- Estetty
- #851
- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 1 417
Okei. Mistä noita voi ostaa uutena?Ihan kuuluu tuohon varustetasoon. Kaikki on kiinni siitä ettei ota sitä halvinta mallia.
Okei. Mistä noita voi ostaa uutena?Ihan kuuluu tuohon varustetasoon. Kaikki on kiinni siitä ettei ota sitä halvinta mallia.
Kyllä sä voit pörhölle mennä ja ostaa sen comforttia tai trendiä paremmin varustellun volkkarin.Okei. Mistä noita voi ostaa uutena?
Alkuperäisenä? Tuskin enää mistään. Aliexpress / ebay jne. kaupannevat vastaavia.Okei. Mistä noita voi ostaa uutena?
Volkswagen Passat Variant Highline 2,0 TDI SCR 140 kW (190 hv) 4MOTION DSG-automaatti Farmari 2019 - Vaihtoauto - NettiautoKyllä sä voit pörhölle mennä ja ostaa sen comforttia tai trendiä paremmin varustellun volkkarin.
Ja aivan varmasti on kynnyslistat.
Jaa säästö on nykyään mennyt näin pahaksi, seison korjattuna.Volkswagen Passat Variant Highline 2,0 TDI SCR 140 kW (190 hv) 4MOTION DSG-automaatti Farmari 2019 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tuossa on tuollainen 50 tonnin Passatti. Highline on ymmärtääkseni se paras varustetaso? Ei tuossa maalatussa osassa näytä mitään kynnyslistoja olevan.
Tossa toinen Highline Volkswagen Passat Variant Highline 1,5 TSI EVO 110 kW (150 hv) DSG-a Farmari 2019 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tuossa muovin päällä näkyy joo, mutta ei ne siinä maalin naarmuuntumista estä.
Ainakin Audi A6:ssa (sori ei muista kokemusta, kun itse ajan bemulla...) on auton helmat muovia ja samoin koko pohja on vuorattu muovilla. Eli kivet ei pääse kopisemaan peltiin ollenkaan. Sisälokarit luonnollisesti myös muovia/huopaa. Eli jos kenkiä kolistelee, niin vain tuo muovinen helma ottaa runtua, joka on sitten lähinnä esteettinen haitta.Näinhän se varmaan on, mutta miten kylkien alapinta kestää kiviä ja muuta roskaa, mutta kynnykset ei kenkiä? Onko niissä suojaus jotenkin eri tavalla toteutettu? Tuosta kynnyksestä on senttejä matkaa helmaan, joka on kuitenkin jatkuvassa rasituksessa.
Ei, mutta L&K, RS ja Scoutissa on.Ei niitä ole karvalakista seuraavassakaan. Jos on, niin Stylestä eli kolmannesta tasosta ylöspäin.
No eikös tuossa aika vahvasti sanota että lambda-anturi paskana.Ongelmana on että borasta häviää tehot/ei vastaa kaasuun hetkellisesti.
Vw Bora 1,6 AKL
Koodit luettu ja antoi:
0219 Lambdasäätö
Komponentti MIN-rajoittimessa
020D Lambda-anturi
Sisääntulo avoin
Voisko joku hieman avata mulle näitä koodeja? Mitä tarkoittaa?
Aiheuttaako se rikkinäinen lambda tällaisia oireita?No eikös tuossa aika vahvasti sanota että lambda-anturi paskana.
Millä lukijalla olet saanut tuollaiset vikakoodit ja selitykset?Ongelmana on että borasta häviää tehot/ei vastaa kaasuun hetkellisesti.
Vw Bora 1,6 AKL
Koodit luettu ja antoi:
0219 Lambdasäätö
Komponentti MIN-rajoittimessa
020D Lambda-anturi
Sisääntulo avoin
Voisko joku hieman avata mulle näitä koodeja? Mitä tarkoittaa?
Ammattikoulussa autopuolen Boschin kone antoi nuo koodit.Millä lukijalla olet saanut tuollaiset vikakoodit ja selitykset?
google sanoo että
P0219 Engine Overspeed Condition
P020D Cylinder 4 Injection Timing
Eihän tollasia koodeja ole olemassakaan, tai selitykset on mutta tollasia koodeja ei.Ammattikoulussa autopuolen Boschin kone antoi nuo koodit.
Jos tuo ei auta niin onhan sulla vielä mahdollisuus kysyä tehtaalta mielipidettä. www.skoda-auto.com Tuolta alhaalta löytyy sähköpostiosoite infolinelle. Sieltä varmaan osataan neuvoa eteenpäin. Muistaakseni jossain audin maalipinta/ruoste-tapauksessa oli maahantuoja kieltäytynyt korvaamasta, mutta yhteydenotto tehtahtaaseen auttoi ja tehtaan piikkiin oli laitettu kuntoon.Merkkiliikkeestä uutena. Katotaan nyt vielä mitä myyjä vastaa, kun sinne pitää reklamaatio osoittaa kuluttajaneuvonnan ohjeiden mukaan. Voi olla, että myyjällä on insentiiviä tehdä asialle jotain, kun olen ollut aikeissa vaihtaa heillä auton uuteen, mutta vaihtoautolle ei saada annettua järkevää arvoa kun tämä keissi on kesken.
Niin no, yhdessäkään Leonissa ei ole ollut suojaa kynnyspellin päällä. Ei tehtaalta eikä sellaisia saa myöskään lisävarusteena. 1M Leonilla ajoin 10 vuotta, kynnyksissä oli muutama jalkineista tullut naarmu mutta ei sen enempää. Ruostetta tuossa autossa oli ainoastaan pari kolikon kokoista kohtaa helmamuovien alla. 5F Leonit eivät ole olleet noi kauan ajossa, mutta edellinen Cupra lähti neljä vuotiaana vaihtoon ehjin kynnyksin.Voi vaan kuvitella miten paljas pelti kestää ilman mitään suojaa. Eli ei kestä. Ruosteet pois, maalaa (jäljellä tai värillä ei ole väliä), ja listat päälle.
Kestää aivan hyvin. Ei mulla ole missään rottelossa ollut kynnyslistoja ja on ihan ehjä maali niissä on ollut kynnyksissä vaikka yli neljännesmiljoonaa on ollut mittarissa.Voi vaan kuvitella miten paljas pelti kestää ilman mitään suojaa. Eli ei kestä. Ruosteet pois, maalaa (jäljellä tai värillä ei ole väliä), ja listat päälle.
Ei kyllä oikein mistään löydy juttua, että kuluttaisi öljyä. Onko tässä laitteessa ollenkaan öljyätikkua? Joissain kohtaa näistä ei löytynyt vakiona, kuin anturi ja näyttö ajotietokoneessa. Jos näin on niin ensimmäiseksi ostaisin öljytikun ja toteisin öljynkulutuksen ihan fyysisesti tikustaTietäjät tietää, itse pihalla näistä eri pommeista kuin tampoonin naru. Kyseisessä rojussa ilmeisesti öjyä menee enemmän kuin naftaa, omistaja ei tietty mitään tunnusta kun se on niin hyvä. Jos noi koodit sanoo jotain, niin saa kertoa minkälaista alamäkeä on luvassa, noin rahallisestikin. Naisen hyvä valinta.
AUDI A4 (8K2, B8) 3.0 TDI quattro 2010 240hv
Ylläolevista kommenteista päätellen ei ole öljysyöppö. Kyse on tutun naisen auto. Naamakirjassa vaan valitteli kun pitäisi lähteä kiireesti johonkin, mutta auto "huutaa öljyä", eikä sitä nyt kotona sitten ole yhtään putelia, joten ei pääse lähtemään. En sitten viitsinyt kysellä asiasta mitään, kun olisi vetänyt melkoiset kilarit kuitenkin Sitten kaivoin satojen kuvien (selfiet) missä sattuu rekkari näkemään, ja rekkaritiedolla katsoin että mikä pirssi edes on kyseessä, tekniikaltaan ja malliltaan.Ei kyllä oikein mistään löydy juttua, että kuluttaisi öljyä. Onko tässä laitteessa ollenkaan öljyätikkua? Joissain kohtaa näistä ei löytynyt vakiona, kuin anturi ja näyttö ajotietokoneessa. Jos näin on niin ensimmäiseksi ostaisin öljytikun ja toteisin öljynkulutuksen ihan fyysisesti tikusta
Voihan se auto vaatia pientä öljyn lisäystä, jos vaihtoväli olisi vaikka 30 tkm. En kyllä tiedä mikä se öljynvaihtoväli oikeasti tuossa mallissa on.Ylläolevista kommenteista päätellen ei ole öljysyöppö. Kyse on tutun naisen auto. Naamakirjassa vaan valitteli kun pitäisi lähteä kiireesti johonkin, mutta auto "huutaa öljyä", eikä sitä nyt kotona sitten ole yhtään putelia, joten ei pääse lähtemään. En sitten viitsinyt kysellä asiasta mitään, kun olisi vetänyt melkoiset kilarit kuitenkin Sitten kaivoin satojen kuvien (selfiet) missä sattuu rekkari näkemään, ja rekkaritiedolla katsoin että mikä pirssi edes on kyseessä, tekniikaltaan ja malliltaan.
Onhan se mahdollista että sillä on ajettu kuuhun ja takaisin, voi olla mittariruuvattu tuontiauto tai ihan mitä tahansa, kunhan on ollut jokseenkin edullinen, mutta mahdollisimman näyttävä. Voi olla että asia ei ikinä selviä, kysäisen jos satun livenä näkemään. Eipä ole oma ongelma.
Voihan se yksilö olla ihan mitä tahansa, pätee kaikkiin merkkeihin eikä pelkästään VAG tuotteisiin. Taustoja tietämättä vaikea sanoa.Voihan se auto vaatia pientä öljyn lisäystä, jos vaihtoväli olisi vaikka 30 tkm. En kyllä tiedä mikä se öljynvaihtoväli oikeasti tuossa mallissa on.
Ilmeisesti kohtuu pösilö akka muutenkin, kuin automerkin perusteella. Pane sitä tai poista kavereista.Ylläolevista kommenteista päätellen ei ole öljysyöppö. Kyse on tutun naisen auto. Naamakirjassa vaan valitteli kun pitäisi lähteä kiireesti johonkin, mutta auto "huutaa öljyä", eikä sitä nyt kotona sitten ole yhtään putelia, joten ei pääse lähtemään. En sitten viitsinyt kysellä asiasta mitään, kun olisi vetänyt melkoiset kilarit kuitenkin Sitten kaivoin satojen kuvien (selfiet) missä sattuu rekkari näkemään, ja rekkaritiedolla katsoin että mikä pirssi edes on kyseessä, tekniikaltaan ja malliltaan.
Onhan se mahdollista että sillä on ajettu kuuhun ja takaisin, voi olla mittariruuvattu tuontiauto tai ihan mitä tahansa, kunhan on ollut jokseenkin edullinen, mutta mahdollisimman näyttävä. Voi olla että asia ei ikinä selviä, kysäisen jos satun livenä näkemään. Eipä ole oma ongelma.
Sitähän se on, melkoinen adhd säätäjä millä kaikki menee jotenkin pieleen. Oon pannu jo sitä, kavereista en kehtaa poistaa, paitsi asetukset on niin etten näe sen jokaista selfie päivitystäIlmeisesti kohtuu pösilö akka muutenkin, kuin automerkin perusteella. Pane sitä tai poista kavereista.
Äkkiseltään veikkaisin johtosarjavikaa, joka vielä sopii hyvin tuollaiseen satunnaiseen häröilyyn.Ammattikoulussa autopuolen Boschin kone antoi nuo koodit.
Mr Muscle hoitoa VNT-siiville?Poljeskelin kaasua ja vislaus vaimeni, ja taas kiiihtyi normaalisti. Eli ilmeisesti turbon siivet jumittelee.
Pitää koittaa tota MR Muscle hoitoa. ihmettelen vaan kun näin uusi turbo rupesi temppuilemaan.Mr Muscle hoitoa VNT-siiville?
Kiitos vinkistä. Täytyypi rupee käymään johtoja läpiÄkkiseltään veikkaisin johtosarjavikaa, joka vielä sopii hyvin tuollaiseen satunnaiseen häröilyyn.
Onko siis seuraavan auton tarkoitus olla bensa? Aika vähän on tarjontaa Superbissa bensakoneella jos vuosimalli vähintään 2014. Dieseleitä saa kaksi yhden bensan hinnalla.Sen verran pihalla pirsseistä että kysytään täällä: nykyinen 09 Octavia 1.8 TSI pitäisi muksun tulon myötä vaihtaa tilavampaan, ja Superb farkkuna oisi se kiinnostavin. Itsellä ja vaimolla sen verran jaloissa pituutta että lisä jalkatila takana olisi toivottavaa. Tää nykyinen Octaviahan pamahti kun mittarissa oli 74tkm tossa 4v sitten (jakoketju rikki ja moottori paskaksi ja tappelu myyjän ja maahantuojan kanssa ja lopulta maksoimme 30pros remontin hinnasta) joten nyt kiinnostaisi että mistä vuosimallista eteenpäin olisi turvallisinta lähteä seuraavaa autoa katsomaan? Pahimmat mokathan nää kai on uudemmissa saanut korjattua? -14 tai -15 malleja olen katsellut, ollaanko näissä kuta kuinkin turvallisilla vesillä? Entä onko enää väliä esim moottorin tilavuudella, joskus joku vuosi takaperinhän oli about satavarmaa että tietty moottori pamahtaa, varsinkin automaattina.
Tämä on yleinen harhakäsitys, joskin vuosiluku vähän vaihtelee kertojasta riippuen.Käsittääkseni TSI koneiden surullisen kuuluisat ongelmat on korjattu joskus 2011.
Jos nyt varman päälle haluaa pelata, niin uusin korimalli on ainakin sellaisilla bensakoneilla joista on nuo pahimmat lapsukset karsittu. Kolmoskoppa siis, tuliko se nyt 2015 tuotantoon.Pahimmat mokathan nää kai on uudemmissa saanut korjattua? -14 tai -15 malleja olen katsellut, ollaanko näissä kuta kuinkin turvallisilla vesillä?
Tämän nyt vois kaikkiin merkkeihin. Minkään ostaminen ei ole varman päälle pelaamista. Eli ei osta vaan leasaa olis enemmän kuvailemaasi. Ongelmat ei olisi omia ongelmia.Jos varman päälle haluaa pelata, niin ei osta VAGia. :/
Juu, eihän ne, varsinkaan jos auto hyytyy sunnuntaina iltana tienposkeen. Lämmittää toki ajatus siitä että hinuro tulee 45min kuluessa ja itse pääsee jatkamaan taksilla matkaa sekä tappelemaan paperisotaa auton korjauksesta.Ongelmat ei olisi omia ongelmia.
Tässä vaiheessa kun se on vielä pienellä alueella, niin olisi helppo tietysti vielä pysättää kun ei tarvitse hitsata peltiä. Näin maallikon silmin ainakin viimeinen kuva näyttää siltä että se lähtee syömään sitä hitsisaumaa joka voisi johtaa katsastuksessa hylkyyn.
Toi ruoste on apurungossa, ei korissa, täysin normaalia eikä vaikuta seuraavaan 10v mitään.
Vähän crc-sinkkiä kevyesti ja kotelesuojaa ruiskulla niin ei tarvi noista ruosteista murehtia. Yhtälailla vois sumuttaa tervalla tai pellavaöljyllä. Mistä sitten nyt tykkääkään. Ei kuitenkaan alustamassaa, kivisuojaa tai muuta kovaa tavaraa joka ei ole kapillaarinen. Alustamassat voi sitten kotelosuojan päälle laittaa.