Saisko porukalta arvosteluja Gigabyte, KFA2 ja MSI:n 2070 super malleista

Liittynyt
31.03.2019
Viestejä
55
Elikkäs ne jotka ovat ostaneet tai ovat kuulleet arvosteluja Gigabyte GeForce RTX 2070 Super GAMING OC, KFA2 GeForce RTX 2070 Super EX (1-CLick OC) tai MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X TRIO näytönohjaimista voisi kertoa arvosteluja.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Juu tiedossa on, mutta haluan täältäkin kuulla kommenteja.
About samanlainen toi 2070S trio kuin esim 2080Trio
2080 erittäin hiljainen eikä jäähyn ääni juurikaan kuulu avokopasta n.1.5metrin päästä, Rpm siellä 980-1100-rpm ja lämmöt 65-67c haarukassa.

Gigabytee en huoli kun pääsääntöisesti äänekkäitä ovat, mutta Aorus on kyllä olleet oikein päteviä.
Joku voi olla noista Gigabyten halvimmista erimieltä,mutta he eivät ehkä ole yhtä kriittisiä äänen suhteen kuin minä.
Varmasti silti kelpaa monelle mutta esim Msi trioa käyttäneenä ei kelpaisi ainakaan minulle enään.

KFA2 en tiedä, ei ole koneissa paljoakaan pyörinyt kun en harrasta 2v takuullisia ohjaimia ja käytettyinäkin skipannut nämä.
Varmaan ihan perus hyvä siinä missä Gigabyte tms.halvemmat ohjaimet.

Jos nyt pitää ostaa niin ei tarvitse miettiä kahtakertaa, ostaisin heti Msi 2070S Trion.
 
Liittynyt
31.03.2019
Viestejä
55
About samanlainen toi 2070S trio kuin esim 2080Trio
2080 erittäin hiljainen eikä jäähyn ääni juurikaan kuulu avokopasta n.1.5metrin päästä, Rpm siellä 980-1100-rpm ja lämmöt 65-67c haarukassa.

Gigabytee en huoli kun pääsääntöisesti äänekkäitä ovat, mutta Aorus on kyllä olleet oikein päteviä.
Joku voi olla noista Gigabyten halvimmista erimieltä,mutta he eivät ehkä ole yhtä kriittisiä äänen suhteen kuin minä.
Varmasti silti kelpaa monelle mutta esim Msi trioa käyttäneenä ei kelpaisi ainakaan minulle enään.

KFA2 en tiedä, ei ole koneissa paljoakaan pyörinyt kun en harrasta 2v takuullisia ohjaimia ja käytettyinäkin skipannut nämä.
Varmaan ihan perus hyvä siinä missä Gigabyte tms.halvemmat ohjaimet.

Jos nyt pitää ostaa niin ei tarvitse miettiä kahtakertaa, ostaisin heti Msi 2070S Trion.
No nyt on tilattu Gigabyte gaming oc versio. Alunperin tilasin EVGA halvimman mallin mutta sen toimitus myöhästy reilusti ja katselin videoita niin kyseisessä mallisa todella korkeat lämmöt 2080 TI:nä tosin hipoi lähemmäs 90
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 472
Viestejä
4 163 360
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom