- Liittynyt
- 19.06.2017
- Viestejä
- 253
Tähän voisi vastata jotenkin, ettei 1. kohta ole vielä toiminut... vielä.
edit:
Tesla tekeekin nyt tosiaan fiksusti valkoisia autoja, niin pohjamaali ei niin erotu.Se ruostuu näin:
3 vuoden päästä katsastusmies työntää piikin läpi ja antaa hylyn. Se siitä 12 vuoden puhkiruostumistakuusta. ; - )
Paljonko on muuten seuraajia tämän casen kohdalta? Kun kaikki kanavat yms. lasketaan yhteen?Lista päivittyy....
This Might Be the Worst Tesla Model 3 We've Ever Seen | MotorBiscuit.com
"Worst ever seen"
Oikeastaan pitäisi muotoilla kysymys uudestaan. Kuitenkin videot ja uutiset on levinnyt pitkin maailmaa, niin se on aika monta tavoitettua lukijaa/näkijää ww. Oliko liioiteltua sanoa että useampia miljoonia tietää tapauksesta, todellisia lukijamääriähän ei ikinä saa tietää, mutta kyllähän niitä on.En osaa sanoa, mutta sanoisin, että tuhansia. Tuntemattomatkin tulee mulle sanoo menestystä. Eilen tuli rokkari sanomaan kotiparkkiksella, että komia auto ja sanoin, että meil on ottelu muskin kanssa menossa. Hän sanoi, että on seurannut.
Stanan Joni, myin just Panameran pois ja ois ollut tarkoitus ostaa m3p. Näitä kun lukee, niin ei jaksa maksaa edes 2000e varausmaksua puoleksi suunnitellusta autosta. Pitänee pysytellä merkissä ja ostaa 911... Tai ehkä odotan taycaninin julkkaria. Kausiauto siiheksiImo ei ole liioteltua kun katsot sivun 5 postauksia. Olen tavoittanut twitterin kautta noin 150.000-250.000 tuhatta ihmistä. Voinen sanoa, että koko eurooppa Tesla tyypit tietää musta. Oho hups. Tweettejä katsottu 635.000 kertaa....
Portugalista tuli viestiä just, että susta puhutaan useassa mediassa myös Espanjassa mietitään, että heidän pitää myös tilata tälläinen tarkastus.
KS.
Pintura y óxidos
Tesla on julkaissut vastineen InsideEV:lle (sekä muille medioille) sen jälkeen kun julkaisivat artikkelin Nextmove:sta:Tuo saksalaisen Nextmoven case on kyllä aika hurja, ei auta vaikka tilaat 100 autoa, ehjiä autoja tai kunnollista palvelua et saa
Mobile service tulee paukkupullolla paikkamaalaamaan auton puutteet kotipihalleInsideEV:lle Tesla on vastannut sen jälkeen kun julkaisivat artikkelin NextMove:sta:
“Tesla’s vehicle quality has reached record highs, and our data does not indicate any unusual vehicle quality issues that are specific to Germany or anywhere else in the world. Although there is always a small chance that a car may occasionally encounter blemishes during final transport to a customer, that is not unique to Tesla and we address those issues quickly for anyone impacted. We are also in the process of scaling up service centers globally, including a more than 50% increase in Mobile Service vehicles and a five-fold increase in Mobile Service coverage just this year in Europe.
We set an extremely high bar for our cars, which is why any customer who is unhappy with theirs can return it for a full refund up to seven days after purchase. Our customer satisfaction data shows that German customers have largely been satisfied with their vehicles, including the quality and condition of their cars upon delivery.”
Offt. Onko Suomeen jo tullut Mobile Service ajoneuvoja?
Siis tarkoitat, että saavat Y:n tehtaalta pihalle *ehjänä*Tässä hyvää keskustelua kolmosen rungosta. Haastattelija on melkonen Teslahihhuli, mutta itse asiantuntijat ovat mielestäni ihan luotettavia autoalan vaikuttajia Detroitista. Täytyy palata asiaan kunhan saavat Y:n tehtaalta pihalle.
Laatua se on huonokin laatu."Tesla’s vehicle quality has reached record highs..."
Apua, miten huonoja ne sit ennen on olleet?
