Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 881
Jos noista i9-9900K:sta teki 250€/kpl tappiota, niin se on silti tehokas mainoskampanja sillä 6K€..

Vähän veikkaisin, että yhden illan "tappiot" on luokkaa 10K€ oikeasti ja se tuo kuitenkin tehokkaammin näkyvyyttä ja tunnettavuutta alan harrastajien keskuudessa kuin mainoskampanja vaikka Hesarissa.

Miljoonaluokan liikevaihdon firmassa tämmöinen pieni satsaus markkinointiin tuottaa varmasti suurempaa hyötyä ja rahallinen hyöty menee tällä tavalla asiakkaille.

Jokainen firma mainostaa jossain ja tämä on aika halpa mainos.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 320
Itelläkin vielä myllää satkun 6700k koneessa ja olen tyytyväinen. Monia muitakin tarjouksia tullut napattua, sekä missattua. Jos ei kerkeä niin sitten ei, aivan turhaa aiheesta on päätäaukoa. Jimm's hyvää hyvyyttään antaa edes jotain tarjouksia kun voisivat olla antamatta. Parempi ottaa mitä saa ja muuten vaan tyytyä tilanteeseen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 257
Piti napata sitten testaukseen Glorious PC Gaming Master Race -hiiri, ettei aivan täydy mieltään pahoittaa.
Heh, sama homma. Täysin ex-tempore hankinta.
Kiitos Jimms:lle taas valvojaisista. Taas kerran hienosti järjestetty tapahtuma, tarjouksia riitti ja muutamat pommit seassa. Upeaa että viitsitte järjestää vuosi toisensa jälkeen. Ensi kertaa odotellessa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
55
(Yritin käyttää hakua kysymykseeni, mutta en onnistunut löytämään vastausta)

Onko täällä minkälaisia kokemuksia konepaketin postituksesta? Entä henkilökunnan omat suositukset?
Tilasin äsken parin tonnin koneen ja epäilen vähän postin käsittelyä, siksi valitsin noudon Turusta (asun Helsingissä). Tällä hetkellä tuntuu siltä että vietän mielummin iltapäivän autossa kuin saan rikkinäisen koneen. Onko pelkoni täysin turha?
 
Liittynyt
31.07.2018
Viestejä
469
(Yritin käyttää hakua kysymykseeni, mutta en onnistunut löytämään vastausta)

Onko täällä minkälaisia kokemuksia konepaketin postituksesta? Entä henkilökunnan omat suositukset?
Tilasin äsken parin tonnin koneen ja epäilen vähän postin käsittelyä, siksi valitsin noudon Turusta (asun Helsingissä). Tällä hetkellä tuntuu siltä että vietän mielummin iltapäivän autossa kuin saan rikkinäisen koneen. Onko pelkoni täysin turha?
Konepaketteihin laitetaan ainakin toisinaan sellaista materiaalia, joka täyttää tyhjän tilan ja vaimentaa tärinöitä. Tällaisessa tapauksessa suurin riski on tumpelosta, joka voi unohtaa poistaa sen ennen käyttöä.

Jotkut näyttökortit ovat hemmetin painavia ja pitkiä ja pelottaa hieman ajatus väännöistä kortin ja emolevyn PCIe-liittimen välillä. Sen melkein ottaisi mieluummin erillään.

Jos koneita hajoaisi alvariinsa niin kyseistä toimitusmetodia ei olisi kai enää tarjolla.

Mutta mikäs siinä, maakuntamatkailuhan on mukavaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.07.2019
Viestejä
10
(Yritin käyttää hakua kysymykseeni, mutta en onnistunut löytämään vastausta)

Onko täällä minkälaisia kokemuksia konepaketin postituksesta? Entä henkilökunnan omat suositukset?
Tilasin äsken parin tonnin koneen ja epäilen vähän postin käsittelyä, siksi valitsin noudon Turusta (asun Helsingissä). Tällä hetkellä tuntuu siltä että vietän mielummin iltapäivän autossa kuin saan rikkinäisen koneen. Onko pelkoni täysin turha?
Itselläni postin kautta ei konetta tullut ollenkaan. Posti hukkasi parin tonnin koneeni kokonaan ja Jimms joutui kasaamaan ja lähettämään uuden. Uuden paketin otin kyllä matkahuollon kautta. Seuraavan koneen aattelin varmuuden välttämiseksi hakea kanssa ihan itse paikan päältä. Säästyy kuukausien odotukselta ja itkupotkuraivareilta...
 

Hapatsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
01.10.2017
Viestejä
584
(Yritin käyttää hakua kysymykseeni, mutta en onnistunut löytämään vastausta)

Onko täällä minkälaisia kokemuksia konepaketin postituksesta? Entä henkilökunnan omat suositukset?
Tilasin äsken parin tonnin koneen ja epäilen vähän postin käsittelyä, siksi valitsin noudon Turusta (asun Helsingissä). Tällä hetkellä tuntuu siltä että vietän mielummin iltapäivän autossa kuin saan rikkinäisen koneen. Onko pelkoni täysin turha?
Ainoa ongelma joka tulee mieleen, on nykyiset ja painavat näytönohjaimet.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
(Yritin käyttää hakua kysymykseeni, mutta en onnistunut löytämään vastausta)

Onko täällä minkälaisia kokemuksia konepaketin postituksesta? Entä henkilökunnan omat suositukset?
Tilasin äsken parin tonnin koneen ja epäilen vähän postin käsittelyä, siksi valitsin noudon Turusta (asun Helsingissä). Tällä hetkellä tuntuu siltä että vietän mielummin iltapäivän autossa kuin saan rikkinäisen koneen. Onko pelkoni täysin turha?
Koneet toimitetaan meillä Postilla aina erikoiskäsiteltävänä ja osat tuetaan aina mahdollisimman hyvin kotelon sisältä pehmusteella. Eli pitäisi tulla kyllä normaalisti ehjänä perille! :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
20
Tilasin eilen tuon i9900k-kombon ja rtx 2080 superin, kuuluuhan niihin bundletarjoukset myös? Eivät tulleet ostoskoriin automaattisesti.

Edit: chatin kautta sai tiedon, etteivät kuulu tarjouksiin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.03.2018
Viestejä
911
Tänne kans tuli tieto että paketti tulossa mullepäin vaikka aamulla katoin niin kotelon arvioitu saapuminen vasta 1.10... Mistä varastonperältä noi ne sitten repiikään, en tiedä mutta en valita.

(sitten kyllä murisen jos ne tulee kahtena eri pakettina ja saan ravata kaks eri keikkaa....)
 
Liittynyt
18.09.2019
Viestejä
1
Tässäpä pieni avautuminen omasta Jimm's kokemuksesta:

Tilasin koneen 7.9 bios päivityksen kanssa. Kuten aiemmin todettu niin mitään viestiä tilausvahvistuksessa ei ollut ruuhkasta ja toimitusaika kaikille tavaroille oli 1-4 työpäivää. Paketit lähti matkaan perjantaina 20.9 ja tänään sen kävin noutamassa.

Kotelo oli eri paketissa ja heti näin sen olevan väärän värinen. Toinen paketti kun availtiin niin sisältä paljastuikin täysin eri tuotteet jotka tilattu. Keräyslista/lähete oli oikein kuten myös pakettikortti, tuotteet vaan jokaista komponenttia möyten väärät. Aspaan heti soitto ja nyt kolme tuntia myöhemmin mitään vastausta ei ole kuulunut.. "Selvitellään pikaisesti" kuului vastaus.

Saa nähdä kuinka tilanne etenee vaan tähän asti kohtuu paskainen maku jäänyt tästä firmasta. :/

ps. Vitutus saattaa olla kova myös hänellä jonka noin 3k€ paketti tuli minulle..
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Tässäpä pieni avautuminen omasta Jimm's kokemuksesta:

Tilasin koneen 7.9 bios päivityksen kanssa. Kuten aiemmin todettu niin mitään viestiä tilausvahvistuksessa ei ollut ruuhkasta ja toimitusaika kaikille tavaroille oli 1-4 työpäivää. Paketit lähti matkaan perjantaina 20.9 ja tänään sen kävin noutamassa.

Kotelo oli eri paketissa ja heti näin sen olevan väärän värinen. Toinen paketti kun availtiin niin sisältä paljastuikin täysin eri tuotteet jotka tilattu. Keräyslista/lähete oli oikein kuten myös pakettikortti, tuotteet vaan jokaista komponenttia möyten väärät. Aspaan heti soitto ja nyt kolme tuntia myöhemmin mitään vastausta ei ole kuulunut.. "Selvitellään pikaisesti" kuului vastaus.

Saa nähdä kuinka tilanne etenee vaan tähän asti kohtuu paskainen maku jäänyt tästä firmasta. :/

ps. Vitutus saattaa olla kova myös hänellä jonka noin 3k€ paketti tuli minulle..
Moikka! Pahoittelut, että viestiisi ei oltu täällä reagoitu eilisen puolella, ilmeisesti aspassa on ruuhkaa - kuten viestisi perusteellakin voisi päätellä :(
Tovottavasti aspa on ehtinyt tässä vaiheessa palata asiaan - ilmeisesti siis pakettikortit menneet pakkaamossa sekaisin.
Laittaisitko kuitenkin yksärillä tilausnumeron mahdollisimman pikaisesti, niin tsekkailen mikä tilanne tässä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 658
Tänään saapui valvojaisprossu. Mutta ne Haribon lämpötyynyt unohtui paketista, mitäs nyt sitten IHS:n alle laitetaan? :bored:
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
510
Oon parin viimevuoden aikana tilaillut varmaan 20 tuotetta Jimmsiltä ja hakenut yhden koneen osat yht (yli 1000€ kone), eikä yhtäkään nallekarkkia ole siunaantunut tänne.
 
Liittynyt
06.08.2017
Viestejä
398
Toivottavasti ei mene taas kahta viikkoa osia odotellessa :sori:
Olisi ollut saikulla hyvää aikaa roplata :vihellys:
 
Liittynyt
20.03.2018
Viestejä
911
Nopeasti lähetetty kotelo, tällä kertaa jopa hiukan liiankin nopea, oletin että kotiutuu vasta huomenna, ja pääsen kuitenkin noutamaan vasta ensi viikolla itsestä johtumattomista syistä.

Mites muuten toimitaan jos huomataan että se kotelo on ottanut damagea kuljetuksessa ja se lasi on päreinä?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Mites muuten toimitaan jos huomataan että se kotelo on ottanut damagea kuljetuksessa ja se lasi on päreinä?
Hei!
Tällöin tuota koteloa ei kannata vastaanottaa, vaan kieltäytyä siitä Postilla suoraan.

Edit: tarkennetaan vielä iltavuoron vastausta sen verran, että kuljetusvahingon sattuessa pitää aina vastaanottopaikassa täyttää lähetyksestä vahinkoilmoitus postin virkailijan kanssa. Tästä vahinkoilmoituksesta liitetään sitten kopio RMA-lomakkeeseen, kun ilmoitat sattuneesta vahingosta meille.

Käytämme tuota vahinkoilmoitusta sitten vuorostamme, kun vaadimme postilta korvausta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 069
Oon parin viimevuoden aikana tilaillut varmaan 20 tuotetta Jimmsiltä ja hakenut yhden koneen osat yht (yli 1000€ kone), eikä yhtäkään nallekarkkia ole siunaantunut tänne.
Itselle tullut ihan mitättömissäkin paketeissa vaikka en noita edes syö.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Tänään saapui valvojaisprossu. Mutta ne Haribon lämpötyynyt unohtui paketista, mitäs nyt sitten IHS:n alle laitetaan? :bored:
Oon parin viimevuoden aikana tilaillut varmaan 20 tuotetta Jimmsiltä ja hakenut yhden koneen osat yht (yli 1000€ kone), eikä yhtäkään nallekarkkia ole siunaantunut tänne.
Nallekarkkeja ollaan laitettu tilauksiin mukaan jo muutama vuosi ja niitä pitäisi tosiaan tulla kaikenlaisissa paketeissa (oikeastaan vain pois lukien tuotteet, jotka lähetetään suoraan omassa laatikossaan). Joskus nallekarkit kuitenkin unohtuvat pakkaajalta tai pääsevät loppumaan. Jos aikaisemmin puuttumaan jääneet nallekarkit ovat oman tilauksen kohdalla kynnyskysymys, niin niistä kannattaa laittaa yksäriä tai vaikka maininta seuraavan tilauksen viestikenttään :)
 

Hessu

Tukijäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 420
Nallekarkkeja ollaan laitettu tilauksiin mukaan jo muutama vuosi ja niitä pitäisi tosiaan tulla kaikenlaisissa paketeissa (oikeastaan vain pois lukien tuotteet, jotka lähetetään suoraan omassa laatikossaan). Joskus nallekarkit kuitenkin unohtuvat pakkaajalta tai pääsevät loppumaan. Jos aikaisemmin puuttumaan jääneet nallekarkit ovat oman tilauksen kohdalla kynnyskysymys, niin niistä kannattaa laittaa yksäriä tai vaikka maininta seuraavan tilauksen viestikenttään :)
Saako dieetillä olevat, vaikka Jimssin tarran mukaan erillisestä pyynnöstä? :vihellys:
 
Liittynyt
20.03.2018
Viestejä
911
Hei!
Tällöin tuota koteloa ei kannata vastaanottaa, vaan kieltäytyä siitä Postilla suoraan.

Edit: tarkennetaan vielä iltavuoron vastausta sen verran, että kuljetusvahingon sattuessa pitää aina vastaanottopaikassa täyttää lähetyksestä vahinkoilmoitus postin virkailijan kanssa. Tästä vahinkoilmoituksesta liitetään sitten kopio RMA-lomakkeeseen, kun ilmoitat sattuneesta vahingosta meille.

Käytämme tuota vahinkoilmoitusta sitten vuorostamme, kun vaadimme postilta korvausta.
Asia harvinaisen selvä :) Tiesinkin kyllä että mun pitää kieltäytyä vastaanottamasta sitä mutta tuosta kaavakkeesta en tiennytkään että pitää täytellä, hyödyllinen tieto varmaan ihan laittaa tuonne etusivulle vaikka "kuljetuksessa vahingoittunut tuote, miten toimin"

Ja ps. Nallekarkit on so last season, näitä mukaan mieluummin:
Haribo Mega-Roulette 45 g karkkipatukka | Karkkainen.com verkkokauppa
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 881
Ei niitä postin rikkomisia voi laittaa Jimm'sin piikkiin.. Vähän nysviä olivat kyllä postissa, kun sen vahinkoilmoituslomakkeen täyttelin rikkimenneestä prossujäähystä. En kuullut asiasta sen jälkeen mitään, mutta sain uuden tuotteen tilalle.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Asia harvinaisen selvä :) Tiesinkin kyllä että mun pitää kieltäytyä vastaanottamasta sitä mutta tuosta kaavakkeesta en tiennytkään että pitää täytellä, hyödyllinen tieto varmaan ihan laittaa tuonne etusivulle vaikka "kuljetuksessa vahingoittunut tuote, miten toimin"

Ja ps. Nallekarkit on so last season, näitä mukaan mieluummin:
Haribo Mega-Roulette 45 g karkkipatukka | Karkkainen.com verkkokauppa
Takuu- ja toimitusehdoista pitäisi löytyä tätäkin koskeva maininta!
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
1 644
Oon parin viimevuoden aikana tilaillut varmaan 20 tuotetta Jimmsiltä ja hakenut yhden koneen osat yht (yli 1000€ kone), eikä yhtäkään nallekarkkia ole siunaantunut tänne.
Ne ei kiireiden takia varmaan päästä pakkaajia ruokatauolle, niin joutuvat nälkäkuoleman kielissä ns. syömään kuormasta :p
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 658
Nallekarkkeja ollaan laitettu tilauksiin mukaan jo muutama vuosi ja niitä pitäisi tosiaan tulla kaikenlaisissa paketeissa (oikeastaan vain pois lukien tuotteet, jotka lähetetään suoraan omassa laatikossaan). Joskus nallekarkit kuitenkin unohtuvat pakkaajalta tai pääsevät loppumaan. Jos aikaisemmin puuttumaan jääneet nallekarkit ovat oman tilauksen kohdalla kynnyskysymys, niin niistä kannattaa laittaa yksäriä tai vaikka maininta seuraavan tilauksen viestikenttään :)
Ei hätää, tuo oli lähinnä (surkea) yritys harjoittaa vitsihuumoria. :beye:
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Ei hätää, tuo oli lähinnä (surkea) yritys harjoittaa vitsihuumoria. :beye:
Njoo ei vissiin tuo hymiö nyt riittävän selkeästi tuonut esille, että ei mekään nyt ihan haudanvakavina täällä olla :D Joillekin kuitenkin ne nallekarkit on tosi tärkeitä, niin kirjoitettiin niistäkin nyt ns. "toimintaohje" :hungry:
 
Liittynyt
24.11.2017
Viestejä
287
Hei!
Tällöin tuota koteloa ei kannata vastaanottaa, vaan kieltäytyä siitä Postilla suoraan.

Edit: tarkennetaan vielä iltavuoron vastausta sen verran, että kuljetusvahingon sattuessa pitää aina vastaanottopaikassa täyttää lähetyksestä vahinkoilmoitus postin virkailijan kanssa. Tästä vahinkoilmoituksesta liitetään sitten kopio RMA-lomakkeeseen, kun ilmoitat sattuneesta vahingosta meille.

Käytämme tuota vahinkoilmoitusta sitten vuorostamme, kun vaadimme postilta korvausta.
Mikä tuo vahinkoilmoitus on? Nimittäin itse seisoin postissa 20min kun yrittivät selvittää mistä lomakkeesta puhun, näytin suoraan teidän rma viestin mukana tulleita ohjeita virkailijalle ja sitä pällisteli parikin tyyppiä siinä, mutta ei kukaan tuollaisesta lomakkeesta tiennyt. Täytin verkossa vahinkoilmoituksen postille kun en muuta keksinyt, mutta ei siellä ollut mitään tulostusvaihtoehtoa ja sieltä tuli parin päivän päästä vastaus että pitää olla myyjään yhteydessä.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Mikä tuo vahinkoilmoitus on? Nimittäin itse seisoin postissa 20min kun yrittivät selvittää mistä lomakkeesta puhun, näytin suoraan teidän rma viestin mukana tulleita ohjeita virkailijalle ja sitä pällisteli parikin tyyppiä siinä, mutta ei kukaan tuollaisesta lomakkeesta tiennyt. Täytin verkossa vahinkoilmoituksen postille kun en muuta keksinyt, mutta ei siellä ollut mitään tulostusvaihtoehtoa ja sieltä tuli parin päivän päästä vastaus että pitää olla myyjään yhteydessä.
Moi! Tuosta toimihenkilön tietämättömyydestä sun kannattaa reklamoida postille suoraan, heidän lomakkeesta/käytännöstä kuitenkin kyse ja postin virkailijan pitäisi se asiakkaan kanssa siinä tiskillä täyttää.

Henkilöasiakkaana reklamoida voi näemmä Postille puhelimitse (ehkä chatissakin voi?) 8-16 numerossa 0100 85160 (pvm/mpm).
 
Liittynyt
26.08.2017
Viestejä
1 273
Nallekarkkeja ollaan laitettu tilauksiin mukaan jo muutama vuosi ja niitä pitäisi tosiaan tulla kaikenlaisissa paketeissa (oikeastaan vain pois lukien tuotteet, jotka lähetetään suoraan omassa laatikossaan). Joskus nallekarkit kuitenkin unohtuvat pakkaajalta tai pääsevät loppumaan. Jos aikaisemmin puuttumaan jääneet nallekarkit ovat oman tilauksen kohdalla kynnyskysymys, niin niistä kannattaa laittaa yksäriä tai vaikka maininta seuraavan tilauksen viestikenttään :)
Saako halutessaan sokerittomia nallekarkkeja?
 
Liittynyt
24.11.2017
Viestejä
287
Moi! Tuosta toimihenkilön tietämättömyydestä sun kannattaa reklamoida postille suoraan, heidän lomakkeesta/käytännöstä kuitenkin kyse ja postin virkailijan pitäisi se asiakkaan kanssa siinä tiskillä täyttää.

Henkilöasiakkaana reklamoida voi näemmä Postille puhelimitse (ehkä chatissakin voi?) 8-16 numerossa 0100 85160 (pvm/mpm).
Kyseessä oli siis tuollainen asiamiesposti joten johtunee siitä, soittivat kyllä johonkin helppariin myös kun käskin, mutta turhaan.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
377
Terve, hakusessa olis fractal desing Nano s koteloon pölysuodatin magneettikiinnityksellä kattoon, mutta listoilta ei löydy. Olisiko mahdollista saada tilattua? Ilmeisesti sama suodatin kuin Meshify C, Mini C ja Define C koteloissa.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Terve, hakusessa olis fractal desing Nano s koteloon pölysuodatin magneettikiinnityksellä kattoon, mutta listoilta ei löydy. Olisiko mahdollista saada tilattua? Ilmeisesti sama suodatin kuin Meshify C, Mini C ja Define C koteloissa.
Toimittajalta löytyy Meshify C yhteensopivaa suodatinta, mutta tämä eroaa kuitenkin hieman mitoiltaan tuon Nano S:n vastaavan kanssa: DF1032.
 
Liittynyt
05.03.2018
Viestejä
1 332
Oon parin viimevuoden aikana tilaillut varmaan 20 tuotetta Jimmsiltä ja hakenut yhden koneen osat yht (yli 1000€ kone), eikä yhtäkään nallekarkkia ole siunaantunut tänne.
Tasan ei mene nallekarkit! :sori:

Firmalle tilaillut Jimssistä paketin jos toisenkin ja nallekarkit ovat vahva kilpailuetu silloin kun saman tavaran voi myös tilata jätkäsaaresta ja molemmilla on varastossa... :hungry:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Nyt täytyy heittää kehut Jimm'sille. Pari päivää sitten tilattu club3d:n dp-kaapeli saapui tänään matkahuollon kuljettamana ja nallekarkit maistui asentaessa. Oli vissiin tuoretta erää kun oli niin makeita ja pehmeitä että jäi oikeen hyvä mieli. Ja jos karkkinälkä tässä taas yllättää niin varmaan taas lähtee jotain tilaukseen. (Asiaan vaikuttaa myös se että on lahjakortin creditissä vielä noin 40€ käyttämättä)
 
Liittynyt
26.09.2019
Viestejä
1
Tilasin kuun alussa uuden koneen valmiiksi kasattuna ja olen nyt odottanut pyöreesti neljä viikkoa, eli sen maksimi ajan mitä teiltä lupailtiin. Voisiko saada mitään selvempää tietoa että kauanko enää tarvis odottaa ennen kuin paketti lähtee postiin? Laitoin viestiä tuonne teidän chattipalveluun joku päivä sitten ja sieltä vain tuli se perus purkitettu vastaus että 3-4 viikkoa, ja sitten tarjotaan 100e:llä mahdollisuutta hypätä jonon kärkeen, ja että kaikki tarvittavat osat ovat teillä jo varastossa. Tilausnumero on #xxxxxxx. Ois mukava saada jotain vähän selvempää ennustusta että kauanko tässä pitää vielä odotella.


Laita tilausnumerot @Jimm's yv:llä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Liittynyt
26.08.2017
Viestejä
1 273
Nyt täytyy heittää kehut Jimm'sille. Pari päivää sitten tilattu club3d:n dp-kaapeli saapui tänään matkahuollon kuljettamana ja nallekarkit maistui asentaessa. Oli vissiin tuoretta erää kun oli niin makeita ja pehmeitä että jäi oikeen hyvä mieli. Ja jos karkkinälkä tässä taas yllättää niin varmaan taas lähtee jotain tilaukseen. (Asiaan vaikuttaa myös se että on lahjakortin creditissä vielä noin 40€ käyttämättä)
Aina on olleet täällä Jimmsin haribonallet tuoreita ja maistuvia, mikä ei toki ole ihme kun jos joka lähetykseen mukaan tungetaan, ei kauaa varastossa homehdu :hungry:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 380
Viestejä
4 159 105
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom