Auton myymisen vaikeus - keskustelua auton myymisestä

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 338
Juu, kaveri ehdotti että 50e/viikko on hyvä tahti, 4-5k autosta. En tiedä sitten mikä on se oikea totuus tähän, mutta kokeillaan vaikka näin.
Jos se tietenkin joku perus Passatti tms on mitä on kolmetoista tusinassa, ja haluaa sen kaupan saada, niin hinnan pitää olla todella kilpailukykyinen. Ellei sitten ole jotain erikoista/harvinaista varustetta, mutta valtaosaa ostajia nekään ei kiinnosta, kunhan perus mukavuudet löytyy.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
864
Juu, kaveri ehdotti että 50e/viikko on hyvä tahti, 4-5k autosta. En tiedä sitten mikä on se oikea totuus tähän, mutta kokeillaan vaikka näin.
Kyllä minä ainakin lähtisin tiputtamaan jonkun 300-400 euroa viikossa. Siinä on kuitenkin oma vaivansa roikuttaa ilmoitusta kuukausikaupalla kun kaiken maailman mustalaiset soittelee. Ostajat joka tapauksessa kokeilee jäätä tarjoamalla jonkun tonnin alle pyynnin, joten ihan sama on tiputtaa reilummin, houkutella sitä kautta ostajat paikalle, ja jättää sitten vaikka vähemmän sitä tinkivaraa siihen kaupantekovaiheeseen. Jos joku tulee vaikka kauempaa katsomaan, ei se kauppa sitten enää jää siitä kiinni saako tingittyä 300 vai 500 euroa.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Ja jos auto on kalliimpi niin kannattaa harkita myyntitoimeksiantoa. Ihan yllätyin kuinka "vähän" autoliike haluaa vetää välistä.
Se on juu aika pieni raha siitä, että saat autolle kuvauksen ja listauksen ilman omaa vaivaa ja laajennat samalla potentiaalisen ostajakunnan moninkertaiseksi rahoitus- ja vaihtomahdollisuuden myötä.

Itse en edes yrittäisi mitään yli 15k€ autoa myydä itse.
 
Liittynyt
27.06.2017
Viestejä
316
Autorahaksi palvelussa oli 6.5% välistä, joka oli suolainen kun vielä pyyntihinta oli matalahko.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
439
Autorahaksi palvelussa oli 6.5% välistä, joka oli suolainen kun vielä pyyntihinta oli matalahko.
Ei tuo minusta pahalta kuulosta. Lähinnä tämä:

laajennat samalla potentiaalisen ostajakunnan moninkertaiseksi rahoitus- ja vaihtomahdollisuuden myötä.

Itse en edes yrittäisi mitään yli 15k€ autoa myydä itse.
Tosiaan noita vähänkään kalliimpia on hankala myydä; ja jos jostain 20k€ autosta joutuu 1,5k€ liikkeelle antamaan se voi olla +-0, kun/jos autosta saa sen verran enemmän ostajalta.
 
Liittynyt
27.06.2017
Viestejä
316
Näissä palveluissa on kahden firman otannalla ollut laittaa auto nettiauton halvimmaksi ja ottaa nopeat 1.5-2.5ke välistä, vaikka auto on hyvin varusteltu vrt nettiauton halvin.

Ainakin tehdastakuullisen auton voisi ennemmin itse myydä, kun näitä rahoituspalvelujakin nykyään löytyy.

Myymässä – Rahoituskumppani.fi
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Näissä palveluissa on kahden firman otannalla ollut laittaa auto nettiauton halvimmaksi ja ottaa nopeat 1.5-2.5ke välistä, vaikka auto on hyvin varusteltu vrt nettiauton halvin.

Ainakin tehdastakuullisen auton voisi ennemmin itse myydä, kun näitä rahoituspalvelujakin nykyään löytyy.

Myymässä – Rahoituskumppani.fi
Tuossa nyt tulee vastaan se käsiraha, joka autoliikkeessä olisi yleensä se vaihtoauto. Tai sitten voi ostaa sen katiskan vaihdossa itselle ja kuitata sillä ostajalle sen käsirahan, ja tämähän on sitten ihan miten itse tykkää tai näkee mielekkääksi, järkeväksi.

Jos sitä vain menee paikalliselle jobbarille ja kärsii sen minkä on pakko.
 

Henriquez

SER OMISTAJA
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 207
Kun käyttä ostamassa autoa tai myytte sitä, sanotaan vaikka 3000-5000e hintaluokassa niin kuinka paljon ostajat kyselevät/ tutkivat huoltohistoriaa?

Itse kun olen huoltanut tuon oman kamikazen niin korjaamoleimoja ei hirveästi ole kertynyt. Olen merkannut ne itse huoltovihkoon ja säilyttänyt tärkeimmät kuitit, kuten jakohihnan vaihtoon liittyvät tai jos on uusittu jotain merkittävää osaa.

Meinaan vaan, että jos on tarkka ostaja joskus tuota mitsua tulossa katsomaan niin jää ostamatta, kun ei ole "merkkiliikkeessä" huollettu.

Milläpä todistan, että olen jarrurempat tehnyt joka vuosi ja kaikki vimpan päälle. Ainut keino olisi videokuvata alusta loppuun nuo prosessit ja säilyttää :bored:
 

Henriquez

SER OMISTAJA
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 207
Itse en ostaisi autoa johon on pitänyt tehdä jarruremppa joka vuosi.
Ei sanan varsinaisessa merkityksessä. Mitään korjattavaa ei sieltä ole löytynyt, mutta olen ne avannut ihan vain omaa viitseliäisyyttäni ja puhdistanut. Liukutapit esim jne.

Se kun on kätevää varsinkin, kun jarrupalat täytyy vaihtaa. Jarrupaloja ei itsellä kovin tiuhaan tahtiin mene suhteessa kilsoihin. Pitkää tasaista matkaa 80% kilsoista.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
439
Näissä palveluissa on kahden firman otannalla ollut laittaa auto nettiauton halvimmaksi ja ottaa nopeat 1.5-2.5ke välistä, vaikka auto on hyvin varusteltu vrt nettiauton halvin.
Eikös sitä yhdessä päätetä millä hinnalla sitä autoa ruvetaan myymään? Muutenhan tuossa ei ole mitään järkeä.

Voitko mainita firmat?
 
Liittynyt
27.06.2017
Viestejä
316
Toki nuo oli ensimmäiset jota tarjottiin, en jatkanut keskustelua. Toinen oli jobbari Tuusulassa ja toinen autolle.com.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
439
Joo tämähän on se tyypillisin toimintatapa autokauppiailla. Heitetään se paskin kusetustarjous ensimmäisenä, josko siihen tartuttaisiin. Sitten kun vastaa samanlaisella omalla kusetustarjouksella niin ei jakseta enää vastata :)
 
Liittynyt
27.06.2017
Viestejä
316
Jos tarpeeks moni tarttuu niin saahan sillä katetta tehtyä ja toki kauppiaan pitää leipä tienata. En vaan itse ole valmis rahoittamaan näiden katteita.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 605
Juu, kaveri ehdotti että 50e/viikko on hyvä tahti, 4-5k autosta. En tiedä sitten mikä on se oikea totuus tähän, mutta kokeillaan vaikka näin.
Jos auto olisi vaikka 4500€. Voisi tiputtaa vaikka 250€ viikossa, niin kuukauden päästä olisi 3500€ pyynti. Eli 500€ alle kipurajan. Ja jos ei vieläkään mene kaupaksi, niin samaa hinnanlaskua tai jättää auton myymättä.

Paikanpäällä olen pudottanut hintaa 0-50€ ja max 2500€ autoista. Tuo ei haittaa, jos auto on muutenkin sopivan hintainen.

Kyllä minä ainakin lähtisin tiputtamaan jonkun 300-400 euroa viikossa. Siinä on kuitenkin oma vaivansa roikuttaa ilmoitusta kuukausikaupalla kun kaiken maailman mustalaiset soittelee. Ostajat joka tapauksessa kokeilee jäätä tarjoamalla jonkun tonnin alle pyynnin, joten ihan sama on tiputtaa reilummin, houkutella sitä kautta ostajat paikalle, ja jättää sitten vaikka vähemmän sitä tinkivaraa siihen kaupantekovaiheeseen. Jos joku tulee vaikka kauempaa katsomaan, ei se kauppa sitten enää jää siitä kiinni saako tingittyä 300 vai 500 euroa.
Tuo summa kuulostaa aika hyvältä.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Ei sanan varsinaisessa merkityksessä. Mitään korjattavaa ei sieltä ole löytynyt, mutta olen ne avannut ihan vain omaa viitseliäisyyttäni ja puhdistanut. Liukutapit esim jne.

Se kun on kätevää varsinkin, kun jarrupalat täytyy vaihtaa. Jarrupaloja ei itsellä kovin tiuhaan tahtiin mene suhteessa kilsoihin. Pitkää tasaista matkaa 80% kilsoista.
Näin mäkin teen renkaanvaihdon yhteydessä...
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
573
Meinaan vaan, että jos on tarkka ostaja joskus tuota mitsua tulossa katsomaan niin jää ostamatta, kun ei ole "merkkiliikkeessä" huollettu.
Tossa hintaluokassa kukaan ei oleta, että auto viedään johonkin merkkihuoltoon. Pääasia, että löytyy merkinnät ja mielellään kuitit jos on itse osat hommannut. Muutenkin sanoisin, että tossa 10v ja 150tkm jälkeen alkaa noi huoltohistoriat autoissa olla vähän mitä sattuu kun takuut on loppu ja auton arvo lasketaan tonneissa. Jokainen tiedostaa, että sellanen auto ei vastaa miltään osin uutta ja siinä on jo maalipinnassa ja sisustassa sen verran sanomista, että pitkä leima ja edes jonkinlainen huoltohistoria on pelkkää plussaa.
 

BHN

Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
242
Mitenkähän pikkujobbarit pärjää tänäpäivänä kun ulkomailta tuodaan 40 000 käytettyä autoa vuodessa ja nettiautossakin taitaa olla 90 000 autoa myynnissä?
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
2 023
Mitenkähän pikkujobbarit pärjää tänäpäivänä kun ulkomailta tuodaan 40 000 käytettyä autoa vuodessa ja nettiautossakin taitaa olla 90 000 autoa myynnissä?
Niinkuin aina ennenkin, ostavat halvalla ja myyvät eteenpäin kalliimpana. Taitaa olla jopa helpompaa jobbareille nykyään kun valinnanvaraa on huomattavasti enemmän, ja toivon mukaan ne kaikkein huonokuntoisimmat vehkeet kulkevat nykyään jo kierrätykseen.
 
Liittynyt
24.05.2017
Viestejä
99
Tossa hintaluokassa kukaan ei oleta, että auto viedään johonkin merkkihuoltoon. Pääasia, että löytyy merkinnät ja mielellään kuitit jos on itse osat hommannut. Muutenkin sanoisin, että tossa 10v ja 150tkm jälkeen alkaa noi huoltohistoriat autoissa olla vähän mitä sattuu kun takuut on loppu ja auton arvo lasketaan tonneissa. Jokainen tiedostaa, että sellanen auto ei vastaa miltään osin uutta ja siinä on jo maalipinnassa ja sisustassa sen verran sanomista, että pitkä leima ja edes jonkinlainen huoltohistoria on pelkkää plussaa.
Älähän nyt. Viime syksyllä kun koitin -89 bemaria myydä, niin yksi kyseli huolloista että miksi huoltologissa oli monen vuoden katkos 2010-luvun käänteessä. Vastasin, että autolla ei varmaan tuhatta kilometria ajettu vuodessa ja mielenkiinto lakkasi siihen. Auto ei kuitenkaan käsittääkseni ihan älyttömästi kulu jos se lämpimässä tallissa seisoo käyttämättömänä.
Tämä nyt oli yksittäistapaus eikä muut sen kummemmin mitään kyselleet kun olin ilmoitukseen laittanut kaikki huollot viimeiseltä viideltä vuodelta ja kuvat kaikista maalipinnan ja sisustan kulumista. Pitäis vaan saada aikaseksi jakohihnan ja rullien vaihto niin menisi kaupaksi, kaksi ns. tosiostajaa perui aikeensa kun ilmeni että alkaa olla vaihdon tarpeessa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 683
Mitenkähän pikkujobbarit pärjää tänäpäivänä kun ulkomailta tuodaan 40 000 käytettyä autoa vuodessa ja nettiautossakin taitaa olla 90 000 autoa myynnissä?
Jobbarit pärjäävät juuri tuolla tuonnilla, yllättävän iso osa ihmisistä ei uskalla, halua, pysty tai viitsi käydä hakemassa autoaan ulkomailta, jolloin vanhan auton vaihdossa ottava ja rahoituksen tarjoava jobbari on tietylle autonostajien ryhmälle se potenttiaalisin paikka ostaa auto, oli se sitten jobbarin tuoma/tuottama tai vaihdossa tullut.

Pienemmällä kassalla varustetut jobbarit sitten pyörittelevät niitä merkkiliikkeiltä ja muilta jobbareilta tulevia alle 10 k€ autoja, kuten ennenkin.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
866
Tuntuu itsekkin että omaa aikaansa odottaa vaikka luulisi alle 200k ajetulle e90 bemarille löytyvän kysyntää. Autokuume pahasti heräilee ja pitäisi toisesta talouden autosta hankkitutua eroon.
 

zet

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 353
Tuntuu itsekkin että omaa aikaansa odottaa vaikka luulisi alle 200k ajetulle e90 bemarille löytyvän kysyntää.
Varusteista, koneen koosta ja hinnasta riippuu. Onhan noita e90 tarjolla paljon autoliikkeissäkin

Laita linkki niin haukutaan porukassa? :D
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 790
Siinähän ne tulikin, karvalakki, kallis ja vieläpä vanha.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 605
Itse ostin joskus 2005 malliset Volvo V50 3050€ ja Peugeot 407 1500€. Volvo meni 2 vuotta sitten 2500€ ja Peugeot vuosi sitten 840€. Siihen nähden bmw on liian kallis, jos haluaa saada myytyäkin. Autot oli myydessä juuri katsastettuja.
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
866
Siinähän ne tulikin, karvalakki, kallis ja vieläpä vanha.
Nämä on kyllä varmaan ihan totta mutta moniin vastaaviin verratessa monet ovat yhtä vanhoja, vähintään yhtä karvalakkeja (mm. automaattinen ilmastointi puuttuu hämmästyttävän monista) ja todella monissa akuuttia huomiota vaativia vikoja. No pitää tasaisesti tiputella hintaa ja odottaa sitä oikeata ostajaa.
 

Henriquez

SER OMISTAJA
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 207
Tossa hintaluokassa kukaan ei oleta, että auto viedään johonkin merkkihuoltoon. Pääasia, että löytyy merkinnät ja mielellään kuitit jos on itse osat hommannut. Muutenkin sanoisin, että tossa 10v ja 150tkm jälkeen alkaa noi huoltohistoriat autoissa olla vähän mitä sattuu kun takuut on loppu ja auton arvo lasketaan tonneissa. Jokainen tiedostaa, että sellanen auto ei vastaa miltään osin uutta ja siinä on jo maalipinnassa ja sisustassa sen verran sanomista, että pitkä leima ja edes jonkinlainen huoltohistoria on pelkkää plussaa.
Kuitit olen säilyttänyt jakopään rempoista yms. Tuohon kun ei ole mitään muuta remppaa tarvinnut ikinä tehdä. Onneksi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
774
mulla ollu jo yli 2 viikkoo käyttis myynnissä nettiautossa ja ollut kokoajan nettiauton halvin. 1250e pyynti ja just leimattu kun laitoin myyntiin. tullu sit jokunen tarjous välillä 600-800e joihin en oo jaksanu edes vastata.
 

Walla

//TODO: Add Title
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
2 907
mulla ollu jo yli 2 viikkoo käyttis myynnissä nettiautossa ja ollut kokoajan nettiauton halvin. 1250e pyynti ja just leimattu kun laitoin myyntiin. tullu sit jokunen tarjous välillä 600-800e joihin en oo jaksanu edes vastata.
Itse kyllä vastailisin henkilölle, joka tarjoaa suorilta 450€ alle pyynnin, ja perustelisin sitten em. seikoilla ettei noin paljon pysty mutta special price only for you 1200e (IMO nimellinen tinkivara pitää aina olla, koska joillekin tinkaus on periaatekysymys).

Onhan se 450e juu prosentteina paljon, mutta kun maksu suoritettaneen euroilla eikä prosenteilla, niin en nyt lähtisi noin pienestä mieltä pahoittamaan. Moni kokeilee kepillä jäätä, vaikka olisi valmis maksamaan pyynninkin (enkä ihmettele yhtään, kun yleensä pelkästään kysymällä säästää tai tonneja aina satasia auton ostossa.)
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
824
mulla ollu jo yli 2 viikkoo käyttis myynnissä nettiautossa ja ollut kokoajan nettiauton halvin. 1250e pyynti ja just leimattu kun laitoin myyntiin. tullu sit jokunen tarjous välillä 600-800e joihin en oo jaksanu edes vastata.
Kyllä kannattaa vastatarjous antaa ja koittaa saada homma maaliin. Mulla oli edellinen auto vuoden myynnissä, jona aikana tuli vain kolme yhteydenottoa, jos ei lasketa välityspalveluita mukaan. Ei kai onkeakaan heitetä kädestä heti kun, kun kala vähän näykkää ;)
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
2 023
Skoda Fabia 1.2 Classic 5d Viistoperä 2003 - Vaihtoauto - Nettiauto

antakaa rehellinen mp ilmotuksesta, joo tiiän ettei oo ilmastointia blabla, mutta se ei ole kaikille ensisijainen peruste ostaa autoa, varsinkaan kohderyhmässä (tod näk sellaiset jotka ei muutenkaan paljoa aja autolla, tai edes tiedä mikä se on :D).

Jo kuvien paljoudesta (ja niiden yksityiskohtaisuudesta) huomaa että kyseessä on jobbari, ja itse ainakin karttaisin tuota ilmoitusta. Toki tekstiäkin on aivan helvetisti liikaa joka sekin on merkki ammattimaisesta jobbaamisesta. Joskus vähempi on parempi.

Valehdella ei tarvitse eikä kannatakaan, mutta voi vain todeta "ostettu pikkuvikaisena ja korjattu kuntoon" jos joku tiedustelee historiasta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
joo tiiän ettei oo ilmastointia blabla, mutta se ei ole kaikille ensisijainen peruste ostaa autoa, varsinkaan kohderyhmässä (tod näk sellaiset jotka ei muutenkaan paljoa aja autolla, tai edes tiedä mikä se on :D).
Varsinkin tuo että joku ei tiedä ettei tiedä mikä se on:D Kerran mulle tuli joku vaihdossa jotain missä ei ollut ilmastointia. Mutta seuraavana päivänä kun tarkemmin katoin mitä nappuloita mulle tulleessa vaihdokissa oli, niin AC nappihan se siinä, ja jopa toimi. Muistaakseni kysyin onko sitä, ja ei ollut joten se aiheesta. Ei kaikki tosiaan tiedä. Ja nämäkin oli ns. budjettiluokan kulkineita.
 
Liittynyt
18.06.2018
Viestejä
487
Mun mielestä ihan asiallinen ilmoitus, tosissaan vähän paljon hehkutusta ottaen huomioon mikä auto kyseessä, mutta sentään selkokielellä kirjoitettu ja jotakuinki hyvin perusteltu. Jos olisin tuollaista ostamassa niin ehdottomasti mielummin tuo ku jollain kahdella suttuisella kuvalla ja "Tästä melekoone TYKKI! Auto maatti ja kaikki Herkut. Lähtee ku mummo makuulta HEHHEH!" mitä moni ilmoitus tuntuu olevan.

Ehkä toi painerajoittamaton polttoainesuodatin -viritelmä vähän karkottaa joitain ostajia jos ei esim. ole tuollaista asemaa lähellä ja pelkää, että se hajoaa normibensasta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 605
Skoda Fabia 1.2 Classic 5d Viistoperä 2003 - Vaihtoauto - Nettiauto

antakaa rehellinen mp ilmotuksesta, joo tiiän ettei oo ilmastointia blabla, mutta se ei ole kaikille ensisijainen peruste ostaa autoa, varsinkaan kohderyhmässä (tod näk sellaiset jotka ei muutenkaan paljoa aja autolla, tai edes tiedä mikä se on :D).
Omasta mielestä 400€ liikaa hintaa, kun aika vastaavaa saa 900 eurolla ja siihen vaikka 100€ tinkivara vielä päälle. Tekstiä en jaksanut lukea.

Skoda Fabia vaihtoautot
 

BHN

Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
242
mulla ollu jo yli 2 viikkoo käyttis myynnissä nettiautossa ja ollut kokoajan nettiauton halvin. 1250e pyynti ja just leimattu kun laitoin myyntiin. tullu sit jokunen tarjous välillä 600-800e joihin en oo jaksanu edes vastata.
Mihin hintaan meni kaupaksi?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
774
Mihin hintaan meni kaupaksi?
huomenna näyttäs ostaja tulevan eli piti pudottaa hintaa 900 euroon....mut eipähän tarvii laittaa seisomaan kesäks mökille....
aika paljon ostajia pelottaa ajokilometrit kun litrasella koneella lähes 300k ajettu vaikka toimii kaikki kun junan vessa
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 826
Skoda Fabia 1.2 Classic 5d Viistoperä 2003 - Vaihtoauto - Nettiauto

antakaa rehellinen mp ilmotuksesta, joo tiiän ettei oo ilmastointia blabla, mutta se ei ole kaikille ensisijainen peruste ostaa autoa, varsinkaan kohderyhmässä (tod näk sellaiset jotka ei muutenkaan paljoa aja autolla, tai edes tiedä mikä se on :D).
Kyseessä 15v+ ikäiset ja hintaluokka liikkuu alta tonnissa, niin tuskin kukaan virheetöntä odottaakaan.
Omasta mielestä 400€ liikaa hintaa, kun aika vastaavaa saa 900 eurolla ja siihen vaikka 100€ tinkivara vielä päälle. Tekstiä en jaksanut lukea.

Skoda Fabia vaihtoautot
Meni 1100 eurolla.
 
Viimeksi muokattu:

Henriquez

SER OMISTAJA
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 207
Skoda Fabia 1.2 Classic 5d Viistoperä 2003 - Vaihtoauto - Nettiauto

antakaa rehellinen mp ilmotuksesta, joo tiiän ettei oo ilmastointia blabla, mutta se ei ole kaikille ensisijainen peruste ostaa autoa, varsinkaan kohderyhmässä (tod näk sellaiset jotka ei muutenkaan paljoa aja autolla, tai edes tiedä mikä se on :D).
Liian paljon korulauseita mielestäni. Ne ekstratekstit voisi säästää ehkä siihen, jos ostaja jotakin ekstraa kyselee autosta.
Toki plussaa siitä, että helmojen tarkasteluun on panostettu. Eiakit tuon hintaluokan ja tuon merkin osalta hirveästi oletetakkaan.

Kuvia on mukavasti ja pohjakuvat on jotain sellasta jota ei monesti ilmoituksista näykkään. Omasta mielestäni sellainen ilmotus, jonka perusteella kävisin katsomassa. Mutta joku tuossa aiemmin sanoikin, vähän jobbatimainen fiilis tulee.
 
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
648
Suurin vaikeus tuntuu itsellä olevan, että ostoehdokkaat yritään tinkiä puolet pois hinnasta (9k->5k) ja silti todetaan et lainaa ei saa pankista. Kysyjiä ja renkaanpotkijoita kyllä on riittänyt, mut tarjoavat silti +2k vähemmän mitä autoliike tarjoaisi jos vaihtaisin toiseen autoon.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
824
Suurin vaikeus tuntuu itsellä olevan, että ostoehdokkaat yritään tinkiä puolet pois hinnasta (9k->5k) ja silti todetaan et lainaa ei saa pankista. Kysyjiä ja renkaanpotkijoita kyllä on riittänyt, mut tarjoavat silti +2k vähemmän mitä autoliike tarjoaisi jos vaihtaisin toiseen autoon.
Myymässä – Rahoituskumppani.fi

Tuosta yo linkistä voisi olla apua. Toki jos luottotiedot on menneet, niin hankalampaa on saada rahoitusta. Autoliikkeet ostavat uudehkoja autoja, joten kannattaa vertailla niidenkin tarjoukset.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 680
Viestejä
4 188 677
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom