Nettitreffit + Tinder

Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412
Vain kengät jalassa: "Vuonna 2013 tehtyjen mittausten mukaan 25–74-vuotiaiden suomalaisten miesten keskipituus oli 178 senttimetriä ja naisten 164 senttimetriä. 25–34-vuotiaiden suomalaisten miesten keskipituus oli 179". Eli siis 180+ pituus on selkeä etu eikä mitenkän tavallista.

Mä oon ite 5/5 mies mutta se ei johdu ulkonäöstä eikä älykkyydestä vaan huumorintajusta ja mukavasta sekä vilperimäisen uteliaasta luonteesta. Just tässä pohdin että keski-iän hienoin puoli on minulle ollut kyky nähdä ulkonäön ohi. Etenkin aiemmin annoin kohtuuttoman paljon painoarvoa mm. hiuksille. Mieluummin olen älykkään kuin nuorena hyväperseisen kanssa.
Jos olet oikeasti 5/5 mies, ei sun tarvitse miettiä valintaa nuorena hyväperseisen ja älykkään välillä, vaan voit realistisesti tavoitella naisia, jotka ovat älykkäitä, hyväperseisiä, ja vielä hyvärintaisia, sekä kauniskasvoisia ja mukavaluonteisia.

Toisaalta hieman tavallisemman miehen kannattaa miettiä juurikin onko katoavainen kauneus (viimeistään 50+ se alkaa väkisin karista) tärkeämpää, kuin mukava luonne, älykkyys ja sovinnollisuus. Itse ainakin mieluusti valitsen sisäisesti kauniin, kunhan ulkokuori on itselleni tarpeeksi viehättävä. Ihminen, jonka kanssa tuntee yhteyttä näyttää myös viehättävämmältä, kuin objektiivisesti vertaillen vaikuttaisi.
 
Liittynyt
05.09.2019
Viestejä
4
No joko sä oot sensuroinut just sen oleellisen tai sitten tuo toinen on vain outo, sosiaalisesti kömpelö ja epävarma.
Joo, kyllähän se jotain tämmöstä oli. Kolmekymppinen nainen, joka on liian arka kertomaan nimeään, työtään, sen tarkempaa asuinpaikkaansa jne. En sitten enää jaksanut. Vaikka olikin kiinnostunut ainakin teoriassa näkemään, että voi kertoa sitten kasvotusten lisää, mutta ei vaan löydy aikaa siihen. Asutaan kuitenkin alle 30min (arvio) päässä toisista. Huoh.
 

Kaiser Soze

Johtaja
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 963
tinder raiskaus.jpg


Mää keskustelemassa viikkokaupalla yhden naisen kanssa. Panosovelluksissa kuten Tinderissä se on tasan ne kuvat mitkä ratkaisee
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 202
Niin, itsehän "pokasin" rouvan linkittämällä videon jossa tanssin kännissä aivan tajuttoman paskasti. Se oli kuulemma niin huvittavaa että pelkästään se kertoi etten voi olla perinteisen jäyhä suomalaismies.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
411
Niin, itsehän "pokasin" rouvan linkittämällä videon jossa tanssin kännissä aivan tajuttoman paskasti. Se oli kuulemma niin huvittavaa että pelkästään se kertoi etten voi olla perinteisen jäyhä suomalaismies.
Se että ihminen ei ota itseään aina liian vakavasti on merkki hyvästä itsetunnosta ja voi olla aika hurmaava piirre monen mielestä :tup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 597
Se että ihminen ei ota itseään aina liian vakavasti on merkki hyvästä itsetunnosta ja voi olla aika hurmaava piirre monen mielestä :tup:
Tämä. Pätee niin miehiin kun naisiinkin. Toimivin kombo tuntuu olevan kun on muuten jämpti ja sellainen suoraviivainen mutta osaa lyödä hommat myös "hallitusti läskiksi". Sellainen tietty luonnonlapsimaisuus vetoaa joskaan se ei ehkä täysin paras termi ole,
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
113
Tämä. Pätee niin miehiin kun naisiinkin. Toimivin kombo tuntuu olevan kun on muuten jämpti ja sellainen suoraviivainen mutta osaa lyödä hommat myös "hallitusti läskiksi". Sellainen tietty luonnonlapsimaisuus vetoaa joskaan se ei ehkä täysin paras termi ole,
Tästä ihan samaa mieltä. Pitää sen verran vielä "keulia", että omaan, ilmeisesti ja kerrotun mukaan, juurikin tälläisen luonteenpiirteen. Ainakin kaikki deitit on näin sanonut.
Tietynlainen hupsuus uppoaa, mutta samalla pitää olla jämäkkä ja jämpti, silloin kun pitää. Idealla:" asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaa kun ellun kanat "...eh.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 597
Tästä ihan samaa mieltä. Pitää sen verran vielä "keulia", että omaan, ilmeisesti ja kerrotun mukaan, juurikin tälläisen luonteenpiirteen. Ainakin kaikki deitit on näin sanonut.
Tietynlainen hupsuus uppoaa, mutta samalla pitää olla jämäkkä ja jämpti, silloin kun pitää. Idealla:" asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaa kun ellun kanat "...eh.
Juurikin samaa kuullut itsekin ja mikä parasta, se tulee jotenkin ihan luonnostaan eikä "roolisuoritusten" kautta - näytellä kun en osaa. :)
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 181
Mä saatoin olla nuorempana aika takakireä naisten seurassa, koska teki mieli pillua ihan liikaa eikä ollut kärsivällisyyttä paneutua sukupuolten välisten dynamiikkojen hienouksien nyansseihin.

Nykyään on tietotaitoa, mutta ei oikein intoa kuten ennen. Sietokyky naisten iskemiseen liittyvälle bullshitille on aika nollassa, ja samoin mielenkiinto vähänkin epänaisellisiin tai semi-läskeihin naisiin on myöskin nollassa.

Voisin hankkia kiikkustuolin ja keskittyä vanhojen aikojen muisteluun, ja elää ihan hyvin ilman mitään pillujuttuja. Onhan niitä pilluja jo tullut nähtyä.
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Kaikki naiset on kauniita. Omalla tavallaan, jollakin voi olla vaikka kaunis varvas.:D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 597
En minäkään osaa iskeä naisia - ja turhanpäiväinen bullshit on puistattavaa ylipäätään. En tosin tiedä mikä osalla daameista viiraa kun silti kaikinpuolin validitkin yksilöt ovat kiinnostuneet. Enkä tosiaan ole Mister Suomi eikä tilillä ole miljuunia. :D

Toki nyt kun näin sanoin niin varmasti tulossa pitkä kuiva kausi, nimittäin olosuhteiden pakosta aiempi suhde menikin nyt sitten yhdessä tuumin katkolle. Varmaankin jatkossa sit itken täällä saamattomuuttani joka päivä :D Beware!
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Mä saatoin olla nuorempana aika takakireä naisten seurassa, koska teki mieli pillua ihan liikaa eikä ollut kärsivällisyyttä paneutua sukupuolten välisten dynamiikkojen hienouksien nyansseihin.

Nykyään on tietotaitoa, mutta ei oikein intoa kuten ennen. Sietokyky naisten iskemiseen liittyvälle bullshitille on aika nollassa, ja samoin mielenkiinto vähänkin epänaisellisiin tai semi-läskeihin naisiin on myöskin nollassa.

Voisin hankkia kiikkustuolin ja keskittyä vanhojen aikojen muisteluun, ja elää ihan hyvin ilman mitään pillujuttuja. Onhan niitä pilluja jo tullut nähtyä.
Nämä puheet "semi-läskeistä" niin olisi aina kiva nähdä se puhuja itse. Toki tässä taas kiteytät kyllä hyvin sen syy-seuraussuhteen miksi sitä naista ei ole, eikä tule.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 181
Nämä puheet "semi-läskeistä" niin olisi aina kiva nähdä se puhuja itse. Toki tässä taas kiteytät kyllä hyvin sen syy-seuraussuhteen miksi sitä naista ei ole, eikä tule.
Itse asiassa mulla on nainen tällä hetkellä... Lähinnä spekuloin sillä, että jos nykyinen suhde menisi poikki, niin hyvin voisin unohtaa naiset ainakin joksikin aikaa kokonaan ja keskittyä ihan vaan itseeni, eikä se olisi mikään ongelma. Ainakaan ei olisi mitään tarvetta laskea rimaa alas tai sietää mitään bullshitteja.

"Semi-läskin" synonyymina voisi yhtä hyvin käyttää määritelmää "nainen, joka ei juuri minua/sinua viehätä", eikä makuasioista kannata kiistellä. Pointti siis oli, että mulla ei todellakaan olisi enää sietokykyä eikä tarvetta vähänkään epäviehättäville naisille (minun mielestäni). Vain priima kelpaa tai sitten ollaan hyvillä mielin ilman. Sekin on ihan ok. Läskit, tatuoidut femakot tai muuten hankalat ja ikävät naiset jätän mielelläni sormettamaan keskenään tai teidän hoideltaviksi.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 557
Voisin hankkia kiikkustuolin ja keskittyä vanhojen aikojen muisteluun, ja elää ihan hyvin ilman mitään pillujuttuja. Onhan niitä pilluja jo tullut nähtyä.

Tämä kommentti olisi hauska, jos olisi heteronaisen näppäimistöltä, ja elin toki korvattu sillä miesten vastaavalla. Ihmisen redusoiminen pelkäksi sukupuolielimeksi :tup:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
201
Vain kengät jalassa: "Vuonna 2013 tehtyjen mittausten mukaan 25–74-vuotiaiden suomalaisten miesten keskipituus oli 178 senttimetriä ja naisten 164 senttimetriä. 25–34-vuotiaiden suomalaisten miesten keskipituus oli 179". Eli siis 180+ pituus on selkeä etu eikä mitenkän tavallista.

Mä oon ite 5/5 mies mutta se ei johdu ulkonäöstä eikä älykkyydestä vaan huumorintajusta ja mukavasta sekä vilperimäisen uteliaasta luonteesta. Just tässä pohdin että keski-iän hienoin puoli on minulle ollut kyky nähdä ulkonäön ohi. Etenkin aiemmin annoin kohtuuttoman paljon painoarvoa mm. hiuksille. Mieluummin olen älykkään kuin nuorena hyväperseisen kanssa.
Se on hienoa, että pitää itse itseään 5/5 miehenä:rofl::rofl: Tuksukin varmaan pitää itseään 6/5 naaraaana
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Se on hienoa, että pitää itse itseään 5/5 miehenä:rofl::rofl: Tuksukin varmaan pitää itseään 6/5 naaraaana
Terveen itsetunnon ja suurien luulojen välinen raja on toki häilyvä mutta onhan se kiva, että pakkien tullessa voi todeta, että ei tiennyt tyttö mitä menettää ja jatkaa uusiin seikkailuihin sen sijaan, että alkaa:
-Kiltit miehet ei kelpaa naisille
-Lyhyet miehet ei kelpaa naisille
-Kouluttamattomat miehet ei kelpaa naisille
-Äidin kellarissa asuvat miehet ei kelpaa naisille
-Naiset on nirsoja
-Hypergamia!
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
201
Vaikka ei olekaan se uniikki lumihiutale, niin ei pidä silti pakkeja ottaa henkilökohtaisesti:tup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 597
Nyt kun tässä on jo pari päivää sinkkuna vietetty niin saapa nähdä jaksaako sitä Tinderiä edes tällä kertaa ladata. Ei muuten mutta ihan nollista ei jaksaisi alkaa kehenkään säkämimmiin edes tutustumaan. Eli sama kuin aina ennenkin ko. appsin kanssa. :D

Ehkä jätän sen kokonaan nyt pois ja katselen hetken mitä facen kautta on tarjolla. Nyt jos sit keskittyisi ihan pelkkään hauskanpitoon ja aktiivisesti väistelisi mahdollisia ihmissuhdejuttuja. Totta puhuen en nyt suoraan olis sellaiseen hyppäämässäkään. Se on muuten hyvä muistaa kertoa mahdollisille "aveceille", ei tule sitten vääriä oletuksia ja sitä kautta paha mieli.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Vaikka ei olekaan se uniikki lumihiutale, niin ei pidä silti pakkeja ottaa henkilökohtaisesti:tup:
Pakko kysyä että mitä muutakaan pakit ovat kuin henkilökohtaista? Minä käsitän sen kyllä torjuntana mitä henkilökohtaisimmalla tasolla :confused:

Ehkä jätän sen kokonaan nyt pois ja katselen hetken mitä facen kautta on tarjolla.
Miten tää menee noin käytännössä?

Se on muuten hyvä muistaa kertoa mahdollisille "aveceille", ei tule sitten vääriä oletuksia ja sitä kautta paha mieli.
Muutaman kerran koittanut esim. tinderissä näin kertoa ja yleensä reaktio on ollut negatiivinen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
201
Tarkoitin lähinnä että ei ota itseensä jos tulee torjutuksi.

Ei kaikki vaan jaa samoja tunteita toisia kohtaan eikä onneksi tarviikaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 597
Miten tää menee noin käytännössä?
Siis ihan niin kuin joskus aiemmin useampaankin otteeseen oon mainostanut että sen Tinderin huiskimisen sijaan olet aktiivinen facessa jossain itseäsi kiinnostavassa ryhm(ä/i)ssä (ei ehkä mikään tite-ryhmä ole tosin paras ymmärrettävistä syistä). Se on toistaiseksi usein riittänyt. Sopivasti omaa panosta peliin olemalla aktiivinen - ilman mitään yritystäkään pokailun suuntaan. Se kuulostaa tehottomalta mutta kun nimi ja hlö jää mieleen ja jutut on mielekkäitä niin mimmeiltä usein tuntuu suojaus putoavan ja todennäköisyys a) tapaamiselle ja b) viihtymiselle tavatessa kasvaa huomattavasti. Mutta koko homman juju on se että sen ryhmän täytyy olla sellainen missä itse viihdyt. Ja mitä olen ennenkin toitottanut niin ei mitään helvetin sinkkuryhmiä tms, ne on oma juttunsa.

Muutaman kerran koittanut esim. Tinderissä näin kertoa ja yleensä reaktio on ollut negatiivinen.
Tuo on ymmärrettävää, arvaatko kuinka iso prosentti mimmeistä on täysin fed up pelkkään seksin ehdotteluun somessa? Eli homma on aika pitkälti kiinni nyansseista ja oikeasta hetkestä kertoa asia. Lisäksi "Tinder-level" on vielä henkisesti niin ontto että siellä monikaan mimmi ei halua kuulla mitään negatiivista - ellei ole jo oikeasti kauemmin jutellut hänen kanssaan. Tai no, ei pidä yleistää mutta aika nopeasti pystyy hahmottamaan millä tasolla keskusteluja voi käydä.

Oikeastaan paras mitä osaan tähän sanoa on se että olet rehellinen itsellesi ja toimit sen mukaan. Etkä kuseta. Sillä pääsee jo pitkälle.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 174
Siis ihan niin kuin joskus aiemmin useampaankin otteeseen oon mainostanut että sen Tinderin huiskimisen sijaan olet aktiivinen facessa jossain itseäsi kiinnostavassa ryhm(ä/i)ssä (ei ehkä mikään tite-ryhmä ole tosin paras ymmärrettävistä syistä). Se on toistaiseksi usein riittänyt. Sopivasti omaa panosta peliin olemalla aktiivinen - ilman mitään yritystäkään pokailun suuntaan. Se kuulostaa tehottomalta mutta kun nimi ja hlö jää mieleen ja jutut on mielekkäitä niin mimmeiltä usein tuntuu suojaus putoavan ja todennäköisyys a) tapaamiselle ja b) viihtymiselle tavatessa kasvaa huomattavasti. Mutta koko homman juju on se että sen ryhmän täytyy olla sellainen missä itse viihdyt. Ja mitä olen ennenkin toitottanut niin ei mitään helvetin sinkkuryhmiä tms, ne on oma juttunsa.
Eli käytännössä harrastuksiin liittyviä ryhmiä? Itselläni kuntosali, frisbeegolf ja kitaran rämpytys (jäänyt kesällä vähemmälle, mutta talvella sitten taas).

Tosin musiikki on itselleni äärettömän lähellä sydäntä, ja live keikat. Nyt puhun siis metallista ja myös tietyistä ala-alueista siinä. Tavallaan jo saman musiikin kautta voi löytää jonkun. Pidetään mielessä :)

En ole koskaan käyttänyt tinderiä, mutta eipä se sovellus kauhean houkuttelevalta edes tunnu.

Ihan hyvät vinkit @JaySon
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 597
Eli käytännössä harrastuksiin liittyviä ryhmiä? Itselläni kuntosali, frisbeegolf ja kitaran rämpytys (jäänyt kesällä vähemmälle, mutta talvella sitten taas).

Tosin musiikki on itselleni äärettömän lähellä sydäntä, ja live keikat. Nyt puhun siis metallista ja myös tietyistä ala-alueista siinä. Tavallaan jo saman musiikin kautta voi löytää jonkun. Pidetään mielessä :)

En ole koskaan käyttänyt tinderiä, mutta eipä se sovellus kauhean houkuttelevalta edes tunnu.

Ihan hyvät vinkit @JaySon
No tuossahan on jo vaikka mitä kokeilemisen arvoista. Friba-seuraa, saliryhmiä, musagenre-ryhmiä tai yleisiä keikka/musaryhmiä varmasti löytyy. Ja jos sulla itsellä pysyy skeba kädessä ni on se perkele kumma jos ei akkaa ala pyörimään jaloissa. :D
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 174
No tuossahan on jo vaikka mitä kokeilemisen arvoista. Friba-seuraa, saliryhmiä, musagenre-ryhmiä tai yleisiä keikka/musaryhmiä varmasti löytyy. Ja jos sulla itsellä pysyy skeba kädessä ni on se perkele kumma jos ei akkaa ala pyörimään jaloissa. :D
Joo siis ihan amatööri vielä skeballa mutta tavoite olis rupee kunnolla sitä treenaa kun pääsen muuttamaan. Hirveä hulabalo nyt syksyllä, niin pitää saada elämä taas rullaa tasaisesti. Mutta eiköhän sitä noita kaikkia kokeilla ;)
 

@Passo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.09.2019
Viestejä
26
Joo siis ihan amatööri vielä skeballa mutta tavoite olis rupee kunnolla sitä treenaa kun pääsen muuttamaan. Hirveä hulabalo nyt syksyllä, niin pitää saada elämä taas rullaa tasaisesti. Mutta eiköhän sitä noita kaikkia kokeilla ;)
Kitari Tinderin profiilikuvaan :tup:
 

Drinkkeri

Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 292
Pointti siis oli, että mulla ei todellakaan olisi enää sietokykyä eikä tarvetta vähänkään epäviehättäville naisille (minun mielestäni). Vain priima kelpaa tai sitten ollaan hyvillä mielin ilman. Sekin on ihan ok. Läskit, tatuoidut femakot tai muuten hankalat ja ikävät naiset jätän mielelläni sormettamaan keskenään tai teidän hoideltaviksi.
Naisilla ilmeisesti sun juttujen perusteella pitäis olla sietokykyä ja tarvetta epäviehättäville miehille eikä tarvis olla priimaa ja ennen kaikkea kelvata niiden keskivartalolihavien sovinististen keski-ikäisten setämiesten niin, että oikein jonoa tekevät?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 174
Kitari Tinderin profiilikuvaan :tup:
Mites muuten lemmikkien laita. Kuitenkin kun exällä on pari kissaa nii tavallaan kiintynyt niihin - tästä päästäänkin siihen, että todennäköisesti kissa hankinnassa - onko profiilikuvassa etua lemmikistä? :D

E: No harrastuksiin kuuluu myös tietokoneella pelaaminen lähinnä FPS pelit. Ja ihan osaamista löytyy. Tämä ei taida kuitenkaan olla etuna ellei samanhenkistä löydy :D Mitä nyt ajattelin mainita kuitenkin. Toki tää pelaaminen on jäänyt muun ohella vähemmistöön.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 181
Naisilla ilmeisesti sun juttujen perusteella pitäis olla sietokykyä ja tarvetta epäviehättäville miehille eikä tarvis olla priimaa ja ennen kaikkea kelvata niiden keskivartalolihavien sovinististen keski-ikäisten setämiesten niin, että oikein jonoa tekevät?
Kaikki me ollaan olosuhteiden ja markkinatilanteen orjia, uhreja ja hyväksikäyttäjiä.

Ei mun mielestäni naisten tarvitse rimaa laskea yhtään sen alemmaksi kuin kokevat tarpeelliseksi ja markkinatilanne vaatii. Miksi ihmeessä pitäisi?

Se on sitten kokonaan eri asia, että voisiko markkinatilannetta jotenkin tervehdyttää väestötasolla - ja mielestäni voisi, esimerkiksi panostamalla erityisesti naisvaltaiseen maahanmuuttoon. Nythän pahin markkinoita vääristävä ongelma on nimenomaan vinksahtanut sukupuolijakauma, joka on viime aikojen maahanmuuton johdosta vinksahtanut yhä lisää.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 557
Nythän pahin markkinoita vääristävä ongelma on nimenomaan vinksahtanut sukupuolijakauma, joka on viime aikojen maahanmuuton johdosta vinksahtanut yhä lisää.

Ei se kyllä ole.


Ihmisiä ei vain kiinnosta pariutuminen tai perheellistyminen yhtä paljon kuin ennen. Naisten ei ole pakko pariutua ollakseen yhteiskunnassa kelvollisia ihmisiä, tai saadakseen elatuksen.

Lisäksi sinkkumiehet ja -naiset ovat jakautuneet alueellisesti epätasaisesti.

Edit: kirjoitusvirheet veks.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Siis ihan niin kuin joskus aiemmin useampaankin otteeseen oon mainostanut että sen Tinderin huiskimisen sijaan olet aktiivinen facessa jossain itseäsi kiinnostavassa ryhm(ä/i)ssä (ei ehkä mikään tite-ryhmä ole tosin paras ymmärrettävistä syistä). Se on toistaiseksi usein riittänyt. Sopivasti omaa panosta peliin olemalla aktiivinen - ilman mitään yritystäkään pokailun suuntaan. Se kuulostaa tehottomalta mutta kun nimi ja hlö jää mieleen ja jutut on mielekkäitä niin mimmeiltä usein tuntuu suojaus putoavan ja todennäköisyys a) tapaamiselle ja b) viihtymiselle tavatessa kasvaa huomattavasti. Mutta koko homman juju on se että sen ryhmän täytyy olla sellainen missä itse viihdyt. Ja mitä olen ennenkin toitottanut niin ei mitään helvetin sinkkuryhmiä tms, ne on oma juttunsa.
Nuo ryhmät missä tulee juttuja lueskeltua ja joskus kommentoitua on noita kansainvälisiä. En kyllä edelleenkään ymmärrä miten tuo voisi johtaa mihinkään vaikka olisi ihan paikalline ryhmä. Pohjaan vain aikaisempiin kokemuksiin siitä mitä tulee "kaverina tutustumiseen" niin se vaikuttaa mahdottomalta. Ihan livenä kun on jotain harrastusjuttuja yms. porukoita joissa itse pyörin. (hyvin vähäistä enää nykyään, myönnän) Niin oli havaittavissa ilmiö että naisten kanssa tulee ihan hyvin toimeen niin kauan kunnes aloin elättelemään jotain toiveita enemmästä, selvästi jos nainen aisti jotain tällaista niin ottivat automaattisesti etäisyyttä (alkoivat selkeästi välttelemään jne.) ja alkoivat "oudoiksi" ilman siis että edes suoraan lähestyi. Eli siis sellainen hiljainen ennakoiva torjunta ja pyrkivät kai estämään sen suoran lähestymisen. Pikkuhiljaa tilanne palasi normaaliksi jos en lähestynyt, jos lähestyin niin aina on torjuttu ja nainen on jäänyt kiusalliseksi ja etääksi ja oudoksi.

Eli kaveriksi kai sitten kelpaan oikein hyvin mutta ei muuksi, eli ulkonäkö ei vaan riitä.

Siitä tinder on hyvä että jos saa matchin niin tietää että se vaikein kriteeri on täytetty :tup: siitä tinder alkaa hyvin nopeaan vituttamaan kun se kriteeri ei kovin usein täyty. :dead:

Tuo on ymmärrettävää, arvaatko kuinka iso prosentti mimmeistä on täysin fed up pelkkään seksin ehdotteluun somessa? Eli homma on aika pitkälti kiinni nyansseista ja oikeasta hetkestä kertoa asia. Lisäksi "Tinder-level" on vielä henkisesti niin ontto että siellä monikaan mimmi ei halua kuulla mitään negatiivista - ellei ole jo oikeasti kauemmin jutellut hänen kanssaan. Tai no, ei pidä yleistää mutta aika nopeasti pystyy hahmottamaan millä tasolla keskusteluja voi käydä.

Oikeastaan paras mitä osaan tähän sanoa on se että olet rehellinen itsellesi ja toimit sen mukaan. Etkä kuseta. Sillä pääsee jo pitkälle.
En ole suoraan seksiä ehdottanut, enempi tyyliin: En etsi mitään vakavaa parisuhdetta mutta joku kevytmielinen hengailu tai tapailu olis jees. En ole kusetellut ketään mutta pikkuhiljaa täytyy kyllä alkaa tuota harkitsemaan kun sillä kaverit näyttää pärjäävän oikein loistavasti ja niin siis sanoivat tekevänsä nimenomaan tinderissä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 597
Nuo ryhmät missä tulee juttuja lueskeltua ja joskus kommentoitua on noita kansainvälisiä. En kyllä edelleenkään ymmärrä miten tuo voisi johtaa mihinkään vaikka olisi ihan paikalline ryhmä. Pohjaan vain aikaisempiin kokemuksiin siitä mitä tulee "kaverina tutustumiseen" niin se vaikuttaa mahdottomalta. Ihan livenä kun on jotain harrastusjuttuja yms. porukoita joissa itse pyörin. (hyvin vähäistä enää nykyään, myönnän) Niin oli havaittavissa ilmiö että naisten kanssa tulee ihan hyvin toimeen niin kauan kunnes aloin elättelemään jotain toiveita enemmästä, selvästi jos nainen aisti jotain tällaista niin ottivat automaattisesti etäisyyttä (alkoivat selkeästi välttelemään jne.) ja alkoivat "oudoiksi" ilman siis että edes suoraan lähestyi. Eli siis sellainen hiljainen ennakoiva torjunta ja pyrkivät kai estämään sen suoran lähestymisen. Pikkuhiljaa tilanne palasi normaaliksi jos en lähestynyt, jos lähestyin niin aina on torjuttu ja nainen on jäänyt kiusalliseksi ja etääksi ja oudoksi.

Eli kaveriksi kai sitten kelpaan oikein hyvin mutta ei muuksi, eli ulkonäkö ei vaan riitä.
Tottakai mieluummin paikallisia tai jollain tavalla järkevän etäisyyden sisällä toimivia ryhmiä jos ajatuksena että jonkun jopa tapaisi. Voihan ne olla esim koko Suomenkin kattavia mutta siellä onkin mahdollisena haasteena toki tuo toisen sijainti.

Tuosta aiemmasta sanomastasi jäi mietityttämään tuo "elättelemään jotain toiveita enemmästä jne", osaatko sanoa miten tuo sinun kohdalla ilmenee? Elätteletkö silloin toiveita panemisesta, seurustelusta vai mistä? Tuo vaan noin muotoiltuna kuulosti jotenkin creepylta ja siltä että mimmit todella kokivat sen jotenkin kummallisena. Tää vois olla sellainen key issue ennenkuin alat syyttämään esim naamaasi. :D Ja toisena tuo jälkipyykki sillä "nainen on jäänyt kiusalliseksi ja etääksi ja oudoksi". Oletko suoraan kysynyt miksi näin on ollut? Siitä voisi saada kultaakin kalliimpaa infoa.. :)

En ole suoraan seksiä ehdottanut, enempi tyyliin: En etsi mitään vakavaa parisuhdetta mutta joku kevytmielinen hengailu tai tapailu olis jees. En ole kusetellut ketään mutta pikkuhiljaa täytyy kyllä alkaa tuota harkitsemaan kun sillä kaverit näyttää pärjäävän oikein loistavasti ja niin siis sanoivat tekevänsä nimenomaan tinderissä.
Tuo kommentti "En etsi mitään vakavaa parisuhdetta mutta joku kevytmielinen hengailu tai tapailu olis jees" ei sit muuten toimi (ainakaan miesten sanomana) tuollaisenaan. Se antaa kuvan jotenkin tuuliviiristä haihattelijasta jolla on ongelmia läheisyyden ja normaalien ihmissuhteiden muodostamisen kanssa - ehkä jopa pelkää niitä. Lisäksi selkeästi seksiä vailla muttei uskalla sanoa sitäkään ääneen vaan yrittää pelata mikä on läpinäkyvää ja toisen älyllistä aliarviointia. Ja tämä oli tällainen pika-ajatus mitä tuo lause tuo itselle mieleen - eli negatiivista. Eli tuo kannattaa ilmaista toisin. Jos haluaa siihen jotain totuuspohjaa niin sit kannattaa ihan itse miettiä että miksi ylipäätään ei etsi vakavampaa parisuhdetta. Ja kun syitä siihen löytyy niin niistä voi valita jotain mikä selittää asiaa loogisesti ilman haihattelufiilistä.

Jonkin Tinderin tai ylipäätään seksin takia en lähtis itse kusettamaan toisia, varmastikin hyväntahtoisia ja pohjimmiltaan mukavia mimmejä. :)
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 174
Tuo kommentti "En etsi mitään vakavaa parisuhdetta mutta joku kevytmielinen hengailu tai tapailu olis jees" ei sit muuten toimi (ainakaan miesten sanomana) tuollaisenaan. Se antaa kuvan jotenkin tuuliviiristä haihattelijasta jolla on ongelmia läheisyyden ja normaalien ihmissuhteiden muodostamisen kanssa - ehkä jopa pelkää niitä. Lisäksi selkeästi seksiä vailla muttei uskalla sanoa sitäkään ääneen vaan yrittää pelata mikä on läpinäkyvää ja toisen älyllistä aliarviointia. Ja tämä oli tällainen pika-ajatus mitä tuo lause tuo itselle mieleen - eli negatiivista. Eli tuo kannattaa ilmaista toisin. Jos haluaa siihen jotain totuuspohjaa niin sit kannattaa ihan itse miettiä että miksi ylipäätään ei etsi vakavampaa parisuhdetta. Ja kun syitä siihen löytyy niin niistä voi valita jotain mikä selittää asiaa loogisesti ilman haihattelufiilistä.

Jonkin Tinderin tai ylipäätään seksin takia en lähtis itse kusettamaan toisia, varmastikin hyväntahtoisia ja pohjimmiltaan mukavia mimmejä. :)
Itse arvostan rehellisyyttä, joten itse en edes lähtisi kusetuslinjalle vaikka ehkä mätsit paranisi. Mun exä etsi juuri tällä tavalla seuraa: "En etsi mitään vakavaa parisuhdetta mutta joku kevytmielinen hengailu tai tapailu olis jees". Taino, etsi lähinnä uusia tuttavuuksia, mutta vähän samankaltaisella viestipohjalla. Tuolloin mulla ei ollut oikeastaan mitään odotuksia, kunhan vaa lähdin treffeille. Ja olimme 6 vuotta melkein yhdessä :D Miehenä kyllä ilmaisen suoraan kantani: parisuhdetta tai seksiseuraa. Jälkimmäinen on epätodennäköistä, koska mulla menee hommat tunteisiin.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
952
Se on sitten kokonaan eri asia, että voisiko markkinatilannetta jotenkin tervehdyttää väestötasolla - ja mielestäni voisi, esimerkiksi panostamalla erityisesti naisvaltaiseen maahanmuuttoon. Nythän pahin markkinoita vääristävä ongelma on nimenomaan vinksahtanut sukupuolijakauma, joka on viime aikojen maahanmuuton johdosta vinksahtanut yhä lisää.
Jos Suomalainen häviää kilpailussa maahanmuuttajalle niin siinä on ihan peiliin katsomisen paikka kylläkin.

Eli kaveriksi kai sitten kelpaan oikein hyvin mutta ei muuksi, eli ulkonäkö ei vaan riitä.
Ulkonäkö ei riitä? Tuo on ehkä paskin tekosyy ikinä.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 181
Jos Suomalainen häviää kilpailussa maahanmuuttajalle niin siinä on ihan peiliin katsomisen paikka kylläkin.
Tässä keskustelussa on aina se ongelma, että mennään yksilötason henkilökohtaisuuksiin, eikä ymmärretä maahanmuuton väestötason implikaatioita.

Maahanmuutto vaikuttaa parisuhdemarkkinoiden dynamiikkaan vääjäämättä väestötasolla, ja epäsuorasti JOKAISEN miehen kannalta ja tietysti jokaisen naisenkin kannalta, vaikka olisit olevinaan millainen ympäröivästä maailmasta irrallaan oleva superalfa tosimies.
 

wanderer_

Team R&T
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 557
Tässä keskustelussa on aina se ongelma, että mennään yksilötason henkilökohtaisuuksiin, eikä ymmärretä maahanmuuton väestötason implikaatioita.

Maahanmuutto vaikuttaa parisuhdemarkkinoiden dynamiikkaan vääjäämättä väestötasolla, ja epäsuorasti JOKAISEN miehen kannalta ja tietysti jokaisen naisenkin kannalta, vaikka olisit olevinaan millainen ympäröivästä maailmasta irrallaan oleva superalfa tosimies.

Muistaakseni avioitumistilastojen mukaan miehet ja naiset Suomessa solmivat suunnilleen yhtä paljon liittoja ulkomaalaisten puolisoiden kanssa. Ja tämä oli vuoden 2015 jälkeistä tietoa (olen kertaalleen kaivanut luvut tänne, hyvin mahdollisesti tähän samaan ketjuun) :kahvi: Kun tarkastelkaan maahanmuuttoa, niin kannattaa sitten siinä tarkastelussa huomioida myös esimerkiksi parisuhteen vuoksi Suomeen muuttavat, ei pelkästään niitä teitä huolestuttavia turvapaikanhakijoita. Venäläisethän on kansallisuuksista suurin maahanmuuttajaryhmä, ja suomalaismiehet avioituvat innokkaasti venäläisnaisten kanssa.


Ihan vain keskustelua selkeyttämään.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 181
Venäläisethän on kansallisuuksista suurin maahanmuuttajaryhmä, ja suomalaismiehet avioituvat innokkaasti venäläisnaisten kanssa.
Niinhän ne teki joskus 1990-luvulla, mutta taitaa nykyaikana olla aika nihkeää. Ja tuolloinkin miehet siis pääasiassa itse kävivät noutamassa ne venäläiset vaimonsa Suomeen.

Nykyaikana venäläisten maahanmuutto taitaa olla parisuhdemarkkinoiden kannalta aika nollasummapeliä, tai jos vähän miehiä suosiikin, niin ei se kokonaistilannetta riitä keikauttamaan mitenkään.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
87
Tinderissä pitää olla a) nainen b) tyhmä ja komea mies jos seksiä haluaa.

miehissä homma menee näin:

komea ja mukava -> suhde
komea ja tyhmä -> SEX
ruma ja mukava -> kaveri
ruma ja tyhmä :D
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412
Tinderissä pitää olla a) nainen b) tyhmä ja komea mies jos seksiä haluaa.

miehissä homma menee näin:

komea ja mukava -> suhde
komea ja tyhmä -> SEX
ruma ja mukava -> kaveri
ruma ja tyhmä :D
Välillä tosin komea ja mukavakin päätyy vain kaveriasteelle, kun komeita kysyjiä (eri asia tietty, haluavatko useimmat heistä ehkä vain seksiä) tinderissä tuntuu riittävän kaikille kauniille naisille läjäpäin.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
480
Tuosta aiemmasta sanomastasi jäi mietityttämään tuo "elättelemään jotain toiveita enemmästä jne", osaatko sanoa miten tuo sinun kohdalla ilmenee? Elätteletkö silloin toiveita panemisesta, seurustelusta vai mistä?
Any or all of the above, eli kumpikin kävis joko paneminen tai seurustelu tai vaikka jotain siltä väliltä.

Tuo vaan noin muotoiltuna kuulosti jotenkin creepylta ja siltä että mimmit todella kokivat sen jotenkin kummallisena. Tää vois olla sellainen key issue ennenkuin alat syyttämään esim naamaasi. :D Ja toisena tuo jälkipyykki sillä "nainen on jäänyt kiusalliseksi ja etääksi ja oudoksi". Oletko suoraan kysynyt miksi näin on ollut? Siitä voisi saada kultaakin kalliimpaa infoa.. :)
Käytännössä siis yrittänyt vaan jutella enemmän yleisesti tämän ihmisen kanssa jne. ei mitään sen ihmeellisempää. En ole muistaakseni päässyt kysymään kun on jäänyt sen verran etääksi ettei ole tilaisuutta ollut.

Tuo kommentti "En etsi mitään vakavaa parisuhdetta mutta joku kevytmielinen hengailu tai tapailu olis jees" ei sit muuten toimi (ainakaan miesten sanomana) tuollaisenaan.
Joo olen huomannut :D

Se antaa kuvan jotenkin tuuliviiristä haihattelijasta jolla on ongelmia läheisyyden ja normaalien ihmissuhteiden muodostamisen kanssa - ehkä jopa pelkää niitä. Lisäksi selkeästi seksiä vailla muttei uskalla sanoa sitäkään ääneen vaan yrittää pelata mikä on läpinäkyvää ja toisen älyllistä aliarviointia. Ja tämä oli tällainen pika-ajatus mitä tuo lause tuo itselle mieleen - eli negatiivista. Eli tuo kannattaa ilmaista toisin. Jos haluaa siihen jotain totuuspohjaa niin sit kannattaa ihan itse miettiä että miksi ylipäätään ei etsi vakavampaa parisuhdetta. Ja kun syitä siihen löytyy niin niistä voi valita jotain mikä selittää asiaa loogisesti ilman haihattelufiilistä.
En ole kokenut että se olisi älyllistä aliarviointia, vaan kiertoilmaisu joita melkein pelkästään tunnutaan käyttävän deittailussa. Ajattelen että oikeiden syiden selittäminen että miksi en usko että kunnon parisuhde voisi omalla kohdalla olla edes mahdollinen, menee liian itsesäälimäiseksi selittämiseksi. Voin toki olla väärässä.

Jonkin Tinderin tai ylipäätään seksin takia en lähtis itse kusettamaan toisia, varmastikin hyväntahtoisia ja pohjimmiltaan mukavia mimmejä. :)
Toisaalta todennäköisesti joku toinen kusettaa jos en minä.

Ulkonäkö ei riitä? Tuo on ehkä paskin tekosyy ikinä.


Ymmärrettävästi tyyppi on kyllä varmaan katkeroitunut jo liiaksi.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412


Ymmärrettävästi tyyppi on kyllä varmaan katkeroitunut jo liiaksi.
No tuo tyyppi varmasti pärjäisi paremmin tyylimuutoksella, kun ei varsinaisesti ruma ole. Korviksetkin voisi heivata tai vaihtaa vähemmän huomiota herättäviin. Vielä vähän treeniä, niin osa noistakin kaunottarista voisi kiinostua; nyt heikkotyylinen tavis tuli 8+ neitosten henkisesti kastoroitavaksi.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
En ole kokenut että se olisi älyllistä aliarviointia, vaan kiertoilmaisu joita melkein pelkästään tunnutaan käyttävän deittailussa. Ajattelen että oikeiden syiden selittäminen että miksi en usko että kunnon parisuhde voisi omalla kohdalla olla edes mahdollinen, menee liian itsesäälimäiseksi selittämiseksi. Voin toki olla väärässä.
Hei, parisuhde on oikeastaan helpompi kuin irtosuhteet miehelle. Irtosuhteet, puhumattakaan lukuisista niistä on aika harvojen herkkua ellei homman eteen näe enempää vaivaa ja jostain Tinderistä luultavasti ihan mahdotonta hommaa, jos kokee ongelmakseen nimenomaan naaman. Mä en keksi miten voisi tuoda esiin "mä en usko, että kukaan haluis mun kanssa parisuhdetta mutta jos joku vois edes antaa" ilman, että se tuhoaa kaikkia mahdollisuuksia, joten parempi olla välittämättä tuollaisia tuntemuksiaan mitenkään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 597
Any or all of the above, eli kumpikin kävis joko paneminen tai seurustelu tai vaikka jotain siltä väliltä.
Ok, no sitten en ehkä mainitsisi koko tuota asiaa, ainakaan siis noilla sanoilla. Käännä se jotenkin siten että ilmaiset mitä sisältöä nainen voisi tapaamisestasi saada elämäänsä.

Käytännössä siis yrittänyt vaan jutella enemmän yleisesti tämän ihmisen kanssa jne. ei mitään sen ihmeellisempää. En ole muistaakseni päässyt kysymään kun on jäänyt sen verran etääksi ettei ole tilaisuutta ollut.
Eli tässä vaiheessa olet jo ollut sitä mieltä että joko seksi tai suhde kelpaisi? Tässä kohden itsellä herää kysymys että huomaatko omassa käytöksessäsi tai toimintatavoissasi tuolloin selkeää muutosta verraten siihen jos kohde olisi "ihan kuka tahansa" joka ei kiinnostaisi? Kyselen näitä tyhmiä ihan kartoittaakseni että mitkä syyt voi tuohon vaikuttaa.

Päällimmäisenä tuli mieleen että käytös voisi muuttua esim ylilipeväksi tai hakeutuisit henkisesti tai fyyisesti "liian lähelle" tunnustelematta tilannetta ensin. Toivottavasti nämä kysymykset auttaa sua pohtimaan kanssa samoja asioita mitä itse pyörittelen nyt mielessä. :)

Nimittäin sen mitä itse oon huomannut naisten arvostavan on todella avointa kommunikaatiota ilman ketunhäntää kainalossa. Veikkaan että sitä osastoa he saavat ottaa vastaan kyllästymiseen asti. Ja jos hieman tuntemattomampi nainen on aluksi kyseessä niin pitää kaikki taka-ajatukset kurissa ja tutustuu itse henkilöön eikä mieti miltä hän näyttää alasti kahlittuna sänkyyn. :D

En ole kokenut että se olisi älyllistä aliarviointia, vaan kiertoilmaisu joita melkein pelkästään tunnutaan käyttävän deittailussa. Ajattelen että oikeiden syiden selittäminen että miksi en usko että kunnon parisuhde voisi omalla kohdalla olla edes mahdollinen, menee liian itsesäälimäiseksi selittämiseksi. Voin toki olla väärässä.
Kiertoilmaisut pois. Ne on ainakin musta kliseisintä paskaa mikä ei kerro niin yhtään mitään. Sama kuin työhakemuksista saisi lukea sadan henkilön kohdalla että he ovat ahkeria, tunnollisia tiimityöskentelijöitä. Oma eka ajatus on "blaa blaa blaa, kertokaa nyt v*ttu miten se näkyy käytännössä!" :)

Toisaalta todennäköisesti joku toinen kusettaa jos en minä.
Kaksi väärää ei muuta asiaa oikeaksi. Uskon että haluaisit fiksun mimmin, oli se joko sänkyyn tai kumppaniksi. Jos joku on helposti vietävissä niin se nyt karsiutuisi omalta listalta jo siinä vaiheessa. Oletan että olet fiksu kaveri niin välttämättä jutut ei perässä vedettävän mimmim kanssa edes synkkaisi sänkyyn asti ilman itselle suoritettua lobotomiaa. Joten kusettamisella en näkisi tässä juuri minkäänlaista etua saavutettavan - ainakaan siitä johtuvaan ajanhukkaan suhteutettuna.

Rehellinen, avoin kommunikaatio. Sen puolesta liputan. :)
 

Ihime

Tukijäsen
Team SER
Liittynyt
20.05.2018
Viestejä
3 291
Tätä ketjua lukiessa kyllä tulee kuva että treffailu, treffeille pääsy ja kaikki siihen liittyvä on aivan helvetin hankalaa ja monimutkasta hommaa. Jos ei ole asiat radikaalisti muuttunu siitä kun itse olin sinkkuna viimeksi muutama vuosi sitten niin kyllä tästä nyt väännetään vaikeampaa kuin se on. Itse olen aika average ulkonäöltäni, raamikas, pitkä ja hieman mahakas. Ulkonäöllä siis en varmasti juuri ketään ole "valloittanut", mutta eipä ikinä ole juuri ollut ongelmaa löytää parisuhdetta tai yhden illan juttuja. Sen huomasi kyllä että jos lähti erikseen "iskemään naisia" jonnekkin niin ei varmasti onnistunut, jotenki tuntuu että naiset näkee ja haistaa sen päällepäin ja se on turn off. Yleensä tilanteet lähtenyt normaaleista kohtaamisista eri tilanteissa ja paikoissa spontaanisti ja pakottamatta. Sen kyllä aika nopeasti huomaa luistaako juttu ja onko siinä mahollisuutta johonkin.
Tinderissäkin kerkesin tovin olla ja kyllä pyrin aina sopimaan treffit mahd nopeaa. Itse en ole kirjotetulla ulosannilla niin supliikki mies että ketään sillä hurmaisi, ja hankala muutenkin todeta onko kemiaa ruutujen välityksellä. F2f sen tosiaan huomaa aika nopeaa natsaako ja millainen vastapuolen tyyppi todellisuudessa on.
tl;dr Rohkeasti vaan treffeille ja juttelemaan "random" tyyppien kanssa jos siihen avautuu mahdollisuus pakottamatta. Avain mielestäni on olla oma ittensä ja terve hyvä itseluottamus vie pitkälle. Oman kokemuksen mukaan naisia viehättää nimeomaan että ihminen on sinut itsensä kanssa ja kantaa itsensä arvokkaasti eikä yritä olla mitään mitä ei ole.
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 412
Tätä ketjua lukiessa kyllä tulee kuva että treffailu, treffeille pääsy ja kaikki siihen liittyvä on aivan helvetin hankalaa ja monimutkasta hommaa. Jos ei ole asiat radikaalisti muuttunu siitä kun itse olin sinkkuna viimeksi muutama vuosi sitten niin kyllä tästä nyt väännetään vaikeampaa kuin se on. Itse olen aika average ulkonäöltäni, raamikas, pitkä ja hieman mahakas. Ulkonäöllä siis en varmasti juuri ketään ole "valloittanut", mutta eipä ikinä ole juuri ollut ongelmaa löytää parisuhdetta tai yhden illan juttuja. Sen huomasi kyllä että jos lähti erikseen "iskemään naisia" jonnekkin niin ei varmasti onnistunut, jotenki tuntuu että naiset näkee ja haistaa sen päällepäin ja se on turn off. Yleensä tilanteet lähtenyt normaaleista kohtaamisista eri tilanteissa ja paikoissa spontaanisti ja pakottamatta. Sen kyllä aika nopeasti huomaa luistaako juttu ja onko siinä mahollisuutta johonkin.
Tinderissäkin kerkesin tovin olla ja kyllä pyrin aina sopimaan treffit mahd nopeaa. Itse en ole kirjotetulla ulosannilla niin supliikki mies että ketään sillä hurmaisi, ja hankala muutenkin todeta onko kemiaa ruutujen välityksellä. F2f sen tosiaan huomaa aika nopeaa natsaako ja millainen vastapuolen tyyppi todellisuudessa on.
tl;dr Rohkeasti vaan treffeille ja juttelemaan "random" tyyppien kanssa jos siihen avautuu mahdollisuus pakottamatta. Avain mielestäni on olla oma ittensä ja terve hyvä itseluottamus vie pitkälle. Oman kokemuksen mukaan naisia viehättää nimeomaan että ihminen on sinut itsensä kanssa ja kantaa itsensä arvokkaasti eikä yritä olla mitään mitä ei ole.
Kyllähän tuo varmasti toimii, mikäli on sen luontoinen, että sattumanvaraisille naisille juttelu on luontevaa. Monelle tässä ketjussa tuskin on.
 

Ihime

Tukijäsen
Team SER
Liittynyt
20.05.2018
Viestejä
3 291
Kyllähän tuo varmasti toimii, mikäli on sen luontoinen, että sattumanvaraisille naisille juttelu on luontevaa. Monelle tässä ketjussa tuskin on.
Eise itsellekkään ollut luontevaa, mutta sitä kun alko tekemään tiedostavasti niin se kokoajan alkoi muuttua helpommaksi. Alussahan se oli todella vaikeaa ja 9/10 kerroista jänisti lähestymistä. Siinäkin oli että sitä mietti ihan liikaa "mitä sanon, mitä jos se vastaa mitää jne." Ehkä sitä lisääntyneen iän myötä ei jaksa enään niin jännittää ja mietiä, tai sitten vaan kun tuota harrasti "väkisin" niin alko sujumaan paremmi. Ja ei tosiaan aina iskumielessä, vaan jotain alkaa poriseen ja kattoo voisko siinä olla jotai.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 442
13v ollut naisvaltaisella alalla ja ei, ei se sponttaani keskustelu suju kyllä vieläkään luonnollisesti. Voisin vaan kuvitella miten kankeaa se olisi jos ollut miesvaltaisella alalla. Ei se vaan kaikilta suju :). Työasiat hoituu ja kaikki muu talma siinä välissä mitä päivittäin ihan luontevasti, mutta ne onkin pääasiassa täti-ihmisten kanssa. Kyllä nuorempienkin kanssa, mutta pelin avaaminen ihan muullekkin keskustelulle on ihan no go zone. En nyt tarkota mitään iskemistä tai vastaavaa vaan ihan johonkin turhanpäiväiseen keskusteluun mukaan menemistä.

Toki tässä ole vuosikausiin ollut hakua päällä niin ei ole oikein ollut mitään intressiä heittää small talkkia tai jotain lähempää tuttavuutta. Nyt teoriassa olisi, mutta käytännössä en kyllä aio tehdä asian eteen mitään. Kait se on sama kuin monilla naisilla. Ei pakottavaa tarvetta parisuhteelle niin ei viitsi tehdä asian eteen yhtään mitään.

Jos olisi vähän eri luonteella varustettu niin kait sitä olisi tarjolla lihaa oikealla ja vasemmalla. Mutta tähän ikään mennessä huomannut, että on mitä on. Enkä kyllä osaa olla katkera tilanteesta ainakaan tällä hetkellä. Toki saa nähdä jos/kun samaa rataa edetään parikymmentä vuotta. Oma jakaantuminen on tullut aikanaan hoidettua niin ei ainakaan sellaiset asiat ala kolkuttelemaan. Ja nyt on tiedossa, että jos ei ole samanhenkinen ihminen niin miksi vaivautua parisuhteeseen. Irtosuhteet ei kiinnosta lainkaan, koska työnmäärä sellaisen eteen on jotain aivan uskomatonta tästä pisteestä katsottuna = ei maksa vaivaa.

Naamassa ei pitäisi olla vikaa mitä kommentteja ollut (toki mikään adonis ole, mutta varmaan sitä harmaata massaa), mutta jos luonne ei taivu niin ei taivu... Toki jos voisi ladata jonkun näin toimit naisten kanssa luontevasti päivityksen aivoihin niin en pistäisi pahakseni.

Nuorempana kaikki oli 10x helpompaa kun elämä muutenkin oli kieliposkella touhua. Kyllä ne jäi sinne parinkympin tienoille ja nyt ei vaan jaksa kiinnostaa saman tyylinen elämänasenne.

Meni se taas vähän katkeran oloisen avautumisen puolelle vaikka ei pitänyt :D.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
13v ollut naisvaltaisella alalla ja ei, ei se sponttaani keskustelu suju kyllä vieläkään luonnollisesti. Voisin vaan kuvitella miten kankeaa se olisi jos ollut miesvaltaisella alalla. Ei se vaan kaikilta suju :). Työasiat hoituu ja kaikki muu talma siinä välissä mitä päivittäin ihan luontevasti, mutta ne onkin pääasiassa täti-ihmisten kanssa. Kyllä nuorempienkin kanssa, mutta pelin avaaminen ihan muullekkin keskustelulle on ihan no go zone. En nyt tarkota mitään iskemistä tai vastaavaa vaan ihan johonkin turhanpäiväiseen keskusteluun mukaan menemistä.

Toki tässä ole vuosikausiin ollut hakua päällä niin ei ole oikein ollut mitään intressiä heittää small talkkia tai jotain lähempää tuttavuutta. Nyt teoriassa olisi, mutta käytännössä en kyllä aio tehdä asian eteen mitään. Kait se on sama kuin monilla naisilla. Ei pakottavaa tarvetta parisuhteelle niin ei viitsi tehdä asian eteen yhtään mitään.

Jos olisi vähän eri luonteella varustettu niin kait sitä olisi tarjolla lihaa oikealla ja vasemmalla. Mutta tähän ikään mennessä huomannut, että on mitä on. Enkä kyllä osaa olla katkera tilanteesta ainakaan tällä hetkellä. Toki saa nähdä jos/kun samaa rataa edetään parikymmentä vuotta. Oma jakaantuminen on tullut aikanaan hoidettua niin ei ainakaan sellaiset asiat ala kolkuttelemaan. Ja nyt on tiedossa, että jos ei ole samanhenkinen ihminen niin miksi vaivautua parisuhteeseen. Irtosuhteet ei kiinnosta lainkaan, koska työnmäärä sellaisen eteen on jotain aivan uskomatonta tästä pisteestä katsottuna = ei maksa vaivaa.

Naamassa ei pitäisi olla vikaa mitä kommentteja ollut (toki mikään adonis ole, mutta varmaan sitä harmaata massaa), mutta jos luonne ei taivu niin ei taivu... Toki jos voisi ladata jonkun näin toimit naisten kanssa luontevasti päivityksen aivoihin niin en pistäisi pahakseni.

Nuorempana kaikki oli 10x helpompaa kun elämä muutenkin oli kieliposkella touhua. Kyllä ne jäi sinne parinkympin tienoille ja nyt ei vaan jaksa kiinnostaa saman tyylinen elämänasenne.

Meni se taas vähän katkeran oloisen avautumisen puolelle vaikka ei pitänyt :D.
Päteekö tämä vain naisiin vai oletko yleisemmin introvertti tai muuten vakavamielisempi eikä niinkään huulenheittäjä?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 195
Viestejä
4 194 458
Jäsenet
70 870
Uusin jäsen
liianvanha

Hinta.fi

Ylös Bottom