Crash Team Racing Nitro-Fueled (PS4, Xone, Switch - 21.6.2019)

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 311
Ennakkotilasitko noudolla 24h kioskista tai muusta pisteestä? Itse asiasta Verkkikseltä FB:n kautta kysyin ja vastasivat että 24h kiskasta nouto onnistuu heti 00:00 jälkeen jos (kun) pelejä on valmiina varastossa.

Itse tosin päädyin tilaamaan VPD:stä myymälä noudolla kun luovuttavat pelin jo torstain puolella :D
Tilasin Smartpostiin Uudellamaalla.
 
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
573
Tilasin Smartpostiin Uudellamaalla.
Sitten pelkään pahoin ettei saavu ennen seuraavaa maanantaita. Verkkiksessä tosiaan ilmoittavat julkaisupäiväksi 21.6. jonka oletan heidän laskettavan myös postin perillesaapumispäiväksi. Mutta koska perjantai on juhannusaatto, en usko että postia silloin jaetaan. Itse ehkä peruisin Verkkiksen tilauksen ja ottaisin VPD:stä, siellä ainakin ilmoitettu julkaisupäiväksi 20.6. ja heillä ilmeisen hyvä recordi pelien toimittamisesta perille jopa etuajassa.
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 311
Sitten pelkään pahoin ettei saavu ennen seuraavaa maanantaita. Verkkiksessä tosiaan ilmoittavat julkaisupäiväksi 21.6. jonka oletan heidän laskettavan myös postin perillesaapumispäiväksi. Mutta koska perjantai on juhannusaatto, en usko että postia silloin jaetaan. Itse ehkä peruisin Verkkiksen tilauksen ja ottaisin VPD:stä, siellä ainakin ilmoitettu julkaisupäiväksi 20.6. ja heillä ilmeisen hyvä recordi pelien toimittamisesta perille jopa etuajassa.
En mä nyt sen takia tilaustani peruuta, että "viivästyisi" maanantaille :D
 
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
573
En mä nyt sen takia tilaustani peruuta, että "viivästyisi" maanantaille :D
Niin no tietysti jos ajattelee juhannuksena tekevänsä jotain muuta niin ymmärrän :lol:

Itse haluan vain mahdollisimman nopeasta päästä kys. peliä pelaamaan joten otin sieltä mistä varmimmin sen saa ajoissa. Sinäänsä vähän harmittaa, että onnistuu reilusti edellisen päivän puolella. Olisi ollut tiettyä fiilistä ajella puoliksiöin Verkkiksen kiskalle odottamaan päivän vaihtumista :D
 
Viimeksi muokattu:

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 311
Kysyin myös Verkkiksen FB:stä. Vastaus kuului näin:
Hei!

Pelit saadaan yleensä meille pari päivää ennen julkkaria, että ne ehtivät myös Postin kautta tilanneille julkaisupäiväksi.

Tuomas / asiakaspalvelu
 
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
573
Riippuu tosiaan siitä onko ”julkaisupäiväksi perille” = saapuu perjantaina 21.6.

Postilta löysin jonkun vanhan tiedoitteen jonka mukaan ainakaa 2016 ei tavallinen posti kulkenut juhannusaattona. Verkkiskin voi totta kai ennakoida ja pistää paketin perille torstaiksi. VPD kuitenkin ilmoittaa suoraan sivuillaan julkaisupäivän oleva 20.6. jolloin ”julkaisupäiväksi perille” tarkoittaa varmuudella torstaita.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 150
Itse tilasin Puolenkuun Peleistä noudolla. Pääsen varmaan vasta maanantaina noutamaan elleivät sitten jo torstaina anna noutaa :lol:
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
600
Laitoin aamulla VPD:stä tilauksen, tuli kahden jälkeen viesti että lähetetty. Voi jo huomiseksi tulla :eek:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
81
Itsellekin tuli VPD:ltä viesti, että ovat postittaneet pelin. Huomiseksi sitä on kyllä turha odotella, koska ainakaan täällä Oulussa ei kirjepostia jaeta tiistaisin. Tulee luultavasti silloin torstaina kuten luvattu.
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 311
@Skøgø Joko tuli?

Verkkokaupalle vielä meiliäkin laitoin ja eivät luvanneet että toimittavat tällä viikolla.
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 311
Verkkokauppa sai tänään kuulemani mukaan peliä varastoon. Toivottavasti lähtee paketti matkaan tänään hyvissä ajoin..

E: Klo 13 ja tilaus käsitelty, toivottavasti siirtyy Postille vielä tässä parin tunnin sisään..

E2: Ei vieläkään paketti Postilla, eli ei kerkeä huomiseksi. Vaikka siellä varmasti on "pari" muutakin pakettia lähdössä tänään Postille, mutta silti vähän hidasta toimintaa mielestäni.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
246
CDON:lta tuli tilattua ennakkoon ja eilen tuli ilmoitus lähetyksestä sähköpostiin ja tänään sitten ilmoitus tuli tuotteen viivästymisestä. Eipä tuo nyt maata kaada, kaippa se sitten maanantaina tulee.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
757
Pakko sanoa että on kyllä pitkästä aikaa komia peli ja hermoja raastava samalla :rofl: Tuli haettua Raumalta Poppelista siellä oli jo eilen kuulemma hyllyssä myytävänä.. ;)
 
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
573
Pakko sanoa että on kyllä pitkästä aikaa komia peli ja hermoja raastava samalla :rofl: Tuli haettua Raumalta Poppelista siellä oli jo eilen kuulemma hyllyssä myytävänä.. ;)
Pelkään kysyä tätä mutta onko kontrollit prikulleen kuten OG CTR:ssä? Toisin sanoen sujuuko ajaminen selkäytimestä, jos siis olet orginaalia enemmänkin aikoinaan tykittänyt? :nb:
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
757
Pelkään kysyä tätä mutta onko kontrollit prikulleen kuten OG CTR:ssä? Toisin sanoen sujuuko ajaminen selkäytimestä, jos siis olet orginaalia enemmänkin aikoinaan tykittänyt? :nb:
Ainakin omasta mielestäni on juuri niin kuin ennenkin.. Sen takia ne hermot meneekin kun koitin hieroa relic aikaa siellä putki kentässä mikälie...
 
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
573
Ainakin omasta mielestäni on juuri niin kuin ennenkin.. Sen takia ne hermot meneekin kun koitin hieroa relic aikaa siellä putki kentässä mikälie...
Sweeet :drool:

Itse pistinkin Verkkokaupasta noudolla tilaukseen kun olivat julkaisupäivän muuttaneet huomiseksi. Kohta kohti 24h kioskia :cool:
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
333
Myisiköhän puolenkuunpelit tätä jo hyllystä tänään, kun huomenna ovat kiinni :D
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 311
Noniin, paketti noidettavissa Smartpostista. Verkkokauppa.comille pointsit tästä.

Pitää emäntä pistää hakemaan, että saa päivityksen tehtyä ennen iltaa.
 

Aza

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
21
Maanantaina tuli VPD:ltä tilattua ja tänään tuli postissa peli. Näin alkuun ainakin vaikuttaa kivalta. Pelkäsin että olis liian helppo mut ei onneksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 658
Jokaisessa liikkeessä missä kävin oli saatavilla tänään. Varmaan joku erityislupa saatu myydä jo tänään, sillä jäishän tuossa auttamatta pelikaupat nuolemaan näppejään jos perjantai olisi julkkari.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
333
Pitkään emmin tämän ostoa ja tuli nyt vihdoin ja viimein ostettua digitaalisena :D digitaalisen sen takia että muksu pelaa tätä varmasti ja hänellä ei ole tuo levyjen oikea käsittelytapa vielä iskostunut päähän :D
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 150
Aloitin Classic-tilassa tuon yksinpelin ja oli huomattavan vaikea. Piti Sewer Speedway pelata neljästi ennenkuin voitin :D Alkuperäisen pelasin monesti läpi häviämättä yhtään kisaa. Lisäksi alkuperäisessä boteilla oli tietty ajolinja, eli jos tiesit nämä ajolinjat niin kun jätit niille ansoja niin joku ajoi siihen 100-varmasti. Tässä osaavat väistää paremmin. En tosin nähnyt vielä ainakaan että botti olisi käyttänyt energiapalloa tai kelloa. Myöskään alkuperäisessä botit eivät käyttäneet niitä. Harmi jos tässä on sama juttu.

Vähän vaatii vielä ohjaus totuttelua, mutta vaikuttaa kyllä loistavalta peliltä :tup:
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 311
Splittinäkin hauskaa tämä, emännälläkin oli hauskaa. Ollaan molemmat junnuina pelattu alkuperäistä, minä kyllä vähemmän.

Onkohan bugi, kun kerää wumpia niin ne ei nouse kymmenestä. Vai missasinko jotain?

E: Onneksi on Pro ja SSD, kuulin vähän juttua että latausajat ovat aika pitkiä tavan konsolilla :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
600
Splittinäkin hauskaa tämä, emännälläkin oli hauskaa. Ollaan molemmat junnuina pelattu alkuperäistä, minä kyllä vähemmän.

Onkohan bugi, kun kerää wumpia niin ne ei nouse kymmenestä. Vai missasinko jotain?

E: Onneksi on Pro ja SSD, kuulin vähän juttua että latausajat ovat aika pitkiä tavan konsolilla :D
Ei niiden pidäkään nousta kymmenestä, se on maksimi.

Onko muilla nettimoninpelissä sellaista ongelmaa, että kilpa-ajajat häviävät ja ilmestyvät ruudulla? Minulla näkyy niin, että radalle päivittyy 1-2s välein missä joku ajaa sillä hetkellä ja jää hetkeksi paikoilleen kunnes siirtyy eteenpäin seuraavaan kohtaan.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
333
Itse skippain ton classic moden kun sitä on muksuna tullut ihan tarpeeksi pelattua :lol:
 
Liittynyt
08.03.2017
Viestejä
215
Onko muilla nettimoninpelissä sellaista ongelmaa, että kilpa-ajajat häviävät ja ilmestyvät ruudulla? Minulla näkyy niin, että radalle päivittyy 1-2s välein missä joku ajaa sillä hetkellä ja jää hetkeksi paikoilleen kunnes siirtyy eteenpäin seuraavaan kohtaan.
Mulla oli yhdessä pelissä tommonen, johtui varmaankin siitä että hosti oli jossain kaukana ja latenssit huikeat. Muuten ollut erittäin hyviä kokemuksia onlinesta.
Kavereiden Time Trial ajat saisi olla jossain Leaderboardsissa näkyvissä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 911
Kyllä tuota pelaa 30fps mutta mieluummin silti 60fps. Odotan myös pc versiota.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
4 250
Pahimillaan tulee vasta nextBoxin ja PS5:n kanssa samaan aikaan PC:lle.

Pidän aika varmana että noille tulee vähintään se 60fps versio ja vielä nätimmällä ulkoasulla

Tää on NHL-pelisarjan lisäksi ainut juttu miksi konsoli houkuttanut pitkään pitkään aikaan. Mut jää kyl hankinta väliin ja kavereiden luona vaan pelailua
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 150
Onhan huomattava ero Medium ja Hard vaikeustasojen välillä. Mediumilla 1-2 bottia antaa haastetta ja loput köröttelee jossain perässä, mutta Hardilla kaikki menevät ohi vasemmalta ja oikealta :D No, onpahan haastetta Hardissa sitten.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
333
Onhan huomattava ero Medium ja Hard vaikeustasojen välillä. Mediumilla 1-2 bottia antaa haastetta ja loput köröttelee jossain perässä, mutta Hardilla kaikki menevät ohi vasemmalta ja oikealta :D No, onpahan haastetta Hardissa sitten.
Mua vähän harmittaa kun aloitin mediumilla, kun harvassa radassa on vastusta boteista :D
 
Liittynyt
08.03.2017
Viestejä
215
Satutteko tietää miksei kaverit pysty joinaa lobbyyn? Virheeksi sanoivat ettei saa yhteyttä. Itsellä NAT 2 eikä onnistunut. Kuitenkin kaverillani on myös NAT2 ja hänen lobbyynsä pääsee. Asia korjaantui kun lätkäisin oman PS4:seni suoraan verkkoon, eli NAT1. En kuitenkaan haluaisi että plegeni on suoraan verkossa, vaan palomuurini takana. Tiedättekö mikä olisi syynä NAT2 ongelmaani? Onko jotain erillistä porttilistaa mikä pitäisi avata?

Itsellä on kyllä avattuna jo:
3478 (TCP / UDP)
3479 (TCP / UDP)
3480 (TCP)

Nämä oli jotkun geneeriset ps4 portit käsittääkseni.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.08.2017
Viestejä
1 273
Itsellä on seuraavat portit sallittu PSN:lle: TCP: 80, 443, 3478, 3479, 3480 UDP: 3478, 3479, 3658
Katsottu PS4 ja 3 manuaaleista.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
689
Aluksi tuntui, että autot yliohjaa menemään. Tuntuma alkoi hiljalleen löytyä ja alkaa jopa pärjäämää ! Tokkiisa nuolinäppäimillä ohjattava.. eikä millää tatilla :happy:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 512
Viestejä
4 164 793
Jäsenet
70 419
Uusin jäsen
KukkoPärssinen

Hinta.fi

Ylös Bottom