Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Liittynyt
12.08.2019
Viestejä
12
Joskus asioissa vaan kestää kauemmin, joskus päätöksen tekoon tarvitaan jotain tietoa jonka saamisessa voi kestää, näin yleisesti. Oma RMA tapaus alkukesällä hoitui oikein mallikkaasti, ei ongelmia. Taisi pysyä vielä kahdessa viikossa.
Jos raha on noin piukassa ni olisikos kannattanut miettiä ennen tilausta, että tilaatko lainkaan sillä rahalla atk-tavaraa millä pitäisi laskuja maksaa? :think:
Niin, mut onneksi kaikki on sovittavissa.
 
Liittynyt
12.08.2019
Viestejä
12
Ei firmoilla yleensä ole mitään kiirettä kun heillä kerta on jo sun rahat. Sitten on kyllä kiirettä kun rahat on saamatta. Näin siis yleisesti. :D

Muutenkin, jos laskun maksamiset on kiinni siitä että saa palautusrahat Jimmsiltä, niin ei kovin vahvasti mene.
No joo tsori, hermmot ollu vähän kireällä. Ei mulla nyt oikeasti niin huonosti mene:D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.08.2019
Viestejä
12
Kyllä jimmsiä on kehuttavaki, omalla kohdalla ei ollut mitään ongelmia, olen aina saanut tavarani nopeasti ja asiakaspalvelu chatti toimii sairaan hyvin 5/5.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.08.2019
Viestejä
12
Joskus asioissa vaan kestää kauemmin, joskus päätöksen tekoon tarvitaan jotain tietoa jonka saamisessa voi kestää, näin yleisesti. Oma RMA tapaus alkukesällä hoitui oikein mallikkaasti, ei ongelmia. Taisi pysyä vielä kahdessa viikossa.
Jos raha on noin piukassa ni olisikos kannattanut miettiä ennen tilausta, että tilaatko lainkaan sillä rahalla atk-tavaraa millä pitäisi laskuja maksaa? :think:
Totta tuokin, kaikkea ei voi saada heti. Mä olen vaan liian hätäinen tyyppi. Eipä mulla ole aikaisempia kokemuksia jimmssiin RMA tuotteen palauttamisesta. Ehkä noi 1-2 tähden arvostelut mitä lukee noista RMA kokemuksista, niin aiheuttaa hermostuneisuutta, ei siinä sen kummempaa ole, kyseessä on vaan tuotteen palautus. Sen verran noista 1-2 tähden arvosteluista kun lukee, niin suurin osa niistä voi olla keksittyjä juttuja. Itellä on ainakin ollu pelkkiä hyviä ostokokemuksia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 881
Täällä tulee tuo kahden viikon (lain määräämä) käsittelyaika huomenna täyteen. Puhdas tuotepalautus siis kyseessä. :itku:
Laissa sanotaan kyllä, että "kohtuullinen aika" ja KKV:n linjaus on, että kohtuullinen aika on kaksi viikkoa:
Korjauksen kustannukset, paikka ja kesto

..mutta edelleen, 3 viikkoa on liikaa. Kannattaa pyytää vähintään nallekarkkeja.

edit: tuotepalautuksissa taitaa kyllä tuo 14pv olla laissa..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 833
Mullakin on asiakaspalautus ollut käsittelyssä nyt yli 14pv saapumisilmoituksesta. Jonoa tuntuu olevan sielläkin. :tdown:

Uusi tilaus saatiin lähtemään kuudessa arkipäivässä, eli juuri mahduttiin luvattuun aikatauluun. :tup:
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Huomenta. Niin kyllä tuo ruuhka joka nyt esimerkiksi näkyy toimitusaikojen pidentymisenä, niin eskaloituu myös Aspaan. Suuri osa kontakteista liittyy juuri toimitusaikojen kyselyyn.
 
Liittynyt
21.08.2019
Viestejä
2
Huomenta. Niin kyllä tuo ruuhka joka nyt esimerkiksi näkyy toimitusaikojen pidentymisenä, niin eskaloituu myös Aspaan. Suuri osa kontakteista liittyy juuri toimitusaikojen kyselyyn.
Varastossa oleva tuote lähtee 6 arkipäivän sisällä varastolta asiakkaalle niin on todella hidasta. Hienoa, että teitte lauantaina ylimääräisen vuoron asian korjaamiseksi, mutta miksi ei toista päivää jotta sumppu saataisiin kokonaan purettua? Sukulaiset, vaimot, tyttöystävät, serkut, mummot ja vaarit varastolle vaan ;). Nykyään ihmiset ovat niin kiireisiä ja tuotteen saaminen käsiin nopeasti on tämän päivän avainsana. Ennen Wanhaan meni aikaa rahan siirtymiseen kaupan pankkitilille 2 arkipäivää, toiset 2 sitten tavaran pakkaamiseen/postittaamiseen ja seuraavat 2 päivää postin mukaan. Ei enää vuonna 2019 näin.
 
Liittynyt
15.12.2018
Viestejä
127
Itse ainakin käytin sitä nyt viime viikon aikana kolmesti, ja joka kerta jonossa oli yli 15 henkeä ennen minua. Jonotusaika oli lähemmäs 45-80min kuin tuo 0-10min.
Paskapuhetta..Vaikka olisikin 15 ihmistä jonossa edellä, niin siellä on ainakin päiväsaikaan 3-4 asiakaspalvelijaa vastaamassa. Jos jokainen kyselee vaan oman tilauksensa perään (Jimms juuri sanoi suurimman osan kontakteista koostuvan näistä), ei siinä mene kuin 1min per asiakas.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
6 985
Paskapuhetta..Vaikka olisikin 15 ihmistä jonossa edellä, niin siellä on ainakin päiväsaikaan 3-4 asiakaspalvelijaa vastaamassa. Jos jokainen kyselee vaan oman tilauksensa perään (Jimms juuri sanoi suurimman osan kontakteista koostuvan näistä), ei siinä mene kuin 1min per asiakas.
Varmaan olet oikeassa. Pitäisikö sinun sitten huutaa tällekin kommentoijalle?
Huomenta. Niin kyllä tuo ruuhka joka nyt esimerkiksi näkyy toimitusaikojen pidentymisenä, niin eskaloituu myös Aspaan. Suuri osa kontakteista liittyy juuri toimitusaikojen kyselyyn.
 
Liittynyt
21.08.2019
Viestejä
2
Varastossa oleva tuote lähtee 6 arkipäivän sisällä varastolta asiakkaalle niin on todella hidasta. Hienoa, että teitte lauantaina ylimääräisen vuoron asian korjaamiseksi, mutta miksi ei toista päivää jotta sumppu saataisiin kokonaan purettua? Sukulaiset, vaimot, tyttöystävät, serkut, mummot ja vaarit varastolle vaan ;). Nykyään ihmiset ovat niin kiireisiä ja tuotteen saaminen käsiin nopeasti on tämän päivän avainsana. Ennen Wanhaan meni aikaa rahan siirtymiseen kaupan pankkitilille 2 arkipäivää, toiset 2 sitten tavaran pakkaamiseen/postittaamiseen ja seuraavat 2 päivää postin mukaan. Ei enää vuonna 2019 näin.
Lauantaina tehty tilaus lähti tänään matkaan!! :tup:
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
42
Phanteks Enthoo Luxe 2 Tempered Glass kotelon tuotetiedoissa syvyys ja korkeus merkitty väärinpäin. Mitat (LxKxS): 240 x 570 x 595 mm <- Todellisuus 240 x 595 x 570
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Tuleeko Cooler Master MK730 CHERRY Brown (Nordic layout) valikoimaan ? :kahvi:
Laitetaan tuotepäällikötkin töihin niin niin eivät ihan laakereillaan pääse makoilemaan ;) Palataan kun asia selkenee
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Phanteks Enthoo Luxe 2 Tempered Glass kotelon tuotetiedoissa syvyys ja korkeus merkitty väärinpäin. Mitat (LxKxS): 240 x 570 x 595 mm <- Todellisuus 240 x 595 x 570
:facepalm:, kuljetan viestin tuotteistukseen korjattavaksi. Jätän sybolisesti koivunoksan siihen viereen. Kiitos huomiosta. :tup:
 
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
105
Lauantaina tehty tilaus lähti tänään matkaan!! :tup:
Hienoo et joillekin tavaraakin saadaan matkaan. Itsellä tavarat olleet 14.8 asti varattuna tilaukselle ja vähän sen jälkeen odottaa varaston käsittelyä. Pariin otteeseen oltu aspaan yhteydessä. Viimeksi oli puhetta, että tänään lähtisivät mahdollisesti eteenpäin. Eipä vaan edelleen odottaa varaston käsittelyä... Eikä kyseessä oo kun muutama tuote.

Toivossa on hyvä elää. ;)
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 018
Neljässä arkipäivässä maksun jälkeen saatiin minulle toimitettua Noctuan prossutuuletin. Ihan tyytyväinen olen kun lueskelen noita muita kommentteja :)
 
Liittynyt
15.07.2019
Viestejä
446
Itse ainakin käytin sitä nyt viime viikon aikana kolmesti, ja joka kerta jonossa oli yli 15 henkeä ennen minua. Jonotusaika oli lähemmäs 45-80min kuin tuo 0-10min.
Kannattaa tosiaan varata hieman aikaa myös chattiä varten. Asiakkaita edellä oli 11 ja vapaa asiakaspalvelija saapui 38min päästä viestin lähettämisestä. Ei sillä, että olisi haitannut, kun chätissä odottaminen voittaa puhelin odottelun 100-0. Ainut niin meinasi unohtua, että tuli edes viesti laitettua:)
 
Liittynyt
22.12.2017
Viestejä
396
Tasan tarkkaan kaks viikkoa meni omassa RMA tapauksessa. Kaks viikkoa sanottiin ajaksi.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 334
Kannattaisko tuosta ruuhkasta laittaa heti Jimm'sin etusivulle kissankokoisin kirjaimin viesti? Tai chattiin automaattinen ilmoitus ruuhkasta, niin ei siellä porukka turhaan roiku linjoilla kyselemässä vuoron perään samoja kysymyksiä?
 

Snowman

Peräsmies
Liittynyt
09.02.2017
Viestejä
1 424
Kannattaisko tuosta ruuhkasta laittaa heti Jimm'sin etusivulle kissankokoisin kirjaimin viesti? Tai chattiin automaattina heti ilmoitus ruuhkasta, niin ei siellä porukka turhaan roiku linjoila kyselemässä vuoron perään samoja kysymyksiä?
Ei tietenkään, sehän vaikuttaa myyntiin.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 334
Ei tietenkään, sehän vaikuttaa myyntiin.
Luulisi pitkällä tähtäimellä enemmän vaikuttavan se, ettei asiasta tiedoteta kunnolla. Kuinka monta ihmistä jättää tilaamatta toiste tämän takia, kun kuvittelevat että meininki on aina tämä? Itselleni Jimm's on ollut +10 vuotta se luottopaikka tilata, mutta joku uraansa aloitteva atk-harrastelija voi saada eri käsityksen.
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Luulisi pitkällä tähtäimellä enemmän vaikuttavan se, ettei asiasta tiedoteta kunnolla. Kuinka monta ihmistä jättää tilaamatta toiste tämän takia, kun kuvittelevat että meininki on aina tämä? Itselleni Jimm's on ollut +10 vuotta se luottopaikka tilata, mutta joku uraansa aloitteva atk-harrastelija voi saada eri käsityksen.
Kyllähän siellä ne toimitusaika-arviot on, siitähän sen näkee milloin tilanne korjautuu.
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
397
Yleensä en helposti avaudu, mutta nyt ei kyllä enää hirveämmin jaksa odottaa..

6.8. tehty tilaus, jossa tilattu lähes kokonainen tietokone osissa (virtalähde Gigantista, koska hyvä tarjous).. Kaikki komponentit valittu toimitusaika 1. prioriteettinä, joten kaikissa valituissa tuotteissa oli toimitusaikana se 1-3 vrk. Tilausvahvistukselle tuli 3-6 vuorokautta toimitusajaksi.

Virhearvio varmasti tuo, kun valkkasin tilaukselle BIOS -päivityksen.


Noh anyway.. vieläkin odotellaan, eikä tilauksesta ole kuulunut mitään.

Lauantaille piti olla kone valmis, mutta taitaa jäädä haaveeksi. Ennen sai luottaa Jimmsin nopeaan toimitukseen, mutta enpä tiedä enää..
 
Liittynyt
07.03.2017
Viestejä
184
En itsekään kovin äkkiä haluaisi alkaa valittamaan toimitusajoista tai jonoista, mutta Jimms kilpailee/kilpaili aikalailla nopeuden ja vakaan tehokkuuden vuoksi, esim. hienoinen ero Verkkokauppa.comiin ja muihin vei aina Jimmsille, koska sieltä sai aina varmiten ja nopeiten. Ennen ei tarvinnut kaksisesti odotella lähetystä. Nyt on todella paljon epävarmuutta. Myös aikaisemmin Chatin kautta sai nopeammin yhteyden, mutta Jimmsin mainitsemat syyt sitä heikentää. Se, että jos asiakaspalveluun pitää ottaa yhteyttä tai se ruuhkautuu siitä että väki haluaa paketit liikkeelle, pitäisi olla vihoviimeinen herätyskello milloin todella pitää tehdä jotain oikeasti rakentavaa muutosta, joka myös kestää! Ennen oli tottunut Jimmsin liikkeessä odottamiseen, mutta ei sitä kaksisesti verkkokaupassa viitsi odottaa, etenkin jos Amazon.de toimittaa perustoimituksella samassa ajassa saman tuotteen kotiovelle. Ei hyvä.

Asiakas ei helposti muista hyviä kokemuksia, ellei ne ole hyvin positiivisia. Asiakas kyllä muistaa sen liki ikuisesti kun on saanut huonoa palvelua/huonon kokemuksen, jonka vuoksi hän äänestää jaloillaan. Pelkään tämän jatkuessa ihmisten tekevän jälkimmäisen.

Paskapuhetta..Vaikka olisikin 15 ihmistä jonossa edellä, niin siellä on ainakin päiväsaikaan 3-4 asiakaspalvelijaa vastaamassa. Jos jokainen kyselee vaan oman tilauksensa perään (Jimms juuri sanoi suurimman osan kontakteista koostuvan näistä), ei siinä mene kuin 1min per asiakas.
Tämän kommentin jätän omaan arvoonsa.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 690
Oma RMA tapaus tänään saapunut jimmsille. Ei sillein kiirettä tällä mutta hieman yllätyin 2 viikon jonosta.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 334
Kyllähän siellä ne toimitusaika-arviot on, siitähän sen näkee milloin tilanne korjautuu.
Ja ne kertoo sen niin selkeesti, että chatti ei ole ruuhkautunut tilauksen status kyselijöistä? Eiku...

Huomenta. Niin kyllä tuo ruuhka joka nyt esimerkiksi näkyy toimitusaikojen pidentymisenä, niin eskaloituu myös Aspaan. Suuri osa kontakteista liittyy juuri toimitusaikojen kyselyyn.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 234
Tätä ketjua lukiessa huomaa että ihmiset jakautuu erilaisiin ryhmiin ja nämä ryhmät riitelevät keskenään.

Kasvava ryhmä on näitä ketkä ovat tyytymättömiä hitauteen eli hommat ei toimi. Kyseessä on ajasta, joka menee tilauksen tekemisestä siihen, että tuote on noudattavissa/toimitettu. Tai RMA-tapauksen käsittelyajasta.

Puolustava ryhmä koostuu näistä "no ota yhteyttä sinne" tai "come on tsätti on auki 24/7!! max jonotus pari minaa!", eli syyllistetään ensiksi mainittua ryhmää ja pyydetään heitä tekemään vielä enemmän oman asiansa hoitamiseksi.

Kuulun itse ensimmäiseen ryhmään ja kyse on varmasti useammalle periaatteesta. Olen oman osuuteni hoitanut, valinnut tuotteet, laittanut ne koriin ja ehkä jopa maksanut. Nyt olisi sen toisen pään vuoro hoitaa hommansa.

Tässä esimerkki joka vastaa tunnereaktioltaan samaa:

Jos mulla on nilkka kipeä, soitan aamulla terveyskeskuksen ajanvaraukseen, ja sieltä luvataan soittaa takaisin 30min sisällä niin minä odotan soittoa 30min sisällä. Jos mä joudun soittamaan sinne itse takaisin, niin mua ei voisi vähempää kiinnostaa jos sieltä toisesta päästä alkaa selittely lomista, saikuista tmv joka on heidän vastuullaan hoitaa, tai että olen nyt tosi onnekas kun Suomen johtava nilkkakirurgi on täällä just ja tilanne varmasti on tässä jo paranemas.... tyst. Ei kiinnosta. Mulle luvattiin soitto 30min sisällä ja se ei tapahtunut.

Jimms voi ruveta heittelemään 50e lahjakortteja jokaisella asiakkaalle viivästyksestä, mutta sekään ei poista sitä ärsytystä, että on luvattu jotain mikä ei pitänyt loppujen lopuksi. Ja tämä v-tuttaa koska me suomalaiset ollaan rehellisintä kansaa ja sovitut hommat pidetään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 881
Tätä ketjua lukiessa huomaa että ihmiset jakautuu erilaisiin ryhmiin ja nämä ryhmät riitelevät keskenään.

Kasvava ryhmä on näitä ketkä ovat tyytymättömiä hitauteen eli hommat ei toimi. Kyseessä on ajasta, joka menee tilauksen tekemisestä siihen, että tuote on noudattavissa/toimitettu. Tai RMA-tapauksen käsittelyajasta.

Puolustava ryhmä koostuu näistä "no ota yhteyttä sinne" tai "come on tsätti on auki 24/7!! max jonotus pari minaa!", eli syyllistetään ensiksi mainittua ryhmää ja pyydetään heitä tekemään vielä enemmän oman asiansa hoitamiseksi.

Kuulun itse ensimmäiseen ryhmään ja kyse on varmasti useammalle periaatteesta. Olen oman osuuteni hoitanut, valinnut tuotteet, laittanut ne koriin ja ehkä jopa maksanut. Nyt olisi sen toisen pään vuoro hoitaa hommansa.

Tässä esimerkki joka vastaa tunnereaktioltaan samaa:

Jos mulla on nilkka kipeä, soitan aamulla terveyskeskuksen ajanvaraukseen, ja sieltä luvataan soittaa takaisin 30min sisällä niin minä odotan soittoa 30min sisällä. Jos mä joudun soittamaan sinne itse takaisin, niin mua ei voisi vähempää kiinnostaa jos sieltä toisesta päästä alkaa selittely lomista, saikuista tmv joka on heidän vastuullaan hoitaa, tai että olen nyt tosi onnekas kun Suomen johtava nilkkakirurgi on täällä just ja tilanne varmasti on tässä jo paranemas.... tyst. Ei kiinnosta. Mulle luvattiin soitto 30min sisällä ja se ei tapahtunut.

Jimms voi ruveta heittelemään 50e lahjakortteja jokaisella asiakkaalle viivästyksestä, mutta sekään ei poista sitä ärsytystä, että on luvattu jotain mikä ei pitänyt loppujen lopuksi. Ja tämä v-tuttaa koska me suomalaiset ollaan rehellisintä kansaa ja sovitut hommat pidetään.
Tässä vaan oli ongelma, että vähän aikaa sitten oli ihmisiä, jotka kirjoittivat useita viestejä päivässä "miksei mun tilaus ole vieläkään lähtenyt liikkeelle?" "muistelisin, että vuonna en muista homma toimi paremmin" "joo, kyllä ei ole mitään syytä puolustaa Jimm'siä" "aspaa en ole käyttänyt, enkä käytä" ja sitten tämä täyttyi tuosta kaikesta roskasta. Siis näitä henkilöitä, samasta aiheesta, 3-5 viestiä / pv ja tätä jatkui jo päiviä ja henkilöitä oli useampia.

Se terveyskeskuksen callback on juuri sitä varten, ettei nämä hätähousut soita sinne monta kertaa ja tuki linjoja.

Toimitusajasta ei ole mitään sääntöä, se olisi vaan hyvän tavan mukaista päästä sovittuun toimitusaikaan. Ihan aiheellista valittaa, mutta nyt vaan useasti jää se levy päälle ja tukit linjoja.

--

Sen sijaan, RMA-tapauksessa ja tuotepalautuksissa on käsittelyaika, joka on määritelty , eikä sitä saisi ylittää. Tästä kannattaa valittaa ihan kuluttajaneuvojalle, jos se kovin ylittyy. Ja tuonne soisin itse Jimm'sin panostavan, kun itse ainakin Suomesta tilatessa koen maksavani takuun helppoudesta ja nopeudesta. Ei ole yhtään RMA-casea auki. Kaksi tilausta on auki. Silti, kiinnostaa tuo RMA-panostus eniten.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Tuleeko Cooler Master MK730 CHERRY Brown (Nordic layout) valikoimaan ? :kahvi:
Tällä hetkellä ei ole saatavilla kuin sinisillä ja punaisilla kytkimillä. Saattaa olla ettei tuota ruskeilla kytkimillä olevaa mallia ole lainkaan tulossa Nordic layoutilla :sori:
 
Liittynyt
15.12.2018
Viestejä
127
Tätä ketjua lukiessa huomaa että ihmiset jakautuu erilaisiin ryhmiin ja nämä ryhmät riitelevät keskenään.

Kasvava ryhmä on näitä ketkä ovat tyytymättömiä hitauteen eli hommat ei toimi. Kyseessä on ajasta, joka menee tilauksen tekemisestä siihen, että tuote on noudattavissa/toimitettu. Tai RMA-tapauksen käsittelyajasta.

Puolustava ryhmä koostuu näistä "no ota yhteyttä sinne" tai "come on tsätti on auki 24/7!! max jonotus pari minaa!", eli syyllistetään ensiksi mainittua ryhmää ja pyydetään heitä tekemään vielä enemmän oman asiansa hoitamiseksi.

Kuulun itse ensimmäiseen ryhmään ja kyse on varmasti useammalle periaatteesta. Olen oman osuuteni hoitanut, valinnut tuotteet, laittanut ne koriin ja ehkä jopa maksanut. Nyt olisi sen toisen pään vuoro hoitaa hommansa.

Tässä esimerkki joka vastaa tunnereaktioltaan samaa:

Jos mulla on nilkka kipeä, soitan aamulla terveyskeskuksen ajanvaraukseen, ja sieltä luvataan soittaa takaisin 30min sisällä niin minä odotan soittoa 30min sisällä. Jos mä joudun soittamaan sinne itse takaisin, niin mua ei voisi vähempää kiinnostaa jos sieltä toisesta päästä alkaa selittely lomista, saikuista tmv joka on heidän vastuullaan hoitaa, tai että olen nyt tosi onnekas kun Suomen johtava nilkkakirurgi on täällä just ja tilanne varmasti on tässä jo paranemas.... tyst. Ei kiinnosta. Mulle luvattiin soitto 30min sisällä ja se ei tapahtunut.

Jimms voi ruveta heittelemään 50e lahjakortteja jokaisella asiakkaalle viivästyksestä, mutta sekään ei poista sitä ärsytystä, että on luvattu jotain mikä ei pitänyt loppujen lopuksi. Ja tämä v-tuttaa koska me suomalaiset ollaan rehellisintä kansaa ja sovitut hommat pidetään.
Okei.. Tämä on aivan naurettavaa riidellä tästä tällä (tai ylipäätään millään) foorumilla, mutta nyt on ihan pakko vastata kun tiedän että viittaat tuolla "come on tsätti on auki 24/7!! max jonotus pari minaa!" omaan aikaisempaan viestiini, josta muutama muukin hermostui.. Tarkoitin tällä vain ja ainoastaan sitä, että turha tänne foorumeille on lähetystensä/tuotteiden varastosaldojen perään kysellä, jos vastauksensa haluaa nopeasti..

Joku, kenelle alunperin vastasin, oli nimenomaan valitellut aspan hidasta vastausta (vissiin yli päivä oli mennyt). Tähän vastasin, että chattia kannattaa käyttää. Omien kokemusten mukaan aina on mennyt max tuo 10min, mutta joo tietenkin joillakin voi mennä se puolikin tuntia. Onhan se nyt silti huomattavasti pienempi aika kuin 24h.

Itselläni on kuluvan vuoden ajalta ihan yhtä paljon huonoja kokemuksia Jimmsin toimituksista kuin muillakin täällä.. Viimeisen tilauksen odotteluun kului 12 arkipäivää, joka ei tietenkään ole millään tavalla hyväksyttävä/siedettävä asia nykyaikaisessa verkkokaupassa. Jokatapauksessa foorumeilla asiasta itkeminen ei selkeästi tilannetta ratkaise mihinkään suuntaan, joten omalta osaltani tämä on tässä ketjussa viimeinen viestini..
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
8 918
Ainakin region code on eri https://products.wdc.com/library/other/4579-705045.pdf

Halvemmassa maailmanlaajuinen, kaliimmassa eurooppa. Muutoin taitaa olla samat tuotteet takuuta lukuunottamatta.
 
Liittynyt
18.04.2018
Viestejä
37
Oletteko huomanneet, että toimitukset olisivat hidastuneet aiemmasta huomattavasti? Nykyisin kestää toimituksissa väistämättä 4-6 päivää. Onko jimm'siltä tulossa parannusta tähän?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 418
Viestejä
4 160 576
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom