Robotti-imurit

Liittynyt
15.08.2019
Viestejä
28
Ei tarvi hirveästi pistää päälle, että saa vaikka tuollaisen Xiaomi Mijia 1S vehkeen Aliexpressistä (euroopan varastolta).
Halvimmillaan näyttää olevan 300€ postituksineen mitä kattelin, eli 120€ eroa. En välitä ääniohjauksesta tai tuommosista paljoa, isoin juttu taitaa olla että tuo on "älykäs" verrattuna Eufyyn. Tiedätkö vaikuttaako tuo paljoa siivouksen laatuun jos on pienempi kämppä?
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Halvimmillaan näyttää olevan 300€ postituksineen mitä kattelin, eli 120€ eroa. En välitä ääniohjauksesta tai tuommosista paljoa, isoin juttu taitaa olla että tuo on "älykäs" verrattuna Eufyyn. Tiedätkö vaikuttaako tuo paljoa siivouksen laatuun jos on pienempi kämppä?
No tottakai se älykäs imuri siivoaa paremmin. Nuo törmäilijät jättää isojakin joskus alueita siivoamatta.

Omalta kohdalta voin sanoa että omistin vuosia vuosia sitten Samsungin törmäilijä-robotin, ja ei sitä kyllä paljoa tullut käytettyä kun teki niin huonoa jälkeä. 399€ tai 499€ taisi maksaa aikoinaan ja vähän jäi sellainen fiilis että ei näistä roboimureista ole oikein mihinkään. Paljon on tekniikka kehittynyt sen jälkeen. 10v myöhemmin on nyt Xiaomi 1S käytössä ja usko roboimureihin aikalailla palautettu. :tup:
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
No tottakai se älykäs imuri siivoaa paremmin. Nuo törmäilijät jättää isojakin joskus alueita siivoamatta.

Omalta kohdalta voin sanoa että omistin vuosia vuosia sitten Samsungin törmäilijä-robotin, ja ei sitä kyllä paljoa tullut käytettyä kun teki niin huonoa jälkeä. 399€ tai 499€ taisi maksaa aikoinaan ja vähän jäi sellainen fiilis että ei näistä roboimureista ole oikein mihinkään. Paljon on tekniikka kehittynyt sen jälkeen. 10v myöhemmin on nyt Xiaomi 1S käytössä ja usko roboimureihin aikalailla palautettu. :tup:
Ja suurin syy miksi tuollaista törmäilijää en ota, joka kerta kun se lopettaa siivoamisen niin se pitää etsiä kun raukka ei osaa mennä telakkaan takaisin:facepalm:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 196
Jonkin verran on alkanut ärsyttämään pölyn ja murusien nyppiminen tästä Xiaomin imurin suodattimesta. Niitä ei saa kunnolla pois muuten kuin pesemällä suodatin ja pölysäiliö noin joka toinen käyttökerta eli suunnilleen kerran viikossa. Tähän pitäisi saada pölypusseja jotka voi heittää suoraan roskiin ja huoltonäpräilyn määrä vähenisi.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Jonkin verran on alkanut ärsyttämään pölyn ja murusien nyppiminen tästä Xiaomin imurin suodattimesta. Niitä ei saa kunnolla pois muuten kuin pesemällä suodatin ja pölysäiliö noin joka toinen käyttökerta eli suunnilleen kerran viikossa. Tähän pitäisi saada pölypusseja jotka voi heittää suoraan roskiin ja huoltonäpräilyn määrä vähenisi.
No osta suodattimia enemmän ja vaihda niitä? Tarvikesuodatin ei paljoa maksa...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
87
Olen harkinnut robotti-imurin ostoa jonkin aikaa terveyden puolesta, Eufy Robovac 11s vaikuttaisi olevan hyvä budjettivalinta mitä olen lueskellut. Onko kokemuksia miten kestävä laite on? Ja onko 180€ järkevä hinta maksaa, vai tuleeko alennuksia miten usein?
Eufy 11s on nyt imuroinut kolmisen viikkoa ja en voisi tyytyväisempi olla ostokseen. Hinta oli edullinen kun sattui olemaan Amazonissa Primetarjous.
Imuri jaksaa hyvin imuroida sen about 100 minuuttia putkeen mikä luvataankin, puhdasta tulee ja ei todellakaan jätä mitään isoja "haukipaikkoja" imuroimatta, eli kyllä ihan koko kerroksen siivoaa kerralla (rappusia ei ikävä kyllä kiipeä, mutta ei myöskään tipu alas). Ainoastaan pari kertaa on jäänyt jumiin, toisen kerran pitkiin maton hapsuihin ja toisen kerran jatkojohtohässäkkään.
Taloudessa siis 4 ihmistä ja 4 koiraa joten putsattavaa riittää, eufy on toistaiseksi suorittanut tehtävänsä perusteellisesti ja ilman mitään valitusta. Ei ole hiekkaa eikä pölyä lattialla.

Imuri myös löytää telakkaansa hyvin.

Mattojen kohdalla nostaa imutehoa. Ääni on hiljainen myös huipputeholla. Taisi olla testeissä hiljaisimpia imureita jossa kuitenkin tehoa riittää.

Imuri on myös erittäin matala joten se mahtuu moneen paikkkaan minne toisilla imureilla ole asiaa korkeutensa puolesta.

"Törmäilevä imuri" on ehkä väärä kuvaamaan tätä. Älyä ei toki ole niinkuin monessa muussa imurissa, mutta tämän algoritmit kyllä selvittävät ongelmakohdat ja törmäilykin on vain kevyt kosketus (yleensä mustaan / tummaan kohteeseen, valkoiseen ei yleensä edes kosketa). Imuri ei sinkoile aina esteen kohdatessaan toiseen suuntaan vaan osaa kiertää esteen reunoja myöden ja siivoaa myös seinävierustat erittäin hyvin.

Pölysäiliö on riittävän iso ja sen tyhjäys on helppoa, kuten muukin huolto. Suodattimen ovat edullisia ja tilasinkin niitä ja varaharjan ja muuta samalla kun tilasin imurin.

En ole toistaiseksi kaivannut mitään kummempaa älyä laitteeseen, en tarvitse appeja karttoineen. Pääasia on että hoitaa hommansa hiljaa ja hyvin.
Täysi vastine rahalle 5/5.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.08.2019
Viestejä
28
Eufy 11s on nyt imuroinut kolmisen viikkoa ja en voisi tyytyväisempi olla ostokseen. Hinta oli edullinen kun sattui olemaan Amazonissa Primetarjous.
Imuri jaksaa hyvin imuroida sen about 100 minuuttia putkeen mikä luvataankin, puhdasta tulee ja ei todellakaan jätä mitään isoja "haukipaikkoja" imuroimatta, eli kyllä ihan koko kerroksen siivoaa kerralla (rappusia ei ikävä kyllä kiipeä, mutta ei myöskään tipu alas). Ainoastaan pari kertaa on jäänyt jumiin, toisen kerran pitkiin maton hapsuihin ja toisen kerran jatkojohtohässäkkään.
Taloudessa siis 4 ihmistä ja 4 koiraa joten putsattavaa riittää, eufy on toistaiseksi suorittanut tehtävänsä perusteellisesti ja ilman mitään valitusta. Ei ole hiekkaa eikä pölyä lattialla.

Imuri myös löytää telakkaansa hyvin.

Mattojen kohdalla nostaa imutehoa. Ääni on hiljainen myös huipputeholla. Taisi olla testeissä hiljaisimpia imureita jossa kuitenkin tehoa riittää.

Imuri on myös erittäin matala joten se mahtuu moneen paikkkaan minne toisilla imureilla ole asiaa korkeutensa puolesta.

"Törmäilevä imuri" on ehkä väärä kuvaamaan tätä. Älyä ei toki ole niinkuin monessa muussa imurissa, mutta tämän algoritmit kyllä selvittävät ongelmakohdat ja törmäilykin on vain kevyt kosketus (yleensä mustaan / tummaan kohteeseen, valkoiseen ei yleensä edes kosketa). Imuri ei sinkoile aina esteen kohdatessaan toiseen suuntaan vaan osaa kiertää esteen reunoja myöden ja siivoaa myös seinävierustat erittäin hyvin.

Pölysäiliö on riittävän iso ja sen tyhjäys on helppoa, kuten muukin huolto. Suodattimen ovat edullisia ja tilasinkin niitä ja varaharjan ja muuta samalla kun tilasin imurin.

En ole toistaiseksi kaivannut mitään kummempaa älyä laitteeseen, en tarvitse appeja karttoineen. Pääasia on että hoitaa hommansa hiljaa ja hyvin.
Täysi vastine rahalle 5/5.
Kiitoksia vastauksesta. Hinta tippui muuttamalla kympillä vielä tarjouksessa itellekkin, niin laitoinpa tilaukseen. Tarpeeksi hyvä diili etten ehkä vielä kehtaa 2x hintaa maksaa älykkäämmästä härpäkkeestä, kun en muista ominaisuuksista niin välitä muutenkaan. Jospa nämä tyhmemmätkin on jonkin verran kehittyneet vuosien mittaan.
 
Liittynyt
03.07.2017
Viestejä
73
Kiitoksia vastauksesta. Hinta tippui muuttamalla kympillä vielä tarjouksessa itellekkin, niin laitoinpa tilaukseen. Tarpeeksi hyvä diili etten ehkä vielä kehtaa 2x hintaa maksaa älykkäämmästä härpäkkeestä, kun en muista ominaisuuksista niin välitä muutenkaan. Jospa nämä tyhmemmätkin on jonkin verran kehittyneet vuosien mittaan.
Minun tuttavapiirissä kukaan ei ole kehunut noita törmäilijä robotti-imureita, mutta "älykkäät" taas ovat saanut paljonkin kehuja. Itse ostin muutama viikko sitten Xiaomi 1S ja olen ollut todella tyytyväinen! Toivottavasti saat vastinetta rahoillesi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 589
Jonkin verran on alkanut ärsyttämään pölyn ja murusien nyppiminen tästä Xiaomin imurin suodattimesta. Niitä ei saa kunnolla pois muuten kuin pesemällä suodatin ja pölysäiliö noin joka toinen käyttökerta eli suunnilleen kerran viikossa. Tähän pitäisi saada pölypusseja jotka voi heittää suoraan roskiin ja huoltonäpräilyn määrä vähenisi.
Itse tyhjennän robon (Roomba) aina imuroimalla säiliön Kärcherin pönttöimurilla. Samalla saa putsattua anturit ja liikkuvat osat pahimmasta pölystä. Imuri pysyy koko ajan hyvässä kunnossa ja osien vaihtotarve vähenee huomattavasti. Aika olematon vaiva tuo parin minuutin homma jos miettii kuinka paljon robo muuten säästää aikaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 196
Itse tyhjennän robon (Roomba) aina imuroimalla säiliön Kärcherin pönttöimurilla. Samalla saa putsattua anturit ja liikkuvat osat pahimmasta pölystä. Imuri pysyy koko ajan hyvässä kunnossa ja osien vaihtotarve vähenee huomattavasti. Aika olematon vaiva tuo parin minuutin homma jos miettii kuinka paljon robo muuten säästää aikaa.
Joo, hyvä idea tuo säiliön ja suodattimen imurointi! Yhtä kauan siihenkin tosin menee kun kaivaa imurin kaapista mutta ei tarvitse odottaa suodattimen kuivumista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 589
Huomasimpa vasta äsken että Roombaan oli tullut jossain välissä kesällä uutena featurena perus lartan lisäksi wifi heatmap jokaisesta siivouskerrasta. :)

Screenshot_20190823_185316_com.irobot.home~2.jpg
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 163
Waude, ny ollu pari päivää käytössä xiaomi roborock s2 (s50 siis)


Ihan törkeän kiva verme, meidän kahden lapsen ja kolmen kissan taloudessa ois pitäny tää hommata jo ajat sit.

120neliötä 144 neliön talosta robon vastuulla.

Siivoaa tarkasti , irrottaa tosi paljon likaa ja pölyä. Harja tekee paljon näemmä.

Moppaus toimii myös hyvin meidän laminaatti lattialla. Vähän pesuainetta sekaan ni ollu kyl tosi hyvä jälki ku ensin imuroinu , sit laitettu moppaa. Nihkeä liina kerää hyvin maito jne tahrat keittiöstä veke.


Iso peukku tälle.
 
Liittynyt
15.08.2019
Viestejä
28
Minun tuttavapiirissä kukaan ei ole kehunut noita törmäilijä robotti-imureita, mutta "älykkäät" taas ovat saanut paljonkin kehuja. Itse ostin muutama viikko sitten Xiaomi 1S ja olen ollut todella tyytyväinen! Toivottavasti saat vastinetta rahoillesi.
Vähän päivitystä parin päivän jälkeen, olen tosi tyytyväinen ainakin tähän asti. Vaikuttaa siivoavan ainakin ~90% kämpästä yhdellä latauksella, ja osaa kiertää tiellä olevia esineitä hyvin. Tarpeeksi matala että mahtuu sohvan alle, ja ei niin äänekäs että elukat säikkyisi. Eipä tässä muuta kaipaa, kuhan ei ihan heti rikki mene.
 
Liittynyt
21.03.2019
Viestejä
21
Waude, ny ollu pari päivää käytössä xiaomi roborock s2 (s50 siis)


Ihan törkeän kiva verme, meidän kahden lapsen ja kolmen kissan taloudessa ois pitäny tää hommata jo ajat sit.


Iso peukku tälle.
Itse hain kesällä tarjouksessa olevaa Electroluxin lippulaiva Purei9 verkkokaupasta, kun oli törkeässä tarjouksessa (maksoikohan 420€ 899€ sijaan). Tulin kotiin ja en saanut ikinä käyntiin, ei ottanut lainkaan latausta vastaan, niin vein takaas, otin rahat ja juoksin, kunnes sunnuntaina kävin hakemassa Xiaomi Roborock S2 / S50 alennuksessa 399€.
Olen kyllä tyytyväinen.
Kaksi koiraa ja alakertaa n. 120m2, siivoaa n. tunnissa ja helposti yhdellä latauksella. Karva/pölyboksi oli ensimmäisen vedon jälkeen aivan täysi, silloin oli toki viimeisestä imuroinnista n. viikko....
Toka veto niin olipas taas melkein täynnä.
Aivan loistava laite laiskalle...
Hieman kompuroi löysään tavaraan, eli mitään ei oikein saisi jättää tielle, esim. takkasetti meinas kaataa.
Vielä on tuon laitteen hallinointi hakusessa, tänään vasta tajusin pistää "map-save mode" päälle. Muutenhan ei tallen kartat niin piirtää uudestaan joka kerta!?
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 163
Itse hain kesällä tarjouksessa olevaa Electroluxin lippulaiva Purei9 verkkokaupasta, kun oli törkeässä tarjouksessa (maksoikohan 420€ 899€ sijaan). Tulin kotiin ja en saanut ikinä käyntiin, ei ottanut lainkaan latausta vastaan, niin vein takaas, otin rahat ja juoksin, kunnes sunnuntaina kävin hakemassa Xiaomi Roborock S2 / S50 alennuksessa 399€.
Olen kyllä tyytyväinen.
Kaksi koiraa ja alakertaa n. 120m2, siivoaa n. tunnissa ja helposti yhdellä latauksella. Karva/pölyboksi oli ensimmäisen vedon jälkeen aivan täysi, silloin oli toki viimeisestä imuroinnista n. viikko....
Toka veto niin olipas taas melkein täynnä.
Aivan loistava laite laiskalle...
Hieman kompuroi löysään tavaraan, eli mitään ei oikein saisi jättää tielle, esim. takkasetti meinas kaataa.
Vielä on tuon laitteen hallinointi hakusessa, tänään vasta tajusin pistää "map-save mode" päälle. Muutenhan ei tallen kartat niin piirtää uudestaan joka kerta!?
Joo, save päälle :)

Ja kevyet ja korkeat esineet kyl kaataa
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
569
Osaatteko suositella minulle robotti-imuria?

Keskeisimmät vaatimukset ovat aavistuksen poikkeukselliset:
Robotti-imuri ei saisi naarmuttaa pystypintoja imuroidessaan. Omistan muun muassa pianomustan subwooferin, johon en haluisi toistuvasta törmäilystä aiheutuvia hiusnaarmuja.
Lisäksi asuntoni taustaäänitaso on hiljainen. Lähinnä koneellisesta ilmanvaihdosta aiheutuu oleskelutiloihin noin 20...24 dB(A) suuruinen äänitaso. Näin ollen robotti-imurin äänitaso saisi myös olla hiljainen. Tietenkin jos ja kun asian pystyy kiertämään siten, että imuroinnin ajastaa ajalle, jolloin kukaan ei ole kotona, vähänee robotti-imurin tuottaman äänitason merkitys.

Olen valmis sijoittamaan laitteeseen noin 400 euroa, mutta budjettini joustaa molempiin suuntiin tarvittaessa. Arvostan hyvää hinta-laatu -suhdetta. Tilaaminen esimerkiksi Kiinasta ei ole ongelma, mikäli sieltä sellainen kannattaa ostaa. Asuntoni lattia on pääosin laminaattia ja mattoni eivät ole pitkänukkaisia lukuunottamatta yhtä mattoa makuuhuoneessa.

Mitä malleja minun tulisi välttää?

Mihin malleihin minun tulisi perehtyä?

Onko cdonissa oleva Xiaomi Mi Robot Vacuum 2 Roborock (S50) Robottipölynimuri hintaan 389 euroa kova tarjous ja tarpeitani palveleva ostos?
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
367
Jos et tarvitse moppausta niin Xiaomi 1S. Jos tarvitse niin silloin s5/s6. Voit estää robottia menemästä subbarin luo rajaamalla sen sovelluksessa.
 

tzt

Liittynyt
28.08.2019
Viestejä
1
Olen Eufyn 11s:ää miettinyt meille koska helppo asunto ja pari paikkaa, joihin tarvitaan alle 8 cm korkuinen robo. Mutta nyt alkoi vähän houkuttaa toi moppausominaisuus joka joistakin muista löytyy. Mitens, moppaako se nihkeällä, eli ei liikaa lotraa? Meillä laminaatti, joka saattaisi äityä kupruilemaan, jos liikaa kastelee.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
367
Joo ei sieltä vettä paljolti tule. Jotkut jopa porailleet niitä reikiä isommiksi.
 
Liittynyt
21.03.2019
Viestejä
21
Osaatteko suositella minulle robotti-imuria?


Onko cdonissa oleva Xiaomi Mi Robot Vacuum 2 Roborock (S50) Robottipölynimuri hintaan 389 euroa kova tarjous ja tarpeitani palveleva ostos?
Muista ei ole kokemuksia, mutta pelkkää hyvää olen tästä laitteesta kuullut ja itse olen myös tyytyväinen.
Oli tarjouksessa viikonloppuna 399€ VK:stä, tuo 389€ on OK hintainen ja sanoisin eniten vastinetta rahoille tällä hetkellä (mitä olen ymmärtänyt).
Laitteesta löytyy silent toiminto, muttei varsinaisesti hiljainen. Jostain luin että db on max 67db, min 54db.

Quietest Robot Vacuum: 10 Most Silent Models on the Market | Efficient

Kaikki ne tuntuu olevan samaa luokkaa.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 163
Olen Eufyn 11s:ää miettinyt meille koska helppo asunto ja pari paikkaa, joihin tarvitaan alle 8 cm korkuinen robo. Mutta nyt alkoi vähän houkuttaa toi moppausominaisuus joka joistakin muista löytyy. Mitens, moppaako se nihkeällä, eli ei liikaa lotraa? Meillä laminaatti, joka saattaisi äityä kupruilemaan, jos liikaa kastelee.
Meillä laminaatti koko talossa.

Just sopiva on tuo moppi ominaisuus. Eli sopivan nihkeällä se pyyhkii, ei ole pelkoa et laminaatit vetäs saumat mutrulle.


Ja mitä ääneen tulee (ylempänä joku kyseli) niin ainakin balanced teho on kyl ihan mielyttävän vaimeaa pöhinää. Itellä pykälää isompi turbo käytössä ja eipä sekään ny hulluksi tee jos ei vieressä seiso.

Toki paras on ku siivoaa sillo ku itse on veke, eilenkin oli mukava tulla puhtaaseen kotiin.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 035
Älyovikellon ja robotti-imurin yhteistyönä voisi tehdä länsimaalaisesta hyvinvoinnista parodiaa. Ghettotyyliin ovelle tullaan ison rotikan kanssa kyselemään kuka oven takana, mutta paremmissa piireissä voisi säätää niin että jos ovikello soi iltamyöhään niin käynnistää robotti-imurin joka tulee eteiseen kun ovea avataan. Siinä sitten melonit kainaloissa, robo vierellä ja imuteho "turbo" niin ei pitäis olla mitään nokan koputtamista enään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
361
Aliexpressin linkkiä tuohon xiaomin S5 VER. 2 sitä "siivoustelaa" josta lähtee päädyt irti? On hiuksia niin tympreä repiä noista päistä kun ne eivät irtoa..

Edit toki saa olla Ebay myös.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.11.2018
Viestejä
1 333
Tässä pestävillä suodattimilla. Rapiat 7 taalaa.

[US$7.69 57% OFF]8pcs Robot Vacuum Cleaner Side / Rolling Brushes HEPA Filters Replacements for Xiaomi Roborock Mi Robot Vacuum Cleaner Home Appliance Parts from Home Appliances on banggood.com
https://banggood.app.link/bmObQNljyZ
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
569
Kiitos vastauksista!

Laitoin tulemaan tuon Xiaomi Mi Robot Vacuum 2 Roborock (S50) Robottipölynimurin sekä siihen 6 sivuharjaa, 2 pääharjaa, 4 hepasuodatinta!
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 072
Nuo taitaa olla feikkejä. Aidot toimitetaan erillisissä laatikoissa. Feikkien suodattimet voivat olla ”sinne päin”, eli moottori voi joutua koville. Itse en uhraisi sitä halpojen suodattimien vuoksi. :)
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Nuo taitaa olla feikkejä. Aidot toimitetaan erillisissä laatikoissa. Feikkien suodattimet voivat olla ”sinne päin”, eli moottori voi joutua koville. Itse en uhraisi sitä halpojen suodattimien vuoksi. :)
Taitaa olla suurin osa noista Kiinan kamppeista feikkejä tai kopioita. :D Pitää tsekata kun saapuvat, mutta eiköhän niistä 9 euron edestä saa kuitenkin hyötyä.
 
Liittynyt
21.11.2018
Viestejä
1 333
Nuo taitaa olla feikkejä. Aidot toimitetaan erillisissä laatikoissa. Feikkien suodattimet voivat olla ”sinne päin”, eli moottori voi joutua koville. Itse en uhraisi sitä halpojen suodattimien vuoksi. :)
Ihan sama, mulla on niin paljon suodattimia, että vaikka kuukauden välein vaihtaas. Ei taatusti joudu koville, kun vaihtaa usein. Pitäis tarkistaa puhallin, onko se "ns feikeistä" ottanut itteensä.
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 072
Ihan sama, mulla on niin paljon suodattimia, että vaikka kuukauden välein vaihtaas. Ei taatusti joudu koville, kun vaihtaa usein. Pitäis tarkistaa puhallin, onko se "ns feikeistä" ottanut itteensä.
Feikkien vuoksi en luottaisi apin ilmoittamiin vaihtosykleihin, vaan nimenomaan vaihtaisin useammin ihan vain varmuuden vuoksi. Kukin tyylillään toki.
 
Liittynyt
21.11.2018
Viestejä
1 333
Feikkien vuoksi en luottaisi apin ilmoittamiin vaihtosykleihin, vaan nimenomaan vaihtaisin useammin ihan vain varmuuden vuoksi. Kukin tyylillään toki.
No ajoissa vaihdan itseki.


Ja sitten voidaan miettiä että mikä niistä kaikista saatavilla olevista suodattimista on aitoja. Veikkaan että kaikki tulee samalta tehtaalta.. Suodatin kuin suodatin. En minä autoonkaan laita alkuperäista suodatinta.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
79
Neaton D7-imurista näkyy olevan myytävänä D701 ja D703 -mallit. Kenelläkään tietoa mikä näiden ero on?
 
Liittynyt
21.11.2018
Viestejä
1 333
Ja sieltä poimittua:

Now, I’m not saying these 3rd party replacements are inadequate or defective – they actually appear to be pretty close in quality in many regards

Jos mun xiaomi hajoaa näillä kk suodatinväleillä, niin antaa hajota, ostan uuden ilman muuta :tup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 866
Onko tämä Xiaomi home appi oikeasti näin susipaska vai enkö vain osaa käyttää.

kikkare oli logannut minut jossain vaiheessa ulos ja nyt kun ei muistu salasanaa mieleen niin koitan saada sitä resetoitua. Paske lähettää sähköpostiin varmistuskoodin mutta kun syötän sen puhelimeen niin mitään ei tapahdu vaan salasanan resetointi alkaa taas alusta.

Muutenkaan tuo appi ei ole kovin sujuva käyttää ja jostain syystä se haluaa mielstäni aivan outoja ja tarpeettomia oikeuksia.
 
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
616
Sovellus on taattua kiinalaatua. Ajastimien tallennus on mahdotonta Androidille, koska se ei tallenna huoneita. Onneksi iOS:lla onnistuu tuokin.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
367
Onko tämä Xiaomi home appi oikeasti näin susipaska vai enkö vain osaa käyttää.

kikkare oli logannut minut jossain vaiheessa ulos ja nyt kun ei muistu salasanaa mieleen niin koitan saada sitä resetoitua. Paske lähettää sähköpostiin varmistuskoodin mutta kun syötän sen puhelimeen niin mitään ei tapahdu vaan salasanan resetointi alkaa taas alusta.

Muutenkaan tuo appi ei ole kovin sujuva käyttää ja jostain syystä se haluaa mielstäni aivan outoja ja tarpeettomia oikeuksia.
Tuosta kirjautumishommasta en osaa sanoa, mutta itse olen estänyt esim. sijainnin käytön tuolta Xiaomin sovellukselta.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Sovellus on taattua kiinalaatua. Ajastimien tallennus on mahdotonta Androidille, koska se ei tallenna huoneita. Onneksi iOS:lla onnistuu tuokin.
Ja täällä menee juuri päinvastoin kerta iOS laite on vanha ja android uusi, eli voi olla ihan siitäkin kiinni.:tup:

ja jos ihan tarkkoja ollaan niin ei mulla ole ollut yhtään ongelmaa sovelluksen kanssa ja vaikka puhelin vaihtui niin kaikki toimi uudella automaattisesti.
 
  • Tykkää
Reactions: K.N

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 982
Liittynyt
29.03.2018
Viestejä
32
Olen aikeissa hommata Roborock S6:n. Ennen ostonappulan painamista haluan vielä varmistaa, ettei kahden huoneen välinen luiska (kuvassa) ole ongelma. Kahta huonetta yhdistää siis oviaukossa oleva 10 asteen luiska, jonka pituus on 25 cm. S50 (gen 2)-mallista sain selville, että sen nousukyky on 20 astetta (Roborock S5 review – definitely has to be read before getting the device). Onko kellään tietoa, onko S6:n nousukyky vielä sama ettei ainakaan ole huonompaan päin muuttunut?

Onko jollain muulla vastaavia luiskia ja kuinka hyvin imurit ne hanskaavat? Lähinnä ylöspäin mennessähän tuossa tulee eteen alhaalta ylöspäin ajaessa että 1) imuri pääsee luiskan puolelle ilman, että etureuna törmää luiskaan ja 2) luiskan lopussa ei jää mahastaan kiinni ylemmän huoneen ja luiskan kulmaan. Vastaavasti ylhäältä alaspäin tullessa sama toisinpäin ja lisäksi, ettei putoamissensorit estä imuria etenemästä luiskalle.
luiska.jpg
 
Liittynyt
29.03.2018
Viestejä
32
Verkkokauppa.comilla on Habitare-messutarjouksessa useita robotti-imureita kategoriassa Pienkoneet Habitare Helsingin Messukeskuksessa 11.-15.9.2019 15.9. asti. Olin juuri etsimässä saksalaista nettikauppaa, joka toimittaisi Roborock S6:sta Suomeen hyvään hintaan, kun satuin vielä katsomaan Suomen hinnat ja tuolta lähti tilaukseen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 336
Viestejä
4 157 587
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom