Pelitarjoukset (kaikki pelialustat) keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 076
Siis oikeasti? Että tuo 12,99€/kk lähtee menevään vasta sen jälkeen kun nykyinen Xbox live tilaus päättyy?
Jep ja jos pelottaa että maksetun ajan jälkeen alkaa vahingossa maksamaan täyttä hintaa, niin tilauksen uusiutumisen voi peruuttaa välittömästi tilauksen jälkeen tuolta.

Ja kyllä, tämä on varsin antelias tarjous.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 283
Jos on jo voimassa oleva tilaus, sen saa päivitettyä Ultimateksi + 1kk lisää eurolla. Esim. itse ostin pari viikkoa sitte Game Passin 1€ 3kk. Nyt päivitin sen Ultimateksi eurolla. Nyt on vajaa 4kk Ultimatea, seuraava maksu 19.09 12,90€.
Tämän sai myös 5kk yhteensä 3 eurolla, koska tuohon pystyi vielä ostamaan Game Pass PC Gamesin 1€/kk ja sitten vasta päivittämään ultimateksi.

upload_2019-6-10_13-4-33.png upload_2019-6-10_13-4-58.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 660
Tämän sai myös 5kk yhteensä 3 eurolla, koska tuohon pystyi vielä ostamaan Game Pass PC Gamesin 1€/kk ja sitten vasta päivittämään ultimateksi.

Eli koko paskan saa kolmella eurolla 5kk, kunhan eka ostaa nuo molemmat Game Passit erikseen ja sitten tuon Ultimaten perään?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 283
Eli koko paskan saa kolmella eurolla 5kk, kunhan eka ostaa nuo molemmat Game Passit erikseen ja sitten tuon Ultimaten perään?
Kyllä, mutta tätä alkuperäistä Game Pass 1€/3kk ei taida enään olla saatavilla vaan se oli viime kuussa se tarjous.

Nyt on tuo Game Pass PC Games ja Game Pass Ultimate vain tarjouksessa, eli 2€/2kk on mahdollista nyt ostamalla saada.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 660
Kyllä, mutta tätä alkuperäistä Game Pass 1€/3kk ei taida enään olla saatavilla vaan se oli viime kuussa se tarjous.

Nyt on tuo Game Pass PC Games ja Game Pass Ultimate vain tarjouksessa, eli 2€/2kk on mahdollista nyt ostamalla saada.
Joo, no itellä kun ei boksia ole niin jätän kikkailut sikseen, 4€/kk on _todella_ halpa hinta kuitenkin loppujenlopuksi, varsinkin kun pääsen nyt heti lataamaan Metro Exoduksen ja Gears 4. Kavereiden kanssa sit myöhemmin Sea of Thievesiä niin onhan tässä rahalle jo vastinetta :tup:
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
102
Kyllä, mutta tätä alkuperäistä Game Pass 1€/3kk ei taida enään olla saatavilla vaan se oli viime kuussa se tarjous.

Nyt on tuo Game Pass PC Games ja Game Pass Ultimate vain tarjouksessa, eli 2€/2kk on mahdollista nyt ostamalla saada.
Mulla oli tuota game passia pari kuukautta jäljellä ja vajaa vuosi liveä. Ostin liveä 2 vuotta 90 eurolla ja eurolla konvertoin ne Game Pass Ultimateen, jolloin game passit laskettiin sitten vielä tuohon päälle: 12,99 € every month, next charge on 6/10/2022 eli 3v kuluttua. Vajaa 4 e kuussa siis, ja kun liveä kuitenkin tarvitsi niin kyllähän tuo kannatti ottaa.
 
Liittynyt
29.07.2018
Viestejä
286
Mulla oli tuota game passia pari kuukautta jäljellä ja vajaa vuosi liveä. Ostin liveä 2 vuotta 90 eurolla ja eurolla konvertoin ne Game Pass Ultimateen, jolloin game passit laskettiin sitten vielä tuohon päälle: 12,99 € every month, next charge on 6/10/2022 eli 3v kuluttua. Vajaa 4 e kuussa siis, ja kun liveä kuitenkin tarvitsi niin kyllähän tuo kannatti ottaa.
Eli tämä ymmärtää yhdistää liven ja gamepassin yhdeksi ultimateksi? Siis mietin tässä että itellä helmikuulle gamepassia voimassa ja aattelin ostaa vaikka 6kk lisää, mutta nythän siis kannattaisi ostaa vuosi liveä jos se konvertoi sen tuon helmikuun gamepassin jatkeeksi? Eli Ultimatea olisi sitten helmikuulle 2021? Meneekö tämä näin?
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
102
Eli tämä ymmärtää yhdistää liven ja gamepassin yhdeksi ultimateksi? Siis mietin tässä että itellä helmikuulle gamepassia voimassa ja aattelin ostaa vaikka 6kk lisää, mutta nythän siis kannattaisi ostaa vuosi liveä jos se konvertoi sen tuon helmikuun gamepassin jatkeeksi? Eli Ultimatea olisi sitten helmikuulle 2021? Meneekö tämä näin?
En varmaksi toki tiedä, mutta niin luulisin. Varmaan kannattaa ostaa pidemmällekin jos pystyy, aika edukastahan tuo olisi nyt jos aikoo gamepassia jatkossa tarvita.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 110
Eli tämä ymmärtää yhdistää liven ja gamepassin yhdeksi ultimateksi? Siis mietin tässä että itellä helmikuulle gamepassia voimassa ja aattelin ostaa vaikka 6kk lisää, mutta nythän siis kannattaisi ostaa vuosi liveä jos se konvertoi sen tuon helmikuun gamepassin jatkeeksi? Eli Ultimatea olisi sitten helmikuulle 2021? Meneekö tämä näin?
Juurikin tällä periaatteella toimii. Mulla oli 10/2019 saakka Game Passia ja jonnekin 02/2020 saakka Live Goldia, tankkasin siihen päälle 12kk Live Goldia 42 eurolla ja sit otin 1€ Ultimaten niin nyt sieltä poistui tilihallinnasta aiemmat tilaukset ja Ultimate on voimassa 09/2021 saakka.

Jos olisin tankannut vielä 12kk lisää niin ilmeisesti sieltä olisi leikkaantunut sitten se 36kk keston ylittävä osuus pois.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 283
Joo, no itellä kun ei boksia ole niin jätän kikkailut sikseen, 4€/kk on _todella_ halpa hinta kuitenkin loppujenlopuksi, varsinkin kun pääsen nyt heti lataamaan Metro Exoduksen ja Gears 4. Kavereiden kanssa sit myöhemmin Sea of Thievesiä niin onhan tässä rahalle jo vastinetta :tup:
Se 4€/kk on ilmeisesti jokin beeta-ajan hinta ja normaalisti 9,99€/kk. Ainakin tämmönen kuva on tuolla xboxin sivustolla.

 
Liittynyt
29.07.2018
Viestejä
286
Juurikin tällä periaatteella toimii. Mulla oli 10/2019 saakka Game Passia ja jonnekin 02/2020 saakka Live Goldia, tankkasin siihen päälle 12kk Live Goldia 42 eurolla ja sit otin 1€ Ultimaten niin nyt sieltä poistui tilihallinnasta aiemmat tilaukset ja Ultimate on voimassa 09/2021 saakka.

Jos olisin tankannut vielä 12kk lisää niin ilmeisesti sieltä olisi leikkaantunut sitten se 36kk keston ylittävä osuus pois.
Kiitos, täydelline vastaus :)
 
Liittynyt
29.07.2018
Viestejä
286
En varmaksi toki tiedä, mutta niin luulisin. Varmaan kannattaa ostaa pidemmällekin jos pystyy, aika edukastahan tuo olisi nyt jos aikoo gamepassia jatkossa tarvita.
Joo, näinhän se pitäisi tankata kaikki mitä irtoo, mutta rahatilanne ei nyt salli 80€ lovea budjettiin
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
439
Jos olisin tankannut vielä 12kk lisää niin ilmeisesti sieltä olisi leikkaantunut sitten se 36kk keston ylittävä osuus pois.
Joo näin ilmeisesti kävisi, ja en viitsinyt itse tuota ainakaan käyttää. Nyt olis yksi ylimääräinen 12kk live gold koodi myynnissä :) Tarviiko joku?

EDIT: Tämä meni, kiitoksia!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 856
mulla oli just keväällä otettuna eurolla 3 kuukauttaa tarjouksesta. Nyt otin tuohon päälle eurolla gamespass pcn joka lisäsi kuukauden ja sitten vielä ultimaten, joka konvertoi kaikki. Summasummarum. kolmella eurolla ultimate game pass 20.10.2019.
xbox.jpg
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 267
Jos joku muu ihmettelee kuinka tämä giveaway toimii, niin ensin pitää yhdistää twitch-tili uplayn kanssa, linkki on tuolla sivulla. Itse pelin saa kun katsoo 10.6 klo 22:30 Suomen aikaan alkavaa Rayman 2 maailmanennätys speedrun-yritystä vähintään 30min ajan Ubisoftin twitch-kanavalta. Eli ei mikään yksinkertainen tapa lunastaa tuota peliä itselle.
Olisi pitänyt tarkistaa, mutta kellonaika olikin 20:30 eikä 22:30. :D
 
Liittynyt
02.02.2019
Viestejä
130
Kaupanpäälle Ultimate Gaming-pakkaus, arvo 150 €. Just Cause 4- ja Playerunknown’s Battlegrounds -pelit sekä paljon muuta!

Että myös "paljon muuta" ja 150 euroo?
Tappelua taitaa olla? Toisessako vähän jotain "totuusmenneisyydestäni etsimis-juonta" ja toisessa tapellaan muiden kanssa on koko idea?
Osaako joku kertoa näistä peleistä enemmän?

Haluaisin siis tietää haluanko edes ladata tarjousta vai enkö... mutta pelkät pelien nimet ei kauheesti näistä ummikolle kerro.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
184
Helpottaisi jos tietäisi missä tämä tarjous on. Nuo kaksi mainittua peliä ovat yhteensä ehkä 60€ arvoisia. Räiskintäpelejä ovat molemmat. Tarjous kuulostaa hieman epäilyttävältä omiin korviini. Just Causen juoni on ihan hömppää ja toisessa ei ole juonta laisinkaan.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
624
Kaupanpäälle Ultimate Gaming-pakkaus, arvo 150 €. Just Cause 4- ja Playerunknown’s Battlegrounds -pelit sekä paljon muuta!

Että myös "paljon muuta" ja 150 euroo?
Tappelua taitaa olla? Toisessako vähän jotain "totuusmenneisyydestäni etsimis-juonta" ja toisessa tapellaan muiden kanssa on koko idea?
Osaako joku kertoa näistä peleistä enemmän?

Haluaisin siis tietää haluanko edes ladata tarjousta vai enkö... mutta pelkät pelien nimet ei kauheesti näistä ummikolle kerro.


Intelin-pelitarjous Gigantin sivuilla Intel-pelitarjous - Gigantti
 
Liittynyt
13.03.2017
Viestejä
501
Mulla on tällä hetkellä vielä joku 4 päivää Xbox Live trialia käytössä (tuli bundlen mukana), voinko ostaa tuon päälle nyt vaikka vuoden Goldia ja sitten vielä tuo Ultimate Pass päivitys 1€? Lisääntyykö tuo 4 päivää vielä tuohon 12kk vai poistuuko 12 kuukauden tieltä? Vai voiko trialien päälle edes ostaa Goldia?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
110
Mulla on tällä hetkellä vielä joku 4 päivää Xbox Live trialia käytössä (tuli bundlen mukana), voinko ostaa tuon päälle nyt vaikka vuoden Goldia ja sitten vielä tuo Ultimate Pass päivitys 1€? Lisääntyykö tuo 4 päivää vielä tuohon 12kk vai poistuuko 12 kuukauden tieltä? Vai voiko trialien päälle edes ostaa Goldia?
4 päivää säilyy kyllä :joy:

4 päivää + 12kk live gold + 1kk ultimate = 13 kuukautta ja 4 päivää ultimatea.

Kokonaishinta = 12 kuukauden hinta + 1 euro ultimatesta.

Hinta 13 kuukauden ja 4 päivän jälkeen 12,99 euroa kuussa jos et peru ennen sitä.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 076
4 päivää säilyy kyllä :joy:

4 päivää + 12kk live gold + 1kk ultimate = 13 kuukautta ja 4 päivää ultimatea.

Kokonaishinta = 12 kuukauden hinta + 1 euro ultimatesta.

Hinta 13 kuukauden ja 4 päivän jälkeen 12,99 euroa kuussa jos et peru ennen sitä.
Näiden päälle saa vielä 1 ylimääräisen kuukauden 1 eurolla hyödyntämällä Game Pass for PC:n kokeilutarjousta ennen muunnosta Ultimateksi. Itselläni jäi käyttämättä kun kuulin vinkin liian myöhään.
 
Liittynyt
13.03.2017
Viestejä
501
4 päivää säilyy kyllä :joy:

4 päivää + 12kk live gold + 1kk ultimate = 13 kuukautta ja 4 päivää ultimatea.

Kokonaishinta = 12 kuukauden hinta + 1 euro ultimatesta.

Hinta 13 kuukauden ja 4 päivän jälkeen 12,99 euroa kuussa jos et peru ennen sitä.
Joo ei sillä, että tolla 4 päivällä niin väliä olisi. Lähinnä vaan tuota mietin, voiko noita stackata trialien päälle. Kiitoksia!
 
Liittynyt
30.06.2018
Viestejä
107
Kokeiliko kukaan ostaa noita 3kk Xbox Game Pass Ultimate koodeja useampia? Tuotteen "kuvauksesta" (Special Introductory Offer) voisi päätellä että 3kk mahdollista aktivoida vaan kerran per tili, mutta tuo olisi ihan kohtuuhintaista vielä jos ostaisi vähän pidemmäksi aikaa useamman.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 076
Kokeiliko kukaan ostaa noita 3kk Xbox Game Pass Ultimate koodeja useampia? Tuotteen "kuvauksesta" (Special Introductory Offer) voisi päätellä että 3kk mahdollista aktivoida vaan kerran per tili, mutta tuo olisi ihan kohtuuhintaista vielä jos ostaisi vähän pidemmäksi aikaa useamman.
Taitaa olla 1 per asiakas. Ainakin Amazonissa kerrotaan rajoitukseksi 1 tuollainen koodi per tili per 12 kk:n jakso: "Limit: Redeem one (1) Special Introductory offer per Microsoft Account per 12-month period. Offer valid to 30 June 2019."
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
424
Tuosta gamestopin tarjouksesta vielä että itsekin kävin varaamassa jollain paskalla animepelillä +10e uuden Metroidin, aloin nyt kuitenkin miettiimään miten järkevää tuo oli kun koko pelillä ei ole vielä edes julkaisupäivää.

Ei kovin kestävällä pohjalla voi olla tuo Gamestopin bisnes, liikkeet melkein aina tyhjänä asiakkaista, muuta roinaa koittavat tyrkyttää joka kerta enemmän kun pelejä, paremmat katteet epäilemättä. Pelottaa että käy anttilat jossain vaiheessa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 660
Tuosta gamestopin tarjouksesta vielä että itsekin kävin varaamassa jollain paskalla animepelillä +10e uuden Metroidin, aloin nyt kuitenkin miettiimään miten järkevää tuo oli kun koko pelillä ei ole vielä edes julkaisupäivää.

Ei kovin kestävällä pohjalla voi olla tuo Gamestopin bisnes, liikkeet melkein aina tyhjänä asiakkaista, muuta roinaa koittavat tyrkyttää joka kerta enemmän kun pelejä, paremmat katteet epäilemättä. Pelottaa että käy anttilat jossain vaiheessa.
No kusessahan toi liike on. Asiaa ei tosiaankaan auta se, että uusien julkasujen hinnat on poikkeuksetta 69,90€ ja alennuksia (oikeita sellasia) on tuskasen vähän. Oikeasti ruokakaupastakin saa pelinsä halvemmalla, ja varmaan helpommalla kun ei kassalle tarvi mennä ja moneen kertaan sanoa et kanta-asiakkuus ei kiinnosta ja sen peliturvankin voi myyjä työntää perseeseensä.

Oheiskrääsäähän niillä on hyllyt täynnä, mutta ei sekään oikeen kiinnosta. Käytetyt pelit olis ok, oletuksena tosin se et niissä olis hinnat kohdallaan. Ja eihän niissä tietenkään ole, koska Gamestop.

Mun on ollu hyvin hankala keksiä syitä käydä liikkeessä moneen vuoteen, vielä hankalempi löytää syitä ostaa sieltä mitään kun kaiken saa muualta halvemmalla. Jää vaan koko lafkasta enää sellanen ajatus et se on suunnattu vaan tosi nuorille pelaajille ja niiden vanhemmille jotka ei paljoa asiasta tiedä. Ja en kaikesta päätelleen ainut oo kuka on jättäny koko lafkan oman onnensa nojaan, mut ei mua ylipäätänsäkkään oikeen kiinnosta sellasta liikettä tukea jonka ansaintastrategiat on paikoitellen hyvinkin kyseenalasia.

Muistu tosta peliturvasta mieleen kanssa keissi joskus monta vuotta sitten, sillonku oli vielä nuorempi about teini-ikänen. Olin jotain ripulipeliä ostamassa jollain taskurahalla, myyjä toki tyrkyttää peliturvaa ja kaikkea mahollista siihen kylkeen. Kohtelias kieltäytyminen ei vissiinkään toiminu kun vastaväitteenä tuli "kyllä mä sun näköset kaverit tiiän miten ne kohtelee näitä pelejä". Eipä siihen aikaan keksinyt tohon mitään fiksua sanottavaa, sanoin vaan et ei edelleenkään tarvii. Vois käydä varmaan testaamassa et onko toi vittuilu edelleen yks niiden toimintastrategioista.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 615
Henk. koht. olen kyl ihmetellyt noiden pelikauppojen hengissäpysymistä jo kymmenen vuotta, Oulustakin löytyy kaks ja mietin aina joka kerta ohi mennessä, että käyköhän tuol ketään.
 
Liittynyt
16.10.2018
Viestejä
69
Henk. koht. olen kyl ihmetellyt noiden pelikauppojen hengissäpysymistä jo kymmenen vuotta, Oulustakin löytyy kaks ja mietin aina joka kerta ohi mennessä, että käyköhän tuol ketään.
Oulussa oli kolme peliliikettä vielä pari vuotta sitten, mutta se yks meni sitten lopulta nurin. GameTown tais olla nimi. Uskoisin että loputkin kaatuu vielä.
 

j98

Liittynyt
01.09.2017
Viestejä
91
Maailman suurin peliliikeketju GameStop on suistumassa konkurssiin – vain ihme voi enää pelastaa

Toivotaan että pysyy uuden konsolisukupolven pystyssä. Xonesta asti saanut 4 konsolia etuisasti vaihtodiileillä

Toimari vaihtunut huhtikuussa, osingon maksamisesta luovuttu ja tase on siinä kunnossa, että velat voitaisiin nollata kertaheitolla. Kaukana ollaan konkurssista, mutta jotain uutta siellä on kehitettävä ja ainakin kaikenlaisen kerättävien tavaroiden myyntiin on alettu panostamaan.
 
Liittynyt
02.02.2019
Viestejä
130


Intelin-pelitarjous Gigantin sivuilla Intel-pelitarjous - Gigantti

Juu Pezz:in linkki on just tää kaupanpäälinen ja sen tiedot antoi mulle käsitykseksi vaan että toisessa vähän jotain "totuusmenneisyydestäni etsimis-juonta" ja toisessa tapellaan muiden kanssa on ihan koko idea?

Ja Ulti_:kin tuumasi: Just Causen juoni on ihan hömppää ja toisessa ei ole juonta laisinkaan.

Käsitykseni oli siis oikea. Ei taida "olla mun kamaa".

Kiinnostaako jotakuta saamani koodi?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 055
Juu Pezz:in linkki on just tää kaupanpäälinen ja sen tiedot antoi mulle käsitykseksi vaan että toisessa vähän jotain "totuusmenneisyydestäni etsimis-juonta" ja toisessa tapellaan muiden kanssa on ihan koko idea?

Ja Ulti_:kin tuumasi: Just Causen juoni on ihan hömppää ja toisessa ei ole juonta laisinkaan.

Käsitykseni oli siis oikea. Ei taida "olla mun kamaa".

Kiinnostaako jotakuta saamani koodi?
Myy ne tuolla pelialueella, saat 10-20€ / koodi.
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
326
Toimari vaihtunut huhtikuussa, osingon maksamisesta luovuttu ja tase on siinä kunnossa, että velat voitaisiin nollata kertaheitolla. Kaukana ollaan konkurssista, mutta jotain uutta siellä on kehitettävä ja ainakin kaikenlaisen kerättävien tavaroiden myyntiin on alettu panostamaan.
70% osakekurssi tippunut vuodentakaisesta, joten kyllä siellä aika kriisitunnelmissa ollaan. Sinänsä olen GS:n tarjouksia vuosien varrella hyväksikäyttänyt ja myyjät olleet aina ihan asiallisia, joten en kanna henkilökohtaista kaunaa putiikkia kohtaan. Ansaintamalli tosiaan perustuu nykyään siihen oheiskrääsään ja keräiltäviin, kun puolet myymälästä on figuureja, Marvel, FunkoPop kamaa yms. Toinen puoli tehdään (vielä) käytetyillä peleillä ja tosiaan jos saavat sen uuden 69,90e maksavan pelin joltain käytettynä ja vielä niillä (LOL) vaihtoarvoilla, niin aina GS:lle parempi, koska myyvät sen sitten jonneille 59,90 tai jotain, koska #säästö. Tässä kiertotaloudessa GS saa 100% ja pelinkehittäjät 0 euroa joten se on aina tietenkin (iso) miinus. Summa summarum, kun kaikenmaailman Stadiat, xCloudit jne. saavat tuulta purjeisiin, niin GS alkaa olla aika valmista kamaa laittamaan lappua luukulle, jos eivät tosiaan sitten muutu enemmän keräily/geek kaupaksi. Digitaaliset storefrontit ja pelistreaming tulevat aiheuttamaan pahimmat karikot, koska jos eivät enää saa sisään tai myytyä niitä käytettyjä pelejä kovilla katteilla, niin eipä noilla figuureilla hirveän kauaa vuokraa makseta... :smoke:
 

Osnow

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
2 017
Juu Pezz:in linkki on just tää kaupanpäälinen ja sen tiedot antoi mulle käsitykseksi vaan että toisessa vähän jotain "totuusmenneisyydestäni etsimis-juonta" ja toisessa tapellaan muiden kanssa on ihan koko idea?

Ja Ulti_:kin tuumasi: Just Causen juoni on ihan hömppää ja toisessa ei ole juonta laisinkaan.

Käsitykseni oli siis oikea. Ei taida "olla mun kamaa".

Kiinnostaako jotakuta saamani koodi?
mua kiinnostais koodi/koodit :)
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Juu Pezz:in linkki on just tää kaupanpäälinen ja sen tiedot antoi mulle käsitykseksi vaan että toisessa vähän jotain "totuusmenneisyydestäni etsimis-juonta" ja toisessa tapellaan muiden kanssa on ihan koko idea?

Ja Ulti_:kin tuumasi: Just Causen juoni on ihan hömppää ja toisessa ei ole juonta laisinkaan.

Käsitykseni oli siis oikea. Ei taida "olla mun kamaa".

Kiinnostaako jotakuta saamani koodi?
Minuakin kiinnostaisi tuo Pubg. Kannattaa myös harkita tuota kauppa-alueella myymistä. Saisit noista varmasti pari kolme kymppiä. :)
 
Liittynyt
14.09.2018
Viestejä
167
70% osakekurssi tippunut vuodentakaisesta, joten kyllä siellä aika kriisitunnelmissa ollaan. Sinänsä olen GS:n tarjouksia vuosien varrella hyväksikäyttänyt ja myyjät olleet aina ihan asiallisia...
Tässä esimerkki, millaisilla hinnoilla Gamestopissa myydään käytettyjä pelejä. Katteet on varmasti jo ihan hyvät. Nyt GS painii ongelmissa, kun jonnet ostaa yhä enemmän pelit digitaalisesti.
 

j98

Liittynyt
01.09.2017
Viestejä
91
70% osakekurssi tippunut vuodentakaisesta, joten kyllä siellä aika kriisitunnelmissa ollaan.
Kriisi ja konkurssi ovat vähän eri asia. GameStopilla olisi ollut varaa maksaa osinko ihan normaalisti, mutta siellä pelataan nyt aika varman päälle, että firma saadaan oikaistua uudelle uralle.
 
Liittynyt
02.02.2019
Viestejä
130
<Nyt GS painii ongelmissa, kun jonnet ostaa yhä enemmän pelit digitaalisesti>

Digitaalisuudessa on paljon hyviä puolia, mutta valitettavasti myös huonoja. Samallalailla ennen ostettiin musiikki ja elokuvat konkreettisesti, nykypolvi saattaa elää ihan digin varassa.
Puhumattakaan mitä tapahtui filmille valokuvaamiselle... monelta meni työpaikka siinäkin.
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 496
Oliko sitä ps plus 12kk settiä vielä jossain hyvässä tarjouksessa? Mielestäni en gigantista enään löytänyt kuin 3k normaalihinnalla. Mukava lisä olisi että samasta paikasta saisi CTR pelin ennakkotilattua hyvää hintaan
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 685
Viestejä
4 188 846
Jäsenet
70 780
Uusin jäsen
Tauno.T

Hinta.fi

Ylös Bottom