Suomen turhat julkkikset ja niiden edesottamukset

Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
264
Satu Lapista muistan vaan sen, kun hän jossain ohjelmassa sanoi "Mullakin on kotona ATK ja intternet".
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 066
Huh, jopas on Sanna Suutarikin.. öö.. nätisti sanottuna "kypsynyt" sitten niiden Seiskakuviensa.. :dead:

Sanna Suutari vm. -97:
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Huh, jopas on Sanna Suutarikin.. öö.. nätisti sanottuna "kypsynyt" sitten niiden Seiskakuviensa..
Parvekkeelle on ainakin tullut tungosta sitten -97, mutta nyt kun vahingossa googlailin, ja muumiosastolla on ollut vissiin maastamuuttoa viimeaikoina
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 806
Nyt on viimeisetkin muumit kadonneet laaksosta. Alla lainaus Johanna Tukaisen Facebookista ja "keikka"video eiliseltä.

----------------

Huomenta täältä hotellihuoneestani Somerolta; adrenaliini veressäni on laskenut, niin kirjoitan todistukseni viime yöstä tähän! TODISTUS 23.3.2019; MITÄ KAIKKEA TAPAHTUI KEIKALLANI!

Aloitin esiintymiseni vauhdikkailla Dua Lipan biiseillä ”New Rules”, flamingoilla jne; äänentoistossa oli aluksi ongelmaa ravintolan puolesta mutta sain sitten vedettyä alkushown läpi joka sisälsi eniten laulubiisejäni. Yleisössä oli pilkallista makua; jotkut miehet huutaen ”riisu vaatteet pois” ja osa naisista katsoi ivallisesti minua.

Kun tulin tauolle hotellihuoneeseeni; ja olin vaihtanut pitkän, ruusuilla koristellun iltapuvun päälleni; niin kun avasin kännykkäni; samantien ruutuun ilmestyi paksu, sihisevä käärme, joka luikerteli tavallaan ruudun takaa eteenpäin hirveällä raivolla näyttäen kahta terävää etuhammastaan ja sen kieli tuli mua kohden ulos!!! Huoneessani oli eräs ateisti; joka kuuli myös kovan käärmeen sihinän mutta ei nähnyt sitä koska pidin puhelintani itse. Tämä ateisti oli aiemmin ehdottanut; että en sano sanaakaan enkä esitä mitään kristillistä lavalla.

Kun näin tämän käärmeen; ymmärsin heti sen edustavan sielunvihollista. Näinollen aloin heti puhumaan kielillä ja rukoilemaan. Sain hyvin voimakkaana selityksen kielistäni ajatuksiini ja muutin loppuillan ohjelmistoni samantien!
Menin lavalle ja evankelioin jonkin aikaa, painotin KAIKKI tärkeät asiat jotka Herra halusi mun sanovan ja tanssin kaksi kristillistä ylistysbiisiä lavalla tämä mekko ja korkeat korot jalassani, välillä nauhatanssia.

Kuulin kun edessäni olevat kaksi naista sanoivat toisilleen ”mennään pois” (yksi heistä oli pilkkaajani ja lavan eteen jäi edelleen ihmisiä katsomaan mielenkiinnosta mitä tapahtuu. ) Tähän väliin sanon; että Tornion keikallani suurella ulkolavalla vuosia sitten eräs yleisössä ollut tyttö oli nähnyt että kun rukoilin lavalla ja avasin kädet; niin niistä lähti lentoon valkoinen kyyhkynen.

Pyysin yleisöä katsomaan helvettitodistukseni YouTubesta (nimelläni, kuvattu vuonna 2017) ja puhuin sanat jotka Pyhä Henki antoi.
Raamatussa on kohta että ”älkää istuko yhdessä pilkkaajien kanssa” mutta siellä on myös kohta ”eivät terveet tarvitse parantajaa vaan sairaat.” Koin hyvin vahvasti, että tein oikein vaikka jotkut uskovat ovat arvostelleet minua keikkojen teosta. Enkä istunut yhdessä pilkkaajien kanssa; puhuin evankeliumin heille jotka eivät todennäköisesti koskaan lähtisi seurakunnan kokouksiin eikä heitä muuten tavoita!!! ✨

Kun tulin hotellihuoneeseeni takaisin, puhuin uskovan äitini kanssa puhelimessa joka sanoi rukoilevansa vielä lisää (koska se käärme ilmestyi.) Seisoin ikkunan edessä; ja yhtäkkiä katulampun ympärille ilmestyi valtavan kokoinen palava sateenkaari!!!! Sateenkaari on Nooan arkin ajoilta oleva Jumalan lupauksen ja huolenpidon merkki; se on hyvin tärkeä ”covenant sign” Olen nähnyt sen aiemminkin ja ylistin vain Jumalaa kauan aikaa!!!

Sanoin myös lavalla; että Jeesus on ainoa tie taivaaseen, Tie, Totuus ja Elämä. Kun katsoin kännykkääni uudelleen; niin siihen ilmestyi vielä yhden kerran sama käärme; mutta tällä kertaa se alkoi kutistua kutistumistaan ikäänkuin se olisi nähnyt Jeesuksen ristin edessään; ja se näytti hyvin pelokkaalta ja pikkuruisena matona enää KATOSI puhelimen näytöltäni! Sanon tähän kuten amerikkalainen uskova kundi; jonka todistuksen laitoin FB seinälleni että Jumala ON oikeasti olemassa, Hän rakastaa juuri sinua ja haluaa Jeesuksen ristinkuoleman kautta PELASTAA SINUT!!!!!! Jeesus on jo voittaja ja kuningas!!! Halleluja! AMEN! JEESUS ON HERRA! Jesus är Herren!! Jesus is Lord and He is God!

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Nyt on simpukka nähty:senvy::sworried:

Tuksun synttärithän oli 29.7. Ihme ettei mitään isompaa haloota ole ollut, pitäis varmaan seiska ja hymy vilkaista läpi:darra:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Nopsaan vilkaisesten Tuksusta ei ole hymyssä ollut uutista sitten vuoden 2008, ainakaan niiden omalla haulla ei löydy. Outoa.

Seiskankin aikaisempi uutinen oli tyyliä Tuksu kaupassa:

Oikein tyylilyyli:eek:

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Katsokaas tuota pimppikuvaa tarkemmin, ja keksikää miten se on kuvan ottanut. Kyllä tuohon on avustajaa tarvittu, koska toinen käsi levittää lettua, ja toinen pitää tyynyä röllin päällä siveästi ettei rinnat näy:comp2:

Ja vielä jos tuo on joku chat sovellus mitä selaa samaan aikaan, niin hämmentävää että mahdollinen ystävä ottaa tuollaisia kuvia, siksi että Tuksu etsii seuraa ja odottelee tulevaa lahjaa:think:

Tällä kertaa taustalle ei ole sattunut mitään heijastavaa, mistä kuvaajan voisi tunnistaa.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Katsoit kuitenkin.

Niis se vaan ikä ja lääkeet + alkomaholi tekee tehtävänsä ja toivottasti jossain vaiheessa tajuaisi vanhenevansa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
380
Katsokaas tuota pimppikuvaa tarkemmin, ja keksikää miten se on kuvan ottanut. Kyllä tuohon on avustajaa tarvittu, koska toinen käsi levittää lettua, ja toinen pitää tyynyä röllin päällä siveästi ettei rinnat näy:comp2:

Ja vielä jos tuo on joku chat sovellus mitä selaa samaan aikaan, niin hämmentävää että mahdollinen ystävä ottaa tuollaisia kuvia, siksi että Tuksu etsii seuraa ja odottelee tulevaa lahjaa:think:

Tällä kertaa taustalle ei ole sattunut mitään heijastavaa, mistä kuvaajan voisi tunnistaa.
Täh :confused2: Oletko koskaan kuullut sellaisesta ominaisuudesta kuin kameran ajastin. Tai esineestä nimeltä "teline". Aika moneen chattisovellukseen voi jakaa muitakin kuvia kuin niitä joita napsitaan sovellukseen ympätyllä ominaisuudella :facepalm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Täh :confused2: Oletko koskaan kuullut sellaisesta ominaisuudesta kuin kameran ajastin. Tai esineestä nimeltä "teline". Aika moneen chattisovellukseen voi jakaa muitakin kuvia kuin niitä joita napsitaan sovellukseen ympätyllä ominaisuudella :facepalm:
Mä olen kyllä kuullut ja tiedän. Tuksun historian tietäen se ei ole:btooth: Se ei tee mitään itse, ainoastaan korjailee kuviaan eikä sekään onnistu.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
380
Mä olen kyllä kuullut ja tiedän. Tuksun historian tietäen se ei ole:btooth: Se ei tee mitään itse, ainoastaan korjailee kuviaan eikä sekään onnistu.
Ok. Ihmettelin vaan kun sanoit "keksikää miten". Ei oo tuksun myöhempien aikojen elämää (somesekoiluja) tullu seurailtua niin itse. Silloin kyllä enemmän kun se siskonsa kans sekoili ympäri Helsinkiä ja itsekin sielä asuin - sitä kuuli kaikenlaisia tarinoita milloin mistäkin yökerhoista :D
 
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
3 538
Eiköhän siellä kuvaajana ole Loviisalainen on-off kihlattu (riippuu rahantarpeesta)
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Maisa Torpalla ollut jotain sutinaa jonkun it tyypin kanssa. Seiskan mukkaan
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 365
Maisan ja Jarimatin häät siirtyy. Ei tää nyt hyvältä vaikuta Maisa Torppa: häät on siirretty – ”En tiedä, miten jaksan enää”
Maisa pyörittää kahta miestä ja on nyt lopen uupunut, että sairaalahoitoa tarvinnut. Voi Maisaa. Latvalalla rahahanat mahdollisesti pienenee tän vuoden jälkeen, niin saapa nähdä jääkö Latvala kivenonokalle kynsiä puremaan, jos vaikka jostain ihmeensyystä tulis ero. Ei oo helppoa kalliin naisen kanssa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 044
Jokainen toki tyylillään, mutta miten ihmeessä menestynyt rallikuski, jonka elämä käytännössä pyörii rallin ympärillä, eksyy yhteen tuollaisen bimbon kanssa? :facepalm:

Luin iltapaskasta, että tällä Maisalla on jokin "persona non grata" -status varikolla, joten lienee ei ole kovin ralli-ihmisiä.



Samalta vuodelta neitosen omaa tuotantoa:



Miksi miksi miksi miksi :facepalm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
AlfaTV:n suora lähetys: Heidi Pakarisen ja transmalli Elenan keskustelu lipsahti sukupuolen korjaukseen – arvokonservatiivisella kanavalla pasmat sekaisin

Transsellainen Elena Vikström vaihteeksi julkisuudessa, jutussa ei mitään sisältöä, sattui vaan tulemaan Alfa TV:sta joka on jonkinlainen uskonnollinen bs kanava, ja sukupuolenkorjauksen helppous oli tuotannolle vähän liikaa.

Eikä ole vähään aikaan kuulunut Jasmin Mäntylästäkään mitään, ainakaan niin että olisi iltapäivälehtiin asti päässyt. Tuli vaan mieleen tuosta gold diggeristä mikä mainittu. Mitään en vihjaa mutta jos vanhat varkkaammat setämiehet kiinnostaa...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 805
Mä ymmärrän vielä että jengiä jollain sairaalla tavalla kiinnostaa jonkun Tukiaisen juoppuhulluskohtaukset ja kielillä puhumiset tai Nykäsen kännisekoilut mutta ketä helvettiä kiinnostaa onko joku turhanpäiväinen blondi mennyt nyt naimisiin vai ei ja tullaanko lomalta sormuksella vai ilman. Ja sama koskee myös iltapaskoja. Miks vitussa jonku Maisa Torpan sormus kiinnostaa niin helvetisti?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
380
Mä ymmärrän vielä että jengiä jollain sairaalla tavalla kiinnostaa jonkun Tukiaisen juoppuhulluskohtaukset ja kielillä puhumiset tai Nykäsen kännisekoilut mutta ketä helvettiä kiinnostaa onko joku turhanpäiväinen blondi mennyt nyt naimisiin vai ei ja tullaanko lomalta sormuksella vai ilman. Ja sama koskee myös iltapaskoja. Miks vitussa jonku Maisa Torpan sormus kiinnostaa niin helvetisti?
1. Kyseessä on kullankaivaja jonka jokainen kaduntallaaja tunnistaa kullankaivajaksi.

2. Kuviossa on suomalainen urheilujulkkis

3. Kyseinen urheilujulkkis on naapurinpoikamainen unelmavävy

----> Kansaa nauraa unelmavävylle kun se ei tajua, mutta se myös haluaa seurata milloin unelmavävy tajuaa tilanteen ja kansa pääsee nauramaan kullankaivajalle.

Lisäksi on tietysti se kansanosa joka seuraa mitä tahansa julkkis ja "julkkis" uutisointia eteen milloinkin tarjotaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 805
Varmaan se että tää vitun lortto pettää miestään ja valehtelee että pelkkiä kavereita ollaan? :D
No edelleenkään ei kiinnosta. Mutta toisaalta, kattoohan jengi Temptation Islandia ja muuta paskaa mitä en kyllä itte ymmärrä pätkääkään. Ei sillä että olisin vanhanaikainen tai muuta mutta itteä ei vain kertakaikkiaan kiinnosta muiden ihmisten suhteet ja kuka hässsii kenen kanssa. Mutta ilmeisesti muita kiinnostaa..
 
Liittynyt
09.04.2018
Viestejä
1 989
No edelleenkään ei kiinnosta. Mutta toisaalta, kattoohan jengi Temptation Islandia ja muuta paskaa mitä en kyllä itte ymmärrä pätkääkään. Ei sillä että olisin vanhanaikainen tai muuta mutta itteä ei vain kertakaikkiaan kiinnosta muiden ihmisten suhteet ja kuka hässsii kenen kanssa. Mutta ilmeisesti muita kiinnostaa..
Kyllähän nuo seiskat hymyt sun muut on pystyssä pysynyt, että kyllä ihmisiä toisten asiat kiinnostaa.
 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 538
Jostain syystä rupesi kiinnostamaan tämän IT-bossin nimi tai ainakin työpaikka. Olenhan itsekin IT-alalla.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 483
Viestejä
4 192 539
Jäsenet
70 744
Uusin jäsen
Dunlop

Hinta.fi

Ylös Bottom