PlanetSide Arena (EA 19.09.2019)

scowl

Tukijäsen
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
621
Tälläistäkin mahtavuutta pääsisi kohta kokeilemaan. Itse ainakin odotan kun PlanetSide 2:n on tullut upotettua monia tunteja.

Home | PlanetSide Arena



"PlanetSide Arena is an ambitious project that magnifies all the camaraderie, signature moments, and massive battles PlanetSide is known for. Modes like 300-player Squads, Sunderdome, Outfit Wars and Massive Clash will spark a new, even more intense phase in the battle for Auraxis.

That first phase begins with Early Access on September 19."
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
365
Varovaisen kiinnostunut tästä, Planetside 2 parissa tuli useampi sata tuntia vietettyä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 306
Planetside sinällään tuntematon peli itselle, mutta Arena vaikuttaa kyllä pelaajamääränsä puolesta hyvinkin mielenkiintoselta. Ei ilmeisesti ole F2P-peli?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 449
Eikö ole sitten enää vapaan kartan peli? Siinähän pilataan sitten juuri se PS2:n hienous kun lääniä riittää ja voit olla missä huvittaa. Ja kyllähän tuo br on vanha vitsi, ei enää tarvitsisi peleihin tuoda, aikansa on jo mennyt.

Itse en toki mitään br:ää ole pelannut enkä pelaa.
 

scowl

Tukijäsen
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
621
Planetside sinällään tuntematon peli itselle, mutta Arena vaikuttaa kyllä pelaajamääränsä puolesta hyvinkin mielenkiintoselta. Ei ilmeisesti ole F2P-peli?
Se selvinnee parin tunnin päästä. Jostakin luin että hinta olisi $29.90, mutta mitään varmaa tietoa ei minulla ole.

Eikö ole sitten enää vapaan kartan peli? Siinähän pilataan sitten juuri se PS2:n hienous kun lääniä riittää ja voit olla missä huvittaa. Ja kyllähän tuo br on vanha vitsi, ei enää tarvitsisi peleihin tuoda, aikansa on jo mennyt.

Itse en toki mitään br:ää ole pelannut enkä pelaa.
Makuasioita, sanoi koira, kun pallejaan nuoli.
 

scowl

Tukijäsen
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
621
Ilmatteeksi pääsi pelaamaan ja oikein hauskaa oli noi pari matsia mitä ehdin kokeilemaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 181
Viestejä
4 214 756
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Phaik

Hinta.fi

Ylös Bottom