Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 066
Ja miten tuo takuu menee teillä? Eikö EU versioissa pitäisi olla 24kk, 1 vuoden sijasta?
Älypuhelimilla on EU:n sisällä kahden vuoden valmistajan virhevastuu. Myyjät/valmistajat saavat myöntää lisäksi täydentäviä takuupalveluita kuluttajille. Takuu ei saa kuitenkaan olla heikompi kuin virhevastuu. Lisäksi jos valmistaja myöntää laitteelle takuun jossain päin EU:ta, niin kuluttajalla pitää olla mahdollisuus samaan palveluun myös muualla, jos kyseille laitteelle on maahantuontia siinä maassa. Esimerkiksi Apple mainostaa vain 1 vuoden takuuta mutta laitteilla on voimassa 2 vuoden virhevastuu.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 341
Mihinkäs mennessä tilaukset saadaan käsiteltyä? Su-ma yönä tein tilauksen ja mietin tässä kerkeekö saapua tälle viikolle kun ensi viikosta lähtee 4vkon lomat ja olis hyvä olla jo kamat asennettu :)
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
480
Mihinkäs mennessä tilaukset saadaan käsiteltyä? Su-ma yönä tein tilauksen ja mietin tässä kerkeekö saapua tälle viikolle kun ensi viikosta lähtee 4vkon lomat ja olis hyvä olla jo kamat asennettu :)
Laita Jimmsille yv:llä tilausnumeros ja sano et kiire :) Jos sun osias on siis kaikkia varastossa.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Miten ja milloin teidän kautta mahtais saada oranssia cablemodin psu-kaapeli sarjaa?

CableMod E-Series G2 & P2 kaapelisarja, oranssi - 109,90€

Vaihtoehtona olisi tällä haavaa bitfenixin vastaava kitti, mutta cablemodin väritys olisi kuvan perusteella just sitä mitä lääkäri määrää
BitFenix Alchemy 2.0 PSU Cable Kit, EVG-Series, PSU-kaapelisarja, oranssi - 94,90€
Kys. kaapelisarjan saatavuus on täysin avoin, sillä nämä tulevat suoraan valmistajalta.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Laitoin yhden tällaisen takaisinpäin (ilman wi-fiä) käyttämättömänä, ja palautus otettu käsittelyyn viime perjantaiaamuna. Tuleeko vielä uusi viesti sitten kun palautus on käsitelty?
Kyllä tulee. Sivuhuomautuksena: yhtään tapausta ei ole käsittelyssä tuosta tuotteesta, eli varmaan siis vastaanotettu perjantaina? Jos laitat yksärinä tapausnumeron niin voidaan tsekkailla.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Mahtaako Jonsbon koteloita olla tulossa jälleen myyntiin, näyttävät hävinneen listoilta? Toisena vaihtoehtona olisi tämä Lian Li PC-Q38, ikkunallinen Mini-ITX -kotelo, hopea - 138,90€ mutta mustana, onko saatavana valikoimiin?
Moikka! Jonsboita ei enää saada, ovat poistuneet tukkurimme valikoimista ja siksi poistettu myös sivuiltamme. Tuon Lian Li:n kotelon musta versio poistui myynnistä huhtikuussa. Lähin vastaava taitaa olla tämä: Lian Li PC-Q37, ikkunallinen Mini-ITX -kotelo, musta - 249,90€
 
Liittynyt
27.06.2018
Viestejä
3
Onko Jimmsillä ruuhkaa tilausten suhteen? Omani ollut jo pari päivää käsiteltävänä. Kitkuilee saadaa jo ryzeni.. :btooth:
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
479
Joko noita Msi:n b450 emoja alkaa näkymään tukkureiden listoilla kun näköjään ulkomailla otetaan jo ennakkotilauksia vastaan ?

Msi b450m Mortar Max ja Tomahawk Max
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Kylläpäs nyt kestää saada ton bundlen emoja, saapumisarviot pyörii ees taas ku puolukka vanhan mummon..... eilen oli 19.7, tänää taas 12.8 :shifty:
 
Liittynyt
07.10.2017
Viestejä
1 100
Kyllä o jimmsillä hidastunu tilausten käsittely viime vuosina. Lähes poikkeuksetta pienetki tilaukset, joita on suoraan varastossa, odottaa käsittelyä sen 3 päivää, ellet käy itkemässä aspaan.
Tiistaina tilasin ledi nauhan koneeseen ja oletin että nyt viimeistään perjantaina ois saapunu, mutta näköjään se 1-4päivän toimitus on aina sen 4 päivää vähintään. Aikasemmissa tilauksissa sama homma.
 