Meillä /r/RealTesla:ssa oli tapa ottaa shotti aina kun tuo mainittiin. Jouduttiin lopettaa, kun jengiä alko tippumaan ja joutu vieroitukseen...Parhaita noi.. "I love the car but it has issues"
Ei näköjään Teslalta onnistu kunnolla aurinkopaneelien valmistus ja asentaminen:
Walmart sues Tesla over several solar panel fires caused by ‘negligence’
Mutta ei liity autoihin mitenkään.According to Walmart’s suit, the problems started with SolarCity before Tesla acquired the solar panel company in 2016. SolarCity had “adopted an ill-considered business model that required it to install solar panel systems haphazardly and as quickly as possible in order to turn a profit, and the contractors and subcontractors who performed the initial installation work had not been properly hired, trained, and supervised.”
Tämä Kallonen on teollisuusneuvos. Se, että on valmis maksamaan tuollaisesta tittelistä 33k€..TeslaJoni oli kysynyt facebookissa joltain Kari Kalloselta mielipidettä noihin laatuongelmiin tai akkuongelmiin.
Hupsista perkele kun aina sattuu ja tapahtuu. Vahingot oli vain 8,2 miljoonaa dollaria. Oikeusjuttu voi olla toisilla lukemillaTeslalla on ongelmia vähän joka suunnalla.
Teslan aurinkopaneelit sytyttivät Walmart-liikkeitä tuleen – Yhtiön käsissä jälleen miljoonien oikeusjuttu
Saattaa Muskin hartiat ja varat jäädä Walmartin kanssa aika heppoisiksi. Varmaan säästää tuota varten eikä korjaa noita myymiänsä romuja millään ilveellä.Hupsista perkele kun aina sattuu ja tapahtuu. Vahingot oli vain 8,2 miljoonaa dollaria. Oikeusjuttu voi olla toisilla lukemilla
90 päivää auton ostosta näyttöön ilmestyy keltaiset rajat ja Tesla sanoo, että "Ei ole takuun alaista"! Onnea vaan omistajille jotka tähän uhkapeliin lähtee.Pretty sure this is oxidization, and oxides like this can take on different shades from reddish to brownish to yellowish. Depends on the conditions.
... Personally, this really has done so much damage to the Tesla experience to me. And no, not as some fanboys are gonna chime in and say "because there's a little discoloration on my screen". (First of all, its not 'a little', second, it's a giant reflective -stain- on the main interface.)
What got to me is, **ninety days into ownership** I had the absolute main centerpiece of the interior deteriorate through no fault of my own, and Tesla **fought me tooth and nail** on it to say it wasn't their problem, and they WON.
I can't trust their intents anymore. I can't trust the warranty anymore. It's like I just bought a $90k car that isn't even a year old yet and it's already got no warranty, and for the purchase and leap of faith, Tesla has given me one giant middle finger and is yelling "Sucker!".
THAT is the issue. If they said "Well, we don't want to replace the screen because we're not sure if it's going to yellow again" - (though it seems petty clear the Ravens will not yellow, and that's the screen I 'purchased'...) it would have been different.
But no, they say "Not a warranty issue, not covered, wear item, you should expect this, shame on you for complaining and costing us time, money, and inconvenience!" - Tesla's lawyer tried to make ME look like the bad actor.
I used to get into my car every morning and go "Holy sh*t, I'm driving a Tesla."
Now, I get into my car every morning and my stomach turns. I see it as $70k of liability and bad decisions.
If I sold it at this point it'd be at a huge loss. But I'm sick of the whole experience and in the next 3.5 years of warranty who knows how much worse it's going to get. Who knows what other horrible adventures I have to look forward to, when something fails early and they say "nope, won't cover it."
Arbitration was a joke. "Customer did not provide a preponderance of evidence that this is a warranty issue." How the F*CK am I supposed to provide "evidence" that it's a "warranty issue"? All Tesla has to say is "Oh, it's like brakes. You gotta replace em." In what world is an LCD screen a consumable?? a 90-day consumable??
From what I know, I can't appeal the NCDS decision, it's final, and because of the arbitration agreements, I can't even do small claims court at this point.
This is disgusting and it all would have been avoidable by a part that probably costs them $200.
I hope *somehow* Tesla redeems themselves to me but I doubt it. The autopilot problems are continuing though, and I should probably just hold my nose and go through the stresses of the lemon law process and try to be done with it. But Ryan will probably win there, too.
Unwavering fanboys go ahead and do your "funny" ratings. Since delivery this car has been a constant dance with the service center and a struggle to get anything resolved. I'm sick of taking it on the chin because people think Elon is neato and exciting.
Hävytöntä on kyllä tuon Teslan takuupolitiikka. Autoalalla on kyllä yleisesti tapana vaihtaa vialliset osat takuuseen enempiä kyselemättä auton takuun aikana.Yellow screen? Force Tesla to Replace it!
90 päivää auton ostosta näyttöön ilmestyy keltaiset rajat ja Tesla sanoo, että "Ei ole takuun alaista"! Onnea vaan omistajille jotka tähän uhkapeliin lähtee.
Tai alkaa haukkumaan pedofiiliksi, kuten se sille luolasukeltajallekin teki, kun arvosteli muskin neuvoja.Veikkaan että jossain vaiheessa Tesla ottaa kopin ja tarjoo Jonille uutta Teslaa (100% maalattu) Jonille.
Toivottavasti Elon antaisi jotain korvausta. Mites jos pitäisi tilata uusi Model 3, niin minkä värin valitsisit nyt? Kun perusvärikin muuttui mustasta joksikin valkoiseksi metalliväriksi.Ihmeen kaun se Elon antaa mun mesota...
Nyt oon TV 2:sella norjan telkkarissa...
Ainakin yhden kuvan olen nähnyt, jossa aivan uudesta valkoisesta Model 3:sta paistaa etu- ja takapuskurissa musta muovi läpi.Onko musta ainut väri suomessa mistä on löytynyt noita puutteita, vai onko muitakin värejä?
Vahinko on jo tapahtunut. Teslalla ei ole tämän suhteen mielestäni mitään menetettävää enää, jotta tuon kaltainen toimenpide antaisi lisäarvoa. Näkisin, että asia voidaan sopia kaikessa hiljaisuudessa, mikäli Tesla on joutumassa ajan mittaan näistä ominaisuuksiksi katsomistaan puutteista oikeuteen.Veikkaan että jossain vaiheessa Tesla ottaa kopin ja tarjoo Jonille uutta Teslaa (100% maalattu) Jonille.
Näyttäisi olevan extra niskatuet.Mitkä ihmeen härpäkkeet noissa penkkien niskatuissa oikein on?
Jaahas. Se on sitten Fake news moodi laitettu päälle. Youtubea en ole katsonut muuta kun sen verran mitä täällä ollut linkkejä aiheesta, lienee aiheellista vilkaista onko sielläkin tapahtunut jotain.Meno kovenee! Nyt poistetaan jo postauksia
Ilmeisesti ei kovin hyvä, Musk on jo toukokuussa todennut näin: Musk says Tesla will be out of money in 10 months without ‘hardcore’ changesMillainen Tesla-yhtiön rahatilanne oikein on?
Näyttäisivät myös ihan helvetin vaarallisilta, ja toivottavasti eivät ole merkkivarusteita vaan jotain Alibaba-sontaa. Voisi tulla vähän maalivikoja isompaa sanomista, kun jotain lopulta sattuu.Näyttäisi olevan extra niskatuet.
Kannattaa huomioida, että Dacian/Renaultin kokemus autoista lasketaan vuosikymmenissä ja ne ovat pitkän linjan valmistajia. Teslan on teknologiapaja joka on vain päättänyt ruveta valmistamaan autoja ilman mitään kokemusta teollisesta sarjatuotannosta.Kun tuota Teslan tuotantoa katsoo niin jotenkin jää sähläämisen meininki. Tuossa Elon puhuu, että pitää tehostaa ja nopeuttaa kokoonpanoa. Ilmeisesti se on tehty jättämällä mm. niitä koritulppia laittamatta paikalleen.
...
Jos verrokkina pidetään vaikka kymppitonnin Daciaa niin homma näyttää mielestäni ammattimaisemmalta