän asti:
- Knox (stark) white
- Skruf tranbär
- G.3 WIRE
- G.3 VOLT

Olisko jotain mitä kannattais näillä mieltymyksillä testata?
Kaikki Lundgren’sit: Skåne, Norrland ja Västkusten.

Ihan loppuunasti en jaksa etsiä linkkejä noista, mutta tästä pääsee hyvään vauhtiin:
Snubie.com: Search results for Lundgrens
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
321
Pitäis kohta käydä Hapiksessa mutka. Onko hyviä ehdotuksia, jos testais jotain uutta? Vitit on mun juttu. Omia lemppareita tähän asti:
- Knox (stark) white
- Skruf tranbär
- G.3 WIRE
- G.3 VOLT

Olisko jotain mitä kannattais näillä mieltymyksillä testata?
G3 white, itellä todella samat mieltymykset ja jättäisin onyxin välistä kun on huomattavasti laimeampaa kamaa. Tosin ittelle menee se g3 mustakin. G3 sarja on muutenkin ollut ok eikä pettymyksiä ole tullut.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Mikähän tää toimitusongelma juttu on. Sijalla tällä hetkellä Tukholman risteilyllä ja nuuskahullyt melkein tyhjinä. Löytyy lähinnä vaan Generalia ja paria muuta mutta esim tarjouksessa olevat Granit:t on kokonaa loppu.

Juttelin siinä sitten myyjän kanssa ja totesi että toimitukset on kussu jo pitkän aikaa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
251
Jaaha herätellään vähän tätä topiccia. Onko kenelläkään varmaan tietoa, saako noita "nikotiinipusseja" tilata netistä. Sen tiedän, että nuo luetaan lääkkeeksi ja jos menee yli 4mg niin tarvii reseptin. Mutta vähän ristiriitaista tietoa tuntuu löytyvän, että saako alle 4mg tavaraa tilata postitse vai onko ainoa sallittu tapa tuoda ne itse maahan
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
321
Ainakin noin puolivuotta sitten killapodsit tuli ihan nätisti netistä postilla. Sittemmin on ollut varastot täynnä niin ei ole ollut tarvetta tilailla.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
251
Ainakin noin puolivuotta sitten killapodsit tuli ihan nätisti netistä postilla. Sittemmin on ollut varastot täynnä niin ei ole ollut tarvetta tilailla.
Mutta eikös noissa ole aika reilusti nikotiinia, että taitaisi mennä lääkeainerikoksena jos nyt sattuisi jäämään tullin haaviin
 
Liittynyt
11.05.2017
Viestejä
321
On reilusti nikotiinia. En tosiaan ole perhetynyt miten tulkitaan tuota lääkeainerikoksen täyttymistä, läpi tuli kuitenkin.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
44
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 464
Viestejä
4 162 986
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
domppaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom