Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 069
Maailma siellä ikkunan takana toimii vaan nykyaikana niin, että varastossa jo oleva tavara liikahtaa jopa jo ensimmäisen, viimeistään toisen vuorokauden aikana ulos varastosta kohti asiakasta joka sen varastossa olevan tavaran on tilannut. Joissain varastoissa jopa henkilökunnan palkkaukseen liittyy erilaisia suoriteosuuksia, jotka putoilee alemmas jos tavara ei lähde työvuoron aikana ulos vaan joskus tulevien työvuorojen aikana.

Muutaman kerran olen koittanu Jimmsiltä hyllytavaraa tilata, ja tyytynyt perumaan ja tilaamaan muualta, että saa edes jotenkin järjellisessä ajassa itselleenkin.
Sitten ne lukemattomat kerrat kun en edes katso enää Jimmsin valikoimaa kun ei sieltä kuitenkaan mitään ulos saa, ilman että menee aspaan ulisemaan että mulla on oikeesti ihan hirvee kiire saada tää mun tilaukseni. Ja tällä tavoin kuormittaa täysin turhaan aspaa ja sekoittamaan kerääjien ja pakkareiden työjärjestystä.

PS. Tietokoneyritys on yhdyssana.
Käsittääkseni noissa tapauksissa aspan tyyppi käy itse laittamassa sen pakettiin.

PS. Se kirjoitetaan 'pakkaaja' ;)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
830
Omasta mielestä se toimitusaika-arvio tarkoittaa juurikin sitä että missä ajassa arvoidaan toimituksen saapuvan tilaajalle perille. Jimm's:in omilla faq sivuilla on jopa kohta "Mitä teen jos tilaus ei ole tullut toimitusaika-arvion puitteissa?", jos tässä olisi kyse kuljetuspalvelulle toimituksesta niin eikö sanoituksen pitäisi olla lähemmäs "Mitä teen jos tilausta ei ole lähetetty toimitusaika-arvion puitteissa?" ? Toki tässäkin on tulkinnan varaa. Se on kyllä harmillista että nämä toimistusajat ovat näin venyneet kun ehti jo tottua nopeaan toimitukseen.
Tilaus ei vielä perillä asiakkaalla kun jimm'sin (tai minkä tahansa muun) firman toimitusseuranta sanoo että tilaus toimitettu. Yritys ei voi eikä varmasti haluakaan vastata kuljetuspalvelun omasta toimitusajasta. Kun tilauksen tila muuttuu toimitetuksi niin silloin firma on ainoastaan toimittanut tilauksen pois omasta järjestelmästä ja infrasta seuraavan palveluntarjoajan kontolle.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
597
Maanantai aamuna tilasin varastossa olleen tavaran ja perjantai aamuna lähti postiin. Eihän tätä nyt nopeaksi voi sanoa kun tilasin hiljattain tietokonekauppa.fi:stä niin tilaus oli käsitelty ja postitettu 3 tunnissa.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
479
Tietokonekauppa.fi ? Tossa just ku kasasin yhen koneen niin just tuo kauppa aina roikku hintaseurannassa halvimpana mutta kaikissa osissa näytti varastosaldo 0 ja tukkureilla N joten eipä tuolta uskaltanu mitään ostaa. Dustinia testasin ekan kerran mutta vaan prossun suhteen jos tulee takuuhommia ja nehän lupas että ennen klo 15 tilatut lähtee samana päivänä ja niihän se lähtikin, seurantakoodikin tuli parin tunnin päästä.
 
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
661
Yritys ei voi eikä varmasti haluakaan vastata kuljetuspalvelun omasta toimitusajasta.
Yritys on tehnyt sopimuksen kuljetuspalvelun kanssa joka on antanut omat aika-arvion toimituksille, ainakin näin jokaisessa tietämässäni ja työskentelemässäni paikassa. Tottakai jos kuljetusfirma onnistuu jotakin mokaamaan, niin ei kukaan täälläkään varmaan pidä myyjää vastuullisena. Toimitusaika-arvio pitäisi siis koostua siitä että kuinka nopeasti yritys saa tavaran pakattua lähetystä varten, plus kauanko kuljetuspalvelu on luvannut keskimääräiseksi ajaksi kotimaan toimituksille.

ps. ja lisäyksenä vielä että arviohan on vain arvio eikä mikään absoluuttinen totuus. Eli ei kenenkään pitäisi pelihousuja repiä jos kerran menee arvion yli. Se on sitten eri juttu jos normi alkaa olemaan se että menee arvioiden yli.
 
Viimeksi muokattu:

TheMeII

Übertaktungspotenzial
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
6 985
Jos toimitusaika-arvio on 1-4 päivää ymmärrän sen niin että (koska posti toimittaa normaalisti paketit jotka haettu ennen neljää seuraavaksi iltapäiväksi) tilauspäivä on ensimmäinen päivä jos tilaus tehty aamupäivällä. Muuten vasta seuraava päivä. Tällöin maanantai aamuna tilatut paketit saa olla jimmssillä ma, ti ja ke päivät ke iltapäivällä postiin ja torstaina asiakkaalle. Jos posti lähettää sen turku->oulu->helsinki tämä moka ei ole enää jimmssin vaan postin. Jos jimms pitää tuota neljä päivää katson toimitusarvion ylittyneeksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
830
Jos toimitusaika-arvio on 1-4 päivää ymmärrän sen niin että (koska posti toimittaa normaalisti paketit jotka haettu ennen neljää seuraavaksi iltapäiväksi) tilauspäivä on ensimmäinen päivä jos tilaus tehty aamupäivällä. Muuten vasta seuraava päivä. Tällöin maanantai aamuna tilatut paketit saa olla jimmssillä ma, ti ja ke päivät ke iltapäivällä postiin ja torstaina asiakkaalle. Jos posti lähettää sen turku->oulu->helsinki tämä moka ei ole enää jimmssin vaan postin. Jos jimms pitää tuota neljä päivää katson toimitusarvion ylittyneeksi.
Posti tai matkahuolto ei vain toimi siten koko Suomessa kuin se sattuu toimimaan kasvukeskuksissa ja muissa keskittymissä.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
6 985
Posti tai matkahuolto ei vain toimi siten koko Suomessa kuin se sattuu toimimaan kasvukeskuksissa ja muissa keskittymissä.
No kyllä se Turusta paketin saa tuossa ajassa sen Joensuusta 50km päähän. Yli 600km tulee paketille matkaa. Tiedän kyllä että esim Rovaniemen pohjoispuolelle ei kerkeä päivässä mutta oletan sen olevan tilaajalla tiedossa.

(Oulun lajittelu tuntuu jumittavan pahemmin kuin jimmssin paketointi, pojan tilaus oli jumissa täyden viikon siellä.)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 073
Varmaan vaikeaa toimia kakaroiden kauppana. Ei ymmärretä miten maailma toimii ikkunan ulkopuolella.
Tietokone yrityksillä on aina ollu pienet varastot johtuen tuotehintojen jatkuvasta elämisestä ja mikään yritys ei halua ottaa varastotappioita pienen katteen lisäksi.
Viimevuosien vakaat hinnat on varmaan luoneet mielikuvan eritavalla toimivista yrityksistä.
Älä nyt jauha paskaa. Jos ei pystytä toimittamaan edes varasto tavaraa kohtuu ajassa (ilman että asiakkaan tarvii sitä erikseen pyytää) ei todellakaan ole asiakkaan vika. Taidat olla joku vanha änkyrä joka syyttää aina kaikkia muita omista kusemisistaan. Mitkään 2000-luvun alun selitykset ei nyt oikein pelaa jolloin uusi rauta vanheni lähes puolessa vuodessa.

Kivijalkakaupan ainoa valtti on se että sen tuotteen saa sieltä heti. Sillä ei ole mitään muuta kilpailuvalttia verkkokauppoihin nähden. Toki tuossa täytyy tasapainoilla varastotappioiden ja varastosaldon kanssa.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 970

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 143
Ei valitettavasti tarkkaa toimitusaika-arviota tiedossa, mutta laitetaan tiedustelua tuotevastaavamme suuntaan ja koitetaan saada jotain arvioita ilmi!

Hei,

kävitkin tätä jo toista kautta tiedustelemassa, eli selvityksessä on :)
Jep, välillä unohtuu tuo teidän chatti, loistava ominaisuus kyllä.:tup:
 
Liittynyt
12.08.2019
Viestejä
12
Ymmärrän kyllä että on pidellyt kiirettä. Mutta Tein teille tuotepalautuksen, otitte sen vastaan 2.8.19. Rahat teidän olisi kuulunut kuluttajasuojalain mukaan palauttaa 14vrk sisällä. Eikö niin että keskiviikkoon mennessä näkyy? Nyt menny jo 16vrk. On tyhmää kirjoittaa näin päivän selvistä asioista tänne, kyseessä oli kumminkin tuote, jolla on 14vrk palautusoikeus.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 231
Ymmärrän kyllä että on pidellyt kiirettä. Mutta Tein teille tuotepalautuksen, otitte sen vastaan 2.8.19. Rahat teidän olisi kuulunut kuluttajasuojalain mukaan palauttaa 14vrk sisällä. Eikö niin että keskiviikkoon mennessä näkyy? Nyt menny jo 16vrk. Mun on tyhmää kirjoittaa näin päivän selvistä asioista tänne. Kyseessä oli kumminkin tuote, jolla on 14vrk palautusoikeus.
Katso boldattu!
Kannattais ennemmin olla yhteydessä chattiin tai muuhun suoraan asiakkaspalveluun, foorumilla on aina viivettä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 434
Ymmärrän kyllä että on pidellyt kiirettä. Mutta Tein teille tuotepalautuksen, otitte sen vastaan 2.8.19. Rahat teidän olisi kuulunut kuluttajasuojalain mukaan palauttaa 14vrk sisällä. Eikö niin että keskiviikkoon mennessä näkyy? Nyt menny jo 16vrk. Mun on tyhmää kirjoittaa näin päivän selvistä asioista tänne. Kyseessä oli kumminkin tuote, jolla on 14vrk palautusoikeus.
Itselläni kesti noin kolmisen viikkoa, 22.7 kun kysyin asiasta, vastasivat että käsittelevät vielä 11.7 RMA pyyntöjä.

Eli kyllä he tulevat käsittelemään pyyntösi mutta kuten kaikki tietänee, ovat kovin, kovin ruuhkautuneita.
 
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
968
Kysyisin vielä Jimmssiltä myös tässä ketjussa, että mitä ihmettä on tapahtunut Cooltekin koteloille valikoimassanne? Toukokuussa ostin Atx-Htpc-kotelon, ja silloin niitä oli varastossa varsin hyvä määrä. Nyt elokuussa tuote on kadonnut täysin valikoimastanne. Onko varsinainen syy katoamiselle liikesalaisuus (ongelmia tukun kanssa, ei myydä teille?) vai pystyisittekö avaamaan mitenkään, miksi esim. Cooltekin G3-kotelo katosi täysin valikoimastanne?

Onneksi ostin tuon kotelon, varsin passeli ollut vanhalle Phenom X6-pohjaiselle Htpc:lle. Ihmettelen vain näin yllättävää muutosta.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
409
@Jimm's

Saatteko listoille Cooler Master MK730 näppäimistöä MX Brown kytkimillä? Vain Red ja Blue näyttäisi nyt olevan tarjolla.
 
Viimeksi muokattu:

jee

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
106
Useamman päivän odotellut varastotuotteen toimitusta. Melko näätää toimitusaika-arvion muuttaminen 1-4 päivää -> 1-6 päivää jos kerran ongelmat ovat Jimmsillä itselläänkin tiedossa ja todellisuudessa toimitusaika on 4+ päivää.
 
Liittynyt
08.03.2017
Viestejä
201
Viikko sitten sunnuntaina tilasin tuulettimen jatkokaapeleita ja niissä oli 1-6 päivää toimitusaika. Vieläkin odottaa käsittelyä, onneksi näillä ei ole hoppu. Mutta samaa mieltä, vois ton 1-6 korjata realistisemmaksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Kysyisin vielä Jimmssiltä myös tässä ketjussa, että mitä ihmettä on tapahtunut Cooltekin koteloille valikoimassanne? Toukokuussa ostin Atx-Htpc-kotelon, ja silloin niitä oli varastossa varsin hyvä määrä. Nyt elokuussa tuote on kadonnut täysin valikoimastanne. Onko varsinainen syy katoamiselle liikesalaisuus (ongelmia tukun kanssa, ei myydä teille?) vai pystyisittekö avaamaan mitenkään, miksi esim. Cooltekin G3-kotelo katosi täysin valikoimastanne?

Onneksi ostin tuon kotelon, varsin passeli ollut vanhalle Phenom X6-pohjaiselle Htpc:lle. Ihmettelen vain näin yllättävää muutosta.
Cooltek on uudellenbrändätty Jonsbo. Kaikki Jonsbot hävisivät valikoimasta joskus kesä-heinäkuussa. Kuulemma oli tukkurin kanssa ongelmia.
 

jimms_antti

Jimm's
Yhteistyökumppani
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
53
Viikko sitten sunnuntaina tilasin tuulettimen jatkokaapeleita ja niissä oli 1-6 päivää toimitusaika. Vieläkin odottaa käsittelyä, onneksi näillä ei ole hoppu. Mutta samaa mieltä, vois ton 1-6 korjata realistisemmaksi.
Logistiikkamme oli eilen lauantaina purkamassa tilausruuhkaa isolla porukalla (Kiitokset heille kun kuitenkin lukevat tätä ketjua :) ) ja käytännössä tiistaihin mennessä tehdyt tilaukset joissa kaikki tuotteet olivat varastossa saatiin käsiteltyä, kuten myös osa keskiviikko aamun tilauksista. Vähän aikaa sitten löytyi yksi bugi toiminnanohjausjärestelmästämme, jossa tuotteet voivat olla varastossa, mutta eivät tule kerättäväksi automaattisesti. Tuota bugia on korjattu viime viikolla ja korjaus saadaan liveksi huomenna. Tämän vuoksi kannattaa olla chatissa yhteydessä meidän aspaan ja pyytää heitä tarkistamaan tuo tilaus, ettei tämä ole yksi niistä (pitää keräillä ns. paperilähetteellä)
 

jimms_antti

Jimm's
Yhteistyökumppani
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
53
Useamman päivän odotellut varastotuotteen toimitusta. Melko näätää toimitusaika-arvion muuttaminen 1-4 päivää -> 1-6 päivää jos kerran ongelmat ovat Jimmsillä itselläänkin tiedossa ja todellisuudessa toimitusaika on 4+ päivää.
Tämä toimitusajan muuttaminen on saanut ideansa alkuvuodesta tältä foorumilta, jossa joku ehdotti tuota ratkaisuksi viivästymisen sijaan. Juurisyy viivästyksiin on kaupallisesti odotettua pirteämpi loppukesä, yhdistettynä kesälomakauteen, yhdistettynä Assemblymessujen tavaroiden palautumiseen, yhdistettynä osan työntekijöidemme koulujen alkuun, yhdistettynä veronpalautuspäivän jälkeen tapahtuneeseen 4h nettikatkokseen... Eikä ole tarkoitus selittää, mutta voin vain todeta, että 7.8 oli harvinaisen synkkä päivä kun tuntui, että kaikki mikä vain voi mennä pieleen - menee pieleen. Lisäksi kun kerran tuo päivä oli keskiviikko ja torstaina alettiin setvimään tilannetta niin emme saaneet enää viikonlopuksi kasattua ylimääräistä vuoroa paikkaamaan jo aiheutunutta ruuhkaa.

Tämän vuoksi teimme päätöksen tuon toimitusajan nostamisesta 1-6 päivään. Tuo "yksi päivä" on teknisesti pakko pitää tuolla kun kuitenkin meillä on noutopiste josta tavaraa saa samanakin päivänä. Luonnollisesti olen harmistunut ja äärimmäisen pahoillani tilanteesta, että ruuhkia on päässyt syntymään, eikä toimitukset ole 1-2 päivää kuten moni odottaa, mutta tämän viikonlopun lauantain ylimääräisen työvuoron jälkeen tilanne näyttää taas paremmalta ja palaamme pian takaisin "normaaliaikatauluun".
 

jimms_antti

Jimm's
Yhteistyökumppani
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
53
Mitä teille @Jimm's on tapahtunut? Muutamaan kuukauteen ei ole tullut asioitua ja nyt sitten tilasin töihin NAS:n uuden kovon 7.8 ja heti tänään 14.8 tuli viesti että toimitettu. Miten teillä on kusseet noin pahoin varastotuotteidenkin toimitukset? Johtuuko nyt yrityksen myynnistä Casekingille vai onko vain muutoin pahasti ruuhkautunut? Varastotuotteiden toimitusaika-arviotkin näemmä muuttuneet 1-6 päivään.
Poimin nyt viimeisimmän asiaa sivuavan postauksen ja valotan tätäkin hieman eli: "viime vuoden keväällä tehty yrityskauppa ja sen jälkeen tapahtunutta" :)

Casekingin mukaantulon jälkeen Jimm's on panostanut ensisijaisesti tuotevalikoiman laajentamiseen omassa ydintuotealueessaan (PC -komponentit, oheislaitteet, modaus, jne...) ja tähän on luonnollisesti ollut apua uudesta emoyhtiöstä, joka toimii samalla tuotealueella. Lisäksi ensimmäiset investoinnit toiminnan laajentamiseksi tehtiin laajentamalla varastoamme, joka saatiin käyttöön pienen viivästyksen jälkeen marraskuun alussa 2018.

Uuden varaston myötä luonnollisesti myös saatavuus parani, koska tuotteita on aiempaa paremmin "heti varastossa" ja tämä tulee olemaan tavoitteemme jatkossakin. Samaan aikaan viime vuoden lopulla huomasimme, että toiminnanohjausjärjestelmämme ei silloisessa muodossa kykene palvelemaan kasvavaa liiketoimintaa ja suunnitelma järjestelmän kehittämisestä ja siihen investoimisesta tehtiin loppuvuodesta 2018. Ongelma vain tällaisissa järjestelmähankkeissa on se, että niitä ei voida tehdä kiireisimpään vuoden aikaan mikä on käytännössä marraskuun ja helmikuun välinen aika. Uusi versio toiminnanohjausjärjestelmästä saatiin käyntiin huhtikuun puolessa välissä ja se on osoittanut toimivuutensa etenkin kun lähetysmäärät kasvavat (huom! kyseessä ei kuitenkaan ole automaatti- tai ulkoinen varasto vaan edelleen tarvitaan keräilijöitä ja pakkaajia).

Eli nopeasti yhteenvedettynä: Caseking haluaa meidän pysyvän paikallisena toimijana ja kehittää meidän omia vahvuuksia, investoida toiminnan kasvuun, sekä luoda uusia työpaikkoja. Lisäksi verotkin maksetaan Suomeen :)

Se, että vuoden vaihteessa oli pahoja viivästyksiä toimituksissa johtui pääosin siitä, että vanha järjestelmä jäi sitten pieneksi, eikä sitä pystytty skaalaamaan ylöspäin tarpeeksi nopeasti. Tuolloinkin ilmaantui kommentteja, jossa epäiltiin, että uudella omistajalla on tässä näppinsä pelissä ja toiminta siirretään Saksaan vai mitä näitä nyt oli. Valitettavasti kyse ei ollut siitä - kyllä tämä oli ihan mun moka kun odottelin vähän liian pitkään vanhan järjestelmän kanssa.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
116
Onko mahdollista saada jonkinlaisia lukuja joissa vertaillaan tilausten kuukausittaista määrää viime vuoden alusta tähän päivään? Muutamia otantoja sieltä täältä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
116
Jos sanotaan, että kasvua on tapahtunut ilman lukuja siitä, niin joku voisi väittää, että sanovat tämän vaan huvikseen.
Jos saa tästä lukuja niin huomattavasti helpompi todistella, että kasvua todella on, ja ei ihmekkään, että ruuhkaa syntyy jos kasvu oikeasti merkittävää.
 

jimms_antti

Jimm's
Yhteistyökumppani
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
53
Onko mahdollista saada jonkinlaisia lukuja joissa vertaillaan tilausten kuukausittaista määrää viime vuoden alusta tähän päivään? Muutamia otantoja sieltä täältä.
Hetken jo mietin, että "miksikäs ei" ja yhden luvun jo katsoinkin valmiiksi, mutta nämä ovat kuitenkin firman sisäisiä asioita ja tämä on kuitenkin verrattain suosittu foorumi. Lisäksi nimimerkin takaa esitetylle kysymykselle ei ole hirveän fiksua vastailla sellaisia, tiedä vaikka toimisit kilpailijalle ;) Laita minulle sähköpostia ja sovitaan tapaaminen jossa voimme käydä tuota läpi.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
116
Joo ei se ole minulle niin tärkeä asia, mutta oli oma idea tähän toimitusajoista valittamisen vähentämiseen :) Alkaa olla jatkunut jo turhan pitkään saman asian pyörittäminen.
 

Ukko Ylijumala

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.07.2019
Viestejä
201
Joo ei se ole minulle niin tärkeä asia, mutta oli oma idea tähän toimitusajoista valittamisen vähentämiseen :) Alkaa olla jatkunut jo turhan pitkään saman asian pyörittäminen.
Pitäis oikeastaan antaa asian olla, mutta menkööt nyt. Mistä sä tiedät että ne numerot pitävät paikkansa? Excelistä vaan viime vuoden tilaukset ja +30% siihen ja sitten numerot palstalle.

Antaa nyt Jimssin hoitaa asiat kuntoon. Jos eivät, niin myynnissä ja tuloksessa se näkyy ennen pitkään.
 

jimms_antti

Jimm's
Yhteistyökumppani
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
53
Pitäis oikeastaan antaa asian olla, mutta menkööt nyt. Mistä sä tiedät että ne numerot pitävät paikkansa? Excelistä vaan viime vuoden tilaukset ja +30% siihen ja sitten numerot palstalle.

Antaa nyt Jimssin hoitaa asiat kuntoon. Jos eivät, niin myynnissä ja tuloksessa se näkyy ennen pitkään.
Kyllä musta tuntuu, että hyvinkin saksalainen hallitus muuttaa mielipiteensä toimitusjohtajan luottamuksesta aikaisemmin kun tulokset tulevat julkisiksi :nb:

Edit: Hassuja nää foorumin emojit
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
299
Sikälimikäli julkisista maksuttomista tiedoista jotain voidaan päätellä niin 2017 vs 2018 (tilikausi vain neljältä kuukaudelta): liikevaihto säilyisi suunnilleen samana, mutta tilikauden tuloksen pitäisi mennä reilusti ylöspäin. Liikevaihto vs tilikauden tulos ~1% 2017 ja ekstrapolointia harrastamalla 2018 vuodelle tulisi 3,7%. Numeroissa 471 tuhatta euroa vs ~1,5Me.

En ainakaan finderista löytänyt tuoreempia lukuja.
Jimm's PC-Store - Y-tunnus: 0885951-4 - Yritystiedot, taloustiedot, päättäjät & hallituksen jäsenet

Täysin spekulatiivisia numeroita. :)
 
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
268
@Jimm's onko teillä jo myynnissä/varastossa ryzen 3000ready b450 emolevyjen? Mietin tarkkaaottaen gigabyte aorus 450m tai asrock b450m pro4 emolevyjen.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 970
@Jimm's onko teillä jo myynnissä/varastossa ryzen 3000ready b450 emolevyjen? Mietin tarkkaaottaen gigabyte aorus 450m tai asrock b450m pro4 emolevyjen.
Nyt ei valitettavsati ole tietoa mitä versioita toimittajilta tulee, bios päivityksiä kuitenkin tehdään vielä aika reilusti, joten kovin paljoa sellaisia ei vielä varastoihin asti ole päätynyt ainakaan.
 
Liittynyt
12.08.2019
Viestejä
12
Itselläni kesti noin kolmisen viikkoa, 22.7 kun kysyin asiasta, vastasivat että käsittelevät vielä 11.7 RMA pyyntöjä.

Eli kyllä he tulevat käsittelemään pyyntösi mutta kuten kaikki tietänee, ovat kovin, kovin ruuhkautuneita.
Oma mielipide on se että on kohtuuttoman pitkä aika tuotepalautuksen käsittelyyn tuo 3viikkoa, kun kerta luvattu 2viikkoa. Se on vaan oma mielipide, ei siitä sen enempää.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
792
Oma mielipide on se että on kohtuuttoman pitkä aika tuotepalautuksen käsittelyyn tuo 3viikkoa, kun kerta luvattu 2viikkoa. Itellä tällä hetkellä raha on kiinni jimmsillä, kun pitäisi sillä rahalla maksaa yksi toinen lasku, joka on myöhässä jo pari päivää.
Joskus asioissa vaan kestää kauemmin, joskus päätöksen tekoon tarvitaan jotain tietoa jonka saamisessa voi kestää, näin yleisesti. Oma RMA tapaus alkukesällä hoitui oikein mallikkaasti, ei ongelmia. Taisi pysyä vielä kahdessa viikossa.
Jos raha on noin piukassa ni olisikos kannattanut miettiä ennen tilausta, että tilaatko lainkaan sillä rahalla atk-tavaraa millä pitäisi laskuja maksaa? :think:
 

Ukko Ylijumala

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.07.2019
Viestejä
201
Asiaton käytös - turha henkilökohtaisuuksiin menevä piikittely
Oma mielipide on se että on kohtuuttoman pitkä aika tuotepalautuksen käsittelyyn tuo 3viikkoa, kun kerta luvattu 2viikkoa. Itellä tällä hetkellä raha on kiinni jimmsillä, kun pitäisi sillä rahalla maksaa yksi toinen lasku, joka on myöhässä jo pari päivää.
Ei firmoilla yleensä ole mitään kiirettä kun heillä kerta on jo sun rahat. Sitten on kyllä kiirettä kun rahat on saamatta. Näin siis yleisesti. :D

Muutenkin, jos laskun maksamiset on kiinni siitä että saa palautusrahat Jimmsiltä, niin ei kovin vahvasti mene.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 508
Viestejä
4 164 621
Jäsenet
70 418
Uusin jäsen
NKoo

Hinta.fi

Ylös Bottom