JM7

Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
39
About runsaan päivän viive, pientä rusinamyrskyä ilmassa :) ATK-kriisin yllättäessä kannattaa aina laittaa yksäriä!
Pitäisikö jokaisen tilauksen yhteydessä mainita aina kiire? Itse olen ollut 2 työpäivää jonossa, ja nähtävästi "kiireellisen" tilauksen saa jo seuraavana päivänä noudettua postista. Lievästi sanottuna harmittaa tällainen toimintatapa. Ja en aio etuilla jonossa nyt, enkä jatkossakaan. Toivottavasti jonoa puretaan kuten jonoa kuuluu purkaa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
43
Tilanne toimitusaikoineen on ollut samanlainen jo pitkään, joten arvelisin kyseen olevan uudesta toimintamallista. Muistan sen ajan kun päivällä teki tilauksen jimmssiin, niin iltapäivällä paketti oli jo postissa. Seuraavana päivänä pääsi käpistelemään. Viime vuoden puolella muistan ihmetelleeni, kun tilauksen postittamisessa kesti. Eikä tilanne ole parantunut tämän vuoden puolella. Minusta tuohon ilmoitettuihin toimitusaika-arvioihin viittaaminenkin on vähän hassua, kun tosiaan muistan vielä miten joskus homma toimi. Ja kun katsoo miten se toimii muissa nettikaupoissa. Ei ilmeisesti haluta palkata lisää työntekijöitä. Ahneus iskenyt. Tämän sanottuani on sanottava, että jimssissä on hyvät asiakaspalvelijat sen mitä olen tämänkin vuoden puolella ollut yhteydessä.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
582
Pitäisikö jokaisen tilauksen yhteydessä mainita aina kiire? Itse olen ollut 2 työpäivää jonossa, ja nähtävästi "kiireellisen" tilauksen saa jo seuraavana päivänä noudettua postista. Lievästi sanottuna harmittaa tällainen toimintatapa. Ja en aio etuilla jonossa nyt, enkä jatkossakaan. Toivottavasti jonoa puretaan kuten jonoa kuuluu purkaa.
Aikaisemmin on muistaakseni mainittu että nämä atk-kriisipotilaat hoitaa aspan väki suoraan, ei pakkaamo/varasto/mikä nyt lienee oikea termi? Tokihan jos jokainen tilauksen tehnyt ilmoittaa että on kiire niin sitten on taas aspassa ruuhkaa :D
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 966
Kyllä o jimmsillä hidastunu tilausten käsittely viime vuosina. Lähes poikkeuksetta pienetki tilaukset, joita on suoraan varastossa, odottaa käsittelyä sen 3 päivää, ellet käy itkemässä aspaan.
Tiistaina tilasin ledi nauhan koneeseen ja oletin että nyt viimeistään perjantaina ois saapunu, mutta näköjään se 1-4päivän toimitus on aina sen 4 päivää vähintään. Aikasemmissa tilauksissa sama homma.
Pitäisikö jokaisen tilauksen yhteydessä mainita aina kiire? Itse olen ollut 2 työpäivää jonossa, ja nähtävästi "kiireellisen" tilauksen saa jo seuraavana päivänä noudettua postista. Lievästi sanottuna harmittaa tällainen toimintatapa. Ja en aio etuilla jonossa nyt, enkä jatkossakaan. Toivottavasti jonoa puretaan kuten jonoa kuuluu purkaa.
Tilanne toimitusaikoineen on ollut samanlainen jo pitkään, joten arvelisin kyseen olevan uudesta toimintamallista. Muistan sen ajan kun päivällä teki tilauksen jimmssiin, niin iltapäivällä paketti oli jo postissa. Seuraavana päivänä pääsi käpistelemään. Viime vuoden puolella muistan ihmetelleeni, kun tilauksen postittamisessa kesti. Eikä tilanne ole parantunut tämän vuoden puolella. Minusta tuohon ilmoitettuihin toimitusaika-arvioihin viittaaminenkin on vähän hassua, kun tosiaan muistan vielä miten joskus homma toimi. Ja kun katsoo miten se toimii muissa nettikaupoissa. Ei ilmeisesti haluta palkata lisää työntekijöitä. Ahneus iskenyt. Tämän sanottuani on sanottava, että jimssissä on hyvät asiakaspalvelijat sen mitä olen tämänkin vuoden puolella ollut yhteydessä.
Aikaisemmin on muistaakseni mainittu että nämä atk-kriisipotilaat hoitaa aspan väki suoraan, ei pakkaamo/varasto/mikä nyt lienee oikea termi? Tokihan jos jokainen tilauksen tehnyt ilmoittaa että on kiire niin sitten on taas aspassa ruuhkaa :D
Kiitos kollektiivisesti palautteesta! :)
Niin kuin tuossa reivi tiesi mainita niin toimintatapa ei ole keneltäkään muulta pois, sillä aspalaiset keräävät siis resurssiensa ja kykyjensä mukaisesti nämä hyvän asiakaspalvelun hengessä itse (logistiikkaa kuormittamatta).

Varaston keväiset kehitystoimenpiteet (mm. lisärekryt ja järjestelmän viilaaminen) saivat toimitusnopeudet jo entiselle salamannopealle tasolle, mutta nyt kesälomat yhdistettynä kollektiiviseen "rusinaryntäykseen" aiheuttavat kuormaa logistiikan puolelle. Mistään suuresta viiveestä ei kuitenkaan ole kyse, mutta saattaahan se tuntua maailmanlopulta jos paketti lähtee vartin sijasta 1,5 vuorokaudessa. Tämän takia juuri ohjeistetaan, että voi laittaa yksäriä jos on paha tilanne. Tietenkin toivotaan että tässä käytettäisiin omaa harkintaa, eikä pelkästään PAKKOSAADAMULLEKAIKKIHETINYT -henkisesti etuilla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 331
Viestejä
4 157 436
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom