Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.

halkoliiteri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
401
miten kilpailu parempi, jos tuote maksaa 500e valmistaa ja pitää myydä 400e, seuraa konkka ja sit onki vain 1 valmistaja
totuus sattuu hillitkää kulutushysteriaa
Laitahan faktaa tulemaan noista 500 e valmistuskuluista, niin eiköhän ostaminen lopu seinään. Tunnut olevan näistä paljon enemmän perillä, niin valaisethan meitä tietämättömiä.
 
Liittynyt
12.03.2019
Viestejä
241
Tämän tilauksen jälkeen saakin sitten 2 vuotta kirota jatkuvia soittoja. Ainakin ennen oli että tyrkyttivät pitkään akkaria vaikka kuinka kielsi ja sanoi ettei kiinnosta. Ehkä gpdr-aikana pystyy sen estämään oikeasti?
Eihän tossa edes kysytä puhelinnumeroa?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
332
Tämän tilauksen jälkeen saakin sitten 2 vuotta kirota jatkuvia soittoja. Ainakin ennen oli että tyrkyttivät pitkään akkaria vaikka kuinka kielsi ja sanoi ettei kiinnosta. Ehkä gpdr-aikana pystyy sen estämään oikeasti?
Tuskin saa kun eivät kysyneet puh.numeroa.

Edit: hidas olin/olen :)
 
Liittynyt
22.11.2018
Viestejä
517
Minulla on ollut 2080 Ventus (tosin ei OC malli) jonkun kuukauden. Ihan täysin äänetön se ei ole, mutta melutaso on inhimillinen ja voin suositella sitä tuolla hinnalla. Itse maksoin 799€ ja olen silti tyytyväinen hankintaani, tosin 1920x1200 60Hz näyttö hieman rajoittaa pelikokemusta. :rolleyes:

Edittiä. Reso oikein. :lol:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 498
Niin ja toki voisi käyttää sitä formaattia joka on annettu ekassa postauksessa myös :tup:
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 481
Puhelimella formaatin kopsaus turhan työlästä, sen jos saisi jokaiseen ketjun viestiin pohjaksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 415
Puhelimella formaatin kopsaus turhan työlästä, sen jos saisi jokaiseen ketjun viestiin pohjaksi.
Muistaakseni tuon valmiin viestipohjan käytöstä keskusteltiin aiemmin mutta siinä taisi olla joku ongelma. Olisikohan ollut niin, että viestipohjaa ei voi asettaa yksittäisiin ketjuihin vaan se tulisi koko alueelle.
 

Lawidoh

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
366
Puhelimella formaatin kopsaus turhan työlästä, sen jos saisi jokaiseen ketjun viestiin pohjaksi.
en nyt kovin työlääksi tuota näe. alle 15s menee, kun painaa ekalle sivulle ja kopioi tuo valmiin pohjan, johon sitten pääsee liittäämään toiselta välilehdeltä tarvittavat kohdat.

toki sen varmaan tietokoneella saattaa muutaman sekunnin nopeemmin tehdä mutta työlääksi en sanoisi.
 
Liittynyt
04.01.2018
Viestejä
608
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 837
katselin tuota eilen gigantissa.Kivan kevyt ja pieni oli, ainut miinus oli että kävi kovin kuumana pohjasta, ei kiva jos käyttää sylissä.
Mitä testejä katselin, niin näyttö ei taida olla huippuluokkaa (mitä ei varmaan voi vaatiakkaan tuon hintaluokan koneelta).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 158
En ole varma onko oikea tarjous, mutta nyt hyvää näppistä halvemmalla kuin koskaan.

Tuote
: Logitech Craft Keyboard
Hinta: 99€ (seuraavaksi halvin hinta 159€)
Kauppa: Gigantti
Voimassa: Ei tietoa
Linkki: Logitech Craft näppäimistö syöttönupilla
Piti laittaa tilaukseen, kun hyvä langaton useamman laitteen näppis ollut hakusessa, mutta aiemmin ollut mielestäni liian hintava tuo Craft. Samalla sitten päivitys MX Masterista uudenpaan 2S-versioon.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 624
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 186
Halvat on huvit jollakin, tehdä uusia tilejä ja spämmätä tonne Tarjoukset threadiin, ei voi kyllä ymmärtää välillä näitä ihmisiä ja niiden aivoituksia....
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
951
Mitä tuo syöttönuppi tekee tuossa?

Itsellä alkaa olla jo elämää nähnyt langaton näppis ja pitäisi uusia, logitech joku ostettu 7-8v sitten johki 150e.
Käytössä myös tuo Logitech MX master 2S, on ihan huippuhiiri, paras mitä ikinä ollut, akunkesto tosi pitkä ja sopii mun kouraan, ei rasitu käsi/ranne yhtään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 158
Mitä tuo syöttönuppi tekee tuossa?

Itsellä alkaa olla jo elämää nähnyt langaton näppis ja pitäisi uusia, logitech joku ostettu 7-8v sitten johki 150e.
Käytössä myös tuo Logitech MX master 2S, on ihan huippuhiiri, paras mitä ikinä ollut, akunkesto tosi pitkä ja sopii mun kouraan, ei rasitu käsi/ranne yhtään.
Ilmeisesti tosta Craftista oli kyse. Syöttönupille voi ohjelmoida eri toimintoja riippuen ohjelmista. Itsellä suunnitelmissa säädellä Lightroomin valotus- ja värihanikoita.
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 343
Tämän tilauksen jälkeen saakin sitten 2 vuotta kirota jatkuvia soittoja. Ainakin ennen oli että tyrkyttivät pitkään akkaria vaikka kuinka kielsi ja sanoi ettei kiinnosta. Ehkä gpdr-aikana pystyy sen estämään oikeasti?
Sunnuntaina tilasin klo 17 ja nyt tarjottiin Apu-lehteä. Ei ole muuten vuosiin lehtimyyjät kiusanneet, mutta kas kummaa... :rolleyes:
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 683
Kyllä niitä muutaman ainakin saa hommattua ainakin, itsellä taitaa olla vielä 2022 asti voimassa, ehkä siihen sen 9kk homea ottaa tuolla personal -koodilla taas lisää. Olen kyllä yleensä iskenyt kun on ollut niitä 19,99e tarjouksia, mutta niitä on aika harvoin.

Edit: 04/2024 asti Officea ja pilveä. :cigar2:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 343
Verkkokauppa.comilla oli se Home samaan hintaan jokunen viikko sitten päivätarjouksena. Piti itsekin napata, mutta tietenkin unohtui...
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 072
Jaahas, tää taitaa olla halvinta pilveä mitä markkinoilla on tarjota?
Mahdollisesti, typeristä rajoituksista huolimatta.

upload_2019-8-20_10-15-5.png


Samoin jos haluaa @omanimi.domainpääte sähköpostiosoitteen, niin domainin on oltava GoDaddyllä jos oikein muistan.

Sunnuntaina tilasin klo 17 ja nyt tarjottiin Apu-lehteä. Ei ole muuten vuosiin lehtimyyjät kiusanneet, mutta kas kummaa... :rolleyes:
Tämän takia puh numeron kannattaa typottaa tarkoituksella, jättämällä yhden numeron pois. Myyjät spämmää "numero ei ole käytössä"-numeroa. Win! ;)
 
Viimeksi muokattu:

Lawidoh

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
366
Sunnuntaina tilasin klo 17 ja nyt tarjottiin Apu-lehteä. Ei ole muuten vuosiin lehtimyyjät kiusanneet, mutta kas kummaa... :rolleyes:
Eihän tuolla kysytty numeroa ja ehdoissakin luki että sähköpostiin vaan tulisi markkinointi yrityksiä. katsellaan tuleeko tännekin puhelua...
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 854
Sunnuntaina tilasin klo 17 ja nyt tarjottiin Apu-lehteä. Ei ole muuten vuosiin lehtimyyjät kiusanneet, mutta kas kummaa... :rolleyes:
Älkää nyt nähkö yhteyksiä kaikessa kaikkialla. Aku Ankka on Sanoman lehti ja Apu A-lehtien niin kuinkahan todennäköistä on että kilpailijoiden kesken olisi yhteistyötä noin nopeasti ja vieläpä kun puhelinnumeroakaan ei kysytty?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 691
Älkää nyt nähkö yhteyksiä kaikessa kaikkialla. Aku Ankka on Sanoman lehti ja Apu A-lehtien niin kuinkahan todennäköistä on että kilpailijoiden kesken olisi yhteistyötä noin nopeasti ja vieläpä kun puhelinnumeroakaan ei kysytty?
OT: eikös noi myynnit ole 99%:sti ulkoistettu "puhelinsweatshoppeihin" jossa epätoivoiset työttömät myy lehtiä provisiopalkalla?

Ei toki eri firmojen lehtiä samalla puhelulla, mutta samoille ihmisille, samoista yhteystietolistoista?
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 837
Onko kellään gigantin verkkokaupan outletista tilaamisesta kokemusta? Kattelin läppäriä luokituksella: "Käytetty - uutta vastaava. Uudenveroinen, alkuperäisessä pakkauksessa
".

Saanko oikeasti laitteen jota ei ole käytetty, korkeintaan lyöty tulille ja tarkastettu? Ja voiko sieltä tulla viallinen/virheellinen? 10% säästöstä kyse.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 509
Onko kellään gigantin verkkokaupan outletista tilaamisesta kokemusta? Kattelin läppäriä luokituksella: "Käytetty - uutta vastaava. Uudenveroinen, alkuperäisessä pakkauksessa
".

Saanko oikeasti laitteen jota ei ole käytetty, korkeintaan lyöty tulille ja tarkastettu? Ja voiko sieltä tulla viallinen/virheellinen? 10% säästöstä kyse.
Jonkun palauttama sieltä tulee,kun on käytetty. Tolla alella en ottaisi.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Onko kellään gigantin verkkokaupan outletista tilaamisesta kokemusta? Kattelin läppäriä luokituksella: "Käytetty - uutta vastaava. Uudenveroinen, alkuperäisessä pakkauksessa
".

Saanko oikeasti laitteen jota ei ole käytetty, korkeintaan lyöty tulille ja tarkastettu? Ja voiko sieltä tulla viallinen/virheellinen? 10% säästöstä kyse.
Juu käytettyhän sieltä tulee, se on sitten arvailujen varassa että mitä "uudenveroinen" loppujenlopuksi meinaa. Outlet tuotteille saa kuitenkin sen saman 50 päivän palautusoikeuden joten sinällään ei ole mitään väliä.

Alennus tosin on aika olematon.
 
Liittynyt
12.03.2019
Viestejä
241
Onko kellään gigantin verkkokaupan outletista tilaamisesta kokemusta? Kattelin läppäriä luokituksella: "Käytetty - uutta vastaava. Uudenveroinen, alkuperäisessä pakkauksessa
".

Saanko oikeasti laitteen jota ei ole käytetty, korkeintaan lyöty tulille ja tarkastettu? Ja voiko sieltä tulla viallinen/virheellinen? 10% säästöstä kyse.
Yhden esittelykäytössä olleen surfacen olen ostanut ja se oli kunnoltaan täysin virheetön. Ja jos ei miellytä tuotteen kunto niin gigantilla on kuitenkin 50pv:n palautusoikeus.

E. Vähän hidas
 
Liittynyt
15.07.2019
Viestejä
446
Gigantin outletistä puheen ollen, näyttäisi olevan yksi 9600k asiakaspalautus hintaan 199e. Lienee edelleen oiva valinta pelikoneeseen, jos ei uusien ryzenien monipuolisuutta tarvitse.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 854
OT: eikös noi myynnit ole 99%:sti ulkoistettu "puhelinsweatshoppeihin" jossa epätoivoiset työttömät myy lehtiä provisiopalkalla?

Ei toki eri firmojen lehtiä samalla puhelulla, mutta samoille ihmisille, samoista yhteystietolistoista?
Varmasti suurimman osan puhelinmyynnistä tekee ulkopuoliset. Itse olen luullut että yhteystiedot tulevat kulloiselta toimeksiantajalta mutta voin olla väärässäkin.

Tätä tapausta sivuten, minullekin soitettiin Apu-tarjouksella n. viikko sitten, soittaja esittäytyi soittavansa kustantajalta suoraan ja siten tarjous olisi sellainen jota ei muualta löydä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 574
Käytännössä kaikkihan noista puhelinmyyntihuoraamisista on ulkoisetettu ja käsittääkseni eivät saisi esiintyä ns. toimeksiantajafirman nimellä. Vähän sama kuin esiintyisi olevansa firman X edustaja vaikka tekisi hommaa Adeccon listoilla.

Jos olen ymmärtänyt oikein niin joissain tapauksissa firmat ulkoistavat noita yhteystietolistojaan puhelinmyyntikioskeille tietyn kampanjan myymiseksi. Lisäksi nuo kiskat ilmeisesti voivat ihan kylmästi ostaa yhteystietodataa omaan käyttöönsä ja myydä mitä nyt myyvätkin. Näin ainakin ennen GDPR:ää, nyt toivottavasti ainakin tuo olisi tiukentunut. :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
951
Vaikka kuinka valitatte täällä niin puhelinmyyntiä ette ikinä saa sitä loppumaan, mm itse työskentelen myyjänä, tosin ei mitään lehtipuhelinmyyntiä. Ja asiakkaana isommat yritykset yms.

esim lehtimyyjät ei pahemmin soittele kun ei ole tilannut 5+ vuoteen yhtään lehteä. ainakaan mulle.

Gigantin outletista ostin acer predator 2k pelinäytön ovh oli 799e silloin ja hintana 575e. Paketissa luki että 1 pikseli kuollu, asiakaspalautus. puoli vuotta etsiny sitä pikseliä :), olen ollut kyllä tyytyväinen, noista outleteista löytyy kyllä halvalla kun jaksaa etsiä, ja kaikkia ei tule nettiin vaan itse liikkeeseen kuten toi näyttö.

Konepäivitys kans mielessä, kiire ei ole, joten ehkä vois odotella taas black fridayta
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 526
Viestejä
4 165 499
Jäsenet
70 420
Uusin jäsen
TuplaT

Hinta.fi

Ylös Bottom