Hyvä työtuoli?

Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
389
Onkohan kellään omakohtaista laajempaa kokemusta Malmstolenin valvomotuoleista, kestävyys yms..? Designhan on huomattavasti perinteisempi konttorituoli kuin autopenkkimäiset KAB / ergotekniikka...
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Pakko mainita ketjuun, että omasta 8v palvelleesta Ikean Markuksesta repesi ristiseläntuki toisesta päästään irti. Vilkaisin, että tuolissa olisi 10 vuoden takuu ja löysin Ikea Family tilin kautta kuitin. Yhteys asiakaspalveluun ja parin päivän kuluttua vanha tuoli Ikean vaihto/palautustiskille ja hyvityskortilla uusi tilalle. Jos tällä taas sit seuraavan 8+ vuotta... :tup:
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
389
Pakko mainita ketjuun, että omasta 8v palvelleesta Ikean Markuksesta repesi ristiseläntuki toisesta päästään irti. Vilkaisin, että tuolissa olisi 10 vuoden takuu ja löysin Ikea Family tilin kautta kuitin. Yhteys asiakaspalveluun ja parin päivän kuluttua vanha tuoli Ikean vaihto/palautustiskille ja hyvityskortilla uusi tilalle. Jos tällä taas sit seuraavan 8+ vuotta... :tup:
Ohhoh, ei paha! :) mun markuksesta hajos joskus kanssa ristiseläntuki toisesta päästä, ompelin sen itse. Kuitti kadonnut ajat sitten.

Tässä on tullut kokeiltua kaikkea paskaa välissä, joko pitäis laittaa 1300e tuoliin, mutta tosiasia on että viihdyin markuksessa ihan hyvin kunnes se hajosi vaikka ei täydellinen olekkaan. Ehkä niistä perkeleen jarrupyöristäkin pääsee yli. Pitäisköhän hakea ja heittää tää maskun roska lavalle =D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 342
Onko täällä kellään kokemusta Ikea Järvfjället -tuolista (siis ns. Markuksen "paranneltu" versio). Otin tuolin käyttöön pari päivää sitten ja olen muuten ihan tyytyväinen, mutta tämä tuntuu varsin kovaääniseltä. Tarkoitan siis, että kun tuolissa istuessa vähän mutkuilee tai "rojahtaa" vähän reilummin selkänojaan päin, pitää mekanismi melko kovaa ääntä. Lieneekö tämä äänekkyys näiden budjettituolien ominaisuus, vai onkohan tämä jotenkin huono yksilö?

Ikeaa ei ole kotikaupungissa, joten ihan heppoisin perustein en viitsisi lähteä reklamoimaan.
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 753
Mitäköhän toi oma ollut, noin reilut neljä kuukautta (Gunnared Beige) ja ei tuo vielä ole kolissut mitään. Käytän sitä arkisin päivittäin kun teen duunia etänä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 342
Tässä Järvfjälletissä mahtaa kolinan lähde olla tuon istuinosa, jonka syvyyttä voi säätää. Tuosta sinun mallista ei taida sellaista löytyä.
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Onko täällä kellään kokemusta Ikea Järvfjället -tuolista (siis ns. Markuksen "paranneltu" versio). Otin tuolin käyttöön pari päivää sitten ja olen muuten ihan tyytyväinen, mutta tämä tuntuu varsin kovaääniseltä. Tarkoitan siis, että kun tuolissa istuessa vähän mutkuilee tai "rojahtaa" vähän reilummin selkänojaan päin, pitää mekanismi melko kovaa ääntä. Lieneekö tämä äänekkyys näiden budjettituolien ominaisuus, vai onkohan tämä jotenkin huono yksilö?

Ikeaa ei ole kotikaupungissa, joten ihan heppoisin perustein en viitsisi lähteä reklamoimaan.
Tässä Järvfjälletissä mahtaa kolinan lähde olla tuon istuinosa, jonka syvyyttä voi säätää. Tuosta sinun mallista ei taida sellaista löytyä.
Samalla tavalla niissä säädettävissä istuimissa on klappia ihan kalliimmissakin vehkeissä, ei siitä pääse eroon kuin säätämättömällä mallilla kuten Markus.

Tosin en nyt ehkä äänekkäästä puhuisi tässä omassa Isku Stepissä
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 753
Tässä Järvfjälletissä mahtaa kolinan lähde olla tuon istuinosa, jonka syvyyttä voi säätää. Tuosta sinun mallista ei taida sellaista löytyä.
Vastasitko kenelle? Jos hämäännyit tuosta ilmoittamastani väristä, niin tuoli värin takana on Järvfjället itsellänikin. Ei kolise istuessa tai noustessa ja tuolista löytyy syvyyssäätö.

Toistaiseksi ihan ok ollut, harkinnut käsinojien ostamista vaikka harvoin on käyttöä.
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
389
Kuinka suurena haittana näette uusien ikeatuolien turvarenkaat jotka ovat lukossa ellei istu? Naarmuuntuuko lattia ilman lattiasuojaa jne. Nuo markuksen ja Järnefeltin pyöräthän tais olla vaikeanpi modata ja irtorenkaiden sopivuus arpapeliä, ilmesesti markustakin on kai kahdella eri koolla
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 342
Vastasitko kenelle? Jos hämäännyit tuosta ilmoittamastani väristä, niin tuoli värin takana on Järvfjället itsellänikin. Ei kolise istuessa tai noustessa ja tuolista löytyy syvyyssäätö.

Toistaiseksi ihan ok ollut, harkinnut käsinojien ostamista vaikka harvoin on käyttöä.
Joo niin taisin hämääntyä. Onko sulla tuo istuinosa tuolia käytettäessä mahdollisimman pienellä säädöllä eli lähes kiinni selkänojassa vaiko ei? Hyvä jos ei sulla kolise. Minulla jos esim. selkänojan lukitsee tiettyyn kulmaan ja sitten yrittää keinua tuolissa, pitää mekanismi ääntä. Samoin jos keikkuu penkissä puolelta toisella, saa aikaan äänen. Kävi mielessä, että olenko onnistunut kokoamaan tämän väärin. Ei tosin kehtaisi purkaakaan, koska sen jälkeen se varmasti natisee, kun ruuvailtu moneen kertaan.
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 753
On tuo istuinosa noin 4-5cm irti selkänojasta. Harvoin tulee löhöttyä selkänoja aivan taka-asennossa, mutta jos oikein tylsä palaveri johon ei kauheasti tarvitse antaa sisältöä itse. Mutta ei tosiaan nitinöitä tai kolinoita ainakaan vielä.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 574
Hyvä ja kestävä pelituoli hakusessa edullisesti? Telialta tammikuussa tarjouksesta tilaamani L33T Elite v2 Gaming Chair Black hajosi nyt 7kk käytön jälkeen. Katsotaan miten Telia asian minulle hyvittää. Samanlaista tuotetta en suostu ottamaan enää vastaan.

Tuolista hajosi yllättäen juuri se osa jonka kestävyyttä täälläkin epäiltiin, osa on tanko jonka varassa koko tuolin paino käytännössä on. Osa on todella heppoinen kannattelemaan koko tuolin käyttäjän painoa.
Osta uudelleenverhoiltu toimistotuoli (Kinnarps, Martela jne.)
 
Liittynyt
03.01.2018
Viestejä
107
Jep. Käytettynä ostettu Kinnarpsin toimistotuoli vieläkin 8v jälkeen täysin toimiva tuoli. Maksoi silloin 350€. Pieni sijoitus huomioiden että tuo ei kyllä rikki mene
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
55
Hyvä ja kestävä pelituoli hakusessa edullisesti? Telialta tammikuussa tarjouksesta tilaamani L33T Elite v2 Gaming Chair Black hajosi nyt 7kk käytön jälkeen. Katsotaan miten Telia asian minulle hyvittää. Samanlaista tuotetta en suostu ottamaan enää vastaan.

Tuolista hajosi yllättäen juuri se osa jonka kestävyyttä täälläkin epäiltiin, osa on tanko jonka varassa koko tuolin paino käytännössä on. Osa on todella heppoinen kannattelemaan koko tuolin käyttäjän painoa.
Ikea Markus ollut 5 vuotta käytössä ja ei valittamista.

Hyvä työtuoli?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: hmb
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 149
Minullakin huonoja kokemuksia tuosta Ikean Markuksesta. Oli koko yläkroppa jumissa kun tuollaisessa istui. Ei ehkä heti ilmene, mutta viikon jälkeen jo huomaa. Eli kannattaa toimistotuoli ostaa sellaisesta paikasta missä on hyvä palautusoikeus. Nuorempana tosin pystyi istumaan vaikka keittiönjakkaralla dataillessa, mutta hieman kun ikää karttuu, niin tarvitsee jo parempaa tukea ruholle. :vihellys:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 712
Paras on jos pääsee ostamaan jonkun muuttopuuhissa olevan firman kalusteita. Usein jättävät yhtään heikompikuntoiset tuolit jälkeen. Nimim. alla 10 eurolla ostettu Martelan tuoli, missä yksi vaijerikiinnike oli löysällä eikä säätö toiminut. Tuon kun kiristi niin ihan uutta vastaava tuoli.
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
389
Itse olen tässä käynyt surffailemassa katselemassa noita käytettyjä laatutuoleja. Uudelleenverhoilluista pyydetään äkkiä jotain 400-700e, käsinojissa ja muissa on selviä käytönjälkiä, takuu on 0. Ei varsinaisesti laitata ostohousuja jalkaan, vaikka vielä voivat kestääkkin pitkään.
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
389
Riippuu tietysti missä käy ja surffaa. Mainostavat täällä ainakin vuoden takuuta ja äkkiseltään ihan siistejä.
Jeps ja varmaan joskus tulee jotain konkurssieriä yms, joku muutaman vuoden jonkun 45kg sihteerin alla ollut tuoli halvalla olisi kyllä helmi löytö.

Olen itse alkanut harkitsemaan paluuta Markukseen, viihdyin ko. tuolilla kuitenkin 10 vuotta. Taino, vähän vähemmän kun viimeisen vuoden istuin vinossa mutta hyvin se kesti, takuukuitti oli hukassa enkä ole varma saiko silloin edes 10v takuuta siihen. Hintalaatusuhdehan siinä on eeppinen, etenkin jos kuten aiemmin threadissä mainittu 8v jälkeen takuuseen ja uusi tuoli tilalle meininkikin voi onnistua.

Olen 183cm ja nuo Markuksen mitat tuntuu vielä mätsäävän aika hyvin, kun säätöjähän siitä ei löydy.
 

Hessu

Tukijäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 420
Jeps ja varmaan joskus tulee jotain konkurssieriä yms, joku muutaman vuoden jonkun 45kg sihteerin alla ollut tuoli halvalla olisi kyllä helmi löytö.

Olen itse alkanut harkitsemaan paluuta Markukseen, viihdyin ko. tuolilla kuitenkin 10 vuotta. Taino, vähän vähemmän kun viimeisen vuoden istuin vinossa mutta hyvin se kesti, takuukuitti oli hukassa enkä ole varma saiko silloin edes 10v takuuta siihen. Hintalaatusuhdehan siinä on eeppinen, etenkin jos kuten aiemmin threadissä mainittu 8v jälkeen takuuseen ja uusi tuoli tilalle meininkikin voi onnistua.

Olen 183cm ja nuo Markuksen mitat tuntuu vielä mätsäävän aika hyvin, kun säätöjähän siitä ei löydy.
Jos paljon istut tuolilla niin suosittelen siltikin hankkimaan kaikilla säädöillä tuon jakkaran. Nimim. istun markuksella töissä ja säädettävät käsinojat ym. olisi ehdottoman hyviä, jotta ei tarvitse aina samassa istuma-asennossa könöttää.
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
389
Jos paljon istut tuolilla niin suosittelen siltikin hankkimaan kaikilla säädöillä tuon jakkaran. Nimim. istun markuksella töissä ja säädettävät käsinojat ym. olisi ehdottoman hyviä, jotta ei tarvitse aina samassa istuma-asennossa könöttää.
Joo, kokemus vaan sanoo, että se on sitten joko käytetty löytö, tai sitten n. 1000e+ uusi tuoli. Markuksessa ne käsinojat on niin leveällä, ettei ne ole tiellä, mutta silti niillä voi lepuuttaa käsiä tarvittaessa. Istun kyllä paljon, mutta tuo Markuksen kiikkumis-keinumisominaisuudet jalat rahilla meiningillä toimi itselle hyvin. Nykyisellä tuolilla perse on kokoajan kipeänä. Oli kyllä niin huono ostos tämä.
 

Hessu

Tukijäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 420
Joo, kokemus vaan sanoo, että se on sitten joko käytetty löytö, tai sitten n. 1000e+ uusi tuoli. Markuksessa ne käsinojat on niin leveällä, ettei ne ole tiellä, mutta silti niillä voi lepuuttaa käsiä tarvittaessa. Istun kyllä paljon, mutta tuo Markuksen kiikkumis-keinumisominaisuudet jalat rahilla meiningillä toimi itselle hyvin. Nykyisellä tuolilla perse on kokoajan kipeänä. Oli kyllä niin huono ostos tämä.
Joo käytettynä joutuu hankkimaan, jos kunnon tuolin haluaa. Hintaisekseenhan tuo markus on hyvä, mutta ei ainakaan itselläni tule enää mieleen istuskella pidempiä aikoja missään käppyrässä.
Itse olen sen verran leveissä mitoissa, että nuo käsinojat tuppaa olemaan tiellä. :tdown:
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
389
Noniin, meni niin hermot tuohon Maskun syncro ergoon muutaman kk käytön jälkeen. Kun nyt ei äkkiä ole löytynyt laatutuolia mistä haluaisi maksaa ison summan rahaa, niin hain 160e:llä Ikeasta Markuksen takaisin :D Järnefelttiä koitin pitkään, siinä on parempi selkänoja, mutta haluan kiikkutuolin. Järnefeltissä se istuin on todella lyhyt, markuksessakin oli lyhyempi kuin muistin, vaikka on pidempi. Ainoa asia mikä tossa Maskun romussa oli paremmin. Ja ne renkaat. Ja nää helvetin renkaat, pitää keksiä jotain.

Laitan tähän huonolaatuisen videon missä verrataan 300e:n maskua ja 160e ikea tuolin (ensimmäinen videolla) laatuvaikutelmaa (katso äänillä)



Ps. myydään syncro ergo :D (halvalla!!)
 
Liittynyt
06.05.2018
Viestejä
997
Niitä pultteja kannattaa välillä kiristää, ellei sitten viikossa löysty jo noin pahasti. Vai onko tuo silloinkin noin rimpula kun pultit kiristetty?
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
389
Voin kertoa että oli niin kireällä kuin ikinä sain, se mekanismi on väljä itessään, oli jo ekasta päivästä lähtien. Yritin jopa pahvinpalasilla tiukentaa välykset, mutta ne tippui heti pois :D
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 610
Niitä pultteja kannattaa välillä kiristää, ellei sitten viikossa löysty jo noin pahasti. Vai onko tuo silloinkin noin rimpula kun pultit kiristetty?
Taitaa olla tää tuoli ihan tämmöne "rimpula" osittain. Heiluu noi käsineet mutta muuten kyllä itse tykännyt. Joku vuoden ollu ja ihan tyytyväinen olen. Ite käytän vaan pysty asennossa suurimmaksi osaksi ja ainoa ehkä huono puoli on se jos pitää nojata niin hartiat ei mene ihan tuolin muotoisesti :( jää ns. vähän eteen. En tiedä mitä sitten tekee ryhdille, mutta selkäpäivät salilla auttaa tähän ;)
 
Liittynyt
06.05.2018
Viestejä
997
Voin kertoa että oli niin kireällä kuin ikinä sain, se mekanismi on väljä itessään, oli jo ekasta päivästä lähtien. Yritin jopa pahvinpalasilla tiukentaa välykset, mutta ne tippui heti pois :D
Kuulostaa kyllä vialliselta tai rikkinäiseltä tuotteelta, ainakin yrittäisin takuuseen saada tai josko suostuisivat palauttamaan rahat. Ainakin saa helpommin myytyä jos saa täysin uuden tilalle. Edes Jyskin satasen ihmeet ei koskaan rämisseet ja heiluneet tuohon malliin. :D
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
389
Kuulostaa kyllä vialliselta tai rikkinäiseltä tuotteelta, ainakin yrittäisin takuuseen saada tai josko suostuisivat palauttamaan rahat. Ainakin saa helpommin myytyä jos saa täysin uuden tilalle. Edes Jyskin satasen ihmeet ei koskaan rämisseet ja heiluneet tuohon malliin. :D
Joo tuota vähän mietin jo silloin että onko liekö vikaa. Käsinojat siis on ihan täysin solidisti kiinni, se tuolin istuinmekanismi tekee kaiken tuon kolinan ja tutinan. Mutta kun tuolilla istuu, niin kyllähän se siitä vakautuu, vaikka aina välillä siinä kyllä se syvyyssäätö "kloksahteli" kun valui tuolissa syvemmälle.
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
389
Niin, vielä kerran kysyn, että jos jollain on ikean tuoli näillä paskalukkorenkailla, että onko kellään laminaatti tai parketti ottanut hittiä ilman lattiasuojaa? Ei muuten häiritse nää renkaat, pelottaa vaan että laminaatti ei kestä. Lattiasuojus, uudet renkaat tai modaus joo...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 396
Kuulostaa kyllä vialliselta tai rikkinäiseltä tuotteelta, ainakin yrittäisin takuuseen saada tai josko suostuisivat palauttamaan rahat. Ainakin saa helpommin myytyä jos saa täysin uuden tilalle. Edes Jyskin satasen ihmeet ei koskaan rämisseet ja heiluneet tuohon malliin. :D
Samaa skeidaa mitä löytyy niin Jyskistä kuin Maskusta. Kummatkin firmat myyvät täyttä kuraa ja sattumalta jatkuvasti -50% alessa kaikki. Todellisuudessa täyttä kiinakuraa jota yritetään myydä ylihintaan.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
165
Itselläkin ollut uuden työtuolin metsästys vireillä jo hyvän aikaa ja voi jumalauta että on kyllä vaikeaa löytää suomesta osuvaa jakkaraa ATK käyttöön.

On tullut kierrettyä ikeat/jyskit/iskut/maskut/askot/martela outletit/ym. konsonanttihirviöt mutta ei vain kertakaikkiaan tunnu löytyvän sitä oikeaa sitten millään. Paljon on tullut hyviä tuoleja vastaan missä ns. pers- ja selkäosa on hyvä mutta sitten käsinojat tai niskatuki on huonoja eikä niitä saa säädettyä mieleisekseen. Tai sitten jos on kokonaisuutena hyvä tuoli niin sitten ulkonäkö on ruma kuin rullatuoli eikä sellaista kotiin halua. Aina on joku osa-alue mikä kusee joko itse tuolissa, käsinojissa tai niskatuessa.

Välillä tuntuu että onko tuolin suunnittelija itse edes istunut minuuttiakaan tuotoksessaan kun jo kauppaan kävellessä näkee että tuossa hirvityksessä ei varmasti ole kenkään hyvä istua vaikka hintalappu sanoisi 300-400€.

Eihän tämä voi olla näin vaikeaa :confused:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 712
Itselläkin ollut uuden työtuolin metsästys vireillä jo hyvän aikaa ja voi jumalauta että on kyllä vaikeaa löytää suomesta osuvaa jakkaraa ATK käyttöön.

On tullut kierrettyä ikeat/jyskit/iskut/maskut/askot/martela outletit/ym. konsonanttihirviöt mutta ei vain kertakaikkiaan tunnu löytyvän sitä oikeaa sitten millään. Paljon on tullut hyviä tuoleja vastaan missä ns. pers- ja selkäosa on hyvä mutta sitten käsinojat tai niskatuki on huonoja eikä niitä saa säädettyä mieleisekseen. Tai sitten jos on kokonaisuutena hyvä tuoli niin sitten ulkonäkö on ruma kuin rullatuoli eikä sellaista kotiin halua. Aina on joku osa-alue mikä kusee joko itse tuolissa, käsinojissa tai niskatuessa.

Välillä tuntuu että onko tuolin suunnittelija itse edes istunut minuuttiakaan tuotoksessaan kun jo kauppaan kävellessä näkee että tuossa hirvityksessä ei varmasti ole kenkään hyvä istua vaikka hintalappu sanoisi 300-400€.

Eihän tämä voi olla näin vaikeaa :confused:
Onko sulla jotenkin poikkeukselliset mitat vai miten ei säädöt riitä esim. Iskun tai Martelan toimistotuoleissa? Vai meneekö ne kaikki siihen rumien tuolien kategoriaan?
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 811
Niin, vielä kerran kysyn, että jos jollain on ikean tuoli näillä paskalukkorenkailla, että onko kellään laminaatti tai parketti ottanut hittiä ilman lattiasuojaa? Ei muuten häiritse nää renkaat, pelottaa vaan että laminaatti ei kestä. Lattiasuojus, uudet renkaat tai modaus joo...
n. kymmenen vuotta on tehnyt tehtävänsä. Ei sellainen suojus olisi ollut huono idea aikanaan, nyt on myöhäistä.

Vaihtoehtoisesti siihen tuoliin voi alunperinkin hankkia erilaiset renkaat. Eipä se vaan koskaan tule mieleen kun innoissaan uutta tuolia pistää kasaan :)
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
389
n. kymmenen vuotta on tehnyt tehtävänsä. Ei sellainen suojus olisi ollut huono idea aikanaan, nyt on myöhäistä.

Vaihtoehtoisesti siihen tuoliin voi alunperinkin hankkia erilaiset renkaat. Eipä se vaan koskaan tule mieleen kun innoissaan uutta tuolia pistää kasaan :)
Ainakaan mun 2009 markuksessa ei ollut lukkorenkaita (siis mitkä on jarrut päällä jos ei istu) ja ei tehneet mitään damagea lattialle. Käsittääkseni noi jarrulliset turvapyörät on tulleet vasta tässä ihan viimevuosina.

On mulla kyllä lattialla esim combat rudder pedaalit mitkä vähä väliä liukuilee jaloissa, eikä ole mitään jälkiä jäänyt niistäkään kyllä... ja lattia paskainen kuin mikä :D
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
389
Kesällä btw kävin testaamassa kahta kallista tuolia: Kinnarpsin 8-sarjalaisen, sekä Malmstolenin valvomotuolin. Molemmat eittämättä laatutuoleja. Tuo kinnarps säätyi kyllä joka ikiseen suuntaan hienosti, niskatukikin säätyi niin paljon etten edes tienny olevan mahdollista. Keinukin oli todella hyvä. Mutta jotenkin olo istua oli hutera, selkänoja, vaikkakin muotoiltu, tuntui jotenkin kahdelta laudalta missä hieman pehmustetta: kova ja ei antanut tukea. Ei iso juttu, mutta kun tuolista maksaa n. 1200e niin kaipaisi about täydellisyyttä ... ja tuossakin oli muoviristikko! Tosin tuskin ne hajoavat.

Malmstolen vaikutti todella hyvältä muuten, mutta jostain syystä kun sillä keinuessa halusi mennä ryhtiin istumaan niin se keikkasikin järkyttävään miinuskulmaan (perseosa etuosa siis lattiaa kohden) ja tuntui että siltä tippuu.. Missään en tuollaista ole ennen nähnyt. 1300e tms hintaa. Ehkä tuota oppii käyttämään tai sitten käyttäjän virhe.

Lopulta vielä haluisin jossain testata sitä KAB seatingiä ja Ergotekniikan 8100:sta. Käytän töissä Ergon 9000:sta, ja se on kestävä ja hyvä tuoli, mutta aika "karvalakki" hintaansa nähden, tuo hieman kalliimpi 8100 vaikuttaa paremmalta.

Toistaiseksi kuitenkin kiikun tällä Ikean Makella, keinuskelessa takakenossa jalat rahilla -meingillä tämä ei häviä ergo9000:lle oikeastaan yhtään. Juuri tämä pelastaakin markuksen keskiverron ergonomian, jos alkaa ahdistaa työasento pidemmän päälle niin jalat suoraksi ja keinuen, ja kroppa lepää. Mielestäni hyvin valvomotuolimainen laite.
 
Liittynyt
30.06.2018
Viestejä
107
Mites Workplaceofficesta tai muusta vastaavasta KABin tuoleja tilanneet, menikö toimituksessa kauan aikaa ja minkä hintaiset oli teidän tuolit?
 
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
412
Mites Workplaceofficesta tai muusta vastaavasta KABin tuoleja tilanneet, menikö toimituksessa kauan aikaa ja minkä hintaiset oli teidän tuolit?
Lupasivat 4-5 viikkoa. Nyt on viikko 8 menossa ja pitäisi viimeinkin olla matkalla ja ensi viikolla saapunee. Taisi olla 13.-16. kesäkuuta kun tilasin. Liekkö kesälomat painaneet siellä päässä toimitusaikoja pidemmäksi. En muista hintaa oliskohan ollu vähän päälle 700 puntaa, mutta en voi varmaksi sanoa. Director-malli.
 
Liittynyt
26.08.2019
Viestejä
9
Kunhan rekkauksesta tulee vaaditut 7 vrk täyteen laitan myynti-ilmon erittäin hyvässä kunnossa olevasta Herman Miller Mirra -työtuolista.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 309
Mulla on Steelcase Leap V2 tällä hetkellä käytössä, mutta tuoli on ollut melkoinen pettymys. Käsinojat ei nouse tarpeeksi ylös ja kallistuskulmaa ei voi säätää sekä selkänoja ei tule tarpeeksi eteen joten pitäisi jotain parempaa löytää. Onko Herman Millerit ne mitä kannattaisi etsiä. Käytettynä on oikeastaan pakko ostaa. Aikaisemmin oli Martela Logic 4 ja 400 käytössä muttei nekään oikein tuntuneet mukavalta ja varsinkin käsinojien säädöt oli melko avuttomat.

Ostaisin ton ylemmän Mirran, mutta harmillisesti asun Riihimäessä turhan kaukana eikä ole autoa.
 
Liittynyt
28.07.2019
Viestejä
587
Mulla on Steelcase Leap V2 tällä hetkellä käytössä, mutta tuoli on ollut melkoinen pettymys. Käsinojat ei nouse tarpeeksi ylös ja kallistuskulmaa ei voi säätää sekä selkänoja ei tule tarpeeksi eteen joten pitäisi jotain parempaa löytää. Onko Herman Millerit ne mitä kannattaisi etsiä. Käytettynä on oikeastaan pakko ostaa. Aikaisemmin oli Martela Logic 4 ja 400 käytössä muttei nekään oikein tuntuneet mukavalta ja varsinkin käsinojien säädöt oli melko avuttomat.

Ostaisin ton ylemmän Mirran, mutta harmillisesti asun Riihimäessä turhan kaukana eikä ole autoa.
Suosittelen työntämään hiiret ja näppikset pidemmälle pöytää ja heittämään käsinojat huitsin....
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 379
Viestejä
4 200 024
Jäsenet
70 893
Uusin jäsen
JapPro

Hinta.fi

Ylös Bottom