Sähkötupakka

Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
158
ELeaf iStick Pico ja Melo 3 tankilla meni ~6ml-12ml päivässä, 40W ja coilin vaihto joka toinen viikko, todella vaihtelevaa laatua coileissa, paras kesti kuukauden ja huonoin tökki jo yhden päivän käytön jälkeen.
Nyt Vaporesso Luxella ja Falcon King tankilla (on muuten pirun hyvä!). Yhdellä coililla ajanut 65W +6000 n. 3s kestävää puffia eikä maku näytä katoavan mihinkään.. Näitä uusimpia bambu mesh M1+ coileja, saa todella hyvän ilmavirran ja maun. Nyt kiinni M-Dual versio, ideana oli kokeilla vasta kun tuo ensimmäinen kärtsää mutta eihän se ole moksiskaan viikkojenkaan jälkeen, kaksi mesh ritilää ja pienempää ilma aukkoa.. en juurikaan huomaa muuta eroa kuin hiukan vähemmän ilmavirtaa. Nestettä menee reippaasti, 12-30ml päivässä, töissä tupakkatauolla kuluu aina n. 3ml.
 
Liittynyt
15.02.2019
Viestejä
270
Terve. Alkaa vanha Sigelei Fuchai 213 levitä käsiin parin vuoden käytön jälkeen. Mitä boxi modia suosittelisitte tuon tilalle? Olen sinänsä ollut ihan tyytyväinen tohon, mutta ei haittaisi jos seuraava olisi vähän pienempi. Seuraajakin saisi olla 2-akkuinen (18650). Tankkina mulla on käytössä Triton 2 0,5Ohm Clapton vastuksilla. Höyryttelen yleensä 30-40W.
 

Janezki

Vähempi Jumaluus
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
81
Jos kaksiakkuista halajat niin eipä tuosta koosta voi pahemmin tinkiä. Korkeudessa hieman voi säästää mutta muuten noi Sigelein mitat vs muut kaksiakkuiset on aikalailla yhteneväiset.
Parhaimman käsityksen saat kun menet kivijalkaan hypistelemään laitteita ja valitset sen mikä käy parhaiten käteen.
 
Liittynyt
15.02.2019
Viestejä
270
Taitaapa vielä vähän siirtyä laitehankinta. Sain vielä tuon sotaratsun pelaamaan. Kohtuu hyvin on kestänyt pari vuotta vaikka lukemattomia tiputuksia asfaltille yms. Onko muuten laitteissa tapahtunut miten kehitystä esim. tuosta Sigelei Fuchai 213? En ole nyt pariin vuoteen pahemmin seurannut näitä sen jälkeen kun tuon hommasin. On muuten perseestä tämä nykyinen tila kun kaupat ei saa nettisivuilla pitää tuotevalikoimaansa...
 

senefisti

Super Genius
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
213
Taitaapa vielä vähän siirtyä laitehankinta. Sain vielä tuon sotaratsun pelaamaan. Kohtuu hyvin on kestänyt pari vuotta vaikka lukemattomia tiputuksia asfaltille yms. Onko muuten laitteissa tapahtunut miten kehitystä esim. tuosta Sigelei Fuchai 213? En ole nyt pariin vuoteen pahemmin seurannut näitä sen jälkeen kun tuon hommasin. On muuten perseestä tämä nykyinen tila kun kaupat ei saa nettisivuilla pitää tuotevalikoimaansa...
Ei kai noissa ole ollut muuta kuin tehoilla pullistelua. Mulla on ollut vuodesta 2016 Lost Vape Therion niminen modi käytössä. Pelaa vieläkin mallikkaasti. Ainakaan akkuluukun mekanismi ei voi hajota tässä, minkä takia aikoinaan tuon ostinkin.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
Osaatteko suositella usb c + 18650 modia? Hienouksia ei tarvi kunhan olisi kestävä. 50w riittäisi. Cheers!
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
Saako kysyä että miksi usb-c? Eikö akut kannata ladata erillään laturissa?
Niinhän noi latureita myyvät vendoritkin sanoo. Vuosia mennyt kuitenkin itellä pääsäntöisesti ilman latureita. On mulla laturikin, mutta harvemmin jaksaa säätää sen kanssa saati kantaa vara-akkua tai ite laturia aina mukana yhden sähköröökin takia. Kaikki muutkin laitteet on itellä usb c -tyyppisiä nykyään niin olisin samalla halunnut tän viimisen antiikkikappaleen samoihin piuhoihin... Mutta eipä muuta.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
Eleaf iStick Mix? Mike Vapes tykkäili. Aika harvassa usb-c, eikä monessa ole tuota QC3 mitä tuossa.
Cheers! Mielenkiintoinen laite. Muutenkin tykästynyt just iStickeihin. Olispa vielä yksiakkuinen versio, mutta menee tämäkin ainakin hypisteltäväksi asap
 

Holotna

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
1 378
"Eikö kukaan ajattele lapsia1!!111" on ensimmäinen selkärangasta tuleva peruste kieltoihin ja holhoukseen asiassa kuin asiassa. Hyvin toimii, kuka nyt olisi niin sydämmetön että leikkii viattomien lapsien hengellä. Ikärajat on keksitty joten päätarkoitus on viedä esim minulta oikeus sähköröökata juuri niin paljon tai vähän kuin katson itselleni sopivaksi.

On se niin tätä. Holhousindeksi ei valehtele.
Nanny State Index | The best and worst countries to eat, drink, smoke & vape in the EU
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
304
Itse lopetin 22 vuoden tupakanpolton sähköröökillä ja ilman makunesteitä en usko että olisi onnistunut. Nyt jo pari vuotta ilman mitään savua/höyryä.
 
Liittynyt
11.07.2019
Viestejä
1
Jos tommonen 100ml puteli 100mg/ml nikotiiniä jää tulliin,minkälaiset rapsut tulee?
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 880
Pitäis kattella emännälle joku tuommoinen kynämallin vapotin. Viimeiset omat kokemukset niistä on jostain egotikkujen ajalta, niin en oikein ole kartalla. Suosituksia? Oisko tämmöinen hyvä?
 
Liittynyt
06.01.2018
Viestejä
143
Minkä vahvuisia litkuja ihmiset teette? Itse hankin tänään laitteen (varmaan "pro" höyrytteijöiden mielestä huono ) ja about 4mg/ml nikotiinia tein. Vähänhän tuo tuntuu ihmeelliselle aluksi muutamat höyryt kun otin, en aikasemmin laitetta ole omistanut tai muutamaa höyryä enempää ottanut kavereilta. Tullut sen 22v poltettua tupakkaa (3luokalta ), säännöllisesti 19vuotta.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
313
Minkä vahvuisia litkuja ihmiset teette? Itse hankin tänään laitteen (varmaan "pro" höyrytteijöiden mielestä huono ) ja about 4mg/ml nikotiinia tein. Vähänhän tuo tuntuu ihmeelliselle aluksi muutamat höyryt kun otin, en aikasemmin laitetta ole omistanut tai muutamaa höyryä enempää ottanut kavereilta. Tullut sen 22v poltettua tupakkaa (3luokalta ), säännöllisesti 19vuotta.
Itse aloittelin alkuun n. 18mg-litkuilla, oikeastaan ihan ok määrä jos on pitkään tupakoinut. Itse tein alkuun hivenen miedompaa, mutta sitten pilli olikin kaiken aikaa suussa. Sähkötupakan nikotiini imeytyy eritavalla kun normaali tupakan, niin kannattaa aloittaa hivenen vahvemmasta 9 - 12mg ainakin. Tarpeen mukaaan tuota on helppo laimentaa, jos tuntuu tymäkältä.

 

neoflix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
882
tuo nikotiinin määrä riippuu ihan täysin vehkeistä, joku tfv12 9mg nesteillä ja +150W niin henki lähtee :D
 
Liittynyt
06.01.2018
Viestejä
143
Jep, ostin ton AEGIS Solo. Miten se tuo teho pitäsi säätää? Silleen että omiin imuihin tuntuu hyvälle?
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 931
Tuohon tehoon ei ole kai mitään suoraa linjaa mitä millekkin coilille, koska siihen vaikuttaa myös nesteet. vg ja pg ja makunesteen määrä vaikuttaa. Kokeilemalla selviää. Itsellä menny se pari ensimmäistä coilia testatessa miten se kestää.
Hieman makuasioitahan nämäkin. Jotkut tyytyväisiä vähempiin tehoihin ja toiset vaatii sen maksimaalisen höyrypilven.
 
Liittynyt
13.09.2017
Viestejä
487
Mistä saa isompia tankkeja? Ärsyttää kun itsellä nyt tämä Melo4 tjsp ja pitää kesken työpäivän täyttää. Suomessa ei vissiin tätä suurempia myydä?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 692
Mistä saa isompia tankkeja? Ärsyttää kun itsellä nyt tämä Melo4 tjsp ja pitää kesken työpäivän täyttää. Suomessa ei vissiin tätä suurempia myydä?
2ml on koko EU:n alueella suurin sallittu tilavuus tankeille. Erilaisia porsaanreikiähän tuohon löytyy, paikallisessa Puffin liikkeessä oli esimerkiksi myynnissä erillisiä laajennuskittejä joillekin tankeille. Joistain tankeista pystyy myös sisältä poistamaan jotain tilaa vieviä palasia, millä niihin saa nopsaan lisätilaa. Samaisessa Puffin liikkeessä näin tuonkin operaation, kannattaa käydä jossain liikkeessä kyselemässä löytyisikö heiltä jotain tämmöistä ratkaisua.

Sitten tietenkin tankkeja voi tilailla myös Kiinasta esimerkiksi Aliexpressistä. Siinä vaan jos jää paketti tulliin niin pahimmassa tapauksessa voi saada syytteen lievästä salakuljetuksesta (sakkoa). Moninkertaisesti halvemmat hinnat ja laaja valikoima tietenkin houkuttelee.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
649
Mitä maksaa nykyään kivijalassa niksat? Alkaa varastot loppua niin pitää vähän kartoittaa tilannetta. Ja onkohan ruåtsissa halvempaa?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 692
Mitä maksaa nykyään kivijalassa niksat? Alkaa varastot loppua niin pitää vähän kartoittaa tilannetta. Ja onkohan ruåtsissa halvempaa?
Jos en ihan päin helvettiä muista, niin viimeksi kun kävin oli 18mg 10ml hintaan 6,90€.
Tyyriit on hinnat kun esimerkiksi briteistä samanlainen puteli on parhaimmillaan luokkaa £1. Nopealla googlailulla Ruotsin hintataso näyttäisi olevan noin 2-4€ per pullo.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
649
OK, kiitos. Täytyypä lähteä börjejä moikkaamaan ja samalla tuo pari punttia nuuskaa niin saa vähän fyllinkiä tankkiin.

Aika ryöstövero tuossa näköjään on suomessa...
 
Liittynyt
08.04.2017
Viestejä
258
Noniin täällä ilmoittautuu uusi höyryttelijä joukkoon. Röökiä vetänyt ~15v joten päätin aloittaa lopettamisen höyryn avulla.

Viime perjantaina kävelin Kuopion Puffilaan ja tiskillä sanoin että heittäkääpä noviisille aloittelijan pakkaus. En ihan muista mitä kaikkea laitteita siinä tarjoiltiin, jotain hintaluokassa ~30€ vekottimia ne oli mutta lopulta itse ihastuin tuohon Eleaf iKuu i80 malliin, tätäkin myytiin ilman- sekä tankin kanssa joten otin tankillisen (Melo 4) version 59,90€. Tähän lisäksi pohjaneste Lubrisolve 50/50 PG/VG 500ml, muutama nikotiinipohja ja muutamia makuja, Royalilta green apple ja punainen kala, sitten The Blackilta banaani, circus ja toffee.
Blackin sekoitukset tein 100ml pulloon, pohjalle nikotiini (10ml 18mg/ml) siihen perään 10ml makua ja loput täytin pohjanesteellä. Royalin sekotukset 50ml pulloihin n. 5ml nikotiinia, 10ml maku ja loput pohjanestettä.
Tähän mennessä eniten tykännyt toffeesta ja banaanista, loput eivät oikein maistu miltään tai maistuvat hyvin vähän. Jotenkin tuntuu aivan kuin näissä mauissa ei hirveästi tunnu eroa. Voi johtua myös omasta makuaistin menetyksestä tupakoinnille etten maista eroja näissä :D

Eka päivä meni kokeillessa näitä makuja ja höyryttelin semmosella 15-20w tehoilla, yhtään enempi niin alkoi hirveä rykiminen kun otti kurkun päähän niin kovasti. Jo seuraavana päivä alkoi tottumaan tähän niin huomasin jo nostaneeni tehot ~40w tienoille ja nyt 4. päivänä voisin jo laittaa laitteen maksimin 80w eikä enää oikein tunnu missään. Siitä huolimatta höyryttelen n. 50w tienoilla, näyttää akun- ja nesteen kulutus nousevan roimasti isommilla wattimäärillä.

Tähän mennessä varsinaista tupakkia ei oikeastaan ole tehnyt mieli, mutta höyryttelyä kyllä tapahtuu melko jatkuvasti ja tykkään tästä.

Muutamia kysymyksiä herännyt mieleen muutamassa päivässä joten here we go:

1) Pitäisikö noilla makuilla oikeasti olla isoakin eroa, vai kusinko vain itse nuo maut tekemällä väärässä suhteessa nesteet?
2) Kuinka tyhjäksi tuon tankin saa höyrytellä? Mitä tapahtuu jos täysin tyhjällä tankilla "vahingossa" yrittää ottaa höyryjä, palaako atomisaattori tms?
3) Milloin atomisaattorin vaihdon tarpeen huomaa? Sen verran lukenut täältä että pitäisi maistua palaneen käry sitten kun on vaihdon aika?
4) Mitä varsinaista eroa on käyttää eri ohmilla olevaa atomisaattoria? Omassa oli valmiina 0.3ohminen mutta pakkauksen mukana tullut ylimääräinen näkyy olevan 0.5ohminen
5) Mitä makuja itse suositte ja millä sekoitussuhteilla?
 
Liittynyt
15.10.2017
Viestejä
591
Ne maut tulee paremmin esiin muutaman päivän jälkeen kunhan muistaa ravistella pulloa välillä
Atomisaattori kärtsää jos tyhjällä tankilla höyryttelee, aika tyhjäksi itellä ainaki saau tankin höyrytellä. Riippuu toki missä kohtaa atossa on ne aukot mistä ottaa nestettä
Ite oon vaihtanu siinä kohtaa kun ei nesteet maistu enää tai maistuu palanu
Mitä pienemmät ohmit, sitä isompaa wattimäärää voi käyttää, joka vaikuttaa höyryn määrään ja kurkkutuntumaan
Ite käytän melkeinpä pelkästään Ska Liquidsin Moonista, juurikin tolla sekoitussuhteella mikä sulla on isossa pullossa
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
381
Hatusta katsottuna, niin eikö tosts tule aika laihaa jos 100mliin laittaa 10ml 18mg:tä? Alussa mielellään tähtää kuitenkin sinne 8mg nesteisiin.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
158
1) Mauilla on isosti eroa. Tiivareissa lähes poikkeuksetta lukee purkissa suositeltu sekoitussuhde esim. 15%, josta helppo sitten soveltaa enemmän tai vähemmän makua. Sekoituksiin hyvä laskuri esim. eJuice Recipe Calculator
Tästä näkee sitten helposti myös omien sekoitusten prosenttimäärät jne. suoraan päätä vaivaamatta.
2) Jos haluaa tankata eri makua niin itse tykkään hyörytellä vanhaa pois mahdollisimman paljon ettei sekoonnu (joskus näin tosin löytyy uusia hyviäkin sekoituksia). Ihan hyvä kun pitää neste-aukot edes osittain upotettuina että niistä imeytyy jotain villaan.
3) Vaihdon tarpeen huomaa siitä että maistuu jatkuvasti palaneelle, tätä ei voi olla huomaamatta. Vaihdon aika siis silloin kun tuntuu että maistuu pahalle, jotkut vaihtavat jopa jo silloin kun maku alkaa heikentyä.
4) Pienemmillä ohmeilla tulee pehmeämmät ja isommat/tiheämmät höyryt, sekä erilainen/parempi maku, myös lämpimämpi höyry kun näihin joutuu puskemaan enemmän watteja, samalla myös akut kuluvat nopeampaa.
5) Sekoitussuhteista, itse ajanut ns. kesä ja talviversioita. Kesäksi enemmän VG ja talvella enemmän PG, johtuen siitä että talvella korkeat VG sekoitukset muuttuvat siirapiksi eikä imeydy kunnolla villaan, tankin täyttämisestä tulee myös helvettiä. Tänä kesänä testissä oli K-Boom sarjaa josta sai leivottua 91% VG sekoituksen ja talvella sitten taas ~40% VG joka on melken kun vettä.
Kannattaa sekoitussuhteissa, niinkuin kaikessa muussakin kokeilla kaikenlaista, VG ja PG suhteilla leikkiminen tuo ison eron. Itsellä ainakin lähti hyvin Trial and Error pohjaisesti liikkeelle koko tuohu
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
209
Ei taida Puffilalla olla hääviä tuo asiakaspalvelu, jos ei ylläoleviin kysymyksiin kerrottu vastauksia ihan kysymättäkin.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 737
En jaksa koko ketjua kahlata joten jos nämä on jossain käsitelty niin anteeksi.

Aloin tässä taas tuumimaan josko vaihtaisi välillä tupakoinnin sähköhommiin, mutta ongelmaksi tulee se että asun perähikiällä eikä ainakaan google löytänyt täältä ketään kuka noita möisi. Joskus vuosia sitten tilailin hetken aikaa litkut ja vermeet briteistä mutta nuo vissiin nykyään jää heti tulliin vai mikä meininki? Eli onko mulla muuta vaihtoehtoa kuin ajella isolle kylälle 200km päähän hakemaan kivijalasta vermeitä? Toki joku jos haluaa pikku korvausta vastaan mulle diilata ja lyödä postiin niin kelpaisi sekin, rohkea yhteys yv :vihellys:
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 880
En jaksa koko ketjua kahlata joten jos nämä on jossain käsitelty niin anteeksi.

Aloin tässä taas tuumimaan josko vaihtaisi välillä tupakoinnin sähköhommiin, mutta ongelmaksi tulee se että asun perähikiällä eikä ainakaan google löytänyt täältä ketään kuka noita möisi. Joskus vuosia sitten tilailin hetken aikaa litkut ja vermeet briteistä mutta nuo vissiin nykyään jää heti tulliin vai mikä meininki? Eli onko mulla muuta vaihtoehtoa kuin ajella isolle kylälle 200km päähän hakemaan kivijalasta vermeitä? Toki joku jos haluaa pikku korvausta vastaan mulle diilata ja lyödä postiin niin kelpaisi sekin, rohkea yhteys yv :vihellys:
Ainakin kaverin kissan koiran kaikki paketit ovat tulleet tullista läpi. :vihellys: Joissakin liikkeissä voi vielä valita anonyymin lähetyksen, ettei paketin sisältöä voi päätellä lähettäjän perusteella.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 737
Ainakin kaverin kissan koiran kaikki paketit ovat tulleet tullista läpi. :vihellys: Joissakin liikkeissä voi vielä valita anonyymin lähetyksen, ettei paketin sisältöä voi päätellä lähettäjän perusteella.
Kaverin kissan koira jos jaksaa niin voisi laitella mulle vaikka yv mistä on tilaillu noita :vihellys:
 

Hellsinki

Kapteeni pienkonekorjaaja
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 110
Siirryin taas sähkiksen pariin, aikasemmin meni 4-v 99,9999% pelkällä sähkiksellä ja eron myötä rööki tuli taas kuvioihin. Tosin PG alkoi aiheuttamaan ahdistusta sisällä.
Sain pari vinkkiä että kittaa pelkällä VG,niksalla ja maulla ja perhana, se pelaa.

Paljonko niksa maksaa nykyisin suomessa?
 

Hellsinki

Kapteeni pienkonekorjaaja
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 110
Muutaman viestin kun scrollailet ylös niin mainitaan että noin 6,50 - 6,90e.

Täälläkin sekoittelen makuaineet lähestulkoon pelkkään VG:hen ja hyvää tulee. :tup:
Itseki sekottelen niin kauan ku niksaa riittää...

Pitäs noista PG sisältävistä päästä eroon ;)
 

Aku79

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 085
Kalifornia kieltää sähkötupakan ja ei tee normaalille tupakalle mitään.

Tuo on vähän sama kun kielteltäis ykkös oluen, on se vitun paskaa jos sitä juodaan, täällä on parempaakin ainetta tarjolla!
 
Viimeksi muokattu:

Hellsinki

Kapteeni pienkonekorjaaja
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 110
Saa nähdä kieltävätkö muuallaki... ~6-vuodeksi itellä riittää niksa
 
Liittynyt
06.11.2018
Viestejä
1 878
Kysymys: Kauan teillä muuten kestää coilit noin keskimäärin ja monta möyhyä/millilitraa saatte kulumaan ennen vaihtoa? Olis kiva vertailla jos vielä kertois mitä coileja käyttää ja millä teholla imeskelee.

Itse aloin juuri merkkaamaan ylös myös miten paljon tulee möyhyteltyä, akunkestoa, coilin kestoa ja paljon menee litkuja viikossa/kuukaudessa ja paljon koko lystiin menee rahaa yleensäkin. Olis kiva vertailla muiden kanssa statseja.
Mulla on ollut pitkään iStick Pico 75w jossa olen käyttänyt kaikkia mahdollisia ato-päitä. Tuon kanssa palaa pahimmillaan viikon / kahden välein, mutta nesteen paksuudella on iso vaikutus. Vaikuttaa, että pitäisi käyttää lähes puhdasta PGtä että kestää vähänkään pidempään.

Hankin helmikuussa Uwell’in Nunchacu’n ja oon käyttänyt sitä siitä asti pääasiallisena laitteena. Kerran oon vaihtanut aton eikä olis varmaan oikeasti tarvinnut (halusin testata toisen tehoista). Tässä nesteenä lähes puhdasta VGtä.
 
Liittynyt
06.11.2018
Viestejä
1 878
Ilmeisesti kannattaa olla varovainen jos polttaa kannabisöljyä sähkötupakalla ja asuu noiden 6 osavaltion alueella.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
649
Vaikka itsekin jo vuosikausia höyrytellyt niin täytyy sanoa, että kaipaisin kyllä nesteiden tuoteselosteisiin tarkempia tietoja kuin "elintarvikeväri x".

Silloin kun noita "nestelinjoja" alkoivat tavalliset kotikokit sotkemaan ja brändäämään, nähtiin todella härskejä juttuja. Ostetaan isoja pulloja leivontatarvikeliikkeistä ja pullotetaan ne brändättyihin pikkupulloihin ja sitten myyntiin vapekauppoihin. Härskein mitä näin oli porukka joka jauhoi turkinpippureita ja liotti sen nesteeksi. Kaikki keinot on sallittuja kun puhutaan rahantekemisestä. Moraali tuppaa joustamaan kun puhutaan omista ansioista...

Nuo leivonta-aromit sisältävät kyseenalaisia ainesosia kuten Triasetiinia joka on höyrystettynä vaarallinen aine keuhkoille sekä lisäksi se voi muodostaa räjähtävän seoksen kuumennettaessa (tosin pitoisuudet pieniä joten ehkä ei niin relevanttia). Saivartelijoille etukäteen tiedoksi että tämä oli vain yksi esimerkki jonka muistin. On muitakin ainesosia jotka ovat hyvin kyseenalaisia turvallisuuden suhteen.

Saunatuoksuja myös sekoitetaan sellaisenaan pikkupulloihin ja hyvin menee kaupaksi. Varmaan suomalaistenkin kokkaamat eucalyptus- ja minttusekoitukset ovat kaikki noita saunatuoksuja uudelleenpullotettuna.

Pointtini on se, että meillä ei ole mitään hajua mitä tungemme keuhkoihimme. Vapeyhteisö ei halua puhua asiasta koska se johtaisi regulointiin ja kieltoihin. Toinen osapuoli taas haluaa suoran kiellon mitään tutkimatta. Lisäksi vielä hygieniakysymykset. En luottaisi johonkin peräkammarinpojan pullotteluihin sen suhteen sitten yhtään vaikka kuinka olisi hehkutettu tuote jossain vapeforumilla.

Itselläni toistaiseksi vain yksi paha kokemus nesteistä. Kerran ostin energiajuoman makuisen nestepullon jota sekoitin 5% ohjeen mukaan. Parin hatsan jälkeen keuhkoja alkoi pistelemään niin että oikein säikähdin. Ahdistavaa kuvitellakaan että olin todennäköisesti hengittänyt jonkun jonnen pullottamaa ED:ä 10 000x litrahinnalla.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
569
Oon kokeillu tuota kikkaa nimenomaan TFV12 Cloud Beast Kingissä ja ei niistä coileista uudenveroisia tullut. Tosin Smokin coilit nyt muutenkin tuottaa surkeasti makua verrattuna Uwellin ja monen muun tuotteisiin ja lisänä vielä niissä on järkyttävän pitkä sisäänajoaika. Lisänä nuo Smokin TFV8, TFV12, Baby beast ja TFV12 Prince coilit sisältävät jotain rasvaista kamaa uutena. Aina ihan vähän ajan käytön jälkeen nimittäin se keskiputki ruskeassa rasvaisessa mössössä, joka lähtee vain hankaamalla hammasharjalla + astianpesuaineella.

Tein päätöksen, etten enää smokin tuotteisiin koske, käytän Uwellin tuotteita. Uwellin tuotteet ovat puhtaita uutena, oli kyse sitten tankista tai coilista. Smokin tuotteet myös haisevat rasvalle uutena, oli sitten coilit tai tankit kyseessä ja ihan autenttiset jopa. Olivathan nuo aikoinaan ihan jees, mutta kun ei vaan paremmasta tiennyt. Edelleen baby beastin mesh-coilit ovat ainoita kohtuullisen hyviä, mitä Smok on tehnyt, mutta ne eivät kovin kauaa kestäneet.

2x Crown 4 + isompi lasi jatkokappaleen kera, paluuta smokin tuotteisiin ei ole. Kuukauden menee Uwellin coili, eikä maku juuri hellitä. En ole pessyt, roskiin heittänyt ja uutta tilalle. Kannattaa kokeilla Crown 4:sta meshicoilin kanssa, ovat todella hyviä, eikä tarvitse kolmea päivää sisäänajaa. Ylhäällä myös hyviä vaihtoehtoja lueteltu, vaikka itse en ole kokeillut.
Tämän vuodatuksen jälkeen tilasin tuon Crown nelosen ja meshicoileja vanhan Smok TFV8 babyn korvaajaksi ja muutaman viikon ollut nyt käytössä.
Maku on parempi, nestettä kuluu ehkä vähän enemmän akkuja vitusti enemmän suuremmasta tehosta johtuen, Smokilla käytin singlecoil päitä.
Täyttö on ihan saatanasta verrattuna Smokkiin jota tankkaili autoa ajaessa tuosta vain, Crownin kanssa on kädet täynnä irto-osia ja välillä lähtee aukeamaan väärästä kohdasta.
Ensimmäistä meshiä ei modi tunnistanut ollenkaan.

Kohtuu tyytyväinen kuitenkin, eniten ahdistaa tuo akkujen kuluminen, eikä olisi oikein haluja hommata kolmiakkuista modiakaan fyysisen koon ja painon takia.
 
Liittynyt
12.10.2017
Viestejä
877
Kannattaa esim. Ebaystä tilata extention kitti, maksaa joku 5-10€. Kuplalasin kanssa ei tarvitse täytellä niin useasti. Single 0.23ohmin meshicoileja olen käyttänyt ja havainnut ne parhaiksi ton Crown 4:n kanssa. Itse vetelen 90w niillä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 507
Viestejä
4 164 567
Jäsenet
70 417
Uusin jäsen
teboxi

Hinta.fi

Ylös Bottom