Mozilla Firefox -keskustelu

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 165
Kuulostaa jonkin sortin DNS-hijackilta. Tapahtuuko muissa selaimissa? Kannattaa varmistaa, että oma reititin ei ole reikäinen kun joisakin on ollut tietoturvareikiä.
 

skiip

올드보이
Liittynyt
05.02.2019
Viestejä
234
silloin tällöin kun menee esimerkiksi ihan luotetulle sivulle esim. Teboil niin ponnahtaa esiin tämmöistä, että mitähän viddua?. kaikenlaiset ponnahdusikkunoiden estot ja adblockerit asennettu.
Oletko katsonut, ettei Firefoxiin ole ilmestynyt mitään epäilyttäviä laajennuksia tai muita lisäosia? Vaikuttaa kuitenkin siltä, että joku malware koneelle on päässyt.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 009
Tuli uusi 67.0.4 versio, en ole vielä huomannut mitään eroa aiempiin... :think:
-Taisi tulla kaksi versiota 3 ja 4 aika peräkkäin....? o_O
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
857
Niissä on korjattu 0day-tietoturvareikiä, joita oli käytetty Coinbase kryptovaaluutta-palveluun tehdyssä hyökkäyksessä.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
3 299
bugaakos muilla Ublock/Yotube??

nauhoitin esimerkkivideon sen sijaan että kirjoittaisin esseen



TL:DW; mainokset yrittää latautua mutta jonkin ajan jälkeen skippautuvat, autoplay ei toimi:tdown:

lisäosista käytössä pelkästään Ublock Origin/BetterTTV
Häpeäisit kun mainokset blokkaat youtubessa vaikka välillä ovatkin ärsyttäviän;)

Tommonen tappaa sisällön tuottamisen, kun parempi ublockissa pitää youtube ja io-tech ym. lemppari sivustot valkoisella listalla.

Tosin jonkun takia porukka alkanut youtubessa laittamaan mainoksia videon välille ja itseä ne ärsyttävät eniten... joten omiin videoihini laitan vaan alkuun ja loppuun kun ne eivät itseäni niin paljon haittaa.
Sitten on tietenkin Youtube Premium ja TUBE kolikoihin perustuva BitTube (ei mainoksia ja tekijät ja katsojat saavat TUBE kolikoita).

Itse Firefoxista että olin monta vuotta tätä käyttämättä, mutta nyt Googlen tyhmät toimet Chromen kehityksessä laitto mut vaihtamaan jokaisen talon luurin ja tietokoneen selaimet FireFoxiin.
Hakukoneenakin on ollut jo monta vuotta duckduckgo eikä google.

Naamakirjasta myös erottu vuodenvaihteessa ja whatapp seuraavaksi.

Eli haluan eroon kaikesta mitkä keräävät dataa ja myyvät sitä eteenpäin.
Kaikki mikä liittyy Googleen ja naamakirjaan saa hävitä.
Tai youtube pakko pitää kun oma kanava siellä, mutta kaikki muu saa lähteä.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Oletko katsonut, ettei Firefoxiin ole ilmestynyt mitään epäilyttäviä laajennuksia tai muita lisäosia? Vaikuttaa kuitenkin siltä, että joku malware koneelle on päässyt.
Ei löytänyt ainakaan Malwarebytes mitään kikkareita koneelta, lieneekö joku parempi ohjelma olemassa?. Firefoxin lisäosissakaan ei ole kuin Adblock plus. Asensin kyllä Firefoxinkin uudelleen
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 165
Kokeilitko uudessa Firefoxin profiilissa? Jos kyllä niin sitten itse tarkastaisin reitittimen ja onko se reikäinen.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Kokeilitko uudessa Firefoxin profiilissa? Jos kyllä niin sitten itse tarkastaisin reitittimen ja onko se reikäinen.
Profiilissa?, ei pitäisi olla ohjelmiston puolelta häikkää kun muutama viikko sitten asensin modeemiin viimeisimmät firmwaret chromecastin asennuksen yhteydessä, ja ei ole kyllä hajuakaan miten minä tuon modeemin reiät katson?, kun en varsinaista reititintä omista. Katellaan jos joku kikkare hyppää vielä silmille.
Vaihdapa Adblock plus uBlock Originiin.
Vaihdettu.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 625
Häpeäisit kun mainokset blokkaat youtubessa vaikka välillä ovatkin ärsyttäviän;)

Tommonen tappaa sisällön tuottamisen, kun parempi ublockissa pitää youtube ja io-tech ym. lemppari sivustot valkoisella listalla.

Tosin jonkun takia porukka alkanut youtubessa laittamaan mainoksia videon välille ja itseä ne ärsyttävät eniten... joten omiin videoihini laitan vaan alkuun ja loppuun kun ne eivät itseäni niin paljon haittaa.
Sitten on tietenkin Youtube Premium ja TUBE kolikoihin perustuva BitTube (ei mainoksia ja tekijät ja katsojat saavat TUBE kolikoita).

Itse Firefoxista että olin monta vuotta tätä käyttämättä, mutta nyt Googlen tyhmät toimet Chromen kehityksessä laitto mut vaihtamaan jokaisen talon luurin ja tietokoneen selaimet FireFoxiin.
Hakukoneenakin on ollut jo monta vuotta duckduckgo eikä google.

Naamakirjasta myös erottu vuodenvaihteessa ja whatapp seuraavaksi.

Eli haluan eroon kaikesta mitkä keräävät dataa ja myyvät sitä eteenpäin.
Kaikki mikä liittyy Googleen ja naamakirjaan saa hävitä.
Tai youtube pakko pitää kun oma kanava siellä, mutta kaikki muu saa lähteä.
Vaikka tuo postisi on vähän huumorilla kirjoitettu, niin kyllä se sisällöntuottaja on se joka homman on mokannut. Kun mainos vilkkuu, välkkyy, soittaa Marseljeesiä ja avaa varmuudeksi vielä muutaman bonusmainoksenkin ruudulle vilkkumaan, niin on ihan turha kysyä miksi kuluttaja käyttää adblockeria. Ja tuo ei ole edes kaukaa haettu. Suomessakin on sivustoja joiden sisältö näyttää lähinnä salaattikulholta kun oikeaa sisältöä ei erota mainosten seasta. Ja sitten kehtaavat vielä valittaa, että kiittämätön kuluttaja blokkaa ne mainokset.

Techbbs on niitä harvoja sivuja jotka ovat minulla whitelistillä ihan siitä syystä, että täällä mainontaa ei ole toteuttanut mainostalo Idiootti & Poika.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 165
Pelkkä Firefoxin uudelleenasennus ei poista tai tyhjennä asetuksia, kts:

Use the Profile Manager to create and remove Firefox profiles | Firefox Help
Refresh Firefox - reset add-ons and settings | Firefox Help

Windowsissa nuo löytyvät %APPDATA%\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles -hakemiston alta. Voit ottaa vanhan talteen ennen niiden kanssa säätämistä. Poistamiseen voit käyttää joko ylläolevassa linkissä mainittua profile manageria tai vai ihan poistaa/siirtää hakemiston tuolta.

, ei pitäisi olla ohjelmiston puolelta häikkää kun muutama viikko sitten asensin modeemiin viimeisimmät firmwaret chromecastin asennuksen yhteydessä, ja ei ole kyllä hajuakaan miten minä tuon modeemin reiät katson?
Jos samaa ongelmaa ei esiinny muissa laitteissa niin sitten luultavasti ongelma on siinä tietyssä koneessa tai selaimessa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 229
Vaikka tuo postisi on vähän huumorilla kirjoitettu, niin kyllä se sisällöntuottaja on se joka homman on mokannut. Kun mainos vilkkuu, välkkyy, soittaa Marseljeesiä ja avaa varmuudeksi vielä muutaman bonusmainoksenkin ruudulle vilkkumaan, niin on ihan turha kysyä miksi kuluttaja käyttää adblockeria. Ja tuo ei ole edes kaukaa haettu. Suomessakin on sivustoja joiden sisältö näyttää lähinnä salaattikulholta kun oikeaa sisältöä ei erota mainosten seasta. Ja sitten kehtaavat vielä valittaa, että kiittämätön kuluttaja blokkaa ne mainokset.

Techbbs on niitä harvoja sivuja jotka ovat minulla whitelistillä ihan siitä syystä, että täällä mainontaa ei ole toteuttanut mainostalo Idiootti & Poika.
Aika vahvasti tämä.
Joskus vuosikymmeniä sitten adblock ei ollut pakollinen, mutta onhan tuo aika shokki nykypäivänä painaa pois päältä.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
3 299
Aika vahvasti tämä.
Joskus vuosikymmeniä sitten adblock ei ollut pakollinen, mutta onhan tuo aika shokki nykypäivänä painaa pois päältä.
Tämän takia itse hylkäsin Chromen ja samaa moottoria käyttävät selaimet. Kun Google ilmoitti että estää/vaikeuttaa adblockereiden toiminnan kun menettävät niin paljon mainos rahaa niiden takia.

Tosin youtube ja io-tech ovat itselläni whitelistattu kun haluan tukea videoitten tekijöitä youtubessa ja tietenkin io-techiä pitää tukea :D
 

Obi-Lan

¯\_(ツ)_/¯
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 058
silloin tällöin kun menee esimerkiksi ihan luotetulle sivulle esim. Teboil niin ponnahtaa esiin tämmöistä, että mitähän viddua?. kaikenlaiset ponnahdusikkunoiden estot ja adblockerit asennettu.
Menitkö suoraan kirjoittamalla osoitteen www.teboil.fi vai hakutuloksen kautta klikkaamalla? Mulla joskus ihan google tarjoili tuollaista paskaa oikean sivun sijaan. Se on voinut jäädä osoitehistoriaan myös
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 165
#toisaalla joku mainitsi, että jotkut sivut olisi korkattu ja satunaisesti ohjaisivat kävijöitä väärään paikkaan (hankaloittaa ongelman huomaamista vrt jos aina ohjaisi). Tiedä sitten, mutta voisi hyvinkin olla jos seurasi hakutulosta googlesta tms.
 

druidi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.10.2017
Viestejä
271
Saako välilehtiä säädettyä siten, että aina kun klikkaa avaa uuteen välilehteen niin menisi aina viimeiseksi (oikeaan laitaan). Nyt kun on avannut välilehtiä ja lähtee uusia availeen niin se menee kyseisestä välilehdestä seuraavaksi eikä siis laitimmaiseksi.
 
Liittynyt
26.08.2017
Viestejä
1 273
Sen kun joku vielä keksisi miten pääsee eroon välilehtien irrottelusta tabeista omiksi itsenäisiksi ikkunoikseen. Välillä tapahtuu ihan vahingossa kun klikkailee tabeja.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 174
Sen kun joku vielä keksisi miten pääsee eroon välilehtien irrottelusta tabeista omiksi itsenäisiksi ikkunoikseen. Välillä tapahtuu ihan vahingossa kun klikkailee tabeja.
Mullakin tapahtuu samaa aika usein. Näköjään välilehti avataan uuteen ikkunaan mikäli sen vetää palkista alas sivulle.

Edit:

Current Firefox versions have a feature called tear-off tabs. You can detach a tab from the current window and open it in a new window by dragging a tab slightly down in the browser window. There is also a "Move Tab(s)" sub menu in the Tab bar context menu that works with multiple tabs selected. You can drag that tab back to the tab bar in the original window to undo this detaching if this happened by accident.
Tabs jump to new windows | Firefox Support Forum | Mozilla Support

Lisäosilla voi kai kumota uuteen ikkunan avauksen, mutta ei estää sitä.

Bugiraportti löytyy 727420 - Tab tearing is too sensitive. Tabs frequently moved to new window accidentally.. about:config-asetuksen jos saisi, niin riittäisi ainakin minulle.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 760
Häpeäisit kun mainokset blokkaat youtubessa vaikka välillä ovatkin ärsyttäviän;)

Tommonen tappaa sisällön tuottamisen, kun parempi ublockissa pitää youtube ja io-tech ym. lemppari sivustot valkoisella listalla
No ei todellakaan voi katsoa tubea mainoksilla.

Siellä on nykyään enemmän mainoksia kuin telkkarissa. Telkkarin katselu jääny melkein kokonaan mainosten takia ja niin jää tubenkin katselu jos mainoksia ei joskus saa blokattua.

Io-tech on whitelistalla koska täällä mainokset ei häiritse tai tuhlaa aikaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
889
Se tunne kun koneessa on 25/32gb vapaata keskusmuistia josta firefox 67 vie noin 2-3gb, silti noin 2 minuuttia sitten käytössä ollut välilehti jossa on auki youtube video tauolla.

Niin Firefox nerokkaana keksii tyhjentää kyseisen välilehden ja täten lataa sen alusta, kun sen välilehden avaa seuraavan kerran.

browser.tabs.unloadOnLowMemory. On jo asennossa false tuolla about:config valikossa, mutta silti ei käytännössä ole enää välilehtiä koko selaimessa.

Lähetetty minun TA-1004 laitteesta Tapatalkilla
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 165
Onko käytössä 64-bittinen Firefox? 32-bittisellä varmaan voi tulla jo muisti vastaan tuossa vaiheessa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
889
Onko käytössä 64-bittinen Firefox? 32-bittisellä varmaan voi tulla jo muisti vastaan tuossa vaiheessa.
Kyllähän se muuttui 64bittiseksi jo varmaan puolitoista vuotta sitten ja muutenkin alla on joulukuussa ostettu kone, joten Firefox ei ole ollut asennettuna tähän koneeseen sen kauempaa.

Toki profiili on vanhempi kun sen kopioin suoraan vanhasta koneesta.
Mutta tuskin Mozilla edes jakelee 64bit Windowsia käyttäville tuota 32bit versiota.

Juu varmasti sen saisi haettua ja asennettua tähän koneeseen, Mozillan ftp serveriltä 32bit installerin lataamalla. mutta en minä nyt niin sekaisin mennyt uudesta koneesta, että olisin tuon 32bit version erikseen hakenut.

Lähetetty minun TA-1004 laitteesta Tapatalkilla
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 305
Nyt on sitten poistettu "Install updates"-nappulakin? Pikkuasia kerrallaan viedään huonompaan suuntaan.

firefox_addons_updates.png
 

druidi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.10.2017
Viestejä
271
Nyt on sitten poistettu "Install updates"-nappulakin? Pikkuasia kerrallaan viedään huonompaan suuntaan.

Vieläkö tuota NoScriptiä pystyy muka käyttämään. Sehän meni Foxin systeemien muuttuessa täysin käyttökelvottomaksi paskaksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 305
Vieläkö tuota NoScriptiä pystyy muka käyttämään. Sehän meni Foxin systeemien muuttuessa täysin käyttökelvottomaksi paskaksi.
Muuttuihan se aika reippaasti, mutta joiltakin osin se on kätevämpikin nykyään. Varsinkin jos haluaa hienosäätää yksittäisen domainin tasolla, vanhan NoScriptin valikosta tulisi pitkä. Nykyinen on paljon kompaktimpi ja selkeämpikin.

Nykyään voi myös asettaa salatun yhteyden skriptien sallimisen ehdoksi myös ylemmän tason domainille, mikä on joissain tilanteissa kätevä, kuvassa esimerkki.

noscript_list1.png


Ennen skriptejä ei pystynyt helposti sallimaan kaikista osoitteista, jotka ovat muotoa xxx.akamaized.net, sillä ehdolla, että yhteys oli salattu. Piti olla tiedossa täsmällinen osoite muotoa https://xxx.akamaized.net ja se taas ei käy, jos vaihtoehtoja xxx:lle on "loputtomasti". Joku kikka minulla oli aikanaan vanhalle NoScriptille, mutta se oli huomattavan työläs.
 

druidi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.10.2017
Viestejä
271
Muuttuihan se aika reippaasti, mutta joiltakin osin se on kätevämpikin nykyään. Varsinkin jos haluaa hienosäätää yksittäisen domainin tasolla, vanhan NoScriptin valikosta tulisi pitkä. Nykyinen on paljon kompaktimpi ja selkeämpikin.

Nykyään voi myös asettaa salatun yhteyden skriptien sallimisen ehdoksi myös ylemmän tason domainille, mikä on joissain tilanteissa kätevä, kuvassa esimerkki.



Ennen skriptejä ei pystynyt helposti sallimaan kaikista osoitteista, jotka ovat muotoa xxx.akamaized.net, sillä ehdolla, että yhteys oli salattu. Piti olla tiedossa täsmällinen osoite muotoa https://xxx.akamaized.net ja se taas ei käy, jos vaihtoehtoja xxx:lle on "loputtomasti". Joku kikka minulla oli aikanaan vanhalle NoScriptille, mutta se oli huomattavan työläs.
Pitääpä koittaa, asennettuna se on, mutta ei kytkettynä päälle. Jos se on vielä samanlainen kuin aiemmin niin otetaan taas het pois käytöstä.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 174
Muuttuihan se aika reippaasti, mutta joiltakin osin se on kätevämpikin nykyään. Varsinkin jos haluaa hienosäätää yksittäisen domainin tasolla, vanhan NoScriptin valikosta tulisi pitkä. Nykyinen on paljon kompaktimpi ja selkeämpikin.

Nykyään voi myös asettaa salatun yhteyden skriptien sallimisen ehdoksi myös ylemmän tason domainille, mikä on joissain tilanteissa kätevä, kuvassa esimerkki.



Ennen skriptejä ei pystynyt helposti sallimaan kaikista osoitteista, jotka ovat muotoa xxx.akamaized.net, sillä ehdolla, että yhteys oli salattu. Piti olla tiedossa täsmällinen osoite muotoa https://xxx.akamaized.net ja se taas ei käy, jos vaihtoehtoja xxx:lle on "loputtomasti". Joku kikka minulla oli aikanaan vanhalle NoScriptille, mutta se oli huomattavan työläs.
Tulisipa sellainen ominaisuus, että voisi laittaa a.com:n skriptit toimimaan b.com:ssa, mutta ei muualla. Vaikka siis googleapis.com tai cloudfront.net toimimaan vain tietyillä sivuilla. Tällaista ei taida olla, mutta u{Block,Matrix}:ssa on.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 185
Tulisipa sellainen ominaisuus, että voisi laittaa a.com:n skriptit toimimaan b.com:ssa, mutta ei muualla. Vaikka siis googleapis.com tai cloudfront.net toimimaan vain tietyillä sivuilla. Tällaista ei taida olla, mutta u{Block,Matrix}:ssa on.
uMatrix ku tuli siirryttyä ku se julkaistiin, niin takaisin ei ole ollut ikävä muihin. Sen verta ylivertainen muihin verrattuna ja ominaisuuksia hallita mitä sieltä sivulta ajetaan. Tietenkään kaikkihan ei tästä tykkää, että joutuu säätämään, mutta itse haluan tietää mitä se sivusto haluaa tehdä/ajaa mun koneella ilman lupia.
Ja se on uskomatonta mikä määrä turhia skriptejä yritetään ajaa lähes joka sivustolla, helposti voi jättää estot päälle ja sivusto toimii kiltisti silti. Kaikki se ylimääräinen vaan jotain tracking sun muuta turhaa, joka rasittaa sivustojen käyttöä ilman näitä työkaluja...
 

druidi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.10.2017
Viestejä
271
uMatrix ku tuli siirryttyä ku se julkaistiin, niin takaisin ei ole ollut ikävä muihin. Sen verta ylivertainen muihin verrattuna ja ominaisuuksia hallita mitä sieltä sivulta ajetaan. Tietenkään kaikkihan ei tästä tykkää, että joutuu säätämään, mutta itse haluan tietää mitä se sivusto haluaa tehdä/ajaa mun koneella ilman lupia.
Ja se on uskomatonta mikä määrä turhia skriptejä yritetään ajaa lähes joka sivustolla, helposti voi jättää estot päälle ja sivusto toimii kiltisti silti. Kaikki se ylimääräinen vaan jotain tracking sun muuta turhaa, joka rasittaa sivustojen käyttöä ilman näitä työkaluja...
Siis toi uBlockin säätäminen on jotain niin perseestä olevaa rakettitiedettä että ei edes vähän alkua kiinnosta alkaa säätämään tuota siis muun kuin estolistojen muodossa.
 

druidi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.10.2017
Viestejä
271
uBlock (Origin) ja uMatrix ovat eri asia.
Kyllä minä sen tiedän, kunhan mainitsin tuosta uBlockista (Origin kyllä), ja nimen omaan kun siitä oli puhetta aiemmin tuohon persiilleen menneessä NoScriptin tapauksessa.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Firefoxin beta (v70) sisältää macOS-käyttäjille varsin hyvän parannuksen, kun ovat siirtyneet käyttämään CoreAnimationia apuna renderöinnissä -> Firefoxia ja monia muita selaimia macOS:llä vaivannut virrankulutus pitäisi olla nyt reilusti pienempää. Safariin paloi hermot niin tämä tuli varsin hyvään saumaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 229
Hmm, enpäs tiennytkään, että Firefoxista löytyy tällainen ominaisuus

Tuohan on itseasiassa aika hyödyllinen, olin kyllä tietoinen että Firefoxilla oli oma tietokanta näille ja sivusto kuten haveibeenpwned mutta että selainkin ihan varoittaa jos käy sivustolla on uutta.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
188
Mitä mainostenestolisäosaa nykyisin kannattaa Firefoxissa käyttää? Aiemmin olen käyttänyt Adblock Plussaa, mutta kun kone vaihtui, niin en ole vielä mitään lisäosaa Firefoxiin asentanut.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 229

69.0.1

Firefox Release

September 18, 2019

Version 69.0.1, first offered to Release channel users on September 18, 2019
Fixed
  • Fixed external programs launching in the background when clicking a link from inside Firefox to launch them (bug 1570845)

  • Usability improvements to the Add-ons Manager for users with screen readers (bug 1567600)

  • Fixed the Captive Portal notification bar not being dismissable in some situations after login is complete (bug 1578633)

  • Fixed the maximum size of fonts in Reader Mode when zoomed (bug 1578454)

  • Fixed missing stacks in the Developer Tools Performance section (bug 1578354)

  • Security and stability fixes
 
Liittynyt
13.09.2019
Viestejä
11
Toimiiko teillä kellään WebRender? Pitäisi nopeuttaa selainta huomattavasti gpu-kiihdytyksellä. Firefoxin 67-versiossa se toimii erikseen kytkettynä joissakin kokoonpanoissa ja 70-versiosta lähtien se on automaattisesti päällä joilakin käyttäjillä. Platform/GFX/WebRender Where - MozillaWiki
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 229
Toimiiko teillä kellään WebRender? Pitäisi nopeuttaa selainta huomattavasti gpu-kiihdytyksellä. Firefoxin 67-versiossa se toimii erikseen kytkettynä joissakin kokoonpanoissa ja 70-versiosta lähtien se on automaattisesti päällä joilakin käyttäjillä. Platform/GFX/WebRender Where - MozillaWiki
Piti laittaa päälle "opt-in by default" ja oli falsella mutta hyvin on pelittänyt muuten.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 472
Viestejä
4 163 386
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom