• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:00 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
424
Telian chatissa sain pätevän vastauksen:

"Toki sulla on oikeus siihen :) oon pahoillani että tuolla on virhe jos niin tosiaan on, jos tuote ei vastaa sitä mitä haluat, niin palautukseen vaan se :)"

Näissä kalliimmissa taitaa olla oikeasti 144hz näyttö mikäli verkkikseen on uskomista. Olisi varmaan pitänyt tilata tuo keskimmäinen malli.

https://kauppa.telia.fi/kauppa/laitteet/nettilaite/HP-Omen-15-dc1009no i7-8750H + 2060 1500e

HP Omen 15-dc1016no 15,6" - Telia i7-8750H + 2070 maxq 1800e
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
503
Telian chatissa sain pätevän vastauksen:

"Toki sulla on oikeus siihen :) oon pahoillani että tuolla on virhe jos niin tosiaan on, jos tuote ei vastaa sitä mitä haluat, niin palautukseen vaan se :)"

Näissä kalliimmissa taitaa olla oikeasti 144hz näyttö mikäli verkkikseen on uskomista. Olisi varmaan pitänyt tilata tuo keskimmäinen malli.

HP Omen 15-dc1009no 15,6" - Telia i7-8750H + 2060 1500e

HP Omen 15-dc1016no 15,6" - Telia i7-8750H + 2070 maxq 1800e
Tilasin tuolta legion c730:n ja tämä tieto oli tilausvahvistuksessa. Toimitusvahvistuksessa luki c530 ja chätti ei osannut sanoa juuta eikä jaata mitä on tulossa, joten totes että nouda ja laita takas jos väärä laite. Ei ehkä ihan hirveän hyvää kuvaa kyllä anna meiningistä.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 004
Tuote: Electrolux EKM6100 yleiskone 5,7L 1200w
Hinta: 299€ (norm. 399€)
Kauppa: Veikon Kone
Linkki: ELECTROLUX EKM6100 YLEISKONE 5,7L KULHOLLA, TEHO 1200W, 107165 - Veikon Kone verkkokauppa
Kaupasta ei tietoa mutta tuossa: Electrolux - EKM6100 AssistentPRO Kitchen Machine tarjouksessa vielä hintsun verran halvemmalla (285e sis postikulut)

Itse skippaan tuon koska tuo ei ole yleiskone vaan erilaisille taikinoille ja vaahdoille oleva sekoituskone. se ei raasta jauha tai tee smoothieita.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 521
Kaupasta ei tietoa mutta tuossa: Electrolux - EKM6100 AssistentPRO Kitchen Machine tarjouksessa vielä hintsun verran halvemmalla (285e sis postikulut)

Itse skippaan tuon koska tuo ei ole yleiskone vaan erilaisille taikinoille ja vaahdoille oleva sekoituskone. se ei raasta jauha tai tee smoothieita.
Saahan tuohon raastimet ja jauhimet lisävarusteina. Ei sitä muissakaan yleiskoneissa tule kuin taikinakulhot ja koukut peruspaketissa
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 004
Saahan tuohon raastimet ja jauhimet lisävarusteina. Ei sitä muissakaan yleiskoneissa tule kuin taikinakulhot ja koukut peruspaketissa
Ok. Pari lisävarustetta joista toinen on se lihamylly. Mutta päälle tulevat pienoiskulhot puuttuu edelleen
upload_2019-8-17_22-0-26.png
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
561
Kaupasta ei tietoa mutta tuossa: Electrolux - EKM6100 AssistentPRO Kitchen Machine tarjouksessa vielä hintsun verran halvemmalla (285e sis postikulut)

Itse skippaan tuon koska tuo ei ole yleiskone vaan erilaisille taikinoille ja vaahdoille oleva sekoituskone. se ei raasta jauha tai tee smoothieita.
Kiitos! Tilasin tuon kun parisuhdekalenterissa ei mitään ongelmaa ollut joten Veikon koneen kampe menee palautukseen :greedy:

Idea tälle tosiaan lähti kun käsivatkain meni rikki 2-3 vk sitten ja normi tehosekoitin on jo.
 
Liittynyt
14.05.2017
Viestejä
4 895
Tuote: Tommy Hilfigerin valikoidut aletuotteet (30-50% alennukset).
Kauppa: Sale | Men's Collection | Tommy Hilfiger® FI
Voimassa: toistaiseksi

Pääsivulta myös naisten ja lasten kamoihin.

Yli 100€ tilauksissa ilmainen toimitus (Posti tuodaan kotiin, UPS lähimpään noutopisteeseen (UPS Access Point)).
Kenellekkään tullut pakettia? Itsellä yli 2 viikkoa ollut "reissussa". Tracking sanoo että vain sähköinen ilmoitus on tehty.
 
Liittynyt
06.08.2017
Viestejä
398
No miksi se on parempi? Itse omistan molemmat. Tosin ykkösestä on akku kuollut ja uusi on tulossa kiinasta. Poika saa sen sitten käyttöönsä. Hyvin samanoloisia ovat. 2 on ip-luokitukselta parempi ja inan parempi bass.

Sen enempää miettimättä ostin sen kakkosversion, koska ykkönenkin ollut kova vehje ja todella kestävä!!
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 733
Kenellekkään tullut pakettia? Itsellä yli 2 viikkoa ollut "reissussa". Tracking sanoo että vain sähköinen ilmoitus on tehty.
Itse en nyt tilannut, vaan kävin lopulta Stockalla livenä, mutta aiemmin noin 5-6 lähetyksen kanssa, max viikko. Nuohan tulee valinnasta riippuen joko UPS:lla heidän noutopisteestä tai sitten Postin kautta 21-tuotteena himaan.

Sähköinen ilmoitus tehty viittaa, että siitä on vasta tosiaan vastaanotettu se sähköinen ennakkotiedo, seuranta herää henkiin kun lähetys lajitellaan jossain Postin lajittelukeskuksista. Ottaisin itse jo yhteyttä tuonne myyjätahoon, että mikäs maksaa.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
561
No miksi se on parempi? Itse omistan molemmat. Tosin ykkösestä on akku kuollut ja uusi on tulossa kiinasta. Poika saa sen sitten käyttöönsä. Hyvin samanoloisia ovat. 2 on ip-luokitukselta parempi ja inan parempi bass.

Sen enempää miettimättä ostin sen kakkosversion, koska ykkönenkin ollut kova vehje ja todella kestävä!!
Kakkonen meillä 149€ verkkokaupalta Black fridayna oli. Pikatestissä epämääräisissä olosuhteissa oli tasapainoisempi kuin 1.
 
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
31
JBL Xtreme on ihan ok kaiutin, mutta ottakaa huomioon tämä: Frequency Response 70Hz – 20kHz.

Itsekin ostin tuon aikanaan tarjouksesta, mutta huomasin että tämän pienehkön alapään bassontoiston puutteen huomaa kyllä. Käyttötarkoituksesta riippuen on siis ihan hyvä peli, mutta joissain gangstarap tms. biiseissä tuon alapään basson puuttumisen huomaa, varsinkin jos on äskettäin kuunnellut samaa kappaletta paremmista kaiuttimista (tai muuten vaan omaa hyvän muistin..).
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 071
Vertailussa ei näy Teliaa, jolla myös sama hinta. Lähinnä jos ei siis huvita lotota sen suhteen saako Jimm's paketin lähetettyä päivässä vai viidessä.
Kannattaa luokitella jimms jo saksalaisfirmaksi. Varmaan yhä enemmän tulee sieltä tavaraa, eli viikko on realismia.
Toki jos varastotavaraa voi muutaman päivän sisään lähtä.
 
Liittynyt
29.12.2017
Viestejä
737
Onkohan tuo g900 hyvä vaihdokki ec2-A tilalle? Onko jollain kokemusta? ec2-a ainakin sopii omaan käteen hyvin. Langattomaan tekisi mieli vaihtaa mutta g703 tuntui hivenen raskaalta kouraan. Toki se oli rullaviallinen myös amazon warehousen kautta että saattoi vaikuttaa arviontikykyyn...
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 052
Harkittin G603 työhiireksi LO-moodilla mutta monet raportit rullavioista sai vetäytymään aikeesta. G900 akkukesto ei ole kummoinen ja G305:ssa sais olla myöskin parempi. Pitänee odottaa seuraavaa mallia.
 
Liittynyt
06.08.2017
Viestejä
398
Kova himo tuohon 2080 Ventukseen. :rolleyes:
Taitaa olla hinta/FPS ihan kohdillaan? Jaksaisi varmaan taas monta vuotta AAA titteleitä. R9 390 alkaa jo väsymään hieman.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 048
Kova himo tuohon 2080 Ventukseen. :rolleyes:
Taitaa olla hinta/FPS ihan kohdillaan? Jaksaisi varmaan taas monta vuotta AAA titteleitä. R9 390 alkaa jo väsymään hieman.
Se vastaa tehoiltaan melkein 2.5v vanhaa GTX 1080 Ti (ollen vähän parempi) ja maksaa melkein samanverran (ja vähän halvempi).

En sano, että se on huono asia, mutta olisin toivonut pientä hinnanlaskua tässä välissä. Kilpailun puute on pitänyt hinnat korkeana. Jos olisi kilpailua, tuo kortti maksaisi 400€.
 
Liittynyt
26.01.2018
Viestejä
1 373
Taitaa olla vain RTX 2080:n hinnan alenemisen alkua tuo tarjous, kun nyt alkaa custom 5700 XT -näyttiksiä tippumaan markkinoille 500e pintaan.
 

arttumari88

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.08.2019
Viestejä
5
miten kilpailu parempi, jos tuote maksaa 500e valmistaa ja pitää myydä 400e, seuraa konkka ja sit onki vain 1 valmistaja
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 048
miten kilpailu parempi, jos tuote maksaa 500e valmistaa ja pitää myydä 400e, seuraa konkka ja sit onki vain 1 valmistaja
Jos annat yhtään mitään lähdettä tuolle, niin et mene ignoreen.. Tämä on taas sellaista tekstiä, että sitä lukemalla tulee vaan tyhmemmäksi..

Itse GPU die on jotain luokkaa 50-150€ ja se ei kuluta niin paljon, että tarvitsisi monimutkaisen virransyötön ja erityisen kalliin jäähdytyksen.

Lisäksi suurin osa noista GPU-piireista menee suoraan muille valmistajille, jotka tekee oman kortin, niinkuin MSI, jolloin Nvidian oma osuus kortin hinnasta on se keskimäärin satanen ja vähän katetta päälle.
 

rehunmasiina

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
549
Mites makstut on Gigantin verkkokaupassa onnistuneet, kun minulla ei onnaa millään? Olen koittanut eri selaimia ja käyttiksiä sekä androidillakin, mutta ei vaan. Palaa takaisin maksuvaihtoehtoihin ja niitäkin eriä koittanut. Mainitun takia mäni ohi se viime viikon nestejäähdytinkin.

Edit. Ei sitten, kun ei vaan halua rahaa minulta!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
897
Mites makstut on Gigantin verkkokaupassa onnistuneet, kun minulla ei onnaa millään? Olen koittanut eri selaimia ja käyttiksiä sekä androidillakin, mutta ei vaan. Palaa takaisin maksuvaihtoehtoihin ja niitäkin eriä koittanut. Mainitun takia mäni ohi se viime viikon nestejäähdytinkin.
Kun pari päivää sitten tuon G900:n tilasin ihmettelin kun verkkopankilla maksaminen heitti virhettä kun valitsin pankin. Ilmeisesti sivusto päästää eteenpäin jos ei heti aluksi valitse pankkia, minkä missasin sivun designin vuoksi, mutta hylkää maksun jos pankin yrittää siinä vaiheessa valita.
 
Liittynyt
06.08.2017
Viestejä
398
Se vastaa tehoiltaan melkein 2.5v vanhaa GTX 1080 Ti (ollen vähän parempi) ja maksaa melkein samanverran (ja vähän halvempi).

En sano, että se on huono asia, mutta olisin toivonut pientä hinnanlaskua tässä välissä. Kilpailun puute on pitänyt hinnat korkeana. Jos olisi kilpailua, tuo kortti maksaisi 400€.
No juu, mutta maksan mieluummin uudesta kuin saman hinnan 2v vanhasta käytetystä. Ei noissa käytetyn hinnoissa ole mitään järkeä. Ja jos aina odottaa että ehkä saa halvemmalla puolen vuoden päästä, niin ei tule ikinä ostettua mitää.

Ja yleisesti on näyttikset kyllä ihan s..tt.nan kalliita.
 

halkoliiteri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
401
miten kilpailu parempi, jos tuote maksaa 500e valmistaa ja pitää myydä 400e, seuraa konkka ja sit onki vain 1 valmistaja
totuus sattuu hillitkää kulutushysteriaa
Laitahan faktaa tulemaan noista 500 e valmistuskuluista, niin eiköhän ostaminen lopu seinään. Tunnut olevan näistä paljon enemmän perillä, niin valaisethan meitä tietämättömiä.
 
Liittynyt
12.03.2019
Viestejä
242
Tämän tilauksen jälkeen saakin sitten 2 vuotta kirota jatkuvia soittoja. Ainakin ennen oli että tyrkyttivät pitkään akkaria vaikka kuinka kielsi ja sanoi ettei kiinnosta. Ehkä gpdr-aikana pystyy sen estämään oikeasti?
Eihän tossa edes kysytä puhelinnumeroa?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
344
Tämän tilauksen jälkeen saakin sitten 2 vuotta kirota jatkuvia soittoja. Ainakin ennen oli että tyrkyttivät pitkään akkaria vaikka kuinka kielsi ja sanoi ettei kiinnosta. Ehkä gpdr-aikana pystyy sen estämään oikeasti?
Tuskin saa kun eivät kysyneet puh.numeroa.

Edit: hidas olin/olen :)
 
Liittynyt
22.11.2018
Viestejä
518
Minulla on ollut 2080 Ventus (tosin ei OC malli) jonkun kuukauden. Ihan täysin äänetön se ei ole, mutta melutaso on inhimillinen ja voin suositella sitä tuolla hinnalla. Itse maksoin 799€ ja olen silti tyytyväinen hankintaani, tosin 1920x1200 60Hz näyttö hieman rajoittaa pelikokemusta. :rolleyes:

Edittiä. Reso oikein. :lol:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 498
Niin ja toki voisi käyttää sitä formaattia joka on annettu ekassa postauksessa myös :tup:
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 487
Puhelimella formaatin kopsaus turhan työlästä, sen jos saisi jokaiseen ketjun viestiin pohjaksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
Puhelimella formaatin kopsaus turhan työlästä, sen jos saisi jokaiseen ketjun viestiin pohjaksi.
Muistaakseni tuon valmiin viestipohjan käytöstä keskusteltiin aiemmin mutta siinä taisi olla joku ongelma. Olisikohan ollut niin, että viestipohjaa ei voi asettaa yksittäisiin ketjuihin vaan se tulisi koko alueelle.
 

Lawidoh

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
366
Puhelimella formaatin kopsaus turhan työlästä, sen jos saisi jokaiseen ketjun viestiin pohjaksi.
en nyt kovin työlääksi tuota näe. alle 15s menee, kun painaa ekalle sivulle ja kopioi tuo valmiin pohjan, johon sitten pääsee liittäämään toiselta välilehdeltä tarvittavat kohdat.

toki sen varmaan tietokoneella saattaa muutaman sekunnin nopeemmin tehdä mutta työlääksi en sanoisi.
 
Liittynyt
04.01.2018
Viestejä
610
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 851
katselin tuota eilen gigantissa.Kivan kevyt ja pieni oli, ainut miinus oli että kävi kovin kuumana pohjasta, ei kiva jos käyttää sylissä.
Mitä testejä katselin, niin näyttö ei taida olla huippuluokkaa (mitä ei varmaan voi vaatiakkaan tuon hintaluokan koneelta).
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 594
Viestejä
4 185 357
Jäsenet
70 772
Uusin jäsen
PaulusKaita

Hinta.fi

Ylös Bottom