Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
509
Laitoin discandooolle tilauksen kyllästyttyäni alkostore24:n pahasti hidastuneeseen toimintaan, mutta enpä tiennyt, että voivat vaihtaa tuotteita, vaikka otin kyseisen vaihtoehdon pois. Aika ylimielistä toimintaa kieltämättä.
 
Liittynyt
14.05.2018
Viestejä
63
Pitäisi löytää kauppa josta saa Finlaggania ja kohtuuhintaisia Japanilaisia viskejä.
Onko muita kuin KUHNsin Saksalainen nettikauppa?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
569
No ei se hinta kiinnosta ainakaan itseä, jos on aina kusetuksen maku suussa... Vertaa nyt vaikka Alkostore24, tulee mitä tilaa, tuotteita ei vaihdella omin päin.
Pakko tarttua sen verran tähän ja kysyä miksi Discandoon toiminnasta on jäänyt kusetuksen maku suuhun?

Eikai täällä muuta ruikutusta ole puljun toiminnasta ollut kuin se amatöörien kitinä kun tuotteita on vaihdettu heidän omasta suostumuksestaan?

Ihan itse osasin heti ensimmäisellä kerralla ottaa rastin pois kyseisestä kohdasta.

Aina on tuotteet olleet mitä pitääkin ja saapuneet kohtuullisessa ajassa.
 
Liittynyt
29.06.2017
Viestejä
897
Tästä löytyy esimerkkiä mm. tästä ketjusta hakusanoilla "lebensmittel", "edeka-lebensmittel" jne. vanhoista viesteistä. Ja eikö vasta edellisellä sivulla yksi sanonut että valkoviinejä vaihdettu roseviineihin mikä alkaa olla jo aika epäkuranttia :confused:
Edit. Näkyyhän tuo lisäksi olevan tuolla ei suositeltavissa kaupoissa etusivulla "Edeka-lebensmittel" mainittu...
Jaa että yleensä liikkeet vaihtavat halvempaan ja vanhentuneeseen? Minulla ei ole tuollaisesta kokemuksia, enkä ole kyllä koskaan kuullut että sellaista tapahtuisi yleisesti.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 251
Jaa että yleensä liikkeet vaihtavat halvempaan ja vanhentuneeseen? Minulla ei ole tuollaisesta kokemuksia, enkä ole kyllä koskaan kuullut että sellaista tapahtuisi yleisesti.
Tätä samaa keskustelua on käyty vuosikausia kun osa liikkeistä vaihtaa tuotteet toisiin, jotta saavat purettua tilausjonoa. Aikaisemmin muistaakseni Gourmondo ja Edeka tulivat kuuluisaksi siitä, että eivät lähettäneet mitään korvikkeena ja omatoimisesti piti reklamoida puuttuvista tuotteista. Siinä mielessä minua ei haittaa jos bulkkilagerin tilalle on laitettu bulkkipilsneria. Ja jos vaihto ei ole mennyt nappiin niin lähes aina ovat antaneet aspan kautta hyvitystä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 304
Reilut kolme viikkoa Discandooo:n pakettia odotellut. Tai no, tuli sieltä yksi viinipönikkä toissapäivänä :tdown:

Edit: toinen paketti on kuljetuksessa niin katsellaan josko se joskus ilmestyy ovelle niin näkee tuliko kaikki.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
326
Eikai täällä muuta ruikutusta ole puljun toiminnasta ollut kuin se amatöörien kitinä kun tuotteita on vaihdettu heidän omasta suostumuksestaan?

Ihan itse osasin heti ensimmäisellä kerralla ottaa rastin pois kyseisestä kohdasta.

Aina on tuotteet olleet mitä pitääkin ja saapuneet kohtuullisessa ajassa.
Mä otin viimeisimmästäkin tilauksesta ruksin pois, ja silti korvattiin tuotteita mielivaltaisesti. Satuin nappaamaan screenshotinkin tilausruudusta talteen. Ja jostain syystä eivät ole kahteen kyselymailiin aiheesta vastanneet. Voisi jopa sanoa ettei näin.
 
Liittynyt
28.02.2019
Viestejä
26
Itselle saapui tänään osa discandoosta tilatuista tuotteista.yks pahvilaatikko vielä dhl seurannan mukaan ei ole vielä edes dhl:llä.
 
Liittynyt
15.01.2018
Viestejä
99
shop-whisky-vodka-rum.com

Tälläinen kauppa tuli vastaan. Varsinkin väkevien osalta ihan kiinnostava ja sopuhintainen valikoima näyttäisi olevan. Myös olutta, viiniä ja likööreitä löytyy.

Maksutavoissa Paypal.

Toimitusmaksu Suomeen kiinteä 30€. Olettaisin, että tuohon mahtuu pullo poikineen.

Omia kokemuksia ei ole.
Epäilyttävästä urlista huolimatta tuli tämä kokeiltua. Paketti saapui reilun viikon päästä tilaushetkestä, todella hyvin paketoituna. Toimitus kulki DHL - Posti - nouto. Tällä kertaa tilaukseen tuli vain neljä pulloa väkeviä, pois lukien yhtä 6l tonkkaa Franziskaneria. Suosittelen lämpimästi!
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 336
Epäilyttävästä urlista huolimatta tuli tämä kokeiltua. Paketti saapui reilun viikon päästä tilaushetkestä, todella hyvin paketoituna. Toimitus kulki DHL - Posti - nouto. Tällä kertaa tilaukseen tuli vain neljä pulloa väkeviä, pois lukien yhtä 6l tonkkaa Franziskaneria. Suosittelen lämpimästi!
Mihin lyöt tuon oluttonkan kiinni?
 
Liittynyt
08.04.2018
Viestejä
1 207
Miksi ihmiset täälläkin tilaa tuollaisesta kaupasta, kuten Discandoo tai esim. virolaiset puljut, jota jättää homman tilauksen jälkeen puolitiehen tai toimittaa mitä sattuu? Tuntuu, että ne ovat suosituimpia paikkoja tilata? en ymmärrä...:confused:
Ei ole ollut mitään ongelmia toistaiseksi. Aina on tullut se, mitä olen tilannut (maksu heti tilattaessa luottokortilla) ja tilauksesta toimitukseen 6-8 arkipäivää.
 
Liittynyt
05.09.2018
Viestejä
7
Mä otin viimeisimmästäkin tilauksesta ruksin pois, ja silti korvattiin tuotteita mielivaltaisesti. Satuin nappaamaan screenshotinkin tilausruudusta talteen. Ja jostain syystä eivät ole kahteen kyselymailiin aiheesta vastanneet. Voisi jopa sanoa ettei näin.
Minun Discandoo tilaus saapui tänään. Otin tilatessa raksin pois kohdasta että hyväksyisin korvaavia tuotteita. Kuitenkin Hardy's VR shiraz BIB (14,44 €) oli vaihdettu ilman minun suostumusta halvempaan (11,99 €) Afrikkalaiseen punkkuun.

Toinen vielä pahempi ongelma oli siinä että tilasin suht kalliilla hinnalla (22,5 €) 24 tölkkiä Red Stripeä, koska tiedoissa luki että tölkit ovat 440 ml. Myös tilauksen paino laskettiin sen mukaan. Kuitenkin lähetyksessä oli vain 24 kpl tavallisia 330 ml tölkkejä. (sentään oikeaa merkkiä) Mutta nopeasti laskettuna nyt jäi 8 pienen tölkin verran tavaraa tulematta. Noin kymmenen euron vajaus kun huomioi myös postikulut.

Joten kyllä tässä kusetuksen maku jäi vahvasti, ja laitoin jo palautetta. Saa nähdä mitä sanovat jos vastaavat. Kirjoitin että PayPal dispute lähtee jos asia ei korjaannu. Sen takia noin rajusti, koska joskus aiemmissa tilauksissa on joidenkin karkkien painot olleet väärin nettisivulla (minun häviöksi), niin niistä tuli vain pahoittelut eikä mitään hyvitystä.
 

Jammaz

Kirka Saatana
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
97
Minun Discandoo tilaus saapui tänään. Otin tilatessa raksin pois kohdasta että hyväksyisin korvaavia tuotteita. Kuitenkin Hardy's VR shiraz BIB (14,44 €) oli vaihdettu ilman minun suostumusta halvempaan (11,99 €) Afrikkalaiseen punkkuun.

Toinen vielä pahempi ongelma oli siinä että tilasin suht kalliilla hinnalla (22,5 €) 24 tölkkiä Red Stripeä, koska tiedoissa luki että tölkit ovat 440 ml. Myös tilauksen paino laskettiin sen mukaan. Kuitenkin lähetyksessä oli vain 24 kpl tavallisia 330 ml tölkkejä. (sentään oikeaa merkkiä) Mutta nopeasti laskettuna nyt jäi 8 pienen tölkin verran tavaraa tulematta. Noin kymmenen euron vajaus kun huomioi myös postikulut.

Joten kyllä tässä kusetuksen maku jäi vahvasti, ja laitoin jo palautetta. Saa nähdä mitä sanovat jos vastaavat. Kirjoitin että PayPal dispute lähtee jos asia ei korjaannu. Sen takia noin rajusti, koska joskus aiemmissa tilauksissa on joidenkin karkkien painot olleet väärin nettisivulla (minun häviöksi), niin niistä tuli vain pahoittelut eikä mitään hyvitystä.
Juurikin näin. Ei ole kyse siitä ettet muistaisi ottaa ruksia pois tai olisi user-error. Täysin samanlaisia kokemuksia. Lebensmittelistä oli huonoimmat kokemukset kun takkiin tuli 40-50e ja mihinkään ticketteihin tai viesteihin ei vastattu. Discandoolle kun lähetti samaisesta aiheesta viestiä niin ilman vastausta jäätiin. Kaikki viimeisimmät tilaukset on tullut A24:stä ja toiminut todella hyvin.
 
Liittynyt
16.02.2017
Viestejä
233
A24 tilaus tilattu 24.6 ja yritetty toimittaa eilen 18. 7. Eli n. 3,5vk meni toimituksessa.
 
Liittynyt
19.07.2019
Viestejä
24
Mulla oli kahvi väärä, liian pieni purkki. Laitoin siitä kuvan ja viestin, ei mitään vastausta vieläkään. Ei mitään.
Keskiviikkoaamuna tuli lähetys kuvan mukaisesti. Kaikki paskana ja posti pakannut uudestaan. Ilmoitin heti Discandoon helppiin. Automaattivastaus tuli että käsittelevät n. vuorokauden kuluessa. Torstai iltapäivänä laitoin uuden viestin lisäkuvilla. Ei vastausta. Kenelleköhän tästä pitäisi ensisijaisesti reklamoida? Myyjälle, Crobolle vai postille? Vai pitäisikö laittaa dispute esim. ensi keskiviikkona jos ei Discandooolta kuulu siihen mennessä mitään? Olen useamman kerran tilannut ja kaikki mennyt hyvin tähän asti. Haluaisin myyjältä muutakin kuin automaattivastauksen.

2019-07-17 09.12.16.jpg
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 624
Minun Discandoo tilaus saapui tänään. Otin tilatessa raksin pois kohdasta että hyväksyisin korvaavia tuotteita. Kuitenkin Hardy's VR shiraz BIB (14,44 €) oli vaihdettu ilman minun suostumusta halvempaan (11,99 €) Afrikkalaiseen punkkuun.

Toinen vielä pahempi ongelma oli siinä että tilasin suht kalliilla hinnalla (22,5 €) 24 tölkkiä Red Stripeä, koska tiedoissa luki että tölkit ovat 440 ml. Myös tilauksen paino laskettiin sen mukaan. Kuitenkin lähetyksessä oli vain 24 kpl tavallisia 330 ml tölkkejä. (sentään oikeaa merkkiä) Mutta nopeasti laskettuna nyt jäi 8 pienen tölkin verran tavaraa tulematta. Noin kymmenen euron vajaus kun huomioi myös postikulut.

Joten kyllä tässä kusetuksen maku jäi vahvasti, ja laitoin jo palautetta. Saa nähdä mitä sanovat jos vastaavat. Kirjoitin että PayPal dispute lähtee jos asia ei korjaannu. Sen takia noin rajusti, koska joskus aiemmissa tilauksissa on joidenkin karkkien painot olleet väärin nettisivulla (minun häviöksi), niin niistä tuli vain pahoittelut eikä mitään hyvitystä.
Eipä tule tilattua ikinä tuommosesta paskasta. Tämän ketjun perusteella tuo ei ole mitään amatöörien kitinää. Onpa mukava kun toimitetaan mitä itse halutaan eikä viesteihin vastata. Mitenhän noin älytön toimitussysteemi voi olla olemassa :D
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 336
Keskiviikkoaamuna tuli lähetys kuvan mukaisesti. Kaikki paskana ja posti pakannut uudestaan. Ilmoitin heti Discandoon helppiin. Automaattivastaus tuli että käsittelevät n. vuorokauden kuluessa. Torstai iltapäivänä laitoin uuden viestin lisäkuvilla. Ei vastausta. Kenelleköhän tästä pitäisi ensisijaisesti reklamoida? Myyjälle, Crobolle vai postille? Vai pitäisikö laittaa dispute esim. ensi keskiviikkona jos ei Discandooolta kuulu siihen mennessä mitään? Olen useamman kerran tilannut ja kaikki mennyt hyvin tähän asti. Haluaisin myyjältä muutakin kuin automaattivastauksen.

Koska eivät verotussyistä itse mukamas ole järjestämässä kuljetusta, niin ohjaavat sinut todennäköisesti Discandoosta ottamaan yhteyttä Croboon. Koska siis sinulla ei ole kuljetussopimusta Discandooon kanssa vaan Crobon. Itsellä oli vastaava keissi Alkostore24:n/Norrlogin kanssa, kun yksi viinitonkka oli hajonnut ja vuotanut pakettiin. Norrlogin vastaus oli, että eivät korvaa, koska en ottanut lisämaksullista vakuutusta. En jaksanut alkaa ehtoihin perehtymään, mutta mututuntumalla haiskahtaa bullshitiltä. Ikään kuin rahtifirmalla ei olisi mitään vastuuta tavarasta, jos sille ei erikseen ole otettu jotain lisämaksullista vakuutuspalvelua. Jos jotain isompaa tulisi tai tuo kävisi uudestaan, niin lähtisin varmaan kuluttajaneuvonnan kautta selvittämään asiaa - ihan periaatteesta.

E: Alla Alkostore24:n kommentti ja sen alla Norrlogin vastaus:

Alkostore24
:

Hei,

Norrlog tarjoaa asiakkailleen nykyisin mahdollisuuden ottaa kuljetusvakuutuksen. Ilmeisesti DHL käsittelee paketteja sen verran kovakouraisesti matkalla, että vahingot ovat lisääntyneet.



Norrlog:

Hi ---,

unfortunately you have not made an insurance, therefor we can not do anything on your claim...

Kind regards

---

Team Norrlog
 
Liittynyt
10.09.2017
Viestejä
57
For questions, please contact us at help@discandooo.com(service on workdays from 10-18h)!
Maanantaina laitoin viestiä, tänään uudestaan. Paypallilla onneksi maksoin. Se on nähtävästi näiden kauppojen kanssa se varmin tapa toimia.

Tjoo, kenties Discandooolla on tuo laatu laskenut. Tuo vastaamattomuus on kyllä ikävää.
Mulle ei tullut edes mitään automaattivastausta.
Onkohan Discandooon omistaja vaihtunut?
Meinaan vielä viime vuonna sähköposteihin vastattiin nopeasti ja asiallisesti. Mahdolliset puutteetkin korvattiin samantien.
Aikaisemmin kyseinen firma oli oma luotto paikka tilailla.
 
Liittynyt
19.07.2019
Viestejä
24
Koska eivät verotussyistä itse mukamas ole järjestämässä kuljetusta, niin ohjaavat sinut todennäköisesti Discandoosta ottamaan yhteyttä Croboon. Koska siis sinulla ei ole kuljetussopimusta Discandooon kanssa vaan Crobon. Itsellä oli vastaava keissi Alkostore24:n/Norrlogin kanssa, kun yksi viinitonkka oli hajonnut ja vuotanut pakettiin. Norrlogin vastaus oli, että eivät korvaa, koska en ottanut lisämaksullista vakuutusta. En jaksanut alkaa ehtoihin perehtymään, mutta mututuntumalla haiskahtaa bullshitiltä. Ikään kuin rahtifirmalla ei olisi mitään vastuuta tavarasta, jos sille ei erikseen ole otettu jotain lisämaksullista vakuutuspalvelua. Jos jotain isompaa tulisi tai tuo kävisi uudestaan, niin lähtisin varmaan kuluttajaneuvonnan kautta selvittämään asiaa - ihan periaatteesta.
Näin itsekin arvelen tapahtuvan. Haluan kuitenkin ulosmitata tämän palvelulupauksen -> "What if products are missing or arrive damaged?
In the rare case of packing errors in our warehouse, or transport damages, please email us your order details + photos to help@discandooo.com. We will gladly issue a refund and/or make sure you are compensated in other ways you may prefer."

Todennäköisesti pelkkää kukkua. Vastaisivat nyt sähköposteihin edes.
 
Liittynyt
25.09.2017
Viestejä
242
Eilen tuli discandoo tilaus tänne. 1 laatikko Paulaneria ja 3 BiB. Kaikki kunnossa ja just ne tuotteet mitä tilasin. Toimitus toki kesti, mutta ei haitannut. Eli tämä tilaus meni putkeen. Harmi jos tuo laatu on tilauksissa mitä sattuu. Jos pitäisivät homman kasassa niin olisi luottokauppa monelle.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
649
En yhtään ihmettele jos Discandooo vähän oikoo. Tuntuu, että kaikki puhuvat tuosta puljusta ja tilausmäärät varmasti aivan järjettömiä. Samaa sanoi postilla töissä oleva tyyppi jonka kanssa juttelin. Jopa duunissa tekevät kimppatilauksia joka kertoo jo aika paljon miten hommasta on tullut kokokansan hupia.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 521
En yhtään ihmettele jos Discandooo vähän oikoo. Tuntuu, että kaikki puhuvat tuosta puljusta ja tilausmäärät varmasti aivan järjettömiä. Samaa sanoi postilla töissä oleva tyyppi jonka kanssa juttelin. Jopa duunissa tekevät kimppatilauksia joka kertoo jo aika paljon miten hommasta on tullut kokokansan hupia.
Tuskin noi tilausmäärät järjettämiä on. Tilausnumerohan näkyy tilausvahvistuksessa. Viimeisestä tilauksestani on tosin puoli vuotta aikaa, mutta kahden viimeisimmän tilauksen välillä ehti kulua 90 päivää ja tilausnumeroista laskemalla tuolloin Discandoohon oli tullut tänä aikana keskimäärin 26 tilausta päivässä. Eli lukumääräisesti puhutaan aika pienistä määristä. Toki osa tilauksista saattaa olla lavallisia, mutta ei lavan kokoomiseen nyt kauaa aikaa mene, jos toiminta on vähänkään järkevästi järjestettyä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 304
Todennäköisesti pelkkää kukkua. Vastaisivat nyt sähköposteihin edes.
Laitoin perjantaina spostia ja vastaus tuli sunnuntaina, toki kysymys oli tilaukseni statuksesta eikä reklamaatio.

Mutta tilaus on saapunut Postin käsiin, tarkoittanee että ei ehdi tulla kuukausi täyteen! Postin ollessa kyseessä en kuitenkaan pidätä hengitystäni :vihellys:
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 497
Anteeksi MITÄ VITTUA. Discandoo tilattu:
Guinness 4,2% 24 x 440ml - COM €34.02
Paulaner Hefeweißbier naturtrüb 5,5% 24 x 500ml - COM €21.61

No arvatkaa mitä vittu oli guinnesin tilalla? 24x HEINEKEN :-----------------------D

Heineken Lager Beer 5% 24 x 330ml

Miten vitun puusilmä saa olla kamoja pakatessa?

Mites nää kaupat perutaan? Lähetetään Discandoolle viestiä että haluan peruttaa kaupat ja palauttaa tuotteet. He maksaa mulle takaisin postit, paluupostit ja tuotteiden rahat?

Ja jos homma ei toimi niin sitten paypalin/luottokorttiyhtiön kautta rahat takaisin? Heinekeniä en huoli edes ilmaiseksi. Paulanerit voin pitää jos saan 74:stä takaisin puolet posteista ja Guinnesin hinnat.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 497
Mulla on ainakin Saksalaisten yritysten kanssa huonoja kokemuksia. Ne eivät palauta postimaksuja lupauksistaan huolimatta, jos heille lähettää palautuksen.
Sopivat, että jos he hyväksyy palautuksen, niin postimaksut palautetaan, mutta niin ei tapahdu. Sinne lähettäminen maksaa normipaketti jo 32 euroa.
Yleensä näissä keisseissä paypal on kyllä hyvin tukenut ostajaa. Toki voi olla että tällä kertaa ei, mutta kokeillaan mitä sanovat.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
847
Tilasin discandooosta:
Rickys IPA 5,5% 21.44 EUR
Kopparbergs Skogsbär Cider 7,5% €17.99 EUR
Mariestads Export 5,3% 16.35 EUR
yht. 55,78 EUR

Sain discandoosta:
3x Becks Beer 5% 24,84 EUR yht.
yht. 74,52EUR

Jos joku siis saa väärän sisällön, niin tässä saattaa olla syy.
En taida jaksaa reklamoida, kun kerta sain kalliimmat tuoteet.
Onkohan tuo becks juotavaa?
 
Liittynyt
20.11.2016
Viestejä
392
Tuli taas Discandoolta tilattua 9 laatikkoa jotka saapuivat 1.5 viikossa. Mutta normi lonkeron ja vesimelonin tilalle oli laitettu 2xkarpalo. Olin ruksittanut tuon että saa vaihtaa tuotteen jota ei ole varastossa sopivaan korvikkeeseen, mutta mielestäni jos tilaan makulonkeroa/normaalia niin niille ei sopivaa korviketta löydy ? Noh, viestiä laitettu ja katsotaan mitä vastaavat. Muilla ollut vastaavia tilanteita ?
Anteeksi MITÄ VITTUA. Discandoo tilattu:
Guinness 4,2% 24 x 440ml - COM €34.02
Paulaner Hefeweißbier naturtrüb 5,5% 24 x 500ml - COM €21.61

No arvatkaa mitä vittu oli guinnesin tilalla? 24x HEINEKEN :-----------------------D

Heineken Lager Beer 5% 24 x 330ml

Miten vitun puusilmä saa olla kamoja pakatessa?

Mites nää kaupat perutaan? Lähetetään Discandoolle viestiä että haluan peruttaa kaupat ja palauttaa tuotteet. He maksaa mulle takaisin postit, paluupostit ja tuotteiden rahat?

Ja jos homma ei toimi niin sitten paypalin/luottokorttiyhtiön kautta rahat takaisin? Heinekeniä en huoli edes ilmaiseksi. Paulanerit voin pitää jos saan 74:stä takaisin puolet posteista ja Guinnesin hinnat.
Itselläni maksoivat ainakin tuossa tapauksessa mukisematta, eikä tarvinut lähettää edes takaisin. Tapauksesta tosin melkein vuosi.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 497
Mikäs firma on sellainen josta vielä tänä kesänä voisi juomaa saada? Paulaner ja Guinness nyt himottavat. Juomakeisari lienee ok?

Katsotaan miten hyvin discandoon kanssa ongelmatilanteet hoituvat. Eiköhän tästä vielä hyvä tule kesän aikana :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
509
Joo-o...

Discandooon tilauksessa valkoviinipönikät olivat kunnossa. Oluista tilasin Bjorne brug 7.7% ja Tre Kronor Gold 5.9% -laatikot. Sain laatikot Tre Kronor Gold 5.2% ja Harboe Gold 5.9%. Ruksi tuotteiden vaihto-oikeudesta oli poissa päältä.

Jos hinnat eivät olisi niin paljon halvempia kuin alkossa, vitutus olisi aivan eri luokkaa. Viime discandooo-tilaus oli vuosi aiemmin, jatkossa en tilaa, ellei ole jostain syystä aivan pakko.

edit: positiivisena yllätyksenä postipoika osasi lukea osoitetiedoista puhelinnumeron ja ovikoodin ja vieläpä soitti puoli tuntia ennen toimitusta. Harvinaista herkkua.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
650
Mielenkiintoista...
Alkokaupan "about us" englanninkielisessä tekstissä kerrotaan näin: Nordikwein has been a family owned and operated Nordikwein online shop, located in Bremen Germany.
Domaini johtaa Viroon https://whois.domaintools.com/alkokauppa.shop
Samalla nimipalvelimalla myös tällainen viritys: External Shipping
Olisko tuolla alcoshopin omistajat asialla? Ei oikein facebookin Alkokauppa sivutkaan herätä luottamusta, kun taustakuva on otettu jostain tel avivin viski baarista https://lh5.googleusercontent.com/p/AF1QipN8YoMaYTSdO3eGlwAXca3M1cS6QKVdOSPOUEeV=w537-h582-p-k-no
 

selectamatic

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.04.2019
Viestejä
2 064
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 359
Kuka täällä sanoi, ettei Discandoo sekoile? Mitä enemmän tilaa, sitä varmempaa on väärät tuotteet.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
289
Mikäs firma on sellainen josta vielä tänä kesänä voisi juomaa saada? Paulaner ja Guinness nyt himottavat. Juomakeisari lienee ok?
Valitsin Juomakeisarin A24:n korvikkeeksi ja tehnyt tässä kuussa kaksi tilausta sieltä, kummallakin kerralla oli paketoitu kahdessa tunnissa tilauksesta ja DHL:n käsissä samana iltana, suomessa parissa päivässä. Toimii.
 
Liittynyt
29.06.2017
Viestejä
897
Tein Alkostoresta tilauksen 1.7. klo 10.35, joten olin varmaankin viimeisiä, joka ehti tehdä tilauksen ennen taukoa. Eilen 19.7. klo 17.04 lähetys oli muuttunut tilasta "documents printed" tilaan "sent" eli se lienee minulla ensi viikon lopulla, jos kaikki menee niin kuin ennenkin. Alkostoren ruuhka näyttäisi olevan enemmän tai vähemmän ohi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
160
Minä tilasin discandoosta 1.7.

Tre Kronor Guld 5,9%
Kopparbergs Skogsbär Cider 7,5%
Tre Kronor Premium Lager 5,2%
Kopparberg Pear Cider 7%

Ja oikeat tuotteet sain. Eli taisin tilata just ennen kuin ne loppuivat ja teille pisti sitten korvaavia tuotteita.


EDIT: Korjataampas. Päärynäsiideri tulikin 4,5% eikä 7% kuten tilasin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
238
Minä tilasin discandoosta 1.7.

Tre Kronor Guld 5,9%
Kopparbergs Skogsbär Cider 7,5%
Tre Kronor Premium Lager 5,2%
Kopparberg Pear Cider 7%

Ja oikeat tuotteet sain. Eli taisin tilata just ennen kuin ne loppuivat ja teille pisti sitten korvaavia tuotteita.
Itsellekin tullut aina oikeat tuotteet, tai korvaavat ovat olleet ihan ok tilattuihin nähden. Ongelmatilanteissa vastaus on tullut nopeasti ja hommat aina hoitunut. Yllättävää nähdä miten niin monella on tällaisia ongelmia. Pitänee tilata aina halvinta, niin ei voi saada huonompaa :D

PS. Moro Humppa
 
Liittynyt
25.06.2019
Viestejä
19
Ootteko muuten löytäneet mistään inkivääriolutta suht halvalla? Joskus noin vuosi sitten oli mun mielestä juomakeisarilla tarjolla mutta vetivät ne pois myynnistä ennenkuin ehdin tilata
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
847
Discandooosta tullut kymmenkunta kertaa tilattua ja tämän kesän satsi oli ainoa, joka tuli random sisällöllä. Laitoin puuttuvasta siideristä reklamaation piruuttani.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 497
Jos ei muu auta niin pakko juoda Heineken kurat ja niellä tappio. 20€ hinnaneron haluan kyllä takaisin.
 
Liittynyt
11.11.2018
Viestejä
187
Vähän ohi ketjun aiheesta, mutta onko joku törmännyt verkkokauppaan mistä saisi Club Matea tilailtua järkevään hintaan?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 461
Viestejä
4 162 839
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
domppaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom