Tyhmät ihmiset

jermu1982

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
993
Kertoo aika paljon ihmisestä, jos kehtaa ostaa VIP-liput Suomen pahimpaan janarikarsinaan, ja sen jälkeen menee vielä uhriutumaan Iltapaskaan.
Jutussa mainittiin aiemmin tämän elämänkoululaisen nimikin, sen jälkeen on myös kommentit piilotettu.
Tämäkö tekee tyhmäks jos ostaa tonne vip lipun :facepalm: ja jos ei rahoilla saa sitä vastinetta mitä on luvattu, hiljaa vaan pitäis olla ja hyväksyä kusetuksen :facepalm:
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Tämäkö tekee tyhmäks jos ostaa tonne vip lipun :facepalm: ja jos ei rahoilla saa sitä vastinetta mitä on luvattu, hiljaa vaan pitäis olla ja hyväksyä kusetuksen :facepalm:
Totta helvetissä tekee. Kannattaa googlettaa Weekend Festival, jos kyseiset heikomman aineksen kokoontumisajot eivät ole ennestään tuttu ilmiö. Samoilla festareilla on kusetettu tyhmiä ihmisiä yli viiden vuoden ajan, eikä vieläkään ole opittu mitään. Viime kerralla kyseiset festari-idiootit vandalisoivat kaiken lisäksi Hietaniemen hautausmaan ja puistoalueet. Kyseistä festaria pyörittävät vähemmän yllättäen virolaiset talousrikolliset.

Ps. Jos Fyre Festival tuotaisiin Suomeen, todennäköisesti samaiset kaltoinkohdellut sankarit olisivat heti jonottamassa VIP-lippuja.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 426
Juuri näin. Jos on oikea vip, niin ei tarvia jonotella tai pällistellä ja loukkaantua eri lehdistöjen sivuilla.
En nähnyt jutussa lausetta, missä olisi väittänyt olleensa 'oikea vip', sen sijaan oli ostanut kalliimman lipun, johon piti kuulua parempaa palvelua. Tätä ei kuitenkaan tullut.

Jännää, ketjun aiheen arvoisesti, että yhdistelmä tapahtumaa ja lipun nimeä tuottaa ketjuun suhteellisen voimakkaita kirjoituksia. Kehtaa vielä omalla nimellään valittaa.
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
959
Sehän voisi olla automaattisesti minimissään puoli vuotta ajokieltoa ja sen verran sakkoa että taatusti tuntuu siihen kaveriksi.

Sitä joutaa kyllä pysähtymään vaikka tien sivuun tai linja-auto pysäkille whatsapittamaan jos on niin tärkeää asiaa ettei ajomatkan perille saakka jouda odottamaan.
Varmasti jo 1 kk ajokielto tuntuu ja sen kanssa satasen sakko.
 
Liittynyt
14.03.2019
Viestejä
879
Nyt on outoo juttu ketjussa, porukka täällä tykkää siis maksaa ekstraa jostain mitä ne ei saa, vaan joutuu maksaa vielä lisää? Eli maksavat vielä lisää siittä, että saavat edes samaa palvelua kuin halvemman lipun ostaneet?

Vai enkö nyt tajunnut jotain? Oliko festarijärjestäjä kusettanu porukkaa vai mikä tää juttu nyt on?

[edit] Pientiä edittiä ku ajatus pätkäsi...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 809
Kertoo aika paljon ihmisestä, jos kehtaa ostaa VIP-liput Suomen pahimpaan janarikarsinaan, ja sen jälkeen menee vielä uhriutumaan Iltapaskaan.
Jutussa mainittiin aiemmin tämän elämänkoululaisen nimikin, sen jälkeen on myös kommentit piilotettu.
Eihän se oikea VIP ihminen mitään vitun maksullisia lippuja tarvi vaan tilaisuuksien järjestäjät suorastaan tappelevat siitä että kyseinen VIP ihminen saapuisi heidän vieraakseen seurueineen ja liput ja tarjoilut hoituu maksutta koko poppoolle.

Otetaan vaikka esimerkiksi joku Kimi Räikkönen, Madonna, Lady Gaga ja U2 bändin Bono ja Donald Trump ja Englannin kuningatar.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 007
Eihän se oikea VIP ihminen mitään vitun maksullisia lippuja tarvi vaan tilaisuuksien järjestäjät suorastaan tappelevat siitä että kyseinen VIP ihminen saapuisi heidän vieraakseen seurueineen ja liput ja tarjoilut hoituu maksutta koko poppoolle.

Otetaan vaikka esimerkiksi joku Kimi Räikkönen, Madonna, Lady Gaga ja U2 bändin Bono ja Donald Trump ja Englannin kuningatar.
Kukas tässä vip-porukasta on puhunut? Vip-lipuista kai tässä oli kyse?
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 809
Kukas tässä vip-porukasta on puhunut? Vip-lipuista kai tässä oli kyse?
VIP – Wikipedia

"VIP (engl. Very Important Person, suom. hyvin tärkeä henkilö) on termi, jolla tarkoitetaan henkilöä, jota kohdellaan paremmin kuin muita. VIP-henkilöitä ovat muun muassa poliitikot, valtionpäämiehet tai filmitähdet. VIP-henkilöille on rakennettu omat tilat, joissa he voivat nauttia erikoispalveluista. Esimerkiksi sohva, johon voi lepuuttaa jalkansa on VIP-palvelu.

VIP-tiloja on rakennettu muun muassa lentoasemille. Esimerkiksi Heathrow’n lentoasemalle, Isossa-Britanniassa on rakennettu VIP-tila kuningatar Elisabet II:lle. "

Very important person - Wikipedia

"A very important person (VIP) is a person who is accorded special privileges due to their status or importance"​


Sitä en itse ymmärrä miksi jotain lippuja joka sisältää vaikka ruoka ja juomatarjoiluita pelkän sisäänpääsyn lisäksi kutsutaan joksikin VIP lipuiksi.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Sitä en itse ymmärrä miksi jotain lippuja joka sisältää vaikka ruoka ja juomatarjoiluita pelkän sisäänpääsyn lisäksi kutsutaan joksikin VIP lipuiksi.
Koska se vippi tarkoittaa muutakin kuin jotain elähtänyttä julkisuuden henkilöä, kuten nyt tässä tapauksessa henkilöä joka on ostanut tavallista sisäänpääsyä laajempiin tarjoiluihin oikeuttavan lipun. Tämä todetaan myös tuon linkittämäsi wiki-artikkelin lopussa, vaikkakaan ei ihan samoilla sanoilla.

Että terveisiä vaan sinne tynnyriin.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Koska aina löytyy hölmö suomalaispyrkyri, joka on valmis maksamaan näennäisestä statuskorotuksesta enemmän kuin naapuri.

Weekend Festivalin kaltaisissa white-trash-tapahtumissa VIP lippuja myydään lähes sama määrä kuin normaaleja guest-lippuja - noin 100 euroa korkeampi hinta tarjoaa käytännössä kaulassa roikutettavan pahviläpyskän ja ns. "paremman väen" kulkuportin samaan ylibuukattuun karsinaan guestien kanssa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 007
VIP – Wikipedia

"VIP (engl. Very Important Person, suom. hyvin tärkeä henkilö) on termi, jolla tarkoitetaan henkilöä, jota kohdellaan paremmin kuin muita. VIP-henkilöitä ovat muun muassa poliitikot, valtionpäämiehet tai filmitähdet. VIP-henkilöille on rakennettu omat tilat, joissa he voivat nauttia erikoispalveluista. Esimerkiksi sohva, johon voi lepuuttaa jalkansa on VIP-palvelu.

VIP-tiloja on rakennettu muun muassa lentoasemille. Esimerkiksi Heathrow’n lentoasemalle, Isossa-Britanniassa on rakennettu VIP-tila kuningatar Elisabet II:lle. "

Very important person - Wikipedia

"A very important person (VIP) is a person who is accorded special privileges due to their status or importance"​


Sitä en itse ymmärrä miksi jotain lippuja joka sisältää vaikka ruoka ja juomatarjoiluita pelkän sisäänpääsyn lisäksi kutsutaan joksikin VIP lipuiksi.
Vip-lyhenne on kyllä tuttu.
Jos tapahtuman järjestäjä nimeää tuotteen vip-lipuksi, se on sitten vip-lippu. Jokainen ymmärtää, ettei sillä ole tekemistä varsinaisten vip-statuksella kulkevien henkilöiden kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 007
Koska aina löytyy hölmö suomalaispyrkyri, joka on valmis maksamaan näennäisestä statuskorotuksesta enemmän kuin naapuri.

Weekend Festivalin kaltaisissa white-trash-tapahtumissa VIP lippuja myydään lähes sama määrä kuin normaaleja guest-lippuja - noin 100 euroa korkeampi hinta tarjoaa käytännössä kaulassa roikutettavan pahviläpyskän ja ns. "paremman väen" kulkuportin samaan ylibuukattuun karsinaan guestien kanssa.
Itse olen kertaluontoisissa tapahtumissa valmis toisinaan maksamaan lyhyemmästä jonotusajasta. Se on ainoa ero, jota odotan saavani ja jos sen saan, olen tyytyväinen. Ihan vaan koska vihaan jonottamista. Jos se tekee kaltaisestani duunarista pyrkyrin, kai sitten sellainen olen :D

edit:
Kyseiseen tapahtumaan en kyllä maksaisi mitään lippua, mutta siitä ei olekaan kyse. :)
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Eli se nimi on tosiaan monelle ketjulaiselle ongelma; jos olisi sama lippu (joitakin) vähemmän houkuttelevalla plussalippu-nimellä, samoilla eduilla, niin olisiko täällä itkua pyrkyreistä? :geek:
Yhdet pulittaa satasia Zinzinon hurmostilaisuuksista, toiset roskalavalta löydetyistä muumimukeista. Kumpikaan ihmisryhmä ei edusta mitään järjen jättiläisiä.

Samapa se vaikka näennäistä statuksen kohotusta myytäisiin Ultraninjasuperspecial -tiketin muodossa. Melko hintavaa pahvia kieltämättä, paljonkohan on kilohinta.

Screenshot_20190721_211057.jpg

Ja nopeampaa jonoaikaa ei kannata ainakaan Weekendistä odottaa, päinvastoin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 374
Siis täällä muutama valittaa "tyhmistä" ihmisistä joille selkeästi myytiin palvelu jota ei pystytty toimittamaan? Milloin puutteellisen tuotteen toimituksesta valittavat ihmiset alettiin lukea tyhmiksi?

Ehkä ei moinen ihan otsikon arvoista yksinään, mutta moisen turhan artikkelin kirjoittaminen johtunee lähinnä siitä että saadaan tyhmiä ihmisiä lukemaan sitä ja puhumaan siitä keskustelupalstoilla jolloin Alma Media saa lisää rahaa ja näkyvyyttä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 007
...
Ja nopeampaa jonoaikaa ei kannata ainakaan Weekendistä odottaa, päinvastoin.
...
Mikäli näin olet todennut, kuulostaa ikävältä. Itse en tuolla ole käynyt. Joissakin muissa tapahtumissa kyllä, ja jonot ovat olleet lyhyempiä. Havainnut tämän peruslipun, sekä kalliimman lipun omaavana.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Koska aina löytyy hölmö suomalaispyrkyri, joka on valmis maksamaan näennäisestä statuskorotuksesta enemmän kuin naapuri.

Weekend Festivalin kaltaisissa white-trash-tapahtumissa VIP lippuja myydään lähes sama määrä kuin normaaleja guest-lippuja - noin 100 euroa korkeampi hinta tarjoaa käytännössä kaulassa roikutettavan pahviläpyskän ja ns. "paremman väen" kulkuportin samaan ylibuukattuun karsinaan guestien kanssa.
Tuossa tapauksessa käyttäjät olivat ostaneet palvelun x, jota heille ei sitten toimitettukaan (koska ehtoja muutettiin myöhemmin). Ei se tee asiakkaasta automaattisesti tyhmää, vaan siitä palveluntarjoajasta.

Se on sitten eri asia mitä mieltä kukakin on kyseisestä palvelusta yleisesti tai se hinta-laatutasosta, mutta sen ei pitäisi olla sinun ongelma, eikä varsinkaan tämän ketjun aihe.
 

Ukko Ylijumala

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.07.2019
Viestejä
201
Näin yleisellä tasolla, niin nykyään on kaikkialla helvetisti kaikenlaisia hypersuper VIP-lippuja. Se VIP-status on kokenut aikamoisen inflaation viimeisten vuosikymmenten aikana. Ei se tyhmä ole joka pyytää.

Ja kyseiseen keissiin, jos jotain myydään, se myös pidetään. Ihan perusasioita.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
654
Aika pepusta kyllä jos tuolla kalliimmalla vip lipulla ei saa weekendissä muuta etua kuin eri sisääntuloportin + ilmaisen narikan. Esim Tikkurila Festifaaleilla) on vip lippulaisille erillinen tila alueen keskellä, jossa erilliset vessat, baarit jne, eli ei tarvi lähteä jonottamaan sinne ns ryysikseen. Lisäksi esim safkat kuuluu hintaan, ja saa käydä syömässä niin usein ja niin paljon kuin vain haluaa, eli sekin plussaa.

"Aivan festivaalialueen ytimestä löytyy VIP-alue, jossa on vain VIP-asiakkaille tarkoitetut lounget, baarit, vessat ja ministage. VIP-alueelta on loistava hyvä näkyvyys tapahtuman molemmille päästageille.

GOLDEN VIP -lipun hintaan sisältyy VIP-ruokaranneke. Ruokarannekkeella voi syödä joko pieneen tai isoon nälkään koko tapahtumapäivän ajan VIP-ruokamaailmassa."

 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Ite voisin maksaa muutaman kympin lisää siitä ettei tartte käydä bajamajassa.
 

tuoppi´

Kapitalisti
Köyhä
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 711
Näin yleisellä tasolla, niin nykyään on kaikkialla helvetisti kaikenlaisia hypersuper VIP-lippuja. Se VIP-status on kokenut aikamoisen inflaation viimeisten vuosikymmenten aikana. Ei se tyhmä ole joka pyytää.
Eihän noissa VIP-lipuissa kategorisesti mitään vikaa ole. Ei niiden ostaminen tee susta VIP-henkilöä, mutta ei se ole tarkoituskaan. Tarkoitus on saada lisäpalveluja tai parempaa palvelua ja jos hinta on oikea niin miksi ei siitä voisi hieman enemmän maksaa. Joskus se on peräti tyhmempää ostaa se halvin mahdollinen lippu.
 

Ukko Ylijumala

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.07.2019
Viestejä
201
Eihän noissa VIP-lipuissa kategorisesti mitään vikaa ole. Ei niiden ostaminen tee susta VIP-henkilöä, mutta ei se ole tarkoituskaan. Tarkoitus on saada lisäpalveluja tai parempaa palvelua ja jos hinta on oikea niin miksi ei siitä voisi hieman enemmän maksaa. Joskus se on peräti tyhmempää ostaa se halvin mahdollinen lippu.
Jokainen tekee juuri niin kuin itse haluaa, mutta ennen se VIP-lippu oli oikeesti rahansa arvoinen ja harvoille valituille tarjolla. Nykyään Vippiä on se kun maksaa 10€ lisää. Noh, mikäs siinä. Porukka maksaa ja lipunmyyjät tekee massia. Niin kauan kun porukka on tyytyväisiä lippuihinsa, niin siitä vaan.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 144
Mun mielestäni sausagefestareiden tungokseen vapaaehtoisesti änkeminen kalliiseen hintaan on muutenkin aika tyhmää. Mikä se pointti siinä on? Näkee kun läskit ihmiset joraa ja änkee mättöä naamaan, ja artistit soittaa iänikuisia lurituksiaan, joita voi kuunnella ilmaiseksi kotonakin?
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Mun mielestäni sausagefestareiden tungokseen vapaaehtoisesti änkeminen kalliiseen hintaan on muutenkin aika tyhmää. Mikä se pointti siinä on?
Nuorempana esim. naiset, alkoholi ja musiikki. Nyt ei viiti tosiaan mennä lipittämään kympin lonkerotölkkiä. Joillekkin sopii, itellä jää myös välistä. Paitsi jos jostain saa lahjuksena "vipin" ;)
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Jokainen tekee juuri niin kuin itse haluaa, mutta ennen se VIP-lippu oli oikeesti rahansa arvoinen ja harvoille valituille tarjolla. Nykyään Vippiä on se kun maksaa 10€ lisää. Noh, mikäs siinä. Porukka maksaa ja lipunmyyjät tekee massia. Niin kauan kun porukka on tyytyväisiä lippuihinsa, niin siitä vaan.
Riippuu ihan tilaisuudesta ja paikasta, eli ei kannata yleistää tuota perinteisellä "ennen oli kaikki paremmin" -logiikalla.
 

jermu1982

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
993
Mun mielestäni sausagefestareiden tungokseen vapaaehtoisesti änkeminen kalliiseen hintaan on muutenkin aika tyhmää. Mikä se pointti siinä on? Näkee kun läskit ihmiset joraa ja änkee mättöä naamaan, ja artistit soittaa iänikuisia lurituksiaan, joita voi kuunnella ilmaiseksi kotonakin?
Se on sun mielipide, sehän vasta fiksua istua kotona tietokoneella ja kitata kaljaa :facepalm:
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 144
Se on sun mielipide, sehän vasta fiksua istua kotona tietokoneella ja kitata kaljaa :facepalm:
Tykkään kyllä matkustella ja liikkua ulkona, mutta rahan tunkeminen johonkin nykyajan sausagefesteihin tuntuu tyhmältä.

Jos olisi tällainen meininki vielä, niin sitten olisi eri asia, enkä nyt tarkoita, että olisin ihan noin vanha.. :) (Kiinnittäkää huomiota yleisöön.)

 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Jos minua kiinnostaisi mainitut "naiset, alkoholi ja musiikki", niin Suomessa en rahojani muuhun tuhlaisi kuin lentolippuun ulkomaille.
Ja se on ihan ok. Toivottavasti kuitenkin edes jossakin vaiheessa ymmärrät, että joku toinen saattaa pitää eri asioista kuin sinä, eikä siten todellakaan ole sinun tai kenenkään muunkaan tehtävä arvostella sitä.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 144
Ja se tulee halvemmaksi kuin nämä sausagefestit?
Ehkä se vähän riippuu, mutta pointti oli, että pitäisin rahankulutuksen minimissään Suomessa, jotta voin käyttää sen paremmilla apajilla. Ja ehkäpä tätä elämänohjetta olen hieman toteuttanutkin itsekin...

Asiaan toki vaikuttaa se, että tämä Suomen meininki on henkilökohtaisesti jo niin nähty, ja joka vuosi se on aina huonommaksi mennyt. Ymmärrän toki, että jollain 18v. jannulla voi olla vähän eri näkökulmat, mutta sääliksi käy häntäkin, että on syntynyt väärään aikaan... ;)
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 630
Ehkä se vähän riippuu, mutta pointti oli, että pitäisin rahankulutuksen minimissään Suomessa, jotta voin käyttää sen paremmilla apajilla. Ja ehkäpä tätä elämänohjetta olen hieman toteuttanutkin itsekin...

Asiaan toki vaikuttaa se, että tämä Suomen meininki on henkilökohtaisesti jo niin nähty, ja joka vuosi se on aina huonommaksi mennyt. Ymmärrän toki, että jollain 18v. jannulla voi olla vähän eri näkökulmat, mutta sääliksi käy häntäkin, että on syntynyt väärään aikaan... ;)
Todennäköisesti sinun vanhemmat olivat aikoinaan ihan samaa mieltä omista menoistasi. Vanhan sanonnan mukaan ihminen on silloin vanha, kun nuoremmat tekevät, harrastavat ja kokevat kaiken väärin.

/Offtopic
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 144
Todennäköisesti sinun vanhemmat olivat aikoinaan ihan samaa mieltä omista menoistasi. Vanhan sanonnan mukaan ihminen on silloin vanha, kun nuoremmat tekevät, harrastavat ja kokevat kaiken väärin.
/Offtopic
Sukupolvi X on maailmanhistorian älykkäin sukupolvi ja näillä näkymin sellaiseksi myös jää, joten sellaista se on. ;) (Ja tämähän ei taas enää ole offtopiciakaan, vaan erityisenkin on-topic. Ihmisen älykkyys Suomessa ja muualla lähti laskuun vuoden 1995 jälkeen..)

Nykyajan nuorissa on paljon hyvääkin, kuten päihteettömämpi ja kiltimpi elämä, mutta jos kiinnostaa sex, drugs and rock & roll, niin sitten elää kyllä ihan väärässä ajassa ja paikassa. Sehän on ihan objektiivinen totuus.

Ja siis mähän en valita siitä, että nykyajan nuoret liikkuu ulkona rellestämässä liikaa, vaan päinvastoin, nykyajan nuoret touhuaa liian vähän! Ja sanaa "touhuta" voi tulkita myös kaksimielisesti. Yöelämäkin on ihan kuollutta nykyään. Festareilla liikkuu paljon porukkaa (erityisesti makkaratyyppejä) toki, mutta meininki on ihan paska verrattuna takavuosiin.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 144
Mitä vikaa elektronisessa tanssimusiikissa on? Antaa muiden tykätä jos itelle ei kelpaa.
Musiikissa ei ole mitään vikaa, mutta eihän elektroninen musiikki mitään uutta ole. Itse olen ollut reiveissä ennen kuin jotkut tämän palstan käyttäjistä tai festarikävijöistä oli syntynytkään.

Pointti oli, että usein on järkevämpää säästää rahat ja panostaa ulkomaanmatkailuun, jos haluaa saada kokemuksia elämäänsä, koska Suomen meiningillä on vain yksi suunta eli alaspäin. Ja itse asiassa juuri näinhän moni tekeekin. Ei mun nuoruudessa kovin paljon ulkomailla reissattu, mutta nyt reissataan.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 253
Se mitä ei väännöissä otettu huomioon, on se, että mennäänkö festareille vai keikalle.
Eräs kommentoija pisti videoo hienosta keikasta, mutta oma tietämykseni ei erottanut, oliko festari vai keikka kyseessä.

Pointti siis on se, että ei kannata mennä festareilla, jos ei dikkaa liiasta (väärän musan diggaajista) ihmismassasta, vaan menee rehellisesti oman bändin keikalle.
Ei tartte ees etäisesti pahoittaa mieltään.

Ja mitä tulee siihen vippi-hommaan, niin ihan liian paljon on jengi jauhanut kakkaa aiheesta, että sitä enää kannattaisi jatkaa.
 

jermu1982

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
993
Musiikissa ei ole mitään vikaa, mutta eihän elektroninen musiikki mitään uutta ole. Itse olen ollut reiveissä ennen kuin jotkut tämän palstan käyttäjistä tai festarikävijöistä oli syntynytkään.

Pointti oli, että usein on järkevämpää säästää rahat ja panostaa ulkomaanmatkailuun, jos haluaa saada kokemuksia elämäänsä, koska Suomen meiningillä on vain yksi suunta eli alaspäin. Ja itse asiassa juuri näinhän moni tekeekin. Ei mun nuoruudessa kovin paljon ulkomailla reissattu, mutta nyt reissataan.
Sä varmaan kituutat kotosuomessa vuoden että pääset viikoksi Kanariansaarille :facepalm: itse pidän hauskaa myös Suomessa sekä ulkomailla käyn tasasin väliajoin, vieläpä yritän eri maissa käydä
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 192
Weekend festival on hyvä esimerkki massatapahtumasta, joka kerää nykyajan downshiftaavat janarit yhteen.
Kertoo aika paljon ihmisestä, jos kehtaa ostaa VIP-liput Suomen pahimpaan janarikarsinaan, ja sen jälkeen menee vielä uhriutumaan Iltapaskaan.
Jutussa mainittiin aiemmin tämän elämänkoululaisen nimikin, sen jälkeen on myös kommentit piilotettu.
Kannattaa googlettaa Weekend Festival, jos kyseiset heikomman aineksen kokoontumisajot eivät ole ennestään tuttu ilmiö.
Weekend Festivalin kaltaisissa white-trash-tapahtumissa
On tainnut jäädä vip-lippu saamatta @Oravamedian käpy kun on noin kovat antipatiat :kahvi:
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Minusta vaikuttaa lähinnä siltä että tykkää katsoa nenänvartta pitkin muita ihmisiä. Harrastus sekin.
Ja oikein hyvä harrastus onkin. Ammattiloukkaantujat taas liikkeellä, kun joku kehtaa kategorisoida tietyntyylisiä ja henkisuä janar.. siis ihmisryhmää "tyhmät ihmiset"-ketjussa, lol.

Myönnettäköön, että Weekend-Festival saattoi olla huonosti valittu esimerkki, kun suurin osa ei tunne festarin vähintään kyseenalaista mainetta. En ole kyseisissä kinkereissä vierillut, mutta Hietalahden tapahtumaan liittyviä lieveilmiöitä tuli todistettua näköalapaikalta.
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
En nyt tällä foorumilla ole ammattiloukkaantujia nähnyt, mutta ne facen eri ryhmät on niitä täynnä. Milloin loukkaannutaan työttömän "fitnessmallin" puolesta, toisinaan sitten taas jonkun toisen takia, kun imettää julkisella paikalla tai vaikka kerää marjoja/sieniä/suopursua läleltä naapurin tonttia.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Asiaton käytös
Ei ole vieraillut mutta vankka kokemuspohja ja tieto löytyy... sopii tähän ketjuun kun nenä päähän :D
Puristaako puuhelmet liian tiukasti kaulasta, vai mistä näitä olkiukkoja nousee? Keskustelu ei näytä etenevän millään tasolla rakentavaan suuntaan, joten omalta osaltani aihe jääköön tähän.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Mikäs olkiukko tämä nyt oli? Anteeksi, mutta en nyt oikein usko sulla olevan hivenen vertaa kompetenssia puhua tästä festarista, siitä porukasta mitä siellä käy tai oikeastaan yhtään mistään siihen liittyvästä, jos kokemuksesi on luokkaa "yks kerta kattelin parvekkeelta jotain porukkaa alueen vieressä". Mielestäni tuo on tyhmyyttä puhtaimmillaan, tuomita iso määrä ihmisiä ja esimerkiksi kokonainen tapahtuma vain tuollaisen pienen otannan takia.
Perustelut on esitetty tässä ketjussa aikaisemmin, eivätkä ne perustaneet juuri lainkaan henkilökohtaisiin kokemuksiini vaikka näin haluatkin olettaa. Piittaamaton rahankäyttö, asioihin ennalta perehtymättömyys ja käytöstapojen puute viittaavat suoranaisesti tyhmään ihmisistä. Tietty musiikkigenre, ulkonäkö ja pukeutumistyyli sekä sosiaalinen asema lähinnä tukevat mielikuvaa. Iltapaskaan (ja someen) uliseminen omalla nimellään tulee vielä kirsikkana kakun päälle. :drool:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
64
Puristaako puuhelmet liian tiukasti kaulasta, vai mistä näitä olkiukkoja nousee? Keskustelu ei näytä etenevän millään tasolla rakentavaan suuntaan, joten omalta osaltani aihe jääköön tähän.
Jos sinne vantaalle asti ei ole vielä tieto kulkenut niin puuhelmet on ollut aika out noin 10 vuotta... Jopa hipstereiden mielestä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 648
Viestejä
4 197 282
Jäsenet
70 760
Uusin jäsen
Maakkkee

Hinta.fi

Ylös Bottom