Lahjoitettu Intel i7-2600K/Asus P8Z77-V LE/12GB DDR3/Turku

Liittynyt
17.02.2019
Viestejä
136
Otettu kirjoitushetkellä toimivina pois käytöstä. Mieluusti sellaiselle henkilölle kenellä on oikeasti tarvetta (työttömät/opiskelijat).

Saat vielä mukaan Noctua NH-U12 S prosessorituulettimen.

Prosu on ostettu tämän palstan kautta ja siinä on vakaat 4.4GHz kelloitusasetukset. Tuon tuulettimen mukana tulevat Noctuan alkuperäiset setit. Muistaakseni jopa emolevyynkin löytyy vielä kuitti.

Saat tulla itse noutamaan. Kuva:


PS. Tämän tapaisia käytettyjä laitteita löytyy mm:ssa myös Turun Ekotorista. Ehkäpä jopa työpaikkakin pitkäaikaistyöttömälle. Aikasempaa kokemusta ei tarvita.

Olen siellä viellä noin 2vk töissä niin ajattelin mainita. Mulla ei ole mitään tekoa ko. yhdistyksen kanssa muutoin. Kyse on luonnonvaroista.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.12.2018
Viestejä
30
Hep

Lisätään vielä:
Turusta onnistuu nouto vaikka tänään vielä. Vehkeet menisivät työttömälle opiskelijalle, eli juuri toivomaasi osoitteeseen. Kiitos myös hyvistä työpaikkavinkeistä!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
545
Jos postilla tuon saisi niin ottaisin mielellään vastaan.
Saisi koneen jolla voi tehdä muutakin kuin lukea iltalehteä.
 
Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
60
Täällä olisi myös käyttöä palikoille, kun oma 11 vuotta wanha käyttökone alkanut näyttämään lopun merkkejä ja juuri nyt ei olisi varaa päivitellä konetta kokonaan. Nouto onnistuu.
 

Oss

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
139
Voin vahvistaa että kellotetulla 2600k:lla pärjää vieläkin varsin hyvin, pelikäytössäkin. :)
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
394
Anteeksi threadin kaappaus, mutta hyväntekeväisyys ralliin voisin itse osallistua näyttiksellä, jos kohde menisi jollekkin esim. YH äidille/isälle lapsen pelikoneeksi.
Saataisiinko kotelolla ja virtalähteellä muita osallistumaan?
 
Liittynyt
18.12.2018
Viestejä
30
Mahtavaa hyväntekeväisyyttä!

Omalta osalta tarvetta vain WhiteByten tarjoamiin osiin, mutta hienoa jos muutkin voivat hypätä mukaan tähän hyväntekeväisyysjunaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 050
Anteeksi threadin kaappaus, mutta hyväntekeväisyys ralliin voisin itse osallistua näyttiksellä, jos kohde menisi jollekkin esim. YH äidille/isälle lapsen pelikoneeksi.
Saataisiinko kotelolla ja virtalähteellä muita osallistumaan?
Hei!

Mikä näytönohjain on kyseessä? Oletko rasisti?
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
394
Hei!

Mikä näytönohjain on kyseessä? Oletko rasisti?
Jaa-a, mielestäni tuossa viestissäni ei ollut minkään tietyn rodun suosimista :srofl: ( toki on tietyt linjaukset joita mielelläni näkisin noudatettavan tähän jälkimmäiseen kysymykseen koskien )

Tällaisessa tilantessa toki syrjintää harrastaisin mielelläni ( eli näkisin koneen/osien menevän vähäosaisen talouden käyttöön, enkä ahneille harrastajille ) :kahvi:
Toki tämä on täysin ketjun luojan harteilla, mihin tahtoo omat osat lahjoittaa :tup:

Näyttis jota olin ajatellut on joko gtx 760, tai r9 270 ( joku kovo saattais myös löytyä yllämainittuun tarkoitukseen )

Turussa vaikutan itsekkin, joten ketjun luojan kanssa voitaisiin katsoa että oikeasti menisivät tarvitsevalle ( jos päästäisiin kokonaiseen koneeseen asti ) ja tietty jokainen lahjoitaja saa osallistua keskusteluun mihin lahjoitus käytetään.

Toki odottelen että ketjun luoja myös ottaisi kantaa tähän ideaan :tup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 050
Jaa-a, mielestäni tuossa viestissäni ei ollut minkään tietyn rodun suosimista :srofl: ( toki on tietyt linjaukset joita mielelläni näkisin noudatettavan tähän jälkimmäiseen kysymykseen koskien )

Tällaisessa tilantessa toki syrjintää harrastaisin mielelläni ( eli näkisin koneen/osien menevän vähäosaisen talouden käyttöön, enkä ahneille harrastajille ) :kahvi:
Toki tämä on täysin ketjun luojan harteilla, mihin tahtoo omat osat lahjoittaa :tup:

Näyttis jota olin ajatellut on joko gtx 760, tai r9 270 ( joku kovo saattais myös löytyä yllämainittuun tarkoitukseen )

Turussa vaikutan itsekkin, joten ketjun luojan kanssa voitaisiin katsoa että oikeasti menisivät tarvitsevalle ( jos päästäisiin kokonaiseen koneeseen asti ) ja tietty jokainen lahjoitaja saa osallistua keskusteluun mihin lahjoitus käytetään.

Toki odottelen että ketjun luoja myös ottaisi kantaa tähän ideaan :tup:
Olen Helsingissä, enkä ole niin ahne, kuin väitetään :)

Olen lahjoittamassa itsekin konetta parille mamulle, ja se tarttisi näytönohjaimen. Ainakin, jos aikovat pelata jotain.. Näytönohjaimia löytyy itseltäkin, mutta en ole niin hyväntahtoinen kuitenkaan.

Jos vielä kiinnostaa ja AP:lle ei kelpaa/sinulla on kaksi annettavaksi(toinen tänne), niin pistä viestiä. Voin pistää YV:llä kuvia parista tummaihoisesta kaverista pitelemässä näytönohjaintasi.

Mikään pakko ei ole, mutta nää käy töissä (raksalla) ja on silti köyhiä. Enkä takaa, ettei kone mene Afrikkaan näytönohjaimen kanssa, kun Suomessa voidaan olla vaan tienaamassa parempaa elintasoa kotimaahan. Joka tapauksessa asuvat askeettisesti ja siellä on läppäri vuodelta 2011 (tms.) ainoana koneena ja se alkaa takkuilla, eikä riitä edes peruskäyttöön. Ja tuo menee kiinni johonkin 26" (tms.) televisioon..

Jos ei sinusta kuulu mitään, ne menee Intelin integroidulla ja se on ihan ok.

Jätän tämän tähän, valitan tunkua toisen threadiin. Vähävaraisia on täällä Helsingissäkin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.02.2019
Viestejä
136
Hep

Lisätään vielä:
Turusta onnistuu nouto vaikka tänään vielä. Vehkeet menisivät työttömälle opiskelijalle, eli juuri toivomaasi osoitteeseen. Kiitos myös hyvistä työpaikkavinkeistä!
Saat tulla noutamaan. Laita privana numeroa tulemaan.
 
Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
60
Joko palikat on löytänyt uuden kodin? Voisin tänään noutaa illemmalla, jos jostain syystä sattuu vielä lojumaan nurkissa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 658
Viestejä
4 187 691
Jäsenet
70 776
Uusin jäsen
Fancy

Hinta.fi

Ylös Bottom