Perustelkaa (sana vapaa) minkä näistä Komplett AMD tai Intel paketeista ostaisitte?

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
En ole kelottamassa kannettava. Olen tyytyvöïnen kannettavaan. Maksimiaasetukset Pahtfinder Kingmaker FULL HD toimii.

Nyt olen saanut ratkaisun Pathfinder Kingmaker peliin. Se ei ollenkaan kaatuile minulle jos minulla on Cooler Boost Enabled MSI kannettavassa pelitietokoneessa jossa on CPU: Intel I5-8300H 4 cores 8 thread 4Ghz Turbo modessa korkeintaan, Nvidia 1060 6 GB DDR5, 8 GB DDR4, 256 GB SSD, 1 TERA HDD. Cooler boost ei ole lian äänekäs kun pelaan. Jos taas katson esim. Vampire Diaries ulkoisen DVD aseman kautta niin en kytke Cooler boostia päälle.
Asensit kuitenkin MSI afterburnerin?.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Asensit kuitenkin MSI afterburnerin?.
Olin ehtinyt sen asentaa joo ja tuossa olit oikeassa se oli greyed out kun koetin käynnistää niin otin uninstall. Tämän sijaan juuri Dragon Center softa toimii hyvin Turbo ja tuuletin asetukset MSI pelikannettava. Dragon Center tulee MSI kannettavissa ainakin uudemmat mallit sisältää sellaisen mukavan ok softan.

Pöytäkone on vielä kesken, mutta esim. CPU Cooleri menee jimmsin palautukseen ja siitä puuttuu osa, mutta minulla on todistaja ja valokuva siitä. Desktop on hold, mutta laptopilla pelaan iloisesti Pathfinder Kingmaker jonka säännöt muistuttaa Dungeon Dragons 3.5 todella paljon.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.02.2017
Viestejä
560
Kävin kasaamassa koneen samalla viikolla kun täällä oli viimeisimpiä postauksia joulukuussa. Hyvin toimi. Kaapelitkin on melkoisen tuttuja, kun pitkälle toistasataa konetta tullut kasattua. :rofl:
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
Kävin kasaamassa koneen samalla viikolla kun täällä oli viimeisimpiä postauksia joulukuussa. Hyvin toimi. Kaapelitkin on melkoisen tuttuja, kun pitkälle toistasataa konetta tullut kasattua. :rofl:
Hyvä että kävit, muuten saattas olla vieläkin osat levällää pöydällä. :tup:
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 113
... ja vielä paria tarjousta odottamassa :kahvi:
 
Liittynyt
16.02.2017
Viestejä
560
Ei siinä mennyt kuin puoli vuotta. Hupaisa lukea ketjun alkupäästä, josta jo vuosi kohta kasassa.

Prosessorien pelaamisen kestämisestä sen verran, että nyt on ensimmäistä kertaa yksi alusta itsellä 10 vuotta ollut pelikäytössä, meinaan Lga1366 pohjainen Asus p6t deluxe ja xeon x5650. Toimii vieläkin ja pyörittää valtaosaa peleistä +100fps

Ja pian näkee onko tämän vuoden amd:t paremmat kuin Intel pelaamisessa :hungry:
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Ei siinä mennyt kuin puoli vuotta. Hupaisa lukea ketjun alkupäästä, josta jo vuosi kohta kasassa.

Prosessorien pelaamisen kestämisestä sen verran, että nyt on ensimmäistä kertaa yksi alusta itsellä 10 vuotta ollut pelikäytössä, meinaan Lga1366 pohjainen Asus p6t deluxe ja xeon x5650. Toimii vieläkin ja pyörittää valtaosaa peleistä +100fps

Ja pian näkee onko tämän vuoden amd:t paremmat kuin Intel pelaamisessa :hungry:
Juuri näin ja asun talossa ja vuokraan 3 pientä asuntoa pääkaupunki seudulla. Osa aikaisesta työstäni en ole hirveän innostunut mutta heh tapasit minut myös siinä.

Voin suositella sinua kasaajana jos joku ystävistästäni on hankkimassa konetta.

Suurin ero ehkä että pöytäkoneessa on hieman parempi näytönohjain verrattuna kannetavaan (kannettavassa on 8 GB RAM) on että siinä on 16 GB RAM. Kyllä se 16 GB RAM on minusta hyvä pelikäytössä. 32 GB RAM kuulostaa overkill.
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
Juuri näin ja asun talossa ja vuokraan 3 pientä asuntoa pääkaupunki seudulla. Osa aikaisesta työstäni en ole hirveän innostunut mutta heh tapasit minut myös siinä.

Voin suositella sinua kasaajana jos joku ystävistästäni on hankkimassa konetta.

Suurin ero ehkä että pöytäkoneessa on hieman parempi näytönohjain verrattuna kannetavaan (kannettavassa on 8 GB RAM) on että siinä on 16 GB RAM. Kyllä se 16 GB RAM on minusta hyvä pelikäytössä. 32 GB RAM kuulostaa overkill.
Ja yksikään sana mitä kirjotit, ei liity lainaamaas tekstiin. :facepalm:
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 113
Noh noh, 33,3% viestistä osui sentään aiheeseen o_O
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Noh noh, 33,3% viestistä osui sentään aiheeseen o_O
Yli 60% osui aiheseen minun laskujen mukaan:) ja sinä et ole ignoressa kun joku muu postaaja tässä theadisssa heh.

Saa nähdä kumpi parempi tulevaisuudessa AMD tai Intel CPU:hungry:?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 680
Viestejä
4 188 667
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom