OP ja paypal visa electronin vahvistus apuja

Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
196
Paypalin 1.5€ veloitus kyllä näkyy tilillä, mutta OP:n tapahtumavirrassa en koodia itse ainakaan löydä. Onko joku muu paremmin selvillä mistä näkyy viesti?
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Paypalin 1.5€ veloitus kyllä näkyy tilillä, mutta OP:n tapahtumavirrassa en koodia itse ainakaan löydä. Onko joku muu paremmin selvillä mistä näkyy viesti?
Se koodi näkyy siellä tapahtuman tiedoissa kun avaat tapahtuman. Näin ainakin Danskella ja Nordealla. Jos on näkyvillä vasta katevaraus niin siitä ei välttämättä itse koodia näe vaan pitää odottaa että itse varaus muuttuu veloitukseksi.
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 113
Mites Paypalin sivuilla, oketko käynyt katsomassa?
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
196
Ymmärtääkseni se on vain katevaraus, eikä pitäisi muuttuakkaan veloitukseksi. Tapahtuman avaamalla ei näy mitään lisätietoja. Kokeilin toisen kerran ja lähti 1.5€, mutta sama homma. Paypalin sivuilla on koodia vaille varmistus valmis.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Kyllä se on ihan normaali veloitus. Tosin jos käytössä on Electron niin se voi sotkea asioita koska sille tehdään aina ensin katevaraus.
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 809
Ei ainakaan selaimen chatin kautta osanneet kertoa sen enempää, mitä omaankin päähän näkyy.
Parissa pankkipäivässä se Visa Electronilla ainakin alkoi näkyä verkkopankissa. Tämä toisessa palvelussa jossa vahvistus oli samanlainen kuin Amazonilla.

Eli odottele rauhassa vain pari pankkipäivää.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 581
Ei ainakaan selaimen chatin kautta osanneet kertoa sen enempää, mitä omaankin päähän näkyy.
Ainakin itselleni osasivat antaa sen koodin puhelinpalveluun soittaessa, vaikka itselleni varaus näkyikin ilman sitä koodia. Näkevätköhän ne siellä chatissa saman kuin puhelinpalvelussa?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 683
Viestejä
4 188 780
Jäsenet
70 779
Uusin jäsen
K01571N3N

Hinta.fi

Ylös Bottom