Alkoholin tilaaminen ulkomailta netin kautta

Liittynyt
09.07.2018
Viestejä
186
Suurin osa täällä tilaajista/kyselijöistä harrastaa ihan "maapähkinäkauppaa". Jos 49 € minimitilaus on kynnyskysymys ja 14 € postit iso juttu, niin miksi edes harkitsee tilausta ulkomailta? Yhden keissin voi varmasti jokainen ostaa siitä lähikaupastakin. Ja jos ostaa jollain 70 eurolla ja joutuisi maksamaan jonkun kympin tulleja pahimmassa tapauksessa niin mitä sitten? Joka leikkiin lähtee niin se leikin kestäköön.
Mun mielestä just tämmöset pikkutilaukset on oikein käteviä. Varsinkin, koska Saksasta lähtee semmosia tuotteita, mitä ei suomesta löydä.

Itsellä kaikki tilaukset ollut just yhden laatikon tilauksia ja kyllä näissäkin säästö on ollut huomattava. :kippis:
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
757
Onkos kellään osunut silmiin mistä saisi Climax moonshineä ja Ron De Jeremyn rommia? Koittanut viikon verran koluta googlen kanssa mutta aina on ettei toimite suomeen :btooth:
 
Liittynyt
14.07.2017
Viestejä
1 077
Onkos kellään osunut silmiin mistä saisi Climax moonshineä ja Ron De Jeremyn rommia? Koittanut viikon verran koluta googlen kanssa mutta aina on ettei toimite suomeen :btooth:
Urban Drinks | Your number one spot for exclusive spirits and champagne.

Tuolta saattaa löytyä. Aika paljon löytyy semmosia rommeja ja muita juomia, mitä Alkosta ei saa.

Ron De Jeremy-rommia tuolta ainakin näyttää löytyvän.

Edit: Näköjään tuolta ei pysty tilaamaan enää Suomeen, kannattaa etsiä Juomakeisarista.
 
Viimeksi muokattu:

une

Liittynyt
19.05.2019
Viestejä
14
Olen tilailemassa häihin juotavaa ja paljon. Tyyliin 60 laatikkoa*(EDIT: Charlien mieliksi) olutta, siideriä, valkoviiniä ja punaviiniä. Nyt olen katsonut Juomakeisarin sivuilta esimerkiksi juotavia.
Kuljetukset tulevat maksamaan joku 300€, mutta ennemmin maksan sen kuin teen viikonloppu reissun Latviaan, sillä oma aikakin maksaa jonkun verran.

Miten nyt verotus menee näissä, jos tilaan nettikaupasta ja he sitten ohjaavat minut tekemään itse kuljetustilauksen? Joudunko maksamaan jotain ihme-veroja vielä Suomessa?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
215
Onkos kellään osunut silmiin mistä saisi Climax moonshineä ja Ron De Jeremyn rommia? Koittanut viikon verran koluta googlen kanssa mutta aina on ettei toimite suomeen :btooth:
Tuota ensimmäistä ei saa, mutta Licoreassa on tosi hyvä rommivalikoima kohtuuhintaan. Postikulut keskimäärin 2-3e pullo.
 
Liittynyt
20.06.2018
Viestejä
81
Mistäs tällä hetkellä jengi tilaa järkihintaan (hinta/laatu-suhde) viinit?
Jos vain haluaa saada mahdollisimman paljon ja halvalla niin Viinikauppa.com on 3 litran viinit 4.95 (1kpl kumpaakin laatua), sitten hinnat lähtee 6e ylöspäin. Toki jos meinaa muuta kun viiniä pistää tilaukseen kannattaa kilpailuttaa kun moni tuote hieman kalliimpa kun osassa paikasta.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
498
Olen tilailemassa häihin juotavaa ja paljon. Tyyliin 60 laatikkoa*(EDIT: Charlien mieliksi) olutta, siideriä, valkoviiniä ja punaviiniä. Nyt olen katsonut Juomakeisarin sivuilta esimerkiksi juotavia.
Kuljetukset tulevat maksamaan joku 300€, mutta ennemmin maksan sen kuin teen viikonloppu reissun Latviaan, sillä oma aikakin maksaa jonkun verran.

Miten nyt verotus menee näissä, jos tilaan nettikaupasta ja he sitten ohjaavat minut tekemään itse kuljetustilauksen? Joudunko maksamaan jotain ihme-veroja vielä Suomessa?
Itse olen tilannut Alkostore24. Tällä viikolla pitäisi saapua 109 laatikkoa Olutta.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 504
Kyllä on lonkeron tilaaminen hankalaa: Alcoshopista en saa kummallakaan maksutavalla tilausta maksettua. Sivut jää "jumiin" kun pitäisi siirtyä maksamaan.

Tilausta viinahuutoon siis. Oliko viinahuudolla jotain ongelmia toimitusajan kanssa? Siis lähinnä jos nyt pistää tilauksen sisään niin tuleeko kesäjuomat syksyllä?

EDIT: Hiiohoi! Nyt onnistu!
Alcoshop ei tykännyt FF+Danskebank yhdistelmästä, Chrome+S-pankki toimii
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.11.2018
Viestejä
4
Mites toimituksen kesto? Kun on tuota "kesäruuhkaa" sivujen mukaan.
Tänään tuli lähetys , ja viikon se kesti tilauksesta.
Netprisissä ensimmäistä kertaa kestää. 10 päivän jälkeen tilauksesta shippii/bring lähetysseuranta ilmoittaa edelleen: No shipment has been received yet, only notification of the shipment.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
441
Onko kellään kokemusta Landbierparadiesistä? Torstai-aamuna tein tilauksen ja status on edelleen Noch nicht versendet!
Vastaan itselleni; olivat oikeasti lähettäneet jo seuraavana päivänä, mutta sivun tiedot eivät näköjään päivity. Aspasta sai Hermesin seurantatunnuksen ja Hermesin aspasta sitten PostNordin lähetystunnuksen, joka toimi myös Matkahuollossa. Paketti oli perjantaina matkahuollon pisteessä.

Ei siis mitään kummempaa valitettavaa tällä kertaa mistään logistiikkafirmasta. Sinänsä sääli että toisaalta saa samoilla kuluilla 4 pulloa enemmän ja kotiin kuljetettuna, mutta kun se toinen paikka on jo juotu läpi...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
689
Tänään tuli lähetys , ja viikon se kesti tilauksesta.
Netprisissä ensimmäistä kertaa kestää. 10 päivän jälkeen tilauksesta shippii/bring lähetysseuranta ilmoittaa edelleen: No shipment has been received yet, only notification of the shipment.
Ei tuosta Bringin seurannasta ole mitään iloa. Itsellä tuli ilmoitus lajittelusta vuorokausi ennen kuin oli noudettavissa. Viisi arkipäivää meni.
 

selectamatic

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.04.2019
Viestejä
2 064
Kuinka tuo alcoshopin wesend oikein toimii? Paketti torstaista asti seurannan mukaan seissyt viron terminaalissa ja toimitusaika arvio oli perjantaiksi. Ei ole status sen jälkeen muuttunut.

Latest status: 2019-05-16 07:51 - Arrived at terminal Jet Express Tallinn
ETA: 2019-05-17 09:00 - 16:00

Postnordillahan tuo kai suomenpuolella liikkuu, mutta ei ainakaan sama seurantanumero anna mitään tuloksia sillä puolen.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
Mitäs nyt... tilasin taas alkostore24:stä 6x3l punkkuboxia.. norrlogille siirtyessä se antaa vain pellet tilauksen vaihtoehdoksi?
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
Mitäs nyt... tilasin taas alkostore24:stä 6x3l punkkuboxia.. norrlogille siirtyessä se antaa vain pellet tilauksen vaihtoehdoksi?
apaan viestiä ja sivun päivityskikkailu auttoi. Rasittavaa kyllä tällainen säätäminen helpon tilauksen kanssa. Noista kun ei edes ota selvää toimitaanko englanniksi, saksaksi vai suomeksi. Silmät tosiaan pidettävä auki ettei joku pieni viinitilaus tule vahingoissa ostettua jonkun lavan päällä. Saatana.
 
Liittynyt
03.12.2017
Viestejä
377
Tein pienen tilauksen alkostoreen ja valitsin maksutavaksi luottokortti. Ei ollut kuitenkaan mahdollisuutta syöttää luottokortin numeroo mihinkään :confused: Tilauksen jälkeen lensin takaisin etusivulle. Tilaus meni läpi, kun se löytyy omista tilauksista kirjautuessa. Onko muilla toiminut luottokortti ihan moitteetta ?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
790
Tein pienen tilauksen alkostoreen ja valitsin maksutavaksi luottokortti. Ei ollut kuitenkaan mahdollisuutta syöttää luottokortin numeroo mihinkään :confused: Tilauksen jälkeen lensin takaisin etusivulle. Tilaus meni läpi, kun se löytyy omista tilauksista kirjautuessa. Onko muilla toiminut luottokortti ihan moitteetta ?
Itse olen käyttänyt joka kerta Paypalia, niin ei tarvitse kirjoitella ja levitellä luottokorttitietoja. Se on ainakin toiminut moitteetta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
270
Oliks tää Mikkellerin pilsner-tarjous jo täällä? 51% alennus pilsnerilaatikosta (720dkk -> 360 dkk, ilmainen kuljetus jos tilaus 800 dkk):
Year Round Series

Berliner oli ihan ok, mut ei sitä kovin montaa pulloa välttis jaksa.
 
Liittynyt
03.12.2017
Viestejä
377
Itse olen käyttänyt joka kerta Paypalia, niin ei tarvitse kirjoitella ja levitellä luottokorttitietoja. Se on ainakin toiminut moitteetta.
Ei oo ollut tarvetta/edes mahdollisuutta käyttää Paypalia muutamaan vuoteen, joten en ollut varma salasanasta. Lisäksi tiliin liitetty luottokortti vanhentunut eikä paypal-tilillä yhtään rahaa, joten katsoin helpommaksi valita luottokorttimaksun. Ei sit menny niin kuin strömssössä :rofl:
 
Liittynyt
14.05.2018
Viestejä
63
Tein pienen tilauksen alkostoreen ja valitsin maksutavaksi luottokortti. Ei ollut kuitenkaan mahdollisuutta syöttää luottokortin numeroo mihinkään :confused: Tilauksen jälkeen lensin takaisin etusivulle. Tilaus meni läpi, kun se löytyy omista tilauksista kirjautuessa. Onko muilla toiminut luottokortti ihan moitteetta ?
Paypal maksussa oli samanlaista häikkää alkostoressa viimeviikolla. Kuljetuksenkin ehdin maksamaan ja tilaus jäi roikkumaan omiin tilauksiin muttei maksu mennyt läpi.
Yhteys aspaan ja homma tunnin sisällä bueno. Vissiin jotain hämminkiä sivustolla?
 

selectamatic

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.04.2019
Viestejä
2 064
Kuvakaappaus 2019-05-22 17-43-09.png

Pitkäänpä kesti alcoshopin paketin meren ylitys :tdown: Ei varmaan kerkeä tälle viikolle saapumaan.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
202
Onkos kukaan viimeaikoina tilannut beoweinistä mitään, kun ei anna valita toimitustapaa ollenkaan?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
259
Eilen naapurille saapui juomakeisarilta täyslava slotsia, rahtipainolla 865kg.

Melkoinen episodi. Olin pihalla terassia tekemässä kun silmiin osui epämääräinen mieshenkilö ja tien päässä puolipressu perällinen Volvo. Ajattelin kuskilta kysyä hyväsydämmisyyttäni, että onko hukassa joku. Hoonolla soomella sain selville että eurolavallinen kaljaa tulossa, puh.numerosta puuttuu 2 numeroa ja ei pysty purkamaan, kun ei ole perälautaa, pumppua, eikä mtn muutakaan.
Joten siinä sitten illan ratoksi purettiin kuskin kanssa lavalta käsipelillä 60 lavaa kaljaa maassa olevalle lavalle. Naapuri oli vielä töissä joten toinen vaihtoehto oli viedä eurolava terminaaliin 100km päähän. Ja kuski tosiaan eestimees.

Tästä nyt vain esimerkki lava tilaajalle liittymättä mihinkään tai kehenkään.
Milläs naapuri palkitsi sinut toimeliaisuudestasi? Oluella ehkä..?
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
Oli kyllä @Kiinteistönhoitaja :lta aika hyvä suoritus!

Itse tilasin juuri kesäjuomia Netpris. Vaikka varastossa onkin ihan hyvin juotavaa niin mielellään (varsinkin kesällä kun on kylmä ulkovarasto) niin pitää sen reilun puskurin aina. Koska jos tulee äkillistä tarvetta juotaville ja rupeaa tilaamaan niin juuri silloin tulee tietenkin niitä viiveitä.
 
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
238
Mitäköhän p**kelettä tuolla DHLn syövereissä tapahtuu. Kuun alussa Discandooosta kahden pahvilaatikon tilaus, toinen saapui normaalisti, mutta toinen jämähti johonkin Saksan päähän. Viime viikolla Alkostoreen niinikään kahden laatikon tilaus, toinen tulossa kovaa vauhtia kohti Suomea, ja toinen on taas jumittunut tuohon "The international shipment has been processed in the export parcel center" -tilaan. Ikinä ennen ei ole ollut mitään ongelmia, mutta nyt kahdessa peräkkäisessä tilauksessa. Onko siellä DHLn varastolla joku piilojuoppo töissä, joka on keksinyt minun nimellä kulkevien pakettien sisällön ja vetää välistä? Alkaa pikkuhiljaa ottamaan päähän. :rage:

Discandooohon otin yhteyttä, ja lähettivät uuden paketin. Propsit heille. Jos tämä toinen paketti ei nyt liikahda muutamaan päivään, niin saa nähdä, miten homma toimii Alkostoren/Norrlogin kanssa, sillä en tuota Norrlogin tarjoamaa vakuutusta ottanut.
 

selectamatic

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.04.2019
Viestejä
2 064
Mitäköhän p**kelettä tuolla DHLn syövereissä tapahtuu. Kuun alussa Discandooosta kahden pahvilaatikon tilaus, toinen saapui normaalisti, mutta toinen jämähti johonkin Saksan päähän. Viime viikolla Alkostoreen niinikään kahden laatikon tilaus, toinen tulossa kovaa vauhtia kohti Suomea, ja toinen on taas jumittunut tuohon "The international shipment has been processed in the export parcel center" -tilaan. Ikinä ennen ei ole ollut mitään ongelmia, mutta nyt kahdessa peräkkäisessä tilauksessa. Onko siellä DHLn varastolla joku piilojuoppo töissä, joka on keksinyt minun nimellä kulkevien pakettien sisällön ja vetää välistä? Alkaa pikkuhiljaa ottamaan päähän. :rage:

Discandooohon otin yhteyttä, ja lähettivät uuden paketin. Propsit heille. Jos tämä toinen paketti ei nyt liikahda muutamaan päivään, niin saa nähdä, miten homma toimii Alkostoren/Norrlogin kanssa, sillä en tuota Norrlogin tarjoamaa vakuutusta ottanut.
Minulla on kanssa ollut yksi alkostoren paketti 7.5 asti jumissa tuolla export centterissä. Niiden kommentti vain oli, että odotellaan ja tehdään selvityspyyntö norrlogille, josta ei sittemmin ole kuulunut mitään.

Paljonko pitää aikaa antaa, ennenkuin lähtee paypalista rahoja takaisin kyselemään?

Yksi laatikko tuli kylki teipattuna, että varmaan paiskovat tuolla niitä sen verran kovakouraisesti, että on oluet ollut pitkin hallin lattiaa.
 
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
238
Minulla on kanssa ollut yksi alkostoren paketti 7.5 asti jumissa tuolla export centterissä. Niiden kommentti vain oli, että odotellaan ja tehdään selvityspyyntö norrlogille, josta ei sittemmin ole kuulunut mitään.

Paljonko pitää aikaa antaa, ennenkuin lähtee paypalista rahoja takaisin kyselemään?

Yksi laatikko tuli kylki teipattuna, että varmaan paiskovat tuolla niitä sen verran kovakouraisesti, että on oluet ollut pitkin hallin lattiaa.
Käynyt myös mielessä tuo pakettien vahingoittuminen, mutta luulisi tästä tulevan merkintää seurantaan. Postilla ainakin tulee heti. Yksi vaihtoehto voisi olla yhteydenotto suoraan DHLään.

Paypalin disputesta ei ole kokemuksia, koska aina ennen mennyt kaikki moitteetta. Joku viisaampi voisi valaista? :geek:

EDIT: Ja tosiaan, kun Discandooon kanssa konsultoin puuttuvasta paketista, he aloittivat tutkinnan, että mitä on tapahtunut. Viikkoa myöhemmin tuli meiliä, että saattaa kestää jopa kaksi kuukautta, että selvitys paketin kohtalosta on valmis. Lähettivät sitten uuden paketin, kun aika oli noin pitkä. Saattaa siis olla, että tuosta Norrlogin selvityspyynnöstäkään ei ihan heti kuulu.
 
Liittynyt
23.12.2018
Viestejä
424
Milläs naapuri palkitsi sinut toimeliaisuudestasi? Oluella ehkä..?
Kyllä, 24 tölkkiä slotsia siirtyi minun osoitteeseen. :)

Kaveri tuossa manasi tuota lava tilausta kun missään vaiheessa ei tullut mainintaa asiasta että pitää itse hoitaa purku. Kyllä tälläinen varmaan täällä E-Pohjanmaalla menee, kun aina jollain on traktori yms,
jos vain on tilaisuus tulla. Mutta tosiaan aika hyvin jätetään kuski oman onnen nojaan.
 

Hellsinki

Kapteeni pienkonekorjaaja
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 110
Viime viikon torstaina kello 23 tilaus alkostore24:stä, eilen oli noudettavissa postista (koska olin töissä kun kotiin yrittivät toimittaa), eli viikon toimitusaika ja kaikki toimi hyvin. Voisin tilata jatkossakin alkostoresta, tosin Discandoon kohdalla toimii paremmin, kun pystyi tekstiviestillä valitsemaan että toimittaavat pakettiautomaattiin (kun sitä kuitenkin on aina töissä silloin kun yrittävät toimittaa kotiin).
tilaa töihin kuten minä :D
 
Liittynyt
11.09.2018
Viestejä
290
Discandoolla postikulut nousseet taas aavistuksen. Tällä viikolla saapui 6 keissiä laatuolutta kokonaishintaan 77€, josta postikuluja 27€. Tällä hetkellä toimitus vastaavalle kasalle 36€.
 
Liittynyt
10.09.2017
Viestejä
585
Mydrinkissä myynnissä nyt uusi HARTWALL ORIGINAL LONG DRINK ORANGE 5,5%
Melko kova hinta, 3 laatikkoa 96,50 e
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
847
Viime discandoo lähetyksesä oli kolme trekronoria hajonnut ja paketti oli melko vetelässä hapessa. Ihme, kun ei ollut levähtänyt kokonaan.
En jaksanut reklamoida ja tyydyin naureskelemaan lähinnä, et mahtaa haista kuljetuskalusto ja naapuripaketitkin hyvälle :lol:

Niin ja jouduin tosiaan tiskaamaan kaikki nuo omatkin tölkit siitä kolmen keissin laatikosta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
689
Mydrinkissä myynnissä nyt uusi HARTWALL ORIGINAL LONG DRINK ORANGE 5,5%
Melko kova hinta, 3 laatikkoa 96,50 e
Tosin 30kg asti saa 16,90€ kuluilla rahti.eu:n kautta. Silti hieman kalliimpi kuin Alcoshop tai Viinahuuto. Original on tuolla yksittäishinnoiteltuna 1,34€, mutta niitä ei voi kuitenkaan ostaa erikseen joten ostoskoriin pitää lisätä 24 tölkkiä jotta pystyy ostamaan :facepalm:.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 534
Viestejä
4 165 740
Jäsenet
70 422
Uusin jäsen
Minibee

Hinta.fi

Ylös Bottom