Lahjoitettu Vähävaraisille pelitarvikkeita

Liittynyt
08.01.2019
Viestejä
2
Toivottavasti tämä viesti menee oikeaan paikkaan. Copypasteen alle tekstin, minkä oon myös postannu Instagramissani. Halusin erikseen vielä tehdä threadin tänne, koska uskon että täällä jengi vois tuntea ihmisiä joilla vois olla tarvetta pelitarvikkeille. Oma nöyrä toiveeni on, että löytäisin ne oikeat ihmiset jotka tarttee apua:

Oon päättänyt auttaa lahjoittamalla rahaa hyväntekeväisyyteen. Ja koen että mulle tärkeitä on pelaajat. Siksi tässä kuussa haluan tukea sellasia pelaajia joilla ei oo syystä tai toisesta varaa hankkia kunnon kamoja pelaamiseen. Mulla on varattuna pienehkö summa, jolla sitten tilaan muutamalle apua tarvitsevalle uudet hyvät laitteeet.

Pyytäisin sulta apua tässä: tunnetko jonkun, esimerkiksi nuoremman innokkaan pelaajan jonka perheellä ei ole varaa esimerkiksi pelinäppikseen? Tai äiskän jonka koneen muistit on räjähtäny? Tai tunnetko jonkun joka vois tuntea jonkun jota voisin saada auttaa? Tai onko sulla itselläsi mahdollisesti nyt tiukempi tilanne?

Jos mieleen tulee joku, voi mun IG-postaukseen käydä kertomassa lyhyesti että kenellä olis tarvetta ja miksi:



Mun nöyrä toive on, että IG:hen ilmotettaisiin ihmisiä joilla ei oikeasti muuten olis mahdollista hankkia pelivälineitä. Kiitos jo etukäteen jos täältä joku tuntee jonkun jota saisin luvan auttaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 253
Viestejä
4 195 638
Jäsenet
70 884
Uusin jäsen
faired

Hinta.fi

Ylös Bottom