Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
Helvetin hauskaa kun pitää huomenna kuntouttavan jälkeen kuskata veli lentokentälle ku yks ei tunnu itse jaksavan ajaa sinne, ei se parkkeerauskaa nyt niin hemmetisti maksais. No, tuurilla kotimatkallla rekka tulee kyljestä sisään niin tätäkään paskaa tarttis kestää.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
108
Joo kyllä ottaa päähän, viime torstaina kävin työhaastattelussa vakkaripaikasta ja luvattiin ilmoitella parin päivän sisällä kun maanantaina kävi vielä joku haastateltava, ja niiiin kehuttiin että olet erittäin vahva ehdokas mutta eipä ole mitään kuulunut. Laitoin kyllä sähköpostia että ilmoittaa mikäli en tullut valituksi mutta hiljaista on..
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 334
Helvetin hauskaa kun pitää huomenna kuntouttavan jälkeen kuskata veli lentokentälle ku yks ei tunnu itse jaksavan ajaa sinne, ei se parkkeerauskaa nyt niin hemmetisti maksais. No, tuurilla kotimatkallla rekka tulee kyljestä sisään niin tätäkään paskaa tarttis kestää.
Siinä 40€ pintaan taitaa halvin pysäköinti olla (viikko). Siinähän saattaa bensoihinkin jo mennä tuo äkkiä + sen kuskin aika.
Ei jummarra.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Reklamaatiota laitoin 30.04 ja kuluttajariitalautakunta sanoo että 2viikon sisällä pitää tulla vastinetta.
Ei kuulu ei kuulu perkele sitten mitään,kusipäät ajattelee "kunhan spurgu uhoat"

Ei siinä mitään, odotan perjantaihin ja sitten haaste kuluttajariitalautakuntaan ja HUPS 50e:n saatava on korkoa puksahtanut 50e:lla, eli nyt taistellaan satasesta, ilmoitan vain "eivät vaivaudu vastaamaan kirjalliseen reklamaatioon"

Jo nyt on perkele!
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 341
Discord taas jossain ongelmissa. Saatana.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Täällä on viereissä tavaratalossa joku vitun kaiutinesittely, ja välillä paikalle eksyy joku pilisjonne joka vääntää voluumit niin kovalle että astiat helisee astiakaapissa, seinät tärisee ja tuntuu että ikkunat tulee sisälle. Soitin kyseiseen tavarataloon ja kysyin että onko niitä kaiuttimia pakko esitellä noin kovalla, niin vastaus oli sitä luokkaa että kärsi nahoissasi kello kahdeksaan asti, ja heillä on kuulemma luvat viranomaisilta. Epäilen että mikään viranomainen myöntää lupia yli 100 desibelin mökäshowhun.
 
Liittynyt
03.10.2017
Viestejä
248
Ihmisten ahneus. Käytettyä tavaraa myydään ja on pakko pitää hinnat ihan tapissa. Joo saa niistä reilun hinnan pyytää, mutta jos jumalauta yrittäjä myy halvemmalla niin voisi vähän miettiä.

Toisena asiana yritykset, jotka ei millään vastaa sähköposteihin. Kysyt asiallisesti jotain täysin asiallista kysymystä, johon vastauksen saamalla voisit mahdollisesti viedä rahasi kyseiseen yritykseen, mutta ei sitten. Joojoo, soittamalla saa paremmin kiinni, mutta jos ei sähköpostiin osaa vastata niin saa mun puolesta jäädä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
505
Ihmisten ahneus. Käytettyä tavaraa myydään ja on pakko pitää hinnat ihan tapissa. Joo saa niistä reilun hinnan pyytää, mutta jos jumalauta yrittäjä myy halvemmalla niin voisi vähän miettiä.
No mikset osta yrittäjältä vai oletko ahne (saita) ja tuotteen pitäisi olla ilmainen? Voisi vähän miettiä.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
Tuli mieleen vastaamattomista sähköposteista yritykset, jotka eivät vastaa haettuun työpaikkaan millään tavalla.

Onko se niin vaikeaa tehdä sähköpostiin jakelulista, johon laitettaisiin kaikki hakijat ja otettaisiin pois valittu henkilö ja lopuille lähetettäisiin viesti ettet tullut valituksi :mad:
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Ihmisten ahneus. Käytettyä tavaraa myydään ja on pakko pitää hinnat ihan tapissa. Joo saa niistä reilun hinnan pyytää, mutta jos jumalauta yrittäjä myy halvemmalla niin voisi vähän miettiä.

Toisena asiana yritykset, jotka ei millään vastaa sähköposteihin. Kysyt asiallisesti jotain täysin asiallista kysymystä, johon vastauksen saamalla voisit mahdollisesti viedä rahasi kyseiseen yritykseen, mutta ei sitten. Joojoo, soittamalla saa paremmin kiinni, mutta jos ei sähköpostiin osaa vastata niin saa mun puolesta jäädä.
Samaa mäkin olen katsonut hih, niissä on mutu sekä tunnelisää "en mää voi halvemmalla kun tämä on mummun vanha pakelliitti-masiina, kyllä tämä on vic-20:nä 3ke:n arvoinen" :facepalm:
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 339
Samaa mäkin olen katsonut hih, niissä on mutu sekä tunnelisää "en mää voi halvemmalla kun tämä on mummun vanha pakelliitti-masiina, kyllä tämä on vic-20:nä 3ke:n arvoinen" :facepalm:
Tuota tunnelisää on varsinkin vanhoissa omakotitaloissa. Käytetty mikä käytetty, mutta hinta tuskin 20 % uutta halvempi.

Mutta mikäs siinä jos kaupaksi menee.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Tuota tunnelisää on varsinkin vanhoissa omakotitaloissa. Käytetty mikä käytetty, mutta hinta tuskin 20 % uutta halvempi.

Mutta mikäs siinä jos kaupaksi menee.
Kun ei mene kaupaksi, "kaupassa tämä maksaa 200e sää pyydät 250"?
niih nooh mää vaihdoin tähän uudet laakerin ja ostin uuden akun että siksi se on kalliimpi :facepalm:
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Tuota tunnelisää on varsinkin vanhoissa omakotitaloissa. Käytetty mikä käytetty, mutta hinta tuskin 20 % uutta halvempi.

Mutta mikäs siinä jos kaupaksi menee.
Tän takia en osta käytettynä kuin erittäin valikoiduilta markkinoilta ja heitän mieluummin roskikseen kun alan myymään jotain halpaa eteenpäin.

"Hei toi Ikean hylly jota oot antamassa pois kiinnostais, pystytkö tuomaan tiistaina?!? Oon kyl 23 asti duunissa mut sen jälkeen sopis"

Lähes kaikkea saa uutena ajoittain 20-40% alennuksella joten siitä voi räknätä käytetyn hintaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 304
Tuli lämpimät kelit ja lähdin kellarikopista hakemaan lattiatuuletinta. Joku narkkari vääntänyt kopin puusäleoven saranapuolelta irti. Mukaan kelvannut vain arvokkaimmat tavarat: lattiatuuletin ja pelikonsolin tyhjä myyntiboksi. Mahdollisesti eukon vanhoista hikisistä tissiliiveistä ne parempikuntoiset.

Vituttaa koska olin korjannut ikivanhan tuulettimen itse viime kesänä. Jouduin asentamaan on/off ja nopeuskytkimet uusiksi. Suojasin sen verran että itse pystyin käyttämään, mutta leikkiville lapsille sähköiskuvaara on ihan todellinen. Suomessa kun ollaan, joudun pian käräjille jos varkaalle tulee pipi. Jos Pirkanmaalla törmäätte lattiatuulettimeen, jossa on varressa aivan järkyttävä korjaushimmeli, niin viestiä tulemaan.
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Pitäs lähteä perilliselle hakemaan sneakkersit, mitä helvettiä ne nyt sitten nykyään onkaan. Näytti kuvan jostain satasen lenkkareista, nää ois hyvät. Tiedän, että ne on lintassa jo heinäkuun alussa, niin ei oikein viitsisi. Toisaalta satasella saisi netseistä monet parit, mutta tuetaan nyt yrittäjää suomessa.
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 877
eikö köyhä voi käydä terveyskeskuksella silmälääkärillä nii toimeentulotuen piiriin laskut

ellei ole sitten kussu tukiasiansa
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 647
Toisena asiana yritykset, jotka ei millään vastaa sähköposteihin. Kysyt asiallisesti jotain täysin asiallista kysymystä, johon vastauksen saamalla voisit mahdollisesti viedä rahasi kyseiseen yritykseen, mutta ei sitten. Joojoo, soittamalla saa paremmin kiinni, mutta jos ei sähköpostiin osaa vastata niin saa mun puolesta jäädä.
Siihen on oikeastaan niinkin inhimillen syy kuin että niitä sähköposteja voi tulla vaikka tuhat päivässä. Niistä pitäisi arpoa mitkä on täyttä roskaa ja mitkä asiallisia. Sitten niihin asiallisiin pitäisi reagoida jotenkin ja käyttää aikaa, sitten se aika on taas siitä varsinaisesta työstä pois.
Asian voisi nähtä toisinkin päin, menet sinne yritykseen ja tiskin takana oleva kaveri ei saa silmiään irti koneesta kun lukee ja vastaa niihin posteihin, ja käännyt paikalta pois kun ei palvelua ole eikä tule. Kun se on netissä..
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
Aika usein firmat hoitaa tuon sähköposti/puhelimeen vastaamis -vaivan niin ettei yhteystietoja ole missään. Tuo on helppoa ja halpaa. Vielä jos jaksaa väkertää jonkun lomakesysteemin nettisivuille jossa on pari-kolme steppiä ja alasvetovalikoita niin yhteydenottojen määrä vähenee ja asiakkaat joutuu tekemään sen ensimmäisen portaan valikoinnin itse.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 108
Kait voisi jos osaisi. Mä en vaan löydä Helsingin palveluista julkista silmälääkärin vastaanottoa...
Yleensä erikoislääkärille mennään lähetteellä. Jos vaikka lähdet siitä liikkeelle, että soitat sinne omalle terveysasemalle ja kerrot, että olit silmänpohjakuvauksessa ja siellä näkyi tummentuma, jonka optikko ohjeisti tutkituttamaan lääkärillä. Osaavat varmaan ohjata sut sitten eteenpäin oikeaan paikkaan, tai pyytävät ensin käymään yleislääkärin juttusilla.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 004
...tai noh, itseasiassa kuvittelin kyllä, että kun pääsen koneelle niin varaan ajan sähköisesti ja jään tyytyväisenä odottelemaan. Vituttaa soitella ja jonottaa luurissa senttien haihtuessa saldolta...
Vaikka itsellä puhelinlasku onkin vakio, niin tuo soitteleminen kyllä vituttaa. Täällä Porissa siellä nyt ei kukaan edes vastaa, vaan menee aina soittopyyntönä.
Ehkä joskus 2050 täälläkin saa varata ajan netissä.
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 877
jep, eka normi arvauslääkärille jolta pyytää lähetteen silmälääkärille
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Hieman vituttaa kun hampilääkäri totesi että osaproteesi on kuluttanut jäljelläolevat alaetuhampaat semmoiksiksi että ne pitää jossain vaiheessa poistaa. Ihan kun tässä olisi taas rahaa ostaa uusi alapurukalusto kolme vuotta vanhan tilalle prkl.
 
Liittynyt
09.04.2017
Viestejä
280
Hieman vituttaa kun hampilääkäri totesi että osaproteesi on kuluttanut jäljelläolevat alaetuhampaat semmoiksiksi että ne pitää jossain vaiheessa poistaa. Ihan kun tässä olisi taas rahaa ostaa uusi alapurukalusto kolme vuotta vanhan tilalle prkl.
Ei kai niitä kokonaan uusia kannata ostaa. Vanhaan osaproteesiin voi lisätä hampaita. Eli jos loputkin luonnonhampaat poistetaan, niin silloinhan osaproteesista tehdään kokoproteesi.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Ei kai niitä kokonaan uusia kannata ostaa. Vanhaan osaproteesiin voi lisätä hampaita. Eli jos loputkin luonnonhampaat poistetaan, niin silloinhan osaproteesista tehdään kokoproteesi.
Jaa no siinä tapauksessa ei vituta niin paljon.
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 772
Mikä helvetin helle +20 muka on, normilämpö normaalin ihmisen kämpässä.
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
494
Rehellisesti sanoen olen tällä hetkellä erittäin vittuuntunut koska olen todella sairaana, sanoin miehelle etten jaksa tehdä tänään ihmeempää ruokaa joten teen jauhelihakeittoa, pyysin häntä tuomaan kaupasta kaksi asiaa: Jauhelihaa ja sellaisen valmiin peruna+keittojuurekset-pussin ja kuvailin vielä kyseistä vihannespussia merkin ja värin kanssa ja kerroin vielä mistä se löytyy.
Mitä sain? Kaksi pakettia sika-nautaa ja kaksi pussia rainbow-peruna-sipuli suikaleita.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 604
Rehellisesti sanoen olen tällä hetkellä erittäin vittuuntunut koska olen todella sairaana, sanoin miehelle etten jaksa tehdä tänään ihmeempää ruokaa joten teen jauhelihakeittoa, pyysin häntä tuomaan kaupasta kaksi asiaa: Jauhelihaa ja sellaisen valmiin peruna+keittojuurekset-pussin ja kuvailin vielä kyseistä vihannespussia merkin ja värin kanssa ja kerroin vielä mistä se löytyy.
Mitä sain? Kaksi pakettia sika-nautaa ja kaksi pussia rainbow-peruna-sipuli suikaleita.
Mikä skenaario siellä talossa on, että sairaana oleva tekee ruokaa ja toinen torspottaa kaupasta vääriä tavaroita. Ossaa kait se mies itekki keittää pottua ja laittaa juureksia kattilaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 887
Äkisti alkanut ukonilma sitten paskoi töllön, NAS:n, HTPC:n ja kaapelimodeemin. :facepalm: Ei ehtinyt juuri kissaa sanoa kun rysähti ja kunnolla. :rage: Siinä on jo vähän myöhäistä repiä johtoja irti.
Onneksi sentään tietokone säästyi (Oli ylijännitesuojan takana jos nyt jotain auttoi). Toisaalta taas reititin, kytkin ja WLAN-tukari säästyi ehjänä vaikka eivät olleet suojan takana, mutta kuitenkin samassa rasiassa TV:n kanssa.
Vakuutuksen onneksi pitäisi kattaa vahingot. Kiitän kyllä onnea, ettei ole tullut kitsasteltua kotivakuutuksessa vaan tullut otettua se laajin mahdollinen. Astetta huonompi ei olisi korvannut näistä mitään.

NAS on 2013 hommattu CDON.comin tarjouksesta ja mallia Fujitsu Q802. Tuosta ei varmaan ikävähennysten jälkeen paljon käpälään jää ja uusi vastaava taas maksaa jo ihan mukavasti. TV on onneksi vain vuoden vanha Philipsin 55" OLED, niin tuosta luulisi jotain takaisin tulevankin ellei mene korjattavaksi tai saa sitten suoraan uutta tilalle.

HTPC täytyy tässä vielä tutkailla, että riittäisikö pelkkä virtalähteen vaihto. Sama saattaisi toimia NAS:n kanssa jos ei ole vienyt muuta mennessään, mutta täytyy katsoa ensin mitä vakuutusyhtiö sanoo.

Kyllä voi taas pientä ihmistä vituttaa!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 231
En tiedä onko ok valittaa, mutta mihin ne luvatut ukkoset jäi?
Kuulin iltapäivällä pari kertaa munakarvat kihartavat jyrähdykset ja siihe se jäi...

Tykkään ukonilmasta ja luonto kaipaisi sadetta, sekkä kosteutukseen, että tuon siitepölysaastan siivoamiseen.
Vaikka en ole allergikko, niin huomaan siitepölyn vaikutuksen, enkä pysty edes ajattelemaan, mitä oikeasti alllergiset käyvät läpi just nyt.
Eli kunnon rankkasade olisi auttanut meitä kaikkia edes hetkellisesti.
 
Liittynyt
14.03.2019
Viestejä
879
En tiedä onko ok valittaa, mutta mihin ne luvatut ukkoset jäi?
Kuulin iltapäivällä pari kertaa munakarvat kihartavat jyrähdykset ja siihe se jäi...

Tykkään ukonilmasta ja luonto kaipaisi sadetta, sekkä kosteutukseen, että tuon siitepölysaastan siivoamiseen.
Vaikka en ole allergikko, niin huomaan siitepölyn vaikutuksen, enkä pysty edes ajattelemaan, mitä oikeasti alllergiset käyvät läpi just nyt.
Eli kunnon rankkasade olisi auttanut meitä kaikkia edes hetkellisesti.
On OK valittaa! Itekki tykkään kunnon väläyksistä ja pamauksista ukkosen suhteen. Täällä Jkl:ssä ei sattunu omalle kohalle edes ne vesisateet jotka aiheutti ongelmia lähes naapurissa. Tai no yhdet liikennevalot oli lakannu toimimasta ja risteys sekaisin, jota onnistuin pahentamaan omalla toiminnallani :facepalm:. Hävettää se risteystilanne vieläki et miten päin persettä se meni.......... :(:(:(

[edit] Siis oma vitutukseni oli toi oma risteys toiminta kun liikennevalot ei toiminu. Siltä varalta et joku ei sitä tajunnut :).
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 443
Nyt just viikkoa ennen kesäloman alkamista selvisi, että työkaveri on saanut paremman paikan ja lähtee ennen syksyä muihin hommiin. N. 1000 ihmisen organisaatiossa työkaveri on ainoa minun lisäksi, joka tekee samoja hommia, joten nyt iski "pienehkön" stressin päälle että miten työnjako saadaan hoidettua kun rekry on valmis varmaan aikaisintaan loka-marraskuussa.

Joku näkisi tässä varmaan päällimmäisenä mahdollisuuden, mutta ikuisena pessimistinä vituttaa se että tietää jo valmiiksi että syksyllä on sitten ihan saatananmoinen ralli päällä heti loman jälkeen. :facepalm:
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
1 157
Nyt just viikkoa ennen kesäloman alkamista selvisi, että työkaveri on saanut paremman paikan ja lähtee ennen syksyä muihin hommiin. N. 1000 ihmisen organisaatiossa työkaveri on ainoa minun lisäksi, joka tekee samoja hommia, joten nyt iski "pienehkön" stressin päälle että miten työnjako saadaan hoidettua kun rekry on valmis varmaan aikaisintaan loka-marraskuussa.

Joku näkisi tässä varmaan päällimmäisenä mahdollisuuden, mutta ikuisena pessimistinä vituttaa se että tietää jo valmiiksi että syksyllä on sitten ihan saatananmoinen ralli päällä heti loman jälkeen. :facepalm:
Aika pitkän varoajan sait kuitenkin. Itseltä lähti juuri se huomattavasti kokeneempi työpari alle kuukauden varoitusajalla ja rekry tosiaan valmis ehkä joskus kesän jälkeen. Saatananmoinen ralli tässä ollut hetken jo päällä ja jatkuu koko kesän. Kaikki kehitysprojektit yms. olen lyönyt yksipuolisella ilmoituksella johdolle jäihin ja mennään täysin omien ja ex-kollegan rutiinien & kriittisimpien ad-hocien kanssa n. 120% työkuormalla, vaikka jotain hommia sain ulkoistettuakin. Luonnollisesti palkka ei muuttumut mihinkään vaikka työmäärä ja vastuut kasvoi. Linkedin on päivitetty.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
Tuo on kyllä jännä että siinä palkassa ei huomioida mitenkään jos vastuut kasvaa. Ja muutenkin jos on hyvin tärkeässä asemassa organisaatiossa niin pitäis näkyä palkassa. Toki näissä on se että monesti väliaikainen tilanne, mutta kannattaahan se katella muitakin duuneja..
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 443
Tuo on kyllä jännä että siinä palkassa ei huomioida mitenkään jos vastuut kasvaa. Ja muutenkin jos on hyvin tärkeässä asemassa organisaatiossa niin pitäis näkyä palkassa. Toki näissä on se että monesti väliaikainen tilanne, mutta kannattaahan se katella muitakin duuneja..
Listapalkalla kun on, niin palkankorotusperusteet on aika tiukkaan sidottu vaativuusarviointeihin ja sen mukaan määriteltyihin palkkaluokkiin. Kun vastuut on ns. maksimissa ilman esimiesvastuuta ei palkka nouse vaikka työmäärä ja vastuu töiden suhteen laajenisi, jos esimiesvastuuta ei tule mukaan työnkuvaan. Eli oikeastaan ongelma on enemmänkin vaativuusarviointien luokitteluissa. Onneksi yrittäjänä voi sivutoimisissa duuneissa sitten laskuttaa mitä itse haluaa.

No, turhaan kitisen kun en tiedä tietysti mitä tulee tapahtumaan mutta en henkeä pidättelisi. :D
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
494
Mikä skenaario siellä talossa on, että sairaana oleva tekee ruokaa ja toinen torspottaa kaupasta vääriä tavaroita. Ossaa kait se mies itekki keittää pottua ja laittaa juureksia kattilaan.
Siitä on tullut vain tapa. Ja miehen valmistamat ruoat eivät ole useinkaan mitään herkkua tai ovat suorastaan hirveän makuisia, joten mieluummin teen itse kuin esitän hymyssä suin pöydän ääressä että hyvältä maistuu kulta!.
Tuo kauppa-juttu on sellainen mitä on tehnyt aina. Listalta muistuu ostaa vähän päälle puolet tavaroista, mutta niiden puuttuvien tilalle on ilmaantunut aina näitä heräteostoksia. Uutuus-juttuja, erikoisoluita, herkkuja ja niin edelleen. Olen joskus lähettänyt sen ostamaan pelkkää vessapaperia ja on tullut kahden kauppakassin kanssa kotiin. Ilman vessapaperia.
 
Viimeksi muokattu:

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 334
Siitä on tullut vain tapa. Ja miehen valmistamat ruoat eivät ole useinkaan mitään herkkua tai ovat suorastaan hirveän makuisia, joten mieluummin teen itse kuin esitän hymyssä suin pöydän ääressä että hyvältä maistuu kulta!.
Tuo kauppa-juttu on sellainen mitä on tehnyt aina. Listalta muistuu ostaa vähän päälle puolet tavaroista, mutta niiden tilalle puuttuvien on ilmaantunut aina näitä herätysostoksia. Uutuus-juttuja, erikoisoluita, herkkuja ja niin edelleen. Olen joskus lähettänyt sen ostamaan pelkkää vessapaperia ja on tullut kahden kauppakassin kanssa kotiin. Ilman vessapaperia.
Miten olisi ostoslista mobiili-appi?
Esim. Androidille FamCal. Siinä on muistilistat ja kalenteri.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 004
Siitä on tullut vain tapa. Ja miehen valmistamat ruoat eivät ole useinkaan mitään herkkua tai ovat suorastaan hirveän makuisia, joten mieluummin teen itse kuin esitän hymyssä suin pöydän ääressä että hyvältä maistuu kulta!.
Tuo kauppa-juttu on sellainen mitä on tehnyt aina. Listalta muistuu ostaa vähän päälle puolet tavaroista, mutta niiden tilalle puuttuvien on ilmaantunut aina näitä herätysostoksia. Uutuus-juttuja, erikoisoluita, herkkuja ja niin edelleen. Olen joskus lähettänyt sen ostamaan pelkkää vessapaperia ja on tullut kahden kauppakassin kanssa kotiin. Ilman vessapaperia.
Saattaisi olla sopiva palvelu tuo ainakin Prismoissa oleva nettikauppa. Teet valmiin ostoskorin ja laitat ukon hakemaan sieltä noutopisteeltä :D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 525
Viestejä
4 165 465
Jäsenet
70 420
Uusin jäsen
TuplaT

Hinta.fi

Ylös Bottom