Samsung Galaxy S10-sarja

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 712
WhiteStone Dome ollut jo pitkään näillä kaarevilla laseilla "paras". Tosin on myös hinnakkain.
Ja nämä 5€ UV-liimalla liimattavat kiinakopiot ajaa asian yhtä hyvin!
Ei ehkä ihan niin iskuja kestäviä (ei tosin kokemusta aidosta Domesta), mutta kiinni pystyvät ainakin.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 113
Päivitykset ovat parantaneet ihan mukavasti hämäräkuvausta:
However, in the May update for the international Galaxy S10 phones, Samsung has quietly improved the low light image quality of its phones immensely by shipping a much better dedicated Night Mode without marketing a lot of it. The daylight image quality has also received incremental improvements in a few respects, which I’ll go into below. This may be due to the fact that the update has yet to reach the US Snapdragon variants of the phones, but Exynos owners finally have something to be happy about.

The May update for the international Exynos Samsung Galaxy S10 series (build number ASE7) changes my opinion about the Galaxy S10’s camera. I tried it out on my Exynos Samsung Galaxy S10e unit (SM-G970F), and the differences in image quality are stark in most cases.
 

voffer

huru-hara
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 049
Olispa toi S10e vähän pienempi...
Monta kertaa pohtinut, että pitäis ottaa käyttöön, kun duuniluuriksi sellaisen sain, mutta tuntuu niin kömpelöltä, kun on tottunut Xperia XZ1 Compactiin, että tuolla se edelleen lojuu laatikossa.
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Olispa toi S10e vähän pienempi...
Monta kertaa pohtinut, että pitäis ottaa käyttöön, kun duuniluuriksi sellaisen sain, mutta tuntuu niin kömpelöltä, kun on tottunut Xperia XZ1 Compactiin, että tuolla se edelleen lojuu laatikossa.
Hyvä luuri se on eikä liian iso tai pieni.

Eikä enää haittaa sekään että sitä vilkkuvaloa ei tuohon saada, vaikka luvattu on. Tottunut jo vain aukaisemaan suojakannen ja katsomaan onko viestejä (WhatsApp). Muutoin tuo kuori kyllä näyttää puhelut/tekstarit.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 120
Hyvä luuri se on eikä liian iso tai pieni.

Eikä enää haittaa sekään että sitä vilkkuvaloa ei tuohon saada, vaikka luvattu on. Tottunut jo vain aukaisemaan suojakannen ja katsomaan onko viestejä (WhatsApp). Muutoin tuo kuori kyllä näyttää puhelut/tekstarit.
Onko jossain muka luvattu sitä valoa? Ainoa mitä itse kuullut Samsungin suunnalta on että miettivät mahdollisuutta.
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Onko jossain muka luvattu sitä valoa? Ainoa mitä itse kuullut Samsungin suunnalta on että miettivät mahdollisuutta.
Kumma jos ei ison kameran ympärille sitä ympätä edes optioksi tai mikä siinä olisi niin vaikeaa???
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 120
Kumma jos ei ison kameran ympärille sitä ympätä edes optioksi tai mikä siinä olisi niin vaikeaa???
Ei siinä mitään vaikeaa varmasti ole mutta todennäköisesti haluavat välttää kohun kun se viekin yllättävän paljon virtaa.
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Ei siinä mitään vaikeaa varmasti ole mutta todennäköisesti haluavat välttää kohun kun se viekin yllättävän paljon virtaa.
LED-valo. Onpas kummallista.

Seiskassa tuo oli mukava, tosin epävarma. Enää sitä en edes kaipaa, vaikka tiedän että siihen on joku helvetin vaikeaselkoinen addi mahdollista asentaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 120
LED-valo. Onpas kummallista.

Seiskassa tuo oli mukava, tosin epävarma. Enää sitä en edes kaipaa, vaikka tiedän että siihen on joku helvetin vaikeaselkoinen addi mahdollista asentaa.
Ei vaan ole koko lediä puhelimessa joten tuo pitäisi toteuttaa pitämällä näyttöä päällä joka vie virtaa enemmän kuin ledi.
 

Javaq

ſ ɐ ʌ ɐ b
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 180
Oletteko ostaneet ulkomailta S10 puhelinta, esimerkiksi Saksasta? Suosituksia?
 
Liittynyt
07.09.2017
Viestejä
76
Samsung led view cover toimii monipuolisena "ilmoitusledinä" joskin on kallis. Etuläpässä on hyvinkin hienon näköisesti toimiva 17 x 9 pix näyttö, johon saa notifikaatiot eri ohjelmista tai esim eri soittajille. Olen itse tehnyt oman led-kuvakkeen mm. työsähköpostille ja saapuneelle whatsapp-viestille. Logo pyörähtää näyttöön kun notifikaatio tulee ja sen jälkeen ehkä noin puolen minuutin välein. Oletuksena näyttöön piirtyy kellonaika kun läpän sulkee tai sitä raottaa.

60 e samsungin sivuilta, saanee muualtakin Galaxy S10 - LED View Cover | EF-NG973PBEGWW | SamsungSuomi
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Samsung led view cover toimii monipuolisena "ilmoitusledinä" joskin on kallis. Etuläpässä on hyvinkin hienon näköisesti toimiva 17 x 9 pix näyttö, johon saa notifikaatiot eri ohjelmista tai esim eri soittajille. Olen itse tehnyt oman led-kuvakkeen mm. työsähköpostille ja saapuneelle whatsapp-viestille. Logo pyörähtää näyttöön kun notifikaatio tulee ja sen jälkeen ehkä noin puolen minuutin välein. Oletuksena näyttöön piirtyy kellonaika kun läpän sulkee tai sitä raottaa.

60 e samsungin sivuilta, saanee muualtakin Galaxy S10 - LED View Cover | EF-NG973PBEGWW | SamsungSuomi
EI tuossa toimi Whatsapp-viestien näyttö mitä ehmettiä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 120
Samsung led view cover toimii monipuolisena "ilmoitusledinä" joskin on kallis. Etuläpässä on hyvinkin hienon näköisesti toimiva 17 x 9 pix näyttö, johon saa notifikaatiot eri ohjelmista tai esim eri soittajille. Olen itse tehnyt oman led-kuvakkeen mm. työsähköpostille ja saapuneelle whatsapp-viestille. Logo pyörähtää näyttöön kun notifikaatio tulee ja sen jälkeen ehkä noin puolen minuutin välein. Oletuksena näyttöön piirtyy kellonaika kun läpän sulkee tai sitä raottaa.

60 e samsungin sivuilta, saanee muualtakin Galaxy S10 - LED View Cover | EF-NG973PBEGWW | SamsungSuomi
Yksi pitkä miinus tuossa vain: kansi/läppä
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Toimii. Tarvitsee sovelluksen Led-kuvake-editori, olikohan samsungin kauppa.. Minulla kanteen piirtyy "WA" kun whatsappiin tulee viesti.
On mulla toi editori. Onko sulla mikä versio kympistä, mulla on e.
 

Javaq

ſ ɐ ʌ ɐ b
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 180
Onko kokemusta noista kamera-aukon ympärille piirtävistä ilmoitusvalosovelluksista? Onko jokin ylitse muiden?
 
Liittynyt
07.09.2017
Viestejä
76
On mulla toi editori. Onko sulla mikä versio kympistä, mulla on e.
S10e mullakin. Kun avaat sovelluksen niin eka alhaalta 'mukautettu', plussalla uusi ja piirtämään. Tämän jälkeen taas alhaalta valitset 'ilmoitukset' ja listasta haluamasi sovellus. Lisäksi tolle led-editorille pitää antaa notifokaatio-oikeudet puhelimen asetuksista.
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
S10e mullakin. Kun avaat sovelluksen niin eka alhaalta 'mukautettu', plussalla uusi ja piirtämään. Tämän jälkeen taas alhaalta valitset 'ilmoitukset' ja listasta haluamasi sovellus. Lisäksi tolle led-editorille pitää antaa notifokaatio-oikeudet puhelimen asetuksista.
Onpas kumma juttu jos tosiaan noin. Pitääpä heti kokeilla!

Edit. Sehän vörkki. Hitto soikoon kun oli typerästi piilotettu. Eihän tuota osannut etsiä edes.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 201
Onko muilla yhteysongelmia s10+:n kanssa? Täällä vähän väliä joutuu ottamaan mobiilidatan pois päältä ja laittamaan uudestaan päälle kun puhelin ei tajua, että wifi ei ole enää käytettävissä tai muuten vaan nettiyhteys katoaa ilman mitään selkeää syytä. Lähes joka päivä joutuu tuon tekemään.

On kyllä laaduton tekele yli tonnin vehkeeksi noiden yhteysongelmien ja huonosti toimivan sormenlukijan takia. Olisi pitänyt pysyä OP:n vehkeissä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 120
Onko muilla yhteysongelmia s10+:n kanssa? Täällä vähän väliä joutuu ottamaan mobiilidatan pois päältä ja laittamaan uudestaan päälle kun puhelin ei tajua, että wifi ei ole enää käytettävissä tai muuten vaan nettiyhteys katoaa ilman mitään selkeää syytä. Lähes joka päivä joutuu tuon tekemään.

On kyllä laaduton tekele yli tonnin vehkeeksi noiden yhteysongelmien ja huonosti toimivan sormenlukijan takia. Olisi pitänyt pysyä OP:n vehkeissä.
Ei niin minkäänlaisia ongelmia täällä.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
161
Onko muilla yhteysongelmia s10+:n kanssa? Täällä vähän väliä joutuu ottamaan mobiilidatan pois päältä ja laittamaan uudestaan päälle kun puhelin ei tajua, että wifi ei ole enää käytettävissä tai muuten vaan nettiyhteys katoaa ilman mitään selkeää syytä. Lähes joka päivä joutuu tuon tekemään.

On kyllä laaduton tekele yli tonnin vehkeeksi noiden yhteysongelmien ja huonosti toimivan sormenlukijan takia. Olisi pitänyt pysyä OP:n vehkeissä.
Täällä S10e:n kanssa sama ongelma. Eikä auta että käyttää mobiilidataa päältä vaan joutuu koko puhelimen buuttaamaan. Ja hämärintä että osissa sofita yhteys toimii mobiilidatan kanssa mutta ei kaikissa.
 

ile

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 269
Itsellä vaihtaa mallikkaasti mobiilidataan kun wifi häviää, mutta omassa on sellainen raivostuttava ominaisuus, että Whatsapp viesteillä kestää ajoittain tulla perille.

Esimerkki:
- klo 17.30 jätän puhelimen tunniksi huomiotta
- klo 18.30 tarkistan puhelimen lukitusnäytön -> ei ilmoituksia
- Tarkastan seuraavan puoli tuntia ajoittain puhelimen lukitusnäyttöä -> ei ilmoituksia
- Yhtäkkiä klo 19.00 jälkeen kilahtaa kolme Whatsapp -viestiä, joiden saapumisaika on ollut ~17.35

Mikä ihme tässä mättää? Kaverillakin samanlainen Galaxy S10 eikä vastaavaa ongelmaa ole huomannut.

Kaikki virransäästökikkareet on poistettu käytöstä:
- Asetuksissa on Whatsappin osalta "Optimise battery usage: Not optimised"
- Allow background activity: päällä

Pääosin viestit siis kilahtelevat perille ihan mallikkaasti, mutta ajoittain on tapahtunut noita mykkäkouluja.
 

voffer

huru-hara
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 049
Eilen ainakin uutisoitiin Facebookin/WhatsAppin laajoista ongelmista, eli voi olla että oli siitä kyse. Toki jos usein tapahtuu, niin saattaa olla puhelimessakin joku säätö.
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 787
Itsellä tekee S10 ajoittain samaa, välillä menee viikkoja ett toimii ihan ok ja sit välillä se unohtelee kertoilla viesteistä
 
Liittynyt
19.05.2018
Viestejä
8
Itselläni ei ole s10+ toiminut whatsap ollenkaan. Eli viestit ei vaan tule läpi paitsi jos aukasen sen niin törähtää kaikki kerralla. Kyseiset virransäästöt ym olen mielestäni kytkenyt pois mutta ei auta.
 
Liittynyt
07.09.2017
Viestejä
76
Omassa S10e:ssä ei whatsapp-ongelmia, mutta edellisessä S7:ssa näitä viipyilevästi saapuvia viestejä oli viimeisen 3 kk aikana.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 120
Omasta S10+:sta tullut huomattua että lataus on muuttunut todella hitaaksi vaikka puhelin näyttää että fast charging. Aika-arvio on järkevähkön kuuloinen mutta todellisuudessa kestää paljon pidempään (luokkaa 30min sijaan 1,5 tuntia).

Eipähän kyllä lämpiäkään sitten yhtään ladatessa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.02.2018
Viestejä
19
Mitä mieltä S10e:n omistajat ovat akunkestosta viimeisimmillä päivityksillä? Luin, että kesto olisi parantunut päivitysten myötä. Onko edelleen havaittavissa epänormaalin suurta kulutusta näytön ollessa pois päältä? Millaisia SOT-lukuja saatte?
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 201
Mulla on S10+:ssa akkukesto romahtanut, kun ennen se oli todella hyvä. Saattaa kyllä olla kokonaan asennetun AdGuardin ansiota, joka taitaa olla aikamoinen akkusyöppö.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 709
Mulla on S10+:ssa akkukesto romahtanut, kun ennen se oli todella hyvä. Saattaa kyllä olla kokonaan asennetun AdGuardin ansiota, joka taitaa olla aikamoinen akkusyöppö.
Mulla alkoi S8+ tekemään samaa tässä vähän aikaa sitten. Syylliseksi paljastui Chrome, mikä rullaa taustalla ihan järjettömästi kuluttaen akkua. Selain vaihtoon ja akkukestot taas kunnossa. :tup: Asetuksistahan tuon näkee että mikä sitä akkua syö, niin voi sitten puuttua oikeaan kohteeseen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 120
Mulla alkoi S8+ tekemään samaa tässä vähän aikaa sitten. Syylliseksi paljastui Chrome, mikä rullaa taustalla ihan järjettömästi kuluttaen akkua. Selain vaihtoon ja akkukestot taas kunnossa. :tup: Asetuksistahan tuon näkee että mikä sitä akkua syö, niin voi sitten puuttua oikeaan kohteeseen.
Itsellä ei ole kyllä asetuksissa vuosikausiin näyttänyt että mikään söisi akkua vaikka sitä kuluisikin. Joskus Jelly Beanin aikaan tainnut viimeksi jotain järkeviä lukemia siellä näkyä.
 
Liittynyt
16.07.2019
Viestejä
2
onko kukaan tilannu puhelinta mindfactorysta, onko niissä mitään eroja suomenmalleihin tai onko niissä simlockia? aika paljo näyttäs halvemmalla saavan saksasta esim. samsung galaxy s10e
 

njake

get string from object
Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
702
onko kukaan tilannu puhelinta mindfactorysta, onko niissä mitään eroja suomenmalleihin tai onko niissä simlockia? aika paljo näyttäs halvemmalla saavan saksasta esim. samsung galaxy s10e
Ei toimita suomeen.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 113
onko kukaan tilannu puhelinta mindfactorysta, onko niissä mitään eroja suomenmalleihin tai onko niissä simlockia? aika paljo näyttäs halvemmalla saavan saksasta esim. samsung galaxy s10e
Amazon.de:ssä näyttäisi olevan 530€ s10e "muu Eurooppa" malli. Tuotetietojen mukaan on SM-G970FZKDATO variantti eli sama SM-G970KZ malli kuin mitä mm. verkkokauppa.com myy. Ainoastaan region on eri mutta takuu pitäisi siis pelata Suomessakin. Mitään SIM-lockia noissa ei ole tietääkseni, kun ei ole operaattorien malleja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
202
Onko kokemusta noista kamera-aukon ympärille piirtävistä ilmoitusvalosovelluksista? Onko jokin ylitse muiden?
Holey lightillä mennään. Tekee saman ku esim s7 notification led.
Hieman syö akkua mutta toiminnallisuus toimii hyvin.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
70
Tulipa ostettua proshopista demovehkeenä ollut s10+ heinäkuun puolessa välin, ja toistaiseksi ei ole mitään pahaa sanottavaa. Aluksi olin skeptinen tuon näyttöreiän kanssa, mutta eipä tuo juuri ole itseä sittenkään häirinnyt, kun se nyt tuon energy ringin avulla näyttää akun varauksen tasoa. Näyttää lähinnä suunnitellulta elementiltä, kuin kamerareiältä ainakin omaan silmään tuota käyttämällä.

Laitoin tosin bixby buttonin toimittamaan lukitusnäppäimen virkaa, kun on vähän turhan korkealla tuo varsinainen painike.
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 758
Tuli haettua s10 elisan alesta. 699€ - 169€ s7:sta. Ihan hyvä hinta kai.

Vähän on ristiriitaiset tunteet. S7:n oston jälkeen tunteet oli aikanaan pelkkää riemua, nyt on enemmän vielä, että miksi menin vaihtamaan kuin vau-tunne. Jotain fiiliksiä alla:
- Näyttö tuntuu aivan liian isolta. Yhdellä kädellä käyttö on kikkailua. Pakko opetella käyttämään pääasiassa kahdella kädellä.
- Lukitusnäppäin on aivan liian ylhäällä. En yllä siihen otteella, jolla olen tottunut puhelinta pitämään.
- Ilmoitusledi uupuu. Holey lightin asensin, mutta en saa toimimaan oikein. Toimii kyllä muulloin paitsi, kun näyttö on pois päältä. Eli ainut hetki kun sitä valoa tarvitsisi.
- Yleinen käyttö tuntuu ihan samanlaiselta kuin S7:lla. Eli en huomaa mitään nopeuseroa. Oli vissiin s7 vielä ihan asiallinen peli sen puoleen.
- Sormenjälkilukija on tolkuttoman hidas. S7:n lukijaakin moitittiin hitaaksi aikanaan, mutta tämä on vielä paljon hitaampi. En tiedä viitsiikö edes pitää käytössä.
- Fyysistä kotinäppäintä on ikävä.
- Kamera vaikuttaa erittäin hyvälle. Selvä parannus s7:n kameraan. Telellä saa hienoja potretteja ja yleinen vaikutelma kuvista muutenkin hyvä näin lyhyellä testillä. Samoin video. Superlaajakulma tosin aivan turha. Tuskin tulen kertaakaan käyttämään. Olisivat mieluummin laittaneet toisen vielä pidemmän telen. Sille olisi käyttöä paljonkin.
- Paljon turhaa tauhkaa taas tähänkin puhelimeen tungettu. Pitää yrittää käydä noita läpi, kun ehtii. Huvittavinta on, että kysyi alkuasennuksessa, että mitä haluan asentaa ja sitten asensi siitä huolimatta myös ne sovellukset, joista otin täpän pois. Hienosti vedetty Samsung.
- Hirveä säätäminen vielä edessä. 3 vuotta edellisestä vaihdosta. Enpä muistanutkaan miten paljon tämä vaatii työtä, että on taas kaikki toiminnassa. *huokaus*

No, ehkä tämä tästä vielä iloksi muuttuu.
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 787
- Lukitusnäppäin on aivan liian ylhäällä. En yllä siihen otteella, jolla olen tottunut puhelinta pitämään.
Sama ongelma itellä, ratkaisin laittamalla lukituksen bixby-nappiin.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
52
- Sormenjälkilukija on tolkuttoman hidas. S7:n lukijaakin moitittiin hitaaksi aikanaan, mutta tämä on vielä paljon hitaampi. En tiedä viitsiikö edes pitää käytössä.
Suosittelen rekisteröimään sormen kahteen kertaan sinne asetuksiin, parantaa toimintaa huomattavasti.
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 758
Sama ongelma itellä, ratkaisin laittamalla lukituksen bixby-nappiin.
Hmm... laitoin siihen kameran. Pitää kokeilla.

Suosittelen rekisteröimään sormen kahteen kertaan sinne asetuksiin, parantaa toimintaa huomattavasti.
Vaikuttaako tuo nopeuteen vai vain varmuuteen? Pitää kokeilla tätäkin.

Ps. holey lightin sain jopa nyt toimimaan. Jos joku muu pähkäilee samaa, niin olin kyllä kytkenyt AOD:n päälle, mutta sieltä alta piti käydä vielä vaihtamassa tilaksi aina päällä. Oletuksena on napautuksesta.
 

voffer

huru-hara
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 049
Hmm... laitoin siihen kameran. Pitää kokeilla.


Vaikuttaako tuo nopeuteen vai vain varmuuteen? Pitää kokeilla tätäkin.

Ps. holey lightin sain jopa nyt toimimaan. Jos joku muu pähkäilee samaa, niin olin kyllä kytkenyt AOD:n päälle, mutta sieltä alta piti käydä vielä vaihtamassa tilaksi aina päällä. Oletuksena on napautuksesta.
Syö sitten akkua aika rutkasti tuo AOD/Holey light, varsinkin jos pitkään on ilmoitusvalo päällä.
 

druidi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.10.2017
Viestejä
271
Ps. holey lightin sain jopa nyt toimimaan. Jos joku muu pähkäilee samaa, niin olin kyllä kytkenyt AOD:n päälle, mutta sieltä alta piti käydä vielä vaihtamassa tilaksi aina päällä. Oletuksena on napautuksesta.
Eikös koko sen entisen S7 löytyvän valon juttu ollut siinä että AOD:tä ei pitänyt pitää päällä. Nytkö tuo on pakko pitää sitten. En kyllä tarvitse edelleen itse sitä, kunhan vain kummastuttaa.
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 758
Eikös koko sen entisen S7 löytyvän valon juttu ollut siinä että AOD:tä ei pitänyt pitää päällä. Nytkö tuo on pakko pitää sitten. En kyllä tarvitse edelleen itse sitä, kunhan vain kummastuttaa.
Pitää, kun tuossa ei sitä ledia ole lainkaan. Kun pitää naurettavasti tapella jostain kehyksien koosta. Menee tyyli käytännöllisyyden edelle vähän turhan paljon näissä. Onneksi sentään kuulekeliitäntä on vielä mukana.
AOD tuossa kuitenkin jotenkin piilotetaan näkyvistä eli ei näy muuta kuin tuo valo. Pitää tarkkailla kulutusta.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 201
Suosittelen rekisteröimään sormen kahteen kertaan sinne asetuksiin, parantaa toimintaa huomattavasti.
Hidas se on silti. Parin huntin Nokiankin sormenlukija on moninverroin nopeampi ja tarkempi. S10-sarjan sormenlukija on paskimpia mitä olen käyttänyt vuosiin. Ala-arvoinent tekele tässä hintaluokassa.
 

druidi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.10.2017
Viestejä
271
S10e ja ei kyllä ole mitenkään hidas tuo sormenjälkilukija, mutta se onkin napissa eikä lasissa kuten pelkässä 10:ssä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 664
Viestejä
4 187 981
Jäsenet
70 777
Uusin jäsen
juafuhe

Hinta.fi

Ylös Bottom