• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:00 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

OLED-TV

Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
132
Tänään haettu 65 LG B8 Gigantista, myivät samaan hintaan kuin verkkokauppa vinkkauksen jälkeen. Tarjosivat myös Philipsin 803 mallia samaan hintaan, päädyin kuitenkin Lg:seen kun ei tuo ambilight ja android kiinnostaneet. Molemmat varmasti hyviä valintoja :blush:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 099
Lg 2018 mallien ei pitäisi tukea 1440p aka 2560x1440 60hz resoluutiota mutta ainakin Sekiro toimi Full screeninä HDR päällä ja Windows antoi vaihtaa kys reson myös? Skaalaako nuo jotenkin 4k alaspäin vai mikä juju tuossa on.
Se taitaa tehdä niin että skaalaus tapahtuu GPU:lla 4k resoluutioon jonka se lähettää telkkarille. Tässä ei sinällään ole muuta ongelmaa kuin että jos haluaa HDR:n niin signaalin täytyy olla vain chroma 4:2:0 samplattu tai 8bit väreillä.

Minulla ainakin näkyy OLEDin resoluutioiksi nVidia control panelissa liuta resoja mutta niissä on 4k maininta perässä.
 
Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
172
Tuli hetki sitten hankittua tuo LG C8 55" millaisilla kuva asetuksilla ajelette tuota? en jaksaisi koko ketjua käydä läpi, kiitos ja kumarrus.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 840
Tuli hetki sitten hankittua tuo LG C8 55" millaisilla kuva asetuksilla ajelette tuota? en jaksaisi koko ketjua käydä läpi, kiitos ja kumarrus.
Laita sekä SDR että HDR-puolella kuvatilaksi Technicolor Expert, säädä SDR-puolella OLED Light mieleisellesi tasolle, jätä HDR-puolella vakioksi. Älä koske mihinkään värisäätöihin.
 
Liittynyt
20.07.2018
Viestejä
43
Ei pistänyt paikallinen Gigantti pricematchia 65 B8.. kuulemma syynsä ettei nettihinta ollut reagoinut.. Tiiä sitte. Liekkö eri sisäänostohinnat. En alkanu enempää siinä kyseleen. Jännä että jotku sitten saavat :hmm
 
Liittynyt
23.11.2017
Viestejä
1 876
Mä en nyt ihan täysin ymmärrä tuota kirkkauden säädön ongelmallisuutta. Koko säätö on käsittääkseni olemassa juuri siksi, että paneelivarianssin tuomat epätäsmällisyydet saadaan sillä korjattua. Maailman sivu on ollut telkkareita, joissa kirkkautta ja kontrastia on jouduttu säätämään hyvinkin 10 pisteen verran. Myös oma B8 (jota en ole .65 firmikseen päivittänyt) vaatii kirkkauden nostoa pykälään 56, että alimmat mustat saa näkyviin. Okei, teoreettisesti tämä saattaa vaikuttaa kirkkaampiin tasoihinkin, mutta kyllä mun oma tulkinta on, että nyt ollaan aika teoreettisten haittojen äärellä. Eli näkyy varmaan kyllä mittarilla, mutta näkyykö oikeasti silmillä... Ehkä, jonkun silmillä, mutta ei kyllä omillani. Paljon oleellisempana pidän sitä, että kuinka tasainen paneeli on niillä 1-5% tasoilla (mikä sekään ei ole ihan niin kriittistä kuin mitä OCD-piru korvaan huutelee).
On se ongelma kun aluksi musta on juuri oikealla tasolla tuolla 50-säädöllä, ja sitten tulee firmware joka "ei vaikuta kuvanlaatuun", mutta jonka jälkeen kirkkaus täytyy nostaa tasolle 60 saakka. Tuo oli ennen päivitystä niin extreme asetus, että kuva näytti paljon haaleammalta kuin jollain halvalla IPS:llä, jos tuonne 60 asti säätöä väänsi. Jos edes olisi joku tieto että tuo päivitys tarkoituksella muokkaa kuvaa, tai edes että kyseessä on bugi joka korjataan, niin asia nyppisi vähemmän. Mutta kun virallinen kanta on että kuvittelen koko asian eikä tuo päivitys muuta mitään, niin kyllähän se ärsyttää. Tuo kuva näyttää nyt vähän siltä kuin olisi gamma 1.9, ja kyllähän se jonkin verran normaalia haaleammalta näyttää. Ei kyse nyt ihan maailmanluokan erosta ole, mutta kiusa se pienikin kiusa.
 
  • Tykkää
Reactions: hmb
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 235
Päivitystä kiinnipalamiseen. Nyt B7 ollut noin 1,5v käytössä. Käyttö hyvin suurelta osin tietokoneen näyttönä. Kaikki varotoimet tehtynä eli mustaksi kaikki mitä saa, piiloon kaikki mitä menee. Näytönsäästäjä lyhyellä viiveellä.

Nyt aloin ihmettelemään kun määrätyillä sävyillä näytön yläreunassa näkyy aavistuksen kirkkaampi suorakaide poikittain. Paikansin sen samaan kohtaan jossa selaimen osoiterivi. Luultavasti käynyt niin että kun tuokin on niin mustaksi säädetty kuin vain saa, niin nyt kaikkialla muualla ovat ledit kuluneet enemmän.

Muutin nyt sen valkoiseksi ja seuraan tasoittuuko väri tuolla alueella.
 
Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
172
Kiitos hyvästä tipsistä tuon C8 väriasetuksiin, mutta sitten tyhmä? Kysymys: kuuluuko tuolta paneelin takapuolelta ottaa tuo kalvo pois?
 
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
286
Kiitos hyvästä tipsistä tuon C8 väriasetuksiin, mutta sitten tyhmä? Kysymys: kuuluuko tuolta paneelin takapuolelta ottaa tuo kalvo pois?
Kalvot vaan pois niinku ylempänä sanottiin. Itsellä B6:ssa oli unohtunut kalvo näytön takapuolelle 1,5 vuodeksi. Kalvon poistamisen jälkeen loppui paneelin outo lämpeneminen.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
154
Otin myös nyt reilun 2 vuoden jälkeen takakalvon pois, kun näytti tuolla vielä olevan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
14 664
Mä en ole vieläkään varma, onko 55C7V:n etupinnassa kalvoa vai ei. Jos on, niin perkeleen taitavasti ovat sen saaneet häivytettyä. Kun hyvin paljon suurentavalla luupilla katson ihan reunaa, näen siinä jonkun kerroksen, mutta en ole tohtinut repiä kun näyttää olevan osa töllöä.
 
Liittynyt
20.07.2018
Viestejä
43
Verkkiksestä 65B8 pistetty tuloilleen. POS9002 siirtyy olkkarista eteenpäin. Tarjous sai reagoimaan TVmarkkinoilla.

POS9002 saa väistyä vain rehdisti isomman tieltä. Ambilighti on ollut mahtava lisä kyllä maun mukaan. Käyttiskin Oreon myötä jouhevoitui hyvinkin.

CCUltralle lienee jatkossa taas käyttöä, ainakin Viafreen parissa (Huuhkajat) Muutoin näyttää hyvältä ja jouhevaa varmasti käyttö.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
254
Mikäs B6:ssa nyt kun Youtube videot loppuu liian aikaisin. Esim uusin Rammsteinin videota kokeilin useamman kerran katsoa, mutta aina se katkesi noin minuuttia liian aikaisin ja aina eri kohdassa.
 
Liittynyt
27.12.2017
Viestejä
230
Mikäs B6:ssa nyt kun Youtube videot loppuu liian aikaisin.
Päivitystä kaipaa (Youtube siis). Jos olet suodattanut LG:n ohjelmistopäivityspakkosyöttäjiä pois, niin ne pitää väliaikaisesti sallia, jotta pääsee LG Content Storeen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.01.2017
Viestejä
21
Niin se vaan lipsahti budjetti yli äyräiden, kun löivät ton B8:n tarjoukseen ja tilaa nappulaa painettiin, ups. Pikaseen nyt vilkasin, niin firmwaren kanssa jotain häikkää? Uskaltaako sitä nyt päivitellä vai ei kun paketista tulille lyö?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 217
Niin se vaan lipsahti budjetti yli äyräiden, kun löivät ton B8:n tarjoukseen ja tilaa nappulaa painettiin, ups. Pikaseen nyt vilkasin, niin firmwaren kanssa jotain häikkää? Uskaltaako sitä nyt päivitellä vai ei kun paketista tulille lyö?
Älä päivitä.
Kattele kauempaa mun postausta, siin on osoitteet mitkä blokkaamalla se lakkaa tarjoomasta sitä, mutta sovellukset toimii silti.

Onnea jo valmiiksi uudesta töllöstä :tup:
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 107
Otin myös nyt reilun 2 vuoden jälkeen takakalvon pois, kun näytti tuolla vielä olevan.
Kuin myös. Olipa hieno ratkaisu LG:lta liimata kalvon täydellisesti ruudun takapuolelle ja vielä ilman repäisynauhaa.:facepalm:
 
Liittynyt
07.11.2018
Viestejä
958
Omaa viestiäni korjaten: tuon äänitekstityksen saa LG:ssä pois pysyvästi eri kohdasta valikoita kuin luulin. Mutta pysyvästi ja pysyvästi - ainakin seuraavaan ohjelmistopäivitykseen asti, eli joskus reilu vuosi sitten olin sen poistanut käytöstä, mutta jostakin syystä se palasi takaisin. Eli ohjelmistopäivityksissä eivät näytä kaikki asetukset säilyvän.

Vielä kun saisi määriteltyä maagisessa kaukosäätimessä muutaman tarpeettoman napin pois käytöstä...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 099
LG Display to release 48-inch OLED TVs in 2020

LG Display to release 48-inch OLED TVs in 2020

LG Display will be rolling out 48-inch OLED TVs in 2020, according to a top executive.

“It’s a strategy to solidify our footing in the high-end TV market, while continuing to have presence in the standard and premium segments,” Oh Chang-ho, the South Korean display-maker’s vice president of the TV business told the China Business News on May 24.
 

Sonyttelija

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
22.04.2019
Viestejä
251
JOLED on juuri alkanut tuotaa noita pienempiä kokoja tulostustekniikalla. LG Display yrittää varmaan volyymillaan lyödä kilpilijansa; OLED-panelien hinta varmaan tulee alas. Itse asiassa: tulostustekniikalla valmistettujen OLED-panelien valmistuskustannukset ovat aika pieniä, joten varaa hinnanalennuksiin on.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 542
Osaako joku neuvoa miksei Philips 9002 enää muodosta pariliitosta telkkarin ja remoten välille? Ei onnaa vaikka tekisi mitä.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 542
Bränikät sisällä ja itse infrapunapuoli toimii ongelmitta. Takanäppis ei toimi eikä voice, tulee vaan ilmoitus et paritus epäonnistui. Se vilkuttaa sitä sinistä valoa muttei ikinä lähde toimimaan.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 149
Bränikät sisällä ja itse infrapunapuoli toimii ongelmitta. Takanäppis ei toimi eikä voice, tulee vaan ilmoitus et paritus epäonnistui. Se vilkuttaa sitä sinistä valoa muttei ikinä lähde toimimaan.
Kokeile painaa TV:n oikealla puolella takana olevaa joystickia pohjaan ensin 5sec. Sitten kun TV alkaa etsiä kapulaa (tulee ilmoitus oikeaan alalaitaan) paina PAIR-namikkaa kapulasta. Kapula kannattaa pitää telkun lähellä vasemmassa laidassa.

Onko muuten kaukosäädin ilmoittanut päiväyksestä? ”Langaton ja verkko”-valikosta saa sen asennettua, mutta vaatii toki ensin BT-yhteyden toimimisen television kanssa.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 542
Kokeile painaa TV:n oikealla puolella takana olevaa joystickia pohjaan ensin 5sec. Sitten kun TV alkaa etsiä kapulaa (tulee ilmoitus oikeaan alalaitaan) paina PAIR-namikkaa kapulasta. Kapula kannattaa pitää telkun lähellä vasemmassa laidassa.

Onko muuten kaukosäädin ilmoittanut päiväyksestä? ”Langaton ja verkko”-valikosta saa sen asennettua, mutta vaatii toki ensin BT-yhteyden toimimisen television kanssa.
Ei auta. Silloin kun tämä toimi eli Oreon jälkeen, siihen ei tuolloin löytynyt päivitystä. Mä mietinkin et voiko olla että itse kaukkarin BT-osuus meni rikki? Se tipahti kerran lasten leikeissä, että sikäli jotain voisi sattua, vaikka se ei helise tms.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 149
Ei auta. Silloin kun tämä toimi eli Oreon jälkeen, siihen ei tuolloin löytynyt päivitystä. Mä mietinkin et voiko olla että itse kaukkarin BT-osuus meni rikki? Se tipahti kerran lasten leikeissä, että sikäli jotain voisi sattua, vaikka se ei helise tms.
Onhan se kai mahdollista että se tuollaisesta hajoaa, mutta kyllä se sen verran ”halko” on että ennemmin lattiaan tulee lommo.

Jos ongelma on TV:n päässä niin silloin tietenkin töpselin hetkellinen tuulettaminen tai TV:n asentaminen kokonaan uudestaan vielä kannattaa kokeilla. Tuossa kun ei ole mahdollisuutta poistaa mitenkään BT-kaukosäätimiä listalta niin voisi kuvitella sen nollaavan myös TV:n yhteydet kaikkiin kaukosäätimiin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
364
Tulipa itsekkin tästä ketjusta viisastuneena eilen repäistyä reilun puoli vuotta vanhan C8:n takapuolelta tuo kalvo pois :rofl:
 
Liittynyt
31.05.2019
Viestejä
2
Osaisiko joku viisaampi auttaa. C8 HDMI ARC kanssa ongelma. Laitteet kytketty seuraavasti:

Yamaha RXV-473 -> Television HDMI 2 slotti jossa ARC

Eli ongelmana on että äänet eivät toimi kun tvn käynnistää. Vahvistin käynnistyy samalla, mutta ääntä ei tule vaikka on oikea kanava. Useamman kerran kun vaihtelee lähdettä ja äänen ulostulotyyppiä (straight, 2ch stereo, dolbyn äänitiloja) ja jossain kohtaa äänet hyppää mukaan.

Yamahassa kytkettynä tällä hetkellä 2.1 kaiutinsetti. Kannattaako suosiolla unohtaa tuo hdmi ja kytkeä optisella kiinni? Tilaääntä ei kuitenkaan ole tulossa kun ei ole surroundeille paikkaa mihin laittaa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 217
Tulipa itsekkin tästä ketjusta viisastuneena eilen repäistyä reilun puoli vuotta vanhan C8:n takapuolelta tuo kalvo pois :rofl:
Jooh olipahan näköjään omassakin B8:ssa vielä paikallaan :rofl:

Mikä vittu siinä on ettei noita kalvoja ole voinut laittaa niin että ihmissilmällä eroittaa ja pistää vaikka viereen joku nuoli että revi tästä.
Itsekkin prkl katselin viikon pari niin että kalvo oli paneelin päällä tota kuvaa, sit kun säikähdin että kynnellä vahingossa tein pysyvän jäljen paneeliin niin huomasin vasta ton kalvon...
 
Liittynyt
07.11.2018
Viestejä
958
Jooh olipahan näköjään omassakin B8:ssa vielä paikallaan :rofl:

Mikä vittu siinä on ettei noita kalvoja ole voinut laittaa niin että ihmissilmällä eroittaa ja pistää vaikka viereen joku nuoli että revi tästä.
Itsekkin prkl katselin viikon pari niin että kalvo oli paneelin päällä tota kuvaa, sit kun säikähdin että kynnellä vahingossa tein pysyvän jäljen paneeliin niin huomasin vasta ton kalvon...
Muutaman viikon olen teille naureskellut, mutta kopaisinpa nyt sitten omaa B6:stani - ja siellähän oli se perkeleen kalvo television takana yläosassa. Ollaan me saatana yksiä jurpoja :D
 
Liittynyt
05.06.2019
Viestejä
1
Mulla on LG C8 65” ja koitan säätää kuva-asetukset Tm testien mukaisiksi. Siellä on uhd kuvaan valittu
kuvatilan asetuksesi technicolor asiant. ja noi IRE/koodiarvot alkaa 272 ja loppuu johonkin 1000.

Minkähän takia mä en saa noita arvoja säädettyä korkeammalle kuin 100?
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 856
^ Paneeleissa on sen verran vaihtelua että et voi kopioida toisen asetuksia omaasi, en tiedä miksi TM edes jakaa näitä valkotasapainon ja värien tarkempia asetuksia.
Tosin näissä tuntuu vaihtelevan jonkin verran myös kirkkauden asetus eli ei oikein voi kopioida suoraan sitäkään.

Anna olla ne technicolorin oletukset vai eikö ne näyttäneet hyvältä?
Nuo mainitsemasi "IRE/koodiarvot" ovat varmaankin HDR:lle.
 
  • Tykkää
Reactions: hmb
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
1 309
Saakeli kun ei meinaa päästä ylitse B8 55" koosta joka tuli ~Jouluna hommattua, tuntuu niin postimerkiltä vieläkin, joutuukohan tässä päivittämään jossain kohdin 65 tai 75 tsjp...

Olen kyllä vetänyt tv max lähelle tason reunaa ja muut temput tehtynä mutta ei auta:dead:

Parasta on kyllä nähdä joillakin älyttömät ämyrit ja sitten seinälle upotettu 42" tv jota saisi kiikarit päässä katsoa sohvalta:wtf:
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
139
Muutaman viikon olen teille naureskellut, mutta kopaisinpa nyt sitten omaa B6:stani - ja siellähän oli se perkeleen kalvo television takana yläosassa. Ollaan me saatana yksiä jurpoja :D
Eilen sain päähäni tämä ketjun juttujen perusteella tarkastaa onko kohta parivuotiaassa C7:ssani suojakalvoa takana. Ja olihan se siellä edelleen. Todella huomaamaton on kyllä eikä kupruillut mistään. No, nyt sekin on poistettu.:D
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
139
LG:n OLEDien omistajat ovat selvästikin niin ylitsevuotavan tyytyväisiä kuvanlaatuun, etteivät malta edes purkaa suojakalvoja päältä :D
Minulla on kyllä hämärä mielikuva, että TV:n takana olisi ollut sellainen ei niin tiivis tavallinen suojakalvo ilmakuplineen ja "irroita tästä"-läppineen. Tuo kalvo olisi peittänyt myös takaosan tuuletusaukkojakin, joten sellainen piti toki ottaa pois heti TV:n asennusvaiheessa. Ei tullut mieleen enää tarkistaa, onko sen alla vielä jokin melkein näkymätön muovikalvo myös. Toivottavasti nyt oli oikeasti sellainen kalvo, joka pitikin poistaa. Kohta varmaan alkaa paneeli taipua, kun olen poistanut oleellisin tukikalvon tv:n takaa. :D
 
Liittynyt
07.11.2018
Viestejä
958
Minulla on kyllä hämärä mielikuva, että TV:n takana olisi ollut sellainen ei niin tiivis tavallinen suojakalvo ilmakuplineen ja "irroita tästä"-läppineen. Tuo kalvo olisi peittänyt myös takaosan tuuletusaukkojakin, joten sellainen piti toki ottaa pois heti TV:n asennusvaiheessa. Ei tullut mieleen enää tarkistaa, onko sen alla vielä jokin melkein näkymätön muovikalvo myös. Toivottavasti nyt oli oikeasti sellainen kalvo, joka pitikin poistaa. Kohta varmaan alkaa paneeli taipua, kun olen poistanut oleellisin tukikalvon tv:n takaa. :D
Minulla on samanlainen mielikuva. Erilaisia suojakalvoja oli vähän siellä sun täällä, mutta yksi jäi repimättäkin. Kuvanlaatu on kyllä hyvä, mutta valitettavasti Minecraftin HUD tuppaa jättämään jotain himmentymiä, jotka näkyvät esim. punaisilla tai ruskeilla taustoilla. Lähti kyllä melkein kokonaan pois kun ajoin kohinan poiston. Toisaalta eipä tuo LCD-paneelikaan ollut immuuni kuvan palamiselle, Cartoon Networkin logon haamu näkyi tätä edeltäneen Samsungin ruudulla. Tuon television saanut kaverini kyllä väitti, että muutaman kuukauden käyttämättömänä olemisen jälkeen olisi logokin kadonnut.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
700
LG:n oled-töllöjen käyttäjät; Yle Areena -sovelluksesta löytyy kelaukselle >>- ja |> -napit molempiin suuntiin. >> taitaa mennä 30sek eteenpäin ja |> hyppäsi seuraavaan "raitaan" eli seuraavaan ohjelmaan. Jos painaa kaukosäätimen keskellä olevaa rullaa pohjassa >>-napin päällä niin mielestäni hieman epäloogisesti ei mene nopeasti eteenpäin. Myöskään painamalla numeroita ei pääse numeron verran minuuteissa eteenpäin. Miten hemmettissä tuolla sovelluksella pääsee nopeasti haluaamansa kohtaan ohjelmaa?
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
492
Jaa olihan tuossa munkin muutaman kk vanhassa 65C8:ssa valtava kalvo takana, eipä ole tullut huomattua kun on seinälle ripustettu tv.. oli aivan flushisti siinä eikä mitään revi tästä täppää, tuota ei huomaa jos ei tiedä sen olemassaoloa.
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
102
LG:n oled-töllöjen käyttäjät; Yle Areena -sovelluksesta löytyy kelaukselle >>- ja |> -napit molempiin suuntiin. >> taitaa mennä 30sek eteenpäin ja |> hyppäsi seuraavaan "raitaan" eli seuraavaan ohjelmaan. Jos painaa kaukosäätimen keskellä olevaa rullaa pohjassa >>-napin päällä niin mielestäni hieman epäloogisesti ei mene nopeasti eteenpäin. Myöskään painamalla numeroita ei pääse numeron verran minuuteissa eteenpäin. Miten hemmettissä tuolla sovelluksella pääsee nopeasti haluaamansa kohtaan ohjelmaa?
Olen skrollannut toistopalkkia taikahiirellä. Tai napauttanut lähelle haluamaani toistokohtaa.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
700
Olen skrollannut toistopalkkia taikahiirellä. Tai napauttanut lähelle haluamaani toistokohtaa.
Sitä hiirenpaskan paksuista sinistä viivaa? Oon yrittänyt sitä sillä punaisella nuolella (= taikahiiri?) sohia sieltä täältä, mut ei oo kertaakaan menny ohjelma minnekään eri kohtaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Sitä hiirenpaskan paksuista sinistä viivaa? Oon yrittänyt sitä sillä punaisella nuolella (= taikahiiri?) sohia sieltä täältä, mut ei oo kertaakaan menny ohjelma minnekään eri kohtaan.
Sama ongelma siinä kelauksessa täällä, ehkä yksi kymmenestä yrityksestä osuu kohdilleen.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
700
Mielestäni jos toi on se tapa miten sitä voi ja kuuluisi tehdä niin onpahan kyllä ala-arvoinen suoritus toteuttajilta. Sen palkin kuuluisi mennä mouseoverilla paksummaksi ja lisäks numeroita painamalla pitäis voida mennä kyseisen minuuttimäärän verran eteenpäin.

Mites toi nyt meneekään noiden eri telkkujen Areena-sovellusten osalta, eli onko se Ylen kehittäjien suuntaan vai LG:lle otettava yhteyttä jos haluaa palautetta antaa?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 594
Viestejä
4 185 357
Jäsenet
70 772
Uusin jäsen
PaulusKaita

Hinta.fi

Ylös Bottom