Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
847
Ihan mailiin siis vastasivat, alkuperäiseen reklamaatioon. Paypalin kautta myös laitettu hommat vireille.
 
Liittynyt
30.10.2018
Viestejä
45
Tuli tilattua viinahuudosta 5 laatikkoa vodkaa.

Tilauksentila
2019-08-08 Maksu käsitelty
2019-08-08 Käsittelyssä varastolla 2
2019-08-14 Lähetetty

Matkahuolto
19.8.2019 paketti Vastaanotettu kuljetettavaksi Helsingissä.

Minkä sä valitsit toimitustavaksi? Abc logics maksaminen pitää valita mikä noista. Verkkopaketti vai jakopaketti ‍♂
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
847
Ok. Pitää tilata smirnoff ice
Saako sitä aitoo 6volttista jostain vai onko se kaikkialla jo 4volttista kuraa?
Jenkeissä 2010 ja olisko curacaolla 2014 muistikuva, et olis ollut vielä 6 volttista, mutta sen jälkeen en muista kohdanneeni.
 
Liittynyt
30.10.2018
Viestejä
45
Saako sitä aitoo 6volttista jostain vai onko se kaikkialla jo 4volttista kuraa?
Jenkeissä 2010 ja olisko curacaolla 2014 muistikuva, et olis ollut vielä 6 volttista, mutta sen jälkeen en muista kohdanneeni.
En kyllä tiedä yhtään. Tuntuu, että tätäkin on vaikea löytää mistään. Edes Tallinnasta maista ei löydy. Loppu ollu kokoajan. Kertokaa toki, jos jostain muualtakin voisi tilata,kuin viinahuudolta.
 
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
238
ei tuo diskanto anna valita lähettäjää,,pyöriin vain jokin valinta rulla jo toista päivää..ja netpristä ei ole tullut seuranta koodia..
Itsellä kävi joskus samoin, pistin asiakaspalveluun viestiä ja seuraavana aamuna tuli vastaus, että tilaus peruttu, rahat palautettu ja 3€ alennuskoodi uutta tilausta varten. Mikälie bugi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
131
Nyt oli nopeaa toimintaa alkostore24:llä. 10.8. tilaus sisään ja tasan viikkoa myöhemmin 17.8. paketti noudettavissa pakettiautomaatista. Kaikki 12 pulloa sitä mitä pitikin, hyvin pakattuna. Suosittelen!
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
767
tatiana laitto mullekin just mailia. otin refund option hinnan erotuksen kaljoista ja 5min päästä oli jo asia hoidettu
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
Nyt oli nopeaa toimintaa alkostore24:llä. 10.8. tilaus sisään ja tasan viikkoa myöhemmin 17.8. paketti noudettavissa pakettiautomaatista.
Laitoin samana päivänä sun kanssa oman tilauksen sisään. Vielä viikonloppuna oli Neumünsterissa ja näköjään eilen saapunut Vantaalle. Keskiviikkona vasta taisi lähteä A24:n varastolta. Mutta kyllä, täysin tyytyväinen olen jos saan paketin parissa viikossa kotiovelle. Joulun alla, kun Postikin skarppasi tahollaan, tuli maanantaina tehty tilaus jo saman viikon torstai-iltana :joy:

e: Hetki sitten kävi postipoika tuomassa paketin. Tää on ihan huippu kuriiri. Se tietää jo että mun summeriavaus ei toimi ja sanoi osaavansa jäädä jo odottamaan painettuaan summeria. Herää kysymys tilaanko Alkoholia hieman liian usein.

Laatikossa kaikki oikein ja ehjinä (6*3l bib). Aiemmista tilauksista poiketen nyt oli pakkaushöttöä kevyemmin. Eli sitä paperisilppua ei ollut nyt ollenkaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.02.2019
Viestejä
26
Mulle kans tuli tatjaanalta discandoosta viestiä.vastasin että kaikki pullot ja yks kaljalaatikko uupui että ainoastaan 6 kaljalootaa tuli.kerroin myös että paypal on palauttanut rahani.
 
Liittynyt
25.09.2017
Viestejä
242
Perjantaina oli posti koittanut tuoda Itävallan pakettia kotiovelle, mutta en ollut paikalla. Tänään hain postista. Ehjä laatikko, sisällä oikeat oluet ja vihreetä pehmikettä pullillaan. Eli voi suositella . Harmi kun tuon supermarketin olut valikoima on niin niukka.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
Laatikossa kaikki oikein ja ehjinä (6*3l bib). Aiemmista tilauksista poiketen nyt oli pakkaushöttöä kevyemmin. Eli sitä paperisilppua ei ollut nyt ollenkaan.
Mutta jotain muuta näyttää olevan. Tässä kun aloin siirtämään boxeja kaappiin, niin huomasin että yksi niistä oli linnunpaskassa o_O Kaikkeen sitä törmääkin. Äkkiseltään en nyt osaa päätellä onko kyseessä kaksipäisen kotkan jätökset vai jonkun travemünden tiiran tuotos. Paska huumori sikseen, eihän toi kyllä luottamusta hirveästi herätä.
IMG_20190820_182822.jpg
 
Liittynyt
23.08.2018
Viestejä
197
The Best Whiskies online - Maison du Whisky
Suositteluja tälle! Sunnuntaina tilasin 10 pulloa viskiä ja puoli tuntia sitten DHL toi paketin ovelle. Express toimitus 25€ hintaan oli kyllä näin toimiessaan edullinen.
lapparin quarter cask maksaa 50e ja monesta muusta kaupasta saa 30e joten vaikka saisi tunnissa juomat kotiin en tuolta tilaisi kalliin hintatason vuoksi
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
281
Ottakringer Helles 0.5l

Puntigamer "the beery beer" can 0.5l

Schwechater Beer can 0.50l

Egger Märzen 0.5l

Noita neljää otin
Samoja neljää otin itsekin 9 tölkkiä kutakin.

Ja nyt kun nuita on kaikkia maistellut niin aika saksalaistyylisiä, mutta kevyempiä/vetisempiä. Huoneenlämpöisinä nautittuina parhaita, että on tarpeeksi makua.

EDIT: Suorastaan liian hyviä kun on nyt viikon ajan mennyt vähintään 2 litraa olutta illassa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
119
Viime viikon maanantaina tuli tilattua kolme laatikkoa lonkeroa MyDrinkistä. Perjantaina olivat noudettavissa matkahuollosta.
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
38
On se tämä nykymaailma erikoinen. Nostetaan vaan alkoholiveroja niin päästään viinasta eroon..
Ehkä jos otettas nämä naurettavat % rajotukset pois maitokaupoista ja alkoveroa alaspäin niin ei menis kaikki rahat ulkomaille.

Itsekkin olen tilannut viinikaupan kautta.
Tekis miel kokeilla tuota alkoshop24.
Kellään tuoreita kokemuksia kyseisestä puljusta?

Eikös tuo pakettikuljetus toimi käytännössä niin että siihen 4 koria mahtuu?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 658
On se tämä Suomi erikoinen. Nostetaan vaan alkoholiveroja niin päästään viinasta eroon..
Ehkä jos otettas nämä naurettavat % rajotukset pois maitokaupoista ja alkoveroa alaspäin niin ei menis kaikki rahat ulkomaille.

Itsekkin olen tilannut viinikaupan kautta.
Tekis miel kokeilla tuota alkoshop24.
Kellään tuoreita kokemuksia kyseisestä puljusta?

Eikös tuo pakettikuljetus toimi käytännössä niin että siihen 4 koria mahtuu?
Korjasin vähän :rolleyes:
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 241
On se tämä nykymaailma erikoinen. Nostetaan vaan alkoholiveroja niin päästään viinasta eroon..
Ehkä jos otettas nämä naurettavat % rajotukset pois maitokaupoista ja alkoveroa alaspäin niin ei menis kaikki rahat ulkomaille.

Itsekkin olen tilannut viinikaupan kautta.
Tekis miel kokeilla tuota alkoshop24.
Kellään tuoreita kokemuksia kyseisestä puljusta?

Eikös tuo pakettikuljetus toimi käytännössä niin että siihen 4 koria mahtuu?
Tarkoitat varmaan alkostore24?

Yhdessä kuljetuspaketissa on 12 paikkaa. Pullo vie yhden paikan, hanapakkaus kaksi paikkaa ja laatikko (24 kpl 0.33 tölkkiä) vie 4 paikkaa. Eli yhteen pakkaukseen mahtuu 3 laatikkoa.
 

Jammaz

Kirka Saatana
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
97
On se tämä nykymaailma erikoinen. Nostetaan vaan alkoholiveroja niin päästään viinasta eroon..
Ehkä jos otettas nämä naurettavat % rajotukset pois maitokaupoista ja alkoveroa alaspäin niin ei menis kaikki rahat ulkomaille.

Itsekkin olen tilannut viinikaupan kautta.
Tekis miel kokeilla tuota alkoshop24.
Kellään tuoreita kokemuksia kyseisestä puljusta?

Eikös tuo pakettikuljetus toimi käytännössä niin että siihen 4 koria mahtuu?
20.08.2019 13:44 - Alkostore24 : Uusi tilaus # xxxxx
21.08.2019 10:22 - Alkostore: Sent
21.08.2019 14:05 - Posti.fi - Osoitteeseen xxxx on tulossa lähetys seuraavien päivien aikana (arkisin klo 8:00 - 16:00).


Kaikki viimeisimmät tilaukset on tullut alkostore24:stä ja tulee jatkossakin koska siellä on homma on selkeää ja toimii kun junan vessa.
 
Liittynyt
21.08.2019
Viestejä
1
Onko kellään kokemuksia isojen viinapullojen (3l ja 6l) tilauksista? Mistä niitä kannattais koittaa tilata ku tuntuu, että mikään ei toimita suomeen paitsi ilmeisesti vinosonline?
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
529
20.08.2019 13:44 - Alkostore24 : Uusi tilaus # xxxxx
21.08.2019 10:22 - Alkostore: Sent
21.08.2019 14:05 - Posti.fi - Osoitteeseen xxxx on tulossa lähetys seuraavien päivien aikana (arkisin klo 8:00 - 16:00).


Kaikki viimeisimmät tilaukset on tullut alkostore24:stä ja tulee jatkossakin koska siellä on homma on selkeää ja toimii kun junan vessa.
Minkä verran tässä tilauksessa oli juomaa?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
790
Minkä verran tässä tilauksessa oli juomaa?
Luulisin, että täysi satsi, mitä nyt saa pakettiin tai useampaankin saa mahtumaan. Vajaita laatikoita ei missään nimessä kannata tehdä.

Pakettikuljetus

Norrlog käyttää pakettikuljetuksissa postituslaatikoita, joissa on 12 paikkaa. Pullot vievät yhden paikan, hanapakkaukset kaksi ja olut/ siiderilaatikot (24x0,33) 4 paikkaa.


VINKKI Optimoidaksesi kuljetuskustannukset, kannattaa suunnitella tilaus 12 paikalle.

Esimerkkejä:

  • Asiakas tilaa paketin, jossa on 12 pulloa. Paketti on täynnä.
  • Asiakas tilaa paketin, jossa on 2 hanaviinipakkausta (yhteensä 4 paikkaa) ja lisäksi 8 pulloa. Paketti on täynnä.
  • Asiakas tilaa paketin, jossa on yksi olutlaatikko (4 paikkaa), kaksi hanaviinipakkausta (4 paikkaa) ja neljä pulloa. Paketti on täynnä.


Yhden paketin kuljetusmaksu on € 26,00.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
529
Luulisin, että täysi satsi, mitä nyt saa pakettiin tai useampaankin saa mahtumaan. Vajaita laatikoita ei missään nimessä kannata tehdä.
Perkkale vaikka tuo norloggi näyttäs pikkasen kalliimpi olevan ku netprissin kautta tuleva shippii mut huomattavasti nopeampi taitaa olevan tuo norloggi ku tuo shippii.

Pitää seuraavaan tilaukseen laittaa testiin tuo alkostore24
 

Jammaz

Kirka Saatana
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
97
Perkkale vaikka tuo norloggi näyttäs pikkasen kalliimpi olevan ku netprissin kautta tuleva shippii mut huomattavasti nopeampi taitaa olevan tuo norloggi ku tuo shippii.

Pitää seuraavaan tilaukseen laittaa testiin tuo alkostore24
Luulisin, että täysi satsi, mitä nyt saa pakettiin tai useampaankin saa mahtumaan. Vajaita laatikoita ei missään nimessä kannata tehdä.
Juu 2 täyttä laatikkoa

edit. Ja posti on jo varmistanut paketin saapuvan maanantaina ennen klo 16:00. Eli tiistaina 20.08. 14:00 aikoihin meni tilaus sisään ja 26.08. on perillä
 
Liittynyt
14.10.2017
Viestejä
17
Täällä muistaakseni joku oli tilannut tuolta www.vinosonline.es viinaksia. Paketti on kyllä lähtenyt, mutta eikö tuolta tule mitään seurantakoodia? Sivuilta voi kyllä seurata, muttei ole lähetyksen jälkeen tullut uusia päivityksiä.
 
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
238
Täällä muistaakseni joku oli tilannut tuolta www.vinosonline.es viinaksia. Paketti on kyllä lähtenyt, mutta eikö tuolta tule mitään seurantakoodia? Sivuilta voi kyllä seurata, muttei ole lähetyksen jälkeen tullut uusia päivityksiä.
Muistaakseni sillä viitenumerolla, sekä toimitusosoitteen postinumerolla tms. pystyi seuraamaan UPSn sivuilta. Seurantakoodin saa myös pyytämällä asiakaspalvelusta.
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
38
Mitä laskeskelin niin 26€ + 11+11+11 eli 3 pakettia sandelssia tulis maksaa 20e kappale eli 60€ koko tilaus.

Njoo tulee se halvemmas kun maitokaupasta. Mutta ei kovin paljoa. Jos tuo postikulu ois oikeasti järkevä joku vaikka 15€ niin olis ihan kannattavaa toimintaa tilailla paljon noita paketteja. Itse olen käyttänyt viinikauppaa ja tilannut kerralla paljon. Homma on toiminu hyvin joten en ole kehannut kokeilla tuota alkostorea.
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
938
Mitä laskeskelin niin 26€ + 11+11+11 eli 3 pakettia sandelssia tulis maksaa 20e kappale eli 60€ koko tilaus.

Njoo tulee se halvemmas kun maitokaupasta. Mutta ei kovin paljoa. Jos tuo postikulu ois oikeasti järkevä joku vaikka 15€ niin olis ihan kannattavaa toimintaa tilailla paljon noita paketteja. Itse olen käyttänyt viinikauppaa ja tilannut kerralla paljon. Homma on toiminu hyvin joten en ole kehannut kokeilla tuota alkostorea.
Itse en ainakaan kovin montaa kertaa miettisi asiaa, jos haluaisin 3 laatikkoa sandelssia ostaa. Että lähtisinkö siis kaupasta niitä itse kantamaan hintaan 28,80e per laatikko vai antaisinko jonkun muun kantaa ne kotiovelleni hintaan 20e per laatikko.

Toki mielelläni maksaisin vieläkin vähemmän mutta ei tuo -30% alennus ja olematon vaiva kovin pahalta kuulosta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 504
Mitä laskeskelin niin 26€ + 11+11+11 eli 3 pakettia sandelssia tulis maksaa 20e kappale eli 60€ koko tilaus.

Njoo tulee se halvemmas kun maitokaupasta. Mutta ei kovin paljoa. Jos tuo postikulu ois oikeasti järkevä joku vaikka 15€ niin olis ihan kannattavaa toimintaa tilailla paljon noita paketteja. Itse olen käyttänyt viinikauppaa ja tilannut kerralla paljon. Homma on toiminu hyvin joten en ole kehannut kokeilla tuota alkostorea.
Eihän tuolta Sandelssin keppanaa kannata tilata, sitä saa tosiaan maitokaupasta lähes samaan hintaan.
Vahvemmassa oluessa hintaero on suuri ja sitä kannattaa tilata!
Mä en ole koskaan ymmärtänyt mikä idea on tilata Suomibulkkia mistään kun järjestäen joka kaupasta löytyy parempi Saksabulkki halvemmalla...
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 497
Jep, tatjana laittoi viestiä. Tosin vasta sen jälkeen, kun Paypal palautti rahat.
Mulle Tatjaana laittoi viestiä... kertoakseen että nyt kävi näin, ja ovat pahoillaan. Antoivat tosiaan vielä 7€ postikuluissa takaisin, tästä unohdin mainita. Eli näiden hyvitysten perusteella voisin uskaltaa discandoosta tilata uudestaankin, kun loppujen lopuksi noin todella reiluja olivat.

Ainoa ongelma firmalla tosiaan oli, että täys seisokki oli ongelmien käsittelyssä kesällä, eikä tästä informoitu mitenkään missään, ei edes automaattisella viestillä että sori aspa on nyt kiinni elokuun loppuun asti.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
214
Paljon olen kuullut, että nuo eurolava tilaukset tulee alkostoresta varsin mallikkaasti läpi. Nyt muutaman työkaverin kanssa olisi tarkoitus itsekin sieltä tilailla lavallinen alkomahoolia. Eihä tulli niille oikein mitään voi tehdä? Ja jos kävisi jotenkin niin paska mäihä, että alettaisiin selvittämään vero touhuja niin alkostore niistä on vastuussa, vaikka kuinka sivu toisin väittääkin. Ihan selvää etämyyntiä.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
214
Eikö alkostoren nimenomaan pese kätensä ku hankit itse kuljetuksem5
Lainataan täältä vähän tekstiä Etämyynti ja etäosto - Minilex

"Etämyynnillä tarkoitetaan myyntiä, jossa yksityishenkilö ostaa kulutukseen luovutettuja valmisteveron alaisia tuotteita, jotka etämyyjä tai joku muu tämä puolestä suoraan tai välillisesti lähettää tai kuljettaa Suomeen. EU-alueella verovelvollinen tällaisessa tilanteessa on etämyyjä. Etämyynniksi lasketaan sekin, jos myyjä edes ohjaa internet sivuillaan tilauksen yhteydessä asiakkaan käyttämään tiettyä kuljetusliikettä."

Periaatteessa kaikki alkoholia myyvät nettikaupat ovat etämyyntipaikkoja (siis sellaiset mistä pystyy tilaamaan helposti kotiovelle), vaikka kuinka yrittäisivät väittää vastaan. Tuon kuljetuksen järjestäminen itse olisi aivan saatanan hankalaa, eli voisin vahvasti veikata että jäisi valtaosalta viinat tilaamatta, eikä nettikaupassa olisi tällöin mitään järkeä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 367
Viestejä
4 158 690
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom