Fallout 76

Rouxinol

siihen voi laittaa tekstiä
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
890
Nyt kun tätä on pari päivää pelannut niin ei tää nyt ihan kuraa ole. Perus bugit löytyy mitä kaikista fallouteista, lisänä vaan välillä potkii ulos pelistä/menettää yhteyden serveriin. Mmona ne tätä taisi yrittää mainostaa, mutta aivan liian vähän pelaajia tän kokoiselle napille joten yksinpelinä tuntuu pääasiallisesti menevän (tiedä sitten millasta olis jos olis kavereita).

Taidan kyllä odottaa josko muuttuu jonkun ajan sisällä f2pksi tai kunhan tulee steamiin ja alennukseen siellä.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
362
Testasin ja pidin, vähän alkuun oli ongelmia kun peli ei nostanu gpu:n kelloja mutta syy taisi olla että nvidian asetuksissa oli open gl rendering autolla niin varmaan sitten käytti integroitua näyttistä.
Noh kun lopetin pelin niin ei laskenu enää niitä gpu:n kelloja 2d kelloihin, syy oli bethesda launcherin vaikka se oli kellon vieressä piilossa, sen kun sammutti niin johan tippu.
Tämmöstä pientä että jos tulee muille vastaan.
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 603
Aika moni tainnu innostua kokeilemaan,nyt kun tää on viikon verran F2P. Ainakin mitä eilen huomas pikku levusten määrästä.
Jonkuu verran tuli annettua lahjoja noille alotteleville kun niitä vastaan tuli,niin ei niiden startti ole niin nihkeä. :) "Aid-paketteja" siis jaeltu,yleensä jokunen stimpack,ruokaa,puhasta vettä,ase ja siihen joku sata kuulaa.
Tosin tullu huomattua jo aikasemmin että oma lvl kun on yli 170,niin useimmat lähtee karkuun kun menee viemään apu pakettia. :D
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 743
Eka Nuclear Winter battle royale match pelattu ja voitimme! :joy: Täähän on hauskaa.
Oli kyllä yllättävän hauska tuo nuclear wintteri :eek: miten ne on onnistunu tekee jotain oikein
Pakko kysyä onko tuo ensimmäinen Battleroyale mitä olette pelanneet?

Hyvä jos maistuu ja ymmärrän että se on vielä betassa, mutta eivätkö kaikki muut BR-pelit hoida samat hommat selvästi paremmin?
 

pilottistifu

Tukijäsen
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
202
On tulllut pelattua pubgia, apexia, yms mutta siis kun ajatellaan minkälainen fallout 76 on tähän asti ollut niin siihen verraten yllättävän hyvä :D
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 718
Joo yllättävän paljon on porukkaa kokeilemassa tätä. Mun level 200 hahmolla monesti yli puolet pelaajista on jotain <level 10 pelaajia. Itse en kyllä viitsisi ladata jotain 60 gigan peliä viikon kokeilua varten.
 

Rouxinol

siihen voi laittaa tekstiä
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
890
Joo yllättävän paljon on porukkaa kokeilemassa tätä. Mun level 200 hahmolla monesti yli puolet pelaajista on jotain <level 10 pelaajia. Itse en kyllä viitsisi ladata jotain 60 gigan peliä viikon kokeilua varten.
Haluatko vähän avata tätä ajattelutapaa? Suomessa ei kuitenkaan (pääasiallisesti) oo käytössä datamäärän perusteella laskutettavaa nettiä enkä itse keksi muita syitä tälläselle.[/QUOTE]
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 100
En uskalla edes kuvitella, millaista peliä oli pelata julkaisussa. Sen verran tökerö tekele tämä nytkin on, puolen vuoden päivitysten ja korjailujen jälkeen.

Tehtäväloki täyttyy jatkuvasti turhasta paskasta, jos sattuu vain kulkemaan jonkin alueen ohitse, ja lista vuotaa yli ruudun alalaidasta ja peittää ammuslaskurin. Hylkäsin turhan power armorin korpeen, mutta kohta peli palautti painavan kapistuksen ystävällisesti reppuuni. Värimaailma on minusta vastenmielinen.

Taistelu on liian helppoa, koska vihollisten tekoäly on yksi tyhmimpiä mitä olen ikinä nähnyt. T-asennossa töröttäviä, paikallaan sätkiviä ja maastoon jumiutuvia vihuja tulee vastaan joka toisessa taistelussa, mutta eivät toimivatkaan viholliset mitään taktiikkaneroja ole. Pääosumat on helppo kerätä mutanteilta, jotka päättävät jäädä seisoskelemaan paikalleen pohtimaan syntyjä syviä.

"Tarinan" kirjoittajalla on täytynyt olla pelin sävystä ja tunnelmasta totaalisen eri käsitys kuin muilla suunnittelijoilla. NPC:t kirjaimellisesti parkuvat holonauhoihin perheidensä kuolemaa ja omaa kovaa kohtaloaan. Nyyhkyjutut kestävät ja kestävät. Voisiko neiti mennä jo asiaan, tässä on neljä muutakin itkuvirttä jonossa? Muuten peli on tungettu täyteen Fallout 3:n ja 4:n lapsekasta huumoria, joka sopii traagisten ääninauhojen kanssa yhteen kuin mansikat pitsaan.
 
Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
746
Kyllä tätä ilmaiseksi pelaa...:cigar2:

Ei tää todellakiin niin hirveä ole kuin jotkut ovat antaneet ymmärtää. Vaikkei mikään mestariteos olekaan. Ehkä jotkut odotti hieman liikaa tältä peliltä. Mun mielestä tää on ihan passelin semmoseen alle 30 euron hintaan, että voi vaikka harkita. On tässä muutamia bugeja tullu PS4:llakin, esim. muutama paikallaan jököttävä ghouli, joihin ei saa edes lämää lyötyä ja muuta pientä. Mutta kaverin tai pari kanssa voi olla ihan mukavaa touhua, jos on Fallout-fani.

Se vähän ihmetyttää on miten helppo näitä vihuja on tappaa, toki joihinkin saa syytää 38. kuteja enemmän kuin laki sallii mutta ei se mikään ongelma ole. Juoksee vaan karkuu ja ampuaa. Toistaiseksi vihut toki olleet kevyitä, joku protectroni vissiin sitkein. Muttei ne edes tee kauheesti lämää suhun vaikka osuskin. Meneekö vihujen taso jotenkin sun oman tason mukaan vai miten tää näin helppoo on? Ja toisaalta itse osuu pyssyillä varsin helposti vihuihin, kun ei ne hirveesti väistele tms. Ghoulit kyllä kirmaa kimppuun aika vikkelään kuten yksinpeli-Falloutissakin.
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 100
Meneekö vihujen taso jotenkin sun oman tason mukaan vai miten tää näin helppoo on?
En usko. Olen itse lv. 9 ja vastaan on tullut sekä lv. 1 nyrkillä tapettavia että lv. 50 karmeita panossieniä. Vihujen taso riippuu ymmärtääkseni pelkästään alueesta, mikä on minusta ihan hyvä ratkaisu. Tosin ne panossienetkin saa hengiltä suht helposti juustottamalla tekoälyä.

Pelaan pelkästään yksin hortoillen, joten tiimikavereillakaan ei ole vaikutusta asiaan.
 
Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
746
Joo, olekaan kovin pitkälle vielä harhaillut. pitänee viikonloppuna vetää vielä lisää niin saa paremman kuvan. Meneekö sitten ostoon? Luultavasti ei vielä koska pari kaveriani ei ole hankkimassa. Toinen varsinkin kauheen nihkee plussatiliä hommaan, kun maksaa rahaa. Ei pääse sitten kimpassa mitään tekemään sen kanssa. Se vaan Skyrimiä ja Falloutia yksin hakkaa... kertoo kyllä et ois kiva co-oppina pelaa näitä, mutta kun on pihi niin on pihi. Ei voi sitten mitään.:smoke:
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 718
Haluatko vähän avata tätä ajattelutapaa? Suomessa ei kuitenkaan (pääasiallisesti) oo käytössä datamäärän perusteella laskutettavaa nettiä enkä itse keksi muita syitä tälläselle.
No siis 60 gigaa kestää ihan kivasti aikaa ladata.

En usko. Olen itse lv. 9 ja vastaan on tullut sekä lv. 1 nyrkillä tapettavia että lv. 50 karmeita panossieniä. Vihujen taso riippuu ymmärtääkseni pelkästään alueesta, mikä on minusta ihan hyvä ratkaisu. Tosin ne panossienetkin saa hengiltä suht helposti juustottamalla tekoälyä.

Pelaan pelkästään yksin hortoillen, joten tiimikavereillakaan ei ole vaikutusta asiaan.
Muut lähistöllä liikkuvat tai liikkuneet pelaajat vaikuttavat noihin.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 215
Käyttöliittymä on kyllä kauhean surkea, tiedä sit onko mitään modeja tuota lievittämään, ku kerta "MMO" on.
 
Liittynyt
01.09.2017
Viestejä
263
Pakko kysyä onko tuo ensimmäinen Battleroyale mitä olette pelanneet?

Hyvä jos maistuu ja ymmärrän että se on vielä betassa, mutta eivätkö kaikki muut BR-pelit hoida samat hommat selvästi paremmin?
Koska se on hauska? Tuli eilen katottua shroudin trolli melee buildia ja se oli hauskaa kun veti parista power armori jäbiä monttuun. :p Siis ei tää todellakaan ole hiottu kuin muut br;pelit, mutta tässä voi tehdä kaikenlaisia pelle buildeja mikä tekee tästä mielenkiintoisen.:)

En tosin itse vielä pelanut, mut juuri sain ladattua, mut näytti vaan niin hauskalta kun katto shroudin streamia.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 322
Muut lähistöllä liikkuvat tai liikkuneet pelaajat vaikuttavat noihin.
Joo tuo mua vitutti tarinan pelaamisessa eniten kun ite oli vaikka lvl15 ja sitten piti mennä seuraavaan mestaan ja siellä oli jotain lvl50 Deathclaweja tai vastaavia niin ei mitään muuta vaihtoehtoa kun tehdä exit ja vaihtaa serveriä. Siis se että pelimekaniikkaan kuuluu serverin vaihtaminen oli/on kyllä todella paskaa puuhastelua.

Olen kyllä nyt jotain lvl100 tms. niin ei kyllä peli-iloa lopettanut mutta immersion kannalta kyllä ihan perseestä.

Ja joku kyseli että onko tämä eka Battle Royale niille ketkä tykkää, minulle ainakin on. Tuli pelattua tuota BR versiota parisen tuntia, ja oli kyllä todella kivaa ja mielenkiintoista. Pataan kyllä sain koko ajan ja muutaman sain alas mutta diggasin. Ehkä johtunee siitä että ennen tota ainakin mun mielestä PvP on ollut niin perseestä että ei ole tehnyt mieli edes kokeillakaan kunnolla (joo, tyhmä argumentointi) mutta tuossa versiossa ihan hauskaa puuhastelua vaikka kuolisikin jne.

Ite ostin tän jotain 4kk sitten 12€:llä ja ei kyllä kaduta ostos, tosin olin lopetellut pelaamisen aika pitkälti taas viimeisen parin viikon aikana ennen kun tänään tuli uudestaan kokeiltua.
 
Liittynyt
01.09.2017
Viestejä
263
Hieno bugi tuli tossa br moodissa. Onnistuin hiippaamaan vihollisen taakse ja aloin ampumaan, niin luodit lenti 45 asteen kulmaassa oikealle päin tähtäimestä.:facepalm: Turpiinhan sen jälkeen tuli.:beye:
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 215
Tarvii ku vilasta Redditiin, niin selviää et tuo NW on täynnä huijareita ja nyt kun on ilmanen trial, niin helppo porukan testailla huijauksia...
 

BlackWolf

Suomen Michael Jackson
BANNED
NOSTO
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 797
No nyt on testattu ja vittu mikä kasa paskaa sieltä tulikaan!

Peli ei suostu aukeamaan suoraan vaan alt tabbia, mutta jos sitä käytät sitten pelissä niin jää taustalle äänet huutamaan. Missään vaiheessa alkua ei kerrota miten pelistä pääsee vittuun. Kaikki vaatii jotain ihme vitun pullonkorkkeja, mitä vitun pullonkorkkeja? Missä välissä noi korkit selitettiin pelaajalle? Ai ei selitetty, hups. Vihut spawnaa uudestaan ennen kuin ehtii edes muutamaa taulua lukea ja saat tappaa ne saatanan koirat taas uudestaan. Grafiikat bugailee miten sattuu. Tapetut ömmöt katoaa ja seuraavaksi ne ilmestyy seisomassa jonain ihme patsaina sinne lähtöpaikkaan mutta ne ei tee mitään, mutta lootitkin katosi. Ihme puita, kiviä you name it leijailee siellä ja täällä ilmassa. Vihut on aivan älykääpiöitä! Välillä joku robotti hyökkää, välillä ei, sitten tulee joku tehtävä että mene ja käske robottien olla ampumatta ihmisisä, tän jälkeen ne vasta alkaa ampumaan WTF. jotain sairasta huumoria? Mutta sitten sama ei kyllä päde enää rakennuksen ulkopuolella. Koko aikana ei ole kerrottu miten voi savettaa, miten voi käydä jääkaapilla, tai muutenkaan milloin ei se tää ja toi voi hyökätä sun kimppuusi. Muistinko jo mainita ne uudestaan spawnaavat vihut kun yrität vaikka terminaalia lukea?

Vittu mikä kasa paskaa! Ekaan kahteen tuntiin vielä boonuksena 2 kertaa kaatu serveri ja toisen spawni huikeasti oman campin ja vihujen basen taakse. Sai sitten tappaa kaikki paskat uudestaan että pääsi edes pois sieltä. Viholliset on ihan naurettavia paskoja, ei mitään haastetta, puolet ammuksista ei edes osu vaikka tähtäin päällä, joten ei ihme että ei uskalla antaa vihujen tehdä vahinkoa. Ei tässä pelissä ole mitään haastetta ja ideaa.

Nyt on koettu, näetty ja paskaksi todettu.
0,5/5 ja se 0,5 siitä että Falloutit lähellä sydäntä ja noi tarinat yms. diggaan ihan sikana.

Sääliksi käy jos tästä joku maksoi täyden hinnan.
 

BlackWolf

Suomen Michael Jackson
BANNED
NOSTO
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 797
Falloutit lähellä sydäntä ja kysyt että mitä vitun pullonkorkkeja? :D
Jos peli perustuu aikaan ennen normi Falloutteja, joissa muuten kaikissa kerrottiin MIKSI pullonkorkkeja, niin kyllä kysymys kuuluu miksi pullonkorkkeja. Minä toki tiedän, kun olen aiemmat pelannut, mutta uusi peli ja "ennen" muita, niin...

Hahmo se vaan tulee maan pinnalle ja yhtäkkiä ei voi siirtää basea kun pullonkorkit, WTF pullonkorkit? Jos et ymmärrä ongelmaa tässä kokonaisuudessa, niin ei voi paljoa auttaa asian kanssa.

Esim. vampyyri, zombie yms. peleissä/leffoissa se lähtökohtahan on että kaikki aina tietää mikä on vampyyri tai zombie tms. koska sä tiedät, eiks näin? Siihen nähden pullonkorkit luulisi olevan Falloutin esipelissä aika saamarin iso juttu kertoa pelaajalle, jos nyt lore yhtään mitään meinaa merkitä.

PS. ikää on melkein 40 ja pelannut näitä pelejä jonnesta asti. Ehkä tiedän mitä ne pullonkorkit on.
 
Viimeksi muokattu:

BlackWolf

Suomen Michael Jackson
BANNED
NOSTO
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 797
Johan vitsin murjaisit :D Jokos on ekat supermutantit ja Brotherhood of Steel tulleet sulla vastaan?
Mä lopetin suosiolla kun joku karavaanari supermutantti tuli ja sen perässä 3 muuta hyökkäs sen edellisen kimppuun. Ei facepalmeilta pystynyt parempaan, varsinkin kun ne hyökkääjät kuoli pariin pistoolin kuulaan.

Edit. Niin ja nyt jos joku Jonne taas ymmärtää väärin, niin se pistooli "ampui" luoteja, ei kuulia. Se on sanonta ajasta kun vielä laitettiin pistooleihinkin kuulia sen ruudin perään.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
362
itellä on toiminu yllättävän hyvin, ei tossa kyllä pitkälle parissa tunnissa pääse ku kaikki pitää koluta ja tonkia niinku muissakin fallouteissa.
varmaan pitäs vaan enemmän juosta tehtävältä toiselle kun ei noilla romuilla paljon saa craftattua kuitenkaan. ja mitään varsinaisesti hyvää ei löydä.
Se vähän viiksetti kun paras pyssy meni rikki ja se olis vaatinu repairkitin mitä en vendorilta ainkaan löytäny enkä tiedä mistä semmosen sais, ei näkyny craftin luettelossakaan niin pistin sit paskaks se pyssyn.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 215
itellä on toiminu yllättävän hyvin, ei tossa kyllä pitkälle parissa tunnissa pääse ku kaikki pitää koluta ja tonkia niinku muissakin fallouteissa.
varmaan pitäs vaan enemmän juosta tehtävältä toiselle kun ei noilla romuilla paljon saa craftattua kuitenkaan. ja mitään varsinaisesti hyvää ei löydä.
Se vähän viiksetti kun paras pyssy meni rikki ja se olis vaatinu repairkitin mitä en vendorilta ainkaan löytäny enkä tiedä mistä semmosen sais, ei näkyny craftin luettelossakaan niin pistin sit paskaks se pyssyn.
Kyl ihan Weapon workbench pystyy korjaa aseet perus resursseilla, kuten myös armorit sit armor workbench...
Noi repair kitit on oikean rahan takana Atomi kaupassa (joo, saa Atomeita jonkun verran pelaamallakin).
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 603
Saahan niitä repair kittejä pelaamallakin,mutta se mistä niitä saa niin on end gamen juttuja. ;)
SBQ tiputtaa niitä pari kun sen lanaa

Ja pikku vinkki pullonkorkkeja varten:
Kerätkää kaikki tauhka mukaan,mutta älkää purkako niitä ja myykää ne vendor boteille. Bottien rahat refreshaa noin 20h välein,niin nykyään tekee kivasti tiliä niistä. Flatwoodsin kirkossa on lähin vendor botti kun pelin alottaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
362
Kyl ihan Weapon workbench pystyy korjaa aseet perus resursseilla, kuten myös armorit sit armor workbench...
Noi repair kitit on oikean rahan takana Atomi kaupassa (joo, saa Atomeita jonkun verran pelaamallakin).
ei se antanu korjata sitä, puuttu repair kit. oliko sitten semmonen ase mitä ei ilman saanu korjattua. siinä olikin että atomeilla sais ja hinnatkin vielä mutta jotenkin ei huvita niillä alkaa osteleen mitään "kulutus" tavaraa vaikka oliskin kertynyt vähän pelatessa.
 

scowl

Tukijäsen
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
616
Ilmasena viikkona tullut pelailtua jonnekin lvl 10 asti. Ihan mukavaa ajanvietettä bugeista ja muutamasta kaatuilusta huolimatta, kunhan ei pelaa tätä fallout-fanilasit päässä. Itsekin olen pelannut ja tykännyt erittäin paljon varsinkin fo1&2 sekä vegas, mutta tätä yritän pelata ajattelematta tätä varsinaisesti fallout pelinä. Eipä ole vielä mennyt mistään herneitä sieraimiin.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
362
nuo perkkikortit ei jotenkin säväytä, vähän syvällisempää kaipais mutta jos jostain tän pelin saa todella halvalla niin voishan sitä sortua sen verran että pelaa "läpi" jos moinen edes mahdollista.
F3 ja F4 tullu pelattua aiemmin läpi, vegas jäi jostain syystä kesken enkä enää viitsi palata niin vanhaan peliin uudestaan.
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 100
Ihan mukavaa ajanvietettä, kunhan ei pelaa tätä Fallout-fanilasit päässä. Yritän pelata ajattelematta tätä varsinaisesti Fallout-pelinä.
Näinpä. Yksi asia, jota en voi käsittää monissa Fallout 76 -arvosteluissa, on se että peliä suositellaan "vain kovimmille Fallout-faneille". Kovimmat Fallout-fanit on juuri se ryhmä, jolle EN suosittelisi tätä peliä. 76:lla ei ole klassisten Falloutien kanssa enää mitään yhteistä. Joku Borderlandsista pitävä nyyppä taas voisi innostuakin pelistä.
F3 ja F4 tullu pelattua aiemmin läpi, Vegas jäi jostain syystä kesken enkä enää viitsi palata niin vanhaan peliin uudestaan.
Minä olen nähnyt Star Warseista vain Phantom Menacen ja The Last Jedin. Imperiumin Vastaisku jäi jostain syystä kesken enkä enää viitsi palata niin vanhaan leffaan uudestaan.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 215
ei se antanu korjata sitä, puuttu repair kit. oliko sitten semmonen ase mitä ei ilman saanu korjattua. siinä olikin että atomeilla sais ja hinnatkin vielä mutta jotenkin ei huvita niillä alkaa osteleen mitään "kulutus" tavaraa vaikka oliskin kertynyt vähän pelatessa.
Eipä ole tullut vastaan yhtäkään asetta/armoria jota ei voisi korjata (Legendaryt voi korjata myös), se vaan on hölmösti taas sekavan UIn takia vaikea tiete hokata. Menee ensin workbenchin eteen, paina SPACE (Modify/repair), valitse se ase/armor jonka haluat korjata ja paina T (Inspect/Repair), sit paina R (Workbench repair) ja vihdoinkin pitäisi ehdottaa korjausta perus junkilla. Helppoa eikö!

Kyllähän tässä siis noita bugeja riittää ja käyttöliittymä on kuin jostain 90-luvulta, mutta silti jonkin syyn takia tuo loottaaminen ainakin vielä ihan hauskaa. Stash kyllä pursuaa kohta, että loppuu sit sekin ilo :)
Kyllähän tuosta sen kympin vois maksaa, jos jostain löytää...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 322
On tullut nyt pelailtua viikonloppuna tota Nuclear Winter versiota enemmänkin, ja diggaan kyllä tosi paljon siitä. Nyt ehkä saan yhden duden tapettua ennen kun itse kuolen, mutta kivaa kyllä että suht. hidastempoista ja "strategista" puuhastelua.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 322
Eipä ole tullut vastaan yhtäkään asetta/armoria jota ei voisi korjata (Legendaryt voi korjata myös), se vaan on hölmösti taas sekavan UIn takia vaikea tiete hokata. Menee ensin workbenchin eteen, paina SPACE (Modify/repair), valitse se ase/armor jonka haluat korjata ja paina T (Inspect/Repair), sit paina R (Workbench repair) ja vihdoinkin pitäisi ehdottaa korjausta perus junkilla. Helppoa eikö!

Kyllähän tässä siis noita bugeja riittää ja käyttöliittymä on kuin jostain 90-luvulta, mutta silti jonkin syyn takia tuo loottaaminen ainakin vielä ihan hauskaa. Stash kyllä pursuaa kohta, että loppuu sit sekin ilo :)
Kyllähän tuosta sen kympin vois maksaa, jos jostain löytää...
Ja toi repair oli vielä ihan looginen ennen kun se noin kuukausi sitten tms. tuli toi repair kit, aiemmin meni ihan vaan klikkailemalla nextiä
 

BlackWolf

Suomen Michael Jackson
BANNED
NOSTO
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 797
En muistanutkaan kertoa kaikkea huikeutta.
Pelin parasta antia oli kyllä ne eventit. Lentokentällä tuli joku eventti missä spawnaa scrocheddeja 5 aallossa niskaan. Tärkeintä tehtävässä on mennä seisomaan siihen valkoseen vitun rinkiin, jonka jälkeen ne kaikki paskat spawnaa viereiselle kukkulalle, juoksee sun kimppuun, hyppää kalliolta alas ja kuolee pudotukseen ja tämä x4. Tätä joutui testaamaan jopa toisen kerran kun sen kuspään holotape katos inventorystä ja kun sen oli kerran poiminut niin sehän ei siinä mapissa tullut enää takas, vaan piti quitata ja aloittaa toisessa pelissä alusta ja sama eventti "sattumalta" osu kohdalle, minkä olin jo aiemmin tehnyt ja niille zombeille nauranut. Toimi tollakin kertaa sama taktiikka. Ei helvetti.
 
Liittynyt
13.12.2017
Viestejä
173
No mukava, että löytyy tuota parastakin antia <3.

Ei vais, ihmeen paljon olet kohdannut ongelmia. Tai sitten ite noihin on tottunut ja skippaa asiat olan kohautuksella. Isoimmista bugeista raportoin betassa bethesdalle suoraan ja tulen niistä raportoimaan suoraan heille jatkossakin bugin kodattuani. Ne penteleet, kun ei lue tätä ketjua.
 

Rouxinol

siihen voi laittaa tekstiä
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
890
Olikos tästä jotain tarkempaa aikataulua kuulunut millon tulisi steamiin vai oliko joku later this year ainoa tieto?

Tekis ihme kyllä mieli ostaa tää viime viikon testailun jälkeen, mutta tuo Bethesdan launcheri on kyllä aivan kauhea
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 100
Tekis ihme kyllä mieli ostaa tää viime viikon testailun jälkeen, mutta tuo Bethesdan launcheri on kyllä aivan kauhea
Sitä ei ole pakko käyttää muuhun kuin ostamiseen ja lataamiseen. Voit mennä pelin tiedostoihin ja käynnistää exen suoraan sieltä (käytännössä tietysti kannattaa tehdä pikakuvake). Launcherin voi ohittaa näin kokonaan eikä sen tarvitse olla päällä aina kun haluat pelata.

Pitää tosin naputtaa tiedot 76:n omaan kirjautumisruutuun joka kerta, kun launcheri ei kerta tee sitä puolestasi. Yksinpeleissä ei ole sitäkään riesaa.
 

Rouxinol

siihen voi laittaa tekstiä
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
890
Sitä ei ole pakko käyttää muuhun kuin ostamiseen ja lataamiseen. Voit mennä pelin tiedostoihin ja käynnistää exen suoraan sieltä (käytännössä tietysti kannattaa tehdä pikakuvake). Launcherin voi ohittaa näin kokonaan eikä sen tarvitse olla päällä aina kun haluat pelata.

Pitää tosin naputtaa tiedot 76:n omaan kirjautumisruutuun joka kerta, kun launcheri ei kerta tee sitä puolestasi. Yksinpeleissä ei ole sitäkään riesaa.
Se ei pakota käynnistää sitä? Se onkin sit varmaan ainoa hyvä asia siinä, pitääpä huomenna katsoa josko kehtais ostaa sitä kautta sen
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 322
Sitä ei ole pakko käyttää muuhun kuin ostamiseen ja lataamiseen. Voit mennä pelin tiedostoihin ja käynnistää exen suoraan sieltä (käytännössä tietysti kannattaa tehdä pikakuvake). Launcherin voi ohittaa näin kokonaan eikä sen tarvitse olla päällä aina kun haluat pelata.

Pitää tosin naputtaa tiedot 76:n omaan kirjautumisruutuun joka kerta, kun launcheri ei kerta tee sitä puolestasi. Yksinpeleissä ei ole sitäkään riesaa.
Jos elää riskillä niin on mahdollista konffailla username/password Falloutin konffitiedostoihin niin silloin mielestäni/ymmärtääkseni sillä .exelläkin se kirjautuu suoraan peliin. En kyllä suosittele tota kun toki sitten se salasanakin on selväkielisenä tallessa koneella.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 718
Joo pelin pystyy käynnistää suoraan exestä. Launcheria silti täytyy tietysti käyttää päivityksiin.

Itse olen laittanut salasanan tuonne ini tiedostoon valmiiksi, mutta kun mahdollisesti epämääräiset modit voivat lukea sen, ja pelin itemit menee hyvin kaupaksi ebayssa, olen jättänyt salasanasta osan pois. Kirjoitan vain sen lopun ja ilman sitä tuota on hankalaa käyttää jos menen jonkun liian epämääräisen modin hankkimaan. Silloin kun ensimmäiset uhrit valittavat, pystyn muuttamaan omani.

Vaikka salasana olisi valmiina niin sen joutuu kuitenkin hyväksymään siinä kirjautumisruudussa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
438
Johan on tylsää, ketjuun ei ole ilmestynyt mitään tuon E3:n jälkeen. Ei edes ulinaa peliä pelaamattomilta.
Onko se automaattisesti ulinaa ja pelaamattomuus jos joku haukkuu tai on erimieltä siitä omasta lempipelistä? Näin se tuntuu aina olevan kun joku sanoo väärän sanankin siitä lempilapsesta.

Peli latauksessa ja odotukset on ihan nollilla, niin ei ainakaan pääse pettyyn [emoji3]
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 718
Onko se automaattisesti ulinaa ja pelaamattomuus jos joku haukkuu tai on erimieltä siitä omasta lempipelistä? Näin se tuntuu aina olevan kun joku sanoo väärän sanankin siitä lempilapsesta.

Peli latauksessa ja odotukset on ihan nollilla, niin ei ainakaan pääse pettyyn [emoji3]
Mä kyllä joo yllätyin ettei täällä ollut tuolloin mitään tuosta E3:sta kun aamulla ajattelin pikaisesti vilkaista että mitä tuolla oli julkaistu, kun kuitenkin tiedossa oli että uutta olisi juuri tuolloin julkistettu. E3 ketjussakaan ei juuri ollut mitään Bethesdan and Falloutin jutuista.
 

Rouxinol

siihen voi laittaa tekstiä
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
890
Onko se automaattisesti ulinaa ja pelaamattomuus jos joku haukkuu tai on erimieltä siitä omasta lempipelistä? Näin se tuntuu aina olevan kun joku sanoo väärän sanankin siitä lempilapsesta.

Peli latauksessa ja odotukset on ihan nollilla, niin ei ainakaan pääse pettyyn [emoji3]
Itekkään odottanut oikein mitään, ehkä vaan kuinka paska olis koska internetin tarinat. Eihän tuo ole lähellekään paras peli mitä pelannut, mutta ihan mukiinmenevää aivotonta ammuskelua/roskan loottaamista.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
424
Tulihan tämäkin ostettua ja muutama tunti pelailtua eilen pojan kanssa. Jos ei muuta niin megaluokan päänsäryn sain. Mitenhän tuo on kun 6600k ja gtx1080 ei pyöritä tota kuin max 50fps ja välillä törähtää 26fps tauluun kun ollaan jossain missä tapahtuu..?
Tossa iihmettelin ettei noilla asetuksillakaan pahemmin merkitystä ole vaikka niitä laskeekin +5fps tai jotain sinne päin ultra -> medium -> low... Sit vielä on muka joku generic pnp monitor vaikka vintoosa kyllä näyttää oikein näytön acer 321QU.

Jaa no sit vielä tuo et kellot näyttiksessä 1200mhz luokkaa ja välillä buustaa 2000mhz mut käytännön vaikutusta fps;än ole.... :eek:

Fallout 4 pyörii kuitenkin tasasta 72 fps kun sen säätänyt rivatunerin kautta ja mitään ongelmia ole ollut, tai ainakaan vielä mitään hajoamisia ole ollut. Muut pelithän toimii kuin pitääkin eli yli 100 fps mennään tai ainakin lähellä ja Gsync hoitaa loput suht smootisti..

Eli siis ennen kuin rupeen lyömään modeemiin piitahnaa ja kellottelemaan sitä (epäilee jo että nettiyhteys on pullonkaula) niin jotain vinkkejä oisko tarjolla?
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 417
Tulihan tämäkin ostettua ja muutama tunti pelailtua eilen pojan kanssa. Jos ei muuta niin megaluokan päänsäryn sain. Mitenhän tuo on kun 6600k ja gtx1080 ei pyöritä tota kuin max 50fps ja välillä törähtää 26fps tauluun kun ollaan jossain missä tapahtuu..?
Tossa iihmettelin ettei noilla asetuksillakaan pahemmin merkitystä ole vaikka niitä laskeekin +5fps tai jotain sinne päin ultra -> medium -> low... Sit vielä on muka joku generic pnp monitor vaikka vintoosa kyllä näyttää oikein näytön acer 321QU.

Jaa no sit vielä tuo et kellot näyttiksessä 1200mhz luokkaa ja välillä buustaa 2000mhz mut käytännön vaikutusta fps;än ole.... :eek:

Fallout 4 pyörii kuitenkin tasasta 72 fps kun sen säätänyt rivatunerin kautta ja mitään ongelmia ole ollut, tai ainakaan vielä mitään hajoamisia ole ollut. Muut pelithän toimii kuin pitääkin eli yli 100 fps mennään tai ainakin lähellä ja Gsync hoitaa loput suht smootisti..

Eli siis ennen kuin rupeen lyömään modeemiin piitahnaa ja kellottelemaan sitä (epäilee jo että nettiyhteys on pullonkaula) niin jotain vinkkejä oisko tarjolla?
Resona mikä?
Yleensä jos ei ole koodista kyse ja eikä grafiikka asetukset vaikuta niin syypää on cpu mutta mitä testi videoita katsellut niin kyllä tämän pitäisi silti neljäytimelläkin pyöriä 50 yli?



Vertailua videota.

Edit: Sivuja taaksepäin joku muistaakseni valitti samasta aiheesta, sieltä voi käydä tutkimassa jos löytyisi ongelmiin ratkaisu tai käyttää googlea.

Low FPS Even on Low Settings : fo76
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 843
nyt jos joku Jonne taas ymmärtää väärin, niin se pistooli "ampui" luoteja, ei kuulia. Se on sanonta ajasta kun vielä laitettiin pistooleihinkin kuulia sen ruudin perään.
löytyyhän tuolta .50 kuulia ruiskivia mustaruutiaseitakin. Muuten kyllä allekirjoitan että oppimiskäyrä on jyrkkä. Wanted systeemi on myöskin mukava yllätys kun siihen törmää ensimmäisen kerran. Itse olen kyllä tykännyt kun alun turhautumisesta on päässyt yli. Kyllä haasteita löytyy jos ei muuten niin hyppää +50lvl alueelle 20lvl hahmolla. En FO4 tiedä miten pitkälle lvl menee mutta on huikeata törmätä +200lvl pelaajiin. Jonkin tovin saa nakutella tuohon saavutukseen
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 009
Viestejä
4 191 926
Jäsenet
70 841
Uusin jäsen
Package

Hinta.fi

Ylös Bottom