Nopeuskamera-softa puhelimelle

Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
748
Mikä olisi hyvä maksullinen tai ilmainen nopeuskamera-softa? Itse käytän nyt ilmaista Tom Tom nopeuskamerat-ohjelmaa mutta välillä sekään ei kaikkia kameroita tunnista ja nopeusrajoitukset ei ole päivittynyt.
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
510
Waze-navigaattorissa on kans kamerat ja kaikkea muuta käyttäjien ilmoittamaa (onnettomuudet/ruuhkat/jne). Taitaa olla googlen omistama.
 

DrMadman

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
38
Itse olin kuulevinani jonkun surkean hiljaisen epämääräisen merkkiäänen tuosta Googlesta, käytännössä kuitenkin semmoinen mitä ei voi ajomelun ja musiikin takaa mitenkään erottaa. En keksinyt miten sen saisi vaihdettua, eli kannattaa harkita esim juuri tuota Wazea jos ajelee seuduilla missä on kamerariski. Toivottavasti Google vielä parantelee tuota omaansa, pikkuhiljaahan se kameroiden sijainti ainakin kehittyy kun nelostietä pohjoiseen mennessä aika paljon vielä kameroita puuttui, mutta muutaman kohdalla kysyi että tähän on ilmoitettu kamera, vieläkö on paikallaan.
 

Janick

Insanity's crescendo
Make ATK Great Again
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
249
Luinpas huonosti, kun en tajunnut, että käytät juuri tuota samaa ohjelmaa. Minulla se tosiaan on näyttänyt kamerat oikein ja tuota nopeusrajoituksien näyttöä en katsonut/käyttänyt.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 043
Viestejä
4 189 791
Jäsenet
70 854
Uusin jäsen
rata-mestari

Hinta.fi

Ylös Bottom