Ratkaistu Windows 10 Update "Some settings are managed by your organisation"

Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
790
En pysty päivittämään Windows 10 kun mulla on seuraavanlainen listaus virheitä. Kyseessä on ihan normaali kotikone Windows 10 Pro. Ei minkään organisaation käytössä yms.

upload_2019-7-15_19-26-34.png
 
Liittynyt
26.08.2017
Viestejä
1 273
Onko menty kirjautumaan vahingossa guest-tunnuksilla tai jollain muulla kuin admin-oikeudet omaavalla tilillä?
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 250
Oletko puukottanut rekisteriä, tai gpedittiä (group policy editor)? Jos olet, niin se voi laukaista tuon virheen.
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
790
Oletko puukottanut rekisteriä, tai gpedittiä (group policy editor)? Jos olet, niin se voi laukaista tuon virheen.
ainostaan yksi käyttäjä koneella (minä) jolla on adminit. Olen puukottanut sitä nyt kun yritin korjata tuota netistä löytyvien ohjeiden mukaan. Mikään ei tunnu auttavan.
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 250
Onko jotain viruksentorjuntaohjelmistoa joka voisi estää muutoksia? Sulje kaikki ja kokeile uudestaan. Windowsin oman suojan ei pitäisi estää.
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 113
Insideriin kuuluminen kyllä asettaa jotain lukkoon, muttei pitäisi kyllä mennä noin paljoa.
 

henksel

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
190
Onko käytetty jotain ShutUp10 tai muuta vastaavaa softaa, jolla saa kiristettyä Windowsin yksityisyysasetuksia ja vähennettyä tiedonkeräystä? Jos on, niin default-asetuksien palauttaminen saattaa auttaa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
227
Jostain koneesi on saanut MDM -rajapinnan kautta hallinta-asetuksia.

Oletko asentanut koneelle esim. Office -paketin organisaation tilillä tai käyttänyt jotain yhteyksiä organisaatioon järjestelmiin mitkä ovat pakottaneet MDM -hallinnan päälle? Olet ehkä huomaamattasi hyväksynyt tämän etkä ole tiennyt mitä se tarkoittaa.

Katso asetukset valikosta:

(win+i) -> Accounts -> Email & accounts ja Access work or School, että mitä tilejä näissä näkyy....
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
790
Jostain koneesi on saanut MDM -rajapinnan kautta hallinta-asetuksia.

Oletko asentanut koneelle esim. Office -paketin organisaation tilillä tai käyttänyt jotain yhteyksiä organisaatioon järjestelmiin mitkä ovat pakottaneet MDM -hallinnan päälle? Olet ehkä huomaamattasi hyväksynyt tämän etkä ole tiennyt mitä se tarkoittaa.

Katso asetukset valikosta:

(win+i) -> Accounts -> Email & accounts ja Access work or School, että mitä tilejä näissä näkyy....
Aiempiin viesteihin: en ole käyttänyt shutup ohjelmaa tai mitään aktivointi juttuja.

Minulla on koulusta saatu Office ja Onedrive tili koneella joten tämä saattaisi olla syy.. Täytyy töiden jälkeen käydä tutustumassa tuolla.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
227
Minulla on koulusta saatu Office ja Onedrive tili koneella joten tämä saattaisi olla syy.. Täytyy töiden jälkeen käydä tutustumassa tuolla.
Jep, sieltä tulee asetukset. Samalla kun kirjaudut, niin se enrollaa koneesi MDM -hallintaan...
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
790
Jep, sieltä tulee asetukset. Samalla kun kirjaudut, niin se enrollaa koneesi MDM -hallintaan...
SOLVED

No sehän se oli! Eli Accountsiin ja kirjauduin ulos ja tai poistin tili viittaukset kaikkialta mistä löysin koulutilinini tuolta asetuksista. Ei heti alkanut silti toimimaan mutta käynnistin koneen uusiksi parikin kertaa ja yritin hakea uusia päivityksiä yhtäkkiä alkoikin toimimaan.
Suurkiitos kaikille vastanneille!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 685
Viestejä
4 188 876
Jäsenet
70 780
Uusin jäsen
Tauno.T

Hinta.fi

Ylös Bottom