Tavaroiden säilyttämisen sietämätön keveys

Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
496
Haluaisin vinkkejä tavaroiden säilyttämiseen liittyen. En tässä aloitusviestissä ehdi kuvata kaikkea aiheeseen liittyvää, josta koen tarvetta avautua, mutta palaan myöhemmin tarkemmin asiaan.

Lapsuudenkodissa oli Lundian hyllyjä muutama kappale ja ne muuttivat vain muotoaan muutoissa ja vaikka olivatkin hieman yksinkertaisen ja rumahkon näköisiä, ne olivat toimivia.

Omissa vuokra-asunnoissani on ollut aina sääntö että mitään ei saa ilman lupaa kiinnittää seinään mutta olen aina rikkonut sääntöä ja pois muuttaessa paikannut jälkeni. Näin olen saanut mm. Sovellan hyllyt seinälle. Alun perin kiinnitin ne käyttäen melkein kaikkia reikiä, mutta niiden oikeaan kohtaan saaminen alkeellisilla välineillä muuton ja muiden kiireiden keskellä ja toisaalta jälkien korjaus oli todella v-mäistä.

Valaistuin, ja kiinnitin nykyiseen asuntoon sovellan vaakakiskolla, ainakin puolet vähemmän ruuveja ja helpompi asennus, hurraa!

Edelleenkin ärsyttää tuo reikien tekeminen ja niiden paikkailu, joten olen miettinyt jo pidempään omilla jaloilla seisovaa hyllyä. Ikealla oli sellainen valikoimissaan, mutta ehti poistua ja loppua ennen kuin ehdin sitä hankkia. Sovella/Elfa myy omiaan todella vaisusti, kai niitä rautakaupasta saa mutta voin vain kuvitella hinnat.

Saako jostain myymälöissä käytettäviä/käytössä olleita metallisia hyllyköitä edullisesti?
 

tunke

Villi kuski
NOSTO
Liittynyt
19.04.2017
Viestejä
420
Ikealla on IVAR -hylly joka vaikuttaisi olevan saman tyylinen kuin Lundian hylly.
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
496
Ikean lopetettu ALGOT-jalka, noita saman sarjan muita osia vissiin saa vielä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 667
Viestejä
4 188 235
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